SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Wczoraj wszystko w pośpiechu ale udało się upchnąć rower. Zaplanowane było 40km ale 18 C i bezchmurne niebo zrobiło swoje i padło na 67km. Do bidonu woda z solą morską i cytryna i jazda. Ubrany na lekko - strzał w dziesiątkę, nie za ciepło nie za zimno. Na 53km skończyło mi się picie i wiedziałem że muszę uzupełnić czymś kalorię. Zatrzymałem się więc w lokalnym wiejskim sklepiku, jak wszedłem kobitka jakoś dziwnie spojrzała :-P i zacząłem pytać o batoniki musli, owoce suszone a ostatecznie o banana. Odpowiedź - nie ma nic. Wziąłem więc małe Princepolo i wodę. Całą drogę tak wiało że myślałem że łeb urwie, pewnymi momentami musiałem aż zwalniać do 20km/h bo czułem że zaraz mnie może zwalić z roweru.Tyłek bolał i boli dalej 8-) /SFD/Images/2015/4/16/c39c152251774197b78c1fb6b68af0d4.jpg

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 11160 Data: 4/16/2015 7:24:00 AM Liczba szacunów: 0
  • I po Majówce. Były treningi i był odpoczynek czyli tak jak powinno być :) Majówkę spędzałem w Nysie z ukochaną w jej rodzinnym domu. Pogoda dopisała, zrobiłem dwa biegi, jeden basen i jedno debiutanckie pływanie w Jeziorze Nyskim. Biegi jak to biegi bez większego szału - przyjemnie w przyzwoitym tempie snułem się po Nyskich ścieżkach podziwiając przy tym piękno krajobrazu :) W sobotę po śniadaniu nadeszła chwila prawdy czyli pierwsze pływanie w piance. Rozgrzewka na sucho 5-10 min i pierwsze zanurzenie. Woda mega zimna ale przyjąłem to na klatę %-) Kiedy woda przelała się już przez piankę zaczęło się robić cieplej, nie miałem niestety czepka neoprenowego więc mózg mi tak odmarzł że traciłem orientację :-P Woda miała temp 10 C w tej temperaturze udało mi się popływać 20min i myślę że na pierwszy raz wystarczy. Pianka ma świetną wyporność i naprawdę sporo pomaga, wszystko co wyczytałem to prawda - pianka pomaga ! niżej kilka zrzutów i fotka. Zrzutu z pływania niestety nie mam bo GPS po 10min stracił sygnał , dlaczego nie wiem ? :-( /SFD/Images/2015/5/5/65d34ab9c7d54866af986b2b9db3fbd5.jpg /SFD/Images/2015/5/5/00c18c99999f441a9b6b127bcff6a640.jpg /SFD/Images/2015/5/5/ba7ed4b1d5a846a3b0ff1fcabcca3294.jpg /SFD/Images/2015/5/5/e648fe65b44149679e6a3f1398dceece.jpg

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 11160 Data: 5/5/2015 7:58:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Na jednym ze staży międzynarodowych KM Richard Douieb podał następujące informacje: 1.Statystycznie zejście śmiertelne następuje po 7. ciosie nożem. 2.Miejsca witalne naszego organizmu są zazwyczaj dobrze chronione (serce i płuca - żebra, obręcz barkowa, mostek, kręgosłup), poza tym nóż musi być bardzo ostry, a używający go wprawiony w zadanie takiego jednego kończącego ciosu na walczącym, oporującym broniącym się człowieku. Wyjątek - tętnice szyjne. Dlatego walcząc z przeciwnikiem uzbrojonym w nóż "cofa się" gardę, żeby w razie czego dostać chlaśnięcie na ręce, a nie na szyję. 3.Jeden z instruktorów Federacji Europejskiej walcząc z nożownikiem w Marsylii wybronił się i lekko zmasakrował przeciwnika, ale zaliczył przy tym 37 ran. Przy czym mówił, że zorientował się, że walczy z nożownikiem, gdy był już mocno pocięty. Stawia to pod znakiem zapytania niektóre wypowiedzi, że jedno cięcie i mamy "po zawodach". Z drugiej strony odkreśla się, że jest to jednostkowy przypadek, który nie może stanowić wzoru ani świadczyć na korzyść ewentualnej skuteczności technik obrony przed nożownikiem. Czyli mamy swoistą równowagę - można się obronić, ale przeświadczenie o skuteczności należy włożyć między bajki. 4.Na walkę z nożownikiem najlepszy jest baton lub inny przyrząd, który pozwoli nam na kontrolowanie dystansu. Zapodałbym linka do walki pewnej japońskiej policjantki uzbrojonej w batona z nożownikiem, ale niestety nie pamiętam strony... 5.Podejmowanie walki z nożownikiem jest najbardziej chyba ryzykowną sprawą. Jeżeli nie występuje świadomość 100% utraty życia to nie powinno się wdawać w taką walkę. Jeżeli mam pewność, że przeciwnik dąży do pozbawienia mnie życia, wtedy nie mam nic do stracenia, więc walczę - "a może się uda". Jeżeli chodzi mu tylko o portfel/telefon/cokolwiek innego nie należy podejmować walki. 6.Trenować obronę przed nożem jak najbardziej należy. Dlaczego? Po pierwsze, żeby dać sobie chociaż cień szansy, jeżeli znajdziemy się w podobnej sytuacji. Po drugie: rozwój motoryczny. Odsyłam do wypowiedzi Caviora na temat obrony przed nożem i mieczem w aikido. 7.Jeśli nawet wygram walkę z nożownikiem, to wcale nie znaczy, że za chwilę nie padnę od odniesionych w tej walce ran lub że będę niepełnosprawny do końca życia. Tyle jeśli chodzi o nóż. Jeśli chodzi o sens istnienia systemów combatowych. SYSTEMY COMBATOWE MAJĄ W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI NAUCZYĆ SAMOOBRONY, A DOPIERO PÓŹNIEJ WALKI WRĘCZ!!! Dlatego chcąc mieć dobry "system bazowy" SPORTOWCOM KM nie wystarcza. Do obrony na ulicy TAK. Posłużę się przykładem podanym przez "Jodana": "Jeden woli ciąc drzewo piłą tarczową, inny pilarką łańcuchową. Obie są do tego znakomite. Ale ktoś kto woli rżnąć piłą twoja-moja sam skazuje się na gorsze wyniki. Nie można go porównywac z dwoma poprzednimi" - dokładnie. SPORTOWCY wybierają podobne "narzędzia", oferujące cokolwiek innego. Pytanie brzmi: czy drzewo ścięte piłą "moja-twoja" będzie ścięte gorzej? A może lepiej? A może tak samo, tylko że ścinający stawia sobie inne cele, niż "wyniki sportowe"? Czego więc szuka 99% trenujących systemy combatowe? a)skutecznej samoobrony przez typowymi zagrożeniami ulicy, b)formy aktywności ruchowej (coś na zasadzie "przyjemne z pożytecznym"), c)doskonalenia zawodowego: służby mundurowe - taktyka i techniki interwencji, użycie broni w walce, płynne przejścia z działania w szyku (ochronnym, bojowym) do walki z napastnikiem i na odwrót itp., d)ciekawych i rzadko spotykanych gdzie indziej rozwiązań taktycznych, e)powiązania walki wręcz z taktyką strzelecką, f)"aplikacji" do innego "systemu bazowego". Powyższe cele i oczekiwania zostają w dobrej sekcji combatowej zrealizowane. Jak widać, wśród wymienionych przeze mnie celów nie ma "nauki zdobywania punktów" ani "wyszkolenia zawodnika sportowego". Do tego są sporty walki, a nie systemy. Najbardziej obrazuje to swierdzenie jednego moich uczniów, który przeniósł się do mnie z MT - miało to miejsce podczas naszej rozmowy po treningu na temat sportów walki - "dla sportu to ja biegam". Podkreślam jednak, że była to tylko i wyłącznie wypowiedź tego człowieka, nie oceniam jej i nie rekomenduję ani jej negowania, ani pójścia w jego ślady. Temat metodyki treningowej i ściśle z nim związana sprawa "paradoksu Kano". Atakowanie KM i jej instruktorów o czerpanie z doświadczeń metodyki sportowej to sprawa dla mnie niezrozumiała. Posłużę się tu systemem, w którym mam największe doświadczenie, mianowicie KM: "twórca" systemu zanim go "stworzył" był przecież zawodnikiem wielu styli kontaktowych. "Tworząc" system przeniósł więc do niego nie tylko techniki, ale również metodykę treningową. Stąd była ona "od zawsze" w KM. Problem zaczął się pojawiać, gdy zaczęto w Polsce "produkować" pseudo-instruktorów "na potęgę", bez solidnego ich wykształcenia i przygotowania. Tak pojawiły się uproszczenia i trenowanie technik w sposób statyczny. Jeśli zaś chodzi o paradoks Kano, to nie raz i nie dwa na treningach występowały pęknięte ochraniacze, porozbijane nosy i łuki brwiowe, poobcierane do krwi łokcie od nauki prawidłowego uderzania, KO spowodowane zbyt mocnym uderzeniem w krtań czy podstawę czaszki albo poddanie walki bo "oko załzawiło" od ciosu na oczy lub włożenia palca. W KM istnieje więc powiązanie metodyki kontaktowej i niekontaktowej - ze zdecydowaną przewagą tej pierwszej. Trenując C56 w Poznaniu również zdrowo się tłukliśmy, więc opowieści o braku kontaktowości na treningach można sobie włożyć w buty. Najbardziej jednak zastanawia mnie, że najwięcej w tej kwestii do powiedzenia mają ci, którzy nigdy tego nie robili ani nie widzieli w porządnej sekcji KM czy innego combatu. A gdy o tym mówię, to słyszę, że jestem kłamcą. Zmieniony przez - wilk80 w dniu 2006-03-30 17:27:51

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4927 Data: 3/30/2006 5:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Powakacyjny powrót do formy.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trening (dokładny opis, kolega wyżej prosił Dzień 1: Klatka, brzuch a)Klatka: *Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4x12 *Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę 4x12 *Rozpiętki na ławce 3x10 b)Brzuch: *do osrania :D Dzień 2: Plecy, Biceps a)Plecy: *Przyciąganie sztangi do klatki 4x12 *Rozpiętki brzuchem na ławce 4x12 *Martwy ciąg 3x16 b)Biceps *Unoszenie sztangielek na przemian stojąc 4x20 (w 1 serii przypada 10 powtorzeń na 1 biceps) *Unoszenie sztangielki na kolanie(najlepiej mi wchodzi) po 2x10 na kazdy biceps czyli łącznie 4x10 Dzień 3: Wolne Dzień 4: Barki, triceps, brzuch a)Barki: *unoszenie sztangielek w górę siedząc 4x12 *rozpiętki sztangielkami w bok siedząc 4x12 *unoszenie sztangielek przed siebie 4x12 b)Triceps: *unoszenie sztangi na ławce chwytem wąskim 4x12 *wypychanie sztangi do tylu w sklonie 4x12 (po 2x12 na kazdy triceps) *francuskie 2x12 (po 1x12 na triceps) c)Brzuch *maks ile sie da Dzień 5: Nogi (uda, łydki), przedramie a)Nogi UDA *Przysiady ze sztangą 4x8 *uginanie nóg w górę na maszynie 4x15 *uginanie nóg na brzuchu na maszynie 4x20 ŁYDKI *Stawanie na palcach stojąc z obciazeniem 5x12 b)Przedramie *unoszenie hantli 4x12 *unoszenie sztangi 4x12 Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia to słucham waszych porad Stosuję ten trening od jakiegoś czasu i wiem że dobrze na mnie działa DAWKOWANIE SUPLI Rano na czczo: *Universal Creatine 5g Przed treningiem: *Storm 1 porcja 10g Po treningu: *Suplement diety Magnez+B6 na lepszą regenerację Na noc: *Universal Creatine 5g Suple wcześniejsze: 3x Magnum trec'a 4kg (nie widac po mnie wiem ) 1x HorsePower duza pucha (tam jest nie pamietam ile ale ta najwieksza ale zjadlem moze 2/3 puszki bo pod koniec juz mialem odruchy wymiotne przy piciu tego syfu... ochyda) 1x Universal Creatine 500g 1x Univeral Creatine 400g (dwie male puszki po 200g polaczone razem) 1x TREC Creatine 200 mesh + dekstrose 5x Biogenix carbo 1000g (polecam! ) 1x BX CellPump 1x TREC AAKG Mega hardcore (w ogóle go nie czulem ) 1x Tribulus OLIMP'a (na noc wjezdzal bardzo ladnie, codziennie mialem sny z udzialem kobietek 2x ostrowia 900gram 1x TREC NitroProGen (najwieksza paczka w tej torbie nie pamietam ile tam kg bylo chyba 2,5??? ) 1x Universal ultra whey pro 2,3kg I to chyba na tyle Zmieniony przez - Playa4Life w dniu 2008-08-16 21:16:10

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 12270 Data: 8/16/2008 9:14:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Powakacyjny powrót do formy.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cykl zaczynam od: Dzień 4: Barki, triceps, brzuch a)Barki: *unoszenie sztangielek w górę siedząc 4x12 *rozpiętki sztangielkami w bok siedząc 4x12 *unoszenie sztangielek przed siebie 4x12 b)Triceps: *unoszenie sztangi na ławce chwytem wąskim 4x12 *wypychanie sztangi do tylu w sklonie 4x12 (po 2x12 na kazdy triceps) *francuskie 2x12 (po 1x12 na triceps) c)Brzuch *maks ile sie da Zmieniony przez - Playa4Life w dniu 2008-08-17 12:44:50

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 12270 Data: 8/17/2008 12:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Powakacyjny powrót do formy.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a)Barki: *krotka rozgrzewka 20x unoszenie sztangielek w boki stojac *unoszenie sztangielek w górę siedząc tym sposobem z filmiku (pierwsze cwiczenie w filmiku) http://www.youtube.com/v/0bA8VepuTrc&hl=pl&fs=1 4 serie - x12 - 20kg (po 10kg na barki w 4-ech seriach) *rozpiętki sztangielkami w bok stojac 1 seria - 12 powtorzeń 25kg (po 12,5kg na bark) 2 seria - tak samo 3 seria - tak samo 4 seria - 10 powtorzen 20kg (po 10 na bark) 5 seria - na dobicie 8x 15kg (7,5kg na bark) *unoszenie sztangielek przed siebie na przemian 1 seria 12x 15kg (po 7,5kg na bark) 2 seria tak samo 3 seria 10x 15kg 4 seria 8x 15kg b)Triceps: *unoszenie sztangi na ławce chwytem wąskim 1 seria 12x 40,5kg 2 seria 12x 45,5kg 3 seria 10x 45,5kg 4 seria 10x 40,5kg 5 seria (na dobicie) 8x40,5kg *wypychanie sztangi do tylu w sklonie 1 seria (prawy triceps) 10x 7,5kg 2 seria (lewy) 10x7,5kg 3 seria (prawy) 10x7,5kg 4 seria (lewy) 10x7,5kg *francuskie(tu juz ostatkami sil) 1 seria 10x12,5kg 2 seria 8x12,kg c)brzuch łącznie 107 brzuszki z przerwami 1 seria 40 2 seria 30 3 seria 25 4 seria 12 Zmieniony przez - Playa4Life w dniu 2008-08-17 16:26:25 Zmieniony przez - Playa4Life w dniu 2008-08-17 16:27:10

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 12270 Data: 8/17/2008 4:15:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Powakacyjny powrót do formy.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na życzenie Przymszy poprawiam nazwy wykonywanych ćwiczeń gdyż nazwałem je swoim językiem malo profesionalnie gdyz nie pamietam jak profesionalnie one się nazywają (Pisałem na początku że jestem amatorem ) a)Barki: *krotka rozgrzewka 20x unoszenie sztangielek w boki stojac *unoszenie sztangielek w górę siedząc tym sposobem z filmiku (pierwsze cwiczenie w filmiku) http://pl.youtube.com/watch?v=0bA8VepuTrc 4 serie - x12 - 20kg (po 10kg na barki w 4-ech seriach) *Unoszenie sztangielek bokiem stojac 1 seria - 12 powtorzeń 25kg (po 12,5kg na bark) 2 seria - tak samo 3 seria - tak samo 4 seria - 10 powtorzen 20kg (po 10 na bark) 5 seria - na dobicie 8x 15kg (7,5kg na bark) *unoszenie sztangielek przed siebie na przemian 1 seria 12x 15kg (po 7,5kg na bark) 2 seria tak samo 3 seria 10x 15kg 4 seria 8x 15kg b)Triceps: *wyciskanie sztangi na ławce chwytem wąskim 1 seria 12x 40,5kg 2 seria 12x 45,5kg 3 seria 10x 45,5kg 4 seria 10x 40,5kg 5 seria (na dobicie) 8x40,5kg *Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 1 seria (prawy triceps) 10x 7,5kg 2 seria (lewy) 10x7,5kg 3 seria (prawy) 10x7,5kg 4 seria (lewy) 10x7,5kg *francuskie wypychanie hantla zza glowy oburacz(tu juz ostatkami sil) 1 seria 10x12,5kg 2 seria 8x12,kg c)brzuch łącznie 107 brzuszki z przerwami 1 seria 40 2 seria 30 3 seria 25 4 seria 12 Liczę na waszą wyrozumiałość i życzliwość Zmieniony przez - Playa4Life w dniu 2008-08-17 17:23:09

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 12270 Data: 8/17/2008 5:22:15 PM Liczba szacunów: 0
  • a&c fierce 30 - 150 50 - 250 z przesylka

    Odpowiedzi: 1419 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2007 11:05:17 PM Liczba szacunów: 0
  • drogo w c***

    Odpowiedzi: 1419 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2010 4:29:54 PM Liczba szacunów: 0
  • MR HI TEC / MEGA KONKURS NAGRODY 10000 zł !!!

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wow :) bardzo duże zaskoczenie, jestem w szoku. Przy takiej stawce zawodników zostałem doceniony :) niezmiernie mi miło. Ciesze się, że będę mógł aż w takiej ilości korzystać z najlepszych suplementów HI TEC :) Dziękuje bardzo. WHEY C-6 ciastko z kremem już jedzie do mnie om om om %-) Zmieniony przez - SneS w dniu 2014-03-07 13:23:02

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 7189 Data: 3/7/2014 1:22:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja 32-latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening : A: Martwy ciąg - 5 x 5 Poręcze - 3 x 8 Wiosłowanie - 5 x 5 Wyciskanie leżąc - 5 x 5 B Push Press - 5 x 5 Przysiad - 5 x 5 Podciąganie - 3 x 8 Wyciskanie wąsko - 5 x 5 Albo A Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x5 "Martwy ciąg" 5x5 Uginanie przedramienia ze sztangą podchwytem stojąc 4x8 B Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi stojąc 5x5 Wiosłowanie sztangą nachwytem 5x5 Wspięcia na palce obunóż stojąc 4x max C Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 5x5 "Martwy ciąg"5x5 Pompki na poręczach 4x8 5x60% - 5x80% - 5x100% - 5x100% - 5x100% Który wybrać? Zmieniony przez - kula-m w dniu 2014-12-11 00:03:48

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 12/10/2014 11:34:15 PM Liczba szacunów: 0
  • No i c*** leci już polsat w tv więc już Różal walczył?

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 9:37:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ale c***owy ten raper co za nim idzie... pzdr/

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 9:48:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak Sobota jest c***owy to Pudzian bedzie Mistrzem UFC Zmieniony przez - Agresst w dniu 2011-03-19 21:51:09

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 9:50:58 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=4asQYD92y-c eto kavkaz

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 1:02:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Do c***a wacława miałem transmisję jak w radiu

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 1:04:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Znaczy nie, widać było dźwignię dopiętą, więc chyba aż tak źle nie było. Ale fakt w c***a trochę poleciał Irvin . Hahaha, najbardziej mnie roz***ało jak Świerczewski się przestraszył, że będzie walczyć z Najmanem .

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 1:20:58 AM Liczba szacunów: 0
  • na onecie KO i c*** xD

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 1:45:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Burpee challenge

    Post
    Ladies SFD

    podziękować, Clearwater jeszcze tylko m-c.

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2011 12:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Burpee challenge

    Post
    Ladies SFD

    przy tej liczbie burpees czuję jakby robiła codziennie po dwa treningi jak będzie dużo czasu od ndz!!! to jak z tą kozą - myślisz, że masz ciasno, to weź kozę na m-c, potem jak ją oddasz stwierdzisz, że masz mnóstwo miejsca a dziś, w przeddzień wielkiej mety i końca x 99 ty juz napewno odliczasz godziny co ojjjj taaaaaaaaak Zmieniony przez - stworeczek w dniu 2011-06-10 07:00:43 Zmieniony przez - stworeczek w dniu 2011-06-10 07:09:59

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2011 7:00:29 AM Liczba szacunów: 0