SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 1) (zaraz po przebudzeniu) płatki owsiane 100-(130g) B:11 W:62 T: 7 / 366kcal mleko 2% 300ml B:10 W:15 T:6 / 150kcal 2xjajko gotowane B:24 T:20 / 280kcal orzechy 1 tab. Vitrum/Olimp Vitamin plus RAZEM: B:45g W:100 T:20-40g / 896kcal Często zjadam również jakiś owoc/jogurt/rodzynki jeśli brakuje mi węglowodanów. Bądź sałatka warzywna. 2) (w szkole) serek wiejski 200g B:22 W:6 T:8 / 200kcal 3xchleb pełn. B:8 W:75 / 300kcal (duże kromki) sałatka warzywna - przeważnie jest to jakaś mieszanka: pomidor,ogórek,rzodkiewka..z sosem na oliwie. RAZEM: B: 22,5 W:80 T:8 / 500kcal maslo 3) (w szkole-podobnie) twaróg półtłusty 100g B:18 W:3 T:5 / 133kcal zmieszany z ryżem brązowy100g B:7 W:68 T:2 / 322kcal na słodko z owocami RAZEM: B: 22,5 W:80 T:7 / 455kcal 4) (2h przed treningiem) ryż biały 150g B:9 W:114 / 516kcal kurczak 100g B:21 T:1 / 99kcal 1 tab. Olimp Gold-Vit C 1000Forte RAZEM: B:30 W:114 T:1 / 615kcal oliwa warzywa 5) (od razu po treningu) Jeśli jest to trening SW to zjadam jakiegoś banana z jogurtem a po powrocie do domu (ok 45min.) zjadam ten posiłek. ryż biały 150g B:9 W:114 / 516kcal kurczak 100g B:21 T:1 / 99kcal banan B:1 W:20 / 95kcal RAZEM: B:30 W:130 T:1 / 710kcal Do tego czasu zazwyczaj zjadam całą dzienną porcję węglowodanów i spożywam 3l wody (w tym średnio 1,5l na treningu). 6) (30 min. przed snem) RAZEM: B:40 T:45-25 Na przykład: 1. 3-4 jajka gotowane 2. 2 jajka, twaróg półtłusty 100g 3. 2 jajka, makrela wędzona 100g warzywa ok olej lniany

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 917 Data: 11/26/2010 5:32:53 AM Liczba szacunów: 0
  • A w potreningowym już porządna ilość warzyw z oliwą, tak? Czyli generalnie każdy mój posiłek zawiera warzywa i tłuszcze. A wit.C wziąć bezpośrednio przed treningiem czy w posiłku na 2h przed?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 917 Data: 11/26/2010 12:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurde Ludzie, Mam 19 lat :D Jutro pojde do kumpla zeskanuje swod dowod nie wiem :D Powaga, mowie jak jest, na c..j mial bym klamac, dostane odp na pytania

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3356 Data: 3/15/2009 4:32:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Zrobiłem sobie przerwę regeneracyjno-świąteczną co trwała tak z 1,5 tygodnia :-) Jakoś tak czułem, że muszę wrzucić na luz. Dziś zrobiłem na rozruch trening nóg i pleców. Kombinowałem też z filmikami żeby nagrać pompki na poręczach. Nagrało mi się dopiero w trzeciej serii i to tez jakoś dziwnie bo się przycina. Pierwsze dwa razy się nie zapisały :( Pompki na poręczachhttp://c.wrzuta.pl/wm18108/8c3da7bd0013cb6b515b3c49/11 Naliczyłem 11 powtórzeń. Zmieniony przez - astry1 w dniu 2013-04-02 22:29:10

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 4/2/2013 10:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziś trening klatki oraz tricepsa. Oto filmik z wyciskania. Jest słabo ale muszę dodać, że ja nie ćwiczyłem klatki na treningach. Wyciskania nie było wcale. Jedynie co to pompki na poręczach w wersji na klatkę oraz pompki klasyczne. Wyciskanie 50kg http://c.wrzuta.pl/wm11209/584b5e22001c0868515dd697/10 10 powtórzeń Zmieniony przez - astry1 w dniu 2013-04-04 21:51:43

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 4/4/2013 9:49:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Masti, zdjęcie z 1 strony. Opisane jako "Tors - zdjęcie dowolne" Poprawiłem film z ćwiczeniem siteup. Jest dobrze, weszło dokładnie 46 powtórzeń w ciągu 1 minuty. Jedyny problem, że film się trochę tnie :-( Kurde nie wiem czym to jest spowodowane, próbowałem już różnych ustawień. Ale tnie się tylko obraz, dźwięk jest ok. Więc gdyby były wątpliwości to można liczyć liczbę oddechów }:-( Siteup 47 http://c.wrzuta.pl/wm12922/3ea2eb2b00138de351619085/47 Zmieniony przez - astry1 w dniu 2013-04-07 17:30:35

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 4/7/2013 5:07:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Rower. Tempo mocne i równe, momentami ciężko. Jazda z trzymaniem kadencji, odcinki siłowo. Dystans 29,3km. Czas 1:04' Vsr=27,2km/h Dziś pogoda na rower idealna. Pojechałem pod wieczór. Temperatura 24*C i bez wiatru. Jechało się super. Nie czułem narastającego zmęczenia. Jechałem w miarę równym tempem, mocniej przyciskając na podjazdach. Zaczynam łapać dobrą formę na rowerze. Z jednej strony szkoda że tak późno, ta forma miała być na początek maja. Ostatecznie dobrze znów czuć, że "noga podaje" jest satysfakcja i lekkość jazdy. Nie ważne z górki czy pod górkę, kilometry ładnie pękają...

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 6/23/2013 10:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Pompki na poręczach - finał 16 powtórzeń

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 6/25/2013 12:05:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Pompki na poręczach - finał 16 powtórzeń No poprawiłeś się przeszło 10% ale sprzęt którym filmowałeś gorszy od tego na początku,co to za kalkulator :)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 6/25/2013 8:53:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato-według -astry1

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziś był trening klatki. W trakcie nagrałem filmik z wyciskania konkursowego. W moim przypadku jest to wyciskanie wielokrotne sztangi o wadze 50kg. Poszło 12 powtórzeń. Sformatowałem kartę w telefonie i już się nie przycina :) Jak starczy sił i czasu to dipsy nagram ponownie. Wyciskanie 50kg http://c.wrzuta.pl/wm10783/e1c229e300053c7b51c9f335/12 Jestem bardzo zadowolony, że udało mi się poprawić wynik w wyciskaniu. Masa ciała mi spadła od początku konkursu o ponad 6kg, obwody w klatce i ramionach nieznacznie ale też spadły. A tu proszę jest lekki progres w wyciskaniu. Taki mój mały sukces. Zmieniony przez - astry1 w dniu 2013-06-25 22:57:40

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 6/25/2013 10:50:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Najczęściej kupowane suple - ranking

    Post
    Odżywki i suplementy

    1.Odżywka białkowa - Wolę kupić sobię kurczaka, jaja i biały ser 2.Gainer - Ja nie muszę niczego budować przy pomocy gainerów, i całe szczęscie. 3.Odżywka węglowodanowa - Też nie stosuję. 4.Aminokwasy - Nie stosuję, choć chyba się skuszę. 5.Kreatyna - Też nie jest mi ona potrzebna. 6.L-karnityna - Stosowałem, ale raczej z przeciętnym skutkiem, droga (za 30 kapsułek zapłaciłem 60 zł) i do tego trzeba uzywać jej w większych ilościach by działała, zupełnie mi to nie odpowiada. 7.Wszelkie spalacze - Therma pro (z ma-huang) oraz guggulbolic, wydatek 171 zł na coś co starczyło na niemal dwumiesięczny cykl w którym zrzuciłem 15 kilogramów. Wiem że efka podchodzi pod doping, ale nawet facet z taką nadwagą jak ja nie odczuwa skutków ubocznych o ktorych tak często sie mówi, więc stosuję stancki na efce z powodzeniem. 8.HMB - Nawet nie wiem co to jest. 9.Pozostale (specjalne) - Beta-karote, musująca witamina C i multiwitaminki i herbatki Pu-Erh "When the flood calls, you have no home, you have no walls"

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2003 10:39:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Najczęściej kupowane suple - ranking

    Post
    Odżywki i suplementy

    No to teraz ja.. 1.Białko-ovopol,trec wpc(przezuce sie na extensora) 2.gainer-nie stosuje(a powinienem)kiedyś megabol i hi tec mass gainy 3.Carbo-nie stosuje(a powinienem...) 4.amino-nie stosuje obecnie(kiedyć amino perfect hi teca,i megabol) 5.kreatyna-olimp 300 skw(ale nie jestem jakoś zbyt zadowolony) wcześniej stary Trec 250 i była super(dziwne..)kiedyś hi-tec i megabol 6.l-ka nie stosuje 7.spalacze-nie stosuje(nie musze ) 8. HMb nie stosuje(droga i nieopłacalna raczej zabawa..) 9.witaminki mutlitabc,wit. c,a+e,b-compleks,magnezin...Espumisan...(ovo..) Nie wydaje kasy zbyt dużo na suple,bo mam mase innychwydatków..no i...mam dziewczynę.. Pozdro. MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2003 12:19:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc radę . Poczatkujący.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dlaczego jak dodaje jakiś wpis na forum to zachodzą jakieś błedy i niektóre znaki znikają- lub się zmieniają ....tak samo moja wypowiedź w 1pości zostala jakoś dziwnie utracona ( "lecz było to ć forumowiczów " ) co nie ma rzadnego sensu a do tego nei mogę już tego zedytowac :(

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 9/12/2004 9:08:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase (po raz pierwszy :D)

    Post
    Trening dla początkujących

    b]Wtorek Klatka + Triceps Wyciskanie na ławce płaskiej (sztanga) s:4 p:12/10/8/6 Wyciskanie na ławce skośnej głową w dół (sztanga) s:4 p:12/10/8/6 Wyciskanie na ławce skośnej głową w górę (sztanga) s:4 p:12/10/8/6 Rozpiętki i tu co tydzień zmiana t:1:na płaskiej ławce s:4 p:12/10/8/6 t:2 na skośnej głową w gorę s:4 p:12/10/8/6 t:3 na skośnej głową w dół s:4 p:12/10/8/6 itd. Wyciskanie francuskie leżąc s:4 p:12/10/8/6 Wyciskanie francuskie siedząc s:4 p:12/10/8/6 Prostowanie ramion na wyciągu górnym s:4 p:12/10/8/6 + Brzuch 5 ćwiczen po 3 serie (jedna seria 12powt.) Czwartek Barki + Kaptury + brzuch + nogi Podciąganie gryfu do brody (moje ulubione ćw :D) s:4 p:12/10/8/6 Podciąganie barków do brody ze sztangą s:4 p:12/10/8/6 Pociąganie barków do bory na maszynie s:4 p:12/10/8/6 Wyciskani sztangi zza głowy s:4 p:12/10/8/6 Unoszenie ramion bokiem stojąc s:4 p:12/10/8/6 Unoszenie ramion bokiem w opadzie tłowia s:4 p:12/10/8/6 + brzuch + nogi tak samo jak w niedziele Piątek Plecy + Biceps Podciąganie z obciążeniem (podchwytem) s:4 p:12/10/8/6 Ściąganie uchwytu wyciągu do karku s:4 p:12/10/8/6 Martwy Ciąg s:4 p:12/10/8/6 Wiosłowanie hantlą/sztangą w opadzie tłowia s:4 p:12/10/8/6 Uginanie ramion na modlitewniku Podchwytem (hantla) s:4 p:12/10/8/6 Uginanie ramion na modlitewniku młotkowym s:4 p:12/10/8/6 Uginanie ramion podchwytem stojąc na gryfie łamanym s:4 p:12/10/8/6 (to mnie mega pompuje) Niedziela nogi + przedramie + brzuch Prostowanie nóg na maszynie s:4 p:12/10/8/6 Wspięcia na palce na maszynie s:4 p:12/10/8/6 Przysiad ze sztangą s:4 p:12/10/8/6 Wspięcia na palcach ze sztangą s:4 p:12/10/8/6 Przedramie ćwiczenia armwrestlingowe będzie jakies 12 serii + brzuch + po każdym treningu sparingi Armwrestlingowe ;] nogi chce robić 2 razy w tyg bo przez pierwsze 3-4 miesiące ich nie ćwiczyłem bo miałem problem z kolanem i są strasznie zaniedbane ;/ nie moglem edytować :/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 4/5/2010 3:28:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie tak jak pisałem odkąd nie trenuje nie mam stricte diety. Jezeli chodzi o to co jadlem wczoraj - sniadanie jajecznica z 2 jaj + 2 kromki ciemnego chleba, 3,4h potem tuna z kukurydza, dalej obiad (wieprzowina, ziemniaki, surowka), 3h potem białko Whey C-6, wieczór ok. 120g twarogu z cebula, śmietana. Proszę o odpowiedź dotyczącą treningu

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 11/23/2014 9:26:11 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Ulfbjon

    Post
    ActivLab

    mi to nikt takiej koszulki nie chce wyslac.. :C

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2014 9:21:03 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Ulfbjon

    Post
    ActivLab

    20.11 dnt sporo dreptania w pracy w temp 0-2 stopnie. Zmarzłem jak nigdy a następnego dnia budzę się i wiem że będę chory więc ładowanie wit c. i multiwitamin w toku. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/425bf8bc929548379a4af9afb5cba516.png

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2014 8:30:31 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Ulfbjon

    Post
    ActivLab

    wit c ładuj no limit gdy bierze choroba;-)

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2014 9:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Ulfbjon

    Post
    ActivLab

    Dzis kupilem wit c 1000 mg plus wit d. I magnez

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2014 10:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Ulfbjon

    Post
    ActivLab

    http://img.myepicwall.com/2014/12/14e3b56ace50be3f980fda429d068f15.jpg 4.12 Dziś spałem AŻ!!! 3 h bo padłem spać po nocnej zmianie o 6.30 a wstałem o 10:30 bo do domu miał przyjść koleś rozmawiać z moją żoną która stara się do woja jako wywiad środowiskowy... szkoda tylko że przyszedł o 16 więc na tyle snu ogar miałem boski na siłowni :( standardowo przypomnę że w stałej suplementacji mam Firestarter przed każdym treningiem magnez wit.D wit C Vitality Sport kreatyna Przysiady 5x 15-20 powt 53kg x 20/20 63kg x 20/15/15 suwnica wypychanie platformy 4 x 15-20 powt. 160 kg x 20/20/15/15 wyprosty nóg na maszynie 3 x 15-20 powt 40 kg x 20 50kg x 20 60kg x 20 uginanie nóg na maszynie 4x 15-20 powt 40 kg x 20 50 kg x 20/20 łydka siedząc 3 x 15-20 powt 60 kg x 20/20/20 łydka stojąc 3x 30-40 powt. 40 kg x 30/30 50 kg x 30 ból nóg to mało powiedziane szedłem jak pijany z siłki do domu... Paweł wmusiłem po nocy 2800 kcl ale to dosłownie wmusiłem /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/63e0faf1600645588ea96b8d99a87cd7.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/fdf0010817454410b2433bfa33ea71b8.jpg Zmieniony przez - ulfbjorn w dniu 2014-12-04 19:34:43

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2014 7:01:25 PM Liczba szacunów: 0