SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • _TIFOSI_ - tą opaske co kryje się pod twoim linkiem nosił na obu nogach przez długi okres C. Ronaldo.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 10814 Data: 3/18/2006 9:33:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale wy macie problemy te wszystkie taśmy to nie żadne wwynalazki tylko albo to są plastry na rolce ogólnie dostępne w aptece ,bądź izolacja lub też zwykła taśma biurowa albo przezroczysta albo brązowa.A te co niby ma C ronaldo to jest zwykła opaska korekcyjna na staw skokowy tak jak mówił wcześniej kolega chroniąca przed mikro urazami

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 10814 Data: 4/15/2006 7:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • The Reem 2

    Post
    Scena MMA i K-1

    Pewnie Ci co chcieli to już widzieli, ale wrzucam w razie czego http://www.youtube.com/watch?v=Er4fXTzaJbw&feature=feedu w odcinku wyjaśnia się dlaczego Ali odpada za Strikeforce tak btw to z deczka c***owy tydz. w SF Alistair wypada... Zmieniony przez - w0jt w dniu 2011-07-31 16:52:08

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 9599 Data: 7/31/2011 3:58:48 PM Liczba szacunów: 0
  • rooneyy dziennik

    Post
    Strength & Endurance

    Trenując sam się wprowadzisz w świat C-F , startuj z prostych programów i stopniowo podnoś poprzeczkę . Nie widzimy jednak żywienia , a myślę że wchodząc na tak wymagające treningi powinieneś je przedstawić . pozdrawiam .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 11/2/2013 6:12:00 PM Liczba szacunów: 0
  • KONDYCJA W AT!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    ale miec duze szense na przyjecie do AT najlepiej byc nurkiem, spadochroniarzem, wspinac sie, byc ratownikiem wodnym (oczywiscie), miec PL kat. C i samochody opancerzone, jakas sensowna sztuka walki trenowac i byc w niej dobrym, noi oczywiscie przejsc testy o ktorych piszecie... nie wiem jeszcze dokladnie jakie... "... gdy ktoś mówi: ?Umiem już wszystko?, myli się - nie poznał on prawdziwego ducha muay" - Kaet Sriyapai Pozdrawiam! jocker_

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 7111 Data: 3/18/2003 8:32:35 AM Liczba szacunów: 0
  • MIT CZY PRAWDA? KTO WIE ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zależność pomiędzy cholesterolem a jajkami to juz dawno obalony mit. mozesz wcinać spokojnie w całosci. co do owoców- ja jestem na redukcji przeciwna- nie wnoszą w sumie nic pozytecznego. po pierwsze- cukry, a po drugie- witaminy w nich to kolejny mit. o wiele lepsze jest włączenie do diety stałej suplementacji kompleksem witamin. gdybyśmy chcieli uzyskać niezbędne dawki witamin i biopierwiastków ze spożywanych owoców -musielibyśmy zjadać je w takich ilościach, że nasz przewód pokarmowy by temu nie podołał. O zaspokojeniu potrzeb na witaminy i biopierwiastki w sposób naturalny można by myśleć tylko wtedy, gdybyśmy mogli zjadać owoce natychmiast po ich zerwaniu lub wykopaniu z ziemi. Te kupione na targu czy w sklepie przeszły rozmaite operacje: były sortowane, przechowywane, transportowane, znów przechowywane w sklepie, często wystawione na działanie słońca. Po przyniesieniu do domu też je przechowujemy przeważnie w lodowce, obieramy, kroimy, gotujemy, a każda taka operacja niszczy pewną część witamin. I tak np. świeży zielony groszek po ugotowaniu traci 56 proc. witaminy C, jeśli był uprzednio mrożony 83 proc., a jeśli był w puszce 94 proc. Warzywa i owoce sterylizowane w słojach lub puszkach tracą 39 proc. witaminy A i 69 proc. witaminy B1 :DDD

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4480 Data: 4/21/2011 6:20:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak powinna wyglądać dobra dieta (?)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to mi jedynie trochę podbije węgle, dodam je w dwóch posiłkach, choć zapotrzebowanie na wit poza c mam conajmniej 100% ;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 3/31/2011 3:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Muszę zrobić szybko formę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Vit. C 1g 3-4x dziennie, Strepsils w dozowniku i tabletki 500mg przeciwbolowo-przeciwzapalne np. Defalgan rozpuszczalny w wodzie. Powinno pomoc. Mi pomoglo

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5713 Data: 9/1/2006 2:08:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Noz sprezynowy.

    Post
    Sztuki Walki

    Kiedyś były takie akcje, że nóż nie mógł być dłuższy niż "dwa palce na szerokość" - chodziło o możliwość dosięgnięcia serca :) W każdym razie w latach 80-tych milicja tak czasem sprawdzała i kumplowi zarekwirowali scyzoryk. W nowej ustawie o broni i amunicji nic takiego nie ma: " a. broń biała w postaci ostrzy ukrytych w przedmiotach nie mających wyglądu broni, kastetów i nunczaków, pałek posiadających zakończenie z ciężkiego i twardego materiału lub zawierających wkładki z takiego materiału, pałek wykonanych z drewna lub innego ciężkiego i twardego materiału, imitujących kij bejsbolowy, b. broń cięciwowa w postaci kusz, c. przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej (popularnie - paralizatory)"

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 11642 Data: 10/3/2002 9:01:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta wysokobiałkowa. Prosze Expertów !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pomyłka 3g węgli na kg m.c. i sory za błędy ale się spieszyłem lessie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 6/3/2003 3:02:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw na odporność.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja jako odpornościówkę biorę Vital(x)pack (treca), witaminke c trecowską (dość ekonomiczna jest i łatwo się łyka) no i garlicin olympa - nie wali po nim z japy;P w domu wszyscy chorzy byli a ja jakoś się ostałem :P

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1281 Data: 9/28/2011 10:29:08 AM Liczba szacunów: 0
  • muspch ACT - to nieporozumienie. bedzie jeszcze chudszy,niz jestes. zwykly,podstawowy trening full body. pare ciezkich cwiczen zalatwi sprawe. i zacznij pic mleko!im wiecej,tym lepiej. oczywiscie to wszystko zalezy,czy podchodzisz powaznie do tematu i rzeczywiscie chcesz cos zmienic,czy moze traktujesz to jako zabawe,to wtedy mozesz nawet 5-dniowy split Roniego C. zastosowac-zeby bylo wesolo. jak powinien wygladac plan treningu calosciowego(FBW)oraz na co nalezy zwrocic szczegolna uwage-przedstawilem przy okazji w innym poscie: ...a tu troche o zwiekszaniu obciazen,bo nadal wielu cwiczacych ma z tym problem: pozdrawiam. ps. warto tez przyjrzec sie troche starszym postom,np.tym tutaj: moj pseudonim artystyczny w tamtym okresie : drsquat http://www.sfd.pl/Trening_FBW-t381663.html (zwroc uwage na pozniejsze komentarze...fachowcow) zycze owocnej lektury. znowu...i chyba powinienem to pisac przy kazdej okazji. plan-dla Was nowicjuszy-to bulka z maslem. forma cwiczen,technika-tego niestety tak latwo sie na sucho nie poprawi. ponad 90% postow tego dzialu powinno byc poswiecone na korekte formy cwiczen,a nie na poprawianie planow. glupota totalna. Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2009-01-25 13:38:50

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 775 Data: 1/25/2009 1:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę schudnąć! Z 114 do 90-95kg!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dziękuje moderatorom za przeniesienie tematu! Pan wyżej.. nie mam pojęcie jak to obliczyć :c BUU! Jakie ćwiczenia na uda można wykonywać na atlasie, który jest pokazany wyżej?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 473 Data: 1/12/2014 1:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwestia reklam na sfd

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    hmmm No ok no co zrobić F.U.C.K a ja musiałem wyznać swoją chwilową rekację. czemu np takiej reklamy z Hi Tec zepsutej nie ma na głownej AH HAHAH

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 2/6/2010 3:03:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i poprawy

    Post
    Trening w domu

    siady zostaw, daj ewentualnie fronty c odo tricepsa chodziło mi o rozkład serii a nie powtórzen

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2/2/2015 6:55:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki za odpowiedzi! No i mam jeszcze jedno pytanko bo tyle jest tutaj tych treningów i nie wiem ktory wybrac(ktory da najwiekszy efekt) doradzcie cos Nie wiem czy dobry by byl np. ten z www.gregry.prv.pl czy lepsze sa metody hansa?? np. PONIEDZIAŁEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. Przysiady : to zależy czy wcześniej sie już do nich przykładałeś czy też rzadko ćwiczyłeś nogi. jeśli rzadko miałeś sztange na karku to naucz sie najpierw techniki 4x15-20 małym ciężarem. Ja polecam 3-4 serie po 7-9 powtorzeń ( pamietaj o 2 seriach rozgrzewkowych i jednej seri na dojście do ciężaru np. 2x15x50kg , 7x90kg , 3-4x7-9x125kg - tak było u mnie )Powtórzenia mają być dynamiczne ! Powoli schodzisz do momentu aż uda będą równoległe do podłogi po czym dynamicznie prostojusz kolana. Podłóż jakąś podstawke pod pięty. 3. wstepowanie na podwyższenie np. ławke. 3 x 6-8 powtorzen na noge. najpierw stawiasz prawa stope na ławce ( cała pow buta przylega do ławki ), lewa noga tylko do asekuracji ! tylko i wyłącznie prawa naga pracuje. potem zmiana nóg. to jest jedna seria. ja używałem ciężaru rzędu 50-80kg. zależało to od tego jak bardzo byłem zmordowany po siadach. 4. wyskoki kolana do klatki piersiowej 3x12-15 5. odbicia ze śródstopia 2x12-15 6. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 7. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) WTOREK rozgrzewka 5-10 min truchtu , rozciąganie i wymachy nogami. pare krotkich przebiezek. skipy 3x(A,B,C)x30-40m wieloskoki : 5x10-skok L-P 5x5-skok L-L 5x5-skok P-P stary z opadu 4-8x rozbieganie 3-4 x 60 - 120m ŚRODA jak masz dośtep do płotów można by było porodzić na nich szereg ćwiczeń. daj znać jak to u Ciebie wygląda CZWARTEK możesz sobie darować :) PIĄTEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. ćwierć siady : 3-4 serie. pamietaj że użyjesz znacznie większego ciężaru niż przy zwykłych siadach ! potrzebny będzie dobry pas. jak technika bedzie dobra to po każdym powtorzeniu będziesz cofał sie sam w tył. 3. wyskoki z półprzysiadu - zejście niejest tak głębokie jak do półprzysiadu ( nazwijmy to ćwierć siad ) poczym wybijasz sie na jakieś 20-30cm. podczas lądowania uginaj kolana ( może to wydawać sie oczywiste ale inaczej rozpierodlisz sobie kolana ) 3 serie po 6 lub 12 powtorzen. Sory za tak duży rozrzut ale wybierz co Ci pasuje najbardziej. załóż jakiś pas z pianki , dobre buty i dobre podłoże też niezawadzą ;) 4. wyskoki pięty do pośladków 3x12 5. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 6. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) Jak widać jestem zwolennikiem siły. Uważam jednak że sama siła nic Ci nieda, brak będzie tego przełożenia siły na skoczność. Tak więc dużo graj , ganiaj sie za tą piłką kiedy tylko masz na to czas. Suplementacja: *zestaw witamin - tu komentarz chyba zbębny *kreatyna - jesli to Twój pierwszy raz bierz 2x po 5 gram. Rano i przed treningiem. Przynajmniej dla mnie tak było najlepiej. Możesz także kombinować z fazą nasycenia. 5 dni po 20-30g. Twój wybór. *jeśli jesteś zaspany to wypij małą czarną . do tego jakies małe ciastko 30min przed treningiem niezaszkodzi z efedryną bym uważał * jesli Twoja dieta jest uboga w białko to naturalnie możesz je uzupełnić poprzez jakąś odżywke białkową. jest tego od za***ania na rynku... No i apropo tych "*" to nie mam zamiaru bawic sie w kreatyny itp. (bedzie jakas roznica jesli nie bede tego zazywal??) To by bylo chyba na tyle...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 11255 Data: 4/17/2005 8:35:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbijanie wagi ciała przed zawodami

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Orlos, niech kolega skorzysta z poniższego sposobu prezentowanego już na Forum. Trochę późno go podaję, ale powinien być skuteczny: 1. 14 dni przed startem zaczynasz pić dużo wody - dodatkowo 2-3 litry dziennie ponad normalne jej spożycie. Najlepiej wodę przegotowaną, z małą ilością soli mineralnych. Odrzucasz potrawy tłuste i z węglowodanami prostymi, a zwłaszcza wszelkie słodycze. 2. 4-7 dni przed zawodami ograniczasz ilościowo całodzienne pożywienie i darujesz sobie kolację, całkowicie odrzucasz potrawy słone i zawierające dużą ilość sodu, np. w postaci glutaminianu sodu (wzmacniacz smaku, np. zupki błyskawiczne) czy chlorku sodu (sól kuchenna). 3. Dzień przed startem już nic nie jesz, ewentualnie potrawy białkowe w małej ilości (aminokwasy w tabletkach), i nie pijesz. Nic nie pijesz. Jeśli po południu masz więcej niż 1,5 kg nadwagi to idziesz do sauny - na zbicie ok. 500 g. 4.W noc przed startem zjadasz większą ilość kreatyny, która działa przeczyszczająco. Wcześniej musisz sprawdzić jaka to ilość i po jakim czasie cię pogoni. Żebyś się nie spóźnił z wypróżnianiem na moment wagi i startu! Już 30-50 g powinno zadziałać przeczyszczająco. Na niektórych działa już 5-10 g! Zadziałać może już po 1-2 h. Możesz spaść w ten sposób ok 1-1,5 kg. Czasami lepiej wziąć kreatynę kilka godzin przed startem, ale trzeba mieć pewność że zadziała! 5. W ciągu nocy przed startem spadniesz wypacając się, wydychając parę wodną i wysikując ok. 300-500 g, w zależności od wcześniejszego nawodnienia organizmu. Zintensyfikujesz pocenie zażywając 1-2 tabletki aspiryny (kwas acetylosalicylowy) przed snem. 6. Awaryjnie musisz mieć dres ortalionowy lub celafonowy, nieprzepuszczający powietrza i jeden lub dwa ciepłe dresy bawełniane. Gdybyś ważył za dużo na wadze to masz jeszcze do 90 minut na zbicie pozostałej części nadwagi. Zakładasz wtedy na gołe ciało ortalion, na niego dwa dresy i biegasz w miejscu. Gdybyś znalazł do tego ciepłe miejsce z dużą wilgotnością powietrza, to ułatwi ci to sprawę. Nie jest problemem zbicie wagi w ten sposób w ciągu godziny o 2-3 kg! - To jest wypróbowany sposób. 7. W przypadku ostatecznym, gdy nie masz czym sikać i pocić się, musisz mieć ze sobą kilka opakowań vitaminy C - musującej lub w tabletkach. Ssiesz ją i wypluwasz ślinę. W ten sposób można spaść jeszcze 200-400 g! Uwaga! Poniewaz takiemu intensywnemu zbijanieu wagi towarzyszey duża utrata potasu, co prowadzi do bolesnych skurczów mięśni, musisz mieć pod ręką chlorek potasu i asparginian potasu. Parę dni przez startem spożywasz asparginian, w noc przed startem zjadasz go więcej. Gdyby skurcze się mimo to pojawiały, rozpuść łyżeczkę chlorku potasu i popij - już po ważeniu. Skurcze powinny przejść. Zbić możesz w ten sposób do 4-5 kg. Może i więcej - zależy to od wielu czynników. Po przerobieniu tego sposobu zbijania sam wyciągniesz stosowne wnioski co zbijania kolejnego. Na start trzeba mieć odżywkę węglowodanową i napój izotoniczny - zastosować je tuż po zważeniu się! I nie przejadać przed startem - można zjeść tylko lekkostarwne potrawy węglowodanowe, jak ryż, makaron, ewentulanie aminokwasy - najlepiej w płynie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 9364 Data: 5/19/2004 12:07:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Staż 20 lat trening na siłę do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nogi -tu jest calkiem skromniutko Przysiady Wykroki Barki Wyciskanie sprzed głowy Podciąganie wzdłuż tułowia Unoszenie bokiem w opadzie Wznosy barków DZIEŃ WOLNY B Plecy -nie da się wiele wymyśleć, chyba tylko wyeliminowac przynajmniej jedno z wiosłowań Wiosłowanie w szerokim chwycie Wiosłowanie podchwytem Wiosłowanie jednorącz Martwy Ciąg DZIEŃ WOLNY C Klatka Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej Rozpiętki na ławce płaskiej Rozpiętki na ławce skośnej -te dwa ćw. się dubują, wyeliminuj jesno kosztem wyciskania sz-ek lub pompek na poręczach Przenoszenie sztangielki nad głową w poprzek ławki poziomej D Biceps Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej z supinacją nadgarstka Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym Uginanie ramion ze sztangą trzymaną nachwytem -też można by uznac je za zbyt podobne, to drugie proponuje zmienic albo zaniechać Triceps Francuskie wyciskanie sztangi leżąc Francuskie wyciskanie jednorącz sztangielki w siadzie Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia -tu takze nie widze sensu takich rozgraniczeń, wystarcza dwa pierwsze ćwiczenia.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1718 Data: 2/8/2009 9:59:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl masa

    Post
    Doping

    meta jelfa lub razak jeden c***?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 12/24/2010 5:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na pchnięcie kulą!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    jezeli chodzi o trening do kuli, to z takimi ciezarkami w domu o bedzie problem. najlepiej jakby byl jakis trener bo zawsze i przy pchaniu doradzi, unikniesz niepotrzebnych bledow. trening do kuli to nie tylko wzmacnianie ramion, wazniejsze sa nogi, takze plecy brzuch i ramiona, wiec trzeba wzmacniac wszystkie partie, ale hantlami 5kg sily nie poprawisz niestety, przydalaby sie jakas silownia. ale oprocz sily wazna jest szybkosc i dynamika, wiec tu mozna robic z hantelkami szybkie ruchy np "pajacyki" tylko rece przemieszczamy w gore w przod, jak w ruchu przy pchnieciu. a rozgrzewka standardowa, tak aby wszystkie miesnie rozgrzac, bieg, krazenia ramion, skip a, c, podskoki, sklony itp itd. do tego porzadnie rozgrzac stawy skokowe i nadgarstki, kilka pchniec w ziemie na nogrzanie nadgarstkow, kilka delikatnych pchniec i mozna zaczynac

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8327 Data: 4/12/2007 10:17:02 PM Liczba szacunów: 0