SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • chudy jak szmata prosze o pomoc ;]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sfad bez urazy ale puknij się w łeb. Wiesz jaki ma staż ? Koleś waży 60 przy 180 a ten mu kreatyna doradza n/c

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 12/21/2007 3:43:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Suchy miesien ?

    Post
    Doping

    Bajciejek podejrzewam, że chodzi nam o to samo, tylko się nie rozumiemy :) dla mnie e0d to z jednym dniem przerwy, natomiast e2d to z dwoma dniami przerwy <nie zaprzecze, żemogę to źle odbierać > ja, również jestem zwolennikiem minimalnej skutecznej dawki. Aras 6-7 tyg orala dla początkującego?? hmmm no jak uważacie, ja tam nigdy oralem nie przekroczyłem 6 tyg, iniekcja to co innego. Tzn chodzi o to, że oral przechodzi dwie fazy przejścia, i troszke bardziej ryje bebechy niż iniekcja która przechodzi tylko przez jedną faze, to zasługa naszej kochanej grupy c-17

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5519 Data: 3/16/2009 9:36:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka a leki :)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jeśli jeszcze możesz oddychać przez nos kup Cirrus i łyknij 2tbl. Przegotowaną wodę (letnią) do szklanki i wsyp łyżeczkę soli i zamieszaj, przelej do głębokiego naczynia i wciągnij wodę do każdej dziurki po 2-3 razy. Jeśli choróbsko się nie rozwinęło na dobre powinno pomóc, jeśli jednak już za późno jest i nie możesz swobodnie oddychać przez nos nic nie zmieni Twojego stanu - szczególnie kataru. Na gorączkę łykaj Polopirynę - na noc też. Zwiększ dawki vit.C / uzupełniaj płyny / staraj się przebywać w pomieszczeniach o stałej temperaturze / nie wychładzaj organizmu / dużo owoców i warzyw / herbatki owocowe i ziołowe (lipa) / Twoja Mama niech nagotuje rosołu i pij go zwyczajnie. Możesz zrobić sobie kilkudniową przerwę od treningu.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2254 Data: 12/7/2007 7:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka a leki :)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No jeszcze mam jedno pytanko. Sorry ze w tym temacie no ale troche sie wiaze W styczniu 2008 zaczynam swoj pierwszy cykl na mono. Oprocz tego dorzucam suplementacje omega-3 i ZMA (tj. kupuje chela mag + chela cynk), do tego moze jakas wit C dorzuce. Jak myslicie nie powinno mnie zlapac jakis wirus bedac na cyklu ? Dobre polacznie supli bedzie ?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2254 Data: 12/7/2007 8:12:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w planie 4 dniowym.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wg. mnie zaproponowany przeze mnie jest w twojej sytuacji lepszy; ew.- juz naciagając- taki; z rotacja; klatka/tric plecy/bic wolne barki/nogi wolne A wolne itd.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 4/6/2009 10:01:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ile mozna?

    Post
    Doping

    jakby tak marek.c cos nam napisal ;p

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5985 Data: 8/3/2006 6:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ile mozna?

    Post
    Doping

    marek c jakie badanie kerwi i co z nim zrobic jak zinterpretowac bo strasznie ogolnie

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5985 Data: 8/4/2006 7:21:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ile mozna?

    Post
    Doping

    juz wytrzezwialem, spili mnie znajomi strongmeni na wiejskim disco. co do saa UWAGA NIE DLA LUDZI MAJACYCH MNIEJSZY STAZ NA SILOWNI NIZ 8 LAT I MNIEJSZY STAZ NA SAA NIZ 4 LATA (w ich przypadku zastosowanie takiego cyklu grozi powaznymi skutkami ubocznymi w postaci wyraznych uszczerbkow na zdrowiu) 8 tyg jakies 2 lub 3 srodki ( jeden jako baza - pozniej on tez zostaje) pozniej 3 tyg bez saa ale tylko na samym hcg ( co 2 dzien ! sporo tego wyjdzie ale sie oplaci ) pozniej znow 8 tyg 2 lub 3 srodki ( baza zostaje ale ktorys musi byc mocniejszy niz porzednie!- masz isc znow do przodu) teraz znow 3 tyg bez saa ale na samym hcg, po tym znow 8 tyg saa (srodki o duzej mocy - anapolon, cypionat itp )teraz moze byc odblok . badania krwi robisz po kazdym mikrocyklu 8 tygodniowym, te badania pokazuja czy mozesz wejsc na mocniejszy towar, ( z dosw powiem ze zazwyczaj po 2 mikrocyklu ma sie juz normy przekroczone o 20-30% zwlaszcza enzymy watrobowe i cholestewrol ldl, i bialko calkowite , albumimy i inne - teraz trzeba odpornosci psych by nie pekac i robic ostatni 3 lub 4 miktocykl na super mocnych srodkach. oczywiscie jesli ktores wyniki beda mialy ponad 50% przekroczona norme to rozszdnie jest skonczyc z saa i zaczac odblokm i leczenie. doping - na dobra sprwae jestres juiz tak wielkim chlopem ze by pojscx do przodu nawet o 5 kg miesni to nie wiem czy 6 mies cykl ci wystarczy. przeciez gdzis sa granice - troche juz o tym rozmawialismy) co do tych 3 tyg na hcg - sa ludzie ktorzy wtedy biora propa - ja jestemprzeciw na logike - niech hoc te 3 tyg jaja troche odrosna. pozdr mc ps oczywiscie idealem byla by ins/gh do tego wszystkiego Zmieniony przez - marek.c w dniu 2006-08-06 19:53:23

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5985 Data: 8/6/2006 7:49:34 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA czy glutamina

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    W takim razie przygotowałem ładnie oprawiona dietę i wskaźniki. Proszę o komentarz i propozycje co do jakiś ciekawych supli jeżeli przydałyby się. https://docs.google.com/file/d/0B8h_ulGyGExpSVdpalFhVWdUVVk/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B8h_ulGyGExpcmxienRhVTZ5RFk/edit?usp=sharing Chciałbym tylko nadmienić, że przerwa pomiędzy 13:30 a 18 i 18 a 22:30 spowodowana jest pracą i przerwą na posiłek, czy w tym czasie powinienem coś dodać jeszcze? No i musze dodać jeszcze że rano biorę zestaw witamin a wieczoem magnez+b6, cynk, witamina c 500mg

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 3/10/2013 3:05:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Otwarcie własnej firmy produkującej sprzęt !!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i własnie a pro po stojaków : czy w odpowiedniej cenie kupilibyście profesjonalne stojaki z asekuracją powiedzmy za 500zl ? i tutaj propozycje ze zdjęciami !( oczywiscie stojaki bardzo podobne ), które waszym zdaniem są najlepsze i wydalibyście te 500 stów na nie ? 1. - https://www.pullum-sports.co.uk/racks-and-frames/pullum-pro-r-safety-squat-rack.html 2. - https://christiansfitnessfactory.com/media/catalog/product/cache/1/image/900x900/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/c/f/cff-ss03_white_820x640x90.jpg 3. - https://cdn.shopify.com/s/files/1/0548/3865/products/3000196.jpeg?v=1403839567 4. - http://fortisequipment.com/wp-content/uploads/Fortis-Squat-Stands3-2.jpg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1965 Data: 7/6/2017 11:33:14 AM Liczba szacunów: 0
  • carbo, BCAA i izolat

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    zostawił bym bcaa w trakcie treningu, c odo wegli to moze ci nie potrzeben ile dostarczasz z jedzenia , jaki cel ile wazysz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 594 Data: 12/12/2015 5:22:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Chory na cyklu, co teraz?

    Post
    Doping

    Gorączki nie mam zostal kaszel i katar ogolnie przez to jakos slabiej sie czuje, nawet myslalem ze mam minimalna goraczke ;) co to oznacza? bo w sumie zaczelo sie tyg temu w poniedzialek, jade na aspirinie ok 4 tabs dziennie, od wczoraj rutinoscorbin ok4-5 tabs dziennie wit c ok 5 tabs dziennie. pzdro

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2853 Data: 11/16/2011 9:13:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Typy by Me? :P

    Post
    Hazard

    Typy na weekend :) I Kuponik Sparta-Jablonec 1 1.40 Liberec-C.Budejovice 1 1.40 Wolsburg-Werder 1 1.45 Bełchatów- Arka Gdynia 1 1.75 Lechia Gdańsk -Wisła Kraków 2 1.55 stawka 4 Kurs 7.71 Przewidywana wygrana 27.76 II Kuponik Benfica-Belenenses 1 1.70 FC Porto-Braga 1 1.50 Sporting Lisbona- Nacional 1 1.55 FK Moskwa-Rostov 1x 1.20 Celtic - Hearts 1 1.22 Dundee UTD- Rangers G 2 1.47 stawka 2 kurs 7.80 Przewidywana wygrana 14.04 III Kupon Arsenal-Stoke 1 1.35 Hull Man . United 2 2.25 Liverpoll-Totenham 1 1.50 Sunderland - Chelsea 2 1.95 Panathinaikos- PAOK 1 1.35 Barcelona - Osasuna 1 1.85 R.Madrid-Mallorca 1 1.50 Stawka 2 Kurs 33.28 Przewidywalna Wygraca 59.90

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 5618 Data: 5/23/2009 3:32:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol a izotek

    Post
    Doping

    A napisze jak na kuracji izo sie czuje bo widze ze rozne pogloski chodza. Ja tam nic nie odczuwam zadnej depresji, bolow jedynie co to chyba jak kazdy suche usta no i wszystko mi wysypalo w okolicach barkow ,ale to chyba normalne zeby sie tego pozbyc musi wyrzucic na wierzch bo co do twarzy bardzo duza zmiana oczywiscie na + na silke chodze normalnie z SAA sie wstrzymalem lezy i czeka na swoja kolej ;]. Jeszcze co do tych skotkow z ulotki to i witamina C moze doprowadzic do smierci :D

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 7002 Data: 3/6/2010 3:05:39 PM Liczba szacunów: 0
  • siłownia raz w tygodniu?

    Post
    Sztuki Walki

    puramuk: yza - ja dokladnie taki sam problem tylko troche dłuższe staZe i tez mam dylemat czy chodzic ale rozkminialem troche i doszedlem do wnoisku ze bede na silce robil te grupe miesni ktora mniej pracuje podczas treningow. tzn bede robil rece(barki i plecy odpadaja chyba ze prostowniki). nogi oczywiscie tym bardziej nie bede robil bo mi po MT lepiej wygladaja niz po silce a wytrzymalosciowo to juz wogule nie ma co porowenywac. bede tez cwiczyl na silce miesnie karku Dziwne rzeczy piszesz. Bardzo dziwne. I jeszcze ten profil jakbyś śmigał często na siłkę. Ćwiczyć trzeba całe ciało W SZCZEGÓLNOŚCI nogi i plecy. Stamtąd pochodzi najważniejszy impuls anaboliczny! Nieważne ile masz tego MT, biegów, piłki nożnej czy innej aktywności! Nie wierzę, że robisz przysiad 130-140 i przy tym wypisujesz takie rzeczy - sprzeczne ze stażem. Co więcej: znam c.ipao osobiście i wiem jakie ma parametry (raptem parę kilo więcej ode mnie) - przy nim wyglądasz jakbyś miał co najwyżej 70 kg http://www.sfd.pl/1/images2006/20061015132640.JPG Reszta zdjęć z wątku chwila prawdy już bardziej zgodna z danymi w profilu Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2006-10-23 14:02:46

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4191 Data: 10/23/2006 1:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiany

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    W planie A robisz tric, a bica nie? W planie B po co Ci 2 ćwiczenia na biceps? W planie C po co Ci 2 ćwiczenia na triceps? Ja bym to bardziej urozmaicił - w jednym treningu zamiast przysiadów dał np. przysiady wykroczne, w jednym zamiast wiosłowanie dałbym podciąganie. Tak żeby nie były w każdym planie te same ćwiczenia podstawowe (chyba że zależy Ci na sile w tych ćwiczeniach)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1271 Data: 11/5/2014 9:16:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiany

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a co powiecie na taki rozkład: A 1. Przysiady ze sztangą 3S 2. Martwy Ciag 3S 3. Wyciskanie sztangi na płasko 3S 4. Wyciskanie żołnierskie 2S 5. Wyciskanie francuskie jednorącz 2S 6. Uginanie o kolano 3s B 1. Przysiady przedni 3S 2. Wiosłowanie sztangą 2S 2. Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 2S 3. Wąskie wyciskanie sztangi 2S 4. Uginanie ramion ze sztanga 3s 5. Wyciskanie na skosie 3s C 1. Przysiady ze sztanga na barkach 3s 2. Wiosłowanie hantlem w oparciu 3s 3. Wyciskanie sztangi płasko 3s 4. Wyciskanie hantli z za glowy 2s 5. Uginanie ramion z hantlami 2s 6. Pompki odwrotne 3s SOBOTA - CROSSFIT 20-30 MINUT LUB TABATA NIEDZIELA BRZUCH Zmieniony przez - kamiltd w dniu 2014-11-20 07:19:25

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1271 Data: 11/20/2014 7:19:08 AM Liczba szacunów: 0
  • plan 5x5 siła i masa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jak dla mnie jest ok to 5x5 mozesz sobie poszerzyc jeszcze o plan C który znajdziesz w linku wyzej

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2275 Data: 7/6/2017 3:58:03 PM Liczba szacunów: 0
  • klopot:-(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, tak w skrocie: Treningi na silowni &#8211; piszesz ze robisz 4 razy w tyg. Dosc dobry rozklad. Mozna osiagnac SUPER wyniki pod warunkiem oczywiscie ze to co robisz i jak to robisz ma &#8220;rece i nogi&#8221;. Proponowal bym skrocenie czasu trwania treningu (widzisz, nie wiem co robisz, a mimo to proponuje skrocenie czasu trwania do ok 1h-1h15 min max) Oczywiscie, musisz zdecydowac co jest bezwzglednym priorytetem w tym Twych poczynaniach . . . a) budujesz cialko, b) pozbywasz sie tkanki tluszczowej i utrzymujesz jak najwiecej mieska z tego co juz na Tobie, c) jakies inne?? Oczywiscie tylko Ty wiesz czego naprawde chcesz. Usiadz na chwile i sie zastanow! Rozne srodki i metody sluza roznym cela. Ja zakladam tutaj ze cel nr 1 jest REDUKCJA TKANKI TLUSZCZOWEJ + w miare mozliwosci utrzymanie tego co juz na Tobie, badz nawet w miare mozliwosci poprawa wielkosic miesnia - reasumujac chcesz wygladac dobrze &#8222;na golasa&#8221; Tak wiec, trening krotszy, z tym ze znaczna zmiana zakresu intensywnosci treningu: krotsze przerwy wypoczynkowe, przyzwoite ciezary, cwiczenia tzw zlozone, wielostawowe (przysiady, wykroki, wioslowania, podciagania na drazku, cwiczenia z dwuboju olimpijskiego: rwania, zarzuty, wyciskania sztangi itd itp). Po 15 min treningu pot leje sie z czola, po 30 leje sie pogach i lydkach!! Mozna takze poeksperymentowac np z 3x tydzien w ukladzie w ktorym kazda grupe miesniowa uderzasz 3-krotnie w tygodniu. Dalej &#8211; w brew tego co w tym dziale mowi sie o tzw &#8222;aerobach&#8221;, cwiczeniach aerobowych w ich &#8222;klasycznym&#8221; rozumieniu (zakres pracy ukladu sercowo-naczyniowego na poziomie 60-85% max), ja powiem N I E S K R O M N I E . . . Z A P O M N I J O tych wszelkich KATABOLICZNYCH odmianach aktywnosci fiycznej ukierunkowanych na (w cudzyslowiu) &#8222;spalanie tkanki tluszczowej&#8221;!!! W zamian, np: gdzies w dziale wspomniane HIIT (High Intensity Interval Training &#8211; po polsku leci to jakos jak &#8216;wysokiej intensywnosci trening interwalowy&#8217; - 2-3 razy w tydodniu (w dni wolne od silowni. Treningi te powinny byc nie dluzsze niz 25-35 min. Z tym ze intensywnosc jest znaczna. Istnieje tez kilka innych odmian biegow interwalowych czy tez krotkch sprintow poprzedzielanch lekkim truchtem: Interval Build-Up Running (IBUR), 400m sprints itp, itd). Wszystkie tego rodzaju dzialnosci 1) maja wlasciwosci ANABOLICZNE (tzn NIE tracisz ciezko zapracowaneje tkanki miesniowej, mozesz nawet troche jej bieganiem przybrac!), 2) poprawiaja znacznie lepiej wydolnosci fizyczna i VO2 Max niz wszelkiego rodzaju lekkie, &#8222;pedziowe&#8221; (nic nie ujmujac homosexualista) dlugotrwale truchty, czy tez odgnaitanie tylka na rowerkach treningowych w zatechlych silowniach! W zaleznosci o szybkosci postepow i jak sprawny chcesz zostac, mozna dorzucic 25-35 min druga sesje tzw GPP (General Physical Preperedness &#8211; u nas to sie nazywa &#8222;ogolnorozojowka&#8221; ) w ciagu dnia (ok, wiem ze druga, ale zobacz ze w zaleznosci od tego czy jest to dzien na silowni czy tez &#8222;biegowy&#8221;, cala dniowa dawka ruchu nie przekroczy 50-1h45min. Sklonny bym byl nie przekraczac w sumie 1h30min) Reasumujac: Silownia 3-4 x tydz Jakiegos rodzaju trening interwalowy 2-3 x tydz W zaleznosci od poziomu Twego obecnego poziomu sprawnosci i celow 2-3 GPP Ok, to by bylo na tyle. To jest taka generalny, przykladowy &#8222;szablon&#8221; ktory nalezalo by dopasowac to do oczekiwan/celow, poziomu sprawnosci/sportowego/zawodniczego, dostepnego czasu, stylu zycia itd itp. Dla ewentualnie zainteresowanych, kontakt na moj prywatny @@. Chetnie sluze pomoca oraz wyjasnie o czym tu pisze &#8222;in greater detail&#8221; Nie bede tu pisal dla samego pisania jesli nikt nie jest nawet zainteresowany tego czytaniem! Pozdrawiam, P.S. Aerobowicze, please, bez urazy P.S.2. Wiecej DOBREJ jakosci tluszczu (olej lniany, konopny, wiesiolek zimne tloczenie, oraz przetrzymywany w lodowce w sklepie w trakcie zakupow i pozniej w domq). Dobrej jakosci olej z oliwek oraz tluszcze rybie/tran lub po prostu wiecej rybek zimnowodnych &#8211; oleistych. Bialko jest ok, z tym ze wciaz mozesz lekko zwiekszyc jego podaz (tak dla zobrazowania n swoim przykladzie &#8211; wcinam na ogol 300-340 gram/dzien, w momencie jak zchodze ponizej 300 zaczynam tracic na wadze!) Mniej weglowodanow: ZERO chleba, makaronow, mniej, duzo mniej ryzow, jesli juz, to lepiej jakis brazowy, nieluskany itp, mniej ziemnaikow, kasz itd itp. Za to wiecej wszelkich warzyw lisciasych, oraz wszelkiej innej zieleniny i nie tylko o duzej zawartosci blonnika oraz niskim GI (indeksie glikemicznym): kalafiory, brokuly, papryki, salaty wszelkie, ogorek, pomidor . . .generalnie niemal wszelkie dziwnosci ktore urosna i rozwina sie PONAD powierszchnia ziemi &#8211; to wyklucza badz przynajmniej ogranicza korzonki, np: ziemniaki, buraki itp.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1324 Data: 7/27/2004 5:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 CZUBATYCH ŁYŻEK CUKRU DO KAZDEGO POSIŁKU !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moja dieta wygląda następująco: 1 Puszka tuńczyka 2 Twaróg chudy 3/4 kostki 3 Pierś z kurczaka 150g 4 Mleko granulowane odtłuszczone 83g 5 4 jajka W każym posiłku spożywam węgle w ilości 525 kcal. Np. 2-4 kromki chleba, albo woreczek ryżu, makaron, kaszka manna Reszte kcal uzupełniam cukrem tak że zawsze w kazdym posiłku jest 525 kcal pochodzących z węgli. Robię tak bo gdy jadałem 10 kromek chleba lub półtorej woreczka ryżu do kazdego posiłku to miałem nonstop wypchany bebech i byłem ogromnie ociężały. Posiłki co 3 godziny, pomiędzy posiłkami woda w ilości 1L Spożywam witaminy Vigor 1 dziennie, witaminę C, Gold Omega 3 po 2 kapsułki dziennie, cykle kreatyny Używam cukru i mleka granulowanego ze względów ekonomicznych. Dlaczego cukier jest gorszy od gainera skoro też dostarcza kalorii a że mają one wyższy indeks glikemiczny.. Co za różnica skoro i tak nie tyję ??? Z góry dzięki za fachową odpowiedź

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2853 Data: 10/21/2007 4:42:47 PM Liczba szacunów: 0