SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 2 tyg na rzezbe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze do loozaka. Synku ( bez obrazy jastem starszy i mam dwoje dzieci )trzeba mie ć z czego rzeżbić.Najpierw masa potem rzeżba. Trenuj pamiętaj o technice + stosuj dietę ( prawidłowo się odżywiaj ). Po latach przyjdą i efekty. POZDRAWIAM!!!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 3/3/2003 3:13:05 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl mocny

    Post
    Doping

    Nie mam skłonosci do ginekomasti wiec nolvadex i proviron pod reka. witaminy na cyklu: 1. aspargin 2tab cd 2. maxivit 1 tab cd 3. cynk zyncas 2 tab cd 4. filomag b6 3tab cd 5. wit c 400-600mg cd

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2405 Data: 11/29/2005 10:46:43 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl mocny

    Post
    Doping

    aspargin, cynk, filomag możesz zastąpić 3 tabletkami Mega Mineral treca (60 tab 24zl). Do tego bedziesz mial 3g wapnia, co też jest na plus a wyżej nie podałeś. Witamine C bierz z vitalmaxa, masz w niej dodatkowo cynk i 800mg na kapsa. 2-3 kapsy dziennie do posilkow witaminy maxivit bym zamienił na trec multi pack ze wzgledu na wiekszą ilość witamin B. 2 tablety dziennie Zmieniony przez - czarnuchok w dniu 2005-11-29 10:51:15

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2405 Data: 11/29/2005 10:50:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Długo zasypiam...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Prawidłowa higiena snu: Higiena snu zależy od Twojego stylu życia. Aby poradzić sobie z zaburzeniami snu, musisz przestrzegać kilku prostych zasad higieny i diety. Nawet jeśli wydadzą Ci się oczywiste, nie zapominaj o ich przestrzeganiu! Zalecenia: wykonaj kilka ćwiczeń, zwracaj uwagę na leki, które zażywasz. W przypadku wątpliwości poproś lekarza lub farmaceutę o poradę, zmniejsz spożycie używek późnym popołudniem, unikaj długich drzemek po południu, unikaj sytuacji stresowych. Naucz się radzić sobie ze stresem. unikaj intensywnej aktywności, takiej jak*********ie sportu lub długotrwały wysiłek intelektualny, unikaj zbyt ciężkich oraz zbyt lekkich posiłków. Nie pij dużych ilości płynów, bo będziesz musiał wstać w środku nocy, słuchaj swojego wewnętrznego zegara, idąc spać i wstając o określonej porze. śpij w bezpiecznym, wygodnym, cichym i odprężającym miejscu, odseparuj się od zewnętrznych bodźców (hałas i światło), wywietrz i nawilż swoją sypialnię. Utrzymuj temperaturę między 16 a 18°C, ukryj wszystkie tarcze zegarów. Świadomość utraconego czasu, w trakcie którego powinieneś spać jest szczególnie stresująca, utrzymuj swoją pościel w dobrym stanie. twoje łóżko służy do spania, a nie czytania, oglądania telewizji czy spożywania posiłków. Cokolwiek robisz, nie pracuj i nie płać swoich rachunków w łóżku! jeśli nie możesz zasnąć, wstań. Zrób coś wyciszającego i relaksującego, na przykład poczytaj książkę. Poczekaj na następny cykl snu i wróć do łóżka. jeżeli się obudziłeś/łaś, wstań z łóżka. Powtórne zaśnięcie może spowodować, że zostaniesz gwałtownie obudzony w środku cyklu. Hmm ciezko jest zrobic to wszystko :] Podobno po tym sie dobrze śpi http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Chela_MZB_Sport_Formula-opis1469.html ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4095 Data: 12/8/2007 12:04:03 PM Liczba szacunów: 0
  • bialko ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Białka amerykańskie już poszły do góry i nadal są tańsze niż Olimpu, czy Treca. Odżywka białkowa jest takim typem odżywki, że dla mnie głównie liczy się smak. Nie będę się męczył, to ma mi smakować i mam to pić z przyjemnością. Inaczej wolę zjeść normalny posiłek. Ostrowia jak na białko ma dużo laktozy. Ma rzeczywiście te 80%, ale ilość białka w białku, a jego jakość to dwie różne sprawy. Ostrowia jakościowo jest po prostu słaba. Dlatego tyle kosztuje. Trec może i ma z tych samych laboratoriów, ale czy Olimp? Oni smakowo mają białka bardzo słabe. Ostatnio za 150 zł kupiłem 3,5 kg markowego białka. Za małe worki ostrowi musiałbym zapłacić nawet więcej. Fragment artykułu Marka C. na temat białek. Fragment dotyczy Ostrowii: Co różni zwykły koncentrat białek serwatkowych od odżywki wysokobiałkowej dla sportowców, - czyli wyrobu finalnego. Preparaty białek serwatkowych zawierające większą koncentracje białek ( nawet do 80%) są otrzymywane metodami membranowymi, pozwalającymi na oddzielenie, retenatu - czyli koncentratu całości białek serwatkowych, niewielkiej ilości laktozy oraz soli mineralnych ( tzw. popiołów), od permeatu, - czyli odcieku wodnego zawierającego laktozę, sole mineralne i niebiałkowe związki azotowe. Tak powstałe koncentraty białek serwatkowych są produkowane głównie na potrzeby przemysłu spożywczego, do produkcji hydrolizatów enzymatycznych, funkcyjnych, teksturotwórczych dodatków do żywności ( tworzenie pian i emulsji), jak tez do wzbogacania tradycyjnych i modyfikowanych wyrobów mleczarskich. ( Jogurty, twarogi, pasty kremowe, zabielacze do kawy itp.), oraz jako dodatki do wyrobów cukierniczych, deserów mrożonych, a nawet modyfikowanych produktów mięsnych. Jednak nawet tak powstały koncentrat białek serwatkowych, aby mógł pretendować do miana odzywki białkowej dla sportowców musi przejść jeszcze wiele procesów technologicznych. Tymczasem na naszym rynku suplementów istnieją dystrybutorzy, którzy wzbogacają 80 procentowy koncentrat białek serwatkowych jedynie w dodatki smakowe, barwnik oraz dodatek zapachowy i traktując to jako wyrób finalny - wypuszczają na rynek. Proponuje się zastanowić, jakie konsekwencje dla organizmu konsumenta może mieć wysokie codzienne spożycie takiej odzywki? Oczywiście, jeśli ktoś branie odzywki traktuje wręcz epizodycznie, czyli raz na kilka dni spożyje 30 gramowa porcje takiego suplementu - konsekwencji nie będzie żadnych. Jednak, jeśli sportowiec traktuje taka odżywkę jako codzienne uzupełnienie swej diety w białko i spożywa jej nawet do 100 gram dziennie? Zmieniony przez - Martainn w dniu 2009-02-15 07:29:41

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5664 Data: 2/15/2009 7:24:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Bujam się na tydzień

    Post
    Odżywki i suplementy

    Miłego urlopu,brzydkich panien i c.h.u.jowej pogody życzy bardzo kochający Smalczyk.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3003 Data: 7/25/2005 6:23:11 AM Liczba szacunów: 0
  • układajac doskonały cykl %-)

    Post
    Doping

    mam opracowane i sam bede wbijał to co sobie opracowałem, tyle powimem. rozpiski z netu sa ok, da sie jakies 50% mniej towaru użyć żeby uzyskac ten sam/lepszy efekt. wbijam enana+propa, dogryzam prov a we wzorze 3 jest bład, powinno byc C=ln C_1 Zmieniony przez - om w dniu 2008-02-10 23:47:11

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3966 Data: 2/10/2008 11:44:01 PM Liczba szacunów: 0
  • utlenianie witamin

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a co do wit c raczej utrata bo to wit rozpuszczalna w wodzie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 4/25/2012 8:03:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Co to za rodzaj metki ?

    Post
    Doping - zdjęcia

    zaloz temat w dziale doping a czy dziala to c*** wie,rok temu ziomek jadl i metka jak metka bral 40mg ed..

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1720 Data: 1/4/2011 3:00:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki naboru do testów

    Post
    Iron Horse Series

    meila dostalem, dzis wieczoerm siedze nad tematem, trening i suplementacja dla damixxxa ukaza sie w dziale testow. takie same info otrzyma damixxx na poczte mailowa. damixxx daj mi tel stacjonarny ustalimy dni w ktore mozesz ciwczyc, =pory treningow, ilosc treningow na grupe w tyg itp. nie chce tego robic mailem bo znow bedziemy czekac tydzien pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-02-26 17:04:06

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4514 Data: 2/26/2007 4:59:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w sumie to warto sprobowac, no ale jak to jest z tym stosowaniem bialka w celu uzupelnienia do tych 200g albo gejnerow. Wolalbym oczywiscie bialko bo wole sobie w p i e r d o l i c te odzywke bialkowa i 2 banany plus pomarancza czy nektar z k u t a s a niz gejner co go musze brac duzo bo ma mniej bialka Zmieniony przez - adammalysz w dniu 2009-01-18 23:20:24 Zmieniony przez - adammalysz w dniu 2009-01-18 23:20:49

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2549 Data: 1/18/2009 11:19:42 PM Liczba szacunów: 0
  • sniadanie po raz kolejny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok to moze tak... nie chcialbym rezygnowac z tych owocow, smaczne to i nabieram apetytu bo od rana jes\c mi sie nie chce, a po takeij szklaneczce az sie pale na ten chleb z twarogiem... moze dorzuce 50-80g platkow owsianych zmiksowanych z kakao to mam juz wegle zapewnione. Ale skad bialko? co bys polecil? moze jakies orzechy? (byle nie wloskie!) ;)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 7/27/2009 2:26:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a bieganie... (sprint)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zwiększa się moc na początek wysiłku a oto chodzi w sprincie! A jesteś w stanie przedstawić jakieś badania, żeby to potwierdzić, chętnie się z nimi zapoznam? Może coś Ci się pomyliło z kofeiną? Na początek zapoznaj się ze streszczeniem badania o którym ja wspomniałem: J Sports Med Phys Fitness. 2002 Sep;42(3):320-9. Pre-exercise oral creatine ingestion does not improve prolonged intermittent sprint exercise in humans. Preen D, Dawson B, Goodman C, Lawrence S, Beilby J, Ching S. Department of Human Movement and Exercise Science, The University of Western Australia, Crawley, WA, Australia. dpreen@mbox.com.au BACKGROUND: This investigation determined whether pre-exercise oral Cr ingestion could enhance prolonged intermittent sprint exercise performance. METHODS: EXPERIMENTAL DESIGN: a randomised, double-blind crossover design was employed. SETTING: testing was performed at the Western Australian Institute of Sport and parti****nts were monitored and treated by both scientific and medical personnel. PARTI****NTS: eight active, but not well-trained males with a background in multiple-sprint based sports acted as subjects for this investigation. INTERVENTIONS: subjects ingested either 15 g Cr.H2O or placebo 120 min and 60 min prior to the start of an 80-min maximal sprint cycling task (10 sets of multiple 6-sec sprints with varying active recoveries). Subjects were retested 14 days later, being required to ingest the alternate supplement and repeat the exercise test. MEASURES: performance variables (work done and peak power) were obtained throughout the exercise challenge. Muscle biopsies (vastus lateralis) were raised to a peak of 2348+/-223 micromol x l(-1) prior to the commencement of exercise after Cr ingestion. There were no significant changes in any cycling performance parameters following Cr ingestion, although blood La- was significantly lower (p<0.05) than placebo at all time points during were taken preexercise as well as immediately and 3 min post-exercise in order to determine concentrations of ATP, PCr, Cr, La- and glycogen. Venous blood was drawn prior to and on four occasions during the exercise test, and analysed for Cr, NH3+, La- and pH. RESULTS: Serum Cr concentrations exercise, and plasma NH3+ accumulation was also significantly reduced (p<0.05) in the Cr condition, but only in the second half of the 80-min exercise test. Muscle ATP and TCr levels as well as postexercise PCr replenishment were unaffected following Cr administration. CONCLUSIONS: The data suggest that although the pre-exercise ingestion of a large Cr dose was shown to have some impact on blood borne metabolites, it does not improve maximal prolonged intermittent sprint exercise performance, possibly due to an insufficient time allowed for uptake of serum Cr by skeletal muscle to occur. Therefore, this form of loading does not provide an alternative method of Cr supplementation to the traditional five-day supplementation regimes established by previous research. Zmieniony przez - ellis w dniu 2008-09-01 10:57:24

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4508 Data: 9/1/2008 10:56:21 AM Liczba szacunów: 0
  • kreayna -, kiedy zacząć ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    minimalny staz to jest 6 miesiecy...wczesniej nie ma c o brac poniewaz miesnie na samym poczatku dobrze sie bez supli rozwijaja wiec nie ma nawet sesnu kolego wiec nie trac nawet kasy jedyne co mozesz sobie teraz kupic do Gainera jak nie masz diety ...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 3/7/2006 9:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw na stawy??pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja bym dal tak: ekstremalna rozgrzewka bolacego stawu, czyli dobrze przygotowac staw do wysilku, mozesz przed treningiem posmarowac mascia rozgrzewajaca, glukozamine, omege, wit c, b6 dawkuj jak na opakowaniu. ibuprom odpusc, po co ladowac w siebie leki przeciwbulowe, jak az tak boli to niestety przerwij treningi, lub cwiczenia nadwyrezajace lokiec. dodatkowo mozesz zakupic produkt jakis kompleksowy na stawy: ekskluzywny animal flex z tanszych cissus, flexit

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 902 Data: 9/15/2009 5:25:07 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw na stawy??pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy

    leki przeciwbolowe Ci nie pomogą; a moga przeciwnie- zaszkodzic glucosaminę -rano 2 kaps. ometa- też do porannego posiłku- minimum 6 w tej wersji wit. C jedna kaps- też moze byc razem b6 także natomiast przede wszytskim unikaj ćwiczeń, ruchów, tak dużych obciążeń, ktore obciązają kontuzjowane miejsce. niestety, jesli uda się nawet trenować bez powiekszania urazu to napewno zasadniczą rolę będzie odgrywać możnośc znalezienia ćwiczeń czy ich innowacji, ktore pozwolą na bezbolesny i nie zagrażający zanadto pogłębieniu się urazu trening.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 902 Data: 9/15/2009 5:28:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Anaboliczne hormony białkowe...

    Post
    Odżywki i suplementy

    faktem jest ze wplyw zwiekszonej podazy bialka na funkcjonowanie nerek jest przedemonizowany, co nie znaczy iż znaczna podaż białka nerek w zaden sposób nie obciąza - obciąża, ale poki co nie ma dowodów na to iż prowadzi to do jakis trwałych uszkodzen. Poki co jednak wszystkich którzy uwazaja iż wieksze niz zalecane przez IŻŻ spozycie białek jest szkodliwe dla nerek, zachęcam do zapoznania się z raportem: http://www.nutritionandmetabolism.com/content/2/1/25 Nie zapominajmy że brakuje jednak długoterminowych badań w tej kwestii, a "wysokie spozycie białka" w badaniach to czesto po prostu dwukrotnosc ogolnych zaleceń zywieniowych co w efekcie daje ok 1,8 - 2,2g bialka na kg masy ciala. Trudno oszacować jakie skutki moze przyniesc spozywania bialka w ilosciach astronomicznych (pow 3,5 - 4g na kg m.c.), w dłuzszej perspektywie czasowej (np jako staly model zywienia). I nie chodzi tutaj tylko o nerki, ale generalnie o ogolnie pojęte zdrowie. Warto pamiętać iż zwiekszona podaz białka w diecie powinna byc kompensowana odpowiednią iloscią pokarmow o alkalizujacym potencjale. Nadmienic też warto o mozliwosci podwyzszenia poziomu homocysteiny na dietach wysokobiałkowych (w wyniku demetylacji metioniny), co moze przyczyniac się do rozwoju7 pewnych schorzen ukl sercowo-naczyniowego... I tutaj badań nie brakuje: Am J Clin Nutr. 2005 Sep;82(3):553-8. A high-protein diet increases postprandial but not fasting plasma total homocysteine concentrations: a dietary controlled, crossover trial in healthy volunteers. Verhoef P, van Vliet T, Olthof MR, Katan MB. Nutrition and Health Programme, Wageningen Centre for Food Sciences, Wageningen, The Netherlands. petra.verhoef@wur.nl Abstract BACKGROUND: A high plasma concentration of total homocysteine (tHcy) is associated with increased risk of cardiovascular disease. A high protein intake and hence a high intake of methionine--the sole dietary precursor of homocysteine--may raise plasma tHcy concentrations. OBJECTIVES: We studied whether high intake of protein increases plasma concentrations of tHcy in the fasting state and throughout the day. DESIGN: We conducted a randomized, dietary controlled, crossover trial in 20 healthy men aged 18-44 y. For 8 d, men consumed a controlled low-protein diet enriched with either a protein supplement or an isocaloric amount of short-chain glucose polymers . After a 13-d washout period, treatments were reversed. On days 1 and 8 of each treatment period, blood was sampled before breakfast (fasting) and throughout the day. RESULTS: Fasting tHcy concentrations did not differ significantly after the 1-wk high-protein and the 1-wk low-protein diets. The high-protein diet resulted in a significantly higher area under the 24-h homocysteine-by-time curves compared with the low-protein diet, both on day 1 (difference: 45.1 h x micromol/L; 95% CI: 35.3, 54.8 h x micromol/L; P < 0.0001) and on day 8 (difference: 24.7 h x micromol/L; 95% CI: 15.0, 34.5 h x micromol/L; P < 0.0001). CONCLUSIONS: A high-protein diet increases tHcy concentrations throughout the day but does not increase fasting tHcy concentrations. As previously shown, the extent of the tHcy increase is modified by the amino acid composition of the protein diet. The clinical relevance of this finding depends on whether high concentrations of tHcy-particularly postprandially-cause cardiovascular disease. Tak więc mysle, że kwestia braku dowodów dobitnej szkodliwosci diet wysokobialkowych na funkcjonowanie nerek nie oznacza iż możmy białko jesc bezkarnie w hurtowych ilosciach, zagrozenia bowiem moga sie czaic w miejscach w których sie nie spodziewamy... Dlatego warto zachowac umiar i z pokorą przyjąc iż pewne zasady generalne obowiązuja nawet wtedy kiedy okazać by się moglo iż znalazlissmy wyjatek od reguły... Swoja drogą chcialbym też nadmienić iż lansowana czesto potrzeba spozywania znacznych ilosci bialka w sportach silowych na pozaiomie amatrorskim, bez wspomagania farmakologicznego - jest nieuzasadniona. Nie koniecznie po prostu więcej = lepiej. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2010-05-04 23:07:47

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3587 Data: 5/4/2010 10:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Domowa siłownia- jaki sprzęt na początek?

    Post
    Trening dla początkujących

    Atlas odpada zrobiłem 3 siłownie w swoim krótkim życiu i zawsze miały 2 rzeczy 1 Ławeczka ze swoimi stojakami (potem powiem czemu nie osobno) 2 wyciąg górny (zanim zaczniecie śmigać na drążku upłynie kilka chwil a jak wiadomo plecy same sie nie zrobią) Czemu nie stojaki osobno - po 1 kobieta ćwiczy wykroki czy siady z samą sztangą i jest git, ew minimalne obciążenia. 2 mąż narzeka na kolana i tak nie będzie siadać. 3 będą i tak ciągle stać przy ławce i wkur...ć swoją niestabilnością i nierównomiernością, wierz wiem co mówię. Kup ławkę najlepiej jeszcze z opcja na dołożenie modlitewnika i prasy na nóżki :) Zależnie od budżetu kolejno poręcze do pompek - brzuch też tam zrobisz. kółko na brzuch - tanie jak barszcz i nie do zastąpienia skakanka Drążek do podciągania Stojaki do przysiadów dopiero tu - bo kupiłbym dobre najlepiej bramowy jednolity nie ucieka spod sztangi a to ważne bo czasem tlen sie kończy a ty szukasz k..wa gdzie to odstawić o nakładzie i prętach pisać nie muszę.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2142 Data: 4/4/2016 4:59:32 PM Liczba szacunów: 2
  • Dj_Smalec/Dziennik/Miś Coralgol Idzie na Wojne %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    DSobra już po treningu .Wyrobiłem sie w 45 minut.Poszło 80g carbo/30 ostrowia . Do tego HMB 2g i vitamina C. Ogólnie trening ciezki kondycyjnie ,troche sapałem Ale pompa masakra .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3595 Data: 2/1/2008 5:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie suplementy w SW??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dieta, niezależnie od wszystkiego BCAA, Multiwitamina, Omega3, Vit C, ZMA (na regeneracje przyda się bardzo) to te podstawowe...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 1/3/2008 8:42:28 PM Liczba szacunów: 0