SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • srednia życia ma cos wspolnego ze sportem, ale to nie dlatego ludzie zyja dluzej. starozytni Grecy - znani ze sportowego trybu zycia zyli max jakies 30 lat o prozdrowotnym, przeciwbolowym, i 'psychicznym' dzialaniu wysilku wiemy nie od dzis. ale Gregor - nie powiesz mi chyba ze wg ciebie żyjesz mega zdrowo robiąc kolejne cykle ? pasja - super, wiadomo sport to doslownie zdrowie do tego dbasz o odżywianie, sen i przekazujesz te nawyki żonie a potem dziecku- spoko naprawde godne pochwały, ale nie mowcie (ktos wyzej napisał) ze koledzy MARKA.C zle obrali priorytety, czy nie bylo " ich pasją" cwiczenie, tylko przejrzeli na oczy - nie robią juz cyklów na SAA, niestety moze zrezygnowali ze sportu( chociaz tego nie wiemy czy nie joggingują w parku, czy naawet sporadycznie na silownie nie pojdą ) ale napewno zyskali nieco wiecej zdrowia Zmieniony przez - f***master w dniu 2008-04-27 11:55:58

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 4/27/2008 11:54:49 AM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zgadza się, że większość najważniejszych witamin w multiwitaminach https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_VitaminALL_SPORT-opis34822.html. https://www.sfd.pl/sklep/Hi-Tec_Nutrition_Vitamin_A-Z_Antioxidant_Formula-opis54.html Ale moim zdaniem najważniejszą witaminą jest witamina C, dlatego ująłem ją jeszcze osobno pomijająć, że jest ona w multiwitaminie ale moim zdaniem potrzebna jest większa ilość. Z jakiego powodu dałeś witaminę D osobno? Ona też jest w multiwitaminie. Mój trop nie musi być prawidłowy. Przedstawiłem tylko moją sugestię. Czekam na wasze propozycje. A jaką multiwitaminę byś polecił? Zmieniony przez - Rapero700 w dniu 2018-12-22 17:38:55 Zmieniony przez - Rapero700 w dniu 2018-12-22 17:41:17

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 12/22/2018 5:34:35 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    bo w muliti jest jej mniej niz potrzebuejsz pewnie. C taka ważna nie jest, na pewno nie ma takiego wpływu na organizm jak D

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 12/22/2018 6:58:41 PM Liczba szacunów: 1
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witamina C jest najmniej istotna. Z diety nie ma żadnego problemu żeby uzupełnić zapotrzebowanie a nawet dostarczyć ogromne ilości, np. kawałek żółtej lub czerwonej papryki. Uzupełnij to, co ciężko dostarczyć,np. Wit. D3, omega 3, magnez.

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 12/22/2018 9:25:25 PM Liczba szacunów: 1
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jakie witaminy byście jeszcze proponowali ? Czy multiwitamina, C , D3+ K2, omega 3 , magnes załatwia temat?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 1/1/2019 4:29:14 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    To zależy od braków, ja stosuje tylko d,c w okresie jesienno zimowym i czosnek

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 1/1/2019 7:08:23 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    u mnie w podstawie zawsze jest d3, k2, witamina c opcjonalnie B complex witamina E dodatkowo, od kilku lat nie bylym porządnie chory, nie bylo sytuacji bym lezal

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 1/11/2019 9:59:25 AM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Biorę codziennie: - multiwitaminę all - 1 raz dziennie - witaminę C ostrovit lub sfd - 1 raz dziennie - magnez vitamax sfd - 2 razy dziennie - witaminę D3 + K2 1 raz dziennie - omege3 1 raz dziennie Biorę już kilka miesięcy. Już kilka paczek wziełem z każdego. Czy zalecana jest przerwa ? Czy branie codziennie suplementów nie jest szkodliwe dla żołądka? Moim zdaniem chyba trzeba raz na jakiś czas zrobić przerwę Zmieniony przez - Rapero700 w dniu 2019-06-11 21:37:16

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 6/11/2019 9:32:39 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja okroesowo niektóre suple wprowadzam, np d3 w okresach jesienno zimowych tak samo c, teraz d3 wcinam bo mam w oleju i się popsuje do kolejnej zimy.

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 6/11/2019 9:42:29 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja okroesowo niektóre suple wprowadzam, np d3 w okresach jesienno zimowych tak samo c, teraz d3 wcinam bo mam w oleju i się popsuje do kolejnej zimy. Dobrze rozumiem tylko czy branie suplementów z dnia na dzień nie powoduję negatywnych skutków ubocznych ? Czy nie powinno się robić co jakiś czas przerwy ?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 6/11/2019 10:29:03 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy do biegania

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja okroesowo niektóre suple wprowadzam, np d3 w okresach jesienno zimowych tak samo c, teraz d3 wcinam bo mam w oleju i się popsuje do kolejnej zimy. Dobrze rozumiem tylko czy branie suplementów z dnia na dzień nie powoduję negatywnych skutków ubocznych ? Czy nie powinno się robić co jakiś czas przerwy ? masz na mysli to, czy podane przez ciebie witaminy beda dzialaly z dnia na dzien lub z dnia na dzien po odstawieniu bedzie wplyw negatywny na organizm?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 6/12/2019 10:28:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Składniki: 95% kompleks węglowodanowy (maltodekstryny, glukoza, izomaltuloza**), 1,2% chlorowodorek L-argininy, kwas jabłkowy, kwas cytrynowy – regulatory kwasowości; 1% składniki mineralne (fosforan triwapniowy, węglan wapnia, hydroksywęglan magnezu, fumaran żelazawy, siarczan manganu, jodek potasu, chlorek chromu, molibdenian sodu, selenin sodu), aromaty, 0,1% witaminy (kwas L-askorbinowy - wit.C, octan dl-α-tokoferylu - wit.E, nikotynamid - niacyna, D-biotyna, octan retinylu - wit.A, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny - wit.B6, cholekalcyferol - wit.D, kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany, monoazotan tiaminy - wit.B1, ryboflawina -wit.B2, cyjanokobalamina - wit.B12), acesulfam K, sukraloza – substancje słodzące, barwniki: beta-karoten (dla smaku pomarańczowego), koszenila (dla smaku truskawkowego, grejpfrutowego, wiśniowego), ryboflawina (dla smaku cytrynowego). **Izomaltuloza jest źdródłem glukozy i fruktozy.

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 15358 Data: 7/14/2010 3:39:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 10 kg no prosze porgatulowac !a nie zapomnij i o bialku carbo Olimpa carbBx Biogenix czy Carbonox z Olimpa ? sorry ale nie wiem ile z konkursem sie czeka - sa wakacje - moze byc troszke mniej zgloszen co w koncu bierzesz C

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 15358 Data: 8/11/2010 11:52:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Optymalne pory stosowania Pro Long Protein™ Pro Long Protein™ będzie idealnym białkiem nocnym, chroniącym nasz organizm przed destrukcyjnym działaniem głodu w trakcie kilkugodzinnego odpoczynku, zapewniając w tym okresie stałą, regeneracyjną podaż aminokwasów. Pro Long Protein™ będzie doskonałym źródłem protein w okresie po treningowym, na długo gwarantując niesłabnącą podaż aminokwasów, niezbędnych do regeneracji uszkodzonych w trakcie intensywnego treningu mięśni. Synergizm działania dwóch, wysokiej jakości, źródeł białka zastosowanych w Pro Long Protein™ czyni z tego produktu elitarną odżywkę, która z powodzeniem może być stosowana przez najbardziej wymagających konsumentów. Dla kogo dedykowany jest Pro Long Protein™? Preparat przeznaczony dla wszystkich osób wykazujących zwiększone zapotrzebowanie na wysokiej jakości białko. Szczególnie polecany osobom dążącym do maksymalnego nasilenia procesów regeneracji obciążonych treningowo struktur mięśniowych, a także do stymulacji szybkiego rozwoju beztłuszczowej masy mięśniowej i siły. Będzie, zatem, dedykowany sportowcom wyczynowym, ale i wszystkim osobom ćwiczącym rekreacyjnie. Doskonale nadaje się dla zawodników dyscyplin wytrzymałościowych, sportów walki i sportów siłowych, w okresie przygotowawczym, jak i przedstartowej redukcji wagi ciała. Pro Long Protein™ jest również idealną alternatywą posiłku, wchodzącego w skład zbilansowanej diety, dla osób z nadwagą, chcących pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz dla osób prowadzących aktywny, sportowy i zdrowy tryb życia, jako dodatkowe źródło białka pozytywnie wpływające na regenerację mięśniową organizmu. Pro Long Protein™ idealnie współgra z… W celu maksymalnego zwiększenia przyrostów wysokiej jakości masy mięśniowej sugeruje się łączenie, w okresie po treningowym, niniejszego preparatu z odżywką węglowodanową CARBONOX oraz z chelatem kreatynowym magnezu MAGNA POWER™ (CREATINE MAGNA POWER™). Znamiennym suplementem wykazującym synergizm działania będzie również podana przed treningiem L-arginina w postaci ARGI POWER™ 1500 MEGA CAPS® lub AAKG 7500 Extreme Shot®. W celu maksymalizacji redukcji tkanki tłuszczowej zaleca się łączenie, w okresie przed treningowym, Pro Long Protein™ z wybranym produktem termogenicznym (Thermo stim™, Therm Line® forte, Therm Line II®) lub psychostymulującym (EXTREME Speed® Shot) i L- karnityną (L-CARNITINE 3000 EXTREME SHOT™). Sposób użycia: 1-3 porcji dz. – szczególnie przed snem i po przebudzeniu, a także pomiędzy posiłkami lub/ i po treningu. 1 porcję preparatu (40 g – 140 jednostek = 3,5 miarki lub 7 płaskich łyżek stołowych) rozpuścić w °170ml wody. Składniki: 96% Slow & Fast Protein Blend (micelarna kazeina, koncentrat białek serwatkowych), aromaty, kwas jabłkowy – regulator kwasowości, sukraloza, acesulfam K - substancje słodzące; guma ksantanowa – substancja zageszczająca; 0,03% witaminy (kwas L-askorbinowy - wit.C (4 mg - 5%*), octan dl-α-tokoferylu - wit.E (0,6 mg - 5%*), nikotynamid – niacyna (0,8 mg - 5%*), D-biotyna (2,5 μg – 5%*), octan retinylu - wit.A (40 μg - 5%*), D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy (0,3 mg - 5%*), chlorowodorek pirydoksyny - wit.B6 (0,07 mg - 5%*), cholekalcyferol - wit.D (0,25 μg - 5%*), kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany (10 μg - 5%*), monoazotan tiaminy - wit.B1 (0,05 mg - 5%*), ryboflawina -wit.B2 (0,07 mg - 5%*), cyjanokobalamina - wit.B12 (0,13 μg - 5%*)), barwniki: koszenila (dla smaku truskawkowego, truskawkowo-kiwi, wiśniowego, wiśniowo-bananowego), E150c (dla smaku toffi, czekoladowego, ice coffee, kawowego, capucino, orzecha laskowego, tiramisu). * - ZDS procent realizacji zalecanego dziennego spożycia, w porcji (40 g). Zmieniony przez - NUTRIFARM w dniu 2010-07-30 11:48:20

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7977 Data: 7/30/2010 11:47:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Glute olej nie dziala tak jak ja opisuja Izolat nie potrzebny moze byc zwykle wpc jak masz kase to moze byx optimum a jak nie to tu masz tansze whey c 6 z hi-tec Bcaa lepiej kup z hi-tec bcaa powder jak na dzien dzisiejsz najlepze bcaa na rynku Dawkowanie bcaa jakie podales raczej jest bez sensu daj 1 g na 10 kg masy ciala przed treningiem

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 982 Data: 5/30/2013 5:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moje PPM wynosi 1489 kcal. Pomożesz z resztą? Ćwiczę co najmniej 3 razy w tygodniu, od nowego miesiąca wybieram się na siłownię. Naprawdę już nie wiem jak układać te posiłki :c Zmieniony przez - p3stka w dniu 2017-09-17 14:48:45

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/17/2017 2:48:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W gwoli ścisłości - ze względu na wysoką zawartość wielonienasyconych kwasów tłuszczowych na oleju lnianym absolutnie nie można smażyć, osobiście wymieniłbym go na siemię lniane. Jakiego tłuszczu używasz do obróbki termicznej? Masło orzechowe z ziemnych nie jest optymalnym rozwiązaniem. Zestawienie twarogu z oliwą to ubogi odżywczo posiłek, brakuje warzyw - stawiaj na różnokolorowe, każdy odcień charakteryzuje się innymi wartościami. W diecie masz deficyt omega-3, wit.C,potasu, wapnia.. dieta musi spełniać wymagania ustrojowe. Owoców się nie bój. Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-09-18 13:57:42

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/18/2017 1:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, stworzyłem sobie bazę produktów z szczegółowym rozpisaniem ile każdy produkt ma: Aminokwasów: -Tryptophan -Treonina -Izoleucyna -Leucyna -Lizyna -Metionina -Cystyna -Fenyloalanina -Tyrozyna -Walina -Arginina -Histydyna -Alanina -Kwas asparaginowy -Kwas glutaminowy -Glicyna -Prolina -Seryna -Hydroksyprolina Węglowodanów: -Błonnik -Cukry proste (Skrobia, Sacharoza, Glukoza, Fruktoza, Laktoza, Maltoza, Galaktoza) Tłuszcze: - Omega3, Omega6, Omega7, Omega9 - z podziałem na ALA, EPA, DPA, DHA. Witamin: A, C, D, E, K, B1, B2, B3, B6, B9, B12, B5, Choline, Betainy i Beta-Karroten. Mikroelementy: Wapń, Żelazo, Magnez, Fosfor, Potas, Sód, Cynk, Miedź, Mangan, Selen, Fluor Sterole: Cholesterol Czy pominąłem jakąkolwiek istotny składnik diety który powinienem uwzględnić przy rozpisce? Czy posiadacie Panowie/Panie rzetelne informacje jakie jest zapotrzebowanie na witaminy osoby bardzo aktywnej fizycznie na w/w składniki (6 dni w tygodniu treningi, rano funkcjonalny wieczorem siłowy, raz w tygodniu HIIT 15 minut)? Z błonnikiem sprawa prosta bo 20-40g/dzień. Z aminokwasami to jedynie mam informacje o pełnowartościowym białku. Sprawa bardziej komplikuje się przy kwasach tłuszczowych, witaminach i mikroelementach. Chciałbym dostarczyć organizmowi 100% dziennego zapotrzebowania naturalnie, a nadwyżkę z suplementacji bo jedzenie 5kg warzyw/owoców dziennie mija się trochę z celem (i finansami). Pozdrawiam Robiłeś jakieś badania na witaminy minerały aminokwasy w organizmie ??!!!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3364 Data: 9/14/2017 8:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Wracamy do tematu. Zastanawia mnie dzisiejszy artykuł na temat witaminy C. 1000mg dla osoby nieaktywnej i 3000mg dla osoby aktywnej fizycznie gdzie cierpią stawy? Nie są to zbyt duże dawki? Zmieniony przez - Bartosz1991 w dniu 2017-09-19 09:03:42

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3364 Data: 9/19/2017 9:02:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie są to wiekie dawki, nie przedawkujesz witaminy C, stosowałem już większe dawki ale przez krótki okres w czasie przeziębienia.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3364 Data: 9/19/2017 9:24:46 AM Liczba szacunów: 0