SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • co wybrać w uk

    Post
    Doping

    tren ace z c.y.b.e.r.a kosi zawodowo, mysle ze dalbys rade ogarnac, poza tym z tych co pisales u mnie prochem tez wbijaja.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 3/16/2012 11:19:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Hmb i kreatyna

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dzięki za pomoc!!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2788 Data: 4/17/2003 5:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • wycinka,enan clen itp

    Post
    Doping

    bardziej pasował by prop solo i do tego np clen na zmianę z e/c/a/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 1/25/2014 8:03:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Chodzi o storma...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czekam na więcej "pocieszaczy". Jestem gotów wyje**ć tego storma, przecież tu chodzi o moje zdrowie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 5/12/2008 7:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, co zmienić w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dieta deficytowa w większość niezbędnych składników, brakuje witaminy A, E, D, K, C, potasu, wapnia. selenu, kwasów omega 3... jak intensywnie trenuejsz Twoja forma szybko będzie się pogarszać urozmaicaj dietę, jedz ryby, warzywa, orzechy inne mięsa, nabiał...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 686 Data: 4/19/2013 8:25:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie potrzebuje porady !! :-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    c dla mnie jeden z najlepszych gainerow w smaku

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1445 Data: 7/5/2006 12:41:56 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie odnosnie zapotrzebowania;]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Eod na diecie masowej masz bilans +500 (lub wiecej) kcal przez caly czas, a trening silowy nie jest jakims mega wydatkiem kalorycznym" Mam małe pytanie, jeśli ktoś zechciałby zerknąć. 1. Stosuję dietę od niedawna i zgodnie z tematami o zapotrzebowaniu kalorycznym dla aktomorfików dałem do wyliczonych 3200 kcal nadwyżkę 500 kcal. W wielu wypowiedziach widziałem jednak jak radzono, żeby zaczynać od 200 kcal i zwiększać jeżeliby to nie dało rezultatu. 2. Poza tym męczy mnie, że mam aż 2,7 g białka na kg m.c. Czy to nie za dużo? Tym bardziej, że był temat w którym Skalar. pisał, iż lepiej stosować mniejsze ilości, ok. 2 g, bo reszty i tak nie przyswoimy, a dodatkowo potrzeba ogromnych ilości energii na samo jego przetworzenie. I jak to się ma do tego, iż nie całe z tych 2,7 g białka nadaje się do budowy mięśni, a więc tego odpowiedniego faktycznie jest mniej? Edit: Chodziło mi o ten topic: http://www.sfd.pl/Czy_ne_za_duzo_mamy_bialka_w_diecie_-t508809.html 3. Aha i czy warto początkującemu oprócz ZMA, omega 3 i multiwit. przyjmować BCAA przed i po treningu? Oczywiście oprócz normalnego zestawu węgle złożone + białko. 4. Może jeszcze jedno, trochę wynika z poprzedniego. Trenuję w domu, więc bezpośrednio po treningu jem pierś z kurczaka lub tuńczyka w wodzie (100 g) oraz ryż brązowy lub makaron (też 100 g). Wg artykułu o oknie anabolicznym, na masę powinienem przyjmować węgle proste o wysokim ig i białko szybko wchłanialne bezpośrednio po treningu w stosunku 4:1, a po ok. 2 h normalny posiłek. Czyli w końcu jak? Zmieniony przez - Owieczek w dniu 2009-07-12 02:23:08

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2555 Data: 7/12/2009 1:43:10 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie odnosnie zapotrzebowania;]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. To muszę skorygować dietę.;] Na razie wychodzi mi trochę za dużo białka ciągle, a obciąłem np. w śniadaniu tylko 2 jajka a w kolacji 1! Jakoś sobie poradzę. Czym podbić węgle, najlepiej złożone? Tylko coś innego niż ryż, kasza, chleb i makaron razowy. 2. Można wiedzieć właściwie czemu trudniej? Na razie przez tydzień stosowania 3700 kcal z 2,7 g białka na kg m.c. przytyłem prawie 2 kg z czego trochę się cieszę, mimo iż nie są to mięśnie. ;d Dzięki za odp. Jeśli jeszcze ktoś chciałby dodać coś od siebie to zapraszam, z chęcią przeczytam.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2555 Data: 7/13/2009 1:47:16 AM Liczba szacunów: 0
  • takie typy

    Post
    Hazard

    Sparta-C.Budejovice typ: 1 kurs: 1.25 Aston Villa-Chelsea typ: 2 kurs: 1.85 Sao Paulo-Atletico MG typ: 1 kurs: 1.70 stawka 10zł

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 860 Data: 10/15/2009 8:29:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące redukcji

    Post
    Doping

    TO MOŻNA PRZEPLATAĆ CLEN I SUPLE Z JOHAMBINA I SYNEFRYNĄ? STAŻU MAM W C*** TYLKO NIE ĆWICZE NON STOP. JEST JESZCZE PRACA RODZINA I WIELE INNYCH OBOWIĄŻKÓW. JEDYNE CO TO CIĄGŁY WYSIŁĘK FIZYCZNY I DIETA!!! WYSTARCZY WEJŚĆ W PROFIL ALBO ZOBACZYĆ INNY POST JUŻ Z ANKIETĄ. NIE PYTAM O DIETE I TRENING. MOŻNA CLEN PRZEPLATAĆ Z TYMI SUPLAMI? DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!1

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 655 Data: 5/22/2011 3:56:35 PM Liczba szacunów: 0
  • therm line2

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe działa jeśli wcinasz to i wierzysz, że to działa ale w ten sam sposób może zadziałać tabletka witaminy c jeśli sobie wklepiesz do głowy, że to cudowny spalacz :/ therm line osobiście nie polecam. serce po tym wali jak oszalałe, wyskakują syfy na twarzy a efektów w postaci spalania jakoś nie widać już lepiej przed ćwiczeniem brać L-karnityne

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1775 Data: 3/25/2008 9:03:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem- proszę o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze nie do konca zgadzam sie z wiekszoscia znawcow(chodzi o dietetyke) na tym forum i nikogo nie chce urazic swoimi tutaj wypowiedziami.Wydaje sie przeciez ze wzorce nalezy czerpac od najlepszych i najskuteczniejszych. A takimi sa przeciez kulturysci. Sportowcy tej dyscypliny potrafia w 12-16tygodni zrzucic tak duzo fatu ze pozostaja na nich prawie czyste miesnie. Pewnie odezwie sie zaraz wiele glosow ze to zawodowcy itd, a "normalnemu czlowiekowi" takie wyrzeczeia i postepy nie sa potrzebne. I na pierwzsy rzut oka Ci znawcy tematu maja racje, ale gdy dochodzi do praktyki to okazuje sie ze jest calkiem inaczej. Po roznych probach takie osoby ktore wczesniej gromadzily tluszcz na swoim ciele przez lata stoja w miejscu. Poprostu nie ma cudownych srodkow i trzeba sie wziasc do ostrej roboty(oczywiscie zgodnie z zasada zwiekszania obciazen treningowych). Niestety trudno jest wytracic organizm z tzw homeostazy(czyli stanu rownowagi). Nasz organizm rozpatruje kazde wieksze zuzycie energii jako zagrozenie i stara sie jak tylko moze zahowac jak najwiecej energii(niestety w postaci tluszczu zapasowego). Wywodzi sie to stad ze nasz postep cywilizacyjny zrobil zbyt duzy progres w stosunku do rozwoju biologicznego. Kiedys kazdy skrawek tluszczu na naszych cialach swiadczyl o dobrym stanie organizmu i bogactwie trudno dostepnego porzywienia. A wiec jezeli uswiadomilismy sobie to ze nasz organizm za wszelka cene stara sie (oczywiscie sa wyjatki)zachowac jak najwiecej energii na pozniej, to potrzeba nam silnej woli i dyscypliny aby poddac sie rygorowii usowania fatu. Ktory przciez, dzisiaj to juz wiemy, nie jest ani oznaka zdrowia(wrecz przeciwnie)ani urody. Jezeli dana Pani/Pan chce zaczac redukowac to co mu zbedne powinien zaczac od podstaw a wiec ulozenia odpowiedniej diety i treningow. Treningi powinny byc podzielone na te o charakterze silowym i wydolnosciowym(aerobowym). Trening silowy bedzie zwiekszal mase miesniowa(nie koniecznie objetosc, raczej mowa tutaj o gestosci miesnia, jedrnosci)to z koleji przkladac sie bedzie na przyspieszenie calego metabolizmu. Dzieki temu organizm nawet w stanie spoczynku lub przy wysilkach o malej intensywnosci bedzie czerpal wieksze ilosci energii z tluszczu niz do tej pory. Wyobrazcie sobie ze spicie i wtedy spalacie wiecej energi niz do tej pory. Drugim z treningow bedzie trening aerobowy, to wlasciwy trening do spalania fatu. Czerpie on glownie energie z zapasowej niechcianej tkanki. Ale na razie zajmijmy sie dieta. Do redukcji mozemy zastosowac dwa rodzaje diety tj albo klasyczna bialkowo- weglowodanowa lub bialkowo tluszczowa (potocznie zwana dieta Atkinsa lub Kwasniewskiego). Ja jestem zwolennikiem tej pierwszej z racji tego ze jest bardziej naturalna dla organizmu i mniej szkodliwa dla zdrowia(wiem ze znajda sie goracy zwolenicy drugiego sposobu). Zacznijmy od tego ze powinnismy obliczyc poszczegolna ilosc makroskladnikow wchodzacych w sklad naszej diety. Moja propozycja to 2,5-3g protein na kilogram masy ciala i 2,5-3g weglowodanow /na kg. Tluszcze w miare mozliwosci powinnismy wyeliminowac prawie do zera(do czasu osiagniecia sukcesu). Pozniej oczywiscie nalezy wstawic do diety NNKT. Proteiny, glownymi zrodlami protein w tym czasie powinny byc dla nas bialka jaj, chude ryby, piersi z kurczat, i proteiny w proszku(najlepiej serwatka). Nie bede sie rozpisywal jakie funcje pelnia proteiny w naszym organizmie, kazdy powinien wiedziec ze azot pochodzacy z w.w. wchodzi w sklad tkanek, bialka buduja hormony itp. Ponadto taki stosunek bialek do weglowodanow w naszej diecie bedzie wplywal korzystnie na tempo przemian metabolicznych. Same proteiny podnosza bardzo przemiane materii a ponadto maja dobroczynny wplyw antykataboliczny na struktory naszego organizmu. Co samo w sobie podnosi przemiane materii. Niestety nie powinniesmy czerpac bialek z mleka i produktow mlecznych. Dlaczego? Dlatego ze produkty mleczne zawieraja znaczne ilosci laktozy (cukru prostego). Tego typu cukry, powiedzmy to wprost, sa bardzo wredne i caly nasz ciezki wysilek beda niweczyc. Gdyz cukry proste szybciej niz sam tluszcz odkladaja sie w postaci tluszcu zapasowego tj glicerol + kwas tluszczowy =tluszcz. Cukry-weglowodany, w tej grupie mamy rozne rozdzaje cukrowcow. Od zlozonych po proste. Nas najbardziej interesowac beda te o charakterze zlozonym. Cukrow prostych, tak jak wspomnialem wczesniej nalezy wystrzegac sie jak ognia. A wiec do lamusa powiny odejsc: sacharoza(cukier stolowy), laktoza (cukier mleczny), fruktoza(cukier owocowy). Mysle ze nie musze nikomu wspominac o glukozie, nawet skrobia stosowana moze byc tylko w nielicznych przypadkach. Do cukrowcow ktore nas najbardziej interesuja nalezy polaczenie skrobi z blonnikiem tj . platki owsiane , ryz ciemny, kasze gryczana i jeczmienna, warzywa o niskim IG. Wspomne tylko ze IG to wspolczynnik szybkosci przenikania glukozy z pobranego pokarmu do krwioobiegu. Czym jest nizszy tym lepiej. Wszystkie cukry proste maja wysoki IG. Przykladem niech bedzie glukoza, IG wynosi 100. Oczywiscie sa cukry ktore maja jeszcze wyzszy indeks glikemiczny od glukozy a wiec dekstroza(cukier gronowy) i maltoza(piwko). Tych produktow rowniez powinnismy sie wystrzegac . Wracajac do warzyw , bo beda stanowic wspaniale zrodlo blonnika, witamin , mineralow i brakujacych elementow smakowych. Mozemy sporzywac prawie wszystkie oprocz: ziemniakow, marchwi(wspanialym zamiennikiem jest papryka czerwona majaca duzo beta keretenoidow i na dodatek vit C), straczkowych(oprocz fasolki szparagowej), kukurydzy,soji, soczewicy. Z owocow raczej nie powinismy korzystac, gdyz zaiweraja (jak wspomnialem wczesniej ) fruktoze. Poza odnowa glikogenu watrobowego na nic by sie nie zdala, a tylko podnosilaby IG posilkow(ewentualnie cytryny). Diete ukladamy tak aby pomiedzy posilkami nie bylo dluzszych przerw niz 2-3godziny. Takie rozplanowanie powinno nam dac dziennie od 6do 8posilkow. Dzieki temu dodatkowo zyskamy na przyspieszeniu przemiany materii. Gdyz organizm ktory jest przyzwyczajony do stalych dostaw azotu i energii czesto gesto trwoni energie w sposob nieadekwentny do wykonywanego wysilku. Czesty problem grubaskow to mala ilosc posilkow w ciagu dnia i najadanie sie na wieczor. Organizm wtedy odpowiada chomikowaniem energii w postacii fatu na brzuchu i innych czesciach ciala. Gdyz prubuje w ten nieporadny sposob bronic sie przed nadchodzacymi godzinammi glodu(nic nie jedzenia). A wiec jedzmy czesto a w mniejszych porcjach. Do tego trzeba dodac ze posilki: potreningowy i zwany sniadaniem powinny zawierac najwieksza liczbe kalorii. W jednym i drugim posilku powinno byc po 25% weglowodanow w dziennego zapotrzebowania. Proteiny rozdzielcie po rowno na wszystkie posilki. Pomiedzy posilkami i w trakcie treningu powinnismy wypijac duze ilosci plynow. W czasie rudukcji jest to szczegolnie wazne. A wiec wypijanie 4-8l wody lub zielonej cherbaty to dla niektorych osob powinien byc stndart. Samo z siebie powinno wynikac ze wszystkie przekaski, slodycze alkochol itp nie maja miejsca w diecie. Przykaldowy rozklad posilkow: 1POSILEK platki owsiane gorskie zalane wrzatkiem + bialka jaj+warzywa 2POSILEK gotowane piersi z kurczat + ciemny ryz+warzywa 3POSILEK j.w 4POSILEK (potreningowy) bialko serwatki +bialy ryz 5POSILEK ryba np dorsz lub tunczyk w sosie wlasnym+warzywa 6POSILEK bialka jaj +warzywa Oczywiscie gramatura powinna byc uwzledniona pod dana osobe. Na pocieszenie dodam ze oprocz gotowania mozna mieso i ryby poddawac obrobce termicznej typu: duszenie w warzywach, pieczenie bez tluszczu w zaroodpornych naczyniach, grilowanie itp Do wszystkich potraw mozecie dodawac jakie wam sie tylko wymarza przyprawy(oprocz cukru). Do wody ponadto mozecie wciskac cytrynke i dodawac slodzik(w jakims tam stopniu bedzie to niektorym zastepowac slodycze lub slodkie napoje) Oczywiscie powinniscie zastosowac dobre preparaty witaminowo mineralne. W tym wszystkim mile widziane beda takze odzywki wspomagajace spalac fat, dzialajace antykatabolicznie i anabolicznie. Ale o tym nastepnym razem. Artykuł Pana Jacek R. z KAIZENteam poczytaj

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 12/28/2007 5:00:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ACT + kolacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    szejki nie wchodza w gre. Naucz sie troche o zdrowym odzywianiu :C Szejk- jedzenie w proszku. Lubisz takie ? Czy wolisz pozywna miche ? Jak chesz to pij szejki,bedziesz wielki !

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1429 Data: 1/27/2010 9:05:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprzęt fitness do treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie wiem co dokladnie potrzebujesz, ale tutaj masz np. tansze rowery magnetyczne http://www.sport-shop.pl/rowery-treningowe-rowery-magnetyczne-c-93_97_238.html w domu czy na silwoni??? to sparwa charakteru bardziej..jak ci sie chce chodzic to zawsze lepiej silka bo masz wiekszy wybor sprzetu. Na poczatku i tak poprobuj na silowni i zobacz co ci najbardziej lezy.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 704 Data: 9/16/2010 12:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • pomyłka!!! Witaminy - Wita plex & Chela

    Post
    Odżywki i suplementy

    to nie to samo co witamina C, to caly kompleks;-) j/w jak juz kupiles to stosuj;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2/26/2016 8:48:41 PM Liczba szacunów: 0
  • pomyłka!!! Witaminy - Wita plex & Chela

    Post
    Odżywki i suplementy

    Te witaminki sobie zjedz, witaminę c mozesz sobie w prochu kupić wyjdzie Cię taniej http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_C_Antioxidant-opis33758.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2/26/2016 9:05:14 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to z tym jest..?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja ******le ****a jakbys wiedzial to przeczytalem ten atlas z 10 razy i znam sie mniej wiecej na rzeczy na pewno nie jestem 1000000 lat za murzynami! jak bylem pierwszy raz na silce to sobie tak robilem jesli juz!! a ten przyuklad co podalem ze nie moge podnosic w seryjkach to bylo jak juz cwiczylem "normalnie" bez zadnych podciagan wiec ja peirdole.. N/C !!!!!!!, nei bylo tak dokladnie ze sie podciagalem wcale sie nie podciagalem tylk o"zwisalem" zeby kregoslup wyprostowac(przynajmniej takie mam wrazenie)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1649 Data: 5/31/2004 3:22:21 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to z tym jest..?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i wcale bica nie trenuje miedzy seriami ! to ze 1 raz na silce bylem, bez zadnego planu to sobie sprawdzalem na bic i tak wogole jak to wyglada itp a nie ze go cwiczylem!! Obczajam o co chodzi! Ja mowie o tym ze ostatnio jak na silce trenowalem juz tak dobrze to seryjek nie moglem wyciskac i nic nie trenowalem miedzy seriami! (po wypowiedzi taila mozecie sadzic ze jestem jakims lamusem, nie bylo tak jak mowil) n/c

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1649 Data: 5/31/2004 3:28:59 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja+ dodatki żywieniowe PROzdrowotne na cyklu

    Post
    Doping

    witaminy i minerały juz mam chyba najlepsze na rynku obecnie z OrangeTriad z CL na wątrobe zastanawiam sie co moze wrzucic bo niektóre rzeczy niby chamuja produkcje naturalnego kolagenu w stawach lub w małe czesci rdukuja działanie orali, dodatkowo wrzuce pewnie czosnek w tab+wit C 1g ed zastanawaim sie nad omega3 dodatkowo i lecytyną + ew cos nowego

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 10/2/2012 11:04:42 PM Liczba szacunów: 0
  • co to jest 1,3 w odżywkach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    MCKOKS dzięki za adres tego portalu, szukałem go przedwczoraj i ni c***a znaleźć nie potrafiłem. Sog.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2328 Data: 4/14/2011 10:02:12 PM Liczba szacunów: 0