SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • b) Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej Przenoszenie bym wyrzucił, poręcze mile widziane. c) Plecy - Ściąganie drążka szerokim nachwytem - Podciąganie sztangi/sztangielek w opadzie (wiosłowanie) - Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - Wznosy barków (szrugsy) - [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2240 Data: 9/23/2005 2:47:08 PM Liczba szacunów: 0
  • a) Nogi - Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach - Uginanie nóg na maszynie - Wspięcia na palce w staniu b) Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej c) Plecy - Ściąganie drążka szerokim nachwytem - Podciąganie sztangi/sztangielek w opadzie (wiosłowanie) - [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2240 Data: 9/24/2005 1:36:31 PM Liczba szacunów: 0
  • HMB-brales?wejdz!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Apok, z HMB jest ten problem, ze poprzeczka postawoiona mu zsostała dosc wysoko, gdyż wystraczy poczytac ulotki reklamowo-pseudofachowe, gdzie zachwala się HMB jako srodek pozwalajacy spalic tłuszcz, zbudowac mase miesniową, a nawet ograniczyc zapotrzebowanie na bialko (czytalem ze biorac HMB mozna zmniejszyc spozywanie bialka do 1g na k.m.c, a [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3529 Data: 12/11/2007 7:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • HST- 0 efektów?

    Post
    Trening w domu

    niech jesc sie nauczy to po 1 niech nauczy sie trenowac zanim łapie sie za hst to po 2 a po 3 niech bedzie cierpliwy jak bedziesz nolin tak sie martwił ze 2,5kg wiecej nie podniosisz to cie kortyzol zje jest masa czynników które mogą sie na to złozyć a zwalanie winy na hst (ktore i tak wybrałes za wczesnie moim zdaniem) i wyczekiwanie na [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 12/21/2008 5:25:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie spotkałem się z badaniami które by mówiły o lepszej/gorszej formie kreatyny , więc czy mono czy jabłczan nie ma znaczenia , jednak dawkowanie był zmienił . 2 tygodnie mini faza nasycenia a. porcja rano 5 g porcja po treningu 5 g Po 2 tygodniach 10 tygodni . a. porcja tylko po treningu 5 g Jeśli chcesz spytać dlaczego , dział badania naukowe [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1408 Data: 5/29/2013 10:36:53 AM Liczba szacunów: 0
  • nadczynnosc tarczycy a katabolizm

    Post
    Iron Horse Series

    mamy w dziale dwóch kolegów lekarzy, tego typu pytania powinny byc kierowane do nich, nie do mnie (Raven - który wielokrotnie wyjasnil mi zagadnienia medyczne - zapytajcie go o specjalnosc sami - chyba najbardziej przydatna dla kolegów na sfd, oraz Sniv - który po wypowiedziach widac - zna się równierz na kwestjach medycznych) . jestem z [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5937 Data: 6/1/2008 9:12:08 AM Liczba szacunów: 0
  • nadczynnosc tarczycy a katabolizm

    Post
    Iron Horse Series

    był u rodzinnego czy u specjalisty (typu endokrynolog, etc.)? W zasadzie nic nie napisałeś konkretnego. Jeśli kolega był u lekarza musiał dostać konkretną diagnozę, i jeśli po określonym czasie nadczynność miała się uregulować, a tak się nie stało, to trzeba znów iść do lekarza. Na wizycie niech powie, że regularnie ćwiczy i zależy mu na [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5937 Data: 6/1/2008 11:00:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Idealny cykl kreatynowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dekstroza do wyrzucenia, brakuje podstaw, kompleks witamin i minerałów, b complex, witamina c, omega 3

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 3/15/2015 7:50:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Idealny cykl kreatynowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hmm po raz drugi dekstroza. Powiem tak gdybym bral tylko kretke lub bcaa to moze i bym sie rozmyslil, jednak ta dekstroza polepsza przyswajalnosc i kretki i aminokwasow oraz dodatkowo zwiera tauryne ktora jeszcze bardziej poteguje ten proces. Witaminy b ,c i omega to pochlaniam regularnie z apteki jak i wyciagam z samej diety. Ozzy to nie jest [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 3/15/2015 8:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Idealny cykl kreatynowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Z diety tego nie uzupełnisz, witamin trzeba spożywać znacznie więcej, jak Ci na pudełku napiszą że jedną tabletką uzupełniasz 100 czy 150% zapotrzebowania, to w to nie wierz, bo takiej witaminy c w suplemencie masz zapewne 200 czy 300mg, a warto brać dziennie kilka gram. Dekstroza w NICZYM nie pomoże, sam cukier.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 3/15/2015 8:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • a nie wiem jakie sa z tego korzysci poprostu lubie sie kluc Wtedy moja psycha dziala tak jak powinna a tak serio to wyprobowuje sposob podany w poscie Marka.C "lagodny powrot do normalnosci" czy jakos tak. Poczytaj!! Pozdro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 12536 Data: 11/5/2006 9:56:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SZKOKS ;-) Sylwetka jest fajna, ale zdecydowanie redukcja na pierwszym planie. Odsłoni to co wcześniej udało się zbudować i da Ci szanse na masowanie (lepszej jakości) w późniejszym czasie ;-) Czekaj, bo się pogubiłam, obwody lecą? Newralgiczne to u mężczyzn pas, uda, klatka, biceps, można łydkę wrzucić. Bo nie zawsze spada tylko z pasa. Co do [...]

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 12534 Data: 5/11/2017 11:00:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    c.d /SFD/2017/5/14/de6c179a25e14b27868ec1c64d1c0f31.jpg Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/14/2017 9:38:10 PM

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 12534 Data: 5/14/2017 9:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Drobne zakupy na dzis I kilka dni /SFD/2017/5/28/3719790f80074688a2a37b3afa62f7ec.jpg Stejki , owsiane , granola , warzywa mrozone, swierzy losos, bulion, wit C , multi I omega 3 + 3kg piersi z kuraka /SFD/2017/5/28/db23b9b882074d269931808a51f6d469.jpg Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/28/2017 2:14:14 PM

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 12534 Data: 5/28/2017 2:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak pogodzić studia z siłownią??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale naprewde nie mozesz pogadac z tym trenerem? A jak to nie zalezy od niego(w co wątpie) to idz to tego,co tym zarzadza. Moze macie w szkole AZS? Wtedy zapisujesz sie tam i chodzisz sobie na te silke w szkole i robisz c chcesz? Przynajmniej u mnie tak mozna.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5503 Data: 8/30/2006 11:17:25 AM Liczba szacunów: 0
  • jedzenie dla świń

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no ale nie zdarza sie np w polsce spotkac takiego "bysiora" mieszkam na wsi i nie spotkalem takiego a dziwne ze tylko to w ameryce jest tak mi sie wydaje moze wlasciciele tych cudownych byków poprostu ingeruja w geny tych zwierzat co do blokerow miosatyny rzeczywiscie czytalem na md ze cos takiego ma byc ze niby ta miosatyna to jakis [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 12003 Data: 11/20/2009 6:58:35 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w C bym dodal do nog wyprosty

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 356 Data: 11/2/2013 8:05:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Anty Wszystko :P

    Post
    Doping

    po**** miałbym tu kłamac chcialem zaczerpna cinof a wy tu ****a wymyslacie błazenady... wez sie tu radz kogos... a c o do pisania do " nie dowiary" to sami tam psizcie ..wkoncu po to sa takie Fora zeby pytac a nie w****iac tylko ludzi... Sajgon na Tym Sfd... Zadnych Znawców... same lapsy !!!!

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3835 Data: 12/12/2006 10:32:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Chce przeprowadzic test...ale na czym?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie zdarzylem edytowac... troche dokladniejsze info Container Size: 858gr. Serving Size: 1 Scoop-12.5gr Servings Per Container: 68 Amount Per Serving: Total Calories 0 Dietary Fiber 0 g Total Carbohydrates 0 g Sugars 0 g Selenium (as sodium selenite) 70 mcg Vitamin C (as ascorbic acid) 200 mg Niacin (as niacinamide) 10 mg Vitamin B6 (as pyridoxine [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4204 Data: 12/25/2006 12:29:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Chyba za duzo schudlem? Zaparcia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Błonnik kup w aptece, może być zwykły a może być coś bardziej złożonego jak Colon C (zależy ile masz kasy) a niezależnie od tego pamiętaj o warzywach. Pozatym jak dodałeś płatki owsiane to początkowo one też mogą zapychać.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2073 Data: 4/30/2015 10:38:07 AM Liczba szacunów: 0