SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Co mozna ze mna zrobić [Dieta]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    TWOJE PYTANIA: a)przeczytałem także że nadmiar zarówno białka jak i węglowodanów może byc po prostu zamieniony na tkanke tłuszczową.Czy napewno mam dobrze dobrane proporcje odżywcze? ZGADZA SIE, NADMIAR SIE ZAWSZE ODKLADA. JESLI ZLE DOBRANE PROPORCJE (ZA DUZO BIORAC POD UWAGE METABOLIZM I INTENSYWNOSC TRENINGU) WIEKSZOSC Z TEGO CO ZYSKASZ TO SADLO I TYLKO TROSZKE MIESNI. WAZNE JEST ROWNIEZ KIEDY CO JESZ, DLATEGO, ZEBY W PELNI COS SKOMENTOWAC, MUSISZ ROZPICAC ZE SZCZEGOLAMI CO, ILE g, O KTOREJ ECT. b)podobne pytanie:czy utyję od tej diety i jeśli tak czy mocno?a jeśli utyję mam nadzieję ze będą to twarde mięsnie a nie sadło? ZAWSZE TROSZKE SADLA SIE ZALAPIE/PATRZ AD.1) ILE - NIKT CI NIE POWIE. KAZDY ORGANIZM JEST INNY. c)czy już jak sie czasem złapie za słodycz to czy lepiej jest w malutkiej ilości częściej,czy rzadziej i że tak powiem więcej? POCZYTAJ/POSZUKAJ O CHECI NA SLODYCZE, BYLO NIEDAWNO, JAK JUZ MUSISZ LEPIEJ TROCHE I RZADKO :) I Z RANA.. d)moja dotychczasowa tkanka tluszczowa (niby jestem tym ektomorfikiem ale troche jej mam) sie "zamieni" na mięsnie,zniknie,czy dalej bedzie taka sama? RACZEJ SIE ZWIEKSZY, ALE NIC NIE JEST PEWNE, PATRZ POPRZEDNIE ODPOWIEDZI no pain, no gain Zmieniony przez - Macff w dniu 2003-01-09 14:13:17

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2958 Data: 1/9/2003 2:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Policja

    Post
    Sztuki Walki

    1.żeby zostać policjantem gdzie trzeba iść na najbliższą komendę powiatową? i oni mnie pokierują o szczegóły możesz się pytać w rejonowej komendzie ogólnie wygląda to tak: http://bip.kgp.policja.gov.pl/portal/kgp/15/26/Nowe_zasady_doboru_do_sluzby_w_Policji.html http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU20071701202&type=2&name=D20071202.pdf tu jest wszystko co chcesz lub musisz wiedzieć. Wiecej nikt Ci nie powie jeśli nie chce Ci się czytać,a wolałbys pogadać to tu masz info gdzie dzwonić: http://bip.kgp.policja.gov.pl/portal/kgp/15/114/Wykaz_numerow_telefonicznych_komorek_ds_doboru_komend_wojewodzkich_i_Komendy_Sto.html 2 Czy jak będe przechodził przez testy one sa płatne? Nie,ale musisz mieć ważne badania lekarskie dopuszczajace Cie do testu. Jak bym nie zdał jakiegoś egzaminu kiedy będe miał następny? za rok czy za tydzień test sprawnościowy poprawiasz w okresie 30-60 dni od momentu nie zdanego pierwszego testu jeśli wciąż bedziesz chciał dostać się do policji(tj. złożysz oswiadczenie ze wciąż ubiegasz sie o przyjęcie). Jeśli znów polegniesz to następna próba bedzie po 6 miesiacach od momentu nie zdanego ostatniego testu. 4 i jak jest w końcu z tymi testami psychologicznymi to są testy pisemne czy ustne (jak pisemne to czego tyle ludzi odpada, przecież pytania są w necie) test psychologiczny przeprowadzany jest metodą multiselect składa się z dwóch części: - indywidualnego badania kandydata przed kompem(wybór odpowiedzi a,b,c,d) -rozmowy z psychologiem Dlaczego tyle osób na psychologicznych testach odpada? Bo właśnie ktos kto próbuje takie testy wykuć na pamięć odpada,oni mają swoje sposoby na to by zobaczyć kto kręci na tych testach(miesza się). edit: ****a napisałem próbuje dwa razu przez "u" Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2009-01-02 15:37:47

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 1/2/2009 3:35:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbyt Duża Adrenalina...

    Post
    Sztuki Walki

    Ja się wyleczyłem z tego przez kontaktowe treningi - ale nie przyszło to od razu. Trzeba było sporo poczekać i poćwiczyć, posparować. A temat przenoszę do C/S - tam chyba będzie bardziej pasował.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 8878 Data: 12/21/2006 6:36:29 PM Liczba szacunów: 0
  • jak Hobbit czyli ... z powrotem

    Post
    Po 35 roku życia

    wyjscie 2 1 martwy a ciężko b lżej c deficyt 2 ohp 3 zarzut teraz myszowata na rozluźnienie %-) ps. akcesoria przeniesione na jutro ze względu na .... {{:-(

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 13725 Data: 10/1/2019 8:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziebienie a KREATYNA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesli czujesz sie osłabiony to odpusc siłke jesli to lajtowe przeziębienie to wit,C syrop z cebuli mleko z miodem

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 14054 Data: 8/15/2005 5:29:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziebienie a KREATYNA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jaki przypadek BINU!!! ja też poruszyłem ten temat!!! brałem nawet antybiotyki ciągu cyklu kretki i trening nie był słabszy!! było za***iście!!! zalerzy od oraganizmu w jaki sposób walczy z wirusem!!! fakt jest że leczenie trwało dłużej!!! myśle że w przypadku przeziębienia autora wystarczą duże ilości wit C!! ZDRÓWKA ŻYCZE!!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 14054 Data: 8/16/2005 10:32:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucę Ci dwa programy treningowe.Jeden bardzo podstawowy ale wyjątkowo skuteczny w budowaniu masy i siły(3 razy w tygodniu) i drugi bardziej rozbudowany na 4 treningi w tygodniu. 1. A.Przysiad ze sztangą 4/10-8 B.Martwy ciąg 4/10 A. Wyciskanie sztangi leżąc 4/10-8 A.Wyciskanie sztangi zza karku 4/10-8 B.Podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4/10-8 B. Zginanie ramion ze sztangą 4/8 A.Pompki na poręczach 4/10-6 A. Wspięcia na palce stojąc 3/25. B.Spięcia proste 3/25. *Program ten należy wykonywać 3 razy tygodniowo. *Ćwiczenia wykonuj poprawnie technicznie *Przed treningiem przeprowadź solidną rozgrzewkę (przygotujesz organizm do czekającego go wysiłku i zapobiegniesz kontuzji). *Staraj się systematycznie zwiększać obciążenie. *Ostatnie powtórzenie w serii powinno być wykonane z dużym trudem. *Systematyczny,ostry trening,właściwe odżywianie i regeneracja to czynniki warunkujące postępy i rozwój! Przerwy między seriami powinny wynosić ok. 2 min. Poniedziałek A; Środa B; Piątek A itd. 2. A. 1.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 1/12 1/10 1/8 2/6 2.Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 4/6-8 3.Rozpiętki głową do dołu 3/12 4.Wznosy sztangielek przodem 4/8-10 5.Spięcia proste 4/25 B. 1.Podciąganie na drążku 3/max. 2.Podciąganie sztangi w opadzie 1/12 1/10 1/8 2/6 3.Przyciąganie drążka wyciągu w siadzie płaskim 3/12 4.Martwy ciąg 4/8 5.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 1/12 1/10 1/8 2/6 6.Wznosy sztangielek bokiem w oparciu o ławkę skośną 4/8 C. 1.Ugięcia ramion ze sztangą 1/12 1/10 1/8 2/6 2.Francuskie wyciskanie leżąc 1/12 1/10 1/8 2/6 3.Ugięcia ze sztangą łamaną na modlitewniku 3/8 4.Prostowanie ramion na wyciągu 3/8 5.Zginanie „młotkowe” 3/8 6.Pompki na poręczach 3/8 7.Zginanie nadgarstków podchwytem 3/25 D. 1.Przysiad ze sztangą 1/12 1/10 1/8 2/6 2.Wyciskanie na suwnicy 4/6-8 3.Prostowanie nóg siedząc 4/12 4.Zginanie nóg leżąc 5/12-8 5.Wspięcia na palce stojąc 4/20 6.Wspięcia na palce siedząc 3/20 Trening powinna poprzedzać solidna rozgrzewka.Wykonuj go co drugi dzień,będziesz miał wtedy wystarczająco dużo czasu na regenerację.Wytrwałości!

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2937 Data: 10/2/2007 10:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • szybka regeneracja miesni ?

    Post
    Trening dla początkujących

    wiecie c oniepamietam go za dobrze bo to bylo pol roku temu ale spróbuje pon sr pia przysiady 4 s 14 12 10 8 reszta tak samo lydki martwy on byl tylko raz w tygodniu z tego co pamietam podciaganie na drazku wyciskanie plasko podciaganei drazka do bbrody francuskie uginanie bicepsu lamana przedramie mniej wiecej tak wygladal no z micha bylo troche slabo musze przyznac ale nie z mojej winy tylko ze wszystko drozeje no i w sumie to jadlem wszystko co bylo tylko ze male/srednie posilki przecietnego czlowieka 5-6 razy dziennie a co do techniki to wydaje mi sie ze raczej jest dobrze z ciezarem to samo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4647 Data: 7/31/2011 6:23:43 PM Liczba szacunów: 0
  • znalazłem takie cudo : Co to jest serwatka ? Serwatka jest płynem powstającym podczas procesu przetwarzania mleka w ser i kazeinę. Stanowi ona 85 do 90% objętości mleka zużywanego do produkcji serów dojrzewających 1 kg sera = 9 L serwatki Zachowuje ok. 55% wartości odżywczych mleka (rozpuszczalne białka, laktozę, mikroelementy i witaminy) Skład serwatki Bezpośrednio po przetworzeniu mleka serwatka zawiera około 50% jego suchej masy ==> pełnowartowościowy, szlachetny produkt Sucha masa serwatki to: - laktoza (69 do 75%) - wysokoodżywcze białka rozpuszczalne (10 to 13%) - pozostałości tłuszczu - sole mineralne (8 to 10.5%) - witaminy (B1- B2 - B6 - B9 - B12 - C...) Specyfikacja serwatki zdemineralizowanej

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4330 Data: 3/8/2004 5:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy sobie wprowadzisz za jakiś czas, aktualnie na diecie i treningu bedzie super progres. Możesz teraz dodać np Wit c, D, omega 3 i bedzie git

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 394 Data: 5/22/2019 5:01:54 PM Liczba szacunów: 0
  • walki na miecze

    Post
    Sztuki Walki

    No, Arathor - Musashi nie wychwalał konkretnie katany. Skrytykował za to np. miecz dwuręczny - że używanie tej broni nie jest prawdziwą DROGĄ, ponieważ jak ktoś skróci dystans to będzie już po użytkowniku tej broni. Skrytykował ponadto "pośpiech", bo według niego najważniejszy jest rytm (tu porównanie do jakichś utworów, że szybki utwór odpowiednio zaśpiewa dobry śpiewak, a słaby zaśpiewa utwór c***owo, właśnie przez to że nadmiernie się spieszy). Uważał, co nie jest tajemnicą, że najwłaściwszym rozwiązaniem jest używanie dwóch broni na raz (w jego przypadku wiadomo - katana plus wakizashi). No i przywiązywał uwagę do tego żeby katanę trzymać w jednej ręce i że tylko na początku jest to niewygodne. Chyba nic nie wspomniał o tym w jakiej pozycji stał - czy silniejszą stroną z przodu czy odwrotnie. Zmieniony przez - Puar w dniu 2011-06-15 23:44:21 Zmieniony przez - Puar w dniu 2011-06-15 23:44:54

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 13873 Data: 6/15/2011 11:33:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pleców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Acid-rozdrabniasz sie i tyle Moze tak: 1-Wiosłowanie końcem sztangi-4x12,10,8,8-progresja 2-podciąganie na drązku4xmax 3-wiosłowanie sztangą nachwyt średni 3-4x 8powt-stałym 4-m.c 4serie 12,10,8,8 progresja 5-Szrugsy 3-4x 12-15 powt-staly lub progresja Bazuj na podstawowych ćwiczeniach i progresji ciązarów-do tego dietka i masz porace nad masą-a tego Ci potrzeba Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 12338 Data: 11/7/2002 2:01:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Co myslicie o ....

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    o ****a nie wierze dwie osoby pod rzad pisaly Polskimi literami wszystkie ą ę ó ś ż ć no az mi ise wierzyc nei chce btw kto zaznaczyl ze lubi napakowane?? Zmieniony przez - Zawodny w dniu 2005-01-28 14:10:33

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5439 Data: 1/28/2005 2:08:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening bez nóg ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    Może Push Wyciskanie sztangielek na skosie + 4s Military press 4s Wyciskanie wąsko 4s a) unoszenie na boki b)unoszenie w opadzie c) wyciskanie na barki chwyt młotkowy Taj by wyglądał push, niestety nie mam poręczy do pompek a chętnie bym je dodał na pull nie mam koncepcji w siłowni nie ma nawet drążka #-P tylko wyciąg górny, dolny, ławka, stojaki + maszyny na nogi ale ich na razie nie liczę...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 709 Data: 12/1/2011 7:07:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie jest trochę niejednoznaczne. Po pierwsze-które zapasy? Po drugie-"dla mnie" pod jakim względem? Na drugie pytanie pierwsza odpowiedź w przypadku nieomal każdej sztuki walki jest taka sama: -Jako hobby, metoda na poprawienie kondycji, sposób na zdyscyplinowanie siebie-jasne. -Do walki sparringowej z ludźmi z innych styli-zapasy są ok. Któryś z użytkowników, chyba kickboxer, opowiadał o swoim pierwszym sparringu z zapaśnikami. Oględnie rzecz biorąc , raz po raz lądował na ziemi i był unieruchamiany. -Do walki 1/1-słyszałem, że bardzo dobre (ojciec opowiadał, co za jego studenckich czasów wyczyniało paru jego kumpli trenujących zapasy-wniosek jaki wyciągnąłem-to w miarę możliwości nie wchodzić takim w drogę. Niby po aikido umiem miękko upadać, ale wolę nie testować jak miękko ). -"Do samoobrony na ulicy"-tutaj każdy sport, sztuka i system walki mogą zawieść-ale styl chwytany . Ulica jest nieprzewidywalna-ale o tym poczytaj sobie na stronie www.itf.prv.pl oraz na forum w dziale Combat/Samoobrona. Tylko najpierw poczytaj podwieszone tematy i użyj wyszukiwarki, bo mod tego działu dość rygorystycznie podchodzi do wewnętrznego regulaminu C/S. -Jeśli marzą Ci się osiągnięcia w zawodach zapaśnicznych-może być odrobinkę za późno-ale to też nie reguła, więc nie nastawiaj się z góry "na nie". Słowem-w plecak szmatę i na matę! A przepraszam, zapaśnicy nie trenują w judogi... cóż, łap co tam masz i na matę wio!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 6817 Data: 1/22/2007 10:22:30 AM Liczba szacunów: 0
  • "Po pierwsze-które zapasy?" Myślałem o zapasach tradycyjnych, po prostu o innych nie mam zbyt wielkiej wiedzy :) "Jako hobby, metoda na poprawienie kondycji, sposób na zdyscyplinowanie siebie-jasne." To jest mój główny cel, szczególnie hobby, kondycję można poprawiać biegając, ale jednak możliwość "zabawy" na macie brzmi interesująco. "-"Do samoobrony na ulicy"-tutaj każdy sport, sztuka i system walki mogą zawieść-ale styl chwytany . Ulica jest nieprzewidywalna-ale o tym poczytaj sobie na stronie www.itf.prv.pl oraz na forum w dziale Combat/Samoobrona. Tylko najpierw poczytaj podwieszone tematy i użyj wyszukiwarki, bo mod tego działu dość rygorystycznie podchodzi do wewnętrznego regulaminu C/S." Wychodzę z założenia, że jak ci przystawią pistolet do głowy, to żaden styl walki nie uchroni cię przed kulą :) Dzięki za rady, teraz jest już trochę za późno na zapisy (w końcu zajęcia trwają pewnie już od września), ale jak zacznie się na nowo zapisy, to skorzystam :)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 6817 Data: 1/22/2007 1:08:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie zdjęcia i poradźcie...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Trudno po 3 m-c oceniac, ale juz widac, ze sie nie obijasz -=()=-Red : "Nasze Zdjęcia"-=()=- -=()=-1 Miejsce w Konkursie Moderatorów-=()=- -=()=-Kultura i Etyka = Kulturystyka-=()=-

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 11003 Data: 12/23/2003 2:14:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie zdjęcia i poradźcie...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nie wiem jak Wy ale ja mialemm tydzien melanżów i wyniki poszły sie ******ć, po prostu tragedia! I do tego zero kasy na odzywke... Czego sie czepiacie do tego garniera??!!! Każdy moze sie pomylic... Only the strong will survive!!!

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 11003 Data: 1/9/2004 5:59:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Modern Arnis Polska

    Post
    Sztuki Walki

    Hmm... FMA zwykle stanowią uzupełnienie treningu JKD, więc temat pasuje zarówno tu jak w MMA a i w C/S nie byłby nie na miejscu. Tym bardziej, że w nazwie jest "modern", więc nie wiem, na ile jest to styl tradycyjny. Zmieniony przez - Cavior w dniu 2007-09-18 15:27:52

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6467 Data: 9/18/2007 3:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • IW jak i CF to produkty idealnie pod to co robisz. Czytam opisy bo nic nie rozumiem z tych zaczarowanych schematów ( wywodzę się ze sportów siłowych zatem nie muszę być biegły w takich zapisach, sam jeżdżę na rowerze i czasem pływam ale rekreacyjne ), pod to co robisz przydałby sie dobry magnez ( nie z apteki bo tam jest słabizna ) Co to za magnez?? Dzisiaj rower 60min lekki tlen, zrobilem sobie mala progresje ktora nie byla w planie, progresja do 285W na 4min, wczesniej 5 min na 245-50W. W zasadzie dopiero od 250W zaczynam odczuwac ze cos krece a od 275W tetno sie podnosi delikatnie. Wszystko w pozycji TT. Wieczorem basen technika. Wczoraj DNT, a we wtorek 5km lekkiego biegu. Do poniedzialku wlacznie lece z tygodniem regeneracyjnym i w tym czasie nie bede testowal supla bo trenuje regeneracyjnie wiec tylko by sie marnowal. We wtorek test ftp bedzie hardcore -) /SFD/2017/11/23/329d741edef34291b6b130050dc80153.jpg

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 14327 Data: 11/23/2017 8:18:48 PM Liczba szacunów: 0