SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • /SFD/2016/11/15/45dc02dd8cc242f1938f9e98e16e1529.jpg DT NOGI 1a Wyprosty 4x10 1b MCNPN 4x8 2.Przysiady klasyczne 4x6-10 3a Wypychanie suwnica 6x12 3b Uginanie stojąc 3 warianty po 2 serie x12 4.Wykroki smith 4x12+wspiecia stojąc 4x max 5a Uginanie lezac 4x8 5bZbieranie grzybków 4x10 6.Wspiecia siedząc maszyna 4x12 7.Wspiecia stojąc maszyna 4x8+dobitka bez obciazenia na stepie Suple przed treningowo T5, kreatyna w trakcie bcaa po kreatyna, wpc inne o3, d3, ashwagandha, palma sabałowa, czosnek, msm, machine man combo, zma, potas, magnez, witamina c, siemie lniane, ostropest Dieta /SFD/2016/11/15/7ebcdfa6b8f74674b01f85fd509d3907.jpg /SFD/2016/11/15/73e3e309fb264f3896c95fdaf9589c2a.jpg /SFD/2016/11/15/62ccf2624af6400c8cfec9b9e9b9ba61.jpg /SFD/2016/11/15/5bf1527549ee425a81b1222525457775.jpg /SFD/2016/11/15/5e42fbbe9cd94f1989be669ccb008a37.jpg

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2016 10:03:46 PM Liczba szacunów: 2
  • /SFD/2016/11/18/e06747cc12de4d4f84628a2abf618fcd.jpg DT Klata+barki+tric 17.11.16 1.WL 4x8-10 2.WL hantle+3x12 3.WL ściskający + 3x12 4.Rozpiętki 3x12 5.Wznosy w bok 4x12 6.Wznosy w przód z talerze 4x8-10 7.Wyciskanie zza gowy 2x max 8a Wyciskanie francuskie leżąc 3x8-10 8b Wyprosty wyciąg górny 3x15 po treningu interwały 14 minut 30x30 SUPLE przed treningowo T5, kreatyna w trakcie bcaa po kreatyna, wpc inne o3, d3, ashwagandha, palma sabałowa, czosnek, msm, machine man combo, zma, potas, magnez, witamina c, siemie lniane, ostropest Dieta /SFD/2016/11/18/b16a4335d2bc4896bd228eaa96df5caf.jpg

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2016 9:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • /SFD/2016/11/18/6f98620a18fc423da0f9b8769923a96b.jpg DT Plecy, barki tył, bic 1a Podciąganie na drążku 3x max 1b Przenoszenie mazyna 3x max 2.Wiosłowanie hantlą 4x8 3.Szrugsy 4x8 4.Ściaganie wyciąg dolny wąsko 4x12 5.Ściąganie na prostych 3x12 6.Pull face 3x12 7.Uginanie modlitewnik 3x8 8.Uginanie młotkowe 3x12 9.Uginanie nachwyt 3x12 SUPLE przed treningowo T5, kreatyna w trakcie bcaa po kreatyna, wpc inne o3, d3, ashwagandha, palma sabałowa, czosnek, msm, machine man combo, zma, potas, magnez, witamina c, siemie lniane, ostropest Dieta /SFD/2016/11/18/e0ffe3c063cc474d84b4e317757a4af0.jpg

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2016 9:41:30 PM Liczba szacunów: 0
  • /SFD/2016/11/22/7f19cdea54794321b6a9847443d7af18.jpg DT Nogi 21.11.16 1a MCNP 3x10 1b Wyprosty 3x12 2.Przysiady 4x8-10 3a.Wyprosty jednonóż 3x12 3b Zbieranie grzybków 3x12 4 Uginanie leżąc 4x10 5a Wykroki smith 4x12 5b Uginanie stojąc 4x12 5c Wspięcia stojąc 4xmax 6 Wspiecia siedzac 3x max Suple przed treningowo T5, kreatyna w trakcie bcaa po kreatyna, wpc inne o3, d3, ashwagandha, palma sabałowa, czosnek, msm, machine man combo, zma, potas, magnez, witamina c, siemie lniane, ostropest Dieta /SFD/2016/11/22/31f6c03e480849d4b622825bc517689f.jpg

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2016 9:58:02 PM Liczba szacunów: 0
  • /SFD/2016/11/22/ad78e1cf57a24862850e0ea265c01b6f.jpg do południa 45min cardio wieczorem Klata+barki+tric 1.WL siedząc maszyna 4x8 2.Rozpiętki 3x8-12 3.Wycisk sciskający 4x12 4.Pompki porecze 3x8-12 5.Wznosy bok brama 4x12-15 6.Wyciskanie hantli siedząc 4x8 7.Wyprsty linka 3x 12 8.Wyciskanie franciskie 3x12 +allahy, wznosy nóg leząc 3x 12 po treningu interwaly 14min Suple przed treningowo T5, kreatyna w trakcie bcaa po kreatyna, wpc inne o3, d3, ashwagandha, palma sabałowa, czosnek, msm, machine man combo, zma, potas, magnez, witamina c, siemie lniane, ostropest Dieta /SFD/2016/11/22/616306d77dc4464fb256facd594ceb89.jpg

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2016 9:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz rację :-). I jeśli u Ciebie poskutkowało odstawienie owoców w "profilaktyce" napadów na niedozwolone to bardzo fajnie. Ze zmian: a) gimnastyka CODZIENNA obowiązkowa (kręgosłup mi daje w kość i boję się iść na siłkę) b) postaram się ważyć to co jem c) byłam na zakupach :-D d) od jutra do środy dieta lekkostrawna i ubogoresztkowa, zalecenie do rezonansu

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 6053 Data: 11/15/2015 8:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Aineko nasza sytuacja jest bardzo skomplikowana. Na pewno nie jest to temat na forum sportowe a raczej forum porad psychiatrycznych ;-) Najogólniej mówiąc pieniędzy na "opłaty" nie chcą chociaż zawsze proponujemy ale jak przychodzi co do czego to musimy wysłuchać... Możliwości "drugiej" kuchni nie mam. W lodówce mam tylko wydzieloną półkę na własne produkty. Wszystko c jest mi potrzebne do miski kupuję sama. Niestety nie mam sił się droczyć z "dziadkami" bo zamiast skupiać się na diecie i treningu będę żyć nerwami. Popracuję dziś nad jutrzejszą miską i wrzucę ją później. Proszę zaglądnijcie później do mnie i skorygujcie :-P edit: z moich wyliczeń wynika że przy mojej wadze powinnam w misce mieć 124b/62t/217w. Czy mam się trzymać tego czy zmienić proporcje? Podpowiedzcie proszę ! Zmieniony przez - Anani w dniu 2012-01-23 13:34:58 Zmieniony przez - Anani w dniu 2012-01-23 14:05:37 Zmieniony przez - Anani w dniu 2012-01-23 14:07:36

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2012 1:33:09 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. trening: są grupy mięśniowe większe, więc logiczne, że uniosą więcej jak np. w wyciskaniu leżąc, a siedząc... w rozpiętkach liczy się technika nie ciężar, więc tu nie szalej, ale wszędzie te 4kg... zobacz sobie jakie mięśnie używasz w wyciskaniu a jakie w uginaniu ramion na przyszłość poczytaj art o progresie Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2012-12-07 19:36:40

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11781 Data: 12/7/2012 7:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. trening: są grupy mięśniowe większe, więc logiczne, że uniosą więcej jak np. w wyciskaniu leżąc, a siedząc... w rozpiętkach liczy się technika nie ciężar, więc tu nie szalej, ale wszędzie te 4kg... zobacz sobie jakie mięśnie używasz w wyciskaniu a jakie w uginaniu ramion na przyszłość poczytaj art o progresie Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2012-12-07 19:36:40 Okej, weź pod uwagę, że to mój pierwszy trening tego typu, starałam się wykonywać ćwiczenia zgodnie z filmami na youtube, nie mam pojęcia o obciążeniach, przy tych 4 kg czułam pod koniec drugiej serii opór materii, przy 2kg miałam wrażenie, że macham tymi sztangielkami, a nie cokolwiek równomiernie podnoszę, że tak to opiszę ogólnie. Przeczytam o progresie. Dzięki ;)

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11781 Data: 12/7/2012 7:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST SNI - MASA by PASZCZAK pods.str.24

    Post
    Odżywki i suplementy

    NITRIC BLAST to suplement przedtreningowy zwiększający możliwości wysiłkowe organizmu. Kompletny suplement przedtreningowy, zawierający składniki zwiększające możliwości wysiłkowe organizmu, dzięki czemu będziesz mógł pozwolić sobie na dłuższy i bardziej intensywny trening! NITRIC BLAST zawiera 5 zestawów składników, każdy pełni inną funkcje. Kompleks witamin i minerałów zapewni Tobie niezbędne mikroelementy. Mieszanka firmowa dostarcza Ci najlepszą istniejącą obecnie na rynku kreatynę - Kre-Alkalyn, oraz środki zwiększające pompę mięśniowa! Ponadto suplement zawiera komplex transporterów dla kreatyny, matrix substancji energetyzujących, a także kompleks składników, które pozwolą na lepszą regenerację po wysiłku. Skład 1 porcji: Kalorie 0 Błonnik 0 g Węglowodany 0 g Cukry 0 g Selen 70 mcg Witamina C 200 mg Niacyna 10 mg Witamina B6 8 mg Witamina B12 100 mcg Sód 117 mg Potas 59 mg Mieszanka firmowa 12500mg: Kre-Alkalyn® 2000mg Arginine AKG 2000mg Jabłczan Cytruliny 1000mg Karnozyna 500mg Betaina Anhydrous 1000mg Glykocjamina 1000mg L-Tauryna 1000mg Cholina Bitartrate 200mg S-Methylxanthyny Komplex 500mg (caffeine, theobromine, theophylline) L-Tyrozyna 500mg Zielona Herbata Extrakt (standardized for 60% EGCG) 500mg R-ALA (R-alpha lipoic acid) 200mg NAC (N-acetyl cysteine) 500mg Pestki Winogron Extrakt 200mg (standardized for 95%polyphenols)

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2007 3:14:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST SNI - MASA by PASZCZAK pods.str.24

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzisiaj uszkadzalem wlokna w nogach Wypis z treningu: 1. Przysiady ze sztnga na barkach: 48x15, 68x12, 78x12, 88x12, 88x10, 88x10 2. Hack przysiady ze sztanga: 48x12, 58x12, 58x12 3. Wspiecia na palce na jednej nodze z hantlem w dloni: 22,5 x 16 - 8 serii 4. Seria łączona: Spiecia brzucha na laweczce: 20 powt Podciaganie kolan do klatki w zwisie na drazku: 12 powt UWAGI: Dzisiaj trening przy -8 C . Bardzo szybka regeneracja sil miedzy seriami . Za tydzien postaram sie juz powalczyc z wiekszymi ciezarami. Za chwile banan, ryz, Pro Whey i ide troche polazic bo caly dzien w domu i tak siedze.

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2007 4:00:44 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST SNI - MASA by PASZCZAK pods.str.24

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na dworzu robiłeś trening, że -8*C?

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2007 10:33:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień dobry, podsumowanie tygodnia Muszę sobie zaplanować do jakiego obwodu w biuście schudnę, nie chcę mieć mniej niż miseczkę C obliqueswielkie dzięki. Nie rob do karku rob do klatki OK. Na zadnej maszynie rob wznosy z opadu OK, taka sama ilość powtórzeń jak na maszynie? Od razu daj 9 kg Spróbuję, chociaż trenerka powiedziała wczoraj, że technicznie jeszcze nie do końca jest OK, za szybko i za mało dokładnie robię. nie ma takiej mozliwosci bys dala rade zrobic rozpietki tym samym ciezarem co wyciskanie, stawiam na to ze te rozpietki sa niepelne i niepoprawne. OK, spróbuję mniejszym i dokładniej, poproszę trenerkę żeby popatrzyła na technikę. dodaj ciezar nie powtarzaj poprzedniego treningu Najmniejsze krążki mam 2,5kg, boję się że wcale nie dam rady dźwignąć 18kg, chyba że poszukam cięższej sztangi coś pomiędzy 13 a 18kg. daj od razu ciezar roboczy , w twoim treningu nie stosujesz rampowania ciezaru, pracujesz w tym ukladzie na tym samym ciezarze i spadek ilosci powtorzen wynika z tego ze nie dajesz rady wiecej zrobic a nie z tego ze przestajesz Co to jest rampowanie ciężaru? I faktycznie przestaję, a nie nie daję rady więcej. lepiej by robila albo francuski lezac lub siedzac ze sztangielkami, lub sztanga Francuski do czoła? Próbowałam raz, wesoło było, ale OK będę robić Zmieniony przez - martasi w dniu 2011-02-10 09:26:35

    Odpowiedzi: 569 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2011 9:03:00 AM Liczba szacunów: 0
  • martasi miseczke podwyzsza sie robiac prawidlowe pomiary Ja mam C, 70C a ty bedziesz miala wiecej wejdz na forum biusciaste na gazecie to tam sobie poczytas zi pomierzysz i dobierzesz dobry biustonosz Oj pewnie ze ciezary to przy zalozeniu ze robisz poprawnie, jak nie ciezar to staraj sie zrobic chociaz jedno powtorzenie wiecej Masz trening w stylu 12/10/8 to oznacza ze dobierasz ciezar w ktorym w pierwszej serii mozesz zrobic ok 12 powtorzen, po prostu nie dajesz rady wiecej i na tym samym ciezarze robisz nastepne dwie serie tak samo do upadku, ten spadek ilosci powtorzen jest naturalny i wynika ze zmeczenia miesni. On nie bedzie dokladnie 12/10/8 ale cos w tym rodzaju, zaleznie od cwiczenia, po prostu Rampa to sposob treningu gdzie dokladasz ciezar co serie ale robisz zawsze ta sama ilosc powtorzen, dopiero sotatnia seria jest wtedy do upadku miesniowego

    Odpowiedzi: 569 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2011 9:41:34 AM Liczba szacunów: 0
  • sylwetka jak te 61 lat -nic dodac ,nic ując Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2015-07-06 13:21:17

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2015 1:08:20 PM Liczba szacunów: 0
  • sylwetka jak te 61 lat -nic dodac ,nic ując Coś jednak dodałbym:-)) Dzięki};-)

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2015 8:26:53 PM Liczba szacunów: 1
  • no ja tez miałem interwały u starszego pana 85 letniego na podwórku...........spytał mnie czy znam kogos kto wrzuci mu do komorki 3 tony węgla ,odpowiedziałem ze ja to moge zrobic i zrobiłem ,nie myślałem nawet o żadnej kasie traktujac to jako zamiennik treningu,ale on na siłe wcisnal mi 5 dyszek i począstował pysznym obiadkiem , z powodu krótkiego i zepsutego trzonka w szufli szufli i podbierania węgla z trawy co niesamowicie mnie wkurzało moje inetrwały trwały 4 godziny z przerwa na obiad:) na drugi dzien dokładnie poczułem("zakwasy") ,ktore miesnie najwiecej pracowały.:....proste grzebietu,skośne brzucha,przedramiona i troche bicki Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2015-07-19 14:05:14

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2015 2:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • widze ,ze w dzienniku robi sie poważnie moze to i dobrze ,a moze to i żle /SFD/Images/2015/7/20/cbf6e440ea67433982be842ca407cf87.jpg

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2015 8:19:17 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 8*, 2x5*,i podwójny drops pfi ...wyciskanie i podwójny drops ...........polecam 1 landrynke i podwójne wyciskanie;) /SFD/Images/2015/7/23/872e858daecf441a9d3eb4c2141cb6c0.jpg Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2015-07-23 17:23:06

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2015 5:21:28 PM Liczba szacunów: 0
  • C Z U N G! Skorzystaj z poniższej okazji. Ta oferta jest specjalnie przygotowana dla Ciebie;-D Okulista będzie zbędny};-) /SFD/Images/2015/7/23/5415966c127b4c6ab73ab50932967c52.jpg

    Odpowiedzi: 6625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2015 8:37:07 PM Liczba szacunów: 0