SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Turanabol+prop

    Post
    Doping

    za płytko walisz strzała. propa waliłem 0,5 ukąszenie komara co do odzywek dobry gajner polecam mutant mass wit a,c,b omega3

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 3/26/2015 3:48:03 PM Liczba szacunów: 0
  • pojedyncze siwe włoski

    Post
    Zdrowie i Uroda

    nie no farbował nie bede bez przesady wolał bym juz na zero sie oje**ć

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2692 Data: 4/29/2009 2:52:44 PM Liczba szacunów: 0
  • kofeina a bieganie

    Post
    Inne dyscypliny

    kofeina zwieksza czestotliwosc skurczow serca i zwieksza objetosc pompowanej krwi (tzw. obj. aktywna) moze prowadzic do nieprzyjemnego efektu kolatania serca, pobudzenie rodzi sie w innych rejonach serca niz rozrusznik(peczek hissa). ale nie udowodniono negatywnego wplywu kofeiny na serce, w senis wywolywania schorzen tego organu. zwieksza zuzycie tlenu w czasie wysilku (prawdopodobnie przez podnisienie temp. ciala). kofeina roszeza naczyna krwionosne w mozgu co moze byc kozystne z punktu widzenia osiagniec sportowych ale chyba tylko na zawodach. kofeina zmniejsza bole potreningowe. powoduje odwodnienie, ale oprocz wody tracimy takze magnez i wapn, wiec trzeba je uzupelniac. co do podnoszenia sprawnosci wysilkowej to spotkalem rozne badania, ogolnie jest tak ze jesli twoim celem jest np. jeden sprint w czasie zawodow to wal kofeine, ale jak chcesz sobie strzelic kawe przed pilka nozna to sie nie oplaca, bo tam do wykonania masz kilkanascie sprintow i owszem 1. bedzie szybszy ale nastepne coraz wolniejsze. pozytywny wplyw kofeiny chyba najbardziej spowodowany jest podnoszeniem temperatury(teromgenik), wiecie ze podniesienie temp. miesnia o 1 st. C powoduje skok jego wydolnosci o 5%? i wreszcie najwazniejeze kazdy z nas inaczej toleruje kofeine, wiec np. dla mnie jedna kawa przed zawodami to za duzo, bo mnie klasycznie nosi. jestem bardziej agresywny i zbyt pobudzony. czesto czuje ze serducho mi skacze itd. jednym slowem jak doloze dzialanie adrenaliny to jest to dla mnie za duzo. osobiscie uwazam ze warto czasami jak nie ma poweru strzelic sobie kawke przed treningiem ale kawa przed kazdym to nie jest dobre rozwiazanie.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4150 Data: 3/28/2005 1:05:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybkość/ interwały biegowe.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wracam z nowymi pytaniami. Niestety trening "Fartlek" który wybrałem jest ostatni w "trudności" ale najbardziej pasuje do moich celów gdyż na boisku biegam maxymalnie na sprincie 30 sekund jeśli akcja jest bez gwizdka od kosza do kosza. Te interwały dosyć dobrze odwzorowują właśnie zachowanie a boisku. Max bieg i stop odpoczynek, gwizdek, osobiste. Więc pytanie: Rozgrzewka 5-10min czas dobięgnięcia do parku Rozciąganie +/- 10min Skipy A,B,C x3 każdy. Interwały: Zgodnie z tabelką która jest w artykule w linku ew. przyspiesze z treningu na trening ilość interwałów i zwiększe intensywnośść jeśli okaże się załatwo. 10min delikatnego truchtu powrót do domu. Git by było ? Pytanie gdyż jest pare technik podczas "odpoczynku" truchtać czy chodzić w marszu. Czy to będzie zależeć od mojego HR. Poprostu nie przekraczać 60% ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 7/21/2012 2:05:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Niska temperatura na siłowni - problem %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    człowieku teraz mam na siłce 0*C i ćwicze sam,może być kurva i -50 i tak pójde machać żelastwem, pzdr dla wytrwałych

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3878 Data: 12/15/2009 4:19:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 3g gramy witaminy C 3 kapsy czosnku z Olimpa + ten ibuprom i powinieneś szybko wrócić do formy kup też jakieś tanie witaminy z olimpa albo innej firmy i nie wychodz rozgrzany z siłki w taką p***ziawice %-)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 748 Data: 12/13/2011 6:44:01 PM Liczba szacunów: 0
  • SMASH Axis Labs

    Post
    Odżywki i suplementy

    sklad z topicu anabolx Axis Labs -SMASH Pre-Workout wielkosc : 495g cena USA : ~ 32 $ Porcja : 1 miarka(16.5 g) opis z power.zone Rozrywające Skórę Pompy Zwiększona Siła i Wytrzymałość Nieprawdopodobnie Przyspieszona Regeneracja Dużo Większe Przyrosty Masy Mięśniowej Axis SMASH Pre-Workout jest wysoko-oktanową formułą przedtreningową wyposażoną w Advanced Cell-Volumizing Matrix zawierającą najbardziej anaboliczne i dostępne legalnie substancje wspomagające! Przyjmowany przed treningiem Axis SMASH Pre-Workout podnosi poziom energii, powoduje wzrost mięśni, zwiększa siłę, wytrzymałość, objętość i wielkość komórek mięśniowych, produkcję energii z ATP oraz przyśpiesza regenerację mięśni po treningu. Trenując z Axis SMASH Pre-Workout wchodzisz na piąty bieg, dostajesz dodatkowego "kopa energii", abyś mógł trenować dłużej podnosić zwiększę ciężary i wykorzystywać każde włókno Twoich ciężko pracujących mięśni, a po treningu Axis SMASH Pre-Workout sprawi, że zniszczone włókna zregenerują się błyskawicznie, zwiększając swoją objętość i wielkość, co przełoży się na bardziej muskularny wygląd Twojej sylwetki. UWAGA! Axis SMASH Pre-Workout jest bardzo ANABOLICZNY i powinien być stosowany jedynie przez osoby pragnące dużych przyrostów masy mięśniowej! 1) Axis SMASH Pre-Workout wykorzystuje najsilniejsze i najbardziej skuteczne składniki o działaniu potwierdzonym naukowo! Jest on do 400% silniejszy niż inne tego typu dostępne na rynku suplementy! 2) Axis SMASH Pre-Workout buduje mięśnie dzięki efektowi wolumizacji tkanki mięśniowej, zwiększając liczbę komórek mięśniowych, oraz transportując do nich więcej składników pokarmowych - zapoczątkowując ich niewyobrażalny wzrost. 3) Axis SMASH Pre-Workout zwiększa siłę, ponieważ zawiera on C.E.O - "doskonałą kreatynę", która jest 400% silniejsza niż zwyczajna kreatyna. 4) Axis SMASH Pre-Workout w niewiarygodny sposób zwiększa wytrzymałość sprawiając, że będziesz mógł wyciskać więcej, trenować dłużej i bardziej intensywniej niż do tej pory. 5) Axis SMASH Pre-Workout drastycznie przyśpiesza regenerację, więc będziesz mógł dużo szybciej wrócić na siłownię na kolejny trening! Porcja : 1 miarka(16.5 g) Ilosc porcji : 30 Sklad : Weglowodany : 6 g Strength Infusion(mieszanka firmowa) : 3g - Etyl ester kreatyny (Creatine Ethyl Ester) - Trójmolekularny jablczan kreatyny (Tricreatine Malate) Pump-Endurance Infusion (mieszanka firmowa) 4g - Dwumolekularny jablczan argininy (Di-L-Arginine Malate) - AAKG-Alfa-ketoglutaran argininy (Arginine AlphaKetoGluturate) - Jablczan cytruliny (L-Citrulline Malate) - l-norwalina (L-Norvaline) Energy Infusion (mieszanka firmowa): 1.2g - Glucuronolactone - Kofeina (Caffeine) - Tyrozyna (Tyrosine) Stosowanie Axis Labs SMASH: W dni treningowe: 1 pełna miarka wymieszana ze szklanką wody lub soku na 30 min przed treningiem na pusty żołądek. W pozostałe dni: 1 pełna miarka wymieszana ze sklanką wody lub soku na pusty zołądek. Nie stosować na 4 godziny przed snem. cena: 170zł tak wklejam dla informacji Ilosc porcji : 30 Sklad : Weglowodany : 6 g Strength Infusion(mieszanka firmowa) : 3g - Etyl ester kreatyny (Creatine Ethyl Ester) - Trójmolekularny jablczan kreatyny (Tricreatine Malate) Pump-Endurance Infusion (mieszanka firmowa) 4g - Dwumolekularny jablczan argininy (Di-L-Arginine Malate) - AAKG-Alfa-ketoglutaran argininy (Arginine AlphaKetoGluturate) - Jablczan cytruliny (L-Citrulline Malate) - l-norwalina (L-Norvaline) Energy Infusion (mieszanka firmowa): 1.2g - Glucuronolactone - Kofeina (Caffeine) - Tyrozyna (Tyrosine) Cena 1 porcji w USA : 1.06 $

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4967 Data: 3/5/2007 11:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene techniki.

    Post
    Sztuki Walki

    Może usuń lepiej temat bo widzę, że może z tego nic nie być i po wstawieniu filmiku moooże co piąta osoba wypowie się na temat techniki, a reszta będzie waliła teksty typu 'internetowy fighter'. nie jestem biedny, dałem tylko takie porównanie to sie nazywa CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM c***, jak chcecie to mnie banujcie Zmieniony przez - Zuberson w dniu 2011-04-11 22:07:09

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2867 Data: 4/11/2011 10:04:57 PM Liczba szacunów: 0
  • bieganie a częste chorowanie

    Post
    Inne dyscypliny

    Ci z nas, którzy trenują według z góry określonego planu nie lubią rezygnować z treningów. Gdy dopada nas przeziębienie pojawia się pytanie: zostać w domu, czy „być twardym" i iść biegać? Co w takiej sytuacji nakazuje zdrowy rozsądek? W zasadzie nie bardzo wiadomo, bo trudno jest ocenić, czy pogorszenie się samopoczucia jest przejściowe i niegroźne, czy to początek poważniejszej choroby. Niektórzy biegowi zapaleńcy twierdzą nawet, że przeziębienie można w czasie treningu wypocić. Tej tezy nie potwierdzają jednak żadne badania naukowe, a poprawa samopoczucia, jakiej niektórzy mogą doświadczać wiąże się raczej z uwolnieniem endorfin i zadowoleniem z siebie, niż z faktem, że organizm zwalczył zarazki. To prawda - regularne uprawianie sportu wzmacnia system odpornościowy organizmu skuteczniej niż jakikolwiek suplement diety: amerykańscy naukowcy stwierdzili, że osoby które 5 razy w tygodniu biegały po 45 minut dziennie chorowały 2 razy rzadziej. Kiedy jednak przyjdzie już co do czego i dopadnie nas choroba, bieganie nie może nic pomóc. Choć sport nie wyleczy cię z przeziębienia, to umiarkowany trening nie powinien zaszkodzić, a co więcej - uchroni cię przed utratą formy. Jeśli masz katar i czujesz się „niewyraźnie", nie musisz rezygnować z biegania (ale nie zwiększaj w tym czasie intensywności treningu). Wszelkie inne objawy, takie jak kaszel, bóle klatki piersiowej i wirusowe bóle mięśni powinny skłonić cię do zostania w domu. Problem polega na tym, że zwykły katar można pomylić z groźnym i dosyć popularnym wśród biegaczy zapaleniem zatok. Ćwiczenie z chorymi zatokami jest groźne dla organizmu i może prowadzić do zapalenia płuc. Nawet jeśli nie masz gorączki, powinieneś zawiesić trening co najmniej na trzy dni. Termometr może okazać się twoim sprzymierzeńcem przy podejmowaniu decyzji: biegać czy nie biegać. Jeśli temperatura ciała przekracza 37,2°C, lepiej zostań w domu. Wysiłek fizyczny jeszcze zwiększy ilość produkowanego przez twoje ciało ciepła, a to stanowi znaczące obciążenie dla serca, w skrajnym wypadku prowadzące do zakłóceń w rytmie jego pracy. Bakterie i wirusy osłabiają twoje ciało, sprawiając, że jesteś bardziej narażony na kontuzje, a zmęczenie zawsze utrudnia organizmowi walkę z chorobą. Badania pokazują, że osoby które przebiegają bardzo dużo kilometrów tygodniowo (powyżej 90km), oraz biegacze którzy dopiero co ukończyli maraton są szczególnie podatni na infekcję. Jeśli twoim celem jest ogólna poprawa formy, lepiej jest nie przesadzać z kilometrażem i rozłożyć długie biegi w czasie. Po starcie w długodystansowych zawodach zachowaj szczególną ostrożność - śpij długo, jedz dużo warzyw i owoców, unikaj kontaktów z chorymi. Wracanie do treningu po chorobie powinno odbywać się stopniowo - w przeciwnym razie ryzykujesz nawrót infekcji. Jeśli objawy zniknęły, odczekaj jeszcze jeden dzień, po czym wybierz się na krótki bieg. Zwiększaj intensywność treningu powoli, daj sobie około 2 tygodni na powrót do swojego zwyczajowego planu treningowego. http://aktywni.pl/aktualnosci/bieganie-trening-przeziebienie/

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 6/20/2012 9:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • bieganie a częste chorowanie

    Post
    Inne dyscypliny

    normalnie i bierz witaminy C Olimpa - nie musisz zreygnowac Bedzie dobrze !!!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 6/22/2012 7:51:02 AM Liczba szacunów: 0
  • bieganie a częste chorowanie

    Post
    Inne dyscypliny

    Sam jestem mega podatny na choroby w ciągu 5 miesięcy miałem chyba z 4 antybiotyki !!!8-O Najlepszym sposobem na przeziębienia i choroby jest profilaktyczne branie witamin. Ja zawsze po przebudzeniu wrzucam- 0,5g vit.c, 200mg magnezu, 1 gram omega 3 + vit z olimpu multipe sport czy coś takiego. Jak czuje że coś mnie bierze to robie sobię dzień wolnego i dawki witamin trochę zwiększam + jakieś tam aspiryny itd. Jak aż tak Cię niepokoi to co się dzieje z twoim organizmem to idź do jakiegoś dobrego lekarza który zna się na rzeczy imo.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 6/23/2012 2:09:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Co o tym sadzicie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja tam cwicze w temp. 20 C

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1801 Data: 1/24/2007 2:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Co o tym sadzicie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dzieki za odzew. No treningów nie przerwe, nawet jak bedzie zimniej. Jedynie jeszcze jedną koszulke i ok. Ps. za ciekawe odpowiedzi poszły SOGi. MAJSTER16 gdzie Ty mieszkasz ze przez 2 lata miałeś O*C ? :D Zmieniony przez - mic-ek w dniu 2007-01-24 15:12:22

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1801 Data: 1/24/2007 3:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    Witaminke C z vitalmaxa sie opłaca kupić http://www.sfd.pl/sklep/VITALMAX_Zinek_%2B_C%2DVitamin_caps-opis300.html

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 12:03:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    znajomy ostatnio kupil 1000g witaminy C za okolo 40 zl od znajomego weterynarza

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 12:55:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    Pauling sie nazywał i umarł na raka istnieją niepotwierdzone hipotezy ze duże dawki vitaminy C działają rakotwórczo.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 11:12:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    No też ostatnio gdzieś czytałem o tym że duże dawki mogą powodować raka, wogóle był gdzieś cały art o przeciwutleniaczach i mocno tam pojechali vit C i E Pauling zmarł ale w wieku 93 lat a tu ten art, o którym wcześniej mówiłem http://www.kulturystyka.pl/artykul95/ Zmieniony przez - Dibo22 w dniu 2007-06-23 23:18:44

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 11:14:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    Ja jak nie podjadam vit C ćwicząc na siłce nie mówiąc już o cyklu szybciutko mam książkowe objawy niedoboru myślę ze dawka w okolicy 1g dziennie dla ćwiczących jest ok.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 11:31:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    Vit.C przy PCT jest bardzo dobra to naturalny inhibitor kortyzolu.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/23/2007 11:46:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała prośba vit C

    Post
    Doping

    Z optimuma jest Vt C 100g za 27 zł

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/24/2007 5:10:09 PM Liczba szacunów: 0