SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Polskie prawo a SW i samoobrona

    Post
    Sztuki Walki

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=48918. Tu jest tego w c.h**. Polskie prawo jest popiwprzone i to ostro. Czasami rzeczywiscie lepiej jest dac sie okrasc niz "nieopatrznie" uszkodzic biednego przestepce. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4281 Data: 2/26/2003 2:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Polskie prawo a SW i samoobrona

    Post
    Sztuki Walki

    ART 423 k.c. Kto dziala w obronie koniecznej, odpierajac bezposredni i bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro wlasne lub innej osoby, ten nie jest odpowiedzialny za szkode wyrzadzona napastnikowi. :D Jubi mozesz napisac definicje przekroczenia obrony koniecznej i co za takie przekroczenie jest uznawane oraz jak w takiej sytuacji ma sie uzycie noza albo innej broni ? Moze w ten sposob przyczynisz sie do poprawy sytuacji na naszych podorkach i zmiany podejscia do policja. Btw nienajomosc prawa szkodzi. Mess with the best die like the rest :P

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4281 Data: 6/8/2003 8:42:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję kopa w dupę, pożądnego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tuz tuz lato, panienki, imprezy. JAk przestaniesz cwiczyc, bedziesz wygladal jak C.I.P.A :P a tego w lato bys chyba nie chcial ? :>

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 6206 Data: 4/29/2005 10:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Fiodor vs Lindland na BodogFight

    Post
    Scena MMA i K-1

    Fedor z Werdumem - chyba ktoś na głowę upadł. Widzialiście G&P Fedora- No comments. A co do tytułowego newsa - to też Fedor jak zwykle "zje" przeciwnika. robert c: a Kharitonow brany kiedys za kolejnego przeciwnika dla Fiodora musi na razie odbudowywac swoja pozycje w rankingach Hahahahaaha. Tak to skwituję. Khartionov jako przeciwnik dla Fedora. Nie wiem skąd masz te newsy, ale gratuluję poczucia humoru. Minotauro - choćby nie wiem ile trenował uderzenia, do Fedora nie podskoczy. znów będzie to samo. Długie lanie po twarzy i przegrana na punkty. http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=276 Lindland - toż to zupełnie nie ta liga. Ludzie bez żartów. KO/poddanie w ciągu 3 minut. Już Fedor miał walczyć z http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=6411 Jeffem Monsonem. Nie zobaczę, póki nie uwierzę Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2007-01-29 14:12:39

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 5136 Data: 1/29/2007 2:03:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki odlbok po takim cyklu?

    Post
    Doping

    lodzanin a powiedz mi jak z treningiem kiedy sfologowac robilem 5x w tyg silowy po 45min aero na PTC jak zmienic zeby spadków uniknąc wiadome kreatyna dawke zwiekszyc po ptc buster tescia podbic witamince c . A z reszta jak zrobić według ciebie? Clen dobrze jest wrzucic na PTC? Zmieniony przez - dorcjuszz w dniu 2015-02-20 06:58:30

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 2/20/2015 6:32:38 AM Liczba szacunów: 0
  • zadużo nabiału

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odnosnie białego sera cyt. marek .c : "Bialy ser, wnadmiarze doprowadza nie tylko do opuclizny stawow ,ale jeszcze moze byc zrodlem sluzu zalegajacego w tchawicy. jest zrodlaem alergizujacej frakcji kazeiny alfa s1. jedzony w nadmiarze ( dla kazdego ten nadmiar wyglada inaczej ) sam przedluza proces trawienia. osobiscie jadlem okolo 400 do 500g dzienie , obecnie testujac nie przekraczam 200g co drugi dzien i uwazam ze tak jest dla mnie lepiej. powtarzam jest to sprawa osobista , jednak co drugi czlowiek nie jest predysponowany do spozywania tak duzych ilosci bialego sera. zwroccie uwage ze bialego sera nie zaliczylem taqk jak miesa i jaj do zrodel bialka cech**acego sie licznymi "czynnikami wzrostu". zreszta nawet zdrowotnie nikt nie zaleca spozywania wiecej niz 200g bialego sera dziennie , ale i nie nalezy przekraczac 100g miesa , co jak widzicie z punktu widzenia kulturystyki jest wrecz ilkoscia smiesznie małą. cały czas bedziecie swiadomie czy nie stawac przed dylematem : zdrowie a pakerstwo ? czym mam wiecej wiedzy tym bardzierj smiesza mnie ludzie , ktorzy uwazxaja ze jedza zgodnie ze swoim zdrowien np 500g miesa dziiennie "!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 11384 Data: 6/15/2006 9:41:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Czekolada

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Jedzmy czekoladę! Historia czekolady sięga tajemniczych kultur Olmeków i Majów. Te właśnie starożytne cywilizacje zamieszkujące równikową strefę Ameryki Środkowej jako pierwsze zaczęły uprawiać drzewa, z których produkowano czekoladę. Nazwa tych drzew "Theobroma cacao" pochodzi od greckich słów "theos"- bóg i "broma"- napój, czyli "napój bogów". "Czekolada nie tylko nie psuje zdrowia, ale wręcz je poprawia"- tak brzmi oficjalna wiadomość przekazana podczas jednej z plenarnych sesji toczącego się w Waszyngtonie dorocznego kongresu Amerykańskiego Towarzystwa Wspierania Nauki. Prof. Louis Grivetti z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Davis sporządził listę około 100 najrozmaitszych dolegliwości, leczonych przez ostatnie kilkaset lat kakao i czekoladą. Na liście tej znalazły się między innymi: zmęczenie, apatia, wyczerpanie nerwowe, kłopoty z trawieniem, anemia, znaczny spadek wagi, słaby apetyt. Czekolada wysokiej jakości zawiera czyste masło kakaowe bez dodatków innych tłuszczów, a także stosunkowo dużą ilość kakao i znacznie mniej cukru, w niektórych gatunkach prawie wcale, np. deserowej czy gorzkiej. Czekolada biała i mleczna zawiera białko, będące czynnikiem wzrostu i regeneracji organizmu, wapń – odgrywający ważną rolę w pracy mięśni i prawidłowym funkcjonowaniu systemu nerwowego, enzymów i układu krzepliwości krwi. Czekolada naturalna (gorzka i deserowa) jest bogata w węglowodany, niacynę, która wspomaga uwalnianie się energii zawartej w pokarmie, magnez, cynk, selen, żelazo. Magnez reguluje sprawność komórek nerwowych, a cynk i selen zwiększają wydzielanie endorfin - naturalnych substancji znieczulających i osłabiających destrukcyjną rolę stresu. Spożywanie czekolady zwiększa poziom przeciwutleniaczy. Czekolada działa również stymulująco na ośrodkowy układ nerwowy, dając efekty podobne jak kofeina. Oprócz mikroelementów czekolada zawiera pewne alkaloidy – teobrominę, pobudzająca pracę nerek, łagodny środek moczopędny. Naukowcy wykazali, że teobromina, jest bardziej efektywna niż kodeina – składnik obecnie stosowanych leków przeciwkaszlowych. Podczas eksperymentu badanym podawano teobrominę, kodeinę lub placebo a następnie sprawdzano, jaka dawka kapsaicyny (substancji stymulującej kaszel) wywoła u nich odruch kaszlowy. W przypadku osób, które przyjęły wcześniej teobrominę, by wywołać kaszel konieczna była trzy razy większa dawka kapsaicyny, niż w grupie przyjmującej placebo. Natomiast nie zauważono różnicy w wielkości dawki kapsaicyny w grupach przyjmujących placebo i kodeinę. Specjaliści uważają, że teobromina działa poprzez hamowanie aktywności nerwu błędnego, który jest odpowiedzialny za wywoływanie kaszlu i w przeciwieństwie do innych leków, teobromina nie powoduje negatywnych skutków ubocznych, takich ja senność. Chociaż badania miały niewielki zasięg specjaliści wierzą, że dalsze prace potwierdzą dotychczasowe wyniki, a wtedy teobromina mogłaby zostać wykorzystana w stworzeniu nowych, lepszych leków na kaszel. Ważną grupą związków chemicznych, którymi dosłownie zapchane są ziarna kakao - flawonoidy. Związki te znajdziemy również w jabłkach, migdałach, winogronach, winie, herbacie, kukurydzy, orzeszkach ziemnych i truskawkach. Z przeprowadzonych doświadczeń wynika, że flawonoidy zawarte w czekoladzie: hamują proces utleniania tzw. złego cholesterolu, który uznawany jest za jeden z najważniejszych sprawców miażdżycy naczyń krwionośnych wpływają na produkcję prostaglandyn biorących udział w odpowiedzi organizmu na procesy zapalne modyfikują syntezę tlenku azotu, intensywnie badanego czynnika regulującego skurcze mięśni i naczyń obniżają agregacje płytek krwi, zapobiegając zakrzepom i zmniejszając ryzyko zawału serca ograniczają napięcie mięśni wokół tętnic co pozwala im się rozszerzać, a więc zwalcza tzw. twardnienie tętnic Ciekawe wydają się badania przeprowadzone przez ARISE (Stowarzyszenie Badań w Dziedzinie Nauki o Przyjemnościach) dowodzą, że rozkosze spożywania czekolady mają źródło w czysto chemicznych procesach zachodzących w układzie nerwowym. Testy laboratoryjne dowodzą, że kiedy doznajemy przyjemności, wzmacnia się układ odpornościowy organizmu. Natomiast, gdy jesteśmy nieszczęśliwi i zestresowani, układ ten działa mniej skutecznie i wówczas stajemy się bardziej podatni na infekcje różnego rodzaju. Tak więc czekolada (spożywana z umiarem) podobnie jak herbata, czerwone wino, owoce czy warzywa to składnik nowej diety. Jedzmy czekoladę-na zdrowie!! MC" źródło: www.laboratoria.net Myśle że art został napisany przez Marka C. sądząc po podpisie.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 10177 Data: 5/20/2006 1:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • C/S na 10 miejscu w rankingu oraz propozycje zmian

    Post
    Sztuki Walki

    W dzial Doping C/S jako jeden z nielicznych dzialow trzyma poziom i jakos nie zauwazam zeby przymieral

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2277 Data: 1/8/2007 12:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA mniej znanych firm

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak liczyć samo BCAA to szału nie ma. Trzeba też liczyć, że producent tego krzaka nie pomylił się i podał faktyczne ilości składników ... Bo w przypadku carbo to nawet wrzucił fotkę ze złym składem, gdzie na 100g są 93g węgli i 100g vit. c }:-( http://img822.imageshack.us/img822/5417/zuoc.jpg Zmieniony przez - burlesconi w dniu 2014-01-23 09:25:34

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 992 Data: 1/23/2014 9:24:52 AM Liczba szacunów: 0
  • PLAN do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    7m-c to czemu zalozyles tutaj posta? a nie w poczatkujacych - trening ok poza Nogami - tu beznadzieja.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 671 Data: 1/6/2008 7:22:44 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE SPALACZE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna w następny miesiącu spróbuję tej diety

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 958 Data: 1/14/2009 5:39:29 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A co sadzicie o takim zestawie? Ktory bedzie dla mnie lepszy A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach Plecy: Podciąganie się na drążku szeroko Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej Barki: Wyciskanie sztangielek z supinacją nadgarstków Triceps: Wyciskanie francuskie na leżąco Biceps: Uginanie ramion hantlami z supinacją Przedramię: Uginanie nadgarstków nachwytem oraz podchwytem w siadzie po 2 serie B Nogi: Przysiad wykroczny Plecy: Martwy ciąg Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej Barki: Podciąganie sztangi łamanej do brody Triceps: Pompki na poręczach Biceps: Uginanie ramion ze sztangą Łydki: Wspięcia na palce w staniu C Nogi: Hack przysiady Plecy: Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową do dołu Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy Triceps: Pompki odwrotne Biceps: Uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o kolano Przedramię: Uginanie nadgarstków podchwytem z tyłu - Bicepsy i tricepsy 3 serie 12-10-8 powtórzeń, reszta 4 serie 12-10-10-8 powtórzeń z progresją ciężarów - Brzuch 3x w tygodniu - 1:30 przerwy między seriami Zmieniony przez - daw5procent w dniu 2018-05-14 11:21:31

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3628 Data: 5/14/2018 11:21:04 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie za 100 pkt

    Post
    Odżywki i suplementy

    na takim paliwie daleko nie zajedziesz %-) jak już pijesz to po prostu z umiarem i dużo witaminy c :-)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 7/1/2013 9:58:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki styl wybrać?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Alekja. a) i bardzo dobrze b) uwazasz moze ze gdzies nie trzeba? zdziwisz sie zapewne (wszak nie znasz sie na niczym poza wc) ale gdzie indziej trzeba znacznie wiecej myslec c) de gustibus... DarkStar. Pisz troche skladniej. Podalem ci kupe przykladow jak wc dostalo oklep. I moge tez dostarczyc jeszcze jednego, no ale ty przeciez jeszcze rok potrzebujesz? Wiec pogadamy za ten rok. Paweł Ziółkowski --- "jest takie miejsce (ring lub klatka) gdzie małe dzieci płaczą, ale mamusia nie słyszy" Renzo Gracie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3592 Data: 1/29/2002 10:24:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzydłowy

    Post
    Piłka Nożna

    C.Ronaldo jakoś nie pracuje w obronie a jest najlepszym skrzydłowym świata :)

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 9157 Data: 1/4/2009 4:54:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzydłowy

    Post
    Piłka Nożna

    Joey91_ to według ciebie kto jest najlepszy? Bo dla mnie C.Ronaldo

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 9157 Data: 1/4/2009 7:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzydłowy

    Post
    Piłka Nożna

    jest bardziej wszechstronny niż Zidane-no nie wiem czy bardziej C.Ronaldo na pewno jest bardziej dynamiczny ,ale pod względem umiejętności prowadzenia gry,rozgrywania piłki to Zidane był lepszy.

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 9157 Data: 1/5/2009 10:29:35 AM Liczba szacunów: 0
  • o jakiej porze brać witaminki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    magnez z potasem przed snem b6 w jakim celu? do posilkow omega 3 do sniadania, lub poziku bogatego w tluszcze, C do sniadania, lub po treningu wapń przed treningiem cynk przed snem.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4482 Data: 2/2/2011 11:14:22 PM Liczba szacunów: 2
  • Dawkowanie supli - okołotreningowe

    Post
    Trec

    Dni treningowe: rano na czczo - stak kreatynowy 40 min przed treningiem - przed-treningówka bezpośrednio przed treningiem - BCAA z 30 min przed lub w czasie treningu popijaj ale ja bym dał 15 min przed trenem a na treningu tylko i wyłącznie woda :) po treningu - carbo, BCAA, stak kreatynowy Jeśli robisz po siłowym areoby to bezpośrednio po siłowym wypij BCAA,SK,i carbo w proporcji 0,5g/n/kg/m/c a 30min po nich serwatka i pamiętaj o po treningowym posiłku trzymaj się godziny... 40 min po treningu - serwatka Dni nietreningowe: rano na czczo - stak kreatynowy 8 godzin później - stak kreatynowy Zmieniony przez - Like25 w dniu 2011-05-01 20:08:02

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1407 Data: 5/1/2011 8:02:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Test 50/50 masa by logoo

    Post
    Iron Horse Series

    przepraszam ze sie wtracam ale bcaa idą żyła wrotną do wartoby (jak to juz zauwazył jeden z Kolegów) z tym ze mogą też byc metabolizowane w mięsniach (czyli w nich mogą ulec rozpadowi dajac energie ) jedynie nasycone kwasy tłuszczowe (pow 12 at wegla ) omijaja wątrobę i idą do naczyn limfatycznych z których wchodza do zyl podobojczykowych i rozpywywaja sie po calym ciele ( po czym i tak pewna ich czesc trafi do watroby) A czy z t a kolą 6 .l to prawda ??!!! pozdr mc niestety z cola zero prawda ida minimum 3 x 2l dziennie , wiem ze duzy błąd, reszta zwykła woda niegazowana

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5001 Data: 4/29/2012 5:24:13 PM Liczba szacunów: 0