SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • inhibitor np atd jak pisalem bloker kortyzolu witamina c, aczkolwiek tutaj by byl ostrozny ze zbijaniem

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2312 Data: 12/8/2015 8:50:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięśniowej - brak efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Produkty takie jak: smakowe wody, jakieś sałatki z KFC, masło orzechowe z ziemnych, bułki pszenne, kukurydza, masło roślinne, makarony bezjajeczne, soki owoce sklepowe, wędliny jak i słonecznik do wyeliminowania. Masz zachwiany stosunek kwasów tłuszczowych. Wybieraj świeże warzywa jak i owoce ( różnokolorowe ), zalecana podaż warzyw wynosi ok 0.5-1kg na dzień, pamiętaj, że każdy odcień ma swoje indywidualne wartości, np: zielone są bogate w kwas foliowy, z kolei żółto-pomarańczowe dostarczają sporo beta karotenu, luteiny, witaminy C i.t.d. Dostarczane w towarzystwie lipidów poprawiają wchłanialność witamin rozpuszczalnych w tłuszczach. Wprowadź produkty zasobne w ALA, czyt. siemię lniane, orzechy włoskie, nasiona chia, olej wysokolinolenowy, uzupełniaj DHA i EPA tłustą rybą jak pstrąg, łosoś dziki czy śledź x2-3 w tygodniu. Masło wybieraj prawdziwe, które ma w składzie 82% tłuszczu mlecznego, z kolei jogurt naturalny wybieraj taki który ma w składzie żywe kultury bakterii i mleko. Nie przejadaj się owsianymi, spore ich ilości mogą doprowadzić do zaburzeń trawiennych, zresztą istnieje wiele innych źródeł ww. Mleko występuje w Twojej diecie w dość dużej ilości ( ogranicz tą ilość ). Wstaw tą ankietę działu ;-)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4558 Data: 9/3/2017 3:41:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Rajdy samochodowe

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Po wygraniu pierwszego odcinka specjalnego Petter Solberg został liderem Rajdu Argentyny. Na razie rozegrano jednak tylko dwa superoesy i rywalizacja na prawdziwych odcinkach specjalnych dopiero się zacznie. Pierwszy przejazd superoesu Complejo Pro-Racing wygrał Petter Solberg z przewagą 0,3 sekundy nad drugim Marcusem Gronholmem. Trzeci czas zanotował Markko Martin (+1,4), a taki sam czwarty rezultat mieli Carlos Sainz i Harri Rovanpera, którzy do Solberga stracili 1,9 sekundy. Na drugiej próbie najlepszy był Marrko Martin. O 0,6 sekundy gorszy wynik uzyskał Carlos Sainz. Petter Solberg i Sebastien Loeb uplasowali się ex aequo na trzeciej pozycji ze stratą 1,2 sekundy. Piąty był Marcus Gronholm. Po dwóch superoesach liderem Rajdu Argentyny jest Petter Solberg. Norweg prowadzi z przewagą zaledwie 0,2 sekundy na Markko Martinem i 0,4 sekundy nad Marcusem Gronholmem. Rajd Argentyny po OS2: 1. P. Solberg / P. Mills Subaru 0:04.20,5 2. M. Märtin / M. Park Ford + 0:00,2 3. M. Grönholm / T. Rautiainen Peugeot + 0:00,4 4. C. Sainz / M. Marti Citroen + 0:01,3 5. S. Loeb / D. Elena Citroen + 0:02,3 6. H. Rovanperä / R. Pietiläinen Peugeot + 0:03,7 7. F. Duval / S. Prevot Ford + 0:03,7 8. M. Hirvonen / J. Lehtinen Subaru + 0:04,7 9. G. Panizzi / H. Panizzi Mitsubishi + 0:11,6 10. K. Sohlberg / K. Lindström Mitsubishi + 0:15,4 http://rallyonline.pl

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15299 Data: 7/16/2004 9:40:57 AM Liczba szacunów: 0
  • SPECNAZ FOTY!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    Nooo panowie, więcej powagi. ja rozumiem, że chodzi o morale floty czarnomorskiej ale to w końcu dział C/S. Rudy kot w Combat/Samoobrona И если не поймаешь в грудь свинец — Медаль на грудь поймаешь за отвагу.

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15004 Data: 12/1/2003 1:38:02 PM Liczba szacunów: 0
  • PUSH/PULL ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    ukladajac plan sugerowalem sie tym http://www.sfd.pl/FBW_Geneza%2C_Zasady%2C_Podsumowanie.-t398536.html tylko ze tam jest A B C ja zrobilem tylko A B przez co musialem dodac wiecej cwiczen

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2304 Data: 7/29/2011 1:56:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeczytalem wlasnie artykuly oraz badania na temat cwiczen na nogi. Teraz wiem jaki to wazny element treningu. Napisalem nowy plan. Moze ktos go sprawdzic? Nie wiem jeszcze dokladnie jak dobrac ilosc serii i powtorzen? Plan A Nogi: - Przysiady ze sztanga na barkach 3x10 Plecy: - wioslowanie sztanga 4x10 - Przyciagnie linki wyciagu dolnego do brzucha 3x12 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 4x8 - Rozpietki ze sztangielkami w lezeniu na lawce poziomej 3x8 Barki: - Wyciskanie hantli 3x8 Biceps: - Uginanie ramion ze sztanga 3x8 Triceps: - Wyciskanie francuskie hantlami na ławce skośnej w dół 3x10 Plan B Nogi: - Uginanie nóg w leżeniu 4x10 Plecy: - Martwy ciag 3x10 - Podciaganie na drazku 3x8 Klatka piersiowa - Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek lawki poziomej 4x8 Barki: - Wyciskanie sztangi 3x10 Biceps: - Uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem 4x10 - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 4x10 Triceps: - Pompki na poreczach 4x12 Plan C Nogi: - Przysiady ze sztanga na barkach 3x10 Plecy: - wioslowanie sztanga 4x10 - Wznosy barków "szrugsy" 3x12 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce skosnej glowa w dol 4x10 - krzyżowanie linek wyciągu górnego w bramie 4x10 Barki: -Wysisckanie zolnierskie 3x8 -Podciąganie sztangi waskim chwytem 3x8 Triceps: - sciaganie linki 3x12 Biceps: - Siodemkowanie 3x Zmieniony przez - Henri w dniu 2012-11-19 22:08:09

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 11/19/2012 10:07:48 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    poniedzialek : A wtorek : bieganie (bede staral sie robic interwaly) środa : B czwartek : bieganie(bede staral sie robic interwaly) piatek : C sobota : wolne lub bieganie (zaleznie od ilosci sil)(bede staral sie robic interwaly) niedziela : wolne

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 11/19/2012 10:29:54 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmienilem jeszcze troche plan tak jak pisal fizycznie aby nie mieszac tylu cwiczen, ale mam pytanie czy te cwiczenia w moim planie sa najefektywniejsze? Rozumiem ze kazdy czlowiek jest inny na kazdego moze dzialac inne cwiczenie, ale chcialbym uslyszec opinie ludzi ktorzy juz probowali i maja jakies zdanie na ten temat. Plan A Nogi: - Przysiady ze sztanga na barkach 3x10 Plecy: - wioslowanie sztanga 4x10 - Sklony ze sztanga na barkach 3x10 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 4x8 - Rozpietki ze sztangielkami w lezeniu na lawce poziomej 3x8 Barki: - Wyciskanie hantli 3x8 Biceps: - Uginanie ramion ze sztanga 3x8 Triceps: - Wyciskanie francuskie hantlami na ławce skośnej w dół 3x10 Plan B Nogi: - Wykroki ze sztanga 4x10 Plecy: - Martwy ciag 3x10 - wioslowanie sztanga 4x10 Klatka piersiowa - Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek lawki poziomej 4x8 Barki: - Wyciskanie sztangi 3x10 Biceps: - Uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem 4x10 - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 4x10 Triceps: - Pompki na poreczach 4x10 Plan C Nogi: - Przysiady ze sztanga na barkach 3x10 Plecy: - Podciaganie na drazku 3x8 - Martwy ciag 3x10 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce skosnej glowa w dol 4x10 - krzyżowanie linek wyciągu górnego w bramie 4x10 Barki: -Wysisckanie zolnierskie 3x8 -Podciąganie sztangi waskim chwytem 3x8 Triceps: - sciaganie linki 3x12 Biceps: - Siodemkowanie 3x Zmieniony przez - Henri w dniu 2012-11-20 11:44:19

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 11/20/2012 11:43:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak wyszczuplic talie? Blagam pomozcie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Generalnie aby trzymać wagę musisz na dobre zrezygnować z węglowodanów o wysokim indeksie glikemicznym, czyli zero słodyczy i wysoko przetworzonych produktów. Najlepiej w żywność zaopatruj się w orientalnych sklepach, nigdy w masowych marketach bo tam produkty są genetycznie wysoko zaawansowane :) Co do bilansu kalorycznego to trudno powiedzieć. To sprawa indywidualna i w pełni zależna od szybkości metabolizmu. Jak wspomniałaś wcześniej nigdy nie miałaś problemów z nadwagą tak więc można wnioskować, że masz szybką przemianę materii dlatego też zbytnio nie musisz liczyć kalorii a patrzeć tylko na wartościowość danego produktu stawiając na pierwszym miejscu jego IG. Jeżeli już musisz jeść słodycze to rób to rano ale nie jedz ich nigdy osobno - rób to do posiłku, dzięki temu ich IG teoretycznie się obniży. W dużym skrócie ;) Co do alkoholu to tak jak piszesz - 3 drinki tygodniowo - OK, ale musisz pamiętać by po spożyciu alkoholu NIC nie jeść. W innym wypadku wszystko Ci się odłoży :( Po imprezce nie zapomnij o magnezie i witamince C :) Pozdrawiam. -= light =-

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 12720 Data: 12/13/2002 7:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie !!

    Post
    Trening w domu

    a)napinanie mięśni brzucha leząc-15x b)wspięcia na palce na jednej nodze-20x c)przysiady z obciążeniem w rekach-15x d)pompki klasyczne-12x e)wyciskanie hantli siedząc-10x f)uginanie przedramion z hantla-12x g)pompki z wąskim ustawieniem rak-10x h)uginanie nadgarstków z hantla-15x Proponuje Ci narazie takie ćwiczenia, zamiast hantelki możesz użyć butelki z woda lub czegoś innego pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 726 Data: 6/24/2008 1:46:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy takie rozwiązanie jest dobre? cd.

    Post
    Trening dla początkujących

    No okej, zakładając że będę ćwiczył 3x w tygodniu znowu tym nieszczęsnym FBW, to lepszy będzie zestaw: Wt: A Czw: B Sob: C czy: A B A B A B ... Ciężarów dokładnie nie znam, ale są to mniej więcej: Przysiad 70kg+, Wyciskanie płasko 60kg+, Martwy 60kg+...

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 8/9/2011 3:07:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jay Cutler - Big T

    Post
    Jay Cutler

    Palikot mógłby coś w końcu wypuścić :)ok koncze spam i czekamy na opinie NOWEGO PRODUKTU J.C

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 9351 Data: 10/26/2013 8:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • a ja czekam dalej i cisza :C

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 10885 Data: 12/18/2014 5:29:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ***DZIENNIK KONKURSOWY by Zegarsky91***

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    no wlasnie dlatego mam inne zdanie niz wykrzyczane z wykrzyknikami "nie smaz na oliwie". jak widac oliwa ma wieksza temp. dymienia o 40 stopni C od popularnych olei których używa mnóstwo ludzi. a smalec jeszcze lepszy od oliwy tylko jakos nie korzystam, wole oliwe, nie wiem jak wy.

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 10933 Data: 4/4/2012 7:38:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ***DZIENNIK KONKURSOWY by Zegarsky91***

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dobra, od razu napiszę tak jak to wygląda z mojej strony. Wejdziemy na split, 4x tydzień. Treningowe: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek. Aero: środa, sobota, niedziela, 30 min biegu + 3-4 sprinty po 60m. Obcinamy lajtowo: 100kcal. rowerek w ramach rozgrzewki ed 15min. Taka jest moja wizja na teraz jeśli chodzi o trening. Dodatkowo jeśli fundusz się znajdzie: Witamina C 250-500mg ed po śniadaniu i po treningu, jeśli w tym dniu są aero, to przed/po. Jeśli dalej opornie będzie szło, pomyślimy (patrząc na staż) nad jakimś lajtowym spalaczu. Na razie nad tym myślę, ale to jeszcze się zobaczy po zmianach. CO DO WYPISKI: żadnych parówek i innego syfu. Dżem wywal, cukier prosty, ew przed treningiem, ale i tak nie polecam jak masz normalny posiłek. Udka zastąp piersią/tuną(raz na jakiś czas)/rybą/wołowiną. Zmieniony przez - EmLow w dniu 2012-04-17 19:54:13 Zmieniony przez - EmLow w dniu 2012-04-17 19:56:34

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 10933 Data: 4/17/2012 7:52:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ***DZIENNIK KONKURSOWY by Zegarsky91***

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No wiec tak. Co do treningu. Progresja ciezaru jest wazna, w innym wypadku zmeczysz miesien ale nie dasz mu konkretnego impulsu do wzrostu. Rozkrecaj hantelki itp bo to na prawde wazna kwestia, stagnacja minie, wymiary pojda zgodnie z planem. Na razie zostan przy 12 powt ale ciezar ma wzrastac co serie. 10-8 raczej na masie bym proponowal. Skupmy sie max na 10-15. Np. 15-12-12-10. Z progresja! Nie urozmaicaj w parowki, bo to tanie scierwo imo nie jadalne. Potrawa z dodatkiem miesa, reszta to Bog wie co i substancje smakowo-zapachowe, nie wspominajac o konserwantach. Cukry proste, ok, ale bezposrednio po treningu. Zamiast slodzonego dzemu daj banana. Cukry proste + niezla dawka potasu. Oczywiscie ma to byc zgodne z bilansem kcal! Skup sie na produktach podstawowych. Np. Weglowodany - platki owsiane, ryz, kasza, ew ziemniaki. Bialko - mieso tj. Piers, wolowina, ryby, jaja ew. Twarog/serek wiejski. Nie ma byc duzo kazeiny, skup sie na reszcie. Tluszcze - oliwa z oliwek, orzechy. Zastap slonecznik wloskimi orzechami. Pestki dyni moga byc. Jeszcze siemie lniane. Wit c dokup w miare mozliwosci. Polecam naturalna acerole. 100tab ~40zl w aptece.

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 10933 Data: 4/17/2012 9:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • białko jaja kurzego!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oj brak Ci wiedzy. tłuszcze z jajek są bardzo zdrowe, zawierają prawie wszystkie witaminy i minerały(poza wit. C) oraz całą pulę aminokwasów. tyje się od nadmiaru kalorii w diecie a nie od jednego posiłku czy produktu, spalać tłuszcz możesz wykonując ćwiczenia aerobowe/hiit.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 19766 Data: 12/1/2008 8:14:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Hi Tec HI Anabol Protein 3250g

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Właśnie kończę C-6 (truskawke, wanilie, czekolade) i powiem że mi pasują, ale nie smakiem tylko człowiek żyje :P. Jesli chodzi o skład to HI ANABOL PROTEIN bardzo odstaje? Tzn myślę w szczególności o tej soi, która pewnie pogarsza jakość. Jak ruszy śnieżynka to kupuje pewnie z 10kg :P będzie spokój.. heh Tylko to tego czasu chcialbym podjąć decyzję. Na noc to pewnie dobrze wrzucać Micellar Casein? BCAA to standard .. biore powder. Jeszcze myślę o kreatynie, ale chyba wybiore zwykłe mono? Doradzisz tu coś?

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 19041 Data: 11/17/2012 10:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o ocene diety

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Przy diecie o przedstawionych przez ciebie proporcjach - ok. 7.7g ww na kg masy ciala + 1.4g tluszczu na kg masy ciala jest jak najbardziej ok Jednak przy takich proporcjach ciezko jest utrzymac niski poziom bialka , zapewniajac jednoczesnie by bylo ono bardzo dobrej jakosci - dlatego proponuje: a)Zmniejszyc duze ilosci np. platkow owsianych, makaronu, chleba razowego do ok.100-80g i braki cukrow uzupelnic weglowodanami pochodzacymi przykladowo z owocow np. zjedzac 100g banana dostarczysz 22g weglowodanow i tylko ok.1g bialka; mozesz tez pic soki owocowe badz wazywne zmniejszony udzial bialka uzupelnisz pelnowartosciowym biakiem z pozywienia b)Druga metoda by uniknac duzej podazy bialka roslinnego to zwiekszenie spozycia tluszczu w diecie kosztem weglowodanow - dodajac do posilku np. lyzke oleju dostarczach 10g tluszczow i zadnych innych skladnikow odzywczych - powstale braki bialka wynikajace z obciecia ilosci posilkow weglowodanowych uzupelniasz proteinami pochodzenia zwierzecego c)Ja czesto spozywam przed wysilkiem ok 30g glukozy/carbo co rowniez zwiekszy ogolna liczbe weglowodanow bez dostarczania bialka Polaczenia bialek niepelnowartosciowych z pelnowartosciowymi powoduje uzupelnieniu aminogramu, lecz mimio wszystko nalezy dbac by % bialka roslinnego w diecie nie byl przewazajacy . Co do twojej przyszlej pracy to spalane kalorie beda prawdopodobnie zwieksza sie prawdodpodobnie do 5-7kcal/min - powstaly deficyt kaloryczny bedziesz musial uwzglednic w diecie i oczywiscie go uzupelnic

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 7/25/2004 11:56:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o ocene diety

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dieta musi byc urozmaicona wiec spoko zawsze dobrze jest dolozyc jakies owoce badz warzywa Zawsze pozostaje tez opcja b) i c) Co do gainera to oczwyscie mozesz wzbodacac nim posilki przykladowo dodajac 50g gainera do wybranego przez siebie posilku/ow - pamietaj jednak by jednak to uwzglednic w diecie Gainer te wydaje sie idealny na pore po treningowa

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 7/25/2004 12:49:08 PM Liczba szacunów: 0