SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Czas w końcu zacząć-blood&guts-foty strona 27

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chodz boso%-) doszedl spalacz? ps Siedze przed kompem w okularach:C Zmieniony przez - 133mhz w dniu 2013-05-28 17:03:02

    Odpowiedzi: 916 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2013 5:00:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czas w końcu zacząć-blood&guts-foty strona 27

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    delvin wybacz ale nie rozumiem pytania %) mozesz jasniej? btw screen z google maps gdzies w poblizu everestu, brzuch chyba nawet nie napiety (jakby bylo co napinac%)) obalolony juz mit ze zyly maja malo wspolnego z bf ? na zywo wyglada w c*** konkretniej, w sumie caly brzuch mam w zylach z fleszem ciezko uzyskac taki efekt (pewnie by bylo trzeba z 30 min poswiecic %)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/31d2299cafd4463db400233fa26cf2f0.jpg dzis byly bareczki + 35 min aero 4x wycisk na maszynie 4/5 sztosu 4x12kgx 8-12 unoszenie w bok 4x40kg 6-8 szrugsy hantle tyl wylecial mi z glowy wiec jutro z wyjatkowo z klata zrobie beda filmiki %) Zmieniony przez - -blinG- w dniu 2013-07-13 01:10:48

    Odpowiedzi: 916 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2013 1:03:15 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czas w końcu zacząć-blood&guts-foty strona 27

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    looz Skint, ciezar w tym wioslowaniu byl maly (po 20 kg na strone + waga maszyny) wiec strzelam ze po prostu na video slabo widac w Tczewie bede mial mozliwosc potrenowania z kilkoma lepszymi zawodnikami, akurat wypadaja mi plecy 28.09 wiec rady bede chlonal jak przyslowiola gabka stawiam ze estro Ci wyj**alo %) wczoraj dnt, dzis byly bary i 35 m aero z mocniejszych leci HMB i l-karnityna, popijane woda z watrobki (c) bling %)

    Odpowiedzi: 916 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2013 1:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój osobisty jihad o wymarzona sylwetke

    Post
    Strength & Endurance

    Od dzis po cyklu silowym staram sie dolaczyc do mojej "starej grupy" crossfitowej. Czeka mnie poznawanie nowych technik i znow ciekawe WODy. Dam rade ! WOD z dnia 7.01.2014 Crossfitowe ABC ;) A. Gymnastics skills Każde ćwiczenie po 10 min. - wall climbs - handstand - pull up/chin up - wall ball shots B. 2 min Burpees C. KB Sit up 3 x 20 Zmieniony przez - 0sama w dniu 2014-01-08 08:28:04

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2014 8:14:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    1.Omega 3 - mas zfajna omega strong od allnutrition obecnie lub olimp sport edition 2.MZB - moze byc od SFD ZMA lub fitwhey 3.Komplex wit. B - rowniez SFD:) 4.witam C (jak duza 500-1000?) witamine c daj 2 razy dziennie po 0,5g jak ci pasuje, firma rowniez forumowa moze byc 5.K2 D3 rowniez od allnutrition masz dobra opcje 6.No i bialko najlepiej mixa z roznym czasem wchlaniania. celuj w zwykle wpc, miks sie nie wchlania w roznych czasach 7.Witaminy opti pack amix czy orange triad- orange triad bym bral

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 458 Data: 8/24/2019 2:51:45 PM Liczba szacunów: 1
  • [S] Muscle Asylum Project - Altered State

    Post
    Targowisko

    Up. Przy odbiorze osobistym dam za 100 Zmieniony przez - C.I.C.H.Y w dniu 2009-05-18 19:26:06

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 760 Data: 5/8/2009 4:14:35 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki srodek antydepresyjny?

    Post
    Doping

    Polecam witaminy z grupy B przyjmownie selektywnie plus wit C ... Niacany 500 mg + Kwas pantanowy 300 mg oraz wit C 3000 mg , dawki dzienne , moga byc podzielone .

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1930 Data: 7/31/2010 12:29:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    ja tam wczoraj poszedłem biegać w podkoszulku i nic mi nie jest śpij w zimnym pokoju, pomaga! U mnie jest ok 10-12 stopni, trochę zimno ale idzie się przyzwyczaić Zarzuć dodatkowo Vit C

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 8:49:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    nie jestem przekonana co do działania vit c ;) i wielu wielu innych typu: Q10, beta karoten

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 9:34:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Koluszek, powiem Ci tak szczerze, że trochę dziwne masz poglądy. Bez obrazy! Co ma Ci niby pomóc na przeziębienie jak nie wit. C, czosnek, miodek i cytrynka? Może to ja jakaś niedokształcona w tym temacie jestem, to chętnie dowiem się czegoś nowego. Tak przy okazji :Gratuluję Ci spadku prawie 30 kg! Brakuje mi jednak w Twoim blogu konkretnych wypisów z treningów siłowych, aero czy HIIT. Co Ty tam w ogóle ćwiczysz na tej siłowni? Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 10:00:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    ja jem dziennie ok 3g wit C, a z katarem czasem latam. pzdr

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 11:18:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Takiż to właśnie był mój niecny planik Hyhy. Aero to tylko rozgrzewka, 5. min. 29.01.09 *rozgrzewka, bieżnia, 5 min., aerobowo 2 Dzień nogi+barki a) wyiskanie hantli progresja 4 serie 12-10-8-8;7kg,8kg,9kg,9kg b)unoszenie hantli na boki 4 serie x 15 powtórzen;2x3kg;2x3kg;2x2kg,2x2kg c) unoszenie hantli w opadzie stały ięzar 4 serie x 12; 2 x2kg d) martwy na prostych nogach 4 serie x 20 powt; 35kg, ciężar stały e) uginanie nog lezac 4 x20 powt progresja; 15kg,17,5kg,17,5kg,20kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie x 20 powt; Przysiady: 40kg,35kg,30kg,30kg; Prostowanie:22,5kg,20kg,17,5kg,17,5kg g)łaczona wspiecia siedzac'* wspiecia stojac 4 x 25 powt, staly ciezar;50kg Fajny ten trening NUK Po treningu białeczko z mandarynkami A teraz mięsko z indyka + makaron razowy <no i łyżeczka miodu hyhy > Widzę, że Patka dzielnie mnie pilnujesz

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2009 6:06:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie pogadasz Dzieki Patka, ale za późno Sfd nie chodziło mi, a ja na trening się spieszyłam. 02.01.09 *rozgrzewka, rowerek, 5 min. interwałowo a)Wyciskanie hantle skos 3 serie 12-10-8;2x9kg,2x9kg,2x12,5kg!! b)wyciskanie skos na Smith'ie 8-10-12;30kg;26kg;21kg c) rozpiętki skos 4 x15; 2x5kg d) Ściaganie drązka do karku 3x15;27kg e)podciąganie sztangi do brzucha 3serie;12-10-8; 30kg;40kg;45kg f) przyciaganie drązka poziomo do brzucha regresja 3 serie;8-10-12;23kg;20kg;15kg

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2009 3:41:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    c) rozpiętki skos 4 x15; 2x5kg ?? nie powinno byc tam 12 ciężar przy wiosłowaniu pięknie

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2009 8:19:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Szyn foto Obliś *rozgrzewka na skakance, 5 min. a) wzciskanie francuskie lawka skos ujemny 3 serie 8 10 12; 13kg b)prostowanie ramion z linka wyciagu gornego 3 serie;12-10-8;27kg;30kg;35kg c)pompki w podporze tyłem 3 x max d)uginanie ramion ze sztanga lamana chwyt neutralny 3 serie; 12-10-8;15kg;15,5kg;16kg e) uinanie ramion chwyt mlotkowy 3 serie;8-10-12;2x10kg;2x8kg;2x7kg f) brama sciaganie linek 3 serie;15-12-12; 2x7kg Prostowanie od małego ciężaru zaczęłam bo coś mi się powaliło * Zastanawiam się teraz co robić po masie Wymysliłam sobie, że zejdę przez 2-3 tyg na bilans 0 (trening siłowy + aeroby po siłowym), a po tych 2-3 tyg. bilans -200/300 kcal. Co do diety jakieś carb cycling. Co o tym sądzicie ? Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-05 10:11:44

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2009 7:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    06.02.09 *rozgrzewka na skakance a) wyiskanie hantli progresja 4 serie 12-10-8-8 2x7kg;2x8kg;2x9kg;2x9kg b)unoszenie hantli na boki 4 serie 15 powtórzen;2x4kg;2x3kg;2x2kg;2x2kg c) unoszenie hantli w opadzie 4x12;2x2,5kg;2x2,5kg;2x2kg;2x2kg d) martwy na prostych nogah 4 seriex20 powtórzeń; 40kg e) uginanie nog siedząc 4 serie20 powt.;12,5kg;15kg;15kg;17,5kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie 20 powt;przysiady:50kg;50kg;45kg;40kg; prostowanie:22,5kg;20kg;17,5kg;17,5kg g)wspięcia stojąc 4x25;60kg Kolano prawe do bani, lewe daje radę

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2009 4:30:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    09.02.09 *rozgrzewka, aerobowo, bieznia, 5 min. a)Wyciskanie hantle skos 12-10-8-8;2x8kg;2x9kg;2x10kg;2x12,5kg b)wyciskanie maszyna Smitha skos 8-10-12;32kg;27kg;22kg c) rozpiętki skos 4 serie staly cięzar 15 powtórzen;2x5kg d) Ściaganie drązka do karku 3 serie stały cięzar;30kg e)podciąganie sztangi do brzucha 3 serie 8-10-12;50kg;40kg;35kg f) przyciaganie drązka poziomo do brzucha 3 serie 12-10-8;17kg;20kg;23kg Dodatkowo: *negatywy na drążku (duuuużo, do teraz czuję) *po 3 serie x 8 wiosłowanie jednorącz hantlą 12,5kg *przedramię (zwijanie sznurka z obciążeniem- 3 kg;raz) Przed treningiem poszedł cyc z razowym + warzywka + połowa czekolady Po treningu białko + druga połowa czekolady Już więcej nie będę podjadać! Ale w sumie mogłam sobie pozwolić... bo dziś miałam dwa wuefy... Co do dawkowania krety, to zamówiłam 2. puchę mono tak jak wcześniej pisałam. Wygląda tak: -DT 5 tab. rano, 5 przed treningiem, 5 na noc -DNT 5 tab. rano, 5 tab. na noc Co do innych supli: -DT rano 1 Tribulon + 1 przed treningiem + 2 caps. HGH NIGHT -DNT rano 1 Tribulon + na noc 1 caps. HGH NIGHT Pozdr. Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-09 16:08:17

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2009 4:05:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tam <3 spam Koluszka nie taka straszna Czuje, że dziś wciągnę sporo ponad 4 tys. kcal Jakiś taki dzień mam dziwny 13.02.09 *rozgrzewka, bieznia, aerobowo, 5 min. a) wyiskanie żołnierskie 12-10-8-6'20kg;22,5kg;25kg;27,5kg b)unoszenie hantli na boki 15-15-15-15;2x4kg;2x4kg;2x3kg;2x3kg c) unoszenie hantli w opadzie 10-10-10-10;2x3kg d) martwy na prstych nogah 20-20-20-20;45kg e) uginanie nog lezac 20-20-20-20;15kg;17,5kg,20kg,20kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie regresja 20 powt; przysiady: 30kg-25kg-22,5kg-20kg;prostowanie:22,5kg;20kg;17,5kg;17,5kg g)wspięcia 4x25;70kg Co do przysiadów, to pupcia do samej ziemi Wsio _____________________________ Dziś nietreningowy i biologia, biologia, biologia... Micha oczywiście trzymana Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-15 11:29:10

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2009 4:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [NOWOŚĆ] DEXTROSE PRO 1300g

    Post
    Trec

    DEXTROSE PRO - 1300 G Creatine Transporter! - Zwiększa wyrzut anabolicznej insuliny - Poprawia transport kreatyny i aminokwasów - Zawiera taurynę i wit. C DEXTROSE PRO to połączenie dekstrozy z tauryną i witaminą C, które wspomaga wchłanianie oraz transport kreatyny i aminokwasów do komórek mięśniowych. Preparat zawiera szybko przyswajalne źródło węglowodanów, dzięki czemu dodaje energii do ćwiczeń i wspomaga proces odtwarzania glikogenu oraz powysiłkowej regeneracji organizmu. DEXTROSE PRO ze względu na silne działanie anaboliczne i energetyczne polecany jest szczególnie w programach treningowych ukierunkowanych na szybki wzrost siły i masy mięśniowej.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 793 Data: 1/10/2014 1:48:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    14 marzec - poniedziałek Siłownia. Dziś piątki! 1. Przysiad przedni 5x 20/30/40/50/60/70/80/90 2. OHP 5x 20/30/40/50/60/70 3. Wiosło 5x 60/80/90/100/110/120 4. WL 5x 40/60/80/90/100/110 5. Drązek 5x/5x/5x/5x/5x 6A. Młotki 5x 15/20/25/30 6B. Dips 5x10/20/25/30 /SFD/Images/2016/3/19/5b76c5ebd3c54ffbbac6198eed68115d.jpg 15 marzec - wtorek Bieg progowy. Dzisiaj zrobiłem jeden odcinek ale za to dłuzszy. 3km BS 5km P (czas 24:36) 4km BS /SFD/Images/2016/3/19/d972c56204594067ba446fd8965e2ba4.jpg /SFD/Images/2016/3/19/3c20c98eb9be4852b1f08415701201a5.jpg 16 marzec - środa Jak juz wcześniej pisałem. Zmniejszam ilość jednostek jakościowych w tygodniu i dziś zwykłe rozbieganie BS. Żeby nudno nie było to dodałem lekkie akcenciki. 6x750m średnia górka 10x20s przebiezki 3x20s SKIP A 3x20s SKIP C /SFD/Images/2016/3/19/f55410a8ed624da8817d4513f6e6acee.jpg /SFD/Images/2016/3/19/cd620ed69f284eda80c35106c3560dd0.jpg 17 marzec - czwartek Siłownia i 10tki. 1. Przysiad przedni 10x 20/30/40/50/60/70 2. WL skos 10x20/30/40/50/60/70/80 3. Drązek 8x/8x/7x/6x 4. WL skos dół 10x 60/80/90/100 5. Wiosło 10x 60/70/80/90/100 6. Wznosy + uginanie + prostowanie 3x10 7. Allachy 3x15 /SFD/Images/2016/3/19/33d854e8e7594b2daf6ddd2bb36d307c.jpg 18 marzec - piątek Dziś tempo maratońskie. 14km M /SFD/Images/2016/3/19/52afaa6d36c6467d8fb52e5155b77cc2.jpg /SFD/Images/2016/3/19/405f5d7b7e2d4e43b0e4c9e898e1479d.jpg I na koniec przypinka! /SFD/Images/2016/3/19/e3f3e0d5d0204706b299ae23e69203b4.jpg Zmieniony przez - tibes w dniu 2016-03-19 10:02:52

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2016 9:58:37 AM Liczba szacunów: 1