SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nietypowy trening- porady.

    Post
    Trening w domu

    Napisałem że to fbw w sensie że ćwiczę całe ciało 3 razy w tyg. Na siłowni jak robiłem fbw to zaczynałem od tej partii, którą chcę poprawić, która kuleje i miałem 2 plany. Tutaj ten trening jest coś w tym stylu. Podciąganie to priorytet owszem, ale trening A daje mocno w kość bo tutaj wszystko wolno i poprawnie B jest łatwiejszy bo mogę sobie pomóc w podciąganiu zarzutem i ukierunkowany jest już pod muscle up, a Trening C to jak widać trening nastawiony na jakieś dziwne specyfiki.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 5/15/2011 10:04:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki produkt na szybka sile?

    Post
    Odżywki i suplementy

    5 kg na sztandze to nic, mozna wziać 1000 mg wit c i placebo zadziała, u mnie na siłowni niektórzy jak wezmą kreatyne to mówią że 10 kg od razu wiecej idzie. To nie jest legalny steryd

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 594 Data: 1/24/2019 10:05:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurczak wg przepisu Okrasy - elegancki low carb :D

    Post
    Kuchnia SFD

    Nie wiem czy wolno - bo on nie moj, ale jak mozna to prosze :D Okrasa - Kurczak z Chorizo i serem Manchego Kurczak: Piersi kurczaka z obu stron solimy, obsypujemy je zmiażdżonym w moździerzu pieprzem oraz startą skórką z cytryny. Odstawiamy je na 15 minut, żeby przeszły aromatem. Następnie piersi kurczaka smażymy na rozgrzanym oleju rzepakowym z dodatkiem ząbka czosnku – do momentu, aż się zarumienią (mięso powinno być surowe w środku). Usmażone piersi wyjmujemy na deskę i wykrawamy w nich kieszonki (wzdłuż). Do każdej z kieszonek wkładamy po 2 plasterki salami Chorizo i po 2-3 średnie listki bazylii. Spinamy całość wykałaczkami, wkładamy do żaroodpornego naczynia, posypujemy startym serem Manchego, pieczemy w 180 stopniach C (termoobieg) przez 10 minut. Salsa: Do czystej miseczki wrzucamy posiekany w kosteczkę ząbek czosnku, pokrojone w drobną kosteczkę pomidory bez gniazd nasiennych i cebulę, pokrojone w talarki oliwki i pokrojoną w cienkie paseczki bazylię. Dodajemy 50 ml (mniej więcej 3 łyżki) oliwy z oliwek, odrobinę pieprzu i soli. Na sam koniec wszystko skrapiamy sokiem z cytryny i mieszamy. Upieczone kawałki kurczaka kroimy ukośnie, dzieląc każdy na 3-4 części, wykładamy na talerz razem z salsą. Przystrajamy kilkoma listkami bazylii i resztą pokruszonego pieprzu. Zmieniony przez - SithJarr w dniu 2012-08-10 23:22:05

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5967 Data: 8/10/2012 11:21:42 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE SUPLE I VIT. DO PONIZEJ ROZPISANEGO CYKLU

    Post
    Doping

    ZMA, omega 3, wit C chya o niczym nie zapomniałem. Stack po cyklu a reszta wg. braków w diecie.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 692 Data: 4/20/2009 8:20:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie no, jasne, że w sw najważniejsza jest technika i samemu się jej nie da nauczyć. Mam kumpla, który trenował MMA i coś jeszcze przez pare lat, to powiedział, że mnie podszkoli trochę. Zapiszę się na treningi jak trochę urosnę, bo według mnie jestem przysłowiową CI****KĄ i jak na walory, które posiadam powinienem przynajmniej podnosić 2razy tyle ile podnoszę. Od stycznia wejdzie dieta, bo teraz święta to do jednej babci, zaraz do drugiej i sami wiecie jak to jest ;). Chce przytyć do tych powiedzmy 86kg i zacznę robić siłę. Jak już wyżej napisałem od stycznia wejdzie dieta, to zacznę też trening wytrzymałościowy, bieganie, pływanie. Chcę się przygotować jak najlepiej tylko mogę, bo wiem, że jak przyjdę na ten trening w formie, której teraz jestem to mnie wywiozą R-ką ;p. Oczywiście to moje zdanie i wielu może mnie wyśmiać czy coś, ale wole się przygotować na ostry zapier**l niż później chodzić codziennie z zakwasami i na treningach się opierd***ć, tak jak to niektórzy robią. Się rozpisałem trochę, hehe;). PozdRO

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 764 Data: 12/23/2011 12:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ign699 - lafay

    Post
    Trening w domu

    Zrobiony test wyniki mierne ale to tylko większa motywacja do pracy :) Test: A - 12 B - 0 C - 7 A1 - 9 Najsłabiej poszły dipsy ale niestety po spuszczeniu się w dół po prostu nie mogłem wykrzesać z siebie tyle energii aby wrócić z powrotem na górę :-P No i pompki może poszły by lepiej ale te 3 serie po 10 powtórzeń w rozgrzewce dały w mi nieźle w kość. A jeśli chodzi o podciąganie to zrobiłem 5 ale na niestabilnym drążku na stabilnym robię 7 spokojnie dlatego też tyle wpisałem. Tak więc od jutra poziom 1.1. Aha i chciałbym ponowić pytanie do wazzupa których ćwiczeń rozciągających unikać :-)) Zmieniony przez - ign699 w dniu 2012-06-24 18:48:31 Zmieniony przez - ign699 w dniu 2012-06-24 19:06:13

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1962 Data: 6/24/2012 6:33:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik kooozaq

    Post
    Usuniete tematy

    Plecy Wyjątkowo MC w dniu pleców, ból kolana nie pozwolil na za dużo dlatego skończyłem na 140kg. Poźniej było już znacznie ciekawiej, pierwszy MDS wszedł tak sobie. Zrobiłem 4 trisety wyciągowe. Potem nadszedł czas na ruchy horyzontalne. Wykonałem 3 MDS'y przyciągań najpierw face pull, potem przyciąganie do klatki, następnie do brzucha. To miał być koniec MDS'ow na dzisiaj, ale uznałem że to za mało. Postanowiłem wykonać jeszcze warianty podciągów w MDS'ie a) podciąg flarowy sztangą do gardła w opadzie b) podciąg sztangą do mostka c) podciąg sztangą do pępka Poźniej nadszedł czas na szrugsy sztangą w Up and Down w wersji cyklicnej. Poszło ponad 22 serie w tym 15 upadkowych. Poźniej tylko Wiosło w RAMPIE 3. Skończyłem na równej 100. I taki piękny trening się skończył :D Zmieniony przez - kooozaq w dniu 2012-09-29 20:00:04

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 10425 Data: 9/29/2012 7:57:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik kooozaq

    Post
    Usuniete tematy

    REDUKCJA DZIEŃ PRZYSIADU A1. Przysiad tylny 120x5;130x4;140x3;125x5;135x4;145x3 A2. Wspiecia stojąc (100x10)x 6 serii B1. Przysiad przedni 60x5;70x4;80x3;70x5;80x4;90x3 B2. Wspięcia siedząc 50x15;60x15;70x15;80x15;90x15;100x15 C. Przysiad Tylny 70x6;90x6;110x6;130x3 AEROBY 35 minut W sumie przyjemnie, troche bylo kombinowania z Frontem, strasznie wbijala sie sztanga w lewy obojczyk.

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 10425 Data: 1/31/2013 9:07:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Nom panowie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Napisz coś o sobie więcej.Pierwsze co widze to ta sama ilość serii na klatę i biceps.Uważasz ,że to dobrze .Czy te grupy są tej samej wielkości? Pomyśl ,przeczytaj A.Ć. potem pomożemy. POZDRAWIAM!!!

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1999 Data: 3/19/2003 3:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Wytrzymałość siłowa, a suplementacja...

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli kreatyny nie uzywasz. moja rada jest nastepująca: HMB sobie podaruj (zjedzi nie kupuj), zakup bcaa/leucynę, kreatynę. Mstack rowniez niepotrzebny jak będzie xplode. wyglądałoby to nastepująco: DNI TRENINGOWE rano: 3 - 5g bcaa, porcja storma przed treningiem 10g bcaa + xplode, w trakcie treningu elektrolity i 5 - 10g bcaa, po treningu kreatyna (moze byc porcja storma), carbo lub inne wegle, 6 - 10 cps amino fuel i 5 - 10g bcaa. w ciagu 30 - 90min posilek. przed snem 2 - 3cps zma, porcja HGH (nie wiem co to za preparat dokladnie- podaj producenta). w DNI NIETRENINGOWE opcja "rano" i "przed snem" - pozostaje taka jak w TRENINGOWE. Dodatkowo zjadz w ciągu dnia chwilę na spozycie drugiej porcji storma Co do odzywki bialkowej: bierz wg braków animal paka - mozesz dorzucic do glownego posilku przydac sie moze cos na odpornosc, np biostymina + czosnek i wit c z bioflawonoidami. Skonsultuj z trenerem i kolegami kwestie kreatyny - rozpisałem Ci duze dawki, a mozliwe ze rozsądniejszym rozwiazaniem byłaby jedna porcja storma w ciągu dnia + xplode w treningowe. Sa to w zasadzie indywidualne kwestie, niektórzy wola mniejsze dawki kreatyny (ok 5 - 7g na dobę). pzdr

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 12/25/2009 12:34:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Aeroby, szybki bieg czy spacer pod wzniesienie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poprobuje, a co można zrobić z tym wzdetym brzuchem? Odkąd wziąłem mete cały czas na dole jest wzdety, brałem Colon C espumisan i nic nie schodzi:/ Tu na zdjeciu troche widac jak dół brzucha odstaje... /SFD/2018/4/4/57a66eca7800463686f66f88c95b7793.jpg Zmieniony przez - Maniszu w dniu 2018-04-04 11:35:55

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5593 Data: 4/4/2018 11:34:28 AM Liczba szacunów: 1
  • REZYGNACJA Z MODOWANIA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    no super, ale mozesz sie tez sam odbanowa...c with your picture in my mind all my troubles left behind... _____________________________________________________________________________ moja fotka w poscie: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=68412 ______________________ członek mafii HR HR a jak pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5174 Data: 3/7/2003 11:13:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Naturalna kulturystyka

    Post
    Doping

    Kulturystyka naturalna jest zjawiskiem jak najbardziej realnym i zapewniam że istnieje. Jest sportem ogladanym w naszym kraju z przymróżeniem oka, ale mkyślę że jest to efekt braku informacji, który pozwoliłby poznać tę dyscyplinję w obiektywny sposób. Z pewnością nie może temu wyjść na przeciw czasopismo weiderowskie promujące na swoich łamach "atletów" - w rzeczywistości chorych ludzi. Wypadałoby zapytać, żeby nie być gołosłownym, co z nerką Flexa Weelera, czy sercemk Lee Preasta, albo c Mikea Materazzi, co przydażyło się Andreasowi Munzerowi itd...przykładów jest dużo wiecej. Wracając do kulturystyki naturalnej, której nasze rodzime koksy boją się jak diabeł wody święconej, to mowa tu o sporcie nastawionym na budowanie masy mięśniowej bez używania sterydów, natomiast w oparciu o odżywianie i integrację ,suplementację wg zdrowych regół. Zdefiniowanych na bazie naturalnych rytmów którym podporządkowany jest organizm sportowca w fazie treningu, jak i regeneracji. Odmienność znajdziecie również w metodyce treningowej, która kształtowana jest w odniesieniu do indywidualnych możliwości regeneracji danego sportowca. Ta możliwość regeneracji jest punktem wyjścia do ustalenia częstotliwości treningów ustalanej tak, żeby kolejny trening skierownay na dana grupę mięśniową odbył się w fazie super kompensacji, zapewniając tym samym podniesienie progu intensywności i w efekcie pożądany przyrost masy - to tak tytułem zarysu. Generalnie można powiedzieć, że to zupełnie inny sport od tego który jest prezentowany na łamach muscule i innych pokrewnych - mimo tego, że używa się tych samych urządzeń. Myślę więc, że lepiej bedzie jeśli autorzy tych kolorowych bajek o tytanach spod apteki, kontynuują kreowanie barwnych obrazków i skupią się na wymyślaniu kolejnych steków bzdur, no bo czy nie są nimi opisy "cudownych" treningów mistrzów i kombinacji "dietetycznych", które to mają być zródłem postępu we wzroście masy tychże tytanów. A propos, ostatnio na łamach jednego z pism polskich opublikowane by7ło zdjęcie Weelera - w zasadzie tego co z niego zostało, z podpisem że chociaż ma jedna nerkę mniej wskutek właśnie tych super diet, ale zachował sportową sylwetkę. No przeież to obłeęd, nie uważacie.

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 11365 Data: 3/20/2008 1:31:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    Zdecydowałam jeszcze chwile poczekać, ale teraz w momencie, gdy waga osiągnęła jeszcze większą wartość to dieta jest zdecydowanie na teraz:) Myślę, że sprawy natury psychicznej tym bardziej są "ogarnięte". Chcę dietę wysokobiałkową, ale oczywiście choć węgle będę troszkę ograniczać, na pewno nie drastycznie i ten stosunek białka do węgli nie będzie duży. Nie zabraknie też zdrowych tłuszczy. Chcialabym stosować naturalne spalacze-imbir i ostrą papryczką chilli. I trochę ruchu, który będę stopniowo zwiększać. Myślicie, że ma szanse polecieć 15 kg w 3 miesiące? Przepraszam, jeśli to naiwne pytanie:C

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 4/22/2014 8:25:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    Nie krzyczcie jak napiszę coś głupiego, przeczytałam naprawdę sporo forum, ale ciagle nie wiem, co będzie najlepsze dla mnie:C

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 4/23/2014 6:42:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    Kurcze, wiem, że macie rację, tylko jestem tak bardzo niecierpliwa. A niestety wiem, że to najważniejsze:C Chyba znowu głupieje, a to znak, że nie ma co kombinować. Dzięki kochane za przywołanie do rozumu. Cel sobie podzielę na kilka mniejszych o nieograniczonym czasie. Tak chyba będzie mądrzej. To pierwszy cel - 5kg. Miesiąc, półtora lub nawet dwa.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 4/24/2014 4:58:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    O zapomniałam wspomnieć! Warzyw strączkowych a fe nie tknę, bo okropnie nie lubię. Wszystko tylko nie warzywa strączkowe! A jajek też jem mnóstwo. Gotuję sobie kilka na twardo, kroję taką kratką (mama twierdzi, że to do jajek, więc wierzę jej na słowo), dodaję trochę musztardy i świeżego szczypiorku i się tym zajadam, bo pyszne. To tyllko jedna opcja, bo jem też w tradycyjny sposób:) Co najdziwniejsze, ciągle za mało białka. O wiele za mało:C

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 5/4/2014 4:48:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    Kochane dziewczyny, nie krzyczcie jak znowu głupia dieta, ale się starałam i wykombinowałam to na razie tak: Śniadanie: owsianka: 3-4 łyżki płatków owsianych, łyżeczka siemienia lnianego, łyżeczka ziaren słonecznika, po jednej suszonej moreli i śliwce 2 śniadanie: I tu mam problem, nie wiem co mogę zabrać na 8 lekcji szkoły, chciałam upchnąć porcję odżywki białkowej z migdałami, bo jest taka opcja lub po prostu kanapka Obiad: 100g brązowego ryżu, kurczak usmażony na patelni na łyżce oleju kokosowego (czy przyrządzić inaczej?) papryka, ogórek (co zrobić, żeby ryż nie dławił? Macie pomysł na jakiś nadający się sos?) Podwieczorek: warzywka z mrożonki, pasta jajeczna z 2 jajek, 40 g twarogu z cebulą i łyżką śmietany/jogurtu naturalnego Kolacja: warzywa z mrożonki, pasta jajeczna Warzywa duszę. Nad tym wszystkim dalej myślę i kombinuję. Czy powinno coś defintywnie odpaść? I gdzie tę rybę? Z góry dziękuję:C

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 5/6/2014 12:32:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, czy wystarczająco przemyślana?

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję za ocenę diety. Na pewno ją będę w przyszłości modyfikowac i w miarę wzrostu mojej wiedzy teoreycznej i praktycznej na pewno będzie coraz lepsza:) Saido, jedna zmiana mi się już uaktualniła: chodziłam po domu i coś wspominałam o tej odżywce białkowej, okazało się, że w ramach prezentu 2 paczki po 700g o smaku ice coffee i strawberry są już w drodze. Szczerze to jestem mile zaskoczona, chociaż miałam z niej zrezygnować, ale tak to idzie na 2 śniadanie. Jest to Olimp Whey Protein Complex 100%. To bardzo źle? W piątek się wybiorę do apteki:) Pocieszająca jest myśl, że coś może pomóc, chociaż cudów się nie spodziewam. Najgorsze jest to, że kiedy tyłam po psychotropach doszły też leki hormonalne w późniejszym okresie i albo wydaję mi się, albo zaczęłam nabierać delikatnie bardziej kobiecej figury i uda dziwię się, że nie pękły, a zawsze tyłam w dolnych partiach niewiele. Ale trudno, zgubię w obwodzie, ujędrnię i zaakceptuję. Jednak niska samoocena jest okropna naprawdę. Staram się nad tym pracować, ale to bardzo długa droga. Mam jeszcze pytanie dotyczące treningów: czy taki schemat jest dobry? rozgrzewka-siłowo-aeroby-rozciąganie, czy może rozgrzewka-siłowo-rozciąganie-aeroby? Chociaż nie mam pojęcia czy stac mnie będzie na podniesienie się z ziemi po samej rozgrzewce. Ile razy w tygodniu? Na początku myślałam o 3x w tygodniu siłowo oraz 3x czyste aeroby, a poniedziałek zupełnie wolny. Ale ciągle czytam forum i kilka razy rzuciło mi się w oczy, że nie ma sensu trenować dużo, bo to i tak nic nie daję. Teraz to już sama nie wiem, więc pytam mądrzejsze:C Boję się, że psychicznie i tym razem nie podołam, ale się motywuję przyjazdem chłopca w sierpniu oraz tym, że naprawde sporo w to zainwestowałam i myślą o większej akceptacji samej siebie i podniesieniu ego. Mam nadzieję, że nie skończę porażką i jeszcze większą złością na siebie, że jestem tak beznadziejna. Nie wiem nawet, do jakich orientacyjnie wymiarów mam dążyć przy obecnych: wzrost-152-158cm po 100 razy się mierzę i zawsze inaczej waga-prawie 67kg biust-101cm ramię-35 talia-96... pępek-100 biodra-99 udo-64 (mierzyłam w najszerszym miejscu, na samej górze) kolano-37,5 łydka-38,5 Wydaję mi się, że typowe jabłko jestem. W każdym razie mam wrażenie, że moja figura jest tak nieproporcjonalna, że nawet po zrzuceniu tego okropnego tłuszczu nie będzie fajna. Ale na pewno estetyczniejsza:) gdzieś był jakis kalkulator bf (wiem, że tak na 100% nie ma się co nim sugerować), ale wyszło mi na dzień dzisiejszy ok. 46% tłuszczu. Ehh duzo pracy przede mną. Ale chciałam Wam podziękowac już na samym poczatku za motywację i pomoc oraz za traktowanie z uwzglednieniem problemów natury psychicznej. Cokolwiek się nie podzieje z tym gubieniem obwodów cieszę się, że tu trafiłam:) Az mi głupio, że panie zrzucają po ponad 50kg a ja nie daję rady z 17. Ale się nad sobą użalam! Chyba pora już spać:) Zmieniony przez - Widelec w dniu 2014-05-07 22:55:19

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 5/7/2014 10:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • <-Drugi mod w dziale->

    Post
    Inne dyscypliny

    Manijaq !! On sie zna na sporcie ekstremalnym zwanym KOBIETY.Ponoc ciagle go rzucaja "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 12888 Data: 1/8/2003 1:50:36 AM Liczba szacunów: 0