SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Plan FBW - Czy dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ### PONIEDZIAŁEK KLATKA: Wyciskanie sztangi na prostej BARKI: Wyciskanie sztangi siedząc zza/z przed głowy TRICEPS: Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie NOGI: przysiady z sztangielkami PLECY: Podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4s BICEPS: Uginanie ramion stojac ze sztanga ### ŚRODA KLATKA: Wyciskanie sztangielek na plaskiej BARKI: Wyciskanie sztangielek siedzac TRICEPS: prostowanie ramion w opadzie zmien NOGI: wspięcia na palce z sztangą brak czegos na uda PLECY: Wiosłowanie sztangielkami w opadzie daj martwy ciag BICEPS: Uginanie ramion z sztangielkami ### PIĄTEK wyrzuc to KLATKA: Wyciskanie sztangi na prostej BARKI: Wyciskanie sztangi siedząc zza/z przed głowy TRICEPS: Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie NOGI: przysiady z sztangielkami PLECY: Podciąganie sztangi w opadzie tułowia BICEPS: Uginanie ramion stojac ze sztanga Dwa zestawy ci wystarcza ktore mozesz robic naprzemiennie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2/29/2008 11:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • brzuch boczne partie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może odpowiem po kolei na pytania: 1. Mój błąd. Przeczytałem już dokładnie regulamin i będę się starał go bardziej przestrzegać ... 2. Co to rozrywki ... niestety moja miejscowość (a raczej duża wieś - 10000 mieszkańców) nie zapewnia godnej rozrywki, tymbardziej teraz, gdy panują tutaj mrozy w okolicach -20 do -30 stopni C ;] 3. Jeżeli chodzi o diete, to faktycznie nie mam dużego wpływu na to co znajduje się w lodówce. Pozatym cięzko byłoby mi nakłonić rodziców do zaakceptowania takiej "diety" ... wiadomo dlaczego ;] 4. Gotować, gotuje dosyć dosyć ... potrafie o siebie zadbać (od 10-12 lat sam gotowałem sobie obiady, gdy rodzice byli jeszcze w pracy, bez względu na to co było w lodówce ...) ;] 5. Nie mówią mi nic te wszystkie statystyki i wyliczenia odnośnie diet. Jakoś to do mnie nie trafia. Może nie jestem w stanie tego zrozumieć, te wszystkie witaminy, węglowodany etc. 6. 9 posiłków w ciągu dnia to dla mnie stanowczno za dużo ... wystarczą mi 2-3 (dodatkowo 2 śniadanie w okresie szkoły) 7. Przydałyby mi się stopniowe wytłumaczenia np. na GG, bo jakoś czytając te wszystkie artykuły nie jestem w stanie tego pojąć. Dzięki za dotychczasowe rady. Postarałem się troszeczke to przemyśleć ...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 9772 Data: 1/22/2006 11:10:45 PM Liczba szacunów: 0
  • a ja wygralem daa i c*** http://www.sfd.pl/Liga_Europejska__b%C4%99dzie_nas_tam_wi%C4%99cej_!__TESTERY_w_Akcji!!!-t787727-s18.html

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1821 Data: 8/26/2011 2:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa czy redukcja? :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w tym problem, że czytałem o tym wiele i starałem się podjąć ułożenia własnej diety, ale nie zdołałem temu wyzwaniu :c jakieś wskazówki co jeść przed szkołą, w szkole, na obiad, na kolacje? :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2171 Data: 5/24/2015 6:30:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra zacznijmy od tego ,ze uklad dni jest dziwny. Szczegolnie chodzi mi o wtorek - co to niby ma byc Wiec na poczatek trzeba by bylo to zmienic, na przyklad: P - klatka + triceps + brzuch w - plecy + bic + przedramiona sr - ------- c - barki + kaptury + brzuch pt ------ s - nogi + brzuch n - -------- Nie wiem ile razy w tyg. chcesz robic brzuch wiec dalem go *3 ,ale rób tak jak lubisz * klatka: 1.wyciskanie na prostej,sztangi 5s 12/10/8/8/6 2.wyciskanie na skośnej ławce sztangi 4s 12/10/8/8 3.rozpiętki na ławce prostej 4s 8-10 * triceps: za duzo na trica, jak na trening po klacie...rób tylko 2 cwiczenia - łacznie 6-7serii, wybierz i ustal co chcesz robic 1. francuskie lezac za glowe 4s 8-10 2. sciaganie liki wyciagu (szerszy uchwyt) 3s 8-12 3.linka z wyciagu ( wezszy uchwyt) 4s 8-10 * plecy: 1. podciaganie na drazku do klatki 5s max 2.sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki podchwytem 4s 12/8/8/8 masz az 5serii podciagania ,a tu na dodatek 4 serie cwiczenia ktore jest dublowaniem podciagania...wg mnie to cwiczenie zbeden ,a jezeli chcesz je juz robic to polecam chytem mltkowym i zmnijesz ilosc serii albo w podciaganiu o 1-2 albo tutaj o jedną 3.unoszenie hantli wzdluz tulowia 3s 8-10 czyli jak podciaganie sztangi wzdluz tulowia? to angazuje predzej barki i kaptury - dlatego wywal to z treningu pleców, a ew. dodaj na koniec treningu barkow i polecam sztange nie hantle w tym cwiczeniu 4.przyciaganie dolnego wyciagu siedzac do brzucha (kierownica) 4s 8-10 progresja 4*12/10/8/8 gdzie jest cos na prostowniki Martwy 4*12/10/8/8 albo 3-4 serie sklonow na lawce rzymskiej 3-4*12-10powt. * biceps: jak przy triu po klacie - ZA DUŻO, 2 cwiczenia i 6-7 serii (łacznie) max --> wybierz i ustal sobie co chcesz robic 1.uginanie ramion ze sztanga stojąc 4s 8-10 2. uginianie ze sztangielkami naprzemianstronne 4s 16-20 3. modlitewnik, jednoracz 3s 8-12 * przedramiona nie podales cwiczen, wiec skoro bedą one po treningu plecow i bica polecam tylko 2-3 serie na uginania nadgarstków podchwytem - jest to mala partia miesniowa i nie potrzebuje wiecej, szczegolnie ze napracuje sie juz przy plecach i bicu barki: 1.wyciskanie sztangielki siedząc 4s 8-10 wywal 2.wyciskanie sztangi z klatki 4s 8-10 Dublowanie cwiczenia - masz 2 wyciskania, niepotrzebnie jezeli juz to skup sie na jednym , polecam wyciskanie z klatki Wiiec to jako 1 ćw. 4*12/10/8/8-6 3.podciaganie sztangi wzdluz tułowia 4s 8-10 zrob progresje 3*12/10/8 i daj na koniec jako 4 ćw. 4.unoszenie hantli bokiem, siedzac, w opadzie tulowia 4s 8-12 to jako 3 ćw. 3serie*10powt. nie masz nic na boczne aktony naramiennych - wiec jako 2 cwiczenie zrób unoszenie boczne sztangielek 3*10 na koniec mozesz zrobic szrugsy 3*12/10/8 chociaz bedziesz takze mial 2 cwiczenia na kaptury: szrugsy i podciaganie wzdluz tulowia...no ale jak chcesz to mozesz robic nogi: 1.przysiady ze sztanga 4s 10 progresja 4*15/12/10/8 2.prostowanie nog siedzac 4s 10 mało na 4głowe , dodałbym jako 2 ćw. wypychanie ciezaru na suwnicy 3*12/10/8 i prostowanie 3-4 serie *10powt. 3.uginanie nog lezac 4s 10 4. wspiecia na palce stojac 4s max nie musisz na maxa robic, lepiej dodac obciazenie, i zrobic dokladnie , z "czuciem" 3-4serie*ok.20powt. skoryguj i ewentualnie pytaj... Zmieniony przez - banan14_88 w dniu 2005-09-04 10:16:46

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 738 Data: 9/4/2005 10:15:56 AM Liczba szacunów: 0
  • no do ch .. pana kolejny ekspert sie odezwal nauczcie sie wypisywac nazwy pelne a nie jakies skroty testosterone propionate a testosterone prolongatum jak piszesz jakies skroty to c*** wie o co ci chodzi propionate jest najkrotszym esterem, podalem mu dlugi ester jak ma dlugi to dobrze i w czym masz problemy, pierw przeczytaj dokladnie potem odpisuj jak faktycznie wiesz co.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2303 Data: 3/12/2011 5:08:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy mogą skracać życie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no ponoc chelaty sa lepiej wchlaniane niz naturalne wit,natomiast sa jescze tzw naturalne witaminy w tabsach tez np wit z oleju ,wit c z dziekiej rozy ,wit d z muszli

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1763 Data: 4/17/2008 3:52:56 AM Liczba szacunów: 0
  • MotoGP - sezon 2011

    Post
    Inne dyscypliny

    W tamtym sezonie trochę odpuściłem oglądanie, ale w tym obiecuję się poprawić Szkoda, że Valentino póki co słabiej się spisuje Malowanie Yamahy c***owe moim zdaniem Najlepsze było to fiatowskie i żółte Camela

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 8487 Data: 3/21/2011 12:11:50 PM Liczba szacunów: 0
  • NIESAMOWITE SPADKI FORMY >>> co się ze mną dzieje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na mnie najlepiej działa Falvit, biorę jeszcze multi mineral HiTec'c Falvit dobry i tanii, próbowałem innych np. dość długo bralem Vitaral, ale jak przypadkiem trafileł Na FAlvit to sie przeżuciłem. peya

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3861 Data: 12/24/2003 11:11:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu - bez nóg

    Post
    Trening dla początkujących

    ten trening z 5 powtórzeniami robisz tak, że najpierw 2-4 serie rozgrzewkowe, dochodzisz do ciężaru, robisz te 5 maxami. głównym celem tego treningu jest siła i masa, ale jest ciężki - na redukcję jak znalazł. kiepsko z tymi kolanami, bo mc i siady to podstawa takiego treningu. chodzi głównie o ćwiczenia na wolnych ciężarach. główne zasady na redukcji: Pewnie myślisz sobie tak - założę na sztangę 20-30 kg i będę machał aż padnę, żyły wyjdą mi na wierzch, spalę tłuszcz i będę rwał dziewczyny na klatę. Może uda Ci się spalić trochę tłuszczu, ale twoje mięśnie staną się małe i płaskie a wtedy żadnej nie poderwiesz (). Zadaniem treningu podczas redukcji/gęstości/rzeźbie jest utrzymanie jak największej ilości mięśni. Dlatego musisz trenować typowo siłowo. Oczywiście nikt nie broni Ci także używać większego zakresu powtórzeń w ćwiczeniach izolowanych, ale pamiętaj o ciężkich wielostawowych ćwiczeniach, to właśnie one pozwalają ci utrzymać mięśnie. Ćwiczenia wielostawowe : wyciskania sztangą, wiosłowania, przysiady, martwe ciągi. Ćwiczenia wielostawowe wykonuj w zakresie nie większym niż 8 powtórzeń. W ćwiczeniach izolowanych takich jak rozpiętki, ściągania linek wyciągu, francuzy jednorącz, prostowania w opadzie... możesz używać większego zakresu powtórzeń (12-20) (bodyfactory.pl) Ja to w ogóle bym robił ciężkie fbw, bez nóg - tylko serie główne. : A. 2.wyciskanie sztangi na skosie 3s (6-8) 3.ściąganie szeroko 3s (8) 4.podciąganie sztangi na wysokośc klatki 2s (8-10) 5.wąskie wyciskanie 2s (8) 6.młotki 2s (8-10) +dodatki brzuch,łydki B. 2.WL 3s (6-8) 3.wiosłowanie sztangą 3s (6-8) 4.wznosy ramion bokiem 3s (10-12) 5.wyciskanie francuskie sztangi 2s (8) 6.ugianie w staniu ze sztangą 2s (8) +dodatki C.- 1. -wyciskanie sztangielek w lezeniu na skosie 3s (6-8) -ściąganie podchwytem/neutralem 3s (8-10) -wyciskanie na barki sztangi do czoła 2s (8) -pompki na poręczach 2s (MAX) -uginanie sztangielki z supinacją 2s (8) +dodatki Zmieniony przez - volvo93 w dniu 2011-02-07 19:27:35

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/7/2011 7:18:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu - bez nóg

    Post
    Trening dla początkujących

    To ciężkie fbw mi pasuje. Czyli to miał bym robić 3 razy w tyg tak ? off-a-off-b-off-c ? A co to za ćwiczenie uginanie sztangielki z suplinacją ?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/7/2011 7:33:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu - bez nóg

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.youtube.com/watch?v=96IVEXbRUkg supinacja. robisz: a off b off c off off jak nie wiesz jeszcze czegoś to pisz.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/7/2011 7:36:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu - bez nóg

    Post
    Trening dla początkujących

    A mógł bym to zmienić tak jak pisałem ? Bo w tedy mam najkrócej lekcje Off a off b off c off

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/7/2011 8:01:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu - bez nóg

    Post
    Trening dla początkujących

    mój wie - w poniedziałek się buntuje, czuje że to właśnie poniedziałek i jest ciężko . tak Mosto - możesz ważne żeby nie było dzień po dniu i przynajmniej 2 dni odpoczynku po cyklu (a-b-c)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/7/2011 8:09:01 PM Liczba szacunów: 0
  • To ile bedziesz zrzucac to niestety nikt Ci nie powie, wiadomo z czasem bedzie coraz ciezej szlo. Bialko ~2g/kg, czyli u Ciebie dziennie koło 120g, musisz sobie przeliczyc ile w ciagu dnia dostarczasz z pozywienia i wtedy bedziesz wiedziala ile brakuje Ci. Białko C-6 jak najbardziej ok po rowerze.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 6/23/2014 10:08:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o zaptrzebowanie

    Post
    Ladies SFD

    Sama chce schudnąć i pyta mnie o ułożenie diety właśnie, w jej wypadku jest to konieczne też dla zdrowia o czym ona zdaje sobie sprawę. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze z białkiem dać 120g (czyli ok 1.1g/kg m.c.) czy ile opcjonalnie? Zmieniony przez - sawanodo w dniu 2014-05-04 12:34:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 503 Data: 5/4/2014 12:32:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 Wedzona 1-2 wystrczy, ale jak da rade to raz, mozesz śledzie w to miejsce jeść, twaróg też na upartego moze być, jak dasz rade to świeża rybka tłusta z grila pieczona na parze czy smażona w złotku na oliwie moze być jak najbardziej. Wędzonych i puszkowanych ryb często nie jedz, mozesz mozarelle, omleta jajecznice tutaj zjeść. 2 1 kaps omega 3 to mało, przewaznie każdy ma niedobory O3, 3 kapsy to minimum jak ktoś nie jada tłustych ryb. 3 cały kompleks moze nie jak juz to pojedyncze minerały magnez, wapn, czy vitaminy D K2 C. 4 Filty mogą być, miruna też dobra, swieza niemrożona rybka też jak najbardziej, szczupak pstrag czy dorsz. 5 Siemię lniane tez mozesz kupić tylko nie kupuj juz zmielonego tylko ziarna, mozesz w całosci je jeść Jak btw Ci się pokrywa z zapotzrebowaniem to możesz startowac.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1972 Data: 8/19/2013 9:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra dziękuje czyli test HCG clomid wszystko gra tak ?? Moge tak brać ? może niech sie ktos wypowie co do takiego cyklu czy ewentualnie po nim przydało jakaś witamina c albo cynk . Napiszcie czego ile kiedy itp

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2/9/2014 12:02:06 AM Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Push Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10-12 Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 Rozpiętki 4x10-12 Wyciskanie żołnierskie 4x10-12 Arnoldki 4x10 Unoszenie hantli szeroko 4x12 Dipy 4x5 (prog obciążenie) Wyciskanie francuskie 4x6 Ściąganie wyciągu w dół 4x8 Trening B Push Wyciskanie sztangielek leżąc 4x5 Wyciskanie sztangi leżąc 4x5 (rampa prog 5kg start od 90kg) Military Press 4x5 Przysiad klasyczny 4x5 Trening C Pull Podciąganie na drążku 4xmax Martwy ciąg 4x10 Odwrotny butterfly 4x10 Face pull 4x10 Wznosy hantli leżąc na ławce 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie ze sztangą łamaną 4x15 Trening D Pull Martwy ciąg 4x5 Podciąganie na drążku 4x5 Wiosłowanie 4x5 Uginanie hantlą 4x5 Uginanie sztangą łamaną 4x5 Trening Legs Przysiad klasyczny 4x10 Wykroki 4x10 Żuraw 4x10 Suwnica 4x10 Suwnica 4x10 Wspięcia na palcach 4x12

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 337 Data: 6/21/2020 8:05:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING PULL/PUSH Trening A Push Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10-12 Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 Rozpiętki 4x10-12 Military 4x6-7 Arnoldki 4x10 Unoszenie hantli szeroko 4x12 Wąskie wyciskanie 4x6 Wyciskanie francuskie 4x6 Ściąganie wyciągu w dół 4x8 Trening B Push Wyciskanie sztangielek leżąc 4x5 Wyciskanie sztangi leżąc 4x5 (rampa prog 5kg start od 90kg) Rozpiętki na maszynie 4x10-12 Arnoldki 4x10 Wznosy boczne 4x10 Wąskie wyciskanie 4x6 Wyciskanie fran 4x6 Ściàganje w dół Trening C Pull Podciąganie na drążku 4xmax Martwy ciąg 4x10 Odwrotny butterfly 4x10 Face pull 4x10 Wznosy hantli leżąc na ławce 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie ze sztangą łamaną 4x15 Trening D Pull Martwy ciąg 4x5 Podciąganie na drążku podchwytem 4xmax z obciążeniem Wiosłowanie 4x8-10 Unoszenie prostownika z gumami 4x8 Odwrotny butterfly 4x10 Hantle siedząc na ziemi z martwego punktu 4x10-12 Siódemki 4x7 Uginanie lamana

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 337 Data: 6/23/2020 11:32:13 AM Liczba szacunów: 0