SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://www.youtube.com/v/UTesurZorgs&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param C.d.-urywki treningowe.

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2010 10:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Daje,dół,cóż nikt nie jest doskonały,choć mnie to akurat nie przeszkadza w ogóle,ale dysproporcja rzuca się od razu w oczy Conecting nie muszę Ci już odpowiadać Swoja drogą na temat samego Tomka chciałem dodać,że w****iają mnie niebotycznie pędzle,którzy już wiedzą,ze przegra z Arreolą,z dupy wzięci bokserscy eksperci,miał przegrać z Cuninghamem,z Bell'em z,Estradą i najfajniejsze jest w tym wszystkim to,że jak obije Arreole to z następnym ktokolwiek by to nie był według komputerowych ekspertów,naturalnie przegra.Nie mogę tego pojąć nareszcie mamy punchera (jakiego nie mieliśmy od czasów Kuleja,Pietrzykowskiego,Kasprzyka)i to w 'ciężkich',który nie s******la z ringu,patrzy oponentowi prosto w oczy i godnie reprezentuje nasz kraj,boksera,który podbił wagę junior ciężka wszystkich federacji,ale to dla niektórych bananów mało. Kończąc swój wywód z tego tutaj miejsca chciałbym wiec wszelkim komputerowym pseudo ekspertom życzyć serdecznie z głębi siebie najmocniej: c.h.u.j wam w dupę!

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2010 9:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    MasaKra(c)

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2010 7:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    MMA 'trenowałem' w swoim środowisku,przez okres dorastania(takie rejony...),pózniej c.d. 'broniłem' w klubach;teraz chce relatywnie spokojnie dożyc starości Ps.-ten filmik,to taki element autopromocji,czy po prostu chciałeś sie bardziej obrazowo przedstawić,traktując mój wątek jako odskocznie?

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2010 9:39:41 AM Liczba szacunów: 0
  • falstart jak c*h*u*j ale chociaz raz 1 BAN bedzie

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2008 7:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • jak c.h.u.j

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2008 1:55:45 AM Liczba szacunów: 0
  • MPGK IPODSPODEM S M I E C I A R Z

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2008 8:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki , dobrze sie sklada bo wypadam spac A wy wszycy WY.PI.ER.DA.LA.C PA

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2008 12:42:15 AM Liczba szacunów: 0
  • budowy:szczupla, srednia i silna

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no hmmm waga 70kg wzrost 175 wychodzi 0.4 rowniutko :) a w klatce mam 108 :/ za to biceps 31.5cm :)))) trzeba sie wziasc za siebie , przez 3 lata biceps mi urosl 3 cm tylko :/ za to klatka od 75cm rosla :) Life is O/C Zmieniony przez - RusH w dniu 2002-08-21 21:07:37

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15511 Data: 8/21/2002 8:44:28 PM Liczba szacunów: 0
  • pare słów o siatkówce

    Post
    Inne dyscypliny

    BRAZYLIA Trener: Bernardo Rezende. 1. Marcelo Negrano Ur. 10.10.1972; wzrost: 200 cm; waga: 89 kg. Wyskok w ataku: 356; w bloku: 338.Klub: Zip.Net Suzano. 2. Marcelo Elgarten Ur. 9.11.1974; wzrost: 183 cm; waga: 78 kg. Wyskok w ataku: 321; w bloku: 308.Klub: CR Vasco Da Gama. 3. Giovane Farinanzzo Gavio Ur. 7.9.1970; wzrost: 196 cm; waga: 89 kg. Wyskok w ataku: 340; w bloku: 322. Klub: C.R. Vasco da Gama. 4. Andre Heller Ur. 17.12.1975; wzrost: 199; waga: 93 kg. Wyskok w ataku: 339; w bloku: 321. Klub: Unisul. 5. Henrique Zech Coell Randow Ur. 5.41978; wzrost: 201 cm; waga: 88 kg. Wyskok w ataku: 346; w bloku: 320. Klub: Telmig Celular Minas 6. Mauricio Lima Ur. 27.1.1968; wzrost: 184; waga: 79 kg. Wyskok w ataku: 321; w bloku: 304. Klub: Telmig Celular Minas. 7. Gilberto Godoy Filho Ur. 23.12.1976; wzrost: 192 cm; waga: 85 kg. Wyskok w ataku: 325; w bloku: 312. Klub: Telmig Celular Minas. 8. Douglas Chiarotti Ur. 10.11.1970; wzrost: 201; waga: 105 kg. Wyskok w ataku: 337; w bloku: 320. Klub: Telmig Celular Minas 9. Andre Nascimento Ur. 4.3.1979; wzrost: 195; waga: 95. Wyskok w ataku: 340; w bloku: 320. Klub: Telmig Celular Minas 10. Sergio Dutra Santos Ur. 15.10.1975; wzrost: 184 cm; waga: 78 kg. Wyskok w ataku: 325; w bloku: 310. Klub: Banespa Sao Paulo. 11. Anderson Rodrigues Ur. 21.5.1974; wzrost: 190 cm; waga: 95 kg. Wyskok w ataku: 333; w bloku: 321. Klub: Ulbra. 12. Nalbert Bitencourt Ur. 9.3.1974; wzrost: 195; waga: 82 kg. Wyskok w ataku: 329; w bloku: 309. Klub: Marcerata. 13. Gustavo Endres Ur. 23.8.1975; wzrost: 203 cm; waga: 98 kg. Wyskok w ataku: 337; w bloku: 325. Klub: Banespa Sao Paulo. 14. Rodrigo Sanata Ur. 17.4.1979; wzrost: 204 cm; waga: 80 kg. Wyskok w ataku: 350; w bloku: 328. Klub: Zip. Net. Suzano. 15. Anderson Menezes Ur. 4.6.1978; wzrost: 193 cm; waga: 83 kg. Wyskok w ataku: 340; w bloku: 315. Klub: Ulbra 16. Wesley da Silva Ribeiro Ur. 24.4.1979; wzrost: 190 cm; waga: 82 kg. Wyskok w ataku: 335; w bloku: 319. Klub: Telemig Celular Minas 17. Ricardo Garcia Ur. 19.11.1975; wzrost: 191 cm; waga: 89 kg. Wyskok w ataku: 337; w bloku: 320. Klub: Zip. Net. Suzano. 18. Dante Guimaraes Amaral Ur. 30.9.1980; wzrost: 201 cm; waga: 86 kg. Wyskok w ataku: 345; w bloku: 327. Klub: Zip. Net. Suzano JUGOSŁAWIA Trener: Zoran Gajić. 1. Rajko Jokanović Ur. 27.11.1971; wzrost: 190 cm; waga: 80 kg. Wyskok w ataku: 335; w bloku: 315 Klub: Moerser Sportclub. 2. Goran Marić Ur. 2.11.1981; wzrost: 204 cm; waga: 87 kg. Wyskok w ataku: 344; w bloku: 327. Klub: Vojvodina Novolin. 3. Vladimir Batez Ur. 7.9.1969; wzrost: 192 cm; waga: 85 kg. Wyskok w ataku: 345; w bloku: 322. Klub: Icom Volley. 4. Bojan Janić Ur. 11.3.1982; wzrost: 198 cm; waga: 83 kg. Wyskok w ataku: 338; w bloku: 318. Klub: Crvena Zvezda Galax. 5. Edin Skorić Ur. 1.12.1975; wzrost: 195 cm; waga: 94 kg. Wyskok w ataku: 338; w bloku: 328. Klub: Panellinos Ateny. 6. Slobodan Boskan Ur. 18.8.1975; wzrost: 197 cm; waga: 87 kg. Wyskok w ataku: 343; w bloku: 325. Klub: Itas Volley. 7. Dula Mester Ur. 3.4.1972; wzrost: 203 cm; waga: 90 kg. Wyskok w ataku: 346; w bloku: 325. Klub: Itas Volley. 8. Vasa Mijić Ur. 11.4.1973; wzrost: 186 cm; waga: 80 kg. Wyskok w ataku: 332; w bloku: 302. Klub: Vojvodina Novolin. 9. Nikola Grbić Ur. 6.9.1973; wzrost: 194 cm; waga: 91 kg. Wyskok w ataku: 346; w bloku: 320. Klub: Asystel. 10. Vladimir Grbić Ur. 14.2.1970; wzrost: 193 cm; waga: 87 kg. Wyskok w ataku: 360; w bloku: 350. Klub: Ford Roma Volley. 11. Ilija Nikolić Ur. 3.8.1974; wzrost: 194 cm; waga: 90 kg. Wyskok w ataku: 336; w bloku: 321. Klub: Nice Volley-Ball. 12. Andrija Gerić Ur. 24.1.1977; wzrost: 203 cm; waga: 101 kg. Wyskok w ataku: 350; w bloku: 323. Klub: Bossini WLF 13. Goran Vujević Ur. 27.2.1973; wzrost: 192 cm; waga: 94 kg. Wyskok w ataku: 339; w bloku: 315. Klub: Cascina Volley. 14. Ivan Milijković Ur. 13.9.1979; wzrost: 206 cm; waga: 88 kg. Wyskok w ataku: 354; w bloku: 333. Klub: Lube Banka. 15. Velijko Petković Ur. 21.3.1977; wzrost: 199 cm; waga: 88 kg. Wyskok w ataku: 329; w bloku: 310. Klub: Vojvidina Novolin. 16. Milan Marković Ur. 20.1.1980; wzrost: 203 cm; waga: 101 kg. Wyskok w ataku: 348; w bloku: 321. Klub: Budvanska Rivijera. 17. Danilo Mrdja Ur. 17.6.1977; wzrost: 205 cm; waga: 90 kg. Wyskok w ataku: 345; w bloku: 320. Klub: Crvena Zvezda Galax. 18. Igor Vusurović Ur. 24.9.1974; wzrost: 200 cm; waga: 86 kg. Wyskok w ataku: 342; w bloku: 323. Klub: Ford Roma Volley. Vladimir Grbić - niesamowity zasięg w bloku 350cm przy 193cm wzrostu!!! to jest naprawde niesamowite ! Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 13666 Data: 6/8/2002 11:23:47 AM Liczba szacunów: 0
  • pare słów o siatkówce

    Post
    Inne dyscypliny

    A jak to jest teraz Hans :)???? ILe teraz skaczesz. JA pod wpłyuwem wlasnie Ciebie zacząłem trenowac jumpa mam najwiekszego jumpa miescie 100 c male z Toba to sie nie mam co rownac :)

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 13666 Data: 3/27/2005 10:20:13 AM Liczba szacunów: 0
  • slimfatboy pomyślałem, zeby nie zmieniać CI rozkładu partii, choć możesz to zrobic więc tak DZIEŃ I KLATA 1.Wyc. sztangielek na ławce skośnej głową w dół 12-8*3 2.wyc. sztangi poziomo- 12-8*3 3.brama 10-10-10 TRICEPS 1.wyc. francuskie sztanga łamaną do czoła leżac 12-8*3 2. Pompki w podporze tyłem 12-8*3 DZIEN II BARY 1.Wyciskanie stojąc Push Press 12-10*3 2.Unoszenie hantelek do boku 12-8*3 3.Unoszenie hantelek/sztangi do przodu do wysokosci brody 12-8*3 4.kaptury szrugsy 12-10-10-8*4 NOGI 1.przysiady ze sztanga 12-6*4 2.Suwnica 15-10*3 3.Uginanie nóg na maszynie 12-8*3 4.wspinanie na palcach ze sztanga za karkiem max*4 DZIEŃ III PLECY 1.martwy ciag ze sztanga 12-8*3 2.podciaganie na drżku nachwytem max*4(jesli robisz wiecej niz 15 doczepiaj obciazenie) 3.wiosłowanie sztangielką 12-8*3 BICEPS 1.uginanie przedramion ze sztanga łamaną waski chwyt 12-8*3 2.uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 12-8*3 Dodatkowo brzuch 2 razy w tygodniu na koniec treningu(moze byc po plecach i nogach jeslid asz radę typowo siłowe cwiczenia, spiecia z obciazeniem, unoszenie nog w zwisie na drazku et c... szybkie powtorzenie, rpzytrzymanie na przypince i powolne opuszczanie, krótkie przerwy meidzy seriami, 3-4serie na gore i 2-3 na dol

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2010 9:28:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening z art "Full Body Workout - Texas Method" Co o tym myślicie? Wydaje mi się, że będzie dobre, a jak nie to na co zmienić? A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -martwy ciag 5 x 5 -lydki 3 x max C) -przysiad 1x5 -wyciskanie 1x5 - martwy ciag 1x 5 -podciaganie na drazku 3x max

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 11/23/2011 10:36:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Mleko po treningu (cz.2)

    Post
    Badania naukowe

    Problem z mlekiem w kartonie to głównie sterylizacja z bakterii które pomagają je trawić oraz proces potraktowania mleka wysoką temperaturą (UHT) który sprawia że większość wapnia jest nieprzyswajalne. - bzdura. Nieukwaszone mleko świeże zawiera śladowe ilosci bakterii kwasu mlekowego, istotne dla naszego zdrowia i trawienia laktozy ich ilości są dopiero w mleku acidofilnym. Poza tym wapń z mleka UHT jest tak samo łatwo przyswajalny jak z mleka pasteryzowanego czy świeżego (które też poleca się poddać obróbce termicznej przed spożyciem). Melko UHT ma mniej wit z grupy B (głownie taminy i ryboflawiny o około 10 - 20%. Największe straty dotyczą kwasu foliowego i wit C - ale mleko i tak wyjściow zawiera tych składników niewiele. więcej: http://przeglad-spozywczy.pl/mleczarstwo/technologie-mleczarskie/110398-technologie-proces-produkcji-mleka-spoywczego

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 18745 Data: 12/6/2012 9:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do Oceny - Krok 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam troche czasu juz jestem na tej diecie . Z obserwacji wynika ze troszkę za mało kcal straciłem jakies 2kg. Ale estetyka sylwetki tez się poprawiła. Od pazdziernika do 3 razy w tyg sporty walki chce dodac 2 razy siłownie trening typowy pod SW. Moj cel to tez zwiekszenie beztluszczowej masy ciala. Z racji tego ze uprawiam sw wiem ze bedzie to ciezkie i nie nastawiam sie na wielkie przyrosty poniewaz chce popracowac tez nad siła i wytrzymaloscia. Do tej pory spozywalem okolo 2500kcal ale postanowilem zwiekszyc na 2750kcal. Teraz dieta wyglada tak : Posilek I - 6-30 Jaja 240g Maslo 20g Warzywa 26B-33T-1Ww-401Kcal +Vitaminy + zinek +Vitamina C po 1 cpas Posiłek II 10-00 Wołowina 140g Oliwa 25g Warzywa 24-33-0-349 Posilek III 14-00 Pierś kurczaka 140g Warzywa Oliwa 25g 30-27-0-349 +Omega 3 -2caps Posilek IV 16-00 Ryz brazowy 70g Filet z kurczaka 140g Warzywa 33-3-49 Posiłek V - Przed treningowy 18-30 Ryz basmanti 100g WPC 30g Mleko 100ml 33-3-50 +BCAA 10g Posiłek VI po treningowy 21-30 Ryz biały 100g Ziemniaki piczone 200g Dorsz 150g Surówka 33-3-102-573 +BCAA 10g Posilek VII kolacja 22-30 Ser połtlusty 100g Orzychy wloskie 30g warzywa 23-24-3-329 +ZMA 3caps Co teraz daje łacznie : 200g B- 125g T i 210Ww w przeliczeniu na kg 2,5g - 1,6g- 2,6g Udział białka zwierzecego to 10%. Uwagi: Dodałem jeden posiłek przed treningowy ponieważ pora treningów zmieniła sie z 18-30 na 20. Pozdrawiam Zmieniony przez - PanOs w dniu 2011-09-24 11:00:13 Zmieniony przez - PanOs w dniu 2011-09-24 11:02:34

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 9/24/2011 10:59:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta low-carb na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tłuszcze to 41% kalorii, przy czym nasycone to 25% a jednonienasycone 40%. Wywalić białko i dodać więcej tłuszczu? Białko to ok. 2,2 g/kg.m.c., 100 g węgli dziennie (http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=10624) a reszta to tłuszcze.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 801 Data: 7/21/2014 4:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta low-carb na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białka daj 2g/kg.m.c reszte uzupelnij tluszczami

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 801 Data: 7/21/2014 9:10:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Na Twoje stare ciągi aż miło się patrzyło Te nowe c***owe IMHO sądzę, że powinieneś do dawnej wersji wrócić(o ile przywodziciel Ci pozwoli). W aktualnej wersji nie wykorzystujesz swoich atutów dźwigniowych, a na większych ciężarach(szczególnie jak wejdziesz w sprzęt) możesz mieć problem z koncówką bo pochylenie tułowia dość spore jest i "ramię"*****owe to dźwigania dla Ciebie. Ogólnie widać, że moc wraca

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2009 10:19:39 PM Liczba szacunów: 0
  • powodzenia czy moglbys rozpisac jaka metoda cwiczysz- znaczy tabelka ilosc serii, powtorzen i % c.max w kazdym tygodniu (tych wklejonych nie kumam za bardzo)

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2009 5:34:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Ful Body vs Split DYSKUSJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przy okazji tez Wam dam soga - na pewno sie nalezy za wartosciowa dyskusje (jak juz bede mogl)... -- Wodyn: czytam sobie wlasnie, drugi link juz widzialem - duzo pracy tam wlozyles i ogolnie b. ciekawy trening, lecz niestety na dluzszy okres. pierwszy tez mnie zaciekawil - cos takiego sam probowalem ukladac, ale w koncu, jak widac, ulozylem cos jeszcze prostszego, z mniejsza roznorodnoscia cwiczen i liczba serii (a to ze wzgledu na krotszy okres przerwy miedzy tymi samymi treningami). Nie rozumiem jednak czym sie kierowales, ze w treningu bic+plery w pierwszej kolejnosci trenowany jest biceps, a w drugim cyklu ciągi sa przed siadami (to musi byc masakra!) Ogolnie ten trening jest podobny do tego co robilem do tej pory w cyklach silowych (z tym, ze na prz., wl., m.c. i wyciskanie stojac robilem progresje). A - i jeszcze jedno: czy serie wlasciwe, np. 5*5p robic stalym ciezarem? pozdro PS. Teraz majac tyle opcji do wyboru na pewno skomponuje sobie dobry plan. A jesli nie wykorzystam Twojego jeszcze w tym roku, to na pewno zrobie go w nastepnym cyklu silowym (ok. lutego). Zmieniony przez - premium w dniu 2006-07-26 11:27:57

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2006 11:01:24 AM Liczba szacunów: 0