SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • coś dla smoczka ;-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    c Ty krags, chcesz ze smoczka mniszkę buddyjską zrobić ?? , to brzmi jak jakas sekta. Mantis

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7099 Data: 5/22/2002 1:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Rashguard

    Post
    Sztuki Walki

    Rashe najlepiej ręcznie, a jak już w pralce, to zdecydowanie bez wirowania. Choć ja jak robie pranie innych ciemnych rzeczy, to wrzucam przy okazji i normalnie piorę (w 30'C) i wiruje Spodenek firmowych nie posiadam, więc się nie wypowiem. Mam zwykłe z decathlonu czy go sportu za 20-30 zł i śmigają kolejny rok jak nówki Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2010-11-30 10:53:09

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 11/30/2010 10:51:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Moj fbw wygląda tak : A: Przysiady 3s Wspięcia na place 3s Wyciskanie sztangi na plaskiej 3s sciaganie gornega wyciagu do klaty 3s unoszenie hatnli bokiem 2s Wyciskanie francuskie lezac 2s ugianie przedramion z hantelm uchwyt zwykly 2 + brzuch B Uginanie podudzi na maszynie 3s Wioslowanie hantlem jednoracz 3s Wyciskanie sztangi skos + 3s unoszenie hantli z klatka na kolanach 2s Prostowanie ramion z linka z wyciagu gornego 2s Uginanie przedraiom młotki 2s + przedramie C Mc 3s Wykroki 3s Szrugsy 3s Rozpietki 3 Wyciskanie na barki 2s ugnanie francuskie 2s Uginanie przedramion z supinacja 2s + brzuch W ćwiczeniach robie progresje przy dłużych grupach ostatnie serie staram sie robic do upadku miesniowego . A plan postanowiłem zmienic ponieważ słyszałem ze powinno sie cos jakis czas zmieniac a robie go już 4 miesiące ( w tym 3 redukcji) teraz 1 miesiac masy. Zmieniony przez - cycu15 w dniu 2012-03-30 19:33:09

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 3/30/2012 7:26:00 PM Liczba szacunów: 0
  • EFKA red pitbulls

    Post
    Doping

    centurysupplements.c

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 9252 Data: 5/27/2012 11:33:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Potencja

    Post
    Doping

    **** = C.I.P.A

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1730 Data: 3/14/2005 8:40:19 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    to moze tak a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 2x Uginania nóg w leżeniu 1x Wspięcia na palce w staniu 1x b)Klatka Wyciskanie sztangi w leżeniu skos w dol 1x Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 2x Rozpietki 2x maly ciezar do 12 pow. c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)2x(prog. co tydz.o 1pow) Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)1x(tutaj mam dylemat co wyrzucuc) Wznosy barków (szrugsy)2x Martwy ciąg 1x d)Barki Wyciskanie sztangielek 2x Unoszenie sztangielek bokiem w górę 1x Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1x e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(waski) 1x Uginanie ramion ze sztangielkami na lawce(skos) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x Wyciskanie francuskie sztangielki 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) a powiedz mi jeszcze jak czy po takim treningu masz zakwasy, dobrze pompuje ??

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 2x Wspięcia na palce w staniu 1x b)Klatka Wyciskanie sztangi w leżeniu skos w dol 1x Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 2x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)1x(prog. co tydz.o 1pow) Wznosy barków (szrugsy)2x Martwy ciąg 1x d)Barki Wyciskanie sztangielek 1x Unoszenie sztangielek bokiem w górę 1x Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1x e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(waski) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Pewnie masz racje:) tylko ze ja taki jestem ze lubi cwiczyc do oporu, ze tak powiem ale skupie sie jeszcze bardziej na technice to zmeczenie tez bedzie. A co myslisze o przeplataniu ??? klatka-plecy, tric-bic?? DZieki za dotychczase rady:)

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 3:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 3x na zmiane co terning z MC b)Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - głową w górę 3x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)3x(prog. co tydz.o 1pow) Ja robie na plecy 2x podciaganie + 2x przenoszenie d)Barki Wyciskanie sztangi x2 e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(sredni) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Wiesz serie i cwiczenia nie sa zasada HST wiec skoro koniecznie chcesz to rob swoj plan. Po 2 miesiacach zweryfikujesz najwyzej. Mi poprostu szkoda zcasu na ciaga zmiane obciazen i jakos nie moge sie skupic robiac po 1 s roznych cwiczen. Inna sprawa, ze jak robie np na klatke po jednej serii roznych cw to nie czuje tak klatki jak po 3 s samego wyciskania. Co kto lubi.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/28/2005 4:23:33 PM Liczba szacunów: 0
  • HST Mati_T do oceny

    Post
    Trening w domu

    Cykl HST sklada sie z 4 mikorcyklow 15stek,10,5,5wymuszonych) Dla kazdego mikrocyklu jest taki sam trening gdzie trenuje na treningu wszystkie grupy miesniowe na duze grupy ok 2serii na male 1seria. Kazdy mikrocykl trwa 6 treningow gdzie w ostatnim 6 treningu wyciskam swoj max(np.w 6 treningu cyklu 15stek wyciskam wczesniej zmierzony max czyli jak dla mnie 75kg na klatke przykladowo, a na 1 treningu ok 25%z maxsa i z kazdym treningiem odejmuje 5%)Przerwy okolo 2 min w zaleznosci od tego czy mam sile wykonac zamierzona liczbe powtorzen) Cwicze wedlug planu: a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 3x na zmiane co terning z MC b)Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - głową w górę 3x c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)3x(prog. co tydz.o 1pow) Ja robie na plecy 2x podciaganie + 2x przenoszenie d)Barki Wyciskanie sztangi x2 e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(sredni) 1x f)Triceps Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x g)Brzuch do bolu:)wlasne polaczenie (A6W+ABSII) Mozliwa jest zmiana cwiczen podstawowych po kazdym mikrocyklu. A powiedz mi jeszcze co to jest to przenoszenie na plecy.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 12/30/2005 10:35:34 AM Liczba szacunów: 0
  • ph zamiast mety ?

    Post
    Doping

    meta tańsza _ zdrowsza _ i zawiera witamine c %-) a poważnie do tego m drola i tak bedziesz potrzebował clomu _ więc jak nie możesz skołować mety to skąd będziesz miał clom?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1404 Data: 3/10/2013 8:30:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia..

    Post
    Galeria Zdjęć

    Wysłana - 13 wrzesień 2005 22:00 Witam.. Mój staż 2,5 roku Zamierzam na poczatku pazdiernika zaczac cykl skladajacy sie z Testosteronu propionicum<10 ampułek>i metanabolu z Jelfy<100tbl> po zakonczeniu cyklu oczywiscie clomid na odblok. wczesniejszy cykl tylko z mety.. (C) mnie nie oszukasz sam pisales , ze wczesniej mete zarles jedno mnie zastanawia dlaczego odrazu nie pisales o soku itd

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7744 Data: 1/22/2006 8:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 1 : -klata Wyciskanie na lawce plaskiej 4x10 POLECAM PROGRESJĘ 12-8 POWT. Rozpietki ze sztangielkami na lawce poziomej 4x8 TO I KOLEJNE ĆWICZENIE-SĄ KSZTAŁTUJĄCE-DOBRY UKŁAD W CYKLU RZEŹBY-JEDNAK W MASOWYM ZAMIEŃ PRZENOSZENIE Z WYCISKANIEM W SKOSIE-PROGRESJĄ Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek lawki poziomej 4x8 -biceps ZA WIELE SERII Uginanie ramion ze sztanga 4x8 POLECAM PROGRESJĘ 12-8-6POWTÓRZEŃ-4SERIE Uginanie ramion ze sztangielkami stojac ,uchwyt młotkowy 4x8 3SERIE-STAŁY CIĘŻAR Ugiecia w podporze o udo 4x12 3SERIE STAŁY Dzien 2: -plecy Ściaganie drazka wyciagu gornego w siadzie podchwytem 4x12 TO JAKO 3 Wioslowanie sztanga w opadzie 4x10 TO JAKO2 Podciaganie na drazku nachwytem 4x6 TO NA POCZĄTKU I DO MAKSA POWÓTRZEŃ DODAJ COŚ NA PROSTE GRZBIETU-MOŻE SKŁONY D.D,ALBO M.C -triceps Pompki w podporze tylem 4x10 TO NA KONIEC TRENINGU-NA DOBITKĘO MAKSA POWT. Francuskie wyciskanie sztangi lezac 4x8 TO JAKO 1-STAŁY CIĘŻAR(1 SERIA Z MNIEJSZYM CIĘŻ) Prostowanie ramion na wyciagu stojac 4x10 -POLECAM PROGRESJĘ 12-8POWT. Dzien 3: -barki Szrugsy ze sztanga lub sztangielkami 4x20 NA KONIEC TRENINGU Podciaganie sztangi do brody wzdluz tulowia 4x8 Unoszenie ramion w przód ze sztanga 4x10 DODAJ COŚ NA TYŁ BARKÓW -nogi Przysiady ze sztanga 4x12 POLECAM PROGRESJĘ 15-8-6 POWT Wspiecia na palce w staniu ze sztanga na barkach 4x10 POWT-DO MAKSA Hack-przysiady 4x12 -przedramiona Uginanie nadgarstkow nachwytem w siadzie 4x12 PO 3 SERIE POWINNO WYSTARCZYĆ Uginanie nadgarstkow podchwytem w siadzie 4x12 Brzuch codziennie lub 3-4 razy w tygodniu: -Sklony w lezeniu plasko 4x10 TO ALBO TO DRUGIE -Unoszenie kolan w lezeniu plasko 4x10 -Unoszenie nog w zwisie na drazku 4x8 -Skrety z gryfem 4x12 Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 7/24/2002 1:08:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja rozpiska.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Acha mam jeszcze wiaminy(B-complex,C,A+E,i magnez w jakich porach je lykac) PANIEEEEE DEJ PAN SPOKÓJ!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1886 Data: 11/11/2003 7:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja rozpiska.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Rano po posilku oraz C i A+E po treningu. "Trening i wiara zrobią ze mnie cara"

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1886 Data: 11/11/2003 8:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW - powrót na siłownię, utrata masy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wracasz po dwóch latach to nie rób od razu 3 zestawów ćwiczeń dwa w zupełności wystarczą. Podstawowych ćwiczeń jak przysiad czy martwy ciąg dałbym spokojnie po 4-5 serii. Ten zestaw C usuń i skup się na podstawowych ćwiczeniach. W barkach w jednym masz wyciskanie hantli to w drugim sztangę.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2176 Data: 7/12/2018 11:55:20 AM Liczba szacunów: 3
  • Fakty i mity o JAJKACH...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Znalazłem cos jeszcze apropos Salmonelli: Salmonellozy, choroby zakaźne wywołane przez bakterie (pałeczki) z rodzaju Salmonella (nazwane od nazwiska odkrywcy, amerykańskiego uczonego D. Salmona). Salmonellozy występują u różnych gatunków zwierząt oraz ludzi. U ludzi wyróżniamy: dur brzuszny, dury rzekome (czyli paratyfusy), oraz niektóre zatrucia pokarmowe. Szczególną wrażliwość na zakażenia wykazują niemowlęta i małe dzieci. Schorzenie może przebiegać z objawami łagodnej biegunki lub bardzo burzliwie z objawami toksycznymi, zaburzeniami gospodrki wodno-elektrolitowej, posocznicą i ogniskami w różnych narządach. O rozpoznaniu decyduje dodatni wynik posiewu z krwi i stolca. Leczenie antybiotykami - ampicylina, kolimycyna oraz preparatem Negram. Zwierzęta zazwyczaj padają po 2-3 dniach choroby. Postać przewlekła objawia się postępującym odwodnieniem i wyniszczeniem organizmu. Leczenie głównie antybiotykami i sulfonamidami, a poza tym stosuje się surowice odpronościowe. (text ze stronki onetu: medycyna i zdrowie w encyklopedii.) -----> oraz text jak zapobiegać salmonelli: Salmonella nie śpi Powiatowa Inspekcja Sanitarna radzi - jeśli chcesz uniknąć zatrucia pokarmowego oraz innych chorób zakaźnych i szerzącymi się drogą pokarmową: Nie kupuj i nie spożywaj środków spożywczych: niewiadomego pochodzenia; od przypadkowych sprzedawców; nieoznakowanych, tj. bez danych o producencie, bez daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia; w uszkodzonych lub zanieczyszczonych opakowaniach; łatwo psujących się, jak: ciasto z kremem, wyroby garmażeryjne, wędliny podrobowe oraz inne nietrwałe; kanapek z wędlinami nietrwałymi lub kilka godzin przechowywanych w temperaturze powyżej + 10 stopni C, lodów nie paczkowanych lub słabo zamrożonych; wyrobów cukierniczych luzem (nie paczkowanych). Pij tylko napoje sprzedawane w oryginalnych opakowaniach, a najlepiej: wodę mineralną; soki owocowe i owocowo-warzywne w opakowaniach jednostkowych oraz napoje gorące (kawę i herbatę) oferowaną w punktach gastronomicznych; wodę ze studni oznakowanych napisem "woda zdatna do picia". Unikaj: picia wody z przypadkowych źródeł; napojów chłodzących, kompotów, mleka i napojów mlecznych pochodzących z gospodarstw domowych; spożywania potraw i dań garmażeryjnych sprzedawanych w handlu obwoźnym i obnośnym przez przypadkowych sprzedawców. Pamiętaj, by: zawsze myć ręce przed jedzeniem; wyrzucić zużyte opakowania i resztki jedzenia do koszy i kubłów na odpady usytuowanych na trasie; zaopatrzyć się w kubki jednorazowego użytku oraz chusteczki higieniczne; zgłaszać przypadki dolegliwości żołądkowo-jelitowych lekarzom dyżurującym w punktach medycznych lub przychodniach na trasie. (text Pani Małgorzaty Litwin z Gazety Miejskiej w Toruniu) może Wam się do czegoś przydało

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 13220 Data: 3/7/2004 7:38:11 PM Liczba szacunów: 1
  • Jak chcesz bic propa z trenem razem to wbijaj ED razem, lepiej na tym wyjdziesz. HCG mozna przywalic pod koniec, choc ja bym nie bral. Masz problemy z katabolizmem to dowal duzo antykatabolikow, jak kieszen pelna to fosfatydyloseryne polecam + Vit C 2g ED+BCAA+Glutamine. Z winny bym nie zszedl tylko wchodzac na SERM zmniejszyl jego dawke do 10mg po pierwszym posilku.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1524 Data: 4/12/2008 10:53:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Tattoo "The Rock"

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wzory z kosmosu tez są ok ;). Wal to co ma The Rock (lub podobne), jak Ci pasi. To jest najważniejsze, co C sie podoba. Jakby każdy tak podchodził, ze nie pasuje w PL polinezyjski, to by nie było japońskich, chińskich, azteckich i całej plagi stylów.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 12673 Data: 4/8/2013 10:07:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaraz, zaraz do*****a. Dopiero dziś zniknąl mi napis "opłać abonament" i jestem z tego powodu bardzo zadowolony, a Fighter wyskakuje na jednej z tych list z moim nickiem. Fighter do wiadomości Twojej i innych zainteresowanych. Mieszkam w Warszawie. Z siecią łącze się głównie z domu z "chello", czasami z pracy przez modem tpsa. Wiem tylko że w "chello" IP zmienia się co jakiś czas (w praktyce raz na kilka dni). Jestem na SFD aby pogłebić swoją słabą (jak na razie) wiedzę na temat kulturystyki i tylko z tego powodu. Nie po to opłacałem abonament i tak długo czekałem na zniknięcie tego j/e/b/a/n/e/g/o/ napisu żeby się teraz w/k/u/r/w/i/a/ć jakąś listą. Jeśli ktoś ma jakieś pytania lub problemy to jestem w stanie podać dokładny adres, nazwisko, telefon numer buta czy kto co k*********chce !!! Na razie.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 8198 Data: 12/7/2001 5:30:11 PM Liczba szacunów: 0
  • lokiec tenisisty

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ja bym tam poczekał z blokada.Oczywiście pomoże ona w 100 procentach ale kiedy działanie minie może być o wiele gorzej.Sam mam ten problem(najpierw lewy,teraz prawy łokieć).Zaczęło się od lewego ale udało mi się to zaleczyc (było już tak źle że nie mogłem podnieść szklanki z woda).Zacząłem brać Olfen do tego flex, 1000 mg vit.C,smarowanie diclofenakiem 3 razy dziennie,okłady z lodu kilka razy na dzień.Zrobiłem dwa tygodnie przerwy od treningów,potem zmniejszyłem ciężary i wszystko wróciło do normy.Oczywiście jakiś tam ból pozostał więc trzeba teraz uważać.Najważniejsze jednak,że da się wogole trenowac.Problem pojawił się w drugim łokciu więc zaczynam terapię od nowa!

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 12407 Data: 12/20/2015 8:22:11 AM Liczba szacunów: 0