SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • no PO to k***y i zlodzieje, a od razy to wiedzialem jak c***ki z UW się bratali. TVN, GW i inne WPROSTY Racja, że nawet za pisiorów takiego policyjnego państwa nie było i nikt po internecie ludzi nie ścigał za śmianie się z papcia Komora.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2011 11:01:56 PM Liczba szacunów: 0
  • nie no prawda jest taka ,że tak czy siak tu jest c***owo :D rzadzi po i mamy cukier i bene za 5 pln, a jak by rządził pis to pewnie ruscy by już w nas pomalu wjeżdżali bo kaczynski robilby boruty,ja to bym palikota widzial na tronie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2011 11:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Kawałek dobre Strecho. Dzisiejszy RAP jest przysypany podażą ***iących siarkowodorem c***owych flow'ów czarnych braci, rymujących jak spanch bob. W sumie u nas podobnie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2011 3:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Generalnie ***ie mnie to co tam pezet robił wczesniej co robi teraz nigdy nie bylem fanem tego typu ale czasem fajnie jak wiara sie nie ogranicza do jednego stylu http://www.youtube.com/watch?v=Ze7H_MEQVb8&feature=related a ta nuta nie patrzac na nia ze strony "zejscia na psy" pezeta to jest w c*** życiowa XD tak właśnie leci cały lajf

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2011 7:00:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ^pewnie ta ****a yebana matma, siedziałem całe 4 godziny i pisałem mam nadzieje że zdam, bo cieżko w c*** niektórych zadań nie miałem pojecia jak zrobić ale jak nie zdam to pani doktor sie zlitowała i nam jeszcze jeden termin w tej sesji za tydzień będzie O Ebersole - Macdonald Ten rok to miod malina dla nas fanów MMA

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2011 12:35:28 PM Liczba szacunów: 0
  • I już na wejściu kłamiesz? żadnych sogow nie rozdałeś, nawetprofilu nie wypełniłeś by móc sogi rozdawać, bana mu! Strecho: http://www.youtube.com/watch?v=nqkh7Vttp8I TAT TA DADAA, TAT TA DADAA! ale tak to ****a Petri jest c***owy na wokalu live, Jariemu mógłby conajwyżej paznokcie u stóp wypiłować po obcinaniu.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2011 4:55:14 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=RvRWZ8F5Wvo dobry w c*** HL

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2011 4:10:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ****a manieq jak ja kocham te twoje teksty i opowiadania ni z c***a ni z pietruchy :D dobra poprawa humoru od czasu do czasu :P

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2011 8:10:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Na***ałem się ze smutku chociaż stawiałem na Kliczke, C***e ze Strikeforce jeszcze nie zaczeli, jak tak wolno im pójdzie to nie dotrwam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2011 4:36:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Nieno czysty folk też nie xd hybryda wielu styli i tyle. C*** tam z tymi podziałami, ważne że zayebista muza ten ich kawałek np. to chyba thrasz typowy http://www.youtube.com/watch?v=Q1xnapF73H4 http://www.youtube.com/watch?v=EXYbXKvtYws dobra ja spadam spadam yo Zmieniony przez - raKhu1 w dniu 2011-09-12 14:10:25

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2011 2:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • ok dzięki za info, ale i tak dziwne, że tego nie mają w rekordach. Tak jak jakaś walka widmo http://lokerz.com/s/141311612 (dodajcie c) Ramp przed ważeniem. Kurde ale forma, nie przypominam sobie u niego takiej rzeźby przed ostatnimi walkami O kurde to kaplica, ja zupełnie zapomniałem co Jones zrobił z Baderem jak go kontrolował jak 10 letniego chłopca. Przysłoniło mi to ta rzekoma słaba forma Shoguna. No to daje logicznie 70/30 szans dla Jonesa :/ a wy? http://www.youtube.com/watch?v=wxyvdpk3WDU http://www.youtube.com/watch?v=E8IXvnz5ois Naturalnie i tak za Rampagem zawsze i wszędzie jestem, żeby nie było Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2011-09-23 22:49:54

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2011 10:24:07 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    19. 11 Trening A: Military Press 10 serii x 2 powtórzenia 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65 x 2 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 20 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 20 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 20 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 20 kg e) Francuz szeroko leżąc 3 x 10 x 20 kg Brzuch: drążek, brzuszki 21.11 Trening B 1. Przysiady ATG 10 serii x 5 powtórzeń x 70 kg 2. Wspięcia 1 seria x 30 powtórzeń x 90 kg 3. Wspięcia siedząc 1 seria x 20 powtórzeń x 45 kg + 10 x 35 kg 4. Dwugłowe uda na maszynie 3 serie x 12 powtórzeń x 36 kg Rozciąganie, chwila na rowerku dla rozluźnienia Dieta: 1 białko + siemie lniane 15gr 2 1/3 placka 3 1/3 placka 4 kurczak, ryż 120 gr + warzywa na parze 5 bcaa 10 gr przed, 10 gr w trakcie treningu, 30 gr białka po treningu, dwa wafle ryżowe zamiast banana 6 kurczak, ryż 120 gr + warzywa na parze 7 3 jajka + 3 wafle Po tych przysiadach włączyło mi się niezłe ssanie... Zmieniony przez - KANwa w dniu 2012-11-22 00:00:41

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 11/21/2012 11:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    24.11 Trening D: Martwy ciąg 10 serii x 5 powtórzeń x 70 kg Wiosło jednorącz końcem sztangi 1+2+3+4+5 x 25 Rotacja hantlą 1 seria x 7,5 kg; 2 serie x 5 kg Komentarz: Martwy ciąg: Bez problemów. Myślałem, że będzie trudniej. Technika chyba bez zarzutów. Wiosłowanie: Technika chyba jeszcze taka sobie... Ciężar za mały, żeby coś poczuć. Rotacja: Trochę się przeliczyłem. Hantla 7,5-kilogramowa była zdecydowanie za ciężka... Trening króciutki, chyba będę łączył z treningiem C.

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 11/24/2012 5:59:19 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    26.11 Trening A: Push Press 13 serii x 2 powtórzenia 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80 x 2 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 22,5 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 22,5 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 22,5 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 22,5 kg e) Francuz szeroko leżąc 1 x 10; 2 x 8 x 22,5kg Brzuch: drążek, brzuszki Dieta: 1. WPC 30g + siemie lniane 15g 2. Placek owsiany 1/3 3. Placek owsiany 1/3, sałatka warzywna 4. Mięso mielone z indyka 125g, makaron pszenny 150g 5. Bcaa 10g + Beta-alanina 4g + Arginina 4g TRENING (w czasie treningu Bcaa 10g) 6. Banan + WPC 30g 7. Mięso mielone z indyka 125g, makaron pszenny 150g Jeszcze chyba omleta zjem na noc, bo czuję, że będę głodny... Komentarz: Trening super. Push press zadziwiająco dobrze. Największe problemy miałem chyba z kontrolowanym opuszczaniem większych ciężarów, ale amortyzowałem nogami i było spoko... Drążek ciężko, ale na następnym treningu zwiększę albo ciężar albo liczbę serii. Dipsy ciężko, ale dałem radę i następnym razem zwiększę albo ciężar albo liczbę serii. Składanka na łapy - biceps spoko, podciąganie wzdłuż tułowia też. Problem zawsze pojawia się z francuzem. Dłonie są już wtedy zmęczone, przedramiona też. Dołożyłem sobie duże zaciski - myślę, że miały te 2,5 kg, ale na następnym treningu zostanę przy tym obciążeniu. Ogólne wrażenia: Super. Ciężki trening. "Mrowienie", o którym mi mówiłeś pojawiło się, ale dopiero w 3/4 treningu... Czy to znaczy, że powinienem wcześniej wziąć tabsy? Wziąłem praktycznie 5 minut przed treningiem i popiłem BCAA. Boli mnie ramię po rotacji sztangielką (mam wrażenie, że robiłem za głęboki ruch na dół i coś sobie nadwyrężyłem). Boli mnie jak robię ruch obrotowy na dół. Co z tym zrobić? Pozdro!

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 11/26/2012 10:09:27 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    11.12 Trening A: Power clean 8 serii x 2 powtórzenia 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65 x 2 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 10 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 22 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 22 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 22 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 22 kg e) Francuz szeroko leżąc 3 x 10 x 22 kg Dieta: Białko + oliwa owsiane + orzechy + rodzynki + serek wiejski + jabłko 1/3 placka ryż + kurczak + warzywa ryż + ryba + warzywa jajka + wafle ryżowe + oliwa Komentarz: Pierwszy trening po chorobie. Niby nic poważnego, ale przez tydzień leżałem w łóżku, brałem leki i jadłem pierdoły. Ciężary pozostawiłem te same - nie chciałem szaleć. Po treningu POMPA!! }:-( Power clean - ostatnie serie "całym ciałem". Nie wiem czy to był "hip whipping motion", o którym mowa w filmiku :-) Drążek i dipsy - spoko, ale po obejrzeniu filmików z komentarzem na TNation dochodzę do wniosku, że muszę się bardziej przykładać :-) Składanka - o dziwo lepiej niż ostatnio. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2a1559e1e1e7474dad2740acad166c43.jpg Zmieniony przez - KANwa w dniu 2012-12-11 23:14:03

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 12/11/2012 11:09:32 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    21.01 Trening A: Zarzut 12 serii x 2 powtórzenia 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75 x 1 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku ---- ---- ----- ---- b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 15 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 28 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 28 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 28 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 28 kg e) Francuz szeroko leżąc 3 x 10 x 28 kg Komentarz: Dobra pompa po dipsach i składance. Apetyt dopisuje, waga powoli do góry... Trening bez drążka. Niezła lipa, ale do 1 lutego jestem odcięty od profesjonalnej siłowni... Nie mam karty multisport, nie mam kasy na karnet - pozostają treningi w domu. Mawashi, żeby była 100-procentowa jasność. Robię: PP klatka Zarzut PP kark Wyciskanie sztangielki Tak? Jutro wrzucę filmik z zarzutu to ocenisz technikę. Zmieniony przez - KANwa w dniu 2013-01-23 00:37:54

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 1/23/2013 12:36:15 AM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    28.01 Trening A: Push press do karku 12 serii x 2 powtórzenia 10, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90 x 1 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku 5 serii x 3 powtórzenia + 15 kg b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 15 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 29 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 29 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 29 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 29 kg e) Francuz szeroko leżąc 3 x 10 x 29 kg Komentarz: Znalazłem stary drążek, więc trening "pełnowartościowy" Dipsy - spoko. Pierwsza seria, o dziwo, najtrudniejsza... Składanka - przerwa przed francuzem szeroko około pół minuty. Dzień po treningu zayebiste uczucie "zmęczenia mięśni", w ciągu dnia duży apetyt... Filmik: Po treningu zrobiłem małą "przypinkę" - tak dla własnej uciechy. Efekty według mnie bardzo przyzwoite :-) Brzuch urósł, ale cóż... Coś za coś, nie? :) http://www.youtube.com/watch?v=DTO9vS-ogRg&feature=youtu.be Wrzucam też przedostatnią serię push-pressa do karku... Dosyć duże wybicie z nóg, ale barki i tak dostały w dupę... http://www.youtube.com/watch?v=raTMM2HgDHg&feature=youtu.be Posiłek przed/po... /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bfea235449a2414c8d57bea21cd85d9c.JPG Zmieniony przez - KANwa w dniu 2013-01-29 21:01:37

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 1/29/2013 8:50:12 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    Racja. Wyciskanie leżąc: Jestem bardzo zadowolony. Zbliżam się do ciężarów submaksymalnych, a nadal jest niewielki zapas. Ostatnio ćwiczyłem sam, ale w piątek idę z kumplem dla asekuracji. I pomyśleć, że niedawno robiłem 90 kg x 3 i miałem dość... Barki: Nie było hantli 8,5 kg. , dlatego wziąłem 8 kg. - 9 kilo to chyba jeszcze za dużo... Push press hantlą: Doszedłem do 30 kg., ale nie było już większych hantli. Szukałem krótkiego gryfu, żeby coś "zmontować", ale też bez skutku. Podciąganie/dips: Następnym razem trzeba zwiększyć ciężar. Składanka na łapy: Przerwa 30 sek. przed francuzem. Trochę pobolewał mnie bark przy podciąganiu wzdłuż tułowia, ale zacząłem podciągać trochę niżej i bardziej "łokciami" do góry i było już spoko. ---------------------------------------------------------------------- 6 lutego 2013 Trening C 1. Przysiady ATG (rozgrzewka 40, 60, 80, 100 x 5) 10 serii x 5 powtórzeń x 115 kg 2a. Wspięcia 2 serie x 15 powtórzeń x 135 kg 2b. Wspięcia siedząc 2 serie x 15 powtórzeń x 50 kg 4. Dwugłowe uda na maszynie 3 serie x 12 x 5 sztabek Komentarz: Przysiady ciężko, zwłaszcza ostatnie dwa powtórzenia. Po treningu duże problemy z wejściem po schodach na czwarte piętro :-) Wspięcia na palce spoko. Raczej bez problemów. Łydki dobite. Dwugłowe uda spoko. Jestem po tygodniowej lub dwutygodniowej przerwie w tym ćwiczeniu, ale poszło bez problemów... Aktualna waga 96 kg... :) Zmieniony przez - KANwa w dniu 2013-02-06 23:12:14

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 2/5/2013 9:22:14 AM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    4 marca 2013 Trening A: Push press do karku 13 serii x 2 powtórzenia 20, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90 x 0 Seria łączona: a) Podciąganie na drążku 5 serii x 3 powtórzenia + 17,5 kg b) Dips 5 serii x 5 powtórzeń + 17,5 kg Seria łączona: a) Biceps nachwyt 3 x 5 x 32 kg b) Biceps podchwyt 3 x 5 x 32 kg c) Podciąganie wzdłuż tułowia 3 x 5 x 32 kg d) Francuz wąsko 3 x 10 x 32 kg e) Francuz szeroko leżąc 3 x 10 x 32 kg Komentarz: Kolejny trening za mną. Było ciężko, ale przyjemnie :-) MP - wydawało się, że podniosę 90, czyli moją wagę, ale próbowałem dwa razy i dwa razy klops. Drążek i dipsy - spoko, czułem dobrą pompę i nawet miałem ochotę na kolejne serie, ale ostatecznie postanowiłem dobić się składanką. Składanka - ciężko. Trzydziestosekundowe przerwy przed tricepsem.

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 3/5/2013 2:23:50 PM Liczba szacunów: 0
  • KANwa/Masa/Rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    6 marca 2013 Trening C 1. Przysiady ATG (rozgrzewka 20, 60, 80, 100 x 5) 10 serii x 5 powtórzeń x 115 kg 2a. Wspięcia 2 serie x 15 powtórzeń x 135 kg 2b. Wspięcia siedząc 2 serie x 20 powtórzeń x 40 kg 4. Dwugłowe uda na maszynie 3 serie x 12 x 5 sztabek Komentarz: Przysiady - tym razem udało się :) Plecy już nie bolą. Po treningu porządne rozciąganie. Reszta w miarę spoko, bo łapały mnie skurcze... Trzeba chyba jakiś magnez zarzucić :)

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 13495 Data: 3/6/2013 11:08:32 PM Liczba szacunów: 0