SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 92/51 dzień masy Trening:Góra/siła 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x3 > 3tyg. temu: 60/65/65 kg. 2tyg. temu: 62,5/65/67,5 kg. 1tydz. temu: 62,5/65/67,5 kg. dziś: 65/67,5/70 kg. 2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3x5 > 3tyg. temu: 20/22,5/25 kg. 2tyg temu: 22,5/25/27,5 kg. 1tydz. temu: 22,5/25/27,5 kg. dziś: 25/27,5/30 kg. 3. Wyciskanie gilotynowe na maszynie smitha 4x10 > 3tyg. temu: 30/40/50/50 kg. 2tyg temu: 40/50/55/60 kg. 1tydz. temu: 40/50/55/60 kg. dziś: 40/50/60/60 kg. 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x8 > 3tyg. temu: 40/40/50/50 kg. 2tyg temu: 45/45/50/55 kg. 1tydz. temu: 45/45/50/55 kg. dziś: 50/55/60/65 kg. 5. Ściąganie wąsko drążka wyciągu górnego 4x10 > 3tyg. temu: 25/30/35/35 kg. 2tyg. temu: 30/35/35/35 kg. 1tydz. temu: 30/35/35/35 kg. dziś: 30/30/35/35 kg. 6. Wyciskanie francuskie hantli + naprzemienne uginanie przedramion hantlami z supinacją 5x10 > 3tyg. temu: 5/5/7,5/7,5 + 10/10/12,5/12,5 kg. 2tyg. temu: 5/5/7,5/10/10 + 10/10/10/12,5/12,5 kg. < dwie ostatnie serie na triceps i biceps na 8powt. 1tydz. temu: 5/5/7,5/7,5/7,5 + 10/10/10/12,5/12,5 kg. dziś: 5/5/7,5/7,5/10 + 10/10/12,5/12,5/12,5 Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3199 kcal: B:169/Tł:127/W:349

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/7/2020 7:31:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 93/52 dzień masy Trening: Dół A 1. Przysiady ze sztangą 5x5 powt. > 2tyg. temu: 60/62,5/65/67,5/67,5 kg. 1tydz. temu: 62,5/65/65/67,5/70 kg. dziś: 65/67,5/70/72,5/72,5 kg. 2. Wykroki chodzone 4x10 > 2tyg. temu 10/10/15/15 kg. 1tydz. temu: 10/10/15/15 kg. dziś: 10/10/15/15 kg. 3. Prostowanie nóg na maszynie 4x12 powt. 4. Uginanie podudzi 4x6 powt. 5. Wspięcia na palce na suwnicy smitha 5x15 + brzuch > 2x ćwiczenia/4serie/15-10 powt. Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3443 kcal: B:166/Tł:149/W:347

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/8/2020 7:42:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 94/53 dzień masy Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu Dieta: 2861 kcal: B:162/Tł:144/W:217

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/9/2020 5:49:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 95/54 dzień masy Trening: Góra/hipertrofia 1. Podciąganie na drążku 3x5 powt. 2. Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 3x6> 1tydz. temu: 40/45/50 kg. dziś: 45/50/55 kg. 3. Ściąganie drążka do klatki szeroko 4x10 > 1tydz. temu: 30/35/40/45 kg. dziś: 35/40/45/45 kg. 4. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4x8 > 1tydz. temu: 20/22,5/22,5/25 kg. - ostatnia seria na 6 powt. dziś: 20/22,5/25/25 - ostatnie dwie serie na 6 powt. 5/6. Wiosłowanie hantla/ściąganie drążka podchwytem 4x10 > 1tydz. temu: 10/12,5/15/17,5 + 25/25/30/35 kg. dziś: 12,5/15/17/20 + 25/30/30/35 7/8. Rozpietki na ławce dodatniej/wyciskanie hantli na przemian 4x10 > 1tydz. temu: 5/5/7,5/7,5 + 10/10/10/10 kg. dziś: 5/5/7,5/7,5 + 10/10/10/12,5 kg. 9/10. Uginanie przedramion z hantlami siedząc/uginanie przedramion ze sztangą prostą stojąc 4x10 > 1tydz. temu: 7,5/7,5/7,5/7,5 + 20/25/25/25 kg. dziś: 7,5/7,5/7,5/7,5 + 20/25/30/30 kg. - dwie ostatnie serie na 8 powt. 11/12. Prostowanie przedramion na wyciągu nad głową/wyciskanie francuskie sztangi łamanej leżąc 4x10 > 1tydz. temu: 25/25/30/35 + dipy. dziś: 30/30/35/35 + 15/15/15/15 kg. - ostatnie dwie serie na 8 powt. Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3365 kcal: B:180/Tł:127/W:361

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/10/2020 8:05:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 98/57 dzień masy Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu Dieta: 2729 kcal: B:179/Tł:104/W:266 Z wczoraj

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/14/2020 6:59:27 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 99/58 dzień masy Trening:Góra/siła 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x3 > 4tyg. temu: 60/65/65 kg. 3tyg. temu: 62,5/65/67,5 kg. 2tyg. temu: 62,5/65/67,5 kg. 1tydz temu: 65/67,5/70 kg. dziś: 67,5/70/72,5 kg. 2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3x5 > 4tyg. temu: 20/22,5/25 kg. 3tyg temu: 22,5/25/27,5 kg. 2tyg. temu: 22,5/25/27,5 kg. 1tydz. temu: 25/27,5/30 kg. dziś: 27,5/30/32,5 kg. 3. Wyciskanie gilotynowe na maszynie smitha 4x10 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x8 > 4tyg. temu: 40/40/50/50 kg. 3tyg temu: 45/45/50/55 kg. 2tyg. temu: 45/45/50/55 kg. 1tydz. temu: 50/55/60/65 kg. dziś: 50/60/65/65 kg. 5. Ściąganie wąsko drążka wyciągu górnego 4x10 6. Wyciskanie francuskie hantli + naprzemienne uginanie przedramion hantlami z supinacją 5x10 Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3137 kcal: B:175/Tł:69/W:462

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/14/2020 5:48:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 100/59 dzień masy Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu Dieta: 2734 kcal: B:171/Tł:91/W:307

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/15/2020 3:39:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 101/60 dzień masy Trening: Dół A 1. Przysiady ze sztangą 5x5 powt. > 3tyg. temu: 60/62,5/65/67,5/67,5 kg. 2tyg. temu: 62,5/65/65/67,5/70 kg. 1tydz. temu: 65/67,5/70/72,5/72,5 kg. dziś: 67,5/70/72,5/75/75 kg. 2. Wykroki chodzone 4x10 > 3tyg. temu 10/10/15/15 kg. 2tyg. temu: 10/10/15/15 kg. 1tydz. temu: 10/10/15/15 kg. dziś: 10/10/15/15 kg. 3. Prostowanie nóg na maszynie 4x12 powt. 4. Uginanie podudzi 4x6 powt. 5. Wspięcia na palce na suwnicy smitha 5x15 + brzuch > 2x ćwiczenia/4serie/15-10 powt. Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, ZMA, maślan sodu, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3011 kcal: B:223/Tł:100/W:295

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4837 Data: 12/16/2020 2:18:30 PM Liczba szacunów: 0
  • kolagen a alko

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    w święta humrek jest potrzebny, więc kilka głebszych się przyda, może nawet więcej ;) Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4611 Data: 4/17/2003 12:00:52 PM Liczba szacunów: 0
  • kolagen a alko

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    czas odpoczynku od nauki!!!!!!!!!!!!!!!!! Nareszcie, chciałbym żeby były już wakacje!!!! A tu trzeba jeszcze walczyć o średnią!!!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4611 Data: 4/17/2003 5:06:11 PM Liczba szacunów: 0
  • kolagen a alko

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    oj tak, święte słowa, ale pamiętaj co za dużo to nie zdrowo!! o tym się ostatnio przekonałem na włąsnej skórze!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4611 Data: 4/18/2003 11:33:14 AM Liczba szacunów: 0
  • kolagen a alko

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    TYLKO NIE PIJ VOLK LUDOWA!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4611 Data: 4/19/2003 9:52:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Odżwyfka dla chyderlaka :P.

    Post
    Odżywki i suplementy

    i spróbować z jakimiś odżywkami białkowymi typu Carbo lub Gainer skudków a) zapisz się na siłownię b) nie kupuj odżywek, przy Twojej wadze nie ma problemu z dostarczeniem odpowiedniej ilosci b/t/w c) zacznij czytać podwieszone posty d) cierpliwość to podstawa sukcesów. Pa.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2604 Data: 4/1/2006 10:42:08 AM Liczba szacunów: 0
  • jesli chodzi o witaminki, do da best bedzie: - multiwitamina - magnes - witamina C - wapno UWAGA: Jeżeli stwierdzisz, że udzielona Ci odpowiedź jest wartościowa, to nie zapomnij kliknąć na link znajdujący się w prawym-dolnym rogu pod daną wypowiedzią! Pozwala nam to na ocenę użytkowników i tematów. -

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2264 Data: 8/19/2003 10:10:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Multivitamina - Uzupelnia diete w 10 niezbednych witamin. Stosuje sie w stanie wyczerpania. Zalecany szczegolnie dla sportowcow, osob prowadzacych aktywny tryb zycia. Magnes - W stanach zmeczenia fizycznego i psychicznego, w okresie szybkiego wzrostu oraz dla osob naduzywajacych alkohol i kawe. Calcium - wiadomo, dobre na kosci Witamina C - odgrywa dużą rolę w utlenianiu komórkowym, zwłaszcza w utlenianiu tyrozyny i w procesach redukcji. Wzmaga odporność organizmu, jest niezbędna do utrzymania prawidłowego stanu tkanki łącznej, m.in. włosowatych naczyń krwionośnych. Ułatwia wchłanianie żelaza. UWAGA: Jeżeli stwierdzisz, że udzielona Ci odpowiedź jest wartościowa, to nie zapomnij kliknąć na link znajdujący się w prawym-dolnym rogu pod daną wypowiedzią! Pozwala nam to na ocenę użytkowników i tematów. -

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2264 Data: 8/19/2003 10:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja nie polecam żadnych pigułek, szczególnie witamin. Nie można tego świnstwa jeść codziennie. Ani to naturalne, ani pożyteczne. Poza tym słyszałem coś o efektach ubocznych jedzenie nałogowo sztucznych witamin. Chcesz witamine C zasuwaj cytryny ;)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2264 Data: 8/20/2003 9:29:54 AM Liczba szacunów: 0
  • czas zacząć jazde

    Post
    Doping

    Spróbowali byście coś osiągnąć bez dopingu. To by dopiero były ambitne plany. A nie nawpiep...ć ile sie da czego sie da.

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 2/14/2005 9:22:56 PM Liczba szacunów: 0
  • czas zacząć jazde

    Post
    Doping

    mocny ten twój cykl...choć z mg soku taka sama ilość mi wyjdzie od 28lut czyli next poniedziałku zaczynam LC...mm i te 2tyg wspaniałego wprowadzenia mmmmmmm... kuwa w sumie niemoge sie doczekać....a olej czeba jeszcze zamówić..ehhh .... jakoś na tych tłuszczówkach lepiej sie czuje...bebena niemam tak jakby wzdetego i wogule cacy a do cyklu standard oczywiście witaminki itp. multiwitaminka jakaś usa.owa,wit C tr. ,aspargin,asmagi itp magnezy,zinkas /zincuprin ,b-complex,a+e,syli czasem,- -póżniej podochodzi ala,nac,jakiś prostenolik i srele morele...ehhhh

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 2/22/2005 11:15:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak trenować w domu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jaki masz sprzet ile razy mozesz cwiczyc w tygodniu i jak długo?? A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4393 Data: 1/1/2004 7:12:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla Ekto

    Post
    Trening w domu

    na początku nie musisz robić nadmiaru. Ja proponuje robić hantlami maxa, bo to tylko 15kg, pompki dodaj przed albo po hantlach jako część treningu klaty. drążek dodaj tam gdzie plecy, albo zrób oddzielny trening z kalisteniką pompki podciaganie przysiady unoszenie nóg, i będziesz leciał ABC, a-pon b.wt c-śr

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 1/18/2014 10:14:47 PM Liczba szacunów: 0