SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    de sire heheh ja swojego wzielem z www.sherdog.com i nie wiedzialem ze ktos ma takiego ale nie martw sie moj jest troszke inny !!! S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 18387 Data: 7/7/2003 6:58:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    KAMILEK bedzie dobrze :) zobaczysz mi masc benzacne pomaga ! ale ja az bardzo duzo to nie mam . PDM a czy jak biore kreatyne i gluukoze to ma to jeszcze jakis wplyw ale jak nei bralem to tez mialem ale czy jak biore humavit to moge normalnie brac czy kreatyny i glukozy nie brac ?? DE SIRE nie musiles zmieniac :) S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 18387 Data: 7/8/2003 11:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No ja mysle ze tak ja jzu se humavit kupilem a jaki antybiotyk bierzesz PDM odpowiedz jeszcze na nasze pyt !!! S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 18387 Data: 7/9/2003 6:07:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam Gorillas tez kupilem humavit i PDM mowil ze napoczatku beda pryszcze wyskakiwac a potem zaczna zanikac no chyba ze biezesz jakies sterydy do tego :) tez mam podobny problem tez fajan dziewczyne spotkalem a siedze w domu :) Pozdrawiam !! PDM jak mozesz tez odpowiedz co sadzisz S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 18387 Data: 7/10/2003 9:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    GOrillas a mie tez wysypalo na poczatku po humavicie i tak jak mowi PDM zaczynaja potem znikac !! mysle ze po miesiacu bede jzu ich mial owiele mniej do tego uzywam jeszcze benzacne i jest super !! pozdrawiam PDM dzieki . S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 18387 Data: 7/13/2003 10:35:11 AM Liczba szacunów: 0
  • M-drol - ART.

    Post
    Doping

    co to za tabelka smieszna, kto takie bzdety robi... kolego nie wklejaj tych smieci bo zostalo Ci jeszcze pelno tych ph i zakladam, ze masz zamiar zalozyc jeszcze wiele tego typu tematow %-) jak chcesz to zjedz je wszystkie i zrob kompendium wiedzy a nie ctrl c + ctrl v %-) wiesz w ogole kto jest autorem tych art. przetlumaczonych na pl ? bo ja tak... bez hejtu oczywiscie milo poczytam jak zjesz wszystko, opiszesz i wkleisz badania prob watrobowych \-) Zmieniony przez - Lasix w dniu 2013-08-23 15:08:12

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3509 Data: 8/23/2013 3:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Moj trening-rozpiska

    Post
    Sztuki Walki

    Ćwiczę sam dla siebie.Nie polecam napisal kaamill-czyli kto?Jeżeli cos krytykujesz to uzasadnij, bo ja np. Ciebie skrytykuje, że jgłupio komentujesz, chcociażby dlatego,że na początku napisałem co osiągnąlem, a Ty piszesz co mozna.Fakt kontra przypuszczenie i Ty się na to porwałeś....bezsensowna suplementacja.Kreatyna na mase i wytrzymałość, l-kranityna na spalanie takanki, kwasy omega 3 na poprawę wydolności serca to samo wit.E, ktora jest też odpowiedzialna za procesy zachodzące w mięsniech, wit. C chyba nie musze tłumaczyć.Magnez z cynkiem przed snem na pobudzeinie endogennego testosteronu.Magnez zapobiega arytmii, która może pojawic się przy intensywnym wysilku, cynk poprawia odporność, która słabnie przy intensywynym wysiłku.L- karntyna-wróce-daje energie i nieweluje zmeczenie.Sam jestes bezsesnsu..., jest jeszcze wiele innych zalet tej suplementacji, którcyh nie wymienilem.Jeżeli czegoś nie polecasz to podaj alternatywe, a jak nie to sie nie udzielaj.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5038 Data: 1/19/2009 7:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team III

    Post
    Piłka Nożna

    DUDEK a dziś sroki grały z MC mecz już się skończył FT Manchester C. 3 - 1 Newcastle U.

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2007 4:02:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team III

    Post
    Piłka Nożna

    I tak już na awans praktycznie szans nie masz a do 3 ligi i tak nie spadniesz takze po c sie unosić?

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2007 7:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team III

    Post
    Piłka Nożna

    Zapomnialem napsiac Bolton W. 3 - 0 Birmingham C ładny prezent mi sprawili

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2007 1:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    30.10.11 A1: klatka, barki, tricepsy (ciężko). \ wyciskanie sztangielek płasko 11x17,5/10x17,5/10x17,5 12x17,5/10x20/5x22,5 }:-( wyciskanie sztangi skos w górę 12x28/10x30,5/8x33 12x30,5/10x33/8x35,5 rozpiętki ze sztangielkami skos 12x7,5/x3 14x7,5/x3 wyciskanie sztangi z klatki siedząc 15x15kg/12x17,5kg/12x20kg 15x15kg/16x17,5kg/14x20kg unoszenie sztangielek bokiem w gorę 15x7,5/x3 15x5/x3 zmniejszyłem ze względu na złą technikę pompki na poręczach (z podpartymi nogami z tyłu) 9/8/6 8/6/5 czachołamacze 2x12/10kg 3x12/15kg dodałem 1 serię Ocena wyciskanie - za ciężko mi zarzucic samemu hantle, dlatego tylko 5 powtórzeń. Miałem siłę na więcej, ale później ciężko by było wstac, bo u mnie posadzka i lepiej nie rzucac %-) skos - dobrze czułem klatę rozpiętki - ok wyciskanie sztangi - robiłem teraz do linii uszu, nie wiem czy nie za wysoko. Lepiej czuc barki niż przedtem ;D wznosy bokiem - zmniejszyłem ciężar, żeby wolniej robic. Nagrałem z 2 ujęc, żeby lepiej było ocenic poręcze - pompa francuz - znowu dobrze mi ktoś poradził żeby dodac ciężaru. Trica ładnie czuc było, aż dodałem 1 serię ;D Filmy http://www.youtube.com/watch?v=QFP8mBxqXpE&feature=youtu.be jak widac, za ciężko zarzucac. Za słabe barki mam chyba http://www.youtube.com/watch?v=iG7vwfuH4eU&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=E4xBjYwNBWQ&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=W91KYk2RG-c&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=2oyLo7MuJKQ&feature=youtu.be drugie ujęcie http://www.youtube.com/watch?v=GQJR5vnjYoY&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=3srOK8lYLaQ&feature=youtu.be Bonus http://img14.imageshack.us/img14/9137/1007692.jpg Nareszcie zrobiłem drążek 8-) http://img543.imageshack.us/img543/7237/1007705.jpg Żyły na barach mi wyyebało po wznosach bokiem %-) Później odpiszę, bo jadę na basen teraz Zmieniony przez - HIPERKOKS w dniu 2011-12-30 17:01:27

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2011 4:59:15 PM Liczba szacunów: 0
  • To niedobrze...może za mało podgrzewacie mięsnie podczas treningu? Temperatura bicepsów,klaty,nóg musi wynosić min 39 st C. Taka temperatura także niszczy drobnoustroje. Druga sprawa-to przegrzewanie sie w domu w pracy,samochodzie i pózniejsze wychodzenie nagłe na temperatury ujemne-przeziebienie murowane. Jak temu zapobiegać-trening i spacery na świerzym powietrzu-mozliwie codziennie i ubramie minimalnie ciepłe-na skraju odczuwania zimna. Po jakims czasie zauważycie ,ze organizm sam się przełączana ogrzewanie-bardzo ciepla odzież nie jest potrzebna,gdy jesteśmy w ruchu. Nie wiem,czy też zaobserwowaliście ciekawe zjawisko-latem-wcześnie rano i czesto wieczorem temperatura wynosi czasem 8-10-12 stopni a my jesteśmy w krótkim rekawku i rzadko komu jest zimno... Zimą,jesienią też czasem temperatura wynosi 8-12 stopni ale nikt nie chodzi w krótkim rękawku tylko w dlugim i do tego ma jeszcze ciepłą kurtke....... Temperatura jest ta sama a odczucia zupełnie inne(pomijam oczywiscie wiatr,opady deszczu,bo wtedy to znów inna sprawa) Dlaczego tak jest? To po prostu zwykłe rozhartowanie przez ogrzewanie i ciepłą odzież a to powoduje zwolnienie metabolizmu i brak energii do utrzymania naszej stałej temperatury ciała. Organizm swietnie sam sobie radzi z wiekszościa temperatur(stałocieplność)tylko musi chodzić na odpowiednich obrotach by sie chłodzić lub dogrzewać.Takie dostrojenie wymaga trochę czasu.Przeważnie tego czasu nie dajemy,bo raz jesteśmy w za gorącym biurze,domu samochodzie ,za chwile nagle w temperaturze minusowej na świezym powietrzu. Warto zauwazyć inna ciekawą sprawę-tzw zmarzlaki-to osoby którym wciąż zimno, temperatury wszedzie maja podkrecone na maksa a jeszcze sie kocykiem opatulają...:) Powód jest jeden rozregulowanie organizmu i metabolizmu,sprzeczne sygnały to deregulują.... Warto zauważyc,ze takie osoby wciąz na coś choruja,grypa,katar ,angina i tak w kółko.. I drugi biegun-ludzie morsy-właściwie im jest ciagle ciepło-mają metabolizm dobrze wyregulowany do panujacych temperatur-moga nawet wejsc do przerębla i naprawdę nie jest im tak zimno,by nie mogli funkcjonować(normalny nieprzygotowany człowiek może nawet mieć atak srca,totalne kurcze i drgawki nie pozwalajace nic zrobic...) Tacy ludzie praktycznie nie chorują na przeziebienia i grypy... /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/da31e543bbb04ac69b9273f203477bff.gif

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2012 12:36:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Rower czas: 58' dyst: 20,75km Vsr: 21,4km/h Słonecznie i zimno, temp. 2 C

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2013 2:38:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny ! :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zamiast posiłku 2 wrzuć drób z kaszą lub makaronem, do tego warzywa i owoce. Posiłek drugi podtrzymuje i ewentualnie redukuje niedobory posiłku zaraz po wstaniu ( czyt. posiłek 1 ) . Do tego podbij kalorie do 3500 / dobe oraz przyjmij 1,3 t/kg m.c. i 2b/kg m.c. . Efekty powinieneś zauważyć po ok. tygodniu. Pamiętaj, że dieta to podstawa i należy jej regorystycznie przestrzegać, a gdy jest monotonna zmieniać ją, lecz należy cały czas egzekwować wskazane kcal w Twoim przypadku.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 614 Data: 10/3/2015 11:44:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 39.Olga Opalińska.... Tak,moja Małżonka - tyle że Ona raczej zainteresowana wieczornym wyjściem i spędzeniem fajnie czasu wśród fajnej ekipy jaką niewątpliwie wszyscy tworzymy(w kit spytałem czy jedzie to mówi-jak z noclegiem to chętnie, jak na 1 dzień to mam spierd... ć i samemu jechać . Więc na siłkę raczej Jej nie licz Banan... Mówi, że sobie w tym czasie po Galerii pobiega. Także Marian, Basii jak się też trening nie widzi to ma Kompana, hehe

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2019 9:51:40 PM Liczba szacunów: 2
  • 39.Olga Opalińska.... Tak,moja Małżonka - tyle że Ona raczej zainteresowana wieczornym wyjściem i spędzeniem fajnie czasu wśród fajnej ekipy jaką niewątpliwie wszyscy tworzymy(w kit spytałem czy jedzie to mówi-jak z noclegiem to chętnie, jak na 1 dzień to mam spierd... ć i samemu jechać . Więc na siłkę raczej Jej nie licz Banan... Mówi, że sobie w tym czasie po Galerii pobiega. Także Marian, Basii jak się też trening nie widzi to ma Kompana, hehe Panowie, w takim razie nie ma co Kobitkami blokować komuś miejsca na siłowni :-)) bo lista jest głównie po to ,by zagwarantować osobom z niej - free wejście, oczywiście juz nie pytam , o to kto ma multisporta (itd) ,bo wtedy i tak sobie wejdzie free, też chcę miec jakies rozeznanie ile osób sie zapisze, zeby sie nie okazalo,ze 30 sie nie wpisze bo ma multisporta i zaraz na silowni zabraknie miejsca by gdziekolwiek potrenowac %-) Co do wieczornego wyjscia - na pewno cos wykombinujemy przy takiej ekipie i oczywiscie tez sie na to piszę, pogadam z moja Renią oczywiscie czy nie potowarzyszy równieważ Waszym Kobietom - bo Basie zna, a z Twoją się na pewno szybko pozna hehe, tylko nie wiem czy moja nie pracuje tego dnia. Jeżeli nawet to wieczorem będzie wolna i cos wymyslimy. Mega fajnie jak kolejne osoby zostają na noc, jeszcze sie okaze,ze w niedziele to bedzie nas z 30 na tym drugim treningu 8-) no chyba, ze zapijemy za mocno na miescie....%%% wtedy co najwyzej moze jakas strefa relaxu ;-) :))

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2019 9:56:58 PM Liczba szacunów: 2
  • TRICKI PIŁKARSKIE II

    Post
    Piłka Nożna

    powoli cos kminie a z czuba wiem ze nie precyzyjne itp ale w krzyżaku jak dotąd nie widzialem innej mozliwosci a filmikow widzialem mase z C ronaldo itp ale zobacze moze cos nowego ;]

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 13680 Data: 9/6/2007 9:45:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrób to sam (własna siłownia w domu)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Mam nadzieje, że rozumiesz na czym polega cała konstrukcja. A jeśli chodzi o ćwiczenie to: Element C czyli drążek, gryf spełnia tu rolę tak jakby sztangi pod nim powinna stać ławeczka na której ty leżysz łapiesz gryf i podnosisz go do góry a z nim cały włożony ciężar, ćwiczenie to jest łatwiejsze niż zwykłe machanie sztangą ponieważ podczas podnoszenia nie musisz utrzymywać stabilności. Zmieniony przez - majkel18 w dniu 2009-01-17 16:06:23

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7738 Data: 1/17/2009 4:05:07 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli ostatecznie wyglada to tak: TRENING A: NOGI: - Prostowanie nóg w siadzie na maszynie 2s - Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 2s PLECY: - Martwy ciąg 2S - Podciąganie na drążku 2S KLATA: - Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 3S BARKI: - Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2S BICEPS: - Uginanie ramion ze sztanga 2s TRICEPS: - Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 2s ŁYDKI: - Wpięcia stojąc ze sztangą na barkach 3s PRZEDRAMIONA: - Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3s po 10 powt. BRZUCH: - ABS II TRENING B: NOGI: - Przysiady ze sztangą na barkach 2s - Uginanie tułowia z opadu 2s PLECY: - Wiosłowanie sztangą 2S - Uginanie tułowia z opadu 2S KLATA: - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3S BARKI: - Wyciskanie sztangi zza głowy 2S BICEPS: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s TRICEPS: - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2s ŁYDKI: - Wpięcia siedząc na maszynie 3s PRZEDRAMIONA: - Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3s po 10 powt. BRZUCH: - ABS II Mam nadzieje ze jest ok, milo by bylo gdyby ktos jeszcze to ocenil :P Co do ilosci powtorzeń, bo nie bardzo wiem wkoncu jaka metode wybrac: a) Czy klasycznie 8-12 powtórzeń tym samym ciężarem ( teoretycznie ciężar 80% 1RW) b) Czy zastosować progresję, np. że: - przy 2 seriach: 1sza seria 12 powtórzeń 70% 1RW , natomiast już 2ga seria 8 powtórzeń 80% 1RW itp - przy 3 seriach: 1sza seria 12 powtórzeń (teoretyczne ok. 65% 1RW) , natomiast już 2ga seria 10 powtórzeń (teoretycznie ok. 70% 1RW), a 3cia seria 8 powtórzeń (teoretycznie konczac na 80% 1RW) c) czy zastosować metodę 15-10-5 na podstawie artykułu: Zmieniony przez - pchela1987 w dniu 2010-06-19 11:04:29

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4314 Data: 6/19/2010 11:02:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 2/Tydzień 1 Aktywność: -Aero-bieg w terenie 45 min, a w tym a) Rozgrzewka 15 mnin (10 min trucht+5 min ćwiczenia sprawnościowe) b) 4 rundy złożone z 5-ciu przyspieszeń 15-to sekundowych (80%) i 45 sekund truchtu, między rundami 2 min 30 sek przerwy c) Wychłodzenie=5 min trucht + rozciąganie Miska na jutro: ( mleka do kawy nie doliczyłam,a jedną kawę na pewno wypiję) Dojdzie też jak zwykle zielona herbata około 1 litr. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/690ffc39365e4d84bd34398a39154205.png Jutro uderzam na siłownię i tam wykonam trening z piłką tylko bez piłki :-) Zobaczymy jak się tam odnajdę:-P Zmieniony przez - anchy w dniu 2013-06-10 19:41:07

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2013 7:38:38 PM Liczba szacunów: 0