SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    bo przy ponad 3g/kg m.c. białka ed katabolizm zjada :)) ViQ za dużo PLN?

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2016 8:47:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    8,10 Malo czasu przez jazdy... zeby szybko zdac prawko Skonczyl sie noopept i yoszka, ciekawe czy zauwaze roznice bez noopa :-? Suplemetacja: Rano activlab artheo free 1cps Jablczan kreatyny witamin complex activlab 1000mg tauryny Cholina , wit c , Na noc Cholina activlab artheo free 1cps tested cynk 25mg probiotyki 1000mg witc 1000mg magnez witamin complex activlab tran tribulus siemie lniane do posilkow ostropest Dieta /SFD/Images/2016/10/8/60a66045036f44f98789d9c6d790235d.jpg

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2016 5:41:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Jazda od początku.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem już po 4 posiłkach. Moja "dieta" kuleje bo jestem na ACT i nie mam narazie motywacji do tego żeby pilnować michy itd, co nie oznacza że jem mało. Zgodnie z tym co napisał Everr jem mniej chlebka dorzuciłem białka troche , jadł będe na wieczór twaróg + tuńczyk, a przez dzień raczył sie będe głównie mięskiem w różnych postaciach. Na śniadano owsianka z czymś, z czym jeszcze nie wiem, ale ... I ogólnie podczas normalnego ćwiczenia diete będe starał sie opierać o mięcho w każdej postaci i nie będe przesadzał z węglami bo przy dużej ilości mnie zamulają ( to wiem z wcześniejszego doświadczenia z dietką). Dołączyłem stałą suplementacje witaminką C. 500mg/ed. Jutro podjade do apteki zakupie Vitaminera i jakieś minerały. PZDR

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1293 Data: 8/29/2007 5:28:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dragun/spora redukcja z IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Miód pszczeli postaraj sobie wrzucić ciemny oraz najlepiej prosto od pszczelarza. Naturalny, nieprzetworzony podnosi poziom witaminy C we krwi. Kombinuj z sałatami - daj czasem czerwoną i białą. Dorzuć warzywa ciemne typu buraki czerwone oraz jeżyny - podniesiesz znacznie zawartość substancji nieodżywczych w diecie. Fajnie że się pojawił łosoś + olej lniany tak trzymaj. Ps. Zamiast kupować sałatki z rukoli/innych roślin kup doniczkę, ziemię i posadź jakieś na parapecie. Zmieniony przez - Paweł W. w dniu 2014-01-16 19:29:16

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 13610 Data: 1/16/2014 7:28:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    I kolejny głodny dzień Witam ponownie, w skrócie kilka ostatnich dni. Piątek, ładowanie węgli - wpadkowąłem w siebie z 400g węgli przy 40-50g tłuszczu, potem poszedlem na ostatki, troche tam podjadłem i troche popiłem %-) Ale duzo tez poskakałem, nie sprawdzałem wagi wiec nie wiem jak to sie odbiło na sylwetce :) Sobota, powrót po imprezce, co mnie zdziwiło to to, że sie czułem dobrze, od razu wskoczyłem w kontynuacjie VLCD. W domu na złość, takie pyszne rzeczy ugotowali :C a ja nie mogłem zjesc! Ehhh... No i dziś Niedziela! mial być trening, ale zapomniałem %-) Potem juz mi sie nie chciało %-) Jednak poszedłem na rozpoznanie do tego mojego garazu... ale tam piździ! Przypomina mi się ostatnia zima, gdy podczas treningów woda mi zamarzała w butelce %-) Będzie ciężko ale dam rade %-) Dieta: Dieta standard jak to na VLCD %-) Jednak jako że to ostatni tydzień to postanowiłem pokombinować z ziołami itp. Teraz do każdego kurczaka leci multum przypraw, duzo pieprzu Cayene, pieprz ziołowy, pieprz czarny, majeranek... i wiele innych :) Do tego leci dziennie z pół cytryny do wody dla smaku, zobaczymy czy ma te wartości odchudzające :D /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ead50a9688ae4cbb9c42f0fbfe8b8721.png

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 11/30/2014 11:05:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Duży ból - przyjemny ból... Dziś DNT, ale ja jak to ja i tak musze coś od siebie napisać %-) W KOŃCU MAM DOMSY! W KOŃCU :D Przez dłuższy czas będąc na VLCD nie odczuwałem, żadnego większego przemęczenia konkretnych parii, a trening był bardzo trudny do wykonania. I dziś na rewersie, w końcu odczułem prawie całe ciało 8-) Zakwasu nie czuje jedynie na nogach i brzuchu, ale i tak jest ok :D Trening Brak Dieta Wpadł mi dziś mały cheat... ok 50g laysów, sumienie mnie gryzło strasznie, mimo że wiem że nic takiego sie nie stało... Niezaplanowane cheaty są nie dla mnie :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b3948713f70d46d1b36c5ead24ad7564.png Suplementacja Tran Wit. C Whey 95 A tutaj mój taki męski barek :D U mnie mikołaj w tym roku już był :D (ten ostrovit to mono krety, paczka mi sie odwróciła %-) ) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/11f29b86b71448c88eb7a4a7de307604.jpg Zmieniony przez - Czesiek43 w dniu 2014-12-10 22:42:08 Zmieniony przez - Czesiek43 w dniu 2014-12-10 22:43:37

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 12/10/2014 10:39:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Im więcej jem tym bardziej głodny? o.O Tak temat ma odzwierciedlenie w rzeczywistości i nie mam pojecia czemu tak jest. Im więcej węgli w diecie tym większe ssanie mam, czesto robi sie to uciążliwe. Od razu przepraszam, że nie było wpisek, ale szkoła + praca... i nie było czasu. Wczoraj wyszedłem z domu o 10, wróciłem o 00:00 i zrobiłęm trening o 1:00. O dziwo wszystko poszło ładnie, nie byłem przemęczony ani nic... Krótki opis tygodnia Jako że wypisek nie było postaram się w skrócie napisać co się dzialo w tym tygodniu. PN Wewnątrzszkolne zawody w siatkówkę, wygrana w grupie bez większych problemów, troche sie naskakałem i... kolana zaczęły boleć. Nie był to jakiś silny ból ale odczuwałem mały dyskomfort. Dodatkowo w domu zrobiłem sobie cheat meal, jadłem wszystko w każdej ilości. Do momentu aż brzuch był pełny na tyle, że mnie bolał. Ochote na jedzenie miałem dalej ale nie szło tego wepchać bo czułem, że mi żołądek rozsadzi. Właśnie w tym momencie zacząłem jeszcze bardziej podejrzewać, że coś może być nie tak, skoro jem więcej i bardziej głodny jestem ( w skali np. tygodnia, miesiąca) WT Finały w turnieju siatkówki, drugie miejsce na 16 drużyn. Szkoda mi było strasznie bo to było do wygrania, a ja zwaliłem 2-3 ostatnich piłek w Tie-break... Nieco podłamany poszedłem do szatni, wszystko było ok, a gdy ostygłem już, kolana zaczęły na tyle boleć, że utrudniało to chodzenie. Myślę, że jest to spowodowane obciążeniami jakie otrzymywały podczas gry, ale takich problemów nie miałem nigdy (a przynajmniej nie w takim stopniu) i mnie to troche zaniepokoiło. Tego dnia myślałem, że ostatni raz widze sie z klasą więc poszedłem na piwo.... na jednym piwie sie nie skonczyło... No i środa! Kac morderca... moralniak straszny O 11.30 miałem wyjazd do pracy, troche przysnęło mi się przez wczorajszy dzien, wiec ryż nie zdążył sie ugotować. Wziąłem 500g twarogu ze 150g śmietany i po drodze kupiłem świerzy jasny chleb. To była moja szama w pracy. Wróciłem o 00:10, nie mogłem/ nie chciałem kłaść się spać, znowu zacząć myśleć więc poszedłem jeszcze na trening. skończyłem ok 2:00 potem standardowo jedzenie + kąpiel i spać :) Co ciekawe, nie czułem ŻADNEGO dyskomfortu gdy rozgrzewałem sie przysiadami, nic nie bolało, nic nie dokuczało, a przy np. chodzeniu jest problem. Oczywiście tego dnia nóg nie robiłem, chce dać odpocząć kolanom Dieta ŚR W diecie nie wliczyłem tranu, którego było ok 5g, do tego doszła mała suplementacja Wit. C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1264700767c045de9e68d019c4c907a4.png Zmieniony przez - Czesiek43 w dniu 2014-12-18 17:19:44

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 12/18/2014 5:04:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Domsy Domsy Domsy... O wczorajszym dniu DNT, dlatego uciąłem nieco kcal, ale chyba za dużo %-) Po wcześniejszym treningu naszły mnie takie masakryczne domsy, największe to na plecach, NIGDY wcześniej tak dobrze nie czułem placów i to mnie jara :D Waga po świętach +3kg, + 3cm w pasie, ale dużo wody było, bo po dwóch dniach trzymania diety spadło 1-2cm z pasa. Suple! Standard dalej, ciągnę tak jeszcze jakiś czas, a potem coś więcej wpadnie (nie wypisuje tych, które są wliczone w diecie) Wit C Dieta Co mi się nie podoba we wczorajszej diecie? Nieco za dużo tłuszczy miało być do 60g, a do tego jest podejrzenie, że ogórkowa której zjadłem 3 talerze była na śmietanie robiona %-) Dodatkowo chleb, kajzerki i płatki kukurydziane - to jest coś co trzeba wywalić... Spoiler! Miałem w miare trzymać dietę przez sylwester i nowy rok... a u mnie w rodzinie powariowali i narobili jeszcze lepszego jedzenia niż w święta było... Na śniadanie poszły 3 talerze flaków, wieczorem idę na domówkę, więc tam też pewnie coś będzie... Ogólnie to mi głupio, ale wiem ze nie dam rady nic nie jeść na imprezie ;/ W nowy rok postaram się juz ogar /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/bc9b8552b45842568c57dc5fa176d554.png

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 12/31/2014 1:03:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Nie chce mi sie myśleć nad nazwą wypiski %-) Dziś jestem padniety strasznie, wczoraj bardzo dobry trening i tylko 4h snu (+2x 1h w autobusie). Dziś kłade sie wcześniej to pośpie te 5,5-6h. Zmęczony jestem strasznie, ale daje rade :) Domsy czuje elegancki na całym ciele, czyli trening był dobry. Tak chciałem sprawdzic ile wycisne i wyszło mi 85kg %-) Lipa straszna :D Wczoraj przetestowałem próbkę Pump it - ActivLab, powiem szczerze... nie czułem dużej różnicy bez czy z tym pomperem. Pobudzenie też słabe 200mg kofeiny to dla mnie za mało. Coraz lepiej idzie wiosło, plecy czuje mocno :) Wczorajszy trening MCNPN 4s Żuraw 2s Wiosło sztangą 5s WL 4s Wyciskanie sztangi stojąc 4s Francuz jednorącz 2s Uginanie sztangi 2s Suplementacja 5g bcaa i kreatyny, niestety nie rano, a w środku dnia, zapomniałem rano %-) Tran 10g Wit. C 200mg Whey 95 40g DIeta Ta szynka to złapana do roboty, na szybkości żeby było co zjeść, to był mój pierwszy posiłek. Jako, że DNT to nieco mniej kcal około 350mniej. Chce w najbliższym czasie stanąć na wage, ale jezeli tak to będzie wyglądac to dopiero po feriach /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/662c43e1a68448c49d68e34e1353d39c.png Nie wpisałem do diety WPC i czegoś chyba jeszcze %-) Zmieniony przez - Czesiek43 w dniu 2015-01-21 21:10:38

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 1/21/2015 9:08:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czesiek 43 - powrót do korzeni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Ciekawie piszecie :) Dlaczego tak małe dawki? Nie czuje potrzeby brania większych, wit C biorę profilaktycznie zeby wzmocnic odpornośc. Jestem zdrwoy, nic mi nie dolega więc nie widze potrzeby brania większych dawek

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 15302 Data: 1/23/2015 5:41:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pionierka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Już powracam, po przymusowej przerwie. 25-03 choróbsko, DNT, miska niedojedzona 26-03 już zaczęłam świętować u rodziny, więc nie liczone ale całkiem przyzwoite 27-03 święta c.d mniej przyzwoite ale bez tragedii 28-03 dojadanie resztek, nie liczone bo nie u siebie w domu ale czyste, Przyszła @ spóźniona o jedyne 2 tygodnie, mam już skierowanie na badania więc zrobię jakoś na dniach. 29-03-16 Bez treningu, po świętach jakoś się spraw nazbierało. miska czysta Dziś Trening 1. Mc: 45kgx 8, 55kgx8 65x5 ( niemoc po przerwie) 2a. wykroki w bok z cc 8/8/8 ( strasznie mnie rzuca jak wracam na nogę zakroczną, na następnym treningu będą 3 serie bez obciążenia i 3 z obciążeniem ale chodzone, kolano do zewnątrz) 2b.ginekolog odwiedzenie 30kgx12 30x12 35x12 3a. unoszenie sztangielek bokiem 3kgx12 3x12 4x12 ( próbowałam różnego ustawienia, ostatecznie będę robiła : DB Lean Away) 3b. wyciąg dolny do klatki 20x12 25x10 25x10 4a. unoszenie bioder na jednej nodze : 12/12/12 4b. plank 25/25/20 + rozciąganie, staram się rolować ale akurat dziś wałek był zajęty. Miska Warzywka: ogórek, sałata, papryczka Płyny: kawa x2, woda 1,5l +witaminki /SFD/Images/2016/3/30/aa9c549b6a4e4b4c96449e8aeb7b624f.jpg /SFD/Images/2016/3/30/2212130446c14f1b979adbb78a6508c3.jpg

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 11217 Data: 3/30/2016 5:25:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Bioniche Pharma (old design) 10ml vial - (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja np. za ch**a nie mogę się połapać o co ci chodzi - twierdzisz, że a) ten produkt fizycznie nie istnieje b) ta oxa nie jest produkowana przez prawdziwe Bioniche i to wałek? (dodam, że każdy wie że Bioniche to ugl) c) nie ma tam w środku oxy? czy przyszedłeś powylewać gorzkie żale po prostu?

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 7:04:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    wrzuć witaminę C w sporej dawce, powinno pomóc trochę ja odkąd ćwiczę i suplementuję witC w trybie ciągłym, to odpukać, ale bardzo rzedko łapię infekcje, mimo tego że mam dzieci w domu które znoszą różne choróbska ze szkoły

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2017 5:10:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    Narazie coś tam klepnę bez entuzjazmu i na pewno dokończę dwa zadania których się podjąłem a dalej czas pokaże. Wiesz już, czy będziesz w teście jako 4 osoba ? Wtedy nowy temat i nowy cel, poprawić siłę klaty. :-)) Raczej będę z tego co Marek.c pisał z poprzednich wypowiedzi oraz będę chętnie odpowiadał na Wasze pytania w teście i służył pomocą. I to jest jedna z tych dwóch rzeczy. Na razie prowadzenie dziennika nie ma większego sensu - jest jak tania gazeta. Z niektórymi sprawami zostałem sam ale je dokończę. Na forum nadal będę jako Jeżu ten sam, niezmienny :-)

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2018 9:29:35 PM Liczba szacunów: 2
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    Lepiej Pan nie próbuje. Odradzam kategorycznie jeśli nie chce Pan być PRO. Nie mam jakoś natchnienia na redukcję. Podczas testu jeśli Marek.c nadal chce abym brał w nim udział będę próbował robić masę jakościową z efektem kraty na koniec. KNL korci mnie strasznie ale jakoś nie czuję się na siłach mentalnych do tego konkursu.

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2018 8:35:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    Akurat dostałem je w prezencie ale tak jak przejrzałem na szybko C MASS wydaje się lepsza i zawiera podstawowe informacje o ćwiczeniach i fizjologii organizmu. Poczytam to może nagram jakiś filmik o tym i trochę opiszę w dzienniku.

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2018 7:30:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-mass jak sam tytuł wskazuje, to książka o masie... Tak by wychodziło! Kalistenika na masę - to dosyć kontrowersyjny temat.. :-)

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2018 7:36:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-MASS przestudiowałeś? Jeszcze nie :-(

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2018 6:45:40 PM Liczba szacunów: 1
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-MASS przestudiowałeś?Trening kalisteniczny na masę :)) Że na takie bzdury macie czas i nie szkoda wam kasy. Zdążyłeś już wydać na to kasę wcześniej? :-)

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2018 8:21:28 PM Liczba szacunów: 1
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-MASS przestudiowałeś?Trening kalisteniczny na masę :)) Że na takie bzdury macie czas i nie szkoda wam kasy. Zdążyłeś już wydać na to kasę wcześniej? :-) No niestety nie, ale w 2014r obejrzałem recenzje tej książki, może sam się skusisz ? Bo z tego co widać masz problem ze zbudowaniem masy mięśniowej, pomimo jedzenia 1,5kg mięsa.

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2018 8:31:16 PM Liczba szacunów: 1