SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening Ciężar praktycznie taki sam jak tydziń temu - jedynie na przysiadach był inny i to troszeczke.... barki: - Wyciskanie sztangi zza karku - serie 12/12/10/8/6 - "w kg" 30/40/40/45/45 30/35/40/40/40 - unoszenie sztangielki w bok - 12/10/8 - "w lb-funtach" 40/40/40 35/35/40 - unoszenie hantli w przod - 10/10/10 - "w lb" 35/40/40 30/30/30 - Unoszenie hantli w opadzie - 10/10/10 - "w lb" tak samo 30/30/30 nogi: - przysiady - 12/10/8/6/6 - "w kg" 110/132,5/152,5/157,5/160/110100/132/152/157/132 - Wyprosty siedząc - 12/10/8 - "poziom" 10/10/11 10/10/10 - suwnica - 12/10/10 - "w kg" 110/110/- 120/135/140 + rowerek 23min. + brzuch Wrażenia: Pompa jest masakryczna - pierwsze cwiczenie daje najbardziej popalic. Dzisiaj po przysiadach mysałema ze padne - dosłownie - wy***any na maxa. Potem prostowanie na wyciągu - a na samym końcu suwnica - ciezra mniejszy niz ostatnio - zrobiłem tylko 2 serie i dosłownie musiałem sie wyczołgać z pod maszyny - uda spompowane strasznie - w sumie nigdy az tak nie miałem!! Dobrze dobrze Posiłek potreningowy: 80g ryzu 200g piersi ogórki i buraczki Teraz gotuje piersi - do pracy i na potreningowy: ... i wspomagam organizm - witaminą C w ilośći 1000mg (ponad 1500%):

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2008 10:14:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcialbym cos dodac do tematu marka C . Marku moja mama przyjmowala polski metanabol 5 mg w postaci slynnej piramidki w latach 80 tych przyjmowala go z przepisu lakarza daltego ze miala niedowage i grozila jej anoreksja i nie dlatego ze nie jadla ale wracajac do tematu lekarz przepisal jej ten metanabol i go wcinala nie wiedzac ze chudla nie od choroby tylko ze byla ze mna w ciazy i wlasnie bedac w ciazy wcinala metanabol malo tego pozniej wybuch czarnobyl lekarze nie dawali mi szans na normalne urodzenie twierdzili ze urodze sie nienormalny a pomimo wszystkiego uwazam ze jestem normalny nie mam zadnych chorob urodzilem sie z normalna waga z mozgiem tez jest ok wiec jak wiekszosc nie dowierzam lekarzom jak snuja na jakis temat wnioski a lekarze w wiekszosci przypadkow sa negatywnie nastawieni do saa nie pisze o tym zeby kogos oczerniac tylko tak jako ciekawostke ze pomimo wszystkiego urodzilem sie normalny i nie ma zadnej reguly ze jak cos bierzesz to akurat Twoje dziecko urodzi sie nienormalne!!

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2008 6:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie wiedziałem, że Pan Marek C. robił tak szeroko zakrojone badanie genetyczne. Ciekawe wnioski pierwszy raz się z takimi spotykam

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 8:39:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Senegroth -> GEAR THIRD in motion!!

    Post
    Trening dla początkujących

    He he, już leżałem ale nie mogę zasnąć bo cały czas myślę o technice ciągów na jutrzejszy trening, więc wstałem włączyłem kompa żeby jeszcze podpatrzeć kilka filmów, m.in. Twój. A tak apropos Sene skoro piszesz już coś o paszy, to mniej więcej ile węgli masz w diecie na kg m.c. i czy robisz jakieś inne ćwiczenia poza siłką że tak ładnie waga ci poleciała? Zmieniony przez - grrubas w dniu 2009-07-10 00:23:06

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2009 12:22:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Senegroth -> GEAR THIRD in motion!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Senegroth Wstrzymałeś swój dziennik ale dobrze że wpadasz na stare konty Jeszcze trochę i rzucę się na ciągi sumo bez kontrolowanej progresji A wtedy jesteś mile widziany żeby zj***ć za technikę . U mnie w dzienniku nudno ale zapraszam do galerii . Zmieniony przez - demolub w dniu 2009-09-02 11:10:37

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2009 11:09:48 AM Liczba szacunów: 0
  • 17/08/2015 DT Dzień bardzo aktywny. Rano 10km. rowerem do pracy i 10 km. w drodze powrotnej do domu przez siłownię. Wykonałam trening w 100%. Wrzucam ćwiczenia i obciążenia. Zaznaczam, iż jest to mój pierwszy tydzień z obecnym planem treningowym. Jeszcze testuję ciężary i uczę się ćwiczeń. Chciałabym wzmocnić nogi (dlatego będę ćwiczyła je 2x tyg., a dodatkowo plecy) TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą - ostatnimi czasy zaniedbałam przysiady, co niestety odbiło się na ciężarach. 4s. - 15x20kg/15x30kg/12x30kg/6x40kg Ostatnia seria była dość żenująca, nastęnym razem zmiejszam ciężar, a skupiam się na poprawnym wykonaniu ćwiczenia oraz zwiększę ilość powtórzeń w serii - liczę na szybki progres 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x20kg/15x30kg/12x30kg/10x30kg Wraz z trenerem siłownianym dopracowuję technikę i wzmacniam plecy. 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x40kg/15x50kg/15x50kg/12x60kg Szeroko rozstawione nogi, staram się ćwiczyć wewnętrzną część uda i pupę 4. Wykroki chodzone 4s. - 15p. na jedną nogęx6kg kettle na stronę/15x8kg/15x8kg/12x10kg 5. Hip Thrust 4s. - 15x25kg/15x30kg/15x30kg/14x35kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 4s. 15x4kg na stronę/15x6kg/12x6kg/15x4kg 2. Uginanie hantle 3s. 10x5kg/12x4kg/10x4kg + 25min. obri Dietę załączam w tabelce. Niestety mocno niedzojedzona, ale ze względu na koszmarną mirenę nie byłam w stanie wcisnąć w siebie nic więcej /SFD/Images/2015/8/18/bcc0e296f77144dc90914683474a2fe9.jpg

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7954 Data: 8/18/2015 9:53:59 AM Liczba szacunów: 0
  • 30/08/2015 NIEDZIELA Ostatni dzionek cudownego lenistwa, ale trening zrobiony! DIETA: - śniadanie - omlet z łososiem i serkiem twarogowym z chlebem domowym z siemieniem lnianym - II śniadanie - banan i białko potreningowo - obiadokolacja - pizza domowa z mąk naturalnie bezglutenowych z szynką, ananasem, ciecierzycą i mozzarellą TRENING Dziś asekurowałam mojego mężczyznę, który po raz pierwszy wycisnął 120kg na klatę :D congrats! I zrobiłam swój TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą 4s. - 15x30kg/12x30kg/8x40kg/8x45kg 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x30kg/12x30kg/12x35kg/10x40kg 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x40kg/15x50kg/15x60kg/12x70kg 4. Wykroki chodzone 3s. - 15x8kg/12x10kg/10x12kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 4s. 15x5kg/15x6kg/12x6kg 2. Uginanie hantli na modlitewniku 3s. 10x5kg/12x6kg/12x6kg /SFD/Images/2015/8/31/4d9c138ad7b44b8ca59fbfe30a455aef.jpg /SFD/Images/2015/8/31/7ecf3b9c0c5844a6bbddb0e39102cd31.jpg

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7954 Data: 8/31/2015 6:19:52 PM Liczba szacunów: 0
  • 09/09/2015 ŚRODA Pierwszy dzień urlopu - leniwy i cudowny. Trening zrobiłam na 200%, obciążenie mnie nadal szokuje, ale i jestem dumna :D Wpadło co prawda więcej tłuszczy niż początkowo planowałam - niemniej tłuszcze dają szczęście <3 To był dobry dzień, mimo początku @. DIETA: 1650 kcal - BWT - 100/160/62 - śniadanie - omlet z oliwkami na oleju kokosowym z chlebem domowym z siemieniem lnianym + kanapka z masłem z orzechów laskowych - II śniadanie - makaron kukurydziany z jajem, bananem i czarnymi jagodami i mała kanapka z masłem z orzechów laskowych - obiad - makaron kukurydziany z łososiem wędzonym - kolacja - makaron kukurydziany z piersią z kurczaczka WARZYWA: pomidor, ogórek, pieczarka, marchewka, kiełki fasoli mung, pędy bambusa, grzyby chińskie, papryka, por WODA: ok.3,5l. TRENING Dziś zrobiłam swój TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą 3s. - 15x40kg/12x50kg/10x50kg 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x30kg/15x40kg/12x45kg 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x50kg/15x60kg/12x70kg/8x80kg 4. Wykroki chodzone 3s. - 15x8kg/15x10kg/12x12kg 5. Hip Thrust 3s. - 15x40kg/15x45kg/10x50kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 3s. 15x5kg/15x6kg/12x6kg 2. Uginanie hantli na modlitewniku 4s. 15x6kg/12kgx6kg/10x7kg/8x8kg + 20 min. cardio - chodzenie pod górę na bieżni

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7954 Data: 9/9/2015 7:40:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Oreamnos/Dziennik/Redukcja-Podsumowanie str.40

    Post
    Trening dla początkujących

    o ja ktoś sobie przypomniał dzięki;* 15.02.09 DIeta 1 omlet z twarogiem i dzemem-połowa 2 druga połowa. 3 parówki z gówna krowy 4 kasza kurak 5 kasza kurak brokuły Bierze mnie choroba więc zaraz poleci kolejna dawka wapnia + witaminy C + magnezu w zarąbiście niedobrym roztworze no i etopiryna S Trening Tylko rowerek-45 min mój mega omlet 1. pierwsza warstwa- udała się jak nigdy+ twaróg A to druga warstwa która się rozwaliła A to jak pięknie zamaskowałem przerwy między kawałkami drugiej warstwy przy użyciu dżemu Pysznie smakuje i wygląda- przynajmniej na żywo

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 19731 Data: 2/15/2009 7:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • HIIT byl, brzuszki byly, dobry plan sobie ulozylam, bo czuje odpowiednio brzuch, juz w drugiej serii dostaje takich przykurczy, ze nie moge czasami skonczyc 20 ruchow Poza tym nic ciekawego Edit No nie moge odkrylam dlaczego w USa wszyscy sa tacy grubi Tam jedzenie ma 300x wiecej kalorii niz w Europie najwyrazniej Weszlam na bodybuilding.com na dziennieki kobiet poczytac sobie co one tam z siebie wyciskaja i znalazlam taka diete: Pre-workout(5AM)- whey protein shake with 1 tsp PB M1B: 4 egg whites, 1/2c oats M2: 15 raw almonds, apple M3: 1/2c lean ground turkey mixed with peppers and onions, 1/2c brown rice, Organic Yogurt M4: celery sticks, some sort of protein M5: dessert protein shake with skim milk C- to pewnie skrot od kubka Wiecie na ile ona wyliczyla sobie kalorii ze zjada w takim przykladowym menu? 1350-1500kcal! Zmieniony przez - obliques w dniu 2007-10-25 23:05:22

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2007 10:03:19 PM Liczba szacunów: 0
  • hej Obliques, no rzeczywiscie czasu mam prawie zero, ale cos tam przy dobrych checiach zawsze mozna wyhapac albo strzelic goraca kawke i zagryzc np Venomem lub efedrynka w tej chwili mam w domu zwawego dwulatka i dzisieciomiesieczniaka ktory stawia pierwsze kroczki i jak juz tu celnie ktoras z babeczk zuwazyla "siedze" w domu. Chyba praca na dwie zmiany jest pikusiem w porownaniu z obrabianiem dwojeczki i administrowaniem domem. A jesli chc sie gotowac zdrowo a ni isc na latwizne i gotowce z paczek to roboty jest znacznie wiecej. Ale mysle ze warto postawic na naturalne zarelko dla calej rodziny, soki z sokowirowki a nie kartonu, kaszki naturalne a ni ten ulepek blyskawiczny, do zupk zmiksowane siemie lniane itp Tylko mam wrazenie ze caly czas siedzie w kuchni (5 dobrze zbilansowanych posilkow dziennie razy 4 osoby, no maz sie lapie na 3), albo usiluje ogarnac nieustanny syf, albo wkomponowac spacer, albo przewijam, zreszta sama to wszystko pewnie swietnie znasz Dietke w porownaniu do dawngo opisu zmienilam i to znacznie. W tej chwili jestem pod wirtualna opieka tu na forum Jacka z Kaizena, mam tez ulozony przez niego trening silowy (dopiero w tej chwili mam mozliwosc chodzenia na silownie, z czego korzystam, dodam ze poszlabym wszedzie zeby nie o*****c ) A dietke Jacek mi ulozyl mniej wiecej taka: 5-6 malych posilkow w ciagu dnia, w kazdym bialko 20g, malo tluszczu i ok 150-200g WW, mi ona b odpowiada. Rano aeroby w formie biegow. Mam nadzieje z niedlugo beda efekty to wepchne Ci sie na sekundke do bloga i dam fotki, jesli moge? pozdrawiam i pamietaj "dzieci to najlepsi nauczyciele zycia"

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2007 11:42:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Martucca jak zwykle krótko i treściwie To może ty podzielisz się swoim zdaniem na temat Vit C, ostatnio był tu poruszony, były głosy za/przeciw ale i tak wszyscy łykają

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2008 8:57:53 PM Liczba szacunów: 0
  • A co to za mięcho jest? Wygląda jak wątroba... O vit.c czytałam jakiś artykulik w KiF chyba, albo w FA, juz nie pamiętam. W każdym razie lepiej brać niż nie. POnoć pali tłuszcz

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2008 9:43:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdy pierwszy raz brałem HMB, ale Treca 440 kaps zgodnie z dawkowaniem na opakowaniu, poszło się j***ć 7 kg fatu, później brałem jeszcze 3 razy, ale już bez jakichkolwiek efektów.

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2010 9:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • need some help..

    Post
    Ladies SFD

    c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1dc6448a217f46809d250141b23c145c.jpg

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4707 Data: 10/31/2013 9:50:43 PM Liczba szacunów: 0
  • need some help..

    Post
    Ladies SFD

    c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8233388fc88f4e33b487ab5374ce44af.jpg

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4707 Data: 10/31/2013 9:51:03 PM Liczba szacunów: 0
  • TAK BYŁO W DNIU 18 (nietreningowym): Dietę trzymałem idealnie. W tym dniu nie musiałem jechać na uczelnię Dzieki temu zamieniłem chleb na ryż brązowy. Samopoczucie średnie. Czuję, ze mam delikatną gorączke, troche boli mnie gardło, ale bardzo lekko. Myślę, ze niedługo przejdzie. Trzeba tylko dość długo spać i regenerować się Ogólnie cały dzień siedziałem w domu. Zastanawiam się jak będzie jutro - czy moje lekkie osłabienie wpłynie na trening. Jestem dobrej myśli. Ok 17:00 po posiłku poszedłem się zdrzemnąć. W sumie nie zasnąłem, ale poleżałem, odpocząłem. Po 2 godzinnej drzemce zjadłem posiłek, pooglądałem film, zjadłem nastepny posiłek, zma i o 22:00 poszedłem spać. Tego dnia spożywałem dość dużo witaminy C w postaci soku z cytryny i rutinoscorbinu oraz czosnek.

    Odpowiedzi: 515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2008 11:46:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Trec - NitroBolon

    Post
    Trec

    lepiej za***a*c omke;) tez pomuje;) ale lepiej niz nitro

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 11:23:12 AM Liczba szacunów: 0
  • 1,3 Dimethylamylamine - Geranamina - Geranium

    Post
    Encyklopedia Suplementów

    bo jadlem meso, ale nie mam innego porównania ;c

    Odpowiedzi: 1106 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 4:54:27 PM Liczba szacunów: 0
  • 1,3 Dimethylamylamine - Geranamina - Geranium

    Post
    Encyklopedia Suplementów

    teoretycznie gera jest bardzo podobna do białego . Kolega robił takie combo ( efka iniekcyjna 500mg kofy 2g agmantyny 7g aakg 1g witaminy c ) podobno treningi niesamowite . Na pewno nie przetestuję :P

    Odpowiedzi: 1106 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2014 5:08:59 PM Liczba szacunów: 0