SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    7/12/2017 Warm Up 3 serie: 20x H2H Swing @20kg 2 x TGU @24kg A. 3 serie A1. Rampa SUMO SWING x 5 każdym ciężarem: 24-32-40kg A2. 7x SUMO DL @2x40 z pauzą przy kolanach A3. 5/5 x PULSE BACK LUNGE @2x20kg B. 3 serie B1. 7/7 x alt. BENCH PRESS @2x28-32kg B2. 7/7 x BENT ROW @2x24kg B3. 10 x PUSH UP on KB + alt. ROW @ 2x16kg C. 3 serie C1. 8 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x20kg C2. 1 legless rope climb D. 3serie: 5/5 x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 28kg Komentarz: Drugi trening z nowego planu. Fajnie się trenowało od nowego mikrocyklu jedziemy 4 serie w każdej serii. Pompki wiosłowaniem na kb mnie zniszczyły %-) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2017 7:41:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    Jak się zapatrujesz na duże dawki wit. C w okresie choroby ? Pomagają ? Co masz na myśli mówiąc "duże"? Powyżej 1,5-2 g Niektórzy ładują jeszcze więcej ale to dla mnie nonsens.

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2017 10:59:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    Jak się zapatrujesz na duże dawki wit. C w okresie choroby ? Pomagają ? Co masz na myśli mówiąc "duże"? Powyżej 1,5-2 g Niektórzy ładują jeszcze więcej ale to dla mnie nonsens. Gdzieś mi się przewinęło badanie mówiące, że i tak maksymalna dawka jaką jedno razowo moglibyśmy wchłonąć (aczkolwiek to zależy od wielu czynników) to 1,5g brane co 90 minut. Także uważam, że ładowanie gigadawek jest bez sensu, ale tak jak wspomniałem, to zależy od wielu czynników i można by o tym artykuł napisać.

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2017 7:28:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    Jak się zapatrujesz na duże dawki wit. C w okresie choroby ? Pomagają ? Co masz na myśli mówiąc "duże"? Powyżej 1,5-2 g Niektórzy ładują jeszcze więcej ale to dla mnie nonsens. Gdzieś mi się przewinęło badanie mówiące, że i tak maksymalna dawka jaką jedno razowo moglibyśmy wchłonąć (aczkolwiek to zależy od wielu czynników) to 1,5g brane co 90 minut. Także uważam, że ładowanie gigadawek jest bez sensu, ale tak jak wspomniałem, to zależy od wielu czynników i można by o tym artykuł napisać. Mam podobne zdanie w tej kwestii.

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2017 5:05:34 PM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    14/12/2017 Warm up: 4 serie: 8x SUMO SWING + fioletowa guma @24kg 10x alt. DEAD CLEAN @24kg A. 4 serie: 4 x 1-leg DEADLIFT + 2x24kg 8 x 1-leg standing BENT ROW @24kg L *zmiana nóg B. 4 serie B1. 8x Wyciskanie na ławce skosem w górę z rotacją, tempo 2020 @2x32kg B2. 8x Wiosłowanie na ławce, tempo 1020 @2x32kg C. 4 serie: 5x SWING 5x HIGH PULL 5x SNATCH 1x TGU (z góry) Komentarz: Dzisiaj były znienawidzone przeze mnie mawrte ciągi na 1 nodze na których myslałem, że mi eksploduje prostownik i pośladek %-) kompleks na koniec był bardzo przyjemny, ale prawie pozrywałem sobie ręce, muszę wzmocnić skórę lub troszkę zeskrobać skóry z rąk ;-) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2017 8:16:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    18/12/17 Warm up: 3 serie: 20x H2H Swing @20kg 2/2 x TGU @24kg A. 4 serie A1. 5x FSQ @2x32kg z 2sek pauzą A2. 5/5 x SEE-SAW PRESS @2x24kg B. 4 serie B1. 12 x WALKING SWING @ 32kg https://www.youtube.com/watch?v=Ns7GO5H_Z3w B2. 6 x SURRENDER @2x20kg C. 4 serie C1. 7x stricte THRUSTER + negative na 2sek @ 2x20kg C2. 6 x BROAD JUMP C3. 7 x FLOOR PRESS @ 2x32 tempo: 1030 D. 4 serie 10 x PULLOVER ABS @16kg Max L-sit PULL UP Komentarz: Dzisiaj był dobry trening. Spiąłem się i udało się wykonać po 4 serie wszędzie, oprócz rozgrzewki. Zgodnie ze wskazówkami dzisiaj czułem, że mógłbym dołożyć ciężary, ale dołożę za 2 tyg. Największy problem sprawia mi see-saw press po przysiadach, bo odbiera dość mocno oddech ;-) Pozdro Zmieniony przez - FighterX w dniu 12/18/2017 9:42:10 AM

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2017 9:41:07 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    21/12/2017 A. 3 serii A1. Ramping SUMO SWING x 5 każdym ciężarem: 24-32-40kg A2. 7x SUMO DL @2x40 z pauzą przy kolanach A3. 5/5 x PULSE BACK LUNGE @2x20kg B. 4 serie B1. 7/7 x alt. BENCH PRESS @2x32kg B2. 7 LYING ROW @2x32kg B3. 10 x PUSH UP on KB + alt. ROW @ 2x16kg C. 4 serie C1. 8 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x24kg C2. 1 legless rope climb D. 5serii: 5/5 x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 28kg Komentarz: Najbardziej dzisiaj mnie zaorała druga składanka, a tak naprawdę pompki + renegate row. Dołożyłem do suitcasse swing, dobrze wszedł w nogi. Poza tym wszystko w normie. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2017 8:25:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    29/12/2017 Warm up: 4 serie: 8x SUMO SWING + fioletowa guma @24kg 10x alt. DEAD CLEAN @24kg A. 4 serie: 4 x 1-leg DEADLIFT + 2x 32 L 8 x 1-leg standing BENT ROW @24kg L *zmiana nóg B. 4 serie B1. 8x Wyciskanie na ławce skosem w górę z rotacją, tempo 2020 B2. 8x Wiosłowanie na ławce, tempo 1020 C. 4 serie: 5x SWING 5x HIGH PULL 5x SNATCH 1x TGU (z góry) Komentarz: Dzisiaj mocno zmęczony po ostatnich dniach, lekki ból mi wszedł na odcinku piersiowym kręgosłupa. Ale przy dobrym rozgrzaniu i trzymaniu pozycji udało się przetrwać i nawet nie boli. Dzisiaj natomiast moja narzeczona, pierwszy raz zaparzyła kawę tak jak powinniśmy ją parzyć i smak naprawdę inny. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2017 9:49:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    31/12/17 Warm up: 4 serie: 20x H2H Swing @20kg 2/2 x TGU @24kg A. 4 serie A1. 5x FSQ @2x32kg z 2sek pauzą A2. 5/5 x SEE-SAW PRESS @2x24kg B. 4 serie B1. 12 x WALKING SWING @ 32kg B2. 6 x SURRENDER @2x20kg C. 4 serie C1. 7x stricte THRUSTER + negative na 2sek @ 2x20kg C2. 6 x BROAD JUMP C3. 7 x FLOOR PRESS @ 2x32 tempo: 1030 D. 3 serie 10 x PULLOVER ABS @16kg Max L-sit PULL UP E. Kondycja AirDyne 5 rund 40 sek max effort 20 sek luźno Wynik: 84 kcal. Komentarz: Dzisiaj mocno odczułem trening. Trzeci trening z KB w tym tygodniu, niestety jutro siłownia zamknięta, stąd jutrzejszy trening dzisiaj. Fajnie było znowu potrenować z narzeczoną, objętość ją troszkę zjadła ;-) Ale później ja dobiłem się na rowerku, a ona na wiosłach. Zdrowia w nowym roku! Pozdro Zmieniony przez - FighterX w dniu 2017-12-31 12:15:09

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2017 12:12:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    4/1/2018 A. 5 serii A1. Ramping SUMO SWING x 5 każdym ciężarem: 24-32-40kg A2. 7x SUMO DL @2x40 z pauzą przy kolanach A3. 5/5 x PULSE BACK LUNGE @2x20kg B. 4 serie B1. 7/7 x alt. BENCH PRESS @2x28-32kg B2. 7/7 x alt.CHEST SUPPORTED ROW @2x32kg B3. 10 x PUSH UP on KB + alt. ROW @ 2x16kg C. 4 serie C1. 8 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x24kg C2. 5x chin ups on balls D. 4serie: 5/5 x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 28kg Komentarz: Dzisiaj strasznie długo nam zajęło, około 70 minut na zmordowanie treningu. Pompa w lędźwiach była straszna ze względu na zmęczeni po burpeesach we wtorek. To ostatni mikrocykl tego planu, dostałem kolejny i będzie miazga %-) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2018 8:58:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    11/1/2018 Warm up: 4 serie: 8x SUMO SWING + fioletowa guma @24kg 10x alt. DEAD CLEAN @24kg A. 4 serie: 4 x 1-leg DEADLIFT + 2x (2x24kg) L 8 x 1-leg standing BENT ROW @24kg L *zmiana nóg B. 4 serie B1. 8x Wyciskanie na ławce skosem w górę z rotacją, tempo 2020 B2. 8x Wiosłowanie na ławce, tempo 1020 C. 4 serie: 5x SWING 5x HIGH PULL 5x SNATCH 1x TGU (z góry) Komentarz: Bardzo przyjemny trening, szybko poszło. Dobra atmosfera na treningu dużo smiechu ;-) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2018 9:28:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    15/1/2018 Warm up: 4 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki A.4 serie A1. 5x DEAD CLEAN + FSQ @2x32kg (FSQ tempo 1040) A2. 5x CLEAN & PRESS 2x28kg (tempo 1030) B.4 serie B1. 10 x WALKING SWING @ 40kg B2. 4 x over Head SURRENDER @2x20kg B3. 6/6 x Gorilla Row @ 2x32kg C.4 serie C1. 8x JERK @2x28kg C2. 8 x BOX JUMP 75CM C3. 7/7 x alt.BENCH PRESS @ 2x32 tempo: 1030 start z góry D. 30 x PULLOVER ABS @18kg Komentarz: Pierwszy dzień treningowy nowego planu. Niestety po wizycie znajomych widoczny brak mocy %-) mam nadzieję, że za tydzień będzie zdecywoanie lepiej :-) Przysiady z 4 sek fazą wstawania to ZUO! Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2018 8:58:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    18/1/2018 Warm up: 2 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki A.4 serii A1. DROP SET SWING x 5 każdym ciężarem: 40-32-24kg + czerwona/czarna (lżejsza) guma A2. 7x SUMO DL @100kg z pauzą przy kolanach + guma A3. 8/8 x BACK LUNGE from incline (20kg plate) @2x20kg B.4 serie B1. 7x BENCH PRESS @2x32kg tempo 2040 B2. 7 CHEST SUPPORTED ROW @2*32KG B3. 10 x SWING+CLEAN+PUSH UP on KB 2x24kg C.1 seria C1. 10 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x20kg C2. 5/5x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 32kg Komentarz: Plecy zniszczone. Nienawidzę martwych na dużej liczbie powtórzeń. Nie wiem o co chodzi, ale ten rodzaj ruchu nie jest dla mnie… wolę dzień dobry robić. Miałem tak mocno spięte plecy, że zrobiłem tylko jedną serię w ostatnim zestawie i zmniejszyłem z 7 powt na 5 powt rwania. Pozdro Zmieniony przez - FighterX w dniu 2018-01-19 07:41:16

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2018 8:00:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    Warm up: 2 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki A.4 serie A1. 5x DEAD CLEAN + FSQ @2x32kg (FSQ tempo 1040) A2. 5x CLEAN & PRESS 2x28kg (tempo 1030) B.4 serie B1. 10 x WALKING SWING @ 40kg B2. 4 x over Head SURRENDER @2x20kg B3. 6/6 x Gorilla Row @ 2x32kg C.4 serie C1. 8x JERK @2x24kg C2. 8 x BOX JUMP 75CM C3. 7/7 x alt.BENCH PRESS @ 2x32 tempo: 1030 start z góry D. 2 serie 10 x PULLOVER ABS @18kg 5x PULL UPS @16kg Komentarz: Zarzuty z siadami i 4 sek fazą pozytywną mnie nieszczą, bo już te zarzuty z 3 sek fazą pozytywną w wyciskaniu są luźne. Nawet szybko się uwineliśmy w porównaniu z zeszłym tygodniem. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2018 8:55:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    25/1/2018 A.4 serii A1. DROP SET SWING x 5 każdym ciężarem: 40-32-24kg + czerwona/czarna (lżejsza) guma A2. 7x SUMO DL @100kg z pauzą przy kolanach A3. 8/8 x BACK LUNGE from incline (20kg plate) @2x20kg B.2 serie B1. 7x FLOOR PRESS @2x32kg tempo 2040 B2. 7/7 x BENT ROW @28kg – najlepiej w pozycji stojącej z podparciem ręką na wysokości barku z czołem opartym na przedramieniu B3. 10 x SWING+CLEAN+PUSH UP on KB 2x24kg B.2 serie B1. 7x BENCH PRESS @2x32kg tempo 2040 B2. 7/7 x CHEST SUPPORTED ROW @2x32kg – najlepiej w pozycji stojącej z podparciem ręką na wysokości barku z czołem opartym na przedramieniu B3. 10 x SWING+CLEAN+PUSH UP on KB 2x24kg C.2 serie C1. 8 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x20kg C2. 7/7x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 32kg Komentarz: Dzisiaj martwy ciąg bez gumy wszedł zdecydowanie lepiej niż z gumą tydzień temu. Przez pewien czas ławka była zajęta stąd 2 serie na floor press i dwie na ławce. Zestaw Swing + Clean + Push Up jest straszny %-) Ostatni zestaw wszedł lepiej niż tydzień temu, ale zabrakło czasu na wykonanie 4 serii. Lewa ręka odstaje od prawej w rwaniu, ale nie ma dramatu ;-) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2018 9:31:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    Ja właśnie weliminowałem Ego z biegania, bo w zeszłym roku jeszcze było. Zwolniłem, by a) nie zrobić sobie krzywdy w grzebieniowy b) zbudować jeszcze bardziej efektywny silnik aerobowy c) czytam Primal Endurance i właśnie zalecają by zacząć od tego. Jeżeli okazuje się, że nie możemy "biegać" z zamkniętymi ustami, mamy bardzo nieefektywny silnik tlenowy, bo ciągle korzystamy z cukrów jako źródła energii. d) Brian Mackenzie od dłuższego czasu wprowadza treningi oddechowe, wymuszając oddychanie nosem w trakcie treningu.

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2018 11:15:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    29/1/2018 Warm up: 2 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki A.4 serie A1. 5x DEAD CLEAN + FSQ @2x32kg (FSQ tempo 1040) A2. 5x CLEAN & PRESS 2x28kg (tempo 1030) B.4 serie B1. 10 x WALKING SWING @ 40kg B2. 4 x over Head SURRENDER @2x20kg B3. 6/6 x Gorilla Row @ 2x32kg C.4 serie C1. 8x JERK @2x28kg C2. 8 x BOX JUMP nie w tempo! C3. 7/7 x alt.BENCH PRESS @ 2x32 tempo: 1030 start z góry D.2 serie 10 x PULLOVER ABS @16kg 5 x PULL UP + 16kg Komentarz: Ręce spuchły mocno... Nogi zmęczone po bieganiu... Podciągnięcia ledwo weszły. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2018 7:39:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    5/2/2018 Warm up: 2 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki A.4 serie A1.  5x DEAD CLEAN + FSQ @2x32kg (FSQ tempo 1040) A2. 5x CLEAN & PRESS 2x28kg (tempo 1030) B.4 serie B1. 10 x WALKING SWING @ 40kg B2. 4 x over Head SURRENDER @2x20kg B3. 6/6 x Gorilla Row @ 2x32kg C.4 serie C1. 8x JERK @2x24-28kg C2. 8 x BOX JUMP nie w tempo! C3. 7/7 x alt.BENCH PRESS @ 2x32 tempo: 1030 start z góry D.2 serie 10 x PULLOVER ABS @16kg 5 x PULL UP + 14kg Komentarz: Dzisiaj kolejny dzień Kettli. Poszło całkiem sprawnie, pierwsza super seria już jakby lżej, ale dalej nie lubię siadów z 4 sekundową fazą pozytywną. Niestety miałem problem z prawym stawem skokowym, który dość mocno nadwyrężyłem w piątek na DU. Ból przypomina zapalenie achillesa, które miałem dobrych parę lat temu. Wczoraj działaniem z Voodoo floss i jest duża poprawa. Dzisiaj podziałam znów, bo wieczorem mamy zajęcia z tańca, więc musze być w miare sprawny. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2018 8:22:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    8/2/2018 A.4 serii A1. DROP SET SWING x 5 każdym ciężarem: 40-32-24kg + czerwona/czarna (lżejsza) guma A2. 7x SUMO DL @100kg z pauzą przy kolanach A3. 8/8 x BACK LUNGE from incline (20kg plate) @2x20kg B.4 serie B1. 7x BENCH PRESS @2x32kg tempo 2040 B2. 7/7 x CHEST SUPPORTED ROW @2x32kg B3. 10 x SWING+CLEAN+PUSH UP on KB 2x24kg C.2 serie C1. 8 x DEAD SUITCASSE SWING @ 2x20kg C2. 7/7x SNATCH z opuszczeniem do rack position po każdym powtórzeniu @ 32kg Komentarz: Dzisiaj bardzo sympatyczny trening był. Prawie zaliczyłem wywrotkę z kettlami, jak robiłem zakroki, bo mi kropla potu wpadła do oka i próbowałem ją wyciągnąć. Poza tym poszło bardzo dobrze! :) Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2018 5:49:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Athlete - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    12/2/2018 Warm up: 2 serie: 10x 1H Swing @28kg 1 x TGU @28kg Zmiana ręki  A.4 serie A1.  5x DEAD CLEAN + FSQ @2x32kg (FSQ tempo 1040)  A2. 5x CLEAN & PRESS 2x28kg (tempo 1030) B.4 serie B1. 10 x WALKING SWING @ 40kg B2. 4 x over Head SURRENDER @2x20kg B3. 6/6 x Gorilla Row @ 2x32kg C.4 serie C1. 8x JERK @2x24kg C2. 8 x BOX JUMP nie w tempo! C3. 7/7 x alt.BENCH PRESS @ 2x32 tempo: 1030 start z góry D.2 serie 10 x PULLOVER ABS @16kg 5 x PULL UP + 16kg  Komentarz Dzisiaj sympatyczny trening, pojadlem w weekend i była moc. Dobrze się dźwigało, ale dalej nie lubię siadów z 4 sekundową fazą wstawania %-) udało się wyrobić w godzinkę. Pozdro

    Odpowiedzi: 7404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2018 11:51:42 AM Liczba szacunów: 0