SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dieta, trening,odrzywki, suplementy, co i jak?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1g/10 kg.m.c.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 4/1/2012 7:43:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Bold dla Marcelq w dopingu?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Michail sorry ze nie podszedlem ale bylem przemokniety i zmarzniety(deszcz i 15*C daly mi sie we znaki), Ty zreszta miales sporo pracy z aparatem Co z MarcelQ ankieta jest dosc wyrazna?

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7397 Data: 8/6/2005 11:21:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Trensport tlenu do mięśni

    Post
    Iron Horse Series

    nie do konca macie racje jak zwykle zreszta,jesli chodzi o przyrost sily to nie dieta, nie suple i nie aerobik nie maja duzego wplywu ale uklad nerwowy, ktora latwo przetrenowac i ktory latwo i szybko sie adaptuje, co z tego ze bedziemy jesc wzorowo, spac po 10 godzin,nie robic aerobiku,brac krete itp jesli bedziemy cwyczyc za duzo i za ciezko [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4125 Data: 11/1/2008 6:12:37 AM Liczba szacunów: 1
  • Bakoma Men Hi Protein Snack

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę bardzo: Wartość odżywcza(100g produktu) ciasteczkowy / orzeszki ziemne Wartość energetyczna 1668 kJ/406 kcal Tłuszcz 16g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 8 g [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5069 Data: 2/9/2017 10:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    waga: 68kg wzrost: 180cm hardgainer zapotrzebowanie: B:2g T:1,7g W:5,6g Kcal: 3003 cel: masa I sniadanie mleko 100g/ok platki owsiane 100g/ok rodzynki 40g/ok twarog poltlosty 50g/ok orzechy wloskie 30g/ok B:30/T:30/W:110 Kcal:791 II sniadanie: bulki grahamki 80g/ok ser gouda 50g/ok szynka z indyka 60g/ok Dodaj warzywa [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 5/17/2007 3:44:52 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Jak edytuje czasem ucina mo wczesniejsza wypowiedz The Codex Alimentarius proposals already exist as law in Norway and Germany where the entire health food industry has literally been taken over by the drug companies. In these countries, vitamin C above 200 mg is illegal as is vitamin E above 45 IU, vitamin B1 over 2.4 mg and so on. [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 1/5/2010 5:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    zmniejszaja wit c bo to konkurencja dla drogich lekow

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 1/5/2010 5:55:02 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nutrifarm ale Ty chyba odwrotnie to interpretujesz. Na wszystkich forach internetowych wrze, gdyż prawdopodobnie większość supli albo całkowice zniknie z rynku albo zmieniony zostanie skład tak że nie będzie sensu suplementowania, czytaj śmieszne dawki. I tu nasze zmartwienie gdyż zarówno ćwiccy jak i ludzie dbający o swoje zdrowie chcieliby [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 1/6/2010 11:15:08 AM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dobrze ale pytałem o inne prodkuty. Też będą "unowocześnione"? Multiple to jedno, ale stosuje Wit. C Forte, Sylimaron i wiele innych które są teraz lekami i pytanie czy te produkty będą dalej produkowane? Przecież na ta pewno Nutrifarm wie. Wysatrczy napisać że w związku ze zmianą prawa: zaprzestajemy produkcję ......, zmieniamy skład w [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 1/6/2010 12:15:22 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Sławku ale ja dobrze wiem że nie ujawni mi planów wdrożeniowych (choć marketing na studiach miałem tylko jeden semestr) i ja o to nie pytałem. Chodzi mi o informacje które muszą podawać np. firmy farm. że dany produkt przestanie być produkowany lub zostanie zmieniony skład (podają to z dużym wyprzedzeniem) tak aby pacjenci/klienci mogli się na to [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 1/6/2010 5:14:56 PM Liczba szacunów: 0
  • C'mon zadnych sensownych propozycji...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 517 Data: 5/31/2014 7:13:31 PM Liczba szacunów: 0
  • LYKA LABS

    Post
    Doping

    Wiesz c Uriel wydaje mi ei ze jezlio Lyka ejdzie na psy i zaczna sie pjawiac w wiekszosci podrob to pajwi sie nowa firma ktora acznie produkoac fajy stuff.Przeciez keidys tak bylo z IP.jak IP zeszlo na psy to pojawila sie Lyka Labs.

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 11089 Data: 8/17/2004 3:38:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Naderwany mięsień piersiowy?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Co do zapobiegania radziłbym nie zapominać o odpoczynku, zmieniać co jakiś czas intensywność treningów, zadbać o odpowiednią dietę, pić rozpuszczoną żelatynę lub inny kolagen( jednak żelatyna jest pod ręką ),dorzuciłbym do dziennej diety garść pietruszki, gdyż zawiera duże ilości witaminy C , która bierze udział w syntezie kolagenu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1774 Data: 4/4/2012 6:10:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniu - niestety jesteś w błędzie lat mam 30 - a nie rozumiem co z kolei dla ciebie jest takiego niezrozumiałego w zapytaniu - to jest ZAPYTANIE czyli prośba o wyjaśnienie 2 kwestii. Skonstruję pytania jeszcze raz Jestem na redukcji i 1. Jakie polecacie spalacze tłuszczu (legalne), które faktycznie działają 2. Chcę brak 2 x po 30 g białka WPC80 [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 4/1/2014 12:33:39 PM Liczba szacunów: 0
  • bulimia!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    takie postepowanie grozi: a) gwaltowna utrata wagi a co sie z tym wiaze takze czesto efekt jo-jo b) powazne odwodnienie organizmu c) zniszczenie psychy laski przede wszystkim...bedzie myslala ze wciaz jest za gruba, ze musi sie odchudzac itd... d) nie przyjmowanie pokarmu przez zoladek a co sie z tym wiaze glodowka po czym smierc... naprawde [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 7561 Data: 4/26/2003 10:07:53 PM Liczba szacunów: 0
  • powrot sil po chorobie

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Maliniar A czy Ty również ćwiczyłeś bez żadnych witamin i suplementów ? A od oceny tematów to jestem tutaj JA astutus Ja propnowałbym dużo wit,,C,, i kup sobie najmniejsze opakowanie CARBO może być Olimp ,to naprawdę kosztuje kilkanaście złotych.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2231 Data: 9/29/2005 1:20:53 AM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy na jak najwieksza mase i ladna rzezbe

    Post
    Trening dla początkujących

    Poczytaj o ie i daj do oceny. C,,FBW by georgu", pozniej ułoz plan pod siebie i daj do oceny. Na pierwszy raz bedzie najlepszy;). Masa albo rzezba wybieraj . Nie da sie robic tego i tego naraz. Czemu nie chcesz nog robic? przeciez to polowa ciala?. I ułóż diete.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 10/20/2010 9:27:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina(artreum)-20dni-czy warto?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Glucosamina + MSN + vit C przez okres 6-8 tyg sam jestem na takim zestawie (4-ty tydzien) i musze powiedziec, ze sa juz efekty;

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4335 Data: 8/15/2004 10:55:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina(artreum)-20dni-czy warto?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Decadeuko mozesz napisac w jakich dawkach glukozamine msm i vit C ? ;]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4335 Data: 8/15/2004 2:41:12 PM Liczba szacunów: 0
  • kebab -dlaczego zły ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    @zinko no ale czy masz pewność że w sklepie dostaniesz lepsze mięso niż to co w podziemiach warszawskich ?? :P tak naprawdę wszystko c okupujemy kupujemy w ciemno

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7853 Data: 1/23/2011 9:43:43 PM Liczba szacunów: 0