SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gestaposs podzał na plany A i B w moim odczuciu ma pewne uzasadnienie, jednak i na C juz raczej mniej -poprawiam więc na to pierwsze; pon , środa , piątek HIIT , niedziela wolna wtorek : trening A Nogi przysiad 3 Mc na prostych 2 wspięcia na palce 3s Plecy podciąganie na drążku szeroko do klaty 3x max powershrugs 3s Klata wyciskanie sztangi na poziomej 3 Barki wyciskanie z zza karku 2 Tric wyciskanie francuskie w siadzie 2 Bic unoszenie przedramion podchwytem 2 przedramie ? ( ew co dać ) po 2s Brzuch ABS II Czwartek trening B Nogi przysiad przedni 3 żuraw 3s wspięcia na palce 3s Plecy MC 3s podciąganie końca sztangi w opadzie 3s Klata Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3 Barki podciąganie sztangi do brody 2s w supers. z unoszeniem szt-ek w opadzie 2s Triceps Wąskie wyciskanie sztangi 2 Bic Unoszenie sztangielek w chwycie młotkowym 2 przedramie ? 3s Brzuch ABS II

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2009 9:38:43 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jax Plecy + barki plecy MRTWY CIĄG 5S 10-6 1.drążek szerokim chwytem do klatki 4s max 2.Unoszenie SZTANGI PODCHWYTEM 4s 6-8 3.wiosłowanie sztangielką w opadzie 3s 8-10 4.Power szrugs 5s 6-10 1.o co chodzi z unoszenie sztangi podchwytem , jak mam rozumieć bo nie jest to wiosłowanie ani półsztangą ? NIE UNOSISZ A WIOSLUJESZ SZTANGA PODCHWYTEM DO BRZUCHA; NIE PÓŁSZTANGĄ 2.ile powtórzeń dać w ss rozpiętek i przekładania sztangielki ? JESLI NIE WSKAZALEM W PLANIE TO W PRZEDZIALE 10-15 3.Napisałeś że dodać brzuch rozumiem że 2x w tygodniu ( bo 1 jest )? A NIE ZAUWAŻYLEM..., MUSZĘ SPRAWDZIĆ, ALBO WKLEJ MI PLAN NA SAM BRZUCH BO JUZ SZUKAC MI SIE NIE CHCE] 4.W niektórych ćwiczeniach piszesz ilośc powtórzeń 10-6 a w innych 6-8 jak to rozumieć , regres ? dzięki sog wszedł wcześniej RACZEJ W KAŻDYM PROGRES LUB STAŁY; W 10-6 NAPEWNO PROGRESS A W 6-8 TO BĄDŹ JW. ALBO JESLI WYKOUJESZ ĆW. STALYM CIĘZAREM TO WYKONUJĄ\C 8 POWT. W KAŻDEJ SERII DOŚĆ CIĘŻKO POMIMO TO W OSTATNIEJ PROBUJESZ SIE ZMUSIC DO WIĘKSZEGO WYSIŁKU PRÓWBUJĄC WYKONAĆ 9, A NAWET I 10.

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2009 8:13:48 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. mam plan do ocenki, jak by ktos ogarniety w FBW sprawdził to był bym wdzięczny: Wiek;20 waga; 87kg wzrost; 180 staż; kiedyś wiczyłem waga 86kg, przerwa 76-78 i od wrzesnia tego roku na poważnie dieta; jest A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi skos 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wiosłowanie sztanga 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: -Przysiad 2s Triceps: -wyciskanie francuskie hantlą 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Przedramię: -Uginanie nadgarstków 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 3s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie płasko 3s Plecy: - podciąganie 3s Barki: -unoszenie bokiem 2s -unoszenie bokiem w padzie tułowia 2s Nogi: -Wspięcia na palcach 3s Triceps: - Pompki tyłem 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 3s C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos 2s -Rozpiętki skos 2s Plecy: -martwy ciąg 2s -Podciąganie końca sztangi w opadzie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s Triceps: - Wyciskanie francuskie do czoła 3s Bicepsy: -Ugniecie o udo 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 3s

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2009 12:28:58 AM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na wstępie powiem że niestety jesteś z Warszawy, bo gdybyś był z Wrocławia to bym był przyjemniejszy, a tak muszę napisać że "the Crew" skopią Wam dupsko! rozumiem że jesteś z Eagles? jak nie to życzę dostania się! A na poważnie;) TO JEST TRENING! już mi się podoba... na pierwszy rzut oka to widzę tutaj w cholere roboty! w cholere za dużo... ale doświadczenie w trójboju siłowym procentuje, no i piszesz że 3 godziny to nie problem, więc pewnie wiesz co mówisz. Moje sugestie zmian: Poniedziałek Klatka + Nogi Wyciskanie Klasyczne 12/10/10/6/6/3 Wyciskanie na Skosie 10/10/10 Wyciskanie Głową w dół 10/10/10 zamiast tego dipsy na klatę z obciążeniem. Lepiej działają, bezpieczniejsze, mocniej budują. Rozpiętki 10/10/10 ja przesunąłbym to na koniec tego dnia, żeby na koniec to w klacie została krew a nie w nogach. Skoro Twoim celem są szerokie plery, to rozważ przenoszenie ciężaru zza głowy. Działa na szerokość pleców a reszta w sumie podobnie jak w rozpiętkach Przysiady 15/15/12/10/8 Hak Maszyna 12/12/12 hak maszin zdecydowanie po łydkach, prostowania lepiej robić mniej zmęczonym, na koniec zaś maszyna byłaby tylko po to żeby się docisnąć do końca. Prostowanie nóg siedząc 12/12/12 Prostowanie leżąc 12/12/12 Łydki-wspięcia 30/25/25 ogólnie to możesz też zrobić np. przysiady, martwy i łydki na nogi i już. Środa: Plecy-Barki ten dzień to masakra, jak to przeżyjesz to jesteś niezły;] Martwy Ciąg 12/10/10/8/6 Podciąganie na drążku do klatki nachwytem 12/12/12 Wiosłowanie Sztangą 12/10/8/8 nie wiem czy ma to sens razem z martwym ciągiem, Twoja decyzja, może MARTWY CIĄG do dnia nóg przenieś? Ściąganie drążka górnego 12/10/8/8 tutaj zastosowałbym taką zmianę - kolejność tych 2 ostatnich ćwiczeń i powtórzenia i serie w nich. Proponuję ściągać ten drążek za kark oczywiście. Wiosłowanie Hantlom 12/12/12 tutaj też raczej lekko i technicznie Wyciskanie Sztangi do Karku 12/10/10 podciaganie sztangi wzloz tulowia 10,10,10 unoszenie hantli na boki 10,10,10 przesunąłbym na sam koniec treningu barów. Odwrotne rozpiętki 10/10/10 zupełnie bym to wygrzmocił, za dużo te tylne partie pracują, podczas gdy szrugsy są najważniejsze i najlepsze. Szrugsy na maszynie Smithsa10/10/10 + 10/10 sztangą zrobiłbym TYLKO ze sztangą Piątek Biceps,Triceps Uginanie ze sztangą stojąc 12/12/10/8 Uginanie z hantlami siedząc z suplimacją 12/10/10 Młoty 12/10/10 Modlitewni gryf-łamany 10/10/10 Uginanie z linkami na bramie 10/10/10 zamiast tego zrobiłbym bym sztangę łamaną, NACHWYTEM 12/12/12 lekko i technicznie. Dobrze pompuje i działa na przedramiona Wyciskanie W wąskim chwycie nachwytem 12/12/10/10 Pąpki na poręczach 12/10/10 wywaliłbym bo w dniu klaty zaproponowałem Ci już dipsy. Wyciskanie francuskie 12/12/10 Prostowanie na wyciągu górnym 12/10/10 po każdym treningu brzuch 40-50 spięć +25 unoszenia nóg ze zbiciem x4 Zastanawiam się nad dodaniem aerobów po treningu lub w dni nietreningowe w formie interwałów na bieżni bądz rowerze w systemie 2 minuty szybko 4 minuty wolno =24min.Tylko znów problem kiedy lepiej??? ja bym się ograniczył tylko do porządnego rozciągania po treningu (ale takiego naprawdę przemyślanego i konkretnego). W momencie gdy będziesz redukował dodałbym dopiero ćwiczenia cardio (poza tym jak będzie cieplej to nie ma nic lepszego niż bieganie i tyle!). + przemyśl to co zasugerowałem + zastanów się czy nie ciekawiej byłoby zrobić takie połączenia: a) KLATA + PLECY b) NOGI + BARY c) BICEPS + TRICEPS wygląda lepiej i bezpieczniej jest nie łączyć barów z plecami (chociaż wiem że dużo Twojego treningu barów angażuje też plecy, więc po prostu tylko to rozważ). Poza tym wyciskanie nad głowę po martwym ciągu to złe dla pleców) + ogólnie nie chciałem Ci niczego wywalać, ale jeżeli chciałbyś już o coś zmniejszyć to napiszę Ci moich kandydatów do odwalenia: - klata dół (dipsy jednak rób) - rozpiętki (przenoszenie już lepsze, ale też można ogólnie z nich zrezygnować) - hak maszyna - jedno z wiosłowań bym odjął (albo sztangą, albo hantlom) - odwrotne rozpiętki (po co się męczyć:) - uginanie linkami na łapę... - pompki na poręczach (bo proponuję dipsy). to tyle, mam nadzieję że jest to w miarę czytelne i pomocne. Respekt! P.S. dlaczego żaden z moderatorów nie odwiedza tego tematu, przecież nie musi powstawać sto nowych tematów dziennie. Wystarczy że się tym zainteresujecie. Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2010-01-27 19:56:40

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2010 7:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co masz na mysli piszc najsilniejsze ci/arowo w na klatke? Jesli chodzi o ciezar jakim pracuje w tym cw to pewnie bedzie troche mniejszy niz na plaskiej podobny do ciezaru na skosie. Oczywi[cie chodzi mi o wage ciala + jakis ciezar. Niewiem czy dobrze to zinterpretowalem.

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2010 10:19:23 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wszystkich Bardzo bym prosił o poprawienie mojego planu, podkreślam że jest to pierwszy plan jaki sam ułożyłem, zawsze było to zadanie trenera z siłki 1 dzień: Klata wyciskanie 12x40%max 5x60% 1x80% 1x100% 1x105% Barki: 4x wyciskanie na maszynie (10-12) 4x unoszenie ramion na boki - maszyna (10-12) 5x unoszenie ramion na boki na skosie Triceps: 5x francuskie leżąć (10-12) 5x ściąganie linek do dołu(15) Nogi: 3x prostowanie nóg (12) Brzuch: 3x spinanie(20) 3x spinanie na maszynie(15) Aero: 30 min biegania 2 dzień: Plecy: 5x M.C. (6-8) 5x ściąganie drążka do karku (12) 4x HAMMER (12) (coś jak klata w siadzie tylko ruch jest odwrotny) Kaptury: 3x sztangą (15-20) 2x hantelkami (20) Nogi: 4x łydki (20) Brzuch: 3x maszyna (20) 3x spinanie (30) Aero: 30 min biegania 3 dzień: Klata: 4x płaska (12-15) 4x głową w dół (12-15) 5x rozpiętki sztangielkami skos do góry (12-15) Biceps: 5x modlitewnik (10-12) 3x 21 Nogi: 4x przysiady (5-6) Brzuch: 2x maszyna (20) 4x spięcia (30-40) Aero: 30 min biegania

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 5:30:31 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    opisze jescze raz calosc z drobna poprawka: Trening A 1. Drążek 2 serie max szeroki nachwyt 2. Wyciskanie w skosie w dół 3. Martwy Ciąg 4. wyprosty na maszynie plus zgiecia nog w lezeniu-2glowe 5. Wyciskanie sztangi sprzed głowy 6. Uginanie ramion ze sztangą 7. Wyciskanie w wąskim uchwycie 8. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 9. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM/NACHWYTEM W SIADZIE 10. Brzuch : ławka skośnej z obciązeniem (1x proste, 1x skośne) Trening B 1. Wyciskanie sztangi na ławce prostej 2. Przysiad ze sztanga, lydki spiecia z obciazeniem 3. Wiosłowanie sztangą (nachwyt na szerokości barków) 4. Szrugsy ze sztangą 5. Podciaganie sztangi do brody plus wymachy sztangielkami na bok superseria 6. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEm Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 7. Francuskie wyciskanie hantli 8. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM/NACHWYTEM W SIADZIE 9. Brzuch : unoszenie nóg w zwisie na drążku 2x + 1x spięcia. Trening C 1.Drążek 2 serie max wąski podchyt 2. Wyciskanie hantli w skosie w górę 3. Wioslowanie SZTANGIELKI W OPADZIE Plus PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM drazekpodchwytem 4. Nogi-wypychanie na suwnicy, lydki miesnie piszczelowe na maszynie 5. Barki-wymachy sztangielkami na bok i do przodu w gore w superseri? 6. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT "MŁOTKOWY") 7. POMPKI na poreczach 8. Odwrotne rozpiętki (na maszynie) 9. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM/NACHWYTEM W SIADZIE 10. Brzuch : Brzuszki z obciążeniem (1x proste, 1x skośne)

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2010 7:43:40 PM Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    plan na siłe (kulturystyczną, ogólną- nie chodzi mi o przygotowanie do wyciskania/dwu/trójboju) A Przysiady tylnie 5s 6=6<4=4<2 Wiosło sztangą podchwytem 4s 6=6<4=4 Wyciskanie hantli skos dodatni 4s 6=6<4=4 Szrugsy sztangą 4s niski zakres powtórzeń na wyczucie B WL 5s 6=6<4=4<2 Push Press 4s 6=6<4=4 Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4s 8=8=8=8 Wypychanie nogami na suwnicy 4s 8=8<6=6 C MC 5s 6=6<4=4<2 Dipsy z obciążeniem 4s 6=6<4=4 Uginanie z prostą sztangą 4s 8=8<6=6 Allahy 4s 10-15 zakres powt. Łydki 4s AxBxCxx rozkład pierwszy trening na siłę mysle, ze jest ok- wszystkie najwazniejsze cwiczenia wielostawowe są, siady od mc oddalone Zmieniony przez - hilde w dniu 2010-12-28 17:30:52

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2010 5:29:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto się telepie,ten sam sobie trzepie,czyli SPAM ELITA-rita,tita!

    Post
    Doping

    siema trol oxy to kup sobie mono i zacznij cykl na kretce ide jesc c'ya poźniej

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2007 11:37:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto się telepie,ten sam sobie trzepie,czyli SPAM ELITA-rita,tita!

    Post
    Doping

    el cs spm ucichl

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2007 7:10:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto się telepie,ten sam sobie trzepie,czyli SPAM ELITA-rita,tita!

    Post
    Doping

    Body wiem, ze to czytasz BCAA 15g, Gluta,10g, Hmb 4g, B6, Tauryna, C, naNoVapor, Winstrol 10 i lecimy zaraz na silownie z dnia na dzien inny niby to rzezba a wiara mowi ciagle, ze przytylem ehehhe bede jak najlepszy fighter Frank S Zmieniony przez - tomek 82 w dniu 2007-09-13 20:10:22

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2007 8:08:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto się telepie,ten sam sobie trzepie,czyli SPAM ELITA-rita,tita!

    Post
    Doping

    no to zgadlem ze chodzi o cos z wit C. domyslalem sie ze o igly chodzi

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2007 3:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto się telepie,ten sam sobie trzepie,czyli SPAM ELITA-rita,tita!

    Post
    Doping

    Nie mam kontaktu do typa.C się sta się?

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2007 7:09:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Ja nie mam innego wyjścia brama musi tam stać A co do os i innych owadów ojciec w tamtym roku kupił tkai płyn ,że się psika na gniazdo i to zasycha i to się taka skorupa robi i po c***ach

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2010 10:30:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Jeszcze matma, ale c*** wie

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2010 4:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Merowingst c***a a nie rozdawales

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2010 10:46:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Siema pakerzy Co tam u Was? Ja kurde coś straciłem wenę i w ogolę na sfd nie wchodze Łukasz jakieś przyrosty są? Ja tam same spadki ale aż tak nie jest złe 1,5 cm z łapy spadłem bo trochę w c***a wale na siłce ostatnimi czasy ale ćwiczę Jeszce:)

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2010 10:28:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    w c*** duszno nic sie nie chce

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2010 1:23:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    yo ;) a jeszcze sie nie zabrałęm a musze w koncu zacząć rzucać żelastwem aż sie boje iść na siłownie pewnie siła w c*** spadła

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2010 11:09:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Arni z Dudim forme na lato szykują, dziewczyny już pod spódniczkami mokro czują %-)

    Post
    Usuniete tematy

    No wlasnie a ja jestem uzależniony od paru pociągów, nawet jak mam na 2h pozniej czy cos i tak wstaje o 6 W c***u taka robota

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2010 10:34:42 PM Liczba szacunów: 0