SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • To jest sensowne posunięcie żeby się wykurować do końca i dopiero się wziąć za sylwetkę bo im dłużej choroba się utrzymuje tym dłużej nie można nic działać z sylwetką zwłaszcza jeśli chodzi o zatoki bo to dokuczliwy problem. Ważne żebyś też jadł odpowiednio czyli im mniej śmieci w tym okresie leczenia tym lepiej, można wprowadzić jakąś wyższą dawkę witaminy C, a dodatkowo naturalne składniki wspomagające powrót do zdrowia. Na pewno czosnek, imbir warto wprowadzić do diety na ten czas bo będzie pomocne.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 266 Data: 9/19/2019 5:46:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Witamina C leci grubo, z czosnku zrezygnowałem z powodu dzisiejszej rozmowy o pracę|-), imbir.. trzeba kupić. Z tymi śmieciami masz rację, ale trochę ich wpadło niestety, lepiej nie będę wklejał wczorajszej diety}:-(

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 266 Data: 9/19/2019 9:56:43 PM Liczba szacunów: 0
  • trzeba uważać na kumulacje stężenia własnie, ale ktoś kto łapie sie za dnp musi to wiedzieć. inaczej musi byc totalnie d****em. funkcjonowanie na 200mg do przyjecia . ja leciałem 200mg/400/600mg.14dni. 600mgto juz mega wyp*****la z butów względem przemenczenia. wciskanie żarcia na przymus a i tak zero energii do treningów. tak jak sapp napisał , może 1/4 treningu uda sie wykonac i mega zmeczenie. dodatkowo popjawia sie ospalośc. w moim przypadku na 600mgpotliwośc MEGA, az czasem nie do wytrzymania, non stop mokre pościel, poduszki , dosłownie albo zmieniasz na nonstopie albo spisz w mokrym. rezultaty kozackie i co ciekawe przy umiejetnym podejsciu do diety i treningu wcale nie takie trudne do utzrymania po skonczonym cyklu. fakt że po dnp zaraz wszedłem na testa więc wracały siły na trening , do tego zanim tarczyca nie została całkowicie odblokowana kreciłem troche cardio. (na dnp początkowo był zamiar krecenia aerobów , ale kto stosował ten wie że to nie takie hop siup i finalnie zrobilem moze 2 sesje w pierwszych dniach). co do tego ze nie pali mięcha to sie nie zgodze. pali i to strasznie, jesli brane bez koksu. leci z dnia na dzień fat jak i miesnie. osobiście jeśli miałbym brac jeszcze raz to w dawce 200mg ale 30dni ,zamiast wiekszych dawek a krócej. przy braniu nie nalezy oszczezac na przeciwutleniaczach. u mnie szly bardzo duze dawki zwlaszcza wit e i kwasu alfa liponowego , do tego wit c , magnez i potas

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2012 12:53:50 AM Liczba szacunów: 1
  • 3dni 200mg, 4dni 400mg, 3dni 600mg . 600mg to przegięcie, no ale robota była zrobiona %-) waga jakos 96 bylo profilaktyka standardowa przy dnp 200mg kwasu alfa liponowego 3 razy dziennie 1500mg magnezu 3000mg witaminy C 1200IU witaminy E 200mcg selenu 2000mg calcium 50mg cynku tauryna 3g dziennie minimum 7 litrów wody dziennie multiwitaminy i minerały Zmieniony przez - eugeno w dniu 2012-03-29 22:37:30

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2012 10:33:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Niemierzyłam, ale dech jest płytki, szybszy... Temperatura 37°C.

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2012 6:49:53 PM Liczba szacunów: 0
  • jak się nie wspomagasz ECA albo clenem to nie biorę nic ,poziom elektrolitów w miarę nie zakłócony ,jak clen to magnez potas ,wit C 1000mg .jak jesz wystarczającą ilość węgli to bez pirogronianu

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2012 8:41:56 AM Liczba szacunów: 0
  • a da sie pozna c?? jakie róznice w działanu??

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2012 9:05:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwas Alfa Lipinowy 600mg Magnez 1200mg Witamina C 3000mg Witamina E 1000IU Selen 200mcg Cynk 50mg Tauryna 3g Calcium 1200mg

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2012 4:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • jak wcześniej spowolniłaś metabolizm obcinaniem kalorii .to wcześniejsza temperatura mogła być dużo niższa!! Farah wypowiadał się na łamach MD że przychodzili do niego klienci z 35,5 c ,dopiero zwiększone węgle podwyższyły temperaturę .Jako że żyję w kraju pijaków :) zrobiłem próby z alko w tamte wakacje :):) 0,7l przez 3 kolejne dni :) jak jesz węgle to się nie odwodnisz ,a alko jest spalane w błyskawicznym tempie ,z sauny normalnie korzystam bez ograniczeń .Jak się odwadniasz to znaczy że coś sp******iłeś z dietą ,za bardzo ograniczasz węgle i brak glikogenu.

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2012 1:24:24 PM Liczba szacunów: 0
  • 20g na treningu i jest grubo :) p o l e c a m

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 15110 Data: 10/16/2012 5:47:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwolnienia i nowi fighterzy (UFC)

    Post
    Scena MMA i K-1

    a j**ać tego nudziarza,c hce kocykować niech na adcc jeździe tutaj trzbea rzeźników co bu tłum porywali a nie usypial

    Odpowiedzi: 553 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2014 10:00:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwolnienia i nowi fighterzy (UFC)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Reasumując zwolnieni w ostatnim czasie Wśród fighterów, których nie zobaczymy w najbliższym czasie w oktagonie UFC jest była rywalka Joanny Jędrzejczyk – Valerie Letourneau (8-6): Yusuke Kasuya (waga lekka) Felipe Olivieri (waga lekka) Chris Avila (waga piórkowa) Jason Novelli (waga lekka) Kyoji Horiguchi (waga musza) Li Jingliang (waga półśrednia) Albert Tumenov (waga półśrednia) Ricardo Abreu (waga średnia) Brandon Thatch (waga półsrednia) Nikita Krylov (waga półciężka) James Moontasri (waga półśrednia) Phillipe Nover (waga piórkowa) Nicolas Dalby (waga półsrednia) Dongi Yang (waga średnia) Erick Montano (waga półśrednia) Jocelyn Jones-Lyba… (waga słomkowa) Kelly Faszholz (waga kogucia) Valerie Letourneau (waga słomkowa) J.C. Cottrell (waga lekka) Powyższa lista zawiera nazwiska zawodników, którzy nie otrzymali propozycji przedłużenia kontraktu, bądź zakończyli ostatnio sportowe kariery.

    Odpowiedzi: 553 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2017 6:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ankieta częściowa to i pomoc częściowa. Dałam Ci linki do lektury obowiązkowej, tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Na redukcję to na białko przygotuj się w okolicach 120 węgli 150. Kalkulator BMR nie jest wyrocznią. To jeszcze dodam: HIIT 5 razy w tygodniu na bieżni? To jakaś fanaberia... a) na bieżni nie robi się żadnych interwałów, nie wspominają o HIIT - bieżnie narzuca tempo - więc albo bieganie, albo orbitrek albo wioślarz jak znasz technikę b) bez urazy, najprawdopodobniej nie jesteś w stanie wykonać HIIT poprawnie, do tego trzeba mieć wysoką formę i wytrzymałość - polecam na początek zwykły trening interwałowy. c) Interwały to góra co drugi dzień, nie częściej - 2 razy w tygodniu zdecydowanie wystarczy. Zmieniony przez - kitttie w dniu 2012-07-24 14:48:13

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4053 Data: 7/24/2012 2:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Właśnie, uważaj, żeby nie zachorować. Po treningu jak najszybciej pod prysznic. I po treningach gdzie się wymarzło albo zmokło jeszcze rozpuścić sobie witaminę C.

    Odpowiedzi: 297 Ilość wyświetleń: 15813 Data: 12/2/2010 8:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • 17.03.2011 6km 10x100m r0zciaganie 18.03.2011r. wolne 19.03.2011 dzis bylem 13 na makro ; / wszystko ok sila byla i wql po biegu zero zmeczenia znowu ta j.... noga ;/ msuze isc do lekarza z nia ;c najbardziej boli mnie to ze koles ktory ledwo zemna wytrzymuje an treningu dzis byl 2 i jedzie na mp ; / Zmieniony przez - koziar96 w dniu 2011-03-19 20:42:43

    Odpowiedzi: 297 Ilość wyświetleń: 15813 Data: 3/19/2011 8:35:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Oboz Szklarska Poręba 03.12.2011 8km wybiegania 5x100m uwagi: 1 dzien obozu wiec ciezko mi sie biegalo a kolega latal po 4:30 ; / 04.12.2011 14km rozciaganie uwagi: ciezko mi sie biegalo bo za mocno ruszylem; / II trening 3km rozciaganie 10 cwiczen po 20 rzutow pilka lekarska 3kg 15min plotkow 05.12.2011 4km rozciaganie 6km ciaglu po 4:16 2km uwagi: pierwszy moj ciagly od XXX czasu ale dobze sie biegalo II trening rozciaganie 10cwiczen po 20 rzutow pilka lekarska 3kg 06.12.2011 16km wybiegania II trening cwiczenia ogolnie usprawniajace nie wiem jak zapisac}:-( 2x60 brzuchow skretnych 2x40 grzbietow 07.12.2011 4km rozciaganie 3x100m rytmy skipy a,b,c,d wieloskoki i podbiegi po 30m kazde cwiczenie 10xrazy po tym 100m rytmu w dol zgorki IItrening 3km rozciaganie cwiczenia z pilkami lekarskimi ale bardziej mialy na celu rozciaganie 15min plotkow 08.12.2011 8km rozciaganie uwagi:mielismy biegac 200m na treningu ale nie bylo warunkow popoludniu bd biegac setki IItrening 3km 2x10x100m po 15-16 1km 1h sauny uwagi: dobze sie by biegalo gdyby nie lod na tartanie 09.12.2011 12km rozciaganie uwagi: to wybieganie przerodzilo sie w sile popniewaz taka chlapa byla ze nie dalo rayd biegac IItrening 5km rozciaganie 12 cwiczen po 20 rzutow pilka lekarska 3kg 15min plotkow 10.12.2011 trening robiony na hali w Jabloncu: 3km truchtu rozciaganie 6x100m rytmy 6x1000m na przerwach 4min po 3:25-3:30 3km truchtu uwagi: sam biegalem to poniewaz inni co innego biegali wiec troche ciezko zawkaszenie mialem 11,1 wiec troche zakwaszony bylem 11.12.2011 wycieczka biegowa na hale szrenicka 1200m n.p.m jakies 14km rozciaganie II trening 1h sauny 12.12.2011 8km szybiego wybiegania ~4:30 8 podbiegow pod gore jakies 200m biegalem 42-39sek IItrening 4km rozciaganie 10 cwiczen po 25 rzutow pilka lekarska 3kg 13.12.2011 8km rozruchu II trening 6km szybiego wybiegania uwagi: mial byc ciagly ale niestety nie bylo warunkow do biegania ciaglego wiec 6km szybiego wybiegania 14.12.2011 14km rozciaganie IItrening 8km 3x100m cwiczenia z pilkami lekarskimi 25min plotkow 15.12.2011 3km rozciaganie i 2 rytmy 6x1000m po 3:32-3:38 na przerwach 3:30 2km truchtu uwagi: z poczatku mailem ejchac na hale ale byla ladna pogoda a za 1h sie zepsula i w wietrze i w sniegu to biegalem ale dalo rade:D II trening 4km rozciaganie 10 cwiczen po 30 rzutow 3kg rozciaganie 16.12.2011 8km 8 podbiegow pod gore 200m po 40-42 uwagi: no wiec na obozie nie bylo lekko poniewaz trener podlaczyl mnie pod kadre polski juniorow wiec byl zapiernicz ale dalem rade czuje sie mocno po gorach ;D 7 startuje na hali wiec cos moze z tego byc nie wiem cyz trening dobze zapisalem ale miejwiecej tak to wygladalo

    Odpowiedzi: 297 Ilość wyświetleń: 15813 Data: 12/16/2011 8:58:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć robić pompki, podciąganie itp...

    Post
    Trening dla początkujących

    a)Duzo i zdrowo jedz :) b)Pompki : Tutaj jest łatwo, bo jest dużo wariantów, niektóre na pewno jesteś w stanie zrobic ;). Pierwszy link z googla : http://www.stumptuous.com/cms/displayarticle.php?aid=75 Na obrazkach masz od najlatwiejszych do najtrudniejszych. Rób na przykład 3 serie po 12 zaczynając od tych przy scianie (do tych nie ma obrazka). Jak juz mozesz zrobic 3x12 (powiedzmy 2 minuty przerwy miedzy seriami) to przechodzidz do trudniejszego wariantu. c)Podciaganie : Tutaj jest trudniej. Kuro dobrze to opisał. Dodam jeszce jedno przydatne cwiczenie (jesli masz mozliwosc je zrobic). Jest to tak zwana "odwrotna pompka". Potrzebujesz nisko zawieszonego drążka (albo stabilnej krawedzi niskiego stołu, cokolwiek). Kładziesz sie na plecach pod tym. Łapiesz rękami, ciężara cialą opierasz na piętach, tylko one dotykają ziemi !. Teraz się "podciągasz". Jest to mniejwięcej dwa razy łatwiejsze od normalnego pociągniecia a pracują podobne miesnie. Uwazaj tylko, zeby nie oszukiwac odbijając się nogami :) Procz standardowej metody (3 serie po 12). Mozesz cwizcyc tez inaczej. Na przykład krótkie serie , żeby się nie zmęczyc wiele razy dziennie. Powiedzmy, ze mozesz zrobic 10 pompek z rękami na podwyższeniu. To robisz 5 przy każdej okazji, kilka razy dziennie uwazajac, zeby nie dojsc do maksa swoich możliwosci. Zwlaszcza na początku daje to niezle wyniki. Niestety magicznych metod nie ma. Trzeba dużo cwiczyc i dobrze jeśc :) (no bo na dietach typu 1000kcal to trudno o jakiekolwiek postępy w czymkolwiek). Powodzenia :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 18044 Data: 10/7/2007 4:56:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Zasady unikania napadów

    Post
    Sztuki Walki

    Mysle ze problemy tego typu wystepuja w duzych miastach. W miescie takim jak moje (50 tys. mieszkancow) spotyka sie tego o wiele mniej. Prawdziwego dresiarza jeszcze nie spotkalem, ale oczywiscie nie mowie ze takich nie ma, jest ich po prostu malo. Tak wiec ryzyko jest mniejsze. Ja osobiscie zauwazylem jedno, ludzie inaczej sie do mnei odnosza, patza, ogulnie maja inny stosuenk jak jestem inaczej ubrany. Kiedy mam naprzyklad dluga qrtke, tak po uda to ogulnei sprawiam wrarzenie takiego chuderlaka i tak sie wtedy czuje. Spadek pewnosci siebie, to odrazu widac po oczach. Natomiast kiedy zakladam taka fajna ktrotka kurteczke typu sqra, ktora jeszcze ma poduszeczki po bokach, jestem wtedy szerszy o jaies 3cm. To jest duza roznica. Do tego lancuch u nogi, glany, kamienna twarz. Zauwazylem ze jak jestem tak ubrany to ludzie schodza mi z drogi, staraja sie nie patrzec mi w oczy. Jak jestem ubrany jak limek jest dokladnie odwrotnie. A jak bym jeszcze zaczol na silke chodzic to wogule bylo by git Nie powiem mialem pare nie przyjemnych sytuacji w swoim zyiu, ale tak jak mowie, w takim miescie jak moje jest to zadziej spotykane. Jeszcze nigdy nei mialem przekopane. Qrde teraz jak sie tak zastanawiam to jezeli dalej bede sie tak nosil (czytaj kozaczyl) to dostane przekopane jak z tad do Warszawy... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~C~A~R~P~ED~I~E~M~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2003 1:23:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Zasady unikania napadów

    Post
    Sztuki Walki

    lazaaa ja ci cos powiem zanim by ten twoj kumpel wybiegl z tego bloku to juz bys tam lezal dawno i krwia plul na wszystkie strony a telefonu i tak bys sie pozbyl wiec powiem ze niestety niewierze przynajmniej nie w 100% bo taki fart to sie nie zdarza... a co do zagadki to a)przejezdzal radiowoz i was nieruszyli b)koles z laska okazal sie byc brucem lee i postanowil im spuscic lomot w tym czasie wy szybko sie oddaliliscie udajac ze nie widzicie jak nowe wcielenie bruca lee maluje chodnik na czerwono c)spuscili wam lomot d)trafiliscie na pseudo drecho (tak tak tacy sie tez zdarzaja)i spusciliscie im lomot SFD FIGHT CLUB Mr. Anderson. Suprise... to see me?

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2003 3:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Zasady unikania napadów

    Post
    Sztuki Walki

    Bregalad , szkoda że nie ma sogów połówek bo byś dostał ...hehe Akcja była B z sporymi akcentami C. Ale niech stracę masz za wyobraźnię SOGACZA hehe Pzdr. а вообще каждый человек по свойму хорош

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2003 6:27:46 PM Liczba szacunów: 0