SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ABS II + Lafay, basen - regeneracja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, te spięcia tak sobie nazywam brzuszkami Właściwie to na Lafayu już długo siedzę tylko niedawno dodałem sobie ABS II do treningu. Po roku miałem podobne wyniki do Ciebie. B: 35, C: 27 (z pomocą ciała, nie na sztywno), A2: 45. Tylko te sprawdzałem Można w sumie jakoś włączyć tego ABSa jako przełamanie rutyny ;p PS Nie wiem czy korzystasz z 2 książki Lafaya, tam pisze ciekawe rzeczy o stagnacji między innymi (niedawno nabyłem ;p). Robiłeś już może 'wspinanie'? Jeśli tak, to co z wstawianiem treningu 70% podczas tego? Zmieniony przez - wjj123 w dniu 2011-05-23 20:59:37 Zmieniony przez - wjj123 w dniu 2011-05-23 21:02:17

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 5/23/2011 8:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • twarog z mleka prosto od krowy krzys88l!!! czytaj całość!! Glukozamine brałem kilka opakowań zjadłem razem msn i nic mi nie dało!! a po dece mówia ze stawy sie wzmacniaja.... heh czasami to dziwne dla mnie... chciałem uzyskac odpowiedzi na swoje pytania!! a tu piszecie za młody! równie dobrze mogłem napisac ze mam 25 lat a wtedy byscie sie tak tego nie czepiali i bym uzzyskał odpowiedzi na swoje pytanie....

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2394 Data: 11/4/2006 5:14:20 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w B dałbym wznosy bokiem stojąc a nie w opadzie, bo tył akcentujesz przy treningu pleców a boku w ogóle praktycznie. w C zamiast wycisku zza karku - sztangielki. gdzieś warto dorzucić łydki.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 558 Data: 5/12/2010 7:13:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Sapp miał solidne podstawy z footballu,wrestlingu(wbrew pozorom baaardzo ogólnorozwijajacy sport) Lesnar też wrestling i coś jeszcze. Foreman football amerykański No,ale Pudzian ich zmiata.Nie moze być tak,ze oni by pokonali siłowo najlepszego mistrza świata.Nie mogliby go dogonić,za późno zaczęli by strongman,a Pudzian jeszcze SW trenował. Naprawde Sapp pokazał co moze kark z siłowni(ale to bardziej wrodzona siła Sappa)okej Pudzian nie ma masy Sappa,ale ma lepszą siłę,ma,bo jest najlepszym,najsilniejszym człowiekiem świata,jak będzie umiał to wykorzystać...Będzie miazga. kimbo Slice troche namieszał,ale gdzie on do Pudziana siłą.Oby tyko Pudzian miał to coś.A jak przegra z którymś z tych gosci,to nie skreślę go,ale Sapp zaczynał z wysokiego C.Wyższego niz pudzian i dał radę. Zmieniony przez - Cezi1987 w dniu 2010-05-05 13:50:51 Zmieniony przez - Cezi1987 w dniu 2010-05-05 13:51:10

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6728 Data: 5/5/2010 1:48:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Strzelanie kości

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jedz codziennie garść pietruszki.Posiada bardzo dużą dawkę witaminy C, która bierze udział w syntezie kolagenu.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1477 Data: 1/30/2012 4:04:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie rękawice bokserskie?

    Post
    Sztuki Walki

    Rękawice RBT-7 chyba nie mają wypełnienia Bayfill, we wszystkich opisach innych rękawic RBT jest napisane że mają to wypełnienie oprócz RBT-7. To wypełnienie jest twardsze czy miększe od wypełnienia w rękawicach RKS-2 ? A co myślicie o innych modelach RBT ? http://www.elitesport.pl/sporty-walki-rekawice-bokserskie-c-1_2.html?page=2&sort=2a Zmieniony przez - ouioyoiuyi w dniu 2008-07-29 15:10:34 Zmieniony przez - ouioyoiuyi w dniu 2008-07-29 15:10:45

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7905 Data: 7/29/2008 3:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała kawa :D... czyli wielka emigracja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe pseudo kremoowki to byly w weekend ...moze rurke z kremem n/c %) ze stara kawa jest maly problem moze kiedy wszystko zacznie noralniej dzialac patrz 5 loob 6 rano %) czesc v3g i finko entrance exam jest ukladany przez dwa niezalezna grona expertoow wiec tak czy siak nie bedziecie zdawac go razem

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 9143 Data: 2/9/2004 10:37:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Miesien najszerszy grzbietu

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to prawda, wersja kulturystyczna i trojboiczna m.c napewno sporo sie rozni

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 4923 Data: 11/19/2004 9:54:01 PM Liczba szacunów: 0
  • izotek dziala w c.h** inny sposob. ogolnie tradzik to temat 10000000000000 razy abrdziej skomplikowany niz doping

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5938 Data: 6/15/2007 12:10:27 AM Liczba szacunów: 0
  • NAjmocniejsze suple na rynku

    Post
    Odżywki i suplementy

    chcesz cos co wyrwie cie z kapci z supli. Meso + 2x C-bol. Jak masz siano mozesz dolaczyc T-bola i Ebola. Efekt murowany i 100% dobrze zainwestowana kasa bez zadnej pomylki. Thermolife RULEZ jak dotad.

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 10134 Data: 5/5/2010 12:17:08 AM Liczba szacunów: 0
  • NAjmocniejsze suple na rynku

    Post
    Odżywki i suplementy

    567890 zalezy ile moze przeznaczyc kase bo jesli mi ograniczony budzet to lepiej kupic meso+cell pump i reszte wydac na bialko, mzb, witaminy ewentualnie BCAA i bedzie mial napewno lepszy efekt niz na c-bol

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 10134 Data: 5/5/2010 12:23:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Ok no może faktycznie troche przesadziłem z tym:-) ale tak czy siak musze na każdym treningu robić podciaganie nachwytem (potrzebne mi jest do testów sprawnościowych) więc dołącze je do liftów a crossfit zrobie lajtowy A Squat 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem TOTAL=30 +crossfit B MC 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem Total=30 +crossfit C WL 5x5 Wiosło 5x5 Podciąganie na drążku nachwytem szeroko 2s +crossfit a CROSSFIT będzie taki jak poleciła Martucca;-) z lekką zmianą -burpees x12 -pompki x10 -hang clean & press x5 i jeszcze takie ważne pytanie bo powiedzieliście że na ramtym programie już bym sie wypalił a ja mam oprócz 3 treningów na siłowni w dni nietreningowe: 1-2x biegowe interwały (45-15) i raz lajtowy basen. Czyli zostają mi w każdym tygodniu 1-2 dni całkowicie wolne od wysiłku, ale mam juz wakacje i praktycznie oprócz treningów to cały czas nic nie robie, czy mimo to nie przetrenuje się? bo niby czuje sie na siłach że lajtowo podołam takiej aktywności ale nie mam na tyle doświadczenia żeby to przewidzieć na serio Zmieniony przez - vixen3 w dniu 2012-05-24 09:49:51

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 5/24/2012 9:48:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Ależ Ty kochasz to podciąganie \-) Tak właściwie to nachwytu nie znosze ale musze robić bo w lipcu na sprawnościówkach będe miał%-) a crossfity to tak, będę zmieniał tylko chciałem zapytać o baze czy pasuje, bo juz sama wymiana crossfitu na inny zbytnio nie obciążający już chyba nie będzie problemem Czyli proponujesz w każdy dzień treningowy A,B,C inny crossfit, tak? czy po prostu nie można robić nigdy 2x tego samego crossfitu (bo z takim stwierdzeniem już się spotkałem)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 5/24/2012 10:08:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki CROSSFIT może być?

    Post
    Strength & Endurance

    Oj tam, można. Ja lubię wybrać sobie jeden stały dla każdego dnia (A, B, C) i tego sie trzymać, bo dzięki temu mogę monitorować progres w ciężarach i czasach treningu :-) Spróbuj sobie poćwiczyć takim systemem ze 4 tygodnie to zobaczysz, jak sprawność idzie do przodu. Po 4 tygodniach możesz pomyśleć o zmianach, jeśli Ci się znudzi albo zabraknie obciążeń ;-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 5/24/2012 10:13:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie jajecznica z 5 jaj do tego chleb żytni 100g, pomidor, po śniadaniu witaminy komplex B, D3 + K2, omega 3-6-9, osłonka na wątrobę, witamina C 1000, magnez, 2 posiłek 100g ryżu parboiled, 150g piersi z kurczaka, mix sałat lub pomidor, 3 posiłek taki jak 2, 4 po treningu szejk 60g białka + 100g vitargo, jeżeli nie mam vitargo 2 duże banany, garść rodzynek, 5 posiłek różnie 400g serka wiejskiego z płatkami owsianymi i cynamonem, czasem zamieniam kurczaka na rybę, dorsza, śledzia, tuńczyk lub wołowina, w weekendy obiad z rodzią zrazy, schabowy, mielony. Czasem jajecznica z 4 jaj ale do tego 100g kiełbasy. Owoce w ciągu dnia arbuz, jabłko. Zmieniony przez - Bili1976 w dniu 2020-03-30 14:10:44

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 454 Data: 3/30/2020 2:07:38 PM Liczba szacunów: 0
  • $$$ KASA NA AKCJE TESTOWE $$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    tepe c***e

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 4/8/2011 7:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Chodziło mi o gotowy plan treningowy, który byłby nastawiony na poprawę konkretnych wartości. Znam te WOD'y typu Angie, Annie itp. korzystam również z generatorów ale i tak najczęściej do tej pory układałem je sam. Ale nie chcę trenować w ten sposób. To błądzenie po omacku. Poszperałem w internetach na hamerykańskich stronkach i w końcu coś znalazłem. http://breakingmuscle.com/ Jak to sobie zaplanowałem. Pon - GW,BW. Wt - GW, Running. Śr - GW, BW. Czw - GW, Running. Pt - GW, BW. GW (gymnastic workout), BW (bodyweight workout). 12 tygodniowy plan treningowy, który ma poprawić siłę, balans oraz zbudować podstawę gimnastyczną. 19 - 10 - 2015, poniedziałek. A. Rozgrzewka. B. GW. 4 serie: 15 Push Ups, 10 Strict Chin Ups, 5 High Box Jumps. 10 minut odpoczynku. C. BW. 5 x 3 Pull Ups 5 x 8 Swiss Ball Leg Curl 5 x 10 Body Weight Split Squat 5 x 10 Diamond Push Up 5x5 V Up 5x5 Bridge Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-19 16:25:21

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5872 Data: 10/19/2015 2:32:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    20 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Trening gimnastyczny. 10:00 of Flexibility Work: Bridge x 5 Pancake x :30 Hang at bottom of a dip x :20 C. Bieg 6km. D. Rozciąganko. Zapomniałem włączyć stoper podczas biegu ale tempo umiarkowanie dobre jak na moje warunki kondycyjne. Trening gimnastyczny zdumiewająco cięższy niżby się mogło spodziewać po niewielkiej objętości.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5872 Data: 10/20/2015 9:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Trening gimnastyczny zawiera ćwiczenia wspomagające i asekuracyjne a jego celem jest poprawa w muscle upach, staniu na rękach i planche. Nie zawiera on ćwiczeń czysto siłowych jak podciąganie na drążku, jedynie pierwszy trening był taki. Natomiast bodyweight jest nastawiony na poprawę siły i koordynacji ruchowej. Są to dwa oddzielne programy treningowe, które po prostu postanowiłem robić równolegle. Poza tym, crossfit to nie tylko trening obwodowy czyli WOD'y. Przynajmniej takie jest moje podejście. Po co mam się zabierać za WODy skoro nie posiadam jeszcze odpowiedniej techniki. Chcę wyrobić sobie technikę, zarówno w pull upsach czy muscle upach jak i przy ciężarach i dopiero wtedy to wszystko wymieszać i połączyć w WODy i wtedy zacząć pracować nad szybkością i wydolnością. Ale dziękuję Ci za podanie świetnej strony, nie znałem jej wcześniej a na pewno się przyda :) Dzisiaj trening następujący. 21 - 10 - 2015, środa. A. Rozgrzewka. (Każdego dnia inna. Na początek rozgrzewam stawy, następnie przechodzą do rozciągania statycznego i kończę na ćwiczeniach dynamicznych). B. GW. Accumulate 10:00 of work on: 20 Hollow Rocks 20 Superman Rocks 10 Broad Jumps C. BW. 5x10 Body Weight One Legged Dead Lift 5x5 Cossack Squat 5x30 Seconds Plank to Push Up 5x10 Forward Lunge * on each leg 5x10 Calf Raise

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5872 Data: 10/21/2015 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    23 - 10 - 2015, piątek. A. Rozgrzewka. B. Gimnastics. 4 rundy: Handstand hold with wall. L - sit. Squat isometric hold. C. Bodyweight, pistol squat progression. 4 x 25 Squat 5 x 5 King Deadlift 5 x 5 Bench Pistols 3 x 20 Flying Lunges 5 x 15 Calf Raises 5 x 10 close grip push up 2 x 1min plank. Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-23 19:07:23

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5872 Data: 10/23/2015 7:07:15 PM Liczba szacunów: 0