SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • WAŻNE - TEST - DO APOKALIPSY BĄDŹ INNEGO SPECA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra. Nie będę już mądrzył o diecie bo mam nadzieję, że realnie ,,jakąś" masz, jak napisałeś. Bo bez diety szkoda wydawać pieniądze na suplementy, zresztą z własnego doświadczenia wiem, że dieta wychodzi taniej tylko czasem bardziej pracochłonna jest no i na niektóre efekty dłużej się czeka, ale--- zdrowie rzecz najważniejsza. Ja od 3 lat nie tykam już żadnych suplementów poza magnezem, tranem i wit. c. No, ok.:) Po tak długiej przerwie dobrze będzie rzeczywiście zrobić typowe fbw. Powiem też szczerze- nie wiem jak z tymi twoimi seriami przeplatanymi, ja tam ich zwolennikiem nie jestem. Bo może zaczynasz od ciężaru spokojnego, ale w trakcie cyklu treningowego powinieneś dojść do takiego jaki będzie cię tyrał bez żadnych serii łączonych itp. Trening A Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3s martwy ciąg 4s podciąganie na drążku podchwytem 4s wycisk sztangi sprzed głowy 3s żuraw 4s uginanie ramion ze sztangą prostą 3s wycisk wąski na triceps 3s Trening B Wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 4s przysiad 4s zarzut sztangi na barki 4s wiosłowanie 3s tzw. czachołamacze 3s uginanie hantlami 2s To jedna z moich propozycji. Dwu częściowy fbw. Jechałbyś na początku 3 dni w tygodniu. Czyli byłaby rotacja- jednego tygodnia a b a innego b a b. I tak z 6-8 tygodni a potem przesiadka na solidnego splita z partią x 2 w tygodniu. Można też w sumie pomyśleć nad fbw typu 15 10 5 lub siłowym 5x5. Lub z jednego zestawu, ale wtedy nie ma sensu jechać tym dłużej niż jakieś 5 tygodni np. wycisk ujemny lub płaska 3-4s martwy ciąg 4s żuraw 3s drążek nachwytem do klatki 4s push press 3s jakiś rodzaj wiosła 2s coś na trica 2-3s coś na bica 2-3s Zmieniony przez - grimgir w dniu 2010-06-03 13:40:12 Zmieniony przez - grimgir w dniu 2010-06-03 13:41:37

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 6/3/2010 1:37:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak wyglądam ;-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    NATAN napisz cos o sobie, jak ksztaltuje sie Twoja dieta gdy jestes "on"...na masie jak przy wycince? d**** sluchaj jestes az tak glupi? nie rozumiesz ze ty nie masz o BB zadnego pojecia a niektorzy z nas maja ogromne! to c owypisujesz o czytssci Anolda to poprostu zenada, smieszny jestes ****a max smieszny dzieciak, netowy fighter na live srajacy na sam widok takich jak my krotko...zamknij d.up.e szmato

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2005 10:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak wyglądam ;-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Poprostu z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e!!!Sog już nie wejdzie więc tylko duchowy-pozdro

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2005 1:42:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o pływaniu

    Post
    Inne dyscypliny

    styl klasyczny: DEMONSTRACJA ĆWICZEŃ NA LĄDZIE 1.Praca NN: siedząc na ławeczce lub murku o wys. około 0,5m ćwiczący wykonuje: - z pozycji - NN wyprostowane i złączone, palce stóp obciągnięte – ugięcie NN w kolanach z równoczesnym odwiedzeniem stóp palcami na zewnątrz a piętami do środka - rozpoczynając ruch zagarnięcia od stóp, ćwiczący wykonuje ruch podudziami na zewnątrz i do środka utrzymując kolana w pozycji wyjściowej - podczas pracy podudzi stopy są ustawione w pozycji – palce jak najbliżej goleni, łącząc NN do pozycji wyjściowej ćwiczący obciąga palce stóp 2.Praca RR - naukę pracy RR rozpoczynamy od pozycji: stojąc swobodnie z RR wyciągniętymi przed siebie, dłonie skierowane częścią wewnętrzną do podłoża - wykonujemy ruch o prostych łokciach, rozpoczynając od dłoni, w dół na zewnątrz do szerokości barków, dłonie są zwrócone lekko stronami wewnętrznymi na zewnątrz - następnie uginając łokcie, odwracamy dłonie stronami wewnętrznymi do środka i jednocześnie a łokcie przyciągamy do klatki piersiowej - prostując RR do pozycji wyjściowej dłonie jak najdłużej prowadzimy zwrócone do siebie wewnętrznymi stronami ĆWICZENIA W WODZIE DO NAUKI STYLU KLASYCZNGO Praca NN w leżeniu na plecach z deską pod głową Praca NN w poślizgu na piersiach bez nabierania powietrza (wykonując 3-6 ruchów NN na bezdechu) Praca NN po nabraniu powietrza kiedy NN są w pozycji podkurczonej, a wydech podczas wyprostu NN (na początku nauczania dobrze jest wykonać długie wyleżenie – ułatwia to koordynację oddechu z pracą NN) Po nabraniu powietrza 3x praca NN z głową zanurzoną w wodzie Praca RR stojąc w wodzie (nabranie powietrza podczas uginania RR, a wydech równocześnie z ich wyprostem) Praca RR w poślizgu na piersiach NN do kraula (bez nabierania powietrza z głową zanurzoną kilka ruchów 3-6) Naukę koordynacji pracy RR, NN i oddechu rozpoczynamy od poślizgu na piersiach nabranie powietrza podczas ugięcia RR, wydech podczas wyprostu, a następnie 3 ruchy NN do stylu klasycznego w poślizgu Koordynacja czynności w czasie: a) pozycja wyjściowa: poślizg na piersiach, RR wyprostowane, głowa w wodzie, NN wyprostowane. b) rozpoczynamy od zagarnięcia wody RR: wykonujemy równoczesny ruch o prostych łokciach, rozpoczynając od dłoni, w dół na zewnątrz do szerokości barków, dłonie są zwrócone lekko stronami wewnętrznymi na zewnątrz następnie uginając łokcie, odwracamy dłonie stronami wewnętrznymi do środka i jednocześnie łokcie przyciągamy do klatki piersiowej – w tym momencie następuje nabranie powietrza unosząc głowę ponad wodą c) wykonujemy wyprost RR z wydechem do wody i jednoczesną pracą NN d) RR rozpoczynają pracę w momencie zakończenia pracy NN PŁYWANIE STYLEM PRZY POMOCY PRZYBORÓW – DOSKONALENIE TECHNIKI Pływanie ćwiczeń jak wyżej oraz pełnym stylem w łapkach. Pływanie NN do klasyka z deską w NN (zmusza do mocnego odwodzenia NN na zewnątrz przy złączonych kolanach) Praca NN do kraula w płetwach oraz pływanie pełnym stylem. Pokonywanie krótkich odcinków 25m – 50m w łapkach lub płetwach (wówczas wykonujemy ruchy delfinowe lub kraulowe NN ) lub w pełnym sprzęcie, pokonując barierę indywidualnej szybkości Pływanie z obciążeniem w postaci zaczepionego koła ratunkowego do NN lub z unieruchomieniem NN przez partnera wykonującego chwyt oburącz za NN i swobodne leżenie na piersiach Holowanie partnera leżąc na plecach, chwyt współćwiczącego prostymi RR pod pachy, wykonujemy mocne ruchy NN do klasyka Ćwiczenie na głębokiej wodzie – trzymając oburącz piłkę nad wodą, NN wykonujemy naprzemianstronne ruchy do klasyka zwracając uwagę na odwiedzione stopy (wewnętrzna część stopy pcha wodę) Pływanie z deską lub bez z RR z przodu i głową uniesioną do góry (ćwiczenie wzmacniające pracę NN) Pływanie pod wodą na bezdechu wykonując pełne pociągnięcie RR do ud, NN do klasyka (ćwiczenia koordynacyjne) Pływanie RR do klasyka a NN do delfina lub kraula Pływanie na grzbiecie NN do delfina lub grzbietu, RR do klasyka wszystkie materialy pochodza ze strony: http://www.swimmingworld.prv.pl/ ktora ogromnie polecam

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2004 4:01:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o pływaniu

    Post
    Inne dyscypliny

    dziekuje Ci bardzo za inforamcje, ale i tak c**j strzelił mój kurs teraz..........

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2005 1:55:09 PM Liczba szacunów: 0
  • DROGA NA OLIMP vol.2

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    RUTINOVIT C Domer

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2011 8:01:20 PM Liczba szacunów: 0
  • DROGA NA OLIMP vol.2

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    RUTINOVIT C Chris-Man

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2011 8:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • DROGA NA OLIMP vol.2

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    RUTINOVIT C Maniek 1920 Zmieniony przez - Maniek 1920 w dniu 2011-12-17 20:04:03

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2011 8:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • DROGA NA OLIMP vol.2

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    RUTINOVIT C Maniek 1920 @przepraszam 2 razy mi sie dodalo... Zmieniony przez - Maniek 1920 w dniu 2011-12-17 20:07:37

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2011 8:07:05 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS W ALTERNATYWNEJ DRODZE- SUPLE ZA 300ZL

    Post
    Trening w domu

    Dokladnie... Termin troche kiepski... Do konca lutego egzaminy na uczelni i za c***a sie nie wyrobie, a chcialbym cos skrobnac... Trudno moze next time :/ zdr.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 7065 Data: 2/3/2011 6:24:26 PM Liczba szacunów: 0
  • mażoleu dziennik/ droga do wymarzonej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Faktyczna kaloryczność i rozkład BWT powyższej "diety" to: 1311kcal, 39g białka, 155g węglowodanów i 60g tłuszczy. Nie jesz zdrowo. Jesz T-R-A-G-I-C-Z-N-I-E. Na początek do poczytania dziennik Oveji. Tam dowiesz się, jak powinna odżywiać się wegetarianka. Jak już poczytasz, to wróć z nową propozycją jadłospisu. O odżywkach białkowych zapomnij. Nie masz wpychać w siebie prochu, masz zacząć się odżywiać jak człowiek. Zmieniony przez - Martucca w dniu 2012-01-30 08:12:22

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2052 Data: 1/30/2012 8:09:27 AM Liczba szacunów: 0
  • SALTA FIFLAKI ITD co najważniejsze w skokach

    Post
    Inne dyscypliny

    hmmm, pamietam jak 3 lata temu, zagladalem tu szukajac pomocy, pytajac wlasnie o takie postawy.. typu.. fiflak, salto.... w Zeszle wakacje mialem szczyt formy... z najlepszych gadzetow moge wymienic: salta otwarte po gorke fiflaki w miejscu do usrania sruby po rundaku, fiflakach, badz combosach... 360,540,720 na proste nogi side flip'y np folha seca..folha seca 360, butterfly twist, ahmada dupla 360 przod ze sruba roznego rodzaju kombinacje,,, przod fiflak tyl tyl tyl fiflak tyl sruba tyl itp itd najtrdniejszcze to robic to wszystku przy samym brzegu morza badz w butach na glownej ulicy miasta, albo po paru piwach. Teraz niestety nie robie nic, pod koniec wakacji zmiazdzylem lekotke i czekam na operacje, kazdej nocy modle sie bym mogl wrocic do tego c orobilem kiedys.. Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia w Nowym Roku p.s uwazajcie na siebie koty

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2005 1:12:30 PM Liczba szacunów: 0
  • yohimbina

    Post
    Iron Horse Series

    Mietki na mnie w przypadku braku tzw checi do treningu dobrze dziala zen szen plus efka, podobno yohambina tez jest do tego przydatna . kolega dawklowal ja regularne i twierdzil ze po nasyceniu /ok 2 do 3 tyg/ mial lepsza agresja treningowa . z naszej oferty jest do tego celu carne labs gutain 1500 czyli guarana, tauryna, inozyna dawkiw 1 tabl 500mg guarany w tym kofeiny 25mg, tauryny 20ug oraz inozyny 50ug calosc 120,tabl cena cos kolom 105 zl nie wiem po mile dadza to wsfd sklepie pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-01-31 18:43:33

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2007 6:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • rozwalone kolano

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a co to jest nlpz?? może głupie pyanie,ale ja tam nie wiem no ale teraz włąśnie nic mi się nie stało,nie było zadnego urazu,po prsotu duzo skakalam na tej jednej nodze i tak mnie samo zaczelo bolec. woda albo krew w kolanie??brrr... nawet nie chce o tym myslec. no ze mna tak zle nie bylo,nie lezalamw szpitalu ani nic... a c oten twoj kolega zrobił? jakoś sapdł czy coś?? bo ja miałam "uraz rotacyjny kolana"... dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 11549 Data: 10/30/2005 1:48:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    pełne nazwy ćwiczeń bo nie wiem o co Ci chodzi z połową - www.kulturystyka.pl/atlas przede wszystkim dużo błędów, Przy klacie zrób 4 ćwiczenia po 4 serie, 3 wyciskania i jedno ćwiczenie typu rozpiętki MARTWY NA PLECY Wyciskanie sztangi zza głowy jest na BARKI nie na plecy, w dodatku jest kontuzjogenne jak cholera więc lepiej je odpuścić. i co najważniejsze TRENING UD przysiady różne 3 ćwiczenia po 4+ uginanie nóg/żuraw zmień kolejność na dzień a klata + biceps + przód i bok barków dzień b plecy(pierwsze ćwiczenie martwy!!!) + triceps + tył barków dzień c nogi no i oczywiści dieta Zmieniony przez - Wibor w dniu 2010-07-10 12:45:10

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 474 Data: 7/10/2010 12:44:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzućcie okiem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra zmieniasz co 2 mc ale spojz np a)plaska 4s 8-10 skos w gore 4 8-10 rozpiekti plasko 3s 8-10 b)plaska 4s 8-10 skos w gore hantlami 3 8-10 rozpietki na skosie 8-10 To dla wielu ludzi jest urozamicony pklan, a wlasciwie 80% jest powielone. Nie wiem jak ty zmieniasz plany jedynie cie informuje. c)Pompki na poreczach 4s 10 Skos w gore 3s progresja przenoszenie hantla 3s 15 To jest poprawiony plan. Co do planu to raczej sprawa diety a raczej jej braku poporstu dostarczasz za malo energi by miesnie sie odbudowaly i waga stoi/wymiary stoja.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1323 Data: 7/22/2006 3:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc przy treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    poczytałem,dużo nowych rzeczy się dowiedziałem :) znalazłem taki FBW który mi podpasował, bedzie dobrze? A 1. Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s 2.Plecy:Podciąganie na drążku (szeroko,wąsko,różny rozstaw rąk) 4s 3.Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka skośna góra 3s 4.Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 3sx6p B 1. Klatka:Wyciskanie sztangi płasko 3s 2. Plecy:Martwy Ciąg 3s 3. Barki-wyciskanie żołnierksie stojąc 4sx5p C 1.Nogi:MC na prostych nogach 3s 2.Klatka wyciskanie sztangielek ławka skos góra 3s 3.Wiosłowanie sztangielek (lub sztangi)w opadzie 3s 4.triceps poręcze lub wyciąg lub wyciskanie wąsko 3s Przy każdym chcę robić brzuch dodatkowo

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 1/12/2012 12:35:14 PM Liczba szacunów: 0
  • TWOJE ULUBIONE DANIE-KONKURS-ZGŁOSZENIA

    Post
    Kuchnia SFD

    BABKA BANANOWA Z POLEWĄ KAKAOWO- KAWOWĄ Prosta babeczka, 5. min. pracy, 20. min. pieczenia. Składniki: -11 jaj rozmiar M - 150 g białka bananowego (z Matrixem pycha :P) - kakao naturalne - kawa rozpuszczalna - proszek do pieczenia 1,5 łyżeczki - słodzik Jak zrobić? 1. Ubij białka z jaj na sztywną pianę. 2. Posypuj stopniowo białko na pianę z białek i powoli mieszaj, następnie dodaj żółtka i wymieszaj na jednolitą masę. 3. Wlej masę do formy i piecz 18-20. min. w temperaturze 160-170*C przez 18- 20 min. POLEWA 1. Zmieszaj 2. łyżki kakao i łyżkę kawy rozpuszczalnej. Dodaj wody ze słodzikiem i mieszaj. (wody delikatna ilość, aby wyszła w miarę gęsta polewa). BTW na babeczkę 1410 kcal, B 191 g , T 66 g, WW 13 g POLEWA 90 kcal, B 3,6 g, T 4,3 g WW 10,1 Smacznego! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/df647ff908134a0dbecb4532f2bd3989.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/224058243d8a4f20a3afcb072b630f09.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/54938ae7ef4e44778e469f7783bd97d1.jpg

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2013 4:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hehe... nieźle jedziecie chlopaki "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2003 4:46:50 PM Liczba szacunów: 0
  • MisSter SFD :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe...a ja jestem ale daleko... "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!" Zmieniony przez - leoncio w dniu 2003-04-04 23:15:14

    Odpowiedzi: 576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2003 11:12:46 PM Liczba szacunów: 0