SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TVP uruchamia kanał sportowy

    Post
    Piłka Nożna

    A co to 3,4,5 ligi polskiej oraz klas a,b,c nie da się wyqpić?? Wtedy to będzie oglądalność

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2479 Data: 11/29/2005 7:19:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TVP uruchamia kanał sportowy

    Post
    Piłka Nożna

    Szczegolnie wart bylby polecenia ten pt. "Frajerstwo stulecia czyli jak stracic mistrza w 5 minut" Lecz nie liczcie na to - to juz byly czasy C+ wiec TVP nie ma do niego praw

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2479 Data: 12/1/2005 3:34:09 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST BE FIT PROTEIN

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    PODSUMOWANIE Przyszedł czas na podsumowanie testu białka Be Fit protein o smaku jogurtu malinowego. Białko spożywałem praktycznie codziennie w różnego rodzaju formach. To pozwoliło mi na wyciągnięcie takich oto wniosków. 1) SMAK - uwierzcie mi, to jeden z najsmaczniejszych smaków białka jakikolwiek do tej pory piłem/spożywałem. Dlaczego? Smak jest bardzo wyrazisty, słodki, jogurtowy i rzecz jasna przez cały okres testu nie znudził mi się. Tylko czekałem, aż wezmę kolejną porcję. 2) ROZPUSZCZALNOŚĆ - najmniejszej grudki nie znalazłem przez cały okres testu. Żadnej piany na powierzchni po mieszaniu w szejkerze. Uwierz mi, możesz machać i machać a i tak będziesz w stu procentach zadowolona/y w tym aspekcie. 3) ZAPACH - bardzo mocno wyczuwalny i intensywny. Zarówno po rozpuszczeniu w płynie, czy w innej formie, jak i samego proszku. Prowokuje do spożycia! :-P 4) KONSYSTENCJA - w sugerowanym sposobie rozpuszczenia w płynie (250ml) gęsta, budyniowa. Bardzo sycąca. Teraz pijąc C-6 przelatuje przeze mnie jak przez sitko! Bardzo podobają mi się oraz lubuję w białkach o takiej konsystencji jak Be Fit protein dlatego też z pewnością będzie stanowiło część mojej suplementacji. 5) SKŁAD - w białku tym mamy różne frakcje białek o zróżnicowanej wchłanialności. Od szybciej do długo uwalnianych w krwioobiegu. Rzec można, że jest to białko wszechstronne a więc możemy go użyć o każdej porze dnia, rano, po treningu czy przed snem. Przeglądając cały temat testu można zauważyć, że testowałem białeczko: - w mleku w różnych proporcjach (najczęściej) + raz na jakiś czas dodając wiórki kokosowe - w wodzie w różnych proporcjach - z twarogiem (jako "pasta" + dodatki) - jako polewa na omlet - z owocami Be Fit protein sprawdziło się ze wszystkim! W każdej proporcji (moje ideolo to 250ml mleka + 30g białka). Należą się pochwały dla Hi Tec za to białko. Z testu białka wyniosłem same korzyści. Minusów brak. Chciałbym bardzo mocno podziękować zespołowi Hi Tec Nutrition oraz Kamilowi za zaufanie i umożliwienie przeprowadzenia testu. Chciałbym także podziękować Tomkowi oraz wszystkim użytkownikom za odwiedzanie testu, wspólne testowanie oraz konwersowanie. Be Fit protein - polecam to białko każdemu. Będziecie zaskoczeni - POZYTYWNIE :-) Kilka fotek z testu na koniec, Pozdrawiam! /SFD/Images/2016/3/11/833a027cf48940e9aefb7afac490d1d4.jpg /SFD/Images/2016/3/11/cad12feaa2644ef0910646b4813038ef.jpg /SFD/Images/2016/3/11/65151825b0314b54a2c64d0dce496c96.jpg /SFD/Images/2016/3/11/b873c663c9c342c19f61bcb8cf806001.jpg /SFD/Images/2016/3/11/ec4fe2a2b0e24f7e86b4a315d419895d.jpg /SFD/Images/2016/3/11/702e02de935c4085acfb992e2b9637e0.jpg /SFD/Images/2016/3/11/b9686495807e409193e1c946f73f9bae.jpg /SFD/Images/2016/3/11/1790bede5f1e46b9866f0677e3e53e03.jpg /SFD/Images/2016/3/11/fb1b896868ef40bea45a603fdcd5bc2e.jpg /SFD/Images/2016/3/11/f9f0b66298194dbd8a78e9cbbaa54ff9.jpg /SFD/Images/2016/3/11/e984c878abea4f04a0dad5edd71ef18a.jpg Zmieniony przez - dyziu95 w dniu 2016-03-11 17:48:03

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8633 Data: 3/11/2016 5:28:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Silka + Sprinty

    Post
    Trening dla początkujących

    Wybacz, ale nie w taki sposob... Wplec w swoj plan treningowy cwiczenia dynamiczne. C&J, Snatch, high pull, push press, dynamic rows itd. zdr.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 892 Data: 11/11/2009 4:48:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 tabletka Bodymax Plus zawiera: Witamina A - 800 mcg - 100 % RDA Witamina B1 (tiamina) - 1,5 mg - 107 % RDA Witamina B2 (ryboflawina) - 1,7 mg - 106 % RDA Witamina PP (niacyna) - 19 mg - 106 % RDA Witamina B5 (kwas pantotenowy) - 6 mg - 100 % RDA Witamina B6 - 2,2 mg - 110 % RDA Witamina B9 (kwas foliowy) - 200 mcg - 100 % RDA Witamina B12 - 2 mcg - 200 % RDA Witamina C - 60 mg -100 % RDA Witamina E - 10 mg - 100 % RDA cynk - 15 mg - 100 % RDA miedź - 2500 mcg mangan - 3,8 mg chrom - 40 mcg molibden - 45 mcg żelazo - 10 mg - 71 % RDA magnez - 250 mg - 83 % RDA standaryzowany wyciąg z żeń-szenia - 100 mg (4%ginsenozydów) standaryzowany wyciąg z zielonej herbaty - 37,2 mg RDA - zalecane dzienne spożycie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6247 Data: 7/2/2012 2:43:13 PM Liczba szacunów: 0
  • a takie pytanie, czy jezeli np. rano zazywam witaminki, to po ciezkim treningu pod wieczor tez moge zazyc? Jak by nie bylo dawka jest 1 tabs / dobe ale podczas treningow i kofeiny przed treningowej wypukuje sie sporo witamin i jakos by przydaloby sie je uzupelnic. Co sadzisz? IMO funkcją snu jest m.in. uzupełnienie tego wszystkiego czego brakuje w organizmie, więc wszelkie witaminy brałbym na 2 godz. przed snem. Wtedy rano startujesz z optymalną kondycją. Poza tym różne witaminy różnie się metabolizują. Wit. C po 2-3 godzinach w organizmie już nie ma, ponieważ nie potrafi jej zmagazynować. Nawet jak zjesz całą paczkę rano, to po paru godz. masz już jej deficyt. Podobnie magnez i inne minerały. Wit. D metabolizuje się przy udziale tłuszczy i promieni UV, więc jak nie jesz tłuszczy i unikasz słońca, to jej łykanie ma niewielki sens. Z wit. B lepiej uważać, bo lepiej jej nie przedawkować. Generalnie jeśli już, to lepiej łyknąć witaminy po trochę co posiłek, niż garść rano.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6247 Data: 7/6/2012 8:42:50 AM Liczba szacunów: 0
  • fotka będzie wieczorem. z tym brzuchem mam problem od 18. teraz jak straciłem sporo na wadze czuje że pod skórą na bicepsie przedramieniu nogach klacie, karku nie zostało wiele. a bandzior niewiele drgnął. wcześniej przy próbach pozbycia się bandziora miałem intensywne treningi na brzuch( kilka m-c) + masaże + pasy ogrzewające i nic. wprawdzie dieta nie była tak restrykcyjna.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 735 Data: 9/15/2013 5:47:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjęcie dodane w profilu. oraz obecne wymiary. Dopiero teraz dotarło do mnie ile mnie ubyło w ciągu tego m-c :-(.trzeba się wziąć za siebie i zregenerować . Propozycje na dietę i na dodatkowe ćwiczenia na brzuszek?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 735 Data: 9/15/2013 9:27:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Maku-Maciorka-Darmowe Suple

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    cyrk jak c**j ,a te wizyte policji u niego jak i u nas mozna w bajki wlozyc Bo co niby dlatego ze dalismy adresy na suple, ? W tej sytuacji szkoda ze polecial ten post z Targowiska bo zawsze bylby jakis dowod. pozdrawiam, znowu wy***bany BuBy ;]

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 10293 Data: 8/14/2006 8:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Epi

    Post
    Doping

    Ja jadłem arthreo free 2x1caps dziennie i 2-3g wit C i nic to nie dawało. Przy dawce 30mg nie było problemów ze stawami. Myślę, że 40 to optimum bo różnicy w działaniu między 40 a 50 nie widziałem.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5068 Data: 1/10/2012 10:00:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Insulina

    Post
    Doping

    Uriel c.i.p.k.o. zemszcze się jak wytrzeżwieje... A do autora: daruj se bo za mało wiesz i możesz zrobić sobie kuku...

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 10106 Data: 5/1/2005 9:58:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dynamiki

    Post
    Sztuki Walki

    Na wstępie pragnę napisać, żeby budować dynamikę należy mieć jakąś bazę siły statycznej. Ćwiczenia złożone (przysiad przedni, C&J itp.), których ty chcesz za wszelką cenę uniknąć to podstawa przy budowaniu siły dynamicznej w sportach walki. Na temat planu powiem tyle, że lepiej skupić się na najcięższych ćwiczeniach, a ćwiczenia na małe partie zostawić na jakiś inny cykl (okres budowania siły statycznej/masy)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 11/3/2010 8:24:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Wasze Plany Na Wakacje a Siłownia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    robota na swoim ( czasem od 3 rano , po 6 - 16 h różnie ale częściej więcej jak mniej) siłownia 2 - 3 katorżnicze treningi na tydzień + micha i jeszcze nauka , także wakacje ??? słyszałem , słyszałem że ludzie mają wtedy wolne i biją c***m gruchy . . . ale ja takich luksusów nie mam wszystkim życzę udanych urlopów i wakacji Zmieniony przez - Hauteclair w dniu 2009-06-17 16:49:04

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5000 Data: 6/17/2009 4:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze biore witaminy C i B-Compositum, po posilkach

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1525 Data: 7/22/2004 9:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kupilem Thermala Pro i nie bardzo wiem jak to brac, szukalem w archiwum ale tam kazdy co innego opowiada... Dieta ostatecznie wyglada tak: &#8222;1. 8.30 &#8211; platki z mlekiem&#8221; --> trening <-- (9.00 - 11.30) 2. 12.00 - 65 g ryzu kefirem 3. 14.00 - 70 g odzywki bialkowej + 100 g chleba zyt raz ze slonecz 4. 16.00 - 100g piersi kurczaka / ryby, 65 g ryzu + jakies wazywa 5. 18.00 - 3 jajka cale i jedno bialko + 100 g chleba zyt raz ze slonecz 6. 21.00 &#8211; 70 g odzywki bialkowej --> sen <-- (22.00 &#8211; 8.00) razem : (bez platkow z mlekiem) Odpuscilem sobie tunczyka bo o tej 21 wogole mi ten suchy badziew nie wchodzi. Wole odzywke :P Rano przed treningiem dopisalem platki z mlekiem ze wzgledu na thermala (chyba przed posilkiem trzeba go brac tak?) Ile to jest 100g chleba miej wiecej? Biore wit C i B compositum, bedzie tez wapno.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1525 Data: 7/28/2004 7:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-->;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan OK. A-Poniedziałek, B-Środa, C-Piątek.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 454 Data: 1/24/2010 5:29:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Wytrzymałość siłowa i SW?

    Post
    Trening dla początkujących

    nikt mi nie chce pomóc? :c

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 539 Data: 10/28/2011 10:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • 8 tyg FBW by traktor71 i co dalej?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Robisz tak, żeby nie cisnąć na maksa i nikt nie musiał Ci pomagać. Czyli jeśli przy 90%CR*3-5 jest dla Ciebie już ciężko to wykonujesz dolną liczbę powtórzeń, a jeśli na początku idzie lajtowo to dajesz normalnie 5 jeśli dasz radę. W przypadku C tak samo patrz.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1874 Data: 12/15/2012 10:48:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Dibencozide Magnum

    Post
    Odżywki i suplementy

    też biorę. na ulotce była jakaś ściema, że średni przyrost masy wynosi 3kg/m-c. Ale moim zdaniem może to być spowodowane tym że jesz nienormalnie dużo. 4-6 kapsów to rzeczywiście za dużo, 3 jest optymalnie.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 8967 Data: 5/1/2004 10:49:08 PM Liczba szacunów: 0
  • cwiczyl ktos kiedys w ten sposob??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan "b","c","d" makabryczny a plan "a" slaby ,a robienie brzuszkow i 15 powtorzen nie pomoze Ci wcale w zrzucaniu wagi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 671 Data: 5/24/2010 1:12:27 PM Liczba szacunów: 0