SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Bezglutenowe Ciasto Rabarbarowo-Jabłkowe -2,5 szkl mąki kukurydzianej -2 jaja -200 gram masła extra -trochę stewii Zagnieść ciasto zostawić w zamrażarce na ok 0,5 godz W tym czasie rabarbar i jabłka obrać(dowolna ilość).Ugotować na parze ok 10 minut z kilkoma goździkami.Odłożyć.Ciasto wyjąć,częścią wylepić blachę,podpiec 15 minut w 180 C.Wyjąć ,wyłożyć owoce(goździki usunąć)posypać cynamomem i stewią.Resztę ciasta pokruszyć na owoce.Piec ok 35-40 min do zrumienienia w temp 180C.Oprószyć lekko stewią w cynamonem(mi zostało zmieszanego z owoców.Smacznego

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2013 3:36:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Bezglutenowe Ciasto Rabarbarowo-Jabłkowe -2,5 szkl mąki kukurydzianej -2 jaja -200 gram masła extra -trochę stewii Zagnieść ciasto zostawić w zamrażarce na ok 0,5 godz W tym czasie rabarbar i jabłka obrać(dowolna ilość).Ugotować na parze ok 10 minut z kilkoma goździkami.Odłożyć.Ciasto wyjąć,częścią wylepić blachę,podpiec 15 minut w 180 C.Wyjąć ,wyłożyć owoce(goździki usunąć)posypać cynamomem i stewią.Resztę ciasta pokruszyć na owoce.Piec ok 35-40 min do zrumienienia w temp 180C.Oprószyć lekko stewią w cynamonem(mi zostało zmieszanego z owoców.Smacznego /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6015f00d5e94462e9923b73c1dde34b7.JPG

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2013 3:41:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    nazwijmy to CHLEBEK JAGLANY (bezglutenowy) SKŁADNIKI 400 gr kasza jaglana 70gr mąki jaglanej(może być inna ,gryczana itd.) 4 jajka (240 gr) 20gr oliwa sól,pieprz Kaszę ugotować,poczekać aż wystygnie. Dodać wszystkie składniki, zmiksować na jednolitą masę, jak za gęste to dodać wody(ja tak zrobiłam) Piec 180 st C około 50 min. Wyszło zaskakująco smaczne :-) Zero filozofii ,super prosta alternatywa dla kaszo-maniaków;-) WARTOŚCI ODŻYWCZE W 100GR kcal 238 białko 8.8 tłuszcze 6.3 węglowodany 36.0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/569314315edd4cacb922b7b36f97698c.jpg Zmieniony przez - KWOKA w dniu 2014-02-02 17:50:31 Zmieniony przez - KWOKA w dniu 2014-02-02 17:50:46

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2014 5:43:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    FRYTKI ZE SŁODKICH ZIEMNIAKÓW SKŁADNIKI słodki ziemniak 200 gram olej kokosowy 5 gram przyprawy: sól,pieprz,curry(ja takie daję, bo lubię) WYKONANIE ziemniaka obrać ,pokroić w plastry i paski(ja lubię grubaśne). Ułożyć w naczyniu żaroodpornym, polać albo pokruszyć olej, dodać przyprawy. Wsadzić do rozgrzanego piekarnika temp 180st C około 30-40minut . Zero filozofii, a miła odmiana dla ryżu, kasz ,itd. Mniam :-) WARTOŚCI ODŻYWCZE W PORCJI 200GR 217 kcal B 3 g WW 40 g TŁ 5 g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ccb4a3c636564910bb5b82a4d48a5f98.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/282333a3a6e84e5c8d04e031094a3ddb.JPG Zmieniony przez - KWOKA w dniu 2014-02-11 12:08:07

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2014 12:05:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Rolada drobiowa ze szpinakiem: Składniki: 1kg g mięsa mielonego (piersi kurczaka lub indyka) opakowanie szpinaku mrożonego 100 g sera Feta 3-4 łyżki mąki gryczanej (plus odrobina do posypania) 1 jajko 2 cebule, czosnek 1 łyżeczka gałki muszkatołowej 1 łyżeczka bazylii 2 łyżeczki czosnku granulowanego sól pieprz kurkuma Szpinak rozmrozić, smażyć, aż odparuje cała woda. Doprawić do smaku. Odstawić do przestudzenia. Mięso mielone wymieszać z jajkiem, mąką gryczaną, posiekaną cebulą i czosnkiem. Doprawić solą i pieprzem, innymi przyprawami. Na blacie rozwinąć kawałek folii spożywczej. Na folii rozłożyć mięso mielone – tworząc płat o długości blaszki do pieczenia. Szerokość ma być zbliżona do szerokości folii. Na środku mięsa ułożyć szpinak i pokrojoną w kostkę fetę. Z pomocą folii zwinąć mięso tworząc roladę. Odwinąć folię i zawinąć roladę w papier do pieczenia, przełożyć do blaszki i posypać mąką gryczaną. Piec około 50-60 minut w temperaturze 185°C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c87d4a0d0c1847b49ead49ce4a2f525d.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4d6a52a45c22481185998c058ed323a7.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/49450b5ae80c45c5a74c6b055bf8857b.jpg Zmieniony przez - Ola1 w dniu 2014-05-30 10:19:39

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2014 10:16:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    no to KLOPS ;-) trudność wykonania 1/10%-) składniki 900g mięso(jakie kto chce) ja dałam z indyka 2 jaja 50gr kasza jaglana ugotowana lub bułka (zależy co kto je ;-) ) 100gr żurawiny lub po 50 g żurawiny i rodzynek(co kto lubi ,można bez) 50 g orzechy nerkowca, lub inne lub bez;-) cebula,czosnek,przyprawy wykonanie Mięso zmielić.Dodać składniki( ja starłam cebulę na tarce,można zeszklić na oliwie) dodać wszystkie składniki i przyprawy,połączyć w jednolitą masę. Piec w temp 180-200st C 60-70minut w 100g gotowego produktu B 17.5 T 7.0 WW 12.0 smaczne na zimno i ciepło :-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3560d082cbd748ddb57d63261e152691.jpg Zmieniony przez - KWOKA w dniu 2014-07-24 19:13:11

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2014 7:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Wstawiałam już przepis w dziale ''kuchnia'',ale może przyda się i tutaj:-) Pasztet paprykowo pomidorowy z wątróbką: Składniki: 300g wątroby u mnie sarniej (może być drobiowa,wieprzowa,wołowa,cielęca,etc.), 100g fileta z indyka, jajko, 20g płatków owsianych, cebula, przyprawy: sól,pieprz,papryka,czosnek,zioła prowansalskie,lubczyk, 100g papryki, 100g pomidora, Przygotowanie: *Wątrobę ugotować wraz z filetem, *Zamiast bawić się maszynką do mielenia wrzuciłam ugotowaną wątróbkę i filet wraz z resztą składników do blendera kielichowego, *W czasie blenderowania dolewałam wody aby zrobiła się gęsta masa , *Gotową masę przelać do foremek (u mnie wyszło na 3 średnie) *Posypać kminkiem i piec w 180° C przez ok.50minut. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b569dd29000341eca72f8c97530fac59.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/10d699a8ede94eee8c65875b4ecdc64f.jpg

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2015 7:56:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Babeczki czekoladowo-proteinowe 3 jajka 1-2 banany (ok.150-200g) 10g kakao 90g mąki pełnoziarnistej (osobiście najbardziej smakują mi z żytnią, ale z pszenną też są dobre) 10ml oleju/masła (jaki komu tłuszcz pasuje) 40g migdałów (opcjonalnie - ja dodaję, żeby podbić tłuszcz) 5g sody oczyszczonej 60g odżywki białkowej (najlepiej czekoladowej lub waniliowej/migdałowej, jeśli preferujecie mniej słodkie babeczki to naturalnej) 20-30g płatków owsianych 60-70g twarogu półtłustego odrobina wody, jeśli masa wyjdzie zbyt gęsta Przygotowanie: 1.Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy na gładką masę (oczywiście będą jakieś gudki, bo płatki i migdały nie zmiksują się idealnie, ale się tym nie przejmujemy) 2. Przelewamy masę do foremek (u mnie malutkie - na 24szt, silikonowe) 3. Wstawiamy do nagrzanego do 180-190*C piekarnika na ok.18min (przy większych foremkach dodajcie 3-5min na wszelki wypadek) 4. Wyjmujemy, studzimy i pilnujemy się, żeby nie zjeść za dużo }:-( B/W/T - wszystko zależy od tego ile konkretnie dacie składników, tym razem w 24szt. wyszło mi - 1389,7kcal B:106,5 W:133,8 T:47,0 na 1babeczkę: B:4,44 / W: 5,57 / T: 1,95 /SFD/Images/2015/8/19/8c78f94d572d4cbcaee2be5117c3791a.jpg

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2015 8:15:28 PM Liczba szacunów: 8
  • [BLOG] KETO ROAD START 157 KG

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dzisiaj wszedł marszobieg 16min z planu. Potem odmierzyłem 30 kroków i robiłem ciągiem skip A, skip C, przeplatanka, obwodzenie nogi lewa, prawa, sprint ok. 75%, zbieranie grzybkow, wieloskok. W sumie 8 kursów powrót marsz i 4 takie serie. Była siła na więcej ale postanowiłem ze pośmigam na rowerze co by stawy odpoczęły trochę. Wiec lecę póki słonce świeci. /SFD/2019/10/20/8864ca77ab804bb8a2fe9d4a89ca15ba.jpg Zmieniony przez - espe123 w dniu 2019-10-20 16:34:43

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 2029 Data: 10/20/2019 4:32:30 PM Liczba szacunów: 2
  • Dość niezdrowego Żarcia!! Dziennik Krisa + Koniu151 soon.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro to dziennik to wrzuce jak wyglągdało moje zarło i trening dzisiaj. Śniadanie Jajecznica na oliwie z oliwek ze szczypiorem 4 jaja Chlebek chrupki z maki wielozianistj i brazowego ryżu x7 kromali Orzechy mix brazylijskie,włoskie, migdały, laskowe x garsc Tran z dorsza w kapsulach+ wit C rozpuszczalna Przed treningiem 250 g cyca z kury 100 g kaszy jeczmiennej pełowej oliwa z oliwek Trening Plecy sciaganie drazka do klaty 4 serie 12,10,8,6, powtorzen max ciezar sciaganie do klaty wasko siedziac jw wioslowanie sztanga w opadzie jw plus maszyna na gore plecow nie jestem pewny jak sie nazywa ;p Biceps arm curl 4 serie 12 powtorzen do max ciezary hantle 4x12 modlitewnik łamana 4x 10 50kg I tu skonczył mi sie czas do cieć z silowni zamknal o 18 a ,yslaem ze do 19 i nici z brzucha i aero no cóż. Po treningu Białko porcja 24g białka i bananek P treningu w domu 160g cyca z kury 100g ryz basmati jabłko mandaryna x 2 Na kolacje Gotuja sie 3 jaja bo twarogu zabrakło I walne kielicha oliwy ... a co mi tam zasłużyłem ;p I to nja tyle na dzis panie i panowie. Ps Koniu czekam ;p ;p ;p Pozdro Kris1983

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3933 Data: 11/3/2012 11:31:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - 5 dniowy - Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Darek62 rozpatrujmy kwestie indywidualnie. u jednego "pojdzie",a u drugiego sam uklad cwiczen(push/pull;4xtyg.)-nie przejdzie. ...a zreszta kolejnosc cwiczen sugeruje,ze to wlasnie PP ma pojsc-a nie inne cwiczenia na obrecz barkowa,ktore sa wykonywane pozniej-jako dodatek. i tak znacznie lepszym ukladem jest gora/dol i oczywiscie dol zawsze PO gorze. po ciezkich siadach,ciagach w poniedzialek-mozesz zapomniec o odpowiedniej stymulacji gory we wtorek.(CUN dostal w dupe za bardzo dzien przed) a to znowu doprowadza nas do kolejnego bardzo dobrego ukladu: A1 - horizontal push/pull B1 - quad dominant A2 - vertical push/pull B2 - hip dominant lub wg metodologii kulturystycznej: A - klatka B - nogi C - barki D - plecy (bic/tric wedle uznania) kenio80 ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1721 Data: 8/24/2011 12:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - 5 dniowy - Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Antos wyjaśnił już całą sporną kwestię. Traktor71 podział jest również bardzo dobry. Można poszaleć trenując klatkę, barki i ramiona 2x w tygodniu ze zmienna intensywnością i objętością. Np: A – klatka mocno (dwa różne wyciskania) , barki lekko (dwie wersje wznosów na większa il. powt.), tricepsy lekko (wystarczy 1 ćwiczenie na wyciągu), bicpesy mocno (1 ćwiczenie ze sztangą) B - nogi - wiadomo - przysiady, suwnice, prostowania, żuraw, łydki (stojąc, siedząc) i nogi całe styrane C - barki mocno (dwa ćwiczenia wyciskowe), tricepsy mocno (1 ćwiczenie wielostawowe np. docisk), biecepsy lekko (1 ćwiczenie na większą liczbę powt), klatka lekko (jedno ćwiczenie wyciskowe hantlami np i jedno rozciagające - oba na większą il. powt.) D – plecy, tu także wiadomo - podciaganie na drążku w najmocniejszym układzie, rack pull/MC, wiosłowania jednoracz, sztangami, Zmieniony przez - kenio80 w dniu 2011-08-25 11:58:20

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1721 Data: 8/25/2011 11:57:44 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 239: Jones vs. Santos

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.fight24.pl/wp-content/Luke-Rockhold-1.png smh.com.au / AAP Luke Rockhold odpowiada Anthony’emu Smithowi zarzucając mu tchórzostwo Luke Rockhold odpowiedział na ostry komentarz Anthony’ego Smitha, który podczas ubiegłotygodniowej konferencji prasowej zmieszał byłego mistrza wagi średniej UFC z błotem. Rockhold i Smith wdali się w pyskówkę, odkąd Lwie Serce przygotowywał się do walki o tytuł wagi półciężkiej z mistrzem Jonem Jonesem. Rockhold mówił, że Smith nie będzie zagrożeniem dla Jonesa i prowokował go, planując swoje przejście do kategorii 205 funtów. Podczas konferencji prasowej UFC, Smith obiecał „wywiercić dziurę” w twarzy Rockholda zaraz po pojedynku z Alexanndrem Gustafssonem. „Ten facet to pie**ona kupa gówna. Je**ć Luke’a Rockholda” – Anthony Smith wściekły na byłego mistrza wagi średniej Luke Rockhold odpowiedział na słowa i groźby Anthony’ego Smitha w rozmowie z TMZ Sports samemu wylewając pomyje na byłego pretendenta do tytułu: „Prawda boli. Nie wiem, niektórzy ludzie nie mogą po prostu przyjąć prawdy i to jest problem, zawsze to mówię. Może mówić dalej, może nadal paplać, ale miał swoją okazję. Mógł zebrać się na odwagę, zamiast być suką i chłopcem na posyłki dla UFC. Albo ma się jaja do podjęcia walki albo jaja, żeby jej nie podejmować. Widziałem jego wywiad i oczywiście nie chciał wziąć udziału w tej walce . Chciał wziąć wolne. Mógł to zrobić. Mógł trzymać się swojego słowa, bo ja byłbym tutaj. Pierwszą rzeczą, o którą poprosiłem UFC po tej walce , było sprawienie, żeby doszło do naszej walki. Potem zaczął marudzić, załatwił ich sprawy i udał się do Sztokholmu.” Luke Rockhold w swoim debiucie w dywizji półciężkiej spotka się z Janem Błachowiczem na gali UFC 239 zaplanowanej na 6 lipca w Las Vegas. Co do Anthony’ego Smitha, jego walka z Alexandrem Gustafssonem odbędzie się 1 czerwca na gali UFC Fight Night 152. https://youtu.be/nSnJ6BuXwUw

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 7549 Data: 4/16/2019 10:18:50 PM Liczba szacunów: 0
  • m96 rocznik 91

    Post
    Galeria Zdjęć

    qukla- jak ty w takiej pozie chcesz kaptury ocenic? marycha na konkrecie, nawet w spodniach widac ze nogi za slabo ale jestes taki wysoki ze dobrze wiem jak trudno Ci je bedzie rozbudowac ... ale reszta konkret, widac ze odpaliles lont odrazu nabity sie zrobiles w c***

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2010 3:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pomidor to owoc ! " Owoc jednorocznej rośliny - pomidora zwyczajnego z rodziny psiankowatych, pochodzącej ze Środkowej lub Południowej Ameryki, skąd zostały przywiezione do Europy i rozprzestrzeniły się dość szybko na inne kontynenty. Ciekawostką jest, że początkowo były uważane za trujące i hodowano je w ogrodach dla celów dekoracyjnych. Dziś pomidory należą do najpopularniejszych warzyw na świecie, bez których nie może się obejść żadna kuchnia. Owocem jest jagoda barwy zielonej (w stanie niedojrzałym), różowej, czerwonej lub żółtej (owoc dojrzały), kształtu kulistego o przyjemnym, orzeźwiającym, soczystym miąższu. Spożywa się je w stanie świeżym lub przetworzonym na soki i koncentraty, stanowią też świetny dodatek do wielu napojów i potraw, np. zup, mięs, sosów. Pomidory są bardzo odżywcze, zawierają m.in.: sód, potas, magnez, wapń, mangan, żelazo, kobalt, miedź, cynk, fosfor, fluor, chlor, jod, karoten, witaminy: K, B1, B2, B6, C; kwasy: nikotynowy, pantotenowy, foliowy, szczawiowy; biotynę. Najbardziej znane i cenione odmiany: Najwcześniejszy, Immun Pudliszkowski, Karzełek Puławski, Zelandia, Potentat, Red Cloud, Oppen Air." Zrodlo: http://medycyna.linia.pl/pomidor.html Zmieniony przez - syndespoty w dniu 2005-11-13 14:51:16 Zmieniony przez - syndespoty w dniu 2005-11-13 14:52:40

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2005 2:47:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kolega rozpisał mi plan treningowy co sądzicie??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    b.) Przysiady 4 po 12 powtórzeń: 2 sek faza koncentryczna 4 sek faza ekscentryczna, c.) Martwy ciąg na prostych nogach 4 po 12 2sek koncentryczna 4sek ekscentryczna, Ktoś chyba czytal Książkę PAna Michalskiego

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 4/23/2010 8:25:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Adrian Waszak 93r

    Post
    Galeria Zdjęć

    wklejam jeszcze zdj z przed roku na masie. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/311156_527751600587720_1514080748_n.jpg Zmieniony przez - 4dri4n w dniu 2013-06-30 00:41:46

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5943 Data: 6/30/2013 12:40:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Obóz treningowy z R.Słodkiewiczem w Świnoujściu 26 , 27 lipiec

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    C-D pozowania: Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3473 Data: 7/3/2003 3:11:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Niech wpisuja sie ci ktorzy maja dobre efekty (masowe i silowe) bez DIETY!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    porazka to jak jestes ekto i musisz wpier****c 7 posilkow, gainery, bialka, duzo spac, nie przemeczac sie zebynie spalic kalorii, ładowac kosmiczne ilosci pieniedzy w ILOSC jedzenia ktora spalisz zanim dojdziesz z kuchni do pokoju.... tragedia ; //

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2012 8:19:10 PM Liczba szacunów: 2
  • cykl 6 co wziąść

    Post
    Doping

    co ty *******isz gamoniu ty masz pojecie akurat po co sie sztuki wali trenuje!!!! to moja pasja tak jak twoja bycie pseudo kulturysta, ja krytyke znosze ale jak mnie obrazasz gamoniu to inaczej wlasnie rozmawiam.przezycia to moglem jedyne miec takie ze z takimi c..lami jechalem szybko )) reszte sobie sam dopowiedz ja koncze ten post . dzieki chłopaki za rozpiske a co do matołow "pseudo kulturystów" co wpier..laja wagony koksu zeby sie dowartosciowac to mowie powodzenia )

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2682 Data: 10/21/2009 12:36:14 AM Liczba szacunów: 0