SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kaloryfer

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    j**@ć kręgosłup, liczy się krata! :))

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3814 Data: 3/28/2013 5:54:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Undestor

    Post
    Doping

    "Leci film: "Pies vs. Świnia" - kto da radę? :D:D:D "- --ja sie z psami nie zadaje "Świnko moja, proponujesz pół cyklu ciągnąć na gołym teściu?"--- nawet caly co za problem????? "A po co takie nasycenie nolvą?" -------dawka optymalna imo...moze na Ciebie dziala mniej... "Chyba w chlewie już żreć dają"------ n/c "...wszystkich korci, aby dać mu rozpiske Trenu z Anapolonem"----przesada. "Chłopaki, to ma być soft, bo gość wcześniej robił soft !!! "---- 3 ampulki prolo roznicy . . .a fogle to nie czepiaj sie świni bez urazy otwieram browara Wasze zdrowie

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6073 Data: 4/2/2005 9:25:22 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna-rzeczowe pytanie!

    Post
    Odżywki i suplementy

    widze ze poszlo o transport : ) myslalem zeby do mono glukoze spijac po treningu : ) dzieki za rady. narazie mam przyrosty jeszcze po tej przerwie calkiem zadowalajace wiec dlatego jeszcze czekam : ) a co polecacie jeszcze?: ) lykam magnez zintac vit. c . co jakis czas multiwitaminke: ) co jakis czas zenszen jak musze sie pobudzic. wiec co do kreatynki procz glukozy? co moze pomoc w przyroscie masy? pomimo tego ze idzie lato nie mysle o redukcji. zreszta chcac nie chcac lato i tak zrobi swoje : )

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2282 Data: 3/15/2007 4:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejna prośba...

    Post
    Doping

    Wszystkie sterydy uzywane w kulturystyce blokuja w mniejszym lub wiekszym stopniu,poniewaz sa pochodnymi testosteronu,moze procz Oxandrolonu.Deca tez jest zmodyfikowana pochodna testosteronu.Jaki jest mechanizm blokowania przez Dece ? Nie mam pojecia,nigdzie nie moge znalezc jakiejs informacji na ten temat,chyba by sie bylo trzeba zapytac jakiegos naukowca z laboratorium Organona .Jedno jest pewne,Deca w wielu przypadkach obniza libido i to zdarza sie nawet ze na cyklu (deca dick) i mam nawet kilku kumpli ktorzy na to sie skarzyli,tylko nie pamietam jakie dawki brali,ale wiem ze w cyklu ok.10 tygodni.A skoro obniza libido to znaczy ze juz na cyklu cos niedobrego dzieje sie z ukladem hormonalnym,a wiekszosc sterydow raczej podnosi libido na cyklu,no ale przeciez Deca jest malo androgenna,wiec to zrozumiale,no ale dlaczego zdarza sie ze obniza potencje ? I kolo sie zamyka.Nie mam zielonego pojecia jak to jest,ale to tak wyglada jakby Deca na cyklu "oszukiwala" organizm ze jest syntetycznym testosteronem i ze jest androgenna (a w rzeczywistosci oczywiscie nie jest),a glupi organizm zmniejsza produkcje naturalnego testosteronu Oczywiscie tylko tak mi sie to kojarzy nie wiem jak to jest,ale odblokowac sie po Dece raczej trzeba,chociazby wlasnie z tego powodu,ze obniza potencje.Niektorzy w takich przypadkach ratuja sie na cyklu Deki Provironem,albo czasem 100 mg prolongatum na tydzien,ale to juz jest powiekszenie cyklu.To tylko kilka moich zdan na ten temat,Deca to wogole dziwna bestia "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2630 Data: 3/29/2003 7:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejna prośba...

    Post
    Doping

    No ale dlaczego Deca obniza libido na cyklu ? Ten fakt mnie chyba ciekawi najbardziej... "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2630 Data: 3/30/2003 5:03:59 PM Liczba szacunów: 0
  • mam 17 lat i potrzebuje planu na rzeźbę i siłę .

    Post
    Trening dla początkujących

    5 razy w tygodniu Nogi: a. przysiady z obciążeniem 12/10/8 b. wspinanie na palce 15/15/15/15 Klatka piersiowa a. rozpiętki 10/10/10 b. pompki 12/12/12 c. wyciskanie leżąc10/8/8 Brzuch a. brzuszki 25/25/25 b. przyciąganie nóg do klatki leżąc 15/15/15 Biceps a. zginanie ręki z obciążeniem 7kg w pozycji stojącej 8/6/6 b. zginanie ręki z obciążeniem 5kg w pozycji stojącej 20/18/16 Triceps a. Wyciskanie francuskie tylko nie wiem z jakim obciążeniem i jak to ma dokładnie wyglądac b. pompki zginając ramiona równolegle z ciałem ile się uda/ile się uda/ile się uda Może być tak?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 3/21/2009 8:51:10 PM Liczba szacunów: 0
  • ZOLNIERZ ZAWODOWY

    Post
    Sztuki Walki

    Teraz potrzebuję najwięcej szeregowych zawodowych, najlepiej z prawem jazdy. W niektórych jednostkach wymagane jest już B, C i E. Kontrakt możesz przerwać kiedy chcesz to nie więzienie. No i dobrze by było jakby Ci się wogule spodobało wojsko. A jeśli masz mature prawko na B i umisz pływać to możesz podczas służby zgłośić swoją kandydature do szkólki podoficerskiej, trwającej 11 miesięcy, a z rezerwy 6 miesięcy. Tam jest lepiej i żołd chyba 350 a nie 170. Podobno po tej szkółce podpisujesz już kontrakt na minimum 3 lata. A rezygnujesz kiedy chcesz tylko oni Ci gwarantują minimum 3 lata pracy. Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5027 Data: 8/16/2005 9:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak sie rozgrzewacie przed biegiem?

    Post
    Inne dyscypliny

    1. Rozgrzewka stojąc &#8222;w miejscu&#8221; Wszelkiego rodzaju ćwiczenia ogólnorozwojowe przechodząc od ruchów prostych / wznosy, opusty, wymachy / do ruchów złożonych / krążenia / uwzględniając stawy oraz ścięgno Achillesa. Np. unoszenie kolan w górę, do boku, wyrzuty nóg w przód, w tył, w bok, przysiady, skłony tułowia, skręty tułowia, skrętoskłony, 2. Rozgrzewka w marszu / marsz na palcach, unoszenie kolan w marszu, wymachy nóg i ramion , skłony w marszu, co 3 kroki przysiady, co 3 kroki skłony. 3. Rozgrzewka w truchcie / to samo jak w marszu / + cwał , przekładanka, różne odmiany skipów A, B, C / jednonóż , obunóż , półskipy / podskoki , wieloskoki Do rozgrzewki możemy również wykorzystać ławki, drzewa, lub współpartnera. TRASA to w miarę równa i płaska powierzchnia / ścieżki leśne, parkowe, rowerowe/ którą należy sobie wyznaczyć / przejść spacerem, marszem lub przejechać na rowerze / najlepiej aby trasa była w kształcie pętli, jeżeli nie ma takiej możliwości to biegamy do wyznaczonego punktu i wracamy tą samą drogą , sukcesywnie mogąc ją wydłużać.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5472 Data: 2/10/2009 11:42:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Zagadka :D

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hmm kurde to jest prawdopodobne na 80% bo własnie na jakieś imprezie na C ja tam nie byłem członek-mafia.suple.hardcor.pl Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7996 Data: 8/24/2003 8:16:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Miejsce rowerzysty na drodze

    Post
    Inne dyscypliny

    jak czytam wypowiedzi emily_base to kląć mi się chce... taaaak... jeździjmy po ścieżkach rowerowych, których w polsce jest mniej niż autostrad... pewnie-pokaż mi je w moim mieście to nagrodze cię noblem. Prawda, że denarwuje cię to gdy na ścieżce są piesi?? tak samo denerwujesz pieszych jadąc po chodniku, poza tym po chodniku rowerem może poruszać się jesynie dziecko, które nie ma jescze karty rowerowej, pod opieką osoby pełnoletniej oczywiscie. Jak wytłumaczysz mi to, że mojemu koledze pan władza chciał wpiep rz y ć mandat za jechanie rowerem po chodniku??!! Quibo - masz rację, należy jechać co najmniej 1m od chodnika bo w innym wypadku szanowni kierowcy samochodów nie będą cię szanować. nie wiem co takiego jest w prowadzeni samochodów, że kierowcy są takimi k * t a * a * i to samo tyczy się motorów... nie jedziesz środkiem to cie nie sznują jednym zdaniem: Agresja rodzi agresję, hamstwo rodzi hamstwo Zdrowia

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5716 Data: 7/13/2006 11:56:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Smaczne i przebadane białko.

    Post
    Odżywki i suplementy

    WHey c-6 to matrix 6 białek a nie tylko serwatka. Scitec chyba ma badania na włąsnej stronie ale czy aktualne to nie wiem, w whey c6 troszkę goryczy czuć bo sporo leucyny zawiera. Miałem c6 i sciteca oba w smaku dobre, na mleku i na wodzie.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1451 Data: 9/22/2012 3:30:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem Z Aerobami

    Post
    Trening dla początkujących

    Spoko, nic się nie stanie... Musisz brać tylko suplementy po treningu na siłce (bez posiłku) żeby zmniejszy spadki masy mięśniowej (bo przez przerwę jeszcze bardziej wydłużasz czas do potreningowego posiłku). Polecam np. BCAA, Glute, VIT C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2/23/2011 1:10:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Uratujecie potwora ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 Jaki trening na spalanie? dlugi lekko meczacy czy krotki ale bardzo meczacy ? nalepsze aeroby ok 20min myślę że bieganie będzie najodpowiedniejsze i fajnie jest je czasem urozmaicać biegać inaczej niż zwykle, bo organizm przyzwyczaja się do jednolitego wysiłku 2Jakie cwiczenia na posczegolne partie ciala a)bruch (oponka ..) brzuszki b)klatka piersiowa (nieche miec "piersi" jestem facetem) pompki i inne tego typu c)uda , posladki (zaczynam wygldac jak gruszka) biegaj, biegaj, biegaj Jedno zstrzeżenie nie ma ćwiczeń spalających tłuszcz z poszczegółnych partii to się raczej równomiernie rozchodzi tak mniej więcej 3Czy to prawda ze przed rozpoczeciem diety powinno sie zrobic jeden dzien glodowki ? sama woda mineralna ? nie widzę żadnej konieczności łodówki od początku dieta i ćwiczenia 4Jakie macie rady co byscie mi jescze poradzili? zwiększ aktywność (aeroby przeplataj z ćwiczeniami pod siłę i wytrzymałość mięśniową) wyrzuć wszelkie śmieciowe jedzonko i stosuj diete

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 8/12/2008 8:28:13 PM Liczba szacunów: 0
  • glucosamina +sp80 +wit C

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witaminy C mozna spozywac nawet do 3-4g dziennie w stanach chorobowych. W profilaktyce ok 1g dziennie. nic sie nie boj.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 988 Data: 3/10/2005 2:34:49 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja + kondycja, Pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    przeglądałem te tematy, nadal nie znam odpowiedzi na pytanie. Zakladajac ze dieta jakas tam jest, by polepszyc kondycje i spalic tkankę tłuszczową Mam: a) biegać codziennie b) biegać co dwa dni c) ćwiczyć w domu codziennie jeżeli tak to jak d) ćwiczyć w domu co dwa dni jeżeli tak to jak e) stosować abs f) stosować a6w g) stosować afterburn h) (raczej niemożliwe bo nie jestem robotem) wszystko na raz chciałbym jakąś konkretną odpowiedz, wiem, że łatwiej przekierować, ale po to zakładam temat by mieć jakąś odpowiedź w moim przypadku, przyklejone tematy w miarę czytałem, ale nie wiem co będzie najlepszym wyjściem. Motywacja jest, ale potrzebuję waszej pomocy. Pozdrawiam Zmieniony przez - Aleandir w dniu 2013-10-28 17:48:19

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 623 Data: 10/28/2013 5:42:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl

    Post
    Doping

    Nie zwalam na c***owe geny, tylko po prostu tak jest. i wypraszam sobie dzieci czarnobyla. Wyobraź sobie, ze nie ćwicząc przez święta Bożego Narodzenia (4 dni) i byciu naw******lanym jak sam **** dziwnym trafem spadło z wagi 3,5 kg, które nie łatwo nadrobić

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 578 Data: 3/15/2011 11:07:53 PM Liczba szacunów: 0
  • CZesto chory ... za często

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No wiec tak... Od dziecinstwa mialem problemy z angina. Gdy doszly treningi to tak jak mowisz - nic tylko sie wqrwic, ale praktycznie sie z tym uporalem Zaczne od tego, ze bycmoze robisz czesto cykle na kretce? (kretka obniza odpornosc). Nie wiem czy to pomaga, ale lubdzie bardzo sobie zachwalaja glutamine jako srodek wzmacniajacy uklad immunologiczny. Moj sposob jest taki... Co rano multivitaminka, a w okresie jezienno-zimowym dodatkowe porcje wit.C (chociaz naukowe opinie sa takie, ze ona to wcale nie dziala jakos rewelacyjnie na przeziebienia), a wieczorem cieple mleko z miodem. W ogole zamiast glukozy zaczalem stosowac miod! Okazal sie niemal rewelacyjnym rozwiazaniem. No i przechodzac do sedna - Ehinacea i immunal. Stosuje te kuracje w pazdzierniku i marcu! Dzialanie jest widoczne na bank! Do tego staram sie ograniczac zimne napoje gazowane i mleko prosto z lodowki. Sieka mi to gardlo niemilosiernie :/ Tragiczne sa tez wahania temperatur, ze jemy cos cieplego i popijamy zimnym. Jak sobie cos jeszcze przypomne to dopisze

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 9/17/2004 11:24:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipo 6 BLACK

    Post
    Odżywki i suplementy

    yyyy chodzi o to ze jak wpiszemy w wyszukiwarce nazwe tego srodka to wyskoczy stronka twojego guru cybera ;> p.s. kolego nie ten dzial, specjalista w dziale a nie wie co to HCL w dodatku pyta czy działa =C Zmieniony przez - Rout66 w dniu 2009-06-21 12:20:44

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9227 Data: 6/21/2009 12:18:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl do konstruktywnej oceny

    Post
    Doping

    a moze zamiast propionatu zarzucic sustanon 500 mg tyg od 4 do 8 tyg, i moze wyeliminowac wino?? q.....wa sam juz nie wiem , a nie chce s.........c tego co zaczalem !!!

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2732 Data: 4/15/2006 8:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy po raz pierwszy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CEL TRENINGU: budowanie siły CZAS TRWANIA CYKLU: 8 tygodni ZAŁOŻENIA: - trenujemy 3x tygodniu, każda grupa 1 x tyg. - opieramy się głownie na ćwiczeniach podstawowych-złożonych - ten cykl treningowy dzieli się na 2 podcykle-każdy po 4 tygodnie - w każdym podcyklu w pierwszych 3 tygodniach intensywność rośnie, a w czwartym trenujemy stosunkowo lżej - Oba podcykle są identyczne z tą różnica, że w drugim wyjściowy CM powinien być teoretycznie większy (o tyle o ile zrobiliśmy postępów w pierwszych 4 tygodniach) - przerwy pomiędzy seriami w tygodniach 1,2 i 4-120 sek., 3-150-180 sek., - minimalizujemy ilość ćwiczeń aerobowych w tym cyklu sugerowany tygodniowy układ treningów: 1-nogi+barki 2-wolny 3-klatka+tricepsy 4-wolny 5-plecy+bicepsy 6,7-wolne Klatka+tricepsy 1 tydzień 1-wyciskanie płasko 12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-wyciskanie wąsko płasko 4serie x 8,6,6,6 powt. (cięzar taki, by wykonać nie więcej powt. ile opisano) 3-rozpiętki skos-średni ciężar-to ćwiczenie na pobudzenie góry klatki i rozciągnięcie całej-3serie x 8-12 powt. 4-tricepsy-francuskie 8,8,6,6, 5-francuskie od czoła 8,8,6,6 2 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-8,6,6,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,6,6 5-8,6,6,6 3 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 (procenty są cały czas obliczane dla ciężaru wyjściowego sprzed cyklu-aż do końca) 2-6,6,4,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,4,4, 5-8,6,4,4 4 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-8,8,8,6 3-jak 1tyg. 4-8,8,8,6 5-8,8,8,6 Plecy+bicepsy: 1 tydzień 1.podciąganie końca sztangi w opadzie 4x12,10,8,6 2.drązek-max x4serie 3.podciąganie sztangi w opadzie nachwytem średnim 4x 8,6,6,6 4.M.C-12X30%, 8x60%, 6x70%, 4x80-85%x2 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6.sztanga w staniu-uginanie-4x12,10,8,6 7.młotki w staniu-4x 8,6,6,6 8-możesz dołożyć przedramię-uginanie podchwytem nadg.-z otwieraniem dłoni i opuszczaniem gryfu na końce palcy 3x 8 2 tydzień 1.-4x12,8,8,8 2-max x 4s 3-4x 6,6,6,4 4-12X30%, 8x60%, 6x80%, 4x85%, 2-3x85-90% 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x 12,8,8,8 7-4x 6,6,6,4 8-jak w 1tyg 3 tydzień 1-4x12,8,6,6 2-max x 4s 3-4x6,6,4,4, 4-12X30%, 8x60%, 6x85%, 4-2x100%x2, 4x90% 5.szrugsy-sztanga lub sztangielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,6,6,6 7-4x 6,4,4,4 8-jak 1tyg 4 tydzień 1-4x12,8,8,6 2-max x 4s 3-4x8,6,6,4 4-4x8,6,6,4 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,8,6,6, 7-4x6,6,6,6 8jak 1tyg BARKI+NOGI: tutaj kolejność grup mięśniowych zależna od indywidualnych priorytetów i predyspozycji BARKI: 1 tydzień 1-unoszenie bokiem-4x12,8,8,6 2-wyciskanie-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 3-unoszenie w opadzie-3x 8,8,6-najlepiej jednorącz-wiesz pozycja, jak przy wiosłowaniu sztangielką 4-możesz dodać-jeśli masz siłę(ale wtedy jako 3-cie przed opadem)-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szerokim nachwytem 8,8,6 2 tydzień 1-4x12,8,6,6 2-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 3-3x8,6,6 4-PODCIĄGANIE 6,6,6 3 tydzień 1-4X12,6,6,6 2-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 3-3x6,6,6 4-3x6,6,4 4 tydzień 1-4X12,8,8,6 2-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 3-3X8,8,8 4-3x8,8,6 NOGI: 1 tydzień 1.przysiady-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-prostowania-4x8 powt. 3-uginania 4x8 powt 4-wspięcia na palce-na jednej nodze-ciężar w ręku-lewa noga-prawa ręka i odwrotnie 4x 12 powt. 2 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-4X8,8,6,6 3-4X8,8,6,6 4-4X12,10,8,8 3 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 2-4X8,6,6,6 3-4X8,6,6,6 4-4X12,8,6,6 4 tydzień 1-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-4X 8,8,8,8 3-4X8,8,8,8 4-4X12,8,8,8 co myslicie o takim treningu ? zaczerpnięto z www.atleci.pl

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 2/16/2008 5:10:45 PM Liczba szacunów: 0