SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Siła ciosu boksera...

    Post
    Sztuki Walki

    no ****a sami do c***a walicie prowokacje kasztany i jescze na mnie zganiacie,jak srasz u siebie na dywanie tez na psa zganiasz ?? makaroniarzu ? Padam ze śmiechu już ...

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 11012 Data: 9/5/2010 11:55:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Mate45 / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Treningowy Dieta http://www.iv.pl/images/96816472242897096887.png Suplementacja Vita-Min Multiple Sport 2 kap. Wit.C 1g Trening Nogi 1.Przysiady ze sztangą na barkach 6x6 (stałe obc.) + regres 12,16,20,24 70x6/70x6/70x6/70x6/70x6/70x6/60x12/55x16/50x20/40x24 2.Fronty wąsko 4x10 28x10/34x10/38x10/42x10 3.Syzyfki 4x15 15xcc/15xcc/15xcc/15xcc 4.Żuraw 5xmax ccx6/ccx6/ccx6/ccx6/ccx6 5.Martwy na prostych 5x12 45x12/45x12/45x12/45x12/45x12 6.Wspięcia na palce stojąc 8x12 (stałe obc.) 50x12/50x12/50x12/50x12/50x12/50x12/50x12/50x12/ Filmy http://www.youtube.com/watch?v=QAMD_CUgPdA&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=UQeKCX1Uth4&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=RhPh9ccOheE&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=Knd1xAO6Er8&feature=youtu.be Zmieniony przez - mate45 w dniu 2013-04-29 23:58:25

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 955 Data: 4/29/2013 11:56:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Mate45 / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Treningowy Dieta http://i44.tinypic.com/2mbpdf.png Suplementacja Vita-Min Multiple Sport 2 kap. Wit.C 1g Trening Klatka, bicepsy 1.Wyc.sztangi skos (30*) 6x6 30x6/35x6/40x6/45x6/50x6 Następnym razem zamieniam na sztangielki 6x6 z dwoma regresami, ze względu na to, że nie mam regulowanych stojaków i ściągnięcie z nich sztangi z 50 kg sprawiało mi już duże trudności. 2.Wycisk hantli z supinacja poziom 4x8 12x8/12x8/12x8/12x8 Spodobło mi się to ćwiczenie, ciężar mały bo chciałem wyczuć dobrze to spięcie klatki podczas tej supinacji, z każdą serią coraz lepiej mi to wychodziło, za tydzień dorzuce juz trochę ciężaru. 3A.Wycisk sciskajacy 3x10 4x10/4x10/4x10 Nie ogarniam kompletnie tego ćwiczenia, niby w teorii wszystko wiem, ale w praktyce jest słabo. 3B.Rozpietki 3x10 7x10/7x10/7x10 Rozpiętki jak zawsze weszły bardzo dobrze, za tydzień spokojnie mogę dać 9 kg. 1.Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc 6x8 22x8/22x8/22x8/22x8/22x8/22x8 Całkiem ok. 2.Uginania ze sztangielkami leżąc na ławce skośnej 4x12 7x12/7x12/7x12/7x12 Tutaj nie wiem jak z techniką, ale bicepsy czułem dosyć dobrze. 3.Młotki 6x6 12x6/12x6/12x6/12x6/12x6/12x6 Całkiem dobrze, ale będę musiał dorzucić ciężaru bo zbyt lekko to szło. 4.Uginanie nachwytem 4x15 10x15/10x15/10x15/10x15 Palenie przeokrutne. Filmy http://www.youtube.com/watch?v=yNjj30UWIl8&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=XdTc4AgCkD0&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=hDIxMFAMfws&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=SiNWwV14sfI&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=pq8yyBsR_ck&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=aGoUBRNU_vM&feature=youtu.be Zmieniony przez - mate45 w dniu 2013-05-01 13:43:27

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 955 Data: 5/1/2013 1:42:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak progresu od 6 miesięcy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ostatnio trochę mi brakuje już na treningach i zmieniłem plan, jest większa objętość, ale teraz nie robię już każdej serii na maksa tylko bardziej z głową. A: 1. Wyciskanie na ławce płaskiej: 2 serie rozgrzewki i 3 serie po 8/12 powtórzeń 2. Wiosłowanie: 2 serie rozgrzewki i 3 serie po 8/12 powtórzeń 3. Wyciskanie sztangielek na skosie: 3 serie po 8/12 powtórzeń 4. Podciąganie podchwytem: 3 serie po 8/12 powtórzeń 5. Barki: 3 serie po 12/15 powtórzeń 6. Wykroki: 3 serie po 12/15 powtórzeń 7. Triceps: 3 serie po 12/15 powtórzeń 8. Brzuch: 2 serie po 12/15 powtórzeń B: 1. Wyciskanie sztangi na barki: 2 serie rozgrzewki i 3 serie po 8/12 2. Przysiady przednie: 2 serie rozgrzewki i 3 serie po 8/12 powtórzeń 3. Wznosy hantlii wzdłuż tułowia: 3 serie po 8/12 4. Wspięcia na palce: 3 serie po 20/30 5. Klata: 3 serie po 12/15 powtórzeń 6. Plecy: 3 serie po 12/15 powtórzeń 7. Biceps: 3 serie po 12/15 8. Brzuch: 2 serie po 12/15 C: 1. Podrzut: 3x5 2. Muscle up: 3x5 3. Przysiad: Rampa zamknięta (3x10) 4. MC: Rampa zamknięta (3x10) 5. WL: Rampa zamknięta (3x10) Jak oceniacie, poprawić coś lub zmienić ?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 11/16/2019 11:37:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    8:30 Platki owsiane - 119 gram Dżem owocowy niskosłodzony - 24 gram Jajo kurze średnie - 5 sztuk ( 3 zoltka) Oliwa z oliwek - 24ml Dżem jako dodatek codzienny nie polecam, raz na jakiś czas owszem ale tak to nie bardzo. Lepiej bym Ci proponował jogurt naturalny bez cukru + jakieś owoce. 10:00 Ser Gouda - 60 gram Chleb razowy - 143 gram Masło - 6 gram Pomidor - 119 gram Sok marchwiowy - 298 ml Odzywka Bialkowa MyoFusion Protein Gaspari Ser zbędny, daj kure lub rybe do tej kanapki zamiast białka. Masło też wywal, gówniane źródło tłuszczy (nasycone). 13:00 Odżwyka gainer - Universal Gain Fast Mleko 2% - 300 ml 16:30 Kurczak pierś bez skóry - 179 gram Ryż brązowy - 119 gram Papryka swieża - 119 gram Ogórek - 119 gram Papryka bodaj ma dużo witaminy C, a tej z ogórkiem nie powinno się łączyć. 17:30 Nitrobolon 2 BCAA Xplode 10g 18:00 Trening 19:15 BCAA Xplode 10g 19:30 Odżwyka gainer - Universal Gain Fast Mleko 2% - 300 ml Mleko 0,5% lepszym wyjściem. 20:15 Kurczak pierś bez skóry - 179 gram Ryż brązowy - 119 gram Papryka swieża - 119 gram Ogórek - 119 gram jw 22:30 Ser twarogowy chudy - 119 gram Cebula - 36 gram Pomidor - 119 gram Oliwa z oliwek - 24ml Jest ok.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 768 Data: 1/15/2011 6:14:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    jesli masz serce do walki to wybieraj thaia bo jesli poczujesz zew do tego sportu to juz nigdy nie wybierzesz nic innego a cios glowa to najczestsza droga wyjscia z klinczu kiedy zawodnik ma glowe nad toba i fakt wszechstronnosc thaia jest bez porownania wieksza w stosunku do boksu czy kb czy tkd jednak u nas w polsce raczej sie preferuje kb plus lokcie kolana i low kick ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/25/2003 6:11:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    w bjj nie w czystym jj hyba ale mam kolege ktory rok trenowal bjj potem przeszedl na muay thai i mial problem z tkz otwarta garda czyli slabo bronil w stojce zuchwy i ogolnie twazy nabral zlych przyzwyczajen za to dobrze kopal low kicki na ulice jednak to najlepsze szybkie ******lniecie i w jakim stylu zostanie wykonane to juz mniej wazne trenowanie jednak da ci wiele pewnosci siebie i ufnosci we wlasne mozliwosci ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/25/2003 6:15:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    nie martw sie beda a na treningach panoje najczesciej mila atmosfera chyba ze trafisz na oszolomow ale wtedy trener nie dopuszcza slabszych wydolnosciowo silowo i teechnicznie do walki z duzo mocniejszym przeciwnikiem ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/25/2003 6:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    ale traf boksera z baski kwestia wprawy i ilosci rozbitych lukow brwiowych :] nie no baska jest twarda samo przez sie daje przewage ale ciezko dojsc do sytuacji podczas sparingu zeby zadac nia cios juz szybciej w thaju ktos skontruje cie lokciem i po herbacie ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/25/2003 6:37:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    tkz skracanie dystansu w przypadku gdy nie mamy do czynienia z oznajomionym w szt.w. przeciwnikiem ciezkie nie jest :] heh cos sie temat zmienil :] ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/25/2003 11:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing-na ulice.

    Post
    Sztuki Walki

    postawa lokiec z gory poprawnie stosowana technicznie uniemozliwia udezenie glowa no jesli mowimy o poprawnym technicznie udezeniu bo lokiec jest ciezko cofnac pozostawiajac glowe zreszta po lokciu latwo wykozystac zwarcie na kolana lub powrotny cios lokciem a on praktycznie moze albo trafic w zuchwe albo w krtan ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2/27/2003 12:23:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Łódź - jaka najtansza siłownia na widzewie ?

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    Polecam siłownię Lesio na Widzewie przy centrum Batory, cena 50 zł na m-c dowolna liczba wejść od pon. do sob.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 17609 Data: 9/5/2009 10:44:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę 47kg do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak tylko czy tej witaminy c nie bedzie i tak dostarczał wiecej z owoców i warzyw jeśli je ich odp ilośc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1353 Data: 4/28/2012 9:58:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w ochronie

    Post
    Sztuki Walki

    rozjaśniłeś mi trochę temat ochrony jednak w niektórych rzeczach nadal się z Tobą nie zgadzam. Nie wymagam, żebyś się ze mną we wszystkim zgadzał. Może mógłbyś podać jeszcze tytuły książek szkoleniowych z których wykładowcy realizują program szkoleniowy na kursie dla pracowników ochrony? Książek jest sporo. Ich wybór zależy od wykładowcy i jego znajomości tematu i samej książki. W niektórych pozycjach zdarzają się błędy, ale nie ma róży bez kolców. Mogę Ci polecić: 1. Wojtal J., Milewicz M. (red), Ochrona fizyczna osób i mienia. I stopień licencji, TNOIK, Toruń 2011, 2. Wojtal J., Milewicz M. (red), Ochrona fizyczna osób i mienia. II stopień licencji, TNOIK, Toruń 2011, 3. Aleksandrowicz T., Ustawa o ochronie osób i mienia. Komentarz, LexisNexis, Warszawa 2002, 4. Bejgier W., Stanejko B., Ochrona osób i mienia, WAiP, Warszawa 2010, 5. Gozdór G. Ustawa o ochronie osób i mienia. Komentarz, C. H. Beck, Warszawa 2005, 6. Wiłun K., Ochrona osób i mienia. Organizacja i przygotowanie specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych do działań w systemie obronności państwa, STO, Bielsko Biała 2005, 7.Kotowski W. Ochrona osób i mienia. Komentarz praktyczny, ABC, Warszawa 2004, 8. Kubiński P., Działalność gospodarcza w zakresie ochrony osób i mienia i jej koncesjonowanie, Oficyna, Warszawa 2008, 9. Szczygielski Z., ABC menedżera ochrony. Podręcznik do kursu na licencję II stopnia, TELBIT, Warszawa 1999, 10. Praca zbiorowa, Ochrona mienia. Vademecum, O'CHIKARA, Lublin 1999. To tak z tematyki ogólnoochroniarskiej. Gdybyś potrzebował coś specjalistycznego pytaj. Może będę mógł coś doradzić. Z chęcią bym sobie poczytał albo podać link jeżeli jest to ogólnodostępne w internecie. Jeżeli chodzi o linki to wpisz w google: Ochrona osób i mienia pdf. I w zasadzie jeszcze podać jakieś przykładowe obiekty , które są ochraniane przez pracowników z licencja (oprócz banków i jednostek wojskowych). Np. muzea, kantory, wodociągi, elektrownie, zapory wodne i zbiorniki retencyjne,oczyszczalnie ścieków, większe placówki pocztowe, lotniska, porty morskie, itp. W zasadzie wszystkie obiekty infrastruktury krytycznej i obiekty wymagające obowiązkowej ochrony o których mowa w art. 5 ustawy o ochronie osób i mienia.

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7422 Data: 3/1/2013 12:52:26 AM Liczba szacunów: 0
  • marchewka - czy aby nie za duzo?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie przesadzaj z marchwia. trzy to wedlug mnie za duzo. w marchwi jest duzo wit a, ktora nie jest na biezaco wydalana jak wit c i magazynuje sie. w wiekszych ilosciach moze byc toksyczna z tego co wiem. wiec lepiej nie przesadzac.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 7491 Data: 4/11/2006 7:30:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki - Ogarnięta suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi by bylo szkoda takiej kasy na suple ;-) najpierw idzie na jedzenie, jak tu wszystko w miare gra dopiero kupuje suple bo inaczej to strata kasy, dwa najlepsze suple imo to kreta + beta alanina , pozniej dochodzi kofa w kapsach przed treningowo w pogotowiu, do tego bialko dla uzupelniania brakow, z wit, min, w sumie nie korzystam, ewentualnie sam magnez, witamina C, z tluszczy omega 3, czasem tylko cos innego sie trafi dla wyrobienia sobie opinii na temat jakiegos supla, jak teraz np Stano fusion, ale z biegiem czasu zrozumiesz ze wiekszosc supli to pic na wode ;-) Zmieniony przez - wincol w dniu 2012-11-15 21:28:37

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 11/15/2012 9:27:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie trenować w Częstochowie ?

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Salut! http://www.kickboxing.czest.pl/ http://www.a-f-c.pl/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 13280 Data: 9/3/2005 10:07:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    a moge zrobić D.i w D ćwiczyć te nogi a np. do C klatkę zrobić dodatkowo.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 694 Data: 8/31/2010 12:28:36 AM Liczba szacunów: 0
  • do Specjalistów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na marginesie (skąd wogóle u mnie taki pomysł): znajoma pielęgniarka pracuje w bardzo niemiłym miejscu i taka kuracja (+ wit.C i magnez) postawiła konkretnie na nogi (fizycznie i psychicznie) niejednego człowieka zniszczonego przez leki czy alkohol. Ona na codzień obserwuje, jak ten zestaw czyni "cuda". Może na zdrowego podziała to trochę słabiej (dlatego dodam do tego obciążenie w postaci treningu), ale coś w tym musi być (skoro jest "klasykiem" podawanym w powyższych przypadkach). No i oprócz tego (co jest dla mnie priorytetem) nieszkodliwym, a nawet zdrowym. "..może jeszcze w tych ostatnich chwilach szukał odpowiedzi na pytanie: skąd pochodzę, kim jestem, dokąd zmierzam?.." ("BLADE RUNNER") Zmieniony przez - boogie w dniu 2002-12-12 08:44:48

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4264 Data: 12/12/2002 8:43:27 AM Liczba szacunów: 0
  • do Specjalistów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Boogie bralem B12+carbo ze 2 razy (troche bolesne, jest tego prawie 4ml) Ja bralem tak: 3 na tydz. w dni treningowe np. pon, sroda, piatek. W pozostale dni nie bralem. Przez okolo 3 tyg. Zauwazylem takie efekty: znaczny wzrost wytrzymalosci troszke sily, miesni niewiele. Ale wydaje mi sie duzo w tym zasluga placebo (wiesz jak na czyms jedziesz to wydaje ci sie ze jestes silniejszy itp., przynajmniej ja tak mam, wlasna autosugestia) Slyszalem jeszcze ze taki cyklik barzdzo polecany jest na regeneracje stawow i sciegien. Bralem B12 1000mg. A ja mam jeszcze takie pytanko mam w domu 10 strz. wit.C 5 ml(po 1000mg) nie wiecie z czym to polaczyc, warto wogule sie tym kuc? Przeciez to zwykla witamina? Bigger wypowiedz sie prosze. Michał G.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4264 Data: 12/12/2002 2:44:45 PM Liczba szacunów: 0