SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ...jeszcze raz o rozciaganiu....

    Post
    Scena MMA i K-1

    I.C.E., powiem ci, że żeby utrwalić swój naciąg(ten bez rozgrzewki) to rozciąganie statyczne jest bardzo przydatne jeśli nie niezbędne:). "Lekarstwem" jest następujące ćwiczenie: siadasz w rozkroku i lekko dociskasz (ale nie na maxa, tylko tak by czuć naciąg). Następnie wypinasz tyłek, a tułuw pochylasz do przodu. Ważne jest też, żeby ręce opierać z przodu a nie z tyłu. I pod żadnym pozorem nie garbić się tylko trzymać plecy maksymalnie prosto, siedź w tej pozycji jak najdłużej, ale za bardzo nie pogłębiaj rozkroku kiedy przestanie boleć. Ja bez rozgrzewki kiedyś mogłem unieść nogę na wysokość lekko powyżej bioder, teraz, po rozciąganiu tym sposobem mogę unieść ją na głowę. Szczerze polecam

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 4/23/2002 12:47:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ...jeszcze raz o rozciaganiu....

    Post
    Scena MMA i K-1

    No i co Ty na to I.C.E. ? Tyłek do tyłu , tułów do przodu , czy coś Ci to czasem nie przypomina ?? Wałkowało się ,wałkowało...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 4/23/2002 10:20:22 AM Liczba szacunów: 0
  • ...jeszcze raz o rozciaganiu....

    Post
    Scena MMA i K-1

    ln......wiecej praktycznych rad prosze......walnij dluzszego ale konkretnego posta na temat "jak pomoc koledze ktoremu brakuje do szpagaty tureckiego niewiele,jest rozgrzany i max rozciagniety po 25 minutach -ale brakuje mu te jakies 15 cm moze mniej" wiem ze jestes najlepszy....prosze cie o pomoc i zrozumienie-jestes jedynym konkretnym gosciem z konkretna wiedza....oprocz I.C.A:))) pozdro..... Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 4/23/2002 10:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem przy intensywnym treningu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    proponuje wejsc na strone,nejlepszy lekarz w w w . r e d t u b e . c o m

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 1/24/2009 11:58:22 AM Liczba szacunów: 0
  • troche dziwnie to wsyztsko napisałeś , lepiej kopać na tarcze : a)wykorzystasz całą siłe b)nie niszczysz kolan c)co jest bardziej podobne do przeciwnika , powietrze czy tarcza ? d)wyrabiasz siłę kopnięćia możnaby wymienić jeszcze jakieś czynniki ale wydaje mi sie żę to wszystko

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2192 Data: 4/26/2005 4:53:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie pojemniki na żywność?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zbyt długie przechowywanie jedzenia w termosie też odpada, z uwagi na możliwość namnożenia się bakterii, a niektóre mogą być też groźne dla zdrowia. Nawet po przegotowaniu w 100 st.C. jedzenia przed zapakowaniem w termos, większość bakterii ginie, ale jakiś ułamek zostaje w postaci przetrwalników lub dostaje się z powietrza podczas pakowania. Te kilka bakterii , kiedy jedzenie nieco ostygnie, może się zacząć namnażać, a ich liczba narasta w ogromnym tempie... Najszybciej w temp. około 30 kilka stopni, czyli kiedy jedzenie jest letnie, nie gorące. Dlatego kilka godzin jest ok, ale kilkanaście nie za bardzo, choćby i nawet termos jakimś cudem wytrzymał... Nawet przy kilkugodzinnym przechowywaniu trzeba zwracać uwagę na zasady "BHP", tzn. przede wszystkim żadnych niedosmażonych, niedogotowanych mięs, w szczególności - drobiu - bo może być źródłem salmonelli. Zawsze przegotować, przesmażyć dobrze jedzenie przed zapakowaniem w termos i w miarę możliwości doprawić solą i przyprawami, bo to zminimalizuje tempo rozwoju bakterii (pieprz, imbir, chili, zioła itp.). Wolniej się psuje jedzenie kwaśne - czyli przy długim przechowywaniu mile widziane sosy pomidorowe do mięsa, ryby, ryżu i ogólnie - zakwaszane w jakiś sposób potrawy.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3827 Data: 12/18/2016 7:54:38 PM Liczba szacunów: 1
  • BLAZE

    Post
    Odżywki i suplementy

    mhmmm: a) podkresl ,jeszcze... b) jakich wynalazkow c) to nie zmienia faktu ze termal to syf d) prorytetem jest dieta i trening ,reszta to dodatki

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6166 Data: 3/11/2005 12:47:50 PM Liczba szacunów: 0
  • BLAZE

    Post
    Odżywki i suplementy

    b) jakich wynalazkow SCORCH, TIGTH itp, wszystko bez efki c) to nie zmienia faktu ze termal to syf DLACZEGO d) prorytetem jest dieta i trening ,reszta to dodatki Ta , dla gróbasów z 30 kg nadwaga.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6166 Data: 3/11/2005 12:52:05 PM Liczba szacunów: 0
  • siema moim zdaniem powinienes odstawic na jakis czas branie chociaz jednego z tych specyfików poniewaz widocznie Twój organizm męczy sie!!! cisnienie tętnicze przy takich kombinacjach jak meta i omka jest bardzo wysokie a takze skacze raz w dół raz w góre to jest główny powód twoich krwotoków takze przerwij póki jeszcze jest czas bo pózniej moze by c tylko gorzej....

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4311 Data: 7/22/2005 1:09:19 PM Liczba szacunów: 0
  • kup se vit.c z rutyna (rutynoskorbin) i magnez

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4311 Data: 7/22/2005 3:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Doradzi ktos? :c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 680 Data: 3/3/2015 11:24:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba j.e.b.a.ć i się nie bać ja zawsze walę ściemę że nic nie biorę a one swoje zawsze wiedzą Zmieniony przez - lazi100 w dniu 2009-08-13 23:40:08

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3900 Data: 8/13/2009 11:39:35 PM Liczba szacunów: 0
  • NO I C***, ŻE MASZ 37 W BICU PRZY TAKIEJ WADZE! Siła statyczna nie ma wielkiego wpływu na dynamiczną. Gwarantuję Ci, że jak nie ćwiczyłeś żadnej SW to nie jesteś w stanie wyprowadzić jednego ciosu, który by mi wyłączył światło. Wiem bo testowałem na imprezie i to nie raz. Na siłę liczyć nie możesz, to nie zapasy (oczywiście mówię o pseudo-zapasach), na technikę też (możesz znać podstawy, na pewno ich nie umiesz). Trzymaj ręce przy sobie, jak zacznie uderzać to nie próbuj tych ciosów zbijać bo skończysz z wybitymi zębami. Jak jesteś bity to tylko podwójna garda i zejścia, chociaż to też może cię zostawić w niewesołej sytuacji. Gwarantuję, że kondycji starczy wam tylko na pierwsze 2 minuty.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4194 Data: 2/14/2011 3:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • szybkość a siłownia

    Post
    Scena MMA i K-1

    Witam. Trening siłowy (naturalnie odpowiedni) może zwiększyć szybkość. Normalną sprawą jest to że jeżeli ćwiczysz na siłowni a Twoją przewodnią konkurencją jest sport lub sztuka walki to nie bedziesz ćwiczył jak kulturysta czy ciężarowiec. Ogólnie trening pod kątem szybkości i tzw. sily dynamicznej można w bardzo ogólny sposób sprowadzic do paru zasad: - trenujem od 2 do trzech treningów w tygodniu; - jeżeli mamy odpowiednie doświadczenie treningowe (dyscypliny siłowe) staramy sie łączyć ćwiczenia w interwały. Pokaże to na przykładnie powiedzmy połączenia treningu klatki + tricepsa + barków (swego czasu byl to mój pierwszy w tygodniu trening z trzech na siłownii). Oczywiście na początek porządna rozgrzewka czyli 15 minut na bieżnii lub ergometrze oraz rozciąganie i rozgrzewanie stawów. Na treningu wykonywałem 3 zestawy ćwiczeń: a) francuzkie wyciskanie leżąc 10 ruchów wyciskanie sztangielek na skosie 10 ruchów podciąganie sztangi do brody 10 ruchów Taki zestaw robiłem 3 razy (trzy serie). Przerw miedzy ćwiczeniami nie było. Przerwy miedzy seriami okolo 1 min. b) rozpiętki na maszynie 10 wyciskanie w staniu sztangi z piersi 10 francuzkie wyciskanie zza glowy sztangielki oburącz 10 Tak jak w zestawie a. c) rozciąganie klatki leżąć sztangielką 10 pompki na poręczach 10 wznosy ramion w opadnie tulowia 10 Tak jak w poprzednich cwiczeniach. Dodatkowo wypychanie w staniu krążka 20 kilogramowego przed siebie i nad głowe (dwa ruch to jedno pelne powtórzenie) - 3 serie po maks ruchów. Oczywiscie ciezary dobieramy do indywidualnych mozliwosci. Wszystkie cwiczenia robilem z duzą dynamiką. fazy podnoszenia byly zdecydowanie sszybsze od opuszczania; - pamietamy co jest myslą przewodnią treningu - w naszym wypadku miesnie są tylko dodatkową przyjemnością . W ten sposób trenowałem dwa miesiące przed wyznaczonym celem treningowym np. zawody + oczywiscie 3 treningi sportu walki w tgodniu. Duzo cwiczen przyrządowych i sparingów. Efekty w muskulaturze zauwazalne . Dodoatkowo niewielki wzrost wagi około 5 kilo + niezmienione warunki szybkościowe. Wszystko zalezy oczywiscie od predyspozycji danej osoby, ale z dobrze rozplanowanym treningiem, dietą i suplementacją są duze szanse ze szybkośc nie tylko Wam nie spadnie ale byc moze nawet minimalnie się polepszy. A napewno polepszą sie takie aspekty jak siła dynamiczna uderzenia i poziom muskulatury. Z pozdrowieniami m_drago.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5053 Data: 5/2/2008 2:07:48 PM Liczba szacunów: 0
  • kupiłeś cały sprzęt który do cwiczenia technik srednio ci sie przyda no i pozostala czesc tak jak koledzy mowili na trening No chyba w ostatecznosci ze nie masz nigdzie klubu a znasz kogos kto trenowal boks i wie mniej wiecej o c b to mozecie jakos tam sie nauczyc strzelać proste Pozdro

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3600 Data: 3/7/2009 4:09:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie supli (L-k, YHCL, Scorch, Kreta)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na razie nie mam kasy na białko lub aminy, więc to odpada. Mogę jeść np. tuńczyka po treningu. Czy wit. C powinno się brać z ZMA czy w innym czasie?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2450 Data: 11/24/2007 5:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie supli (L-k, YHCL, Scorch, Kreta)

    Post
    Odżywki i suplementy

    z rana przed treningiem witamine C Dextroze odpusc przy robieniu rzexby tak tuńczyka, pierś z kurczaka nie chodziło mi tylko i wyłacznie o białko w proszku i warto zadkupic przy redukcji BCAA ale jesli nie masz kasy to przyłoż sie mocno do diety ktora sama w sobie duzo kosztuje

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2450 Data: 11/24/2007 6:44:33 PM Liczba szacunów: 1
  • Dawkowanie supli (L-k, YHCL, Scorch, Kreta)

    Post
    Odżywki i suplementy

    dokladnie j/w yoh wal rano zawsze...ewentualnie potem w ciagu dnia druga dawka taka sama jak rano...minimum 2 godz po ostatnim posilku (jakimkolwiek) i 45-60min przed nastepnym 0,02g /kgmc wit.C przed treningiem, po ewentualnie. l-karnityna - dawaj szczegolnie przed aerobowym minimum 3-4g, jezeli nie masz aerobowego w danym dniu to sobie wybierz kiedy bierzesz...i dawaj jedna dawke 3-4gr Zmieniony przez - Seewy w dniu 2007-11-24 22:17:16

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2450 Data: 11/24/2007 10:15:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na wszystko.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jesli czwiczyc to tylko na powaznie jak chcesz jakoś wygladac to nie mozesz sie opie...ć , ale ty masz dopiero 14 lat to tylko trening z ciezarem wlasnego ciala , duzo biegaj , rower i basen no i musisz zastosowac sie do tych 10 wskazówek zywieniowych zeby coś zrzucic , musisz spozywac mniej kalori niż jest twoje zapotrzebowanie inaczej dupa bedzie z redukcji , tutaj oblicz sobie twoje zapotrzebowanie https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html a tutaj wrzucaj sobie posilki zebys wiedzial ile zjadasz kalori http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie tylko nie zebys spozywał o 1000kalori mniej tylko stopniowo na poczatek 300 kalori mniej wystarczy i tak jak mówie stosuj sie do 10 wskazówek zywieniowych dla ciebie w tym wieku to wystarczy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 573 Data: 6/28/2012 7:06:28 PM Liczba szacunów: 0
  • regeneracja stawów

    Post
    Odżywki i suplementy

    A co tam w tym flexusie takiego nadzwyczajnego? Bo ja nic takiego nie znajduję. Deca ból może "zamaskować" sprawi że przestanie boleć, ale wyleczyć nie wyleczy. Przyatakuj cissusa 2-3g + chrząstkę rekina 4g + wit c 4g ed i zobaczysz jak będzie.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 5/21/2012 3:32:33 PM Liczba szacunów: 0