SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • deca norma organon

    Post
    Doping - zdjęcia

    c

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5325 Data: 9/30/2008 11:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ok wziałem HI TEC WHEY C-6 2250g + cm3 360 caps + HI TEC BETA ALANIN POWDER 250g

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 815 Data: 11/15/2014 11:28:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Perfumy dla kobiet

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Escada rzadzi ale jest bardzo droga ja mam i polecam C-thru Emerald , Naomi Campbell Naomagic , puma Jamaica

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4839 Data: 9/10/2006 10:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile dajecie cm na oko?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    podsumowujac to są c*** bo nic sami nie zrobili tylko napelnili sie wodą heh lamusy jakich malo i jeszcze wieksi chca byc co z tego ze maja łape skoro to wygląda ochydnie!

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3829 Data: 4/9/2008 6:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekki, w miarę naturalny spalacz. Jaki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie zakładając nowego tematu - od kwietnia chcę wchodzić powoli na redukcję. Wprowadzać jakieś zmiany z tym związane. coś dodać poza spalaczem? Głównie chodzi o kreatynę + betaalaninę Aktualnie suplementacja wygląda tak: rano: B-Complex (20 mg B1/B2/B3/B5/B8; 10mg B6 i pozostałe) Wit C 1000mg Wit D3 (4000j.m) +K2 (100ug) Omega3 1000mg (65% EPA+DHA) okołotreningowo/ w południe 4g beta-alaniny + 5g kreatyny - suplementacja stała przed snem: 5mg melatonint 225mg magnezu z cytrynianu 10mg cynku Zmieniony przez - roswell89 w dniu 2017-03-05 21:08:22

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1379 Data: 3/5/2017 9:03:03 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKL

    Post
    Odżywki i suplementy

    morgroht diete trzeba ustalić przynajmniej poczciwą nakresle ramy,ktore może cos ci przybliżą; reszte w dziale ODŻYWIANIE i wiec, ze bez tego żaden hiper mocarz jak nitro2 nie wskora za wiele, ponadto padlo kilka rad zaprzeczających normalnemu tokowi postepowania; chociażby blędem jest uwazaćże obniżenie ciężarow spowoduje automatyczny spadek masy/siły po cyklu kreat. lub przeciwnie, zachowanie czy ich zwiekszenie da zachowanie masy w calosci. powiedzałbym,że może być odwrotnie w każdym z tych przypadkow. wracając do diety to ; powinno być około 2g. bialka na kg.masy ciala węglowodanów, tu juz sprawa jest bardziej płynna bo zależnie od "jednostki" czyli osoby reprezentujące określone cechy metaboliczne, także wielkośc ogólnego wysiłku fizycznego itp... w przypadku ciężkozyskującyych na masie ekto może to być nawet 6-8g. na kg. mc[proponuje zacząc tutaj od 4-ech i ew. zwiekszaćtluszcze natomiast moga byc podobne jak bialko, albo troche niżej, min. to 1g. na kg.masy ciała, optimum 1,5-2g. na kg. m.c. przyjmujemy również zasadę, ze im wiecej węgl. tym uwazamy troszkę z tluszczami i nie dochodzimy do wartości 2g. lecz ograniczamy sie do minimum.

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3478 Data: 2/28/2009 10:02:52 PM Liczba szacunów: 0
  • rzeźba - jakie suplementy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    zdjęcie sylwetki: wiek: 20 waga/wzrost: 75/180 staż treningowy: 3-4 miesiące przewidziane finanse: 100-150zł/m-c co do dziety, to specjalnej nie mam, ale ogólnie to jem dużo białka, makaron, ryż, sporo mięsa, ale jakoś nigdy specjalnie nie zwracałem na to uwagi...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 3/24/2011 9:24:20 PM Liczba szacunów: 0
  • n/c %-)

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2772 Data: 9/9/2012 11:51:12 AM Liczba szacunów: 0
  • o ile dobrze pamiętam to kiedyś marek.c pisał że dzięki temu że zawiera enzym - laktaze to mogą je mieszać z mlekiem również Ci którzy nie tolerują laktozy.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1472 Data: 4/4/2007 12:50:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    przerwa tyle ile trwal cykl. kupujac zestaw shock+storm w zaleznosci od wielkosci puszek nie potrzebuesz wiecej kreatyn do tego. osobiscie dalbym jeszcze kofeine+aakg by dawac do shocka przed treningowo: http://www.sfd.pl/sklep/Kaizen_Caffeine-opis1706.html http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_AAKG_3000-opis3682.html +dodatkowo mozna dac bcaa i dawac z 10-20g po treningu i przed treningiem. BCAA: http://www.sfd.pl/sklep/RX_Gold_Bcaa-opis26242.html http://www.sfd.pl/sklep/Z_pozostalych_firm..._Scivation_Xtend-opis25596.html do tego witaminka c http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_Zinek_+_C-Vitamin_caps-opis299.html 1-2c po treningu Prozdrowotnie: WITAMINY, OMEGA 3, MZB http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Vita-min_Plus-opis872.html http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Chela_MZB_Sport_Formula-opis1469.html http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Gold_Omega-3-opis783.html Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2010-10-03 12:18:54

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1201 Data: 10/3/2010 12:18:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy treningi tylko w weekendy mogą dać efekt?

    Post
    Trening dla początkujących

    Masa na razie idzie mi od niechcenia bo staż mam mały, później będę dopiero redukować ją. Chce mieć wszystko oprócz masy. Gdybym nastawił się na masę na pewno podskoczyło by mi sporo kg, nie powiem ci dokładnie ile.. I tak za dużo mi podskoczyło ;c

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 910 Data: 5/5/2013 2:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • odpuścić łapy ?

    Post
    Trening dla początkujących

    pewnie bedziesz musiał wkleić całą ankietę żeby ludzie coś wiedzieli o Tobie ale powiem c ze ostani miesiąc jechałem tak samo jak ty 3 dni wszystkie partie dzień przerwy i od nowa ale po miesiacu bylem juz wyje**** ze już nie miałem energii wiec raczej na twoim miejscu albo bym odpoczął z tydzień albo zmniejszył ilość treningu dla lepsze regeneracji bo jak sam mowisz do tego pracujesz 6 dni w tygodniu a po drugie gdzie miejsce na cwiczenia na nogi ?;] Zmieniony przez - grubytomek w dniu 2016-10-27 20:08:45

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 847 Data: 10/27/2016 8:07:45 PM Liczba szacunów: 0
  • odpuścić łapy ?

    Post
    Trening dla początkujących

    szczerze to nie umiem odpuścić treningu ... ;c znowu zacznę czuć się jak kompletne zero ..

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 847 Data: 10/29/2016 4:56:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pitca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jesli chodzi o pizze, to moje stanowisko jest takie, ze lepiej nie jeść tego czym nas próbuja raczyć w barach szybkiej obsługi, bo to po prostu świństwo i niewiele ma wspólnego z prawdziwą pizzą. Przygotowywane z kiepskiej jakości surowców, tzn bardzo tłustego sera, nieświeżych jarzyn, niewiadomego pochodzenia zżutego przez jakieś niezidentyfikowane coś, mięcha, blah:/ często używa się do przygotowania takiej pizzy pośledniejszych gatunków tłuszczu, a nie jak to miało być pierwotnie(wg Włochów) oliwy z oliwek. Takie pizze często są wielokrotnie rozmrażane(jesli nie są robione na miejscu), a więc jesteśmy bardziej narażeni na zatrucie pokarmowe. Hmm, że tak powiem "idea" pizzy została wypaczona przez rózne małe gastronomie i inne fast foody. Natomiast sama pizza, jako potrawa wykonana tak , jak powinno to być zrobione jest zdrowa, a nawet bardzo zdrowa. Tu pozwolę sobie zacytować tekst z takiej jednej stronki: W konkursie na najbardziej dietetyczne danie pizza zajęłaby z pewnością czołowe miejsce. Stworzona jako spartańska potrawa (mąka, woda, drożdże, olej, pomidory i ser) pizza jest w rzeczywistości, biorąc pod uwagę wartości odżywcze, potrawą doskonałą. Ciasto zawiera węglowodany oraz białko, olej odpowiednią ilość tłuszczu roślinnego, pomidory zaś bogate są w witaminy i sole mineralne a ser dostarcza protein. Błonnik pomaga w prawidłowym trawieniu, natomiast zawartość kalorii zależna jest, prawie wyłącznie, od ilości i rodzaju składników pokrywających ciasto. samo ciasto zawiera mało kalorii. Ponieważ pizza funkcjonuje jako potrawa jednodaniowa, a składniki są dowolnie zestawiane, jej wartości kaloryczne mieszczą się raczej w skromnych granicach. Ostatecznie możemy uznać pizzę za potrawę prostą, nawet skromną, która jednak łączy w sobie jakości żywieniowo ­psychologiczne kilkudaniowej potrawy . Moja mama robi czasem pizzę w domu według przepisu mniej więcej podobnego do tego: SKŁADNIKI: 2 łyżki stołowe oliwy z oliwek 1 pęczek cebuli dymki 1 strąk czerwonej papryki 1 strąk zielonej papryki 1 mała puszka groszku z marchewką 2O g krabów lub krewetek (takie z puszki) sól pieprz sok z 1 cytryny 1 łyżeczka bazylii 1 mała szklanka karczochów 1 mała szklanka sardynek(z puszki) 200 g pokrojonej mozzarelli Przyrządzenie: Gotowe ciasto posmarować sosem pomidorowym. Odrobinę oliwy z oliwek rozgrzać w naczyniu i usmażyć na niej na szklisto drobno pokrojone warzywa. Dodać dokładnie osaczony groszek z marchewką i kraby (krewetki) i przyprawić pikantnie solą, pieprzem, sokiem z cytryny i bazylią. Wystudzić i ułożyć na pizzy wraz z karczochami i sardynkami. Po wierzchu położyć plasterki mozzarelli i piec 15-20 min w piekarniku w temperaturze 180° C. Dla mnie mama zostawia część bez zwierzaków jest pycha To jesli chodzi o pizzę A spagetti, podobnie-sam makaron jest bardzo dobrym produktem, bo dostarcza ww złożonych dajacych energię na długi czas, natomiast reszta zalezy od dodatków, ich jakości oraz sposobu przyrządzenia.Najlepszy jest makaron pełnozoarnisty, a ugotowany i wymieszany z brokułami i odrobiną jogurtu naturalnego, dla mnie super smoczek

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5301 Data: 5/30/2002 9:30:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Plastry

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    moze jakos pomoge http://aktywni.pl/aktualnosci/kinesiotaping/?s_sc=True http://www.sprawniinaczej.pl/index.php?c=1404&PHPSESSID=7a pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 11/1/2010 1:27:11 PM Liczba szacunów: 0
  • To ja moze skrobne cos 6 wstawac 6:30 omlet 5 jaj xxl + 120g platkow + jablko do posypki + garsc tabletek (suplementy) + lecytyna 7:00 start praca 9:00 250g piersi kurczak, 250g salaty, 50g marfetki 20g lnianego 12:00 250g piersi kurczak, 250g salaty, 50g marfetki 20g lnianego 15:30 do domku wracam 250g gotowanej wołowiny + 0,5kg ziemniakow + salata lub inne zielsko 17:00 50g WPC + 50g gainer + 20g lniany + lecytyna + garsc boosterow (thermo speed/dyma burn/salbutamol itp) 17:30 trening 19:00 50g WPC + 50-100g gainer 21:00 omlet 5 jaj xxl + 60g platkow + jablko do posypki + garsc tabletek (suplementy) + lecytyna 23:00 ZMA + garsc tabletek roznych (cynk jod kwas foliowy wit c potas) i spanie na oko ok 5000 kcal czasem jem wiecej czasem mniej bardzo czesto (3x w tygodniu) zdarza mi sie nadprogramowy posilek na ok 2000 kcal (np 6-8 cheesburgerow, 2 pizze ktore sam robie bo uwielbiam gotowac, 1kg miesa z grilla + litr piwa, heh itp) do tego stosuje duzo supli i odzywek caly rok, nie bede wymienial bo nawet bym nie spamietal wszystkiego... Zmieniony przez - 6I9 w dniu 2006-06-27 12:46:09

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1860 Data: 6/27/2006 12:38:20 PM Liczba szacunów: 0
  • DO MARKA.C

    Post
    Doping

    aha rozumiem , marek.c jeżeli miałbyś możliwość to prosze o odpowiedz na pytanie :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 1/14/2007 11:33:41 AM Liczba szacunów: 0
  • DO MARKA.C

    Post
    Doping

    EH WIDZE ŻE MAREK.C NIE CHCE SIĘ WYPOWIEDZIEĆ , A MOŻE KTOŚ JESZCZE Z UŻYTKOWNIKÓW STOSOWAŁ HGH W OKRESIE DOJRZEWANIA I COSIK PODSKOCZYŁ W GÓRE, ALBO MOŻE KOTŚ Z WASZYCH ZNAJOMKÓW ???

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 1/15/2007 7:33:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy- na początek

    Post
    Trening w domu

    1.Rozgrzewka- 10 min na rowerku Rozgrzewaj też stawy, mieśnie trenowane 2.Trening. a.) Brzuch " -a6w -unoszenie kolan w leżeniu płasko 3 x 20 powtórzeń Unoszenie zbędne już będą b.)biceps- hantle 4kg -uginanie ramion 5 x 25 powtórzeń Zwiększ ciężar a zmniejsz ilość powtórzeń. Chyba że tak na Ciebie lepiej działają c.) triceps -Pompki w podporze tyłem 4 x 8 powtórzeń hantlami też możesz trenować trica. d.)Klatka Piersiowa -Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 4 x 8 powtórzeń -Pół-Pompki w różnym rozstawieniu rąk 6 x 10 powtórzeń e.)nogi -przysiady 5 x 20 powtórzeń Ważne też jak ustawiasz nogi przy przysiadach etc. dołożyłbym syzyfki

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 975 Data: 1/11/2008 6:28:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Sylwester....

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nie badz smieszny , jak raz wypijesz to ci sie N I C N I E S T A N I E byle z glowa, trzymac miske przed piciem, w trakcie i po piciu to nawet kaca nie bedziesz mial

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5204 Data: 11/29/2009 9:19:13 AM Liczba szacunów: 0