SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Wiosenna redukcja-uzupełnienie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POPRAWIONE Carb cycling: Endomorfik P: FBW + 20minut rowerek >high carbs W: Bieganie lub interwały >low carbs Ś: FBW + 20minut rowerek > high carbs C: Bieganie lub interwały >low carbs P: FBW + 20minut rowerek >moderate carbs S: Wolne >low carbs N: Wolne >low carbs 1 krok: 66+(13.7*99)+(5*185)-(6.8*24)= 2184,1kcal 2 krok: 2184*1,6 (praca nie fizyczna i trening)=3494kcal 3 krok: Zrzucanie -20% 3494-698=2796kcal 4 krok: B:297g -1188kcal 3g/kg W:247g-988kcal 2,5g/kg Razem: 2796-2176=620kcal z tłuszczy -69g 5krok: High carb days = 297g białka, 308g węgli, 69g tłuszczu Moderate days = 297g białka, 247g węgli, 69g tłuszczu Low carb days = 297g białka, 185g węgli, 69g tłuszczu 6krok: Po 3-4 tygodniach obniżka 20g węgli z każdego dnia. Rozkład posiłków: Ćwiczę o godzinie 17.00 Posiłek 1 (po przebudzeniu-7.30) : Węgle + źródło białka Posiłek 2 (10.00): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 3 (12.30): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 4 (15.30): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 5 (18.30): (po-treningowy): Węgle + białkowy napój regeneracyjny (np. odżywak typu bulk) Posiłek 6 (21:00): Węgle + źródło białka Podział składników w posiłkach: Białko: 6 posiłków po 36g Tłuszcz: 3 posiłki po 30g Węglowodany: 3 posiłki śniadanie 25%, po treningu 50%, 60-90minut po treningu 25% Jakie produkty: *Śniadanie: Źródła białka - białka jaj, tuńczyk, kurczak. Źródła węgli – owoce, owies, kasza (grits), słodkie ziemniaki, musli *Po treningu: Surge z ryżem. *Źródła tłuszczy – olej lniany, oliwa z oliwek, ryby, masło orzechowe, migdały, orzechy włoskie. *60-90minut po treningu: Źródła białka – filet kurczak lub indyk, ryby, chude mięso. Źródła węgli – słodkie ziemniaki, ryż brązowy, pomidor, marchewka, kasza, zielona warzywa (100-200g) czyli kalafior brokuły szpinak szparagi, ziarna lnu. Zmieniony przez - Roberth88 w dniu 2013-04-25 15:46:00

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 883 Data: 4/22/2013 10:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Będę zaglądał :) Całkiem ładnie Ci idzie C, w B szybko polepszysz wynik. Powodzenia.

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 2/20/2013 7:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Czemu w teście C1 a nie C ? :->

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 2/20/2013 7:40:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Oj przepraszam to jest C tylko niechcac 1 wcisnałem;))

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 2/20/2013 7:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    elegancko. chcialbym miec takie osiagi w C chodz robie juz obwod a idzie mi gozej hah ;D

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 3/28/2013 7:35:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    3.03.2014r I trening na 3 poziomie:) B2:6x4 A4:6x4 A2:6x4 C:5x4+6 E3:6x4 i 6x4 F:6x4 G:6x15 H:6x6 D:3x10 Tak jak przypuszczałem trening wykonany bez jakiś większych problemów;) Podciągania robiłem pełne z tego względu,iż mam test w szkole i chciałem się po prostu sprawdzić;) W G i H zastosowałem spięcia 1-2 sekundowe aby zmniejszyć liczbę powtórzeń.

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 3/3/2014 10:54:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    05.03.2014r B2:6x5 A4:6x5 A2:6x5 C:6x5 G:6x16 H:6x7 D:3x10

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 3/7/2014 8:31:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    7.03.14r B2:6x6 A4:6x6 A2:6x6 C:6x6 G:6x17 H:6x8 D:3x10

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 3/10/2014 9:11:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Dobra to zaczynamy:) Wymiary: Wzrost:168 Waga:68 Biceps:33cm Klatka na wdechu:92cm Test: A:41 B:10 C:10 A1:28 Już widze ze z innego pułapu będę zaczynał.W piatęk pierwszy trening. Zmieniony przez - bartosz290396 w dniu 2021-02-25 01:02:04

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11734 Data: 2/25/2021 12:23:43 AM Liczba szacunów: 0
  • PONIEDZIAłEK: Zabawa biegowa 8 x 2', przerwa 2 '. Taki trening oznacza, że po rozgrzewce (3km), gimnastyce i 2-3 przebieżkach dogrzewających (po 120m) zaczynamy bieg przemienny - 2 minuty szybciej, potem 2 minuty wolniej, znowu szybciej itd. Tempo dostosowujemy do samopoczucia, zaczynamy spokojnie, kończyc możemy żwawiej. Na koniec 2km wolnego biegu na uspokojenie serca i schłodzenie mięśni Potem rozciąganie w domu. Razem może wyjść nam na tym treningu 13-14km. WTOREK: Rozgrzewka 4km, gimnastyka, ćwiczenia dogrzewające i 2-3 przebieżki. Potem na zmianę: 100m skip A, 100m trucht, 100m wieloskok, 100m trucht Ten układ powtarzamy 5-8 razy. Potem na zmianę 50m skip C, 50m trucht, 50m skip D, 50 metrów trucht. Całość 5-8 razy. Oczywiście dystans i ilość powtórzeń dostosowujemy do swojego poziomu. Potem np 10 x 100m przebieżki, przerwą jest 100m truchtu. Na koniec 2 km roztruchtania. Środa: Rozgrzewka i roztruchtanie jak w poniedziałek, a treningiem jest zabawa biegowa 4-8 razy 4 minuty, przerwa 3 minuty. Są też inne warianty, np. 4 x 6 minut, 3 x 7 minut, wszystko zależy od fantazji. CZWARTEK: Długie rozbieganie z narastającą prędkością, 15-20km. Na koniec gimnastyka i rozciąganie. PIATEK: 4km rozgrzewki, 10-20 x 200m podbiegu, pod łagodny stok, jak zwykle zaczynamy spokojnie, kończymy mocniej. Przerwa: zbieg w dół. Na koniec 10 x 100m przebieżki, 2km roztruchtania. SOBOTA: Po 3km rozgrzewki, gimnastyce i ćwiczeniach dogrzewających zabawa biegowa 10-20 x 200m, przerw 1 minuta w truchcie. Na koniec 2 km roztruchtania, rozciąganie. to jest trening pod 800 m ale trochę za mocny jak dla niego. niech robi wszystko co tu jest napisane z tym że niech obnizy normy o 20-30% Nie wiem ile kolega teraz biega na 1000 wyraźnie swój rekord poprawi już po miesiącu tego treningu..

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7778 Data: 4/27/2007 10:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na czyste mięcho - do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    UNIVERSAL Animal M-Stak 21 saszetek wywal MULTIPOWER Professional Amino Whey 300 tab. czy UNIVERSAL Amino 2700 350 tab. a może wogóle odpuścić ? wywal OLIMP BCAA Mega Caps 30 kap. - Blister - w sumie 900kapsów FITNESS AUTHORITY Xtreme Creatine 500 g OLIMP Taurine Mega Caps 120 kap. nie jestem przekonany wywal FITNESS AUTHORITY Xtreme Glutamine 500 g - czytałem badania i opinie, dobry jako antykatabol ale mam tyle BCAA że nie wiem czy potrzebne. wywal OLIMP Gold Omega-3 Sport Edition 120 kap. SFD Beta Alanina kap. j.w. temat z glutaminą PEAK Plutonium 1000 g + 50 kap. OLIMP 100% Natural Whey Protein Concentrate (WPC) 700 g x2 + coś na wzmocnienie ? TREC Joint Therapy 90 tab. UNIVERSAL Vitamin C Formula 100 tab. TESTED ZMA (Zn-Mg-B6) 90 kap. UNIVERSAL Daily Formula 100 tab. dodatkowo posiadam jeszcze 2kg WPC Ostrowii

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2167 Data: 6/14/2012 1:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w suplach przy Letroxie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam a więc biorę tak jak doradziliście Dn T na czczo - Letrox 150 (niestety musze) Do śniadania 5 tab Amino ,i czubata łyżeczka BCAA , witaminy (B6,B12,C i cynk) Przed treningiem - 5g mono kretki,czubata łyzeczka BCAA i 10 g L-Glutaminy Po Treningu - 5g kretki, 15g L-glutaminy , 5 tab Amino Dn nieT na czczo - Letrox 150 do śniadania 5 tab amino ,czubata łyzeczka BCAA, między śn a ob 5g kretki i miedzy ob a kolacją 5g kretki Przed spaniem 15g L-Glutaminy 5 tab amino SPożywanie kretki miedzy posiłkami dobrze mi sie przyjeło czuje dobry apetyt:) I kolejne pytania. Czekam właśnie na paczuszke a wiec jak dodac do tego SCITEC WHEY PROTEIN ISOLATE 100% (i kiedy na wodzie, a kiedy na mleku) do tego Argi Power OLIMP ( 4 kap - 6000mg L-Argininy HCI ) myśle zeby Argi brac 2-3 tabsy przed treningiem i jedna przed snem a w dni nie treningowe tyko 2 tabs przed spaniem? i dostałem także CLENBUREXIN z treca wiec chce go wykorzystać.Wiem ze krzyżuje się z mono ale chociaz przed treningiem ewentualnie przed areobami (skakanka,bieżnia,rowerek,ćw podstawowe Crossfitu) a w dni nie treningwe dodac do śniadania 1 i przed spaniem 1? Dzięki z góy i czekam aż ktoś z doświadczonych pomoże mi to wkleić. A jeszcze małe pytanko dzisiaj przeglądalem i znalazłem ze 100g migdałów zawiera 20g dobrej proteinki;p co wy na to żeby dorzucić np 25 g do śniadanka i do obiadku 25g? Dziękuje w góry. Pozdrawiam Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2012-11-08 14:58:57

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1851 Data: 11/8/2012 2:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • E no to by była za duża podpowiedż mogę Ci podać temperaturę /-1 C/:)

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 8521 Data: 11/25/2015 12:46:34 PM Liczba szacunów: 0
  • E no to by była za duża podpowiedż mogę Ci podać temperaturę /-1 C/:) Skoro nie zaprzeczyłeś że to Iti,to już mam jedno pytanie mniej :),poprzedni film ITi zakończony był w podporze na drążku i już wtedy można było wnioskować że zrobił więcej,druga sprawa co dla Ciebie oznacza opis "hardcore" ?,bo dla mnie o wiele wyższy wynik niż ja zrobiłem. Ok mogę zgadywać,a co będę z tego miał jak będę najbliżej ? i czy od razu uzyskam jakąś podpowiedź w stylu więcej lub mniej ? :) strzelam: poprawił mój wynik o 15x ?

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 8521 Data: 11/25/2015 12:57:50 PM Liczba szacunów: 0
  • suple na regeneracje

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam MORDAD - trening ma ułożony pod kontuzje jaką ma. układali mu fizjoterapełci Polak i jakiś Anglik podobno jedni z najlepszych w europie. jeżeli chodzi o wspomagacze to ma jabczan, mono i bulka ( juz zakupił ) jezeli chodzi o dodatki to ma kompleks witamin i minerałów, kolagen, glukozamine, w wiekszych porcjach. wit c oraz jakis preparat na sciegna co dostał z kliniki. pytania napewno bedą z góry dziekuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2/24/2006 5:49:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenuje w Bydgoszczy, z tego co trener mowił na KM mozna sie zapisać od 16 roku zycia za zgoda rodziców. Sądze jednak że nic nie stoi na przeszkodzie żeby przyjść z rodzicem i sie zapytać. Trening wtorek, czwartek godzina 18:00 ul. M.C. Skłodowskiej 4. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 10190 Data: 10/6/2008 8:03:22 PM Liczba szacunów: 0
  • PILNA PROŚBA o POMOC

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiec nie ma c***a ze przytyjesz.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 3/21/2011 9:19:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciężko powiedzieć ale po 6 m-c napewno się czegoś nauczysz.Napewno lepiej ci pójdzie niż MT.Podział na grupy zaawansowania jest wagowo także jest bo raczej niemasz szans z gościem 100kg w parteże ,choć nie do końca bo jeśli będziesz lepszy technicznie to wygrasz bez problemu.Oglądasz zawody MMA?Tam większość najlepszych wygrywa przez zastosowanie dzwigni i duszeń a nie zawsze są silniejsi od przeciwnika.Napewno po 6 m-cach będziesz dużo pewniejszy siebie i laikiem który tylko wali w ryj prostym dasz rade a najlepiej gościa na ziemie i jazda.Tylko niemyśl że namawiam do bójek.Absolutnie ale nieraz nieda się uciekać.Pozdro HEJ

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4436 Data: 8/8/2005 10:07:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ONE-A-DAY - wyprzedaż produktu

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ja ostatnio czytałem artykuł,że lekarze nie zalecaja łykania syntetycznych witaminek-tym bardziej w okresie gdzie o warzywa,owoce nie jest trudno przyswajalność takich witamin jest wyjatkowo słaba,oto przykład: witamina C. 1000 miligramów (2-4 tabletki) jej sztucznej odmiany daje organizmowi tyle, ile zawarte jest w 50 mililitrach soku pomarańczowego - dokładnie 17 miligramów. i co Wy na to?

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 8876 Data: 7/18/2006 10:26:51 AM Liczba szacunów: 0
  • ONE-A-DAY - wyprzedaż produktu

    Post
    Odżywki i suplementy

    to artykuł z innego forum gdzie gość pozbierał informacje i skleił ciekawego posta właśnie na temat brania syntetycznych witaminek może podam jeszcze jeden ciekawy fragment: "Także zagraniczni eksperci nie pozostawiają złudzeń. - Kupowanie syntetyków to strata pieniędzy - mówi dla "Wprost" profesor Rory Collins z Uniwersytetu Oksfordzkiego. Jest on jednym z naukowców, którzy przez pięć lat badali grupę ponad 20 tysięcy osób regularnie stosujących wspomagające preparaty. Dowiedziono, że syntetyczne witaminy C, E i beta-karoten są znacznie mniej skuteczne niż te zawarte w warzywach i owocach. " jak by nie patrzeć daje to dużo do myślenia,czy tak naprawdę jest sens faszerować się codzienie tymi pigułkami

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 8876 Data: 7/18/2006 11:26:10 AM Liczba szacunów: 0