SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Juventus Turyn

    Post
    Piłka Nożna

    Wczoraj mecz Barcelona-Real a dziś również bardzo dobry meczyk Juventus-Milan trzeba będzie zobaczyć w necie bo relacja jest tylko na C+ o ile dobrze mówie

    Odpowiedzi: 2683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2008 4:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Juventus Turyn

    Post
    Piłka Nożna

    Wymiana Treze-Oddo nie ma szans powodzenia. Cieszy mnie natomiast zakup Melo i Diego a Sissoko w poprzednim sezonie grał naprawdę swietnie wiec czas zweryfikuje w jakim ustawieniu naprawdę będzie grac Juve http://www.youtube.com/watch?v=c-fbSWTgUAM Zmieniony przez - BeeV w dniu 2009-07-18 11:12:48

    Odpowiedzi: 2683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2009 10:27:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Juventus Turyn

    Post
    Piłka Nożna

    Głupota w c*** po jednym sezonie skreslac takiego grajka? i to jeszcze po takiej cenie ? zostalby na kolejny rok i zakladajac ze nawet dlaby ciala to spokojnie daloby go rade za rok puscic za te 15 mln

    Odpowiedzi: 2683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2010 11:30:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Bold: Manufactured: 01 2005 use by date: 01 2010 Manufactured: 08 2006 use by date: 08 2010 Prolo: Manufactured: 02 2004 use by date: 02 2009 Manufactured: 08 2006 use by date 01 2010 Wino: L/C No 072292 Mfg Dat 070505 cos tam: 070509 Kolega ze mna startowal i mial decagen 250 ze swiss lab bardzo chwalil: 778543HG77 seria jakby kto pytal

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4500 Data: 6/27/2008 1:20:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomek cały czas ostro trenuje-tym razem z Marcinem Wlizło i kolegami robił klatę... więc nie liczcie na lajtowy trening pleców..:) https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10846102_416609501825764_8811801050663245240_n.jpg?oh=4fc54a99b931a5a207bdf438530dd6f1&oe=550BDA3D&__gda__=1425861089_1492144cfec9c0ae15dc2ed981cdebee https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10805727_416609465159101_4768602495084949031_n.jpg?oh=03aaaef730414709c148fc1da101324d&oe=55074E5C&__gda__=1426811605_eab9bbf06c60aab2176c288ec9a4229a

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8679 Data: 12/4/2014 5:00:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Już po treningu ,wszyscy sie stawili na miejscu https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10408029_10204437163027311_6827408082185153395_n.jpg?oh=9752af57c6236d8b8e59fb20af1f82f9&oe=54FF21A9&__gda__=1426419196_11a1a49f165d0ebfa7edc69d2ead8813https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1521541_10204437163987335_5199449369435682098_n.jpg?oh=ba4c7f3cb17741222f606033b693b2c5&oe=54FAE857&__gda__=1426287165_c3575c80504d75b6f85237ea3f6f5355https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10868085_10204437165187365_4361855562237269947_n.jpg?oh=3e73a5f7bf58b7c821cab8ad58d13afe&oe=55007A59https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/150169_10204437165667377_3907000245332351685_n.jpg?oh=c1bcffe5af6e89855b90ebfaddd1979a&oe=554108C7 Aksel,jak zawsze dotarł ostatni: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10671315_10204437165987385_6480995585365650042_n.jpg?oh=e2d9da31ee60eefc4c1092d385384d41&oe=550383EF&__gda__=1430476793_85f73243a9dabcffaa9e97f15dc316db

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8679 Data: 12/13/2014 3:12:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Aksel w akcji https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10173631_10204437655959634_2401850687085602718_n.jpg?oh=9f8344f498b2090dfa783e0674dfab18&oe=54FBA367&__gda__=1427048049_9088c086a2583eb8422181344ac11140 Ale i tak pomoc Papaja się przydała https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10849729_10204437664879857_8049316942860679141_n.jpg?oh=c76f88686445c40555e3903b0be9a14d&oe=55435738&__gda__=1425853805_266f70ad7c4bb9f15ee809f1bae9a46c 13sebik13 także bardzo ostro pakował ..... https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10801776_10204449214808598_2914811691575157447_n.jpg?oh=e8ffd6e924c8b7413fad903bfc8f6211&oe=55087ADF&__gda__=1427371371_d276745f479097dd829ba11179b42f7e i napakował.... https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10445602_10204449270809998_6970720583632037840_n.jpg?oh=d8d2e244b677e66dc359dfcfe0ee5145&oe=5540AFF7

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8679 Data: 12/15/2014 12:05:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia grupowe to fajna pamiatka po takim unikalnym treningu,bo w końcu niewiele osób poże się pochwalić treningiem z samym Papajem, https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10850316_10204449244209333_5345046868626530352_n.jpg?oh=183949051adb3895eb1070aff61b450b&oe=5540F195https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10393800_10204449217968677_8384541380040115141_n.jpg?oh=0ade64e1afe54a9a88595578c8cbcc24&oe=54FC2FB2&__gda__=1427164580_c13c8a4bb5b779a8d9252ab2944166d3 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10849917_10204449205488365_7476933725650705611_n.jpg?oh=42aaf58420191cb4ed6f6ca6da86cf2d&oe=55097E6A&__gda__=1430383637_4aa3df66d17f68ffac6622be8729e4ddhttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10269421_10204449205248359_4750317317026796934_n.jpg?oh=c65945b3fc28eecc2d3a84ae0fff3400&oe=5544F1CA&__gda__=1430527669_2cbd0467dd82cebf18c4568a25cda24ehttps://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10858625_10204449205408363_6577908152906497214_n.jpg?oh=6a9a03c7f50026e0be94570fc7ac6bf6&oe=553B932C&__gda__=1427173753_4b77531697d4379c957453f5bf5b64df

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8679 Data: 12/15/2014 12:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pompa na treningu bardzo dobra na mase też ładnie poszło P-O-L-E-C-A-M

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2008 4:08:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    http://img545.imageshack.us/img545/9475/dabadu.png Niedziela – 10.06.2012 – DT http://img217.imageshack.us/img217/2041/dietaisupl.png 1 posiłek mleko 250g schab 200g ser żółty 110g banan 100g 2 posiłek Łosoś 250g + feta z sałatki 3. posiłek kawałek szarlotki, gałka lodów whey 30g ~2000kcal ** BCAA 13g przed meczem i 13 po meczu ** Ca + Mg - przed meczem i do 3 posiłku ** Żeń szeń - do 2 i 3 posiłku ** Chela Ca + D3 - do 2 i 3 posiłku ** Omega 3 x6 http://img542.imageshack.us/img542/853/treningb.png Mecz piłki 90 min http://img20.imageshack.us/img20/1496/komentarz.png Dzisiaj DNT więc starałem się zminimalizować węgle... ale wpadła szarlotka bo mnie narzeczona namówiła.. To samo jutro będzie. Wkurza się, że ciągle na tej diecie i tylko siłka i siłka... i wymusiła na mnie "dzień słodkości" %-) musiałem się zgodzić %-) c ipa ze mnie %-) Także jutro po treningu musze poszukać jakieś słodycze low fat. i załaduje dobrą dawkę. po tym ma mi dać kolejne 5 tygodni spokoju hehe %-)

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2012 11:41:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    też jestem za tym abys dalej redukował, potem może byc znacznie lepiej na masie;-) ja tez w sumie nigdy sie nie wyciałem do jakiegoś zayebiscie niskiego bf% i tez powtarzam że za rok to zrobie jednak ciezko jest. Ale jak jest niski bf% a potem się kontroluje żarcie to faktycznie masa jakosciowa idzie lepsza. Ja do ok. grudnia własnie starałem sie tak kontrolowac w miarę i nawet byłem zadowolony ale potem nie szło więc nie patrzyłem na zalanie a to był błąd. Jak mi sie uda wyciac do niskiego bf% to tez własnie będe chciał masowac tak jak Ty z głowa;-) MOje wpsracie tez masz;d p.s te punkty z olimpu co sie zbiera to wystarczy tylko kod kreskowy? niby hvja tego mam to tylko z witaminy C i białka ale moze kiedys coś sie uzbiera%-)

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2012 6:47:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    też jestem za tym abys dalej redukował, potem może byc znacznie lepiej na masie;-) ja tez w sumie nigdy sie nie wyciałem do jakiegoś zayebiscie niskiego bf% i tez powtarzam że za rok to zrobie jednak ciezko jest. Ale jak jest niski bf% a potem się kontroluje żarcie to faktycznie masa jakosciowa idzie lepsza. Ja do ok. grudnia własnie starałem sie tak kontrolowac w miarę i nawet byłem zadowolony ale potem nie szło więc nie patrzyłem na zalanie a to był błąd. Jak mi sie uda wyciac do niskiego bf% to tez własnie będe chciał masowac tak jak Ty z głowa;-) MOje wpsracie tez masz;d p.s te punkty z olimpu co sie zbiera to wystarczy tylko kod kreskowy? niby hvja tego mam to tylko z witaminy C i białka ale moze kiedys coś sie uzbiera%-) Dzięki :) jestem tego samego zdania. ja też starałem się przez pewien czas kontrolować w tamtym roku ale potem mnie puściło. i zrobiło się gorzej. mimo tego masy mięśniowej przybyło bardzo mało (lub zero) co do punktów, musisz wyciąć kod kreskowy z hologramem :)

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2012 6:49:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    też jestem za tym abys dalej redukował, potem może byc znacznie lepiej na masie;-) ja tez w sumie nigdy sie nie wyciałem do jakiegoś zayebiscie niskiego bf% i tez powtarzam że za rok to zrobie jednak ciezko jest. Ale jak jest niski bf% a potem się kontroluje żarcie to faktycznie masa jakosciowa idzie lepsza. Ja do ok. grudnia własnie starałem sie tak kontrolowac w miarę i nawet byłem zadowolony ale potem nie szło więc nie patrzyłem na zalanie a to był błąd. Jak mi sie uda wyciac do niskiego bf% to tez własnie będe chciał masowac tak jak Ty z głowa;-) MOje wpsracie tez masz;d p.s te punkty z olimpu co sie zbiera to wystarczy tylko kod kreskowy? niby hvja tego mam to tylko z witaminy C i białka ale moze kiedys coś sie uzbiera%-) Dzięki :) jestem tego samego zdania. ja też starałem się przez pewien czas kontrolować w tamtym roku ale potem mnie puściło. i zrobiło się gorzej. mimo tego masy mięśniowej przybyło bardzo mało (lub zero) co do punktów, musisz wyciąć kod kreskowy z hologramem :) ja jak raz ułożyłem dietę to mi poszło 7kg niby masa a teraz się nie mogę zredukować}:-(

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2012 2:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    no tak ale do tej pory wychodzi mi takie błędne koło. Redukcja w tamtym roku OK Masa - teraz było tak. ~10kg do przody, 11cm w pasie, 1,5 cm w łapie (!), wygląd świniaka co nigdy nie ćwiczył. Redukcja (obecnie) - w łapie tyle co rok temu (czyli wszystko spadło w 3 tygodnie). brzuch widać, że zalany i tłusty. prawie zero postępu. Jak zacznę teraz masować to za miesiac/dwa znowu w pasie będzie masakra. mimo, że będę pilnował michy. jestem tego pewny. Dlatego chce zredukować ten brzuch poniżej 80 cm chociaż może będę wyglądał jak c i p k a mała ale przynajmniej nie jak świniak. Mnie po prostu brzydzą te fałdy tłuszczu które mam. podobnie jak widzę u kogoś to mi się niedobrze robi i tylko myślę "gościu przestań wpyerdalać tego maca" ;/ Na prawdę sądzisz, że jak teraz zacznę masować to wyjdę na tym lepiej ? niż jak jeszcze poredukuję miesiąc i zacznę dopiero masowac?

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2012 3:50:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabadu/ Never gonna quit.My road to 6-pack %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm... no cóż... spróbuje i zobaczymy. mam to wykorzystam. tak jak mówię... z "poważniejszymi" decyzjami będę się borykał po wizycie u lekarza. narazie jadę na pełnej pi zdzie z tym co mam (a mam nie wiele %-) ) cv: no a myślałeś że czemu wyglądam jak pyzda? %-) szczerze... z moim zaangażowaniem i podejściem powinienem już za ten czas (3 lata regularnie) całkiem nieźle się prezentować a nie jak c.i.p.a.}:-(((

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2012 10:20:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Teściowa pojechała to w końcu usiadłam i ulozylam ten trening co mi chodził po głowie. Założenia są takie żeby przecwiczyc całe ciało, żeby było krótko, konkretnie i intensywnie (ale bez przesady :p). Baza są 3 ćwiczenia wielostawowe. A do tego wytrzymki które pewnie będę zmieniać dla urozmaicenia. Jestem otwarta na sugestie oczywiście. A 1. Thusters sztanga 5x5 2. WL 4x8 3. MCPN 3 x 10-12 Wytrzymka 5 min (docelowo 10) AMRAP 6 donkey kicks 10 Bird dog Plank max B 1. Przysiad 5x5 2. Wiosło sztangą 4x8 3. Hip thrust 4x10 3x 5 pompek 10 box jump 15 Mountain climbers C 1. MC 5x5 2. Push Press 4x8 3. Bulgary 3x10-12 Na czas : 50 Przysiadow 25 sit up (?) tu będę sprawdzać czy brzuszki czy pełne sit up bo przyznam że jest tragedia z tym 30 box jump 500 m wiosło I nie mogłam się powstrzymać i polecalam na trening dzisiaj. 1. Thusters 5x5 12 12 17 17 20 2.WL 4x8 20 25 30 35 3.MCPN 3 x 10-12 40 40 40 1. Myślałam że będzie trudniej a było super. 2. W sumie jak wyżej :p 3. Takie małe kadio :p bo tempo niezle.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 11223 Data: 9/8/2019 9:21:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening C Mc 5x5 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump 500 m wiosło 1. Nieplanowana dokładka bo fajnie poszło. Bez pasków nadal co mnie cieszy. Będzie dokładka. Z paskami by poszło, miałam nawet gotowe ale jakoś miałam ochotę robić bez. 2. Super było. Rack zajęty wiec musiałam jeszcze robić zarzut z ziemi. Jak będzie rack to myślę że jeszcze dodam. 3. Prawa rzeczywiście słabsza. Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Generalnie miałam mega zakwasy. Już wczoraj bolało a jeszcze zrobiłam mały trening w domu. Dlatego nie zrobiłam już bonusa bo ani do przysiadów ani do wskakiwania tym bardziej się nie nadawałam. Było za to trochę stania na głowie. Zanotowałam jakiś spadek na wadze a i pomiary ostatnie pokazały jakieś minusy więc zanim wydam kasę na dietę to jeszcze dam sobie szansę przy dodanej aktywności. Od września treningi były bardzo rzadkie więc zobaczymy co się będzie działo jak się uda trenować regularnie.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 11223 Data: 10/27/2019 6:50:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Udało się w końcu zrobić trening. Trochę się czułam nie tak ale stwierdziłam że poważnych objawów brak a tak się będę czuła jeszcze chyba przez jakiś czas... A co ciekawe po treningu od razu lepiej. C Mc 5x5 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump 500 m wiosło 1. Miała być dokładka ale jednak czułam że jestem trochę słabsza więc było spokojnie. Do tego dwie ostatnie serie z paskami niestety 2. Czułam że dzisiaj ciężko więc dobre tyle że się dało powtórzyć. 3. Dłuższe przerwy i było ok Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Bez bonusa bo na to na pewno nie miałam energii. Zaczęłam testować IF. Jak jeżdżę ze starszym do żłobka to i tak śniadanie i tak jem dość późno. A od dawna chciałam zobaczyć jak mi się sprawdza wcześniejsze kolacje bo teraz jakąś godzinę przed pójściem spać jadłam. Głównie chodzi o sprawdzenie samopoczucia i innej organizacji dnia bo te 5 posiłków to za dużo gotowania, stania w kuchni i myślenia o jedzeniu. Wprowadzam stopniowo bo jednak przyzwyczajona jestem do innego trybu i jestem głodna choć okno na razie aż 10h. Chce zostać raczej przy oknie 8h nie krócej. Dodatkowo cieszy mnie fakt że mogę spróbować suplementacji ashwaganda. Czułam się od dłuższego czasu bo ma działanie idealne dla młodych mam ale jak się szuka pobierznie informacji to oczywiście nie było badań więc nie jest zalecana. Tak samo jak większość anttbiotykow, które jednak po sprawdzeniu w leksykonie laktacyjnym można używać. Ashwangandy tam nie ma ale w Indiach jest używana jako środek na laktację, więc można wnioskować pozytywne działanie.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 11223 Data: 11/11/2019 4:44:01 PM Liczba szacunów: 1
  • No dokładnie. Mam wrażenie że zawsze jest nad czym pracować co nie znaczy że obecny stan jest bardzo zły. Dzisiaj przy okazji po zrobiłam próbę położenia sztangi z prostymi nadgarstkami. I powiem że jest to wykonalne ale boli jak cholera. Dzisiejszy trening: C Mc 5x5 50 55 60 70 70 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 25 25 25 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 6 7 17 sztanga 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump / swing 500 m wiosło 1. Cieńsza sztanga plus magnezja w płynie i super się robiło. 2. Dzisiaj ciężko więc nie dokładałam. ALE obawiam się że ta sztanga to jednak nie było 20 kg i te ciężary zawyżone są ze 2 kg przynajmniej. 3. Dzisiaj był problem z ledzwiowo biodrowym prawej nogi. Bolało. Ostatnia seria na próbę sztanga bo nigdy nie robiłam. Ale jednak chyba wolę hantle. Zrobione. Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Zapomniałam wyłączyć stopera ;p zamiast boxow swingi bo czuję ze to na tą chwilę bezpieczniejsze.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 11223 Data: 11/22/2019 4:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • C Mc 5x5 50 60 65 65 70 50 55 60 70 70 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 25 25 27,5 20 25 25 25 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 7 7 7 6 7 17 sztanga 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump 500 m wiosło 1. 65 szło już na raty więc zrobiłam tylko jedną serię 70ka, która poszła bardzo ciężko 2. 20ka już chce latać :p 27,5 ładnie poszło bez pracy bez problemu. Trzeba już zacząć wyżej i uderzać 30ke 3. 7ka się wzięła pierwsza więc stwierdziłam że to przeznaczenie :p nie było źle Battle rope tabata Zrobione. Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Zawsze chciałam spróbować tych lin a ostatnio częściej są u nas wykorzystywane na siłce więc nabrałam odwagi żeby sprawdzić. Ręce ledwo dawały radę ale też nie oglądałam żadnej instrukcji jak to robić więc może następnym razem będzie trochę lepiej. Spodobało mi się i jak czasu mniej to taka tabata to fajna sprawa.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 11223 Data: 12/11/2019 10:36:33 PM Liczba szacunów: 0