SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dobra.. Trzeba było podjąć jakąś męską decyzję. 31.01.2015 pierwsze przetarcie w górach na 15km. Trasa "krótka" ale dość wymagająca no i co ważne w tego typu biegach górskich nie ma jak "pościemniać" tylko trzeba zapierd.... ;-) Obawiam się a w zasadzie jestem pewien, że zostanę sprowadzony na ziemię bardzo brutalnie. W związku z powyższym dzisiaj trening na siłowni już trochę inny. 15' biegu na bieżni (ale syf) Skipy A i C po 30 ruchów x2 Rozciąganie 3' Przysiady ze sztangą - x serii x10 powt (przerwy do 60'') Przysiady ze sztangą dynamicznie (ciężar w dół) - 1x12 powt Obwód x4 (Pomiędzy obwodami minuta przerwy): Wykroki chodzone z obciążeniem x20 Clean and press (ketle) - x10 Inverted rows na linie x 10 Swing x 20 Obciążenia na przysiadach nie podaję bo nie wiem ile sztanga ważyła. Makabra. Moja wytrzymałość siłowa leży i kwiczy. Czarno to widzę :-) W przyszłości chciałbym wykroki zamienić na wstępowanie na podwyższenie. Jutro chyba rekonwalescencja jakaś ;-) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2014 10:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj miało być lekkie rozbieganie z przebieżkami ale ze względu na pogodę (silny wiatr i ulewa) odechciało mi się. Pojechałem na siłkę i porobiłem trochę dynamicznych ćwiczeń na odmulenie po wczorajszym długim wybieganiu. Bieżnia - 15' z kilkoma przyspieszeniami Skip A i C - 3x30ruchów każdy Power clean - 5x5 (co minutę)- 30kg, ciężar lekki bo miała być peterda w górę Wskoki na skrzynię - 3x10 powt Przeskoki z gryfem (lekkim, 15kg) z nogą wykroczną na podwyższenie - 2x 30powt Wstępowanie na podwyższenie - 3x10powt (dynamicznie) Potem już ketle (hura :-) ) Clean and press (2x16kg) - 10x5 powt Podciąganie - w sumie 30 powt w drabinach (1,2,3) (całość na dwóch końcówkach liny, oprócz ostatnich dwóch szczebli w ostatniej drabinie - tu drążek) Swing (28kg) - 30''praca/30'' pauza x7 Rozciąganie + rolowanie Myślałem, że będzie gorzej. Poszło fajnie, chociaż przy seriach rozgrzewkowych zarzutu ze sztangą czułem lekkie zamulenie. W seriach właściwych i do końca treningu było już elegancko. Pozdrawiam Edyta: Dodam jeszcze tylko, że fantastycznie się robi clean and press-y z dwoma ketlami. Spróbowałem na próbę 2x20 i poszło w 5-ciu powtórzeniach. Chciałbym mieć w domu 2x16 i 2x20. No i swing z 28 fantastycznie mi się dzisiaj robiło. Zmieniony przez - adam77 w dniu 2014-12-21 14:30:04

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2014 12:39:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj trening na pakerni. Miałem sobie dzisiaj w planie przysiady na troszkę większych ciężarach (jak na mnie) ale niestety na siłce na 5000000km2 powszechni jest tylko jedna klatka do przysiadów więc zmieniłem plany bo nie miałem czasu czekać. 15' bieżnia Skip A x4 x 40 ruchów Skip c x4 x 40 ruchów Plyo pompki 3x5 powt Power clean 3x5 powt (30kg, leciutko, petarda w górę) Speed squat 3x10 powt (20kg, leciutko, petarda w górę) Drążek - 25 powt w kilku seriach Obwód x4 (90'' pomiędzy obwodami): Clean and press (ketle, 2x16kg) x10 Step up x20 (10kg) Swing (28kg) x15 Przeciąganie liny x 25 ruchów (ciężkie to było) Pompki x15 Zaczynam stosować angielskojęzyczne nazwy bo tak mi łatwiej i szybciej :-) Myślałem, że będzie gorzej aczkolwiek obwód mnie zmasakrował. Żałuję tylko tych przysiadów, trudno, zrobi się następnym razem. W step upach muszę się poprawić - tzn ciężar i ilość powtórzeń - choć pewnie jakby nie speed squaty to byłoby lepiej :-) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2014 2:51:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj trening na siłowni. Bieżnia - 10' Skip A 3x30 ruchów Skip C 3x30 ruchów Swing x10 powt: 1HL 16KG, 1HR 16KG, 1HL 20KG, 1HR 20KG, 2H 28KG, 1HL 16KG, 1HR 16KG, 1HL 20KG, 1HR 20KG, Power clean x 5powt: 20kg, 30kg, 34kg, 40kg, 44kg, 34kg, 34kg Box jump 3x8powt TGU x5 powt na stronę, naprzemiennie 20kg Dips 5x6powt Trochę ćwiczeń izolowanych dla zabawy na koniec Fajnie się ćwiczyło, w power clean jeszcze duży zapas. Pompki na poręczach też jeszcze spory zapas. TGU fajnie dzisiaj wchodziło, szkoda, że nie ma na siłce ketla 24kg tylko jest przeskok z 20 na 28. Jutro w zależności od samopoczucia bieganie lub wolne. Pozdrawiam Zmieniony przez - adam77 w dniu 2014-12-29 13:38:38

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2014 1:38:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Heavy day czy medium?? Pressy z drążkiem są ciężkie :-) Raczej heavy ;-) Chociaż na początku grudnia robiłem coś takiego: C&P - (1,2,3,4,5)x2 (1,2,3,4)x3 - 20kg a teraz bym raczej nie dał rady, Chociaż wtedy drążek zrobiłem tylko 5x3powt więc kto wie. Plan był taki - skoro wtedy robiłem z 20-tką drabiny z 5-cioma powtórzeniami to teraz zacznę z trochę niższego pułapu, przelecę z 20kg szybko i kupię 24 kg i zacznę od nowa ale niestety wcale tak szybko to chyba nie nastapi. Chyba, że po sobotnim biegu kiedy już będę mniej czasu na bieganie poświęcał to i regeneracja będzie lepsza to jakoś treningi z ketlami ruszą z kopyta. Co do podciągania i wyciskania to masz rację, lekko nie ma ale lubię ten zestaw. Gorzej dorzucić po czymś takim w dzień ciężki rwania na koniec. Zmieniony przez - adam77 w dniu 2015-01-27 07:40:22

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2015 7:38:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj atakowałem kompleks: C&PPress&Sq z 2 x 36kg. Oj czuć grawitację z takimi dwoma jajami z przodu. :-) Zmieniony przez - MaGor w dniu 2015-02-12 15:01:23

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2015 3:01:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobrze się dzisiaj biegało :-) 15' spokojny bieg Rozciąganie dynamiczne (lekko i delikatnie) 2x30m skip A 2x30m skip C Wejścia na podwyższenie 3x20/ p30'' - robione dynamicznie, z wspięciem na place 5' trucht Podbiegi 6x80m/p marsz 10' spokojny bieg Brakowało mi tego typu treningu. Wejścia na podwyższenie (murek) dobrze wchodziły, tak samo podbiegi. Dwa dni wolnego od biegania dobrze zrobiły. Na jutro nie mam planu, może zrobię jakiś lekki rozruch. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2015 2:49:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj rozruch biegowy. 15' spokojny bieg 3x30m skip A, 3x30m skip C 6x15'' sprint na lekkim podbiegu/ p marsz 10' spokojny bieg Rozciąganie To tyle na dziś. Lecę spać bo późno. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2015 10:22:04 PM Liczba szacunów: 0
  • No i udało się trochę poruszać wieczorem :-) 10' spokojnego biegu + przekładanki, rozciąganie dynamiczne itd 3x30m skip A 3x30m skip C 3x20'' podbieg (sprint)/p marsz w dół 2x15'' podbieg (sprint)/p marsz w dół 1x10'' podbieg (sprint)/p marsz w dół 5' truchtu Rozciąganie No i elegancko. Moc w nogach była ale coś jakby wydolność lekko nie teges ;-) Tłumaczę to dzisiejszą wizytą u mamy i wielkim obżarstwem. Jutro zero gwałtownych ruchów. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2015 10:03:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś tam poćwiczyłem ostatnio. W czwartek pojeździłem jeszcze na rowerze ale tak mnie ścieło potem, że w zasadzie przespałem prawie cały piątek. Odpocząłem i przeziębienie poszło w niepamięć. Zaległe wypiski. Sobota 03.06.2017 Rozgrzewka 1. Przysiad tylny - 70kgx3x2, 62.5kgx5, 55kgx5 2. Składanka z ketlami 2x16kg - drążek, zarzuty, wyciskania i przysiady - zrobiłem składankę którą robili na zajęciach w klubie. Została rozpisana na tablicy. Będąc uczciwym to powinienem chyba dobrać 2x20kg ale nie wiedziałem jak pójdzie i jeszcze zatoki mnie męczyły co nie co. Niedziela 04.06.2017 Na dzisiaj miałem inne plany (kilka godzin na rowerze) ale jak to z planami jest mając małego bąbla to wiadomo :-) Za to udało mi się skoczyć na siłkę i zrobić szybki trening. Rozgrzewka 1. TGU - 16kg, 20kg, 24kg, 28kgx2 2. C&P (24kgx1, 20kgx2, 16kgx3)x3 /p1' pomiędzy drabinami 3. (2HClean 2x20kgx5, 2HSwing 24kgx12, pompki z nogami na podwyższeniux8)x5 /p1' To tyle. Całość zajęła mi niecałe 40minut włączając rozgrzewkę. Na sali duszno jak nie wiem co po zestawie nr3 lało się ze mnie jak z knura a to w zasadzie nic takiego. Lubię jesień :-) Jak widać biegania ostatnio mało. Nie zapowiada się, że w przyszłym tygodniu będzie więcej. Odważniki mają priorytet :-) Jutro tylko spacer lub rower rekreacyjnie. Pozdrawiam. Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-06-04 19:11:08

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2017 7:09:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Przereklamowane w sensie, że ostatnio bieganie promuje się jako panaceum na wszelkie zło tego świata: otyłość, cukrzyca itd. Prawda jest jedna !!! https://christiansfitnessfactory.com/media/catalog/product/cache/1/image/900x900/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/c/f/cff-k-52_820x640x90.jpg Prawda jest żeliwna.. ;-)

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2017 5:15:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj było grane: 1. Kółko z kolan 3x6powt 2. 1HSwing 24kgx10x12/ p1' 3. TGU 28kg (1L+1P)x6/p 1' 4. Pompki na koniec Dobrze się dzisiaj ćwiczyło aczkolwiek dłonie się domagają, żeby trochę o nie zadbać. Jutro chyba zrobię wolne. Tak całkowicie nietreningowo: http://tatromaniak.pl/aktualnosci/c/juz-swiateczna-tradycja-kilkadziesiat-osob-znow-utknelo-na-drodze-do-morskiego-oka Niech mi ktoś wytłumaczy jakim to trzeba być głupkiem? |-) Pozdrawiam Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-12-26 21:40:39

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2017 9:36:59 PM Liczba szacunów: 0
  • 10.01.2019 Czwartek Odważniki: 1. Clean and Press 20kg (1,2,3)x3 2. 2HSwing 28kg 10x12powt (EMOM) 3. Kółko z kolan 3 serie Małe zmiany w treningu - wymachy oczywiście zostają ale będą też inne ćwiczenia. Nie zawsze mam jak cyrkować z TGU ;-) Zdrówka Doskonale rozumiem. Mi sprawdzają się push pressy. Po c&p mogą być zakwasy.

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2019 8:54:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Push pressy średnio mi pasuje robić z jednym ketlem. Myślę, że wyciskania odważnika się przydadzą. Pomijając jakieś sporadyczne treningi to dawno nie robiłem C&P. Teraz będzie trochę więcej wyciskań.

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2019 9:11:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Treningowo c&p to ostatnio robiłem w roku 2016...

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2019 6:13:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Treningowo c&p to ostatnio robiłem w roku 2016... No ja też bardzo dawno. Miałem krótki epizod jakiś czas temu ale tak, żeby dłuższy czas to pewnie z 1.5-2 lata temu. 12.01.2019 Sobota Siłownia: 1. Przysiad tylny 60kgx5 2a. Military press 40kgx5, 32.5kgx5x5 2b. Drążek (1,2,3)x4 3. Wioślarz Przysiad badawczo, nie robiłem wieki. Ogólnie cały trening ok :-) Zdrówka

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2019 11:48:26 AM Liczba szacunów: 0
  • HADES to co zakropkowalo to pewnie bylo Z.Y.G.A.C.

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2008 7:27:04 PM Liczba szacunów: 0
  • nie nabijam sie na nk te glupie c/py tak pisza Zmieniony przez - rezun w dniu 2008-11-19 23:00:15

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2008 10:59:47 PM Liczba szacunów: 0
  • chopy bierzcie tego kf..tka ode mnie stifyy ni c.h.u.j.a

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2008 10:51:05 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra widze ze za trudne pytanie dla was wiec dam mala podpowiedz; A) gregor? B) samuraj? C) jaruss?

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2008 4:31:07 PM Liczba szacunów: 0