SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Mamdouh ‘Big Ramy’ Elssbiay - Mr. Olympia 2020

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/603711_10152820215215121_145165042_n.jpg

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2013 6:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamdouh ‘Big Ramy’ Elssbiay - Mr. Olympia 2020

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    On the left, 18 months ago looked like that - 240-250 lbs! 18 months later, he put on about 60 pounds! https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/254191_486716574733939_780808138_n.jpg

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2013 4:35:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamdouh ‘Big Ramy’ Elssbiay - Mr. Olympia 2020

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/1045161_167817756723645_139582762_n.jpg

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2013 10:17:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamdouh ‘Big Ramy’ Elssbiay - Mr. Olympia 2020

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    wg trenera Ramy'ego - Dennisa Jamesa - sekretem jego sylwetki jest niedobór miostatyny jak u byków belgijskich fotka z najnowszego MD: http://images61.fotosik.pl/538/41c9a70ba4bbbc2f.jpg

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2014 9:55:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Mamdouh ‘Big Ramy’ Elssbiay - Mr. Olympia 2020

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t31.0-8/s960x960/10321202_10200982392441487_3591122746182691231_o.jpg

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2014 2:28:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 lata temu pisalismy juz o tym na pt http://potreningu.pl/articles/3912/witamina-c-i-bezpowrotnie-utracona-lewoskretnosc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 11/11/2017 11:25:12 PM Liczba szacunów: 1
  • pamietam jak dzis bedac u pediatry za czasow szkolnych lekarka powiedziala mi wprost, ze jest po jakims posiedzeniu lekarskim i dowiedziono ze wit c z odpornoscia nie ma za wiele wspolnego za to rutyna juz jak najbardziej tak.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 11/12/2017 9:59:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja nie zauważyłem jakiegoś szczególnego działania wit C u siebie choć brałem różne dawki (od oficjalnie zalecanej po 3-5g). I mam tu na myśli nie tylko okres jesienno-zimowy (przeziębienia)...

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 11/12/2017 10:15:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Korelacja między wzmacnianiem odporności a witaminą C (a raczej jej braki). https://youtu.be/i_Axp1ndVwM

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 2/3/2018 2:21:33 PM Liczba szacunów: 1
  • gdy jest przeziebienia faktycznie juz za pozno na witamine c, wtedy zdecydownaie duzo lepiej dprawdza sie d3

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 2/3/2018 6:20:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Turcja i Grecja 2010

    Post
    Doping

    ja bylem na kosie tydz temu to bez recepty mozna sobie bylo witamine c kupic

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 8929 Data: 8/10/2011 3:15:29 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po przerwie. Trening z dzisiaj, 30.12.19r ok 60minut A. Wyciskanie lezac 10x40 5x60 5x80 5x100 5x110 3x120 5x100 5x100    B. Podciaganie podchwytem + Wyciskanie Hammer skos gora 6 + 12x80 6 + 12x100 6 + 10x110 5 + 9x120 5 + 15x80 C. Ściąganie Hammer mlotkowo + Rozpietki na bramie 15x40 + 15x10 15x40 + 15x10 15x40 + 15x10 Trening po przerwie. Cwiczylem jeszcze 27 grudnia, ale to taki tylko dla polepszenia regeneracji. W Wyciskaniu zapas. Ten cykl treningowy planuje ciągnąć ok 8 tygodni. Będę zwiększał objętość i ciężary. Po tym czasie spróbuję zrobić pikowanie przez 2-4 tygodnie i sprawdzić maxy. Waga po świętach 105,5 czyli w normie. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2019 5:47:14 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! Trening z 20.01.20r ok 70minut Wyciskanie stojąc 10x20 6x45 6x55 4x65 4x70 4x75 PR! Push press z przodu 4x80 Push press zza karku 2x90 1x95 1x100 Wyciskanie na Hammerze 12x80 10x100 7x120 4x140 3+2x160 PR! Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie sztanga prosta C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1. 12x12 8x50 12x35 2. 12x14 6x65 10x42 3. 10x16 6x80 PR! 8x50 4. 20x12 15x50 18x30 Trening bardzo udany. W push pressie tylko 1powtorzenie,ale zapas na kilka kolejnych. W Hammerze nowy rekord. Podobnie w bicepsie. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2020 9:01:53 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! Trening z 25.01.20r ok 75minut Wyciskanie stojąc 10x20 6x47,5 4x57,5 4x62,5 4x67,5 4x72,5 3x77,5 PR! Push press z przodu 4x82,5 Push press zza karku 2x87,5 1x97,5 1x102,5 Wyciskanie na Hammerze 12x80 10x100 8x120 15x100 Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie na suwnicy Smitha C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1. 12x12       12x50      12x40 2. 12x14        10x60        12x40 3.  12x16       8x70       12x40 4.    10x18       6x80        12x47,5 5. 15x14 15x50 12x47,5 Trening przyjemny. Siła w barkach coraz większa. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2020 5:05:35 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! Trening z 29.01.20r ok 70minut Wyciskanie stojąc 6x40 5x50 5x60 5x65 5x70 5x75 PR! Push press z przodu 5x80 Push press zza karku 2x85 2x90 2x95 2x100 Wyciskanie na Hammerze 10x90 8x110 6x130 8x110 15x70 Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie na suwnicy Smitha C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1.     15x12         12x50         10x47,5 2.     12x16         10x60         10x47,5 3.     10x20           8x70         10x47,5 4.     10x16          12x50         10x47,5 5.     15x12         12x50         10x47,5 Dalej czuję przedramiona, więc zwłaszcza przy bicepsie nie szalałem. W piątek nogi z brzuchem. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2020 8:52:35 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! Trening z 04.02.20r ok 105minut Wyciskanie stojąc 6x20 6x40 4x50 2x55 2x60 2x65 2x70 2x75 2x80 PR! Push press z przodu 3x85 Push press zza karku 3x90 3x95 3x100 Wyciskanie na Hammerze 10x80 8x110 6x140 2x170 PR! Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie sztanga C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1.     15x12         15x50         10x42,5 2.     12x16         12x60         10x50 3.     10x20           8x70         10x50 4.     12x16          5x80          8x57,5 5.     21x12         10x60         20x35 Swietny trening. Pierwszy raz w życiu założone 80kg w OHP. Zapas na jeszcze jedno powtórzenie. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2020 8:25:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, trening z dzisiaj 11.02.20r, ok 85minut Wyciskanie stojąc 10x20 6x47,5 6x52,5 6x57,5 6x62,5 6x67,5 6x72,5 Push press z przodu 4x77,5 4x82,5 Push press zza karku 4x87,5 4x92,5 4x97,5 Wyciskanie na Hammerze 10x80 8x110 6x130 4x160 Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie sztanga C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1.     10x12         10x50         10x42 2.     10x16         10x60         10x50 3.     10x20           6x70           6x57,5 4.     15x16           6x80           4x65 5.     21x12         15x50         10x42

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2020 9:04:04 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, trening z dzisiaj 17.02.20r, ok 100minut Wyciskanie stojąc 10x20 4x47,5 4x57,5 4x62,5 4x67,5 4x72,5 4x77,5 PR! Push press z przodu 4x82,5 4x87,5 Push press zza karku 4x90 1x95 1x100 1x105 PR! Wyciskanie na Hammerze 8x80 4x120 4x160 8x140 10x120 Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie na suwnicy smitha C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1.     10x14         10x45         10x42 2.     10x18         8x65         10x50 3.     8x22           8x85 PR!           8x57,5 4.     12x16           8x70           5x65 5.     15x12         10x60         10x42

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2020 9:11:27 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, trening z dzisiaj 23.02.20r, ok 120minut Wyciskanie stojąc 10x20 6x47,5 2x57,5 2x62,5 2x67,5 2x72,5 2x77,5 2x82,5 PR! Push press z przodu 2x87,5 2x92,5 Push press zza karku 2x95 5x100! Wyciskanie na Hammerze 10x90 8x110 6x130 4x150 4x170 PR! Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie sztanga C. Prostowanie ramion na wyciągu gornym 1.     12x14         10x45         10x42 2.     10x18          6x65         10x50 3.      10x22 PR!           6x85 PR!           8x57,5 4.     15x16          15x60 PR!           6x65 PR! 5.     15x16         20x40         25x30 Herkulesy 15x12,5 13x17,5 +10x12,5 Dzisiaj życiówka w OHP na 2powtorzenia. Później wyrównanie życiówki w Pp zza karku. Tam zostawiłem zapas na 3,moze nawet 5powtorzen. Szok. Kolejny rekord na Hammerze. W składance udało się zrobić biceps 85kg x 6powtorzen. Było z zarzucaniem, lecz absolutnie nie było to niebezpieczne. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2020 6:02:04 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] DT Bocian

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, trening z 29.02.20r, ok 90minut Wyciskanie stojąc 10x20 6x45 6x55 6x60 6x65 6x70 6x75 PR! Push press z przodu 3x80 3x85 Push press zza karku 3x90 1x95 1x100 Wyciskanie na Hammerze Brak Skladanka: A. Wznosy w bok B. Uginanie hantlami mlotkowo C. Triceps 1.     10x12         8x20         ? 2.     10x16          6x30         ? 3.      10x20           6x40          ? 4.     8x24 PR!          6x40          ? 5.     15x16         8x30        ? Trening regeneracyjny. W OHP rekord na 6 powtórzeń, choć jeszcze 2 w zapasie. Push press zrobiony z olbrzymim zapasem. We wznosach mogłem śmiało zrobić 10x24kg, ale byłoby to kosztem techniki. Bardzo dawno nie robiłem uginania młotkowego. Chyba wprowadzę to do nowego planu. Narazie 2 serie na 40kg hantlach. Kolejny trening będzie już z nowej rozpiski. Mógłbym żyłować wyniki w głównych bojach, ale nie mam na to parcia w tej chwili. Podsumowujac postęp : Wl - 1x130-> 2x135 Przysiad 1x202,5 -> 1x210(z zapasem) 3x200 Mc - brak postępu, robiony po przysiadach OHP - 6x65 -> 6x75(z zapasem na 2 powtórzenia) , 2x82,5 (z zapasem) Podciaganie podchwytem - 6p.->10p. , 5x18kg O maszynach czy mniej znacznych ćwiczeniach pisać nie będę, choć progres był w każdym ćwiczeniu. Pomiary : Waga przed podciąganiem 106kg -> 109kg Pas mierzony wieczorem - 106cm->106cm Biceps mierzony wieczorem bez pompy 45,5->46,5 Udo mierzone wieczorem bez pompy 69,5->71,5 Informacje dotyczące nowego planu już wkrótce. Pozdro!

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2020 1:29:18 PM Liczba szacunów: 1