SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Heihachi - dziennik motywacyjny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozpiska tygodnia rozgrzewkowego W związku z uwagami odnośnie treningu, dałem sobie 3 dni rozgrzewki i wprowadzenia nowego zestawu w życie. Po przeczytaniu paru artów tutaj wymyśliłem i przetestowałem coś takiego: Zestaw A (sroda) Przysiady tylne 5x10 Wiosłowanie 5x10p Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p Military press 5x10p Ściąganie drążka linka (triceps) 5x12p - zamieniłem to z oryginalnym wyciskaniem wąsko, bo dokuczają mi przy tym nadgarstki Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p Zestaw B (czwartek) Wykroki 5x10p (zmieniłem z przysiadami przednimi, znowu nadgarstki) Martwy ciąg klasyczny 5x10p Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p California press 5x12p Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p Zestaw C (piatek) Bear complex x5 male obciazenie max Burprees x5 max Podciaganie szeroko/wąsko x5 + wiszenie W tym tygodniu (sroda-piatek) udało sie zrobić wszystkie zestawy i moge powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony i zdziwiony tym jak w 30 minut mozna sie zniszczyc :D Jedyne czego mi brakuje to wiekszego skatowania barkow.. Treningi klasycznie 7:15-8:15 Aero: w tym tygodniu brak Dieta (18:00-21:00): - gulasz warzywny curry z kurczakiem (około 150g mięsa na porcje, zielone curry, papryka, pieczarki, brokuł, cukinia itp..) - smażone na teflonie wołowe mielone (tatar sokołów) + jajko + tzatziki (jogurt naturalny + tarty ogórek i czosnek) - dziczyzna (dzik, około 250g mięsa na porcje, duszone z kapusta a'la bigos) - do dobicia kalorii: orzechy, masło orzechowe, gorzka czekolada, białko Nie ważyłem dokładnie, jem w tym momencie 'na oko', białko, garść orzechów, parę kostek czekolady, czy łyżkę masła orzechowego dojadałem na wyczucie :D Staram się, żeby dziennie wychodziło około 0,5kg mięsa + 1kg warzyw (jak nie wiem czy zjadłem za mało to ważę się po posiłku i celuję w około +2kg po posiłku, bo ważę się codziennie po pracy) Suplementacja: Spalacz: Grenade x2 rano, Yoha x2 rano, kawa i zielona herbata w pracy :D Dodatkowo: BCAA (około 10g na noc), magnez, omega3

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 6281 Data: 1/4/2013 5:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Heihachi - dziennik motywacyjny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Weekend bardzo imprezowo, ale dieta utrzymana z dorzuceniem węgli (makaron ryżowy i tortilla pełnoziarnistą, szamane z wołowina i indykiem). Lekkie zatrzymanie wody (waga w poniedziałek 89kg) A tak wyglądał początek tygodnia: Zestaw C (poniedziałek) Bear complex x5 male obciążenie max Burprees x5 max Podciaganie szeroko/wąsko x5 + wiszenie Zestaw A (wtorek) Przysiady tylne 5x10 Wiosłowanie 5x10p Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p Military press 5x10p Ściąganie drążka linka (triceps) 5x12p Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p Zestaw B (środa) Wykroki 3x10p - robiłem na koniec i nie dałem rady dobić do 5 serii ze wzgledów czasowych Martwy ciąg klasyczny 5x10p - mało kg dzisiaj, plecy odrobinę dokuczaly mi po ostatnim razie Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p California press 5x12p Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p Aero: 3 x spinning (45 minut, około 700kcal wypocone) Dieta (18:00-21:00): - pierś z kurczaka pieczona z sezamem i sosem sojowym z dodatkiem oleju arachidowego (około 200g mięsa na porcje, zszamane z 200g duszonego szpinaku z cebula, czosnkiem i kurkami) - smażone na teflonie steki z tuńczyka (200g) + pomidory - do dobicia kalorii: orzechy, 2 kromki chleba pełnoziarnistego ze smalcem z dzika (hehe pycha, samodzielnie robione:) ) - około 75g białka dziennie na dobranoc Tak to wyglądało poniedziałek i wtorek, dzisiaj łosoś dziki + pieczona szynka z dzika (już się marynuje). Suplementacja: Grenade x2 rano, BCAA 10g rano i wieczorem, kawa i zielona herbata w pracy :D FBW daje mi się mocno we znaki, wychodzę z treningu strasznie zniszczony, ręce trzęsą mi się jeszcze w pracy :) Split był jednak 'łatwiejszy'. Bardzo proszę o jakieś uwagi i korekty.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 6281 Data: 1/9/2013 12:17:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - cel BF 10-12 , + kilka pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po drugie zjadasz dziesięć łyżeczek cukru stołowego dziennie w postaci wody o której napisałeś - zacznij od wyeliminowania tego płynu z diety i zastąpienie go innym, niezawierajacym dodatku sacharozy Po pierwsze dieta którą tutaj wstawiłeś jest niedoborowa, brakuje w niej potasu, wit C, D, E, A, kwasu foliowego, selenu, kwasów omega 3. Popracuj nad doborem pokarmów. Węgli mogłoby być trochę mniej, a tłuszczu i białka trochę wiecej, Choć nie jest to założenie bezwzględne, to można o tym pomyśleć osobiście uważam, ze u Ciebie deficyt energetyczny powinien mieścić się w przedziale 15 - 20%

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 996 Data: 12/18/2013 8:29:31 AM Liczba szacunów: 0
  • DEKODERY CANAL+

    Post
    Targowisko

    Ale co oglądam przez internet? Nie łapie za bardzo.. chodzi mi o to czy ten dekoder daje mi tylko możliwośc oglądania tych kilku kanałów C+ (są 4 bodajże) Czy tych 100 czy 200 kanałów dostepnych na satelicie? pzdr.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11181 Data: 7/4/2006 1:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Scott Voltage YZ 3

    Post
    Inne dyscypliny

    Ekspertem rzadnym nie jestem.To znalazłem na stronie producenta http://www.scottusa.com/proddetail.jsp?UID=3740 Niech wypowiedzą się eksperci. cassette » Shimano MF-HG37-7 14-28T seatpost » Lee-chi 214, black pedal » BMX stem » HL TDS 145-8 Ahead 1-1/8" /10° rise handlebar » HL MTB-152 / Hi-Ten Uprise 600mm 20mm Rise crankset » Shimano TY-Series FC-TY-33-A 28x38x48 T brakes » V-brake linear spring shifters » Shimano ST-EF 25-7 EZ-fire plus front der » Shimano C-051S6 rear der » Shimano Altus 21 Speed fork » Spinn Grind 320 w/o preload adjust 70mm travel frame » Scott Octagon 7005 Alloy Voltage geometry tires » Scott Voltage 26x2.1, full black rims » Araya VP-20 Alloy silver spokes » 14 G UCP hubs » Formula FM-31 seat » Scott YZ Moim zdaniem rowerek jest trochę za drogi w stosunku do tego co oferuje. Osprzęt na Altusie( przerzutka tylna), 21 biegów (przydałoby się 24), hamulce takie sobie,amorek chyba bez regulacji naprężenia wstępnego(twardość)...Ramka na aluminium dosyć sztywna chyba ale kółeczka nieco ważą...a to wszystko za 1850 PLN przynajmniej w Gliwicach. Powtarzam nie znam się ale wydaje mi się że za taką kasę znajdziesz znacznie lepszy sprzet.A chyba nawet za nieco niższą... CO do tego Gianta nie znam się wogóle Słyszałem opinie jakoby serwis i dystrybutor Gianta na Polskę pozostawiał wiele do zyczenia... Pozdrawiam Get rich or die tryin';))

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 12508 Data: 6/10/2003 9:21:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Alkohol...

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Medyczne właściwości piwa * stymuluje funkcje żołądka * wyciągi z jęczmienia łagodzą ból * zaostrza i poprawia apetyt * orzeźwia ( jest najlepszym znanym aperitifem ) * jest źródłem kalorii * ma właściwości tonizujące i odświeżające * posiada proteiny i sole mineralne * zawiera witaminy ( B1 , B2 , B12 , C ) * zawiera potas { niezbędny do pracy mięśni i stawów ich brak powoduje zaburzenia serca ) * ułatwia procesy trawienia * pobudza i uspokaja * zwalcza bezsenność * poprawia przemianę materii * zawiera mało cukru * nie zawiera tłuszczu * zalecane przy diecie wegetariańskiej * koi nerwobóle * jest zalecane przy odżywianiu ludzi starszych i rekonwalescentów * może być zalecane chorym gdyż całkowicie i szybko ulega strawieniu * zalecane ( zamiast wody ) picie w tropiku * polecane sportowcom gdyż rekompensuje utratę wody i soli mineralnych podczas duże- go wysiłku * poprawia funkcję wątroby * pomaga w nie domaganiach gastrycznych * pomocne w leczeniu kamicy nerkowej * zahamowuje zarodki gruźlicy * zapobiega marskości wątroby ( przypuszczalnie substancje te zawarte są w słodzie ) * zaleca się stosowanie piwa w dietach bezsolnych ( nie zubożając ilości dostarczanych kalorii i witamin). zrodlo http://www.nsik.com.pl/archiwum/64/a10.html

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 10958 Data: 3/18/2007 3:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Grand Prix Pepa - Opava , 24 październik 2015

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Tu są wyniki http://kulturistika.ronnie.cz/c-23141-gp-pepa-opava-2015-vysledky.html Zawody są naprawe bardzo fajnie zrobione i na różnych płaszczyznach-.oprocz kulturystyki sa także inne dyscypliny sportu, w tym biegi na 10 km /SFD/Images/2015/10/26/4481e34ed15e4a53a025fe777654b1b1.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2015-10-26 08:59:24

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 13968 Data: 10/26/2015 8:59:00 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    Przy plecach daj wyciąg przód bo tył jest mocno kontuzjogenny i daj po 3 serie, na treningu C na barki daj jakieś wyciskanie (hantle albo sztanga). A znając życie to nogi będą olewane Więc daj je lepiej do treningu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 5/1/2010 8:13:47 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    brzuch: 30 brzuszków na rozgrzewke i 30 po treningu. ok, zamienie ten wyciag na 3 serie do klaty i dorzuce wcysikanie na bary. jak wywale szrugsy to nie bede mial zadnego cwiczenia na kaptury :( i co wtedy? rozpietki i przenoszenie za głowę dla rozciągnięcia miesiwa... to zle? dzien C ma byc taki rozciagajacy, są tam też zwisy na drążku.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 5/1/2010 1:15:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl

    Post
    Doping

    Dziwna masz ta budowe ciala. Udo 56 i talia 78? Hmmm nie moge sobie tego wyobrazic jakos Poza tym rok na silce i juz metke szamales? Nie za wczesnie? IMO skoro masz ruska mete to mozesz smialo wcinac. W srodku na 99% nie ma sub aktywnej tylko wit C lub slodzik. Ale po placebo tez sie rosnie Zdrowka !

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 845 Data: 3/29/2010 11:58:49 PM Liczba szacunów: 0
  • TheBigBoss bez urazy ale CKD jest wyjątkowo niezdrową dietą na wątrobę (konsultowałem się właśnie ze swoim hepatologiem). Poza tym jest to dieta dla sportowców i kulturystów, wymagająca dużo zabawy i zawracania głowy typu liczenie wagi, żywności itp. Dla normalnych ludzi, którzy chcą po prostu w miarę zdrowo schudnąć wystarczy konsekwentny Dukan (dieta proteinowa) z dużą ilością ryb i warzyw w fazie warzywnej. Natomiast co do chromu, to jaki konkretnie polecacie? Jest na rynku kilkadziesiąt odmian. Słyszałem coś o (C)hitochromie oraz o chromie połączonym ze reduktorami tłuszczu. No właśnie, jaki chrom wybrać i ewentualnie jakie spalacze w opisanej przeze mnie sytuacji?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4027 Data: 5/27/2010 5:35:15 PM Liczba szacunów: 0
  • coś dla smoczka ;-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    c Ty krags, chcesz ze smoczka mniszkę buddyjską zrobić ?? , to brzmi jak jakas sekta. Mantis

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7099 Data: 5/22/2002 1:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Rashguard

    Post
    Sztuki Walki

    Rashe najlepiej ręcznie, a jak już w pralce, to zdecydowanie bez wirowania. Choć ja jak robie pranie innych ciemnych rzeczy, to wrzucam przy okazji i normalnie piorę (w 30'C) i wiruje Spodenek firmowych nie posiadam, więc się nie wypowiem. Mam zwykłe z decathlonu czy go sportu za 20-30 zł i śmigają kolejny rok jak nówki Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2010-11-30 10:53:09

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 11/30/2010 10:51:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Moj fbw wygląda tak : A: Przysiady 3s Wspięcia na place 3s Wyciskanie sztangi na plaskiej 3s sciaganie gornega wyciagu do klaty 3s unoszenie hatnli bokiem 2s Wyciskanie francuskie lezac 2s ugianie przedramion z hantelm uchwyt zwykly 2 + brzuch B Uginanie podudzi na maszynie 3s Wioslowanie hantlem jednoracz 3s Wyciskanie sztangi skos + 3s unoszenie hantli z klatka na kolanach 2s Prostowanie ramion z linka z wyciagu gornego 2s Uginanie przedraiom młotki 2s + przedramie C Mc 3s Wykroki 3s Szrugsy 3s Rozpietki 3 Wyciskanie na barki 2s ugnanie francuskie 2s Uginanie przedramion z supinacja 2s + brzuch W ćwiczeniach robie progresje przy dłużych grupach ostatnie serie staram sie robic do upadku miesniowego . A plan postanowiłem zmienic ponieważ słyszałem ze powinno sie cos jakis czas zmieniac a robie go już 4 miesiące ( w tym 3 redukcji) teraz 1 miesiac masy. Zmieniony przez - cycu15 w dniu 2012-03-30 19:33:09

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 3/30/2012 7:26:00 PM Liczba szacunów: 0
  • EFKA red pitbulls

    Post
    Doping

    centurysupplements.c

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 9251 Data: 5/27/2012 11:33:29 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    to moze tak a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 2x Uginania nóg w leżeniu 1x Wspięcia na palce w staniu 1x b)Klatka Wyciskanie sztangi w leżeniu skos w dol 1x Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 2x Rozpietki 2x maly ciezar do 12 pow. c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)2x(prog. co tydz.o 1pow) Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)1x(tutaj mam dylemat co wyrzucuc) Wznosy barków (szrugsy)2x Martwy ciąg 1x d)Barki Wyciskanie sztangielek 2x Unoszenie sztangielek bokiem w górę 1x Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1x e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(waski) 1x Uginanie ramion ze sztangielkami na lawce(skos) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x Wyciskanie francuskie sztangielki 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) a powiedz mi jeszcze jak czy po takim treningu masz zakwasy, dobrze pompuje ??

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 2x Wspięcia na palce w staniu 1x b)Klatka Wyciskanie sztangi w leżeniu skos w dol 1x Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 2x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)1x(prog. co tydz.o 1pow) Wznosy barków (szrugsy)2x Martwy ciąg 1x d)Barki Wyciskanie sztangielek 1x Unoszenie sztangielek bokiem w górę 1x Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1x e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(waski) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Pewnie masz racje:) tylko ze ja taki jestem ze lubi cwiczyc do oporu, ze tak powiem ale skupie sie jeszcze bardziej na technice to zmeczenie tez bedzie. A co myslisze o przeplataniu ??? klatka-plecy, tric-bic?? DZieki za dotychczase rady:)

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 3:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 3x na zmiane co terning z MC b)Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - głową w górę 3x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)3x(prog. co tydz.o 1pow) Ja robie na plecy 2x podciaganie + 2x przenoszenie d)Barki Wyciskanie sztangi x2 e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(sredni) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Wiesz serie i cwiczenia nie sa zasada HST wiec skoro koniecznie chcesz to rob swoj plan. Po 2 miesiacach zweryfikujesz najwyzej. Mi poprostu szkoda zcasu na ciaga zmiane obciazen i jakos nie moge sie skupic robiac po 1 s roznych cwiczen. Inna sprawa, ze jak robie np na klatke po jednej serii roznych cw to nie czuje tak klatki jak po 3 s samego wyciskania. Co kto lubi.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 4:23:33 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    Cykl HST sklada sie z 4 mikorcyklow 15stek,10,5,5wymuszonych) Dla kazdego mikrocyklu jest taki sam trening gdzie trenuje na treningu wszystkie grupy miesniowe na duze grupy ok 2serii na male 1seria. Kazdy mikrocykl trwa 6 treningow gdzie w ostatnim 6 treningu wyciskam swoj max(np.w 6 treningu cyklu 15stek wyciskam wczesniej zmierzony max czyli jak dla mnie 75kg na klatke przykladowo, a na 1 treningu ok 25%z maxsa i z kazdym treningiem odejmuje 5%)Przerwy okolo 2 min w zaleznosci od tego czy mam sile wykonac zamierzona liczbe powtorzen) Cwicze wedlug planu: a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 3x na zmiane co terning z MC b)Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - głową w górę 3x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)3x(prog. co tydz.o 1pow) Ja robie na plecy 2x podciaganie + 2x przenoszenie d)Barki Wyciskanie sztangi x2 e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(sredni) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Mozliwa jest zmiana cwiczen podstawowych po kazdym mikrocyklu. A powiedz mi jeszcze co to jest to przenoszenie na plecy.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/30/2005 10:35:34 AM Liczba szacunów: 0
  • http://www.fight24.pl/wp-content/Bellator-244-Bader-vs-Nemkov-wazenie-1024x1024.jpg Bellator 244: Bader vs. Nemkov – wyniki ważenia Przedstawiamy wyniki ważenia przed galą Bellator 244: Bader vs. Nemkov w Mohegan Sun Arena w Uncasville na której walką wieczoru będzie pojedynek o tytuł wagi półciężkiej między mistrzem Ryanem Baderem a Vadimem Nemkovem. Ceremonia ważenia rozpocznie się o godzinie 17:00. Karta główna (godzina 4:00) Walka o tytuł wagi półciężkiej 205 lbs.: Ryan Bader (c) (204) vs. Vadim Nemkov (203.9) Co-main event 145 lbs.: Julia Budd (145.8) vs. Jessy Miele (147)* 265 lbs.: Valentin Moldavsky (234.6) vs. Roy Nelson (264.9) 185 lbs.: Andrew Kapel (185.1) vs. John Salter (186) Karta wstępna (godzina 1:30) 155 lbs.: Sidney Outlaw (156) vs. Adam Piccolotti (155.3) 135 lbs.: Josh Hill (136) vs. Erik Perez (135.6) 145 lbs.: Lucas Brennan (145.8) vs. Will Smith (143.7) 155 lbs.: Chris Gonzalez (156) vs. Vladimir Tokov (155.3) Catcweight 148 lbs.: Weber Almeida (147.5) vs. Salim Mukhidinov (147.8) Catchweight 175 lbs.: Yaroslav Amosov (174.4) vs. Mark Lemminger (174.6) Catchweight 150 lbs.: John de Jesus (149.1) vs. Vladyslav Parubchenkno (149.6) *- Jessy Miele przekroczyła limit o jeden funt przez co będzie musiała oddać rywalce 20 procent swojej wypłaty https://youtu.be/_05ogdeMX_o Zmieniony przez - Yoshi87 w dniu 2020-08-20 21:58:59

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 8/20/2020 1:51:34 PM Liczba szacunów: 0