SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kreatyna a Odporność ;(

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Skłkad ZMA to 13 tabbletek filomgaow b6 i 1 zincas forte a do odpornosci to ma malo. Multiwitamine, Witamine C, Czosnek w Kapsułkcah (bezzapachowy) Na zwiekszenie odrponosci no i nie wychodzenie z mokra glowa na dwor , przesiadywanie w tunelach , w oknie itp. a skąd ty masz antybiotyk ??? kto ci go dał Na przeziebienie antybiotyk ? to nic dziwnego jak ci wybije wszsytkei bakterie zle i dobre to wyjdziesz do sklepu po chleb i sie zarazisz czyms orgniazm jest osłabiony. Nikt na przeziebienie nie daje antybiotyku Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-12-29 17:56:44

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1625 Data: 12/29/2007 5:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ST+Storm+Saa ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Do działu DOPING gainer, białko to uzupełnienie diety, na SAA powinieneś mieć opanowane w 110% Po cyklu odblik + możesz pojechać na kreatynie, najlepiej mono. A tak poza to poczytaj art. Pana Marka C. o "powrocie do normalności" po cyklu. IMO nie masz wiedzy na SAA DIETA + S+S ci wystarczy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1459 Data: 5/10/2008 3:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ORGANIZUJE KURSY OCHRONIARSKIE W CARDIFF(SIA-Door Supervisor)

    Post
    Polacy za granicą

    co do jednego to masz racje.. wole czytac to co ludzie maja do powiedzenia niz samemu sie wypowiadac.napisze ci co sklonilo mnie do wypowiedzenia sie na forum.. szukalem agecji od kilku tygodni niby jest ich duzo ale z regoly to sa kursy kilku dniowe a ja mieszkam w dosc malym miasteczku i u mnie takowych szkolen nie ma a to sie wiazalo z tym ze mosialbym wyjechac na kilka dni lub dojezdzac co weekend. a tu wszysko mialem zalatwione o polowe szybciej i to tyle. swoim postem nie chcialem nikogo urazic czy tam w.....c pisalem do ludzi ktorzy mysla o tej robocie a maja podobne problemy do moich... ps. i tym sposobem mam juz kilka komentarzy

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 9484 Data: 2/22/2010 11:12:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy w domowcych warunkach

    Post
    Trening w domu

    kurcze nie da się niczym go zastąpić ? rura się oberwie ;c rusza się bardzo i ciężki bardzo chwyt jest

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2339 Data: 6/19/2011 3:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy w domowcych warunkach

    Post
    Trening w domu

    ciężko jest chwycić bo jest przy samym suficie rura ;c podciągnę się tak z 5-6 razy bardzo bym ci dziękował

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2339 Data: 6/19/2011 5:56:56 PM Liczba szacunów: 0
  • konspekt piłki nożnej na 90min

    Post
    Piłka Nożna

    Nie chcę mi się rozpisywać, poszukaj w necie może coś znajdziesz. Mogę napisać tylko, że istnieją dwa typy prowadzenia piłki. Zewnętrzną częścią stopy (piłkarze dobrze wyszkoleni technicznie z tych bardziej znanych piłkę prowadzą tak: Ronaldinho, Messi, Iniesta, C.Ronaldo i ja) i wewnętrzną częścią stopy no tak akurat znakomita większość zawodników trzyma piłkę, chociaż dziwie się temu, bo dużo lepsze czucie ma się na prostym podbiciu. Jeżeli chodzi o naukę no to jakiś slalom między słupkami, zmiana tempa w czasie prowadzenia piłki itp, itd, generalnie dobre prowadzenie piłki to cecha wrodzoną, którą oczywiście tak jak wszystko trzeba doskonalić, niektórzy są w tym po prostu lepsi od innych, najlepiej co jest chyba oczywiste robią to dryblerzy. Poszukaj w necie coś się na pewno znajdzie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 12353 Data: 12/30/2009 11:32:14 AM Liczba szacunów: 0
  • TUSSIPECT drażetki już na recepte

    Post
    Doping

    ja nigdy nie moglem wydusic winpocetyny nawet :C zara... Danka a ty prowadzisz sprzedaz wysylkowa? Zmieniony przez - rezun w dniu 2008-06-27 22:38:30

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 12082 Data: 6/27/2008 10:37:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Wytapianie smalcu - czyli redukcja

    Post
    Trec

    Jeśli chodzi o te oleje w spray-u to mam mieszane odczucia. Niby "zero" tłuszczu a w skład wchodzi jakiś olej. Zagadka. Pamiętam, że na jakichś wykładach z żywienia strasznie pojeżdżali te oleje ale nie pamiętam o co chodziło bo mineło już kilka ładnych lat. Może moje mieszane odczucia wynikają też z tego powodu. Co do oleju ryżowego to uważam podobnie jak Michał i stawiałbym go obok oleju rzepakowego jako najlepszego do obróbki termicznej. Ma rzeczywiście bardzo wysoką temperaturę dymienia około 250*C. O jego super właściwościach można przeczytać w sieci więc nie będę nic pisał. Trzeba tylko pamiętać aby wybierać te tłoczone na zimno ponieważ ich wartość jest dużo wyższa niż tych tłoczonych na ciepło. Pół łyżeczki od herbaty plus specjalny pędzelek do rozsmarowania oleju na patelni mocno nie zwiększy kaloryczności i nie zachwieje poszczególnym składnikami odżywczymi. Jak dla mnie gdybym miał wybierać postawiłbym bez zastanowienia na OR

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3067 Data: 6/13/2013 1:35:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening ACT do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)ze zmiennym rozstawem dłoni. (mięśnie klatki piersiowej, trójgłowe ramion, przednie aktony mięśni naramiennych) 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)ze zmiennym rozstawem dłoni.(gorna czesc miesni piersiowych) 3.Przysiady(na jednej lub obu nogach)( mięśnie czworogłowe ud) 4.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)(brzuchate łydek, mięśnie płaszczkowate) 5.i 6.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha(brzuch) 7.Unoszenie tułowia z leżenia przodem (prostowniki grzbietu, mięśnie pośladkowe) 8.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera) (dwugłowe ramion, mięśnie przedramion) Moze byc tak??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 876 Data: 6/14/2007 1:16:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Polsat rulez

    Post
    Doping

    Marijo, zanim zaczniesz we mnie *n*a*p*i*e*r*d*a*l*a*c jak w beben to przeczytaj o czym mowie, ok? Napisalem luzno i offtopicznie, ze ekipa pracujaca przy programie Uwaga w TVNie jest beznadziejna i niekompetentna. Powiedzial mi to sam LIS, (ktorego za zbyt duza kompetencje wy***ali nota bene). Szanuje panow profesorow i bardzo cenie ich wypowiedzi. Czasami jednak dumam co by bylo gdyby tacy profesorowie sprobowali wejsc na slaby cykl - moze zmienili by zdanie choc troche? Bo to jak z seksem dla mnie - ktos kto tego nie robil nigdy nie bedzie wiedzial co to za uczucie. Nawet gdyby kupil najlepsza pochwe sztuczna. Ziki, masz jakis ftp darmowy? Na swoj nie wrzuce bo wspoladmin nie pozwala. Probuje ciagle do cyberpakera (ftp://80.55.133.122), ale wylaczyl chyba.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6064 Data: 3/16/2004 5:03:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań.....

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwicze ok. 2 miesiące.Waga-103kg Wzrost 191 cm Lat 20 Proszę o odpowiedzi na kilka zadanych przeze mnie pytań: 1.Chciałbym zaopatrzyć sie w środki odżywcze aby móc uzupelnic swoja diete.Czy proteiny 80% beda dobry rozwiązaniem ( 3 dziennie)??? /// Dobry a ile razy dziennie to zależy od Twoich braków w diecie 2.Czy koniecznie musze brac gainera?/Czy mozna pic go w czasie trenigu czy tez musi byc wypity stricte po? /// Jak masz nie masz braków w diecie to nie musisz a teraz wątpie czy wogole masz diete? 3.Czy ok 30 minut bez posiłku po treningu jest do zaakceptowania oraz czy ma to jakis wplyw na uzyskiwane efekty?--->(wielu zaleca gainera po treningu nowlasnie ale czy mozna sie bez niego obejsc i wytrzymac te okolo 30 minut bez posilku po treningu) /// zaraz po treningu najlepiej węgle proste a w domciu tak od 40-60min po streningu węgle złorzone + białko 4.Po jakim okresie czasu powinienem zaopatrzyc sie w kreatyne( jesli oczywiscie jest na to jakas regula---->"okres minimalny ćwiczeń")??? Pytania odnośnie odżywek: //// co najmniej po okresie 6 miesięcy kiedy widzisz zastój a zmiany w diecie i/lub treningu nie pomagają A)Nitro bolon (azot) B)hmb C) Kreatyna d)Sterole rośline A teraz prosilbym o mozliwe kombinacje między tymi 4 specyfikami (tzn co z czym i dlaczego?---->aby uzyskać jak najlepsze efekty) Proszę o sumienne i w miare dokładne opowiedzi:) Nie wiem co z czym w sumie to możesz nawet i wszystko naraz, a te sterole roślinne to chodzi o fitosterole np testosterol? Jeśli tak to odpuść. Nitrobolon to najlepiej II bo I nie ma najlepszych opini. Kreatyna to chodzi o mono? To tak jak napisałem wcześniej. A co do HMB to antykatabolik, a czytałem że jak jest do długotrwałej suplemętacji jeśli się chce żeby dawała dobre efekty Zmieniony przez - Xabi w dniu 2006-04-19 08:22:36

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 888 Data: 4/19/2006 8:21:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka domowej roboty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja sprobowalem zmiksowac 250g bialego sera + mleko .myslalem ze tego nie przelkne - kwasne jak c####a . co dodac do smaku???????/

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 8307 Data: 10/10/2001 1:10:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy cos brac...

    Post
    Sztuki Walki

    Kreatyna nie odpowiada za przyrosty masy miesniowej tylko za sile i wytrzymalosc. Występuje ona w organizmie ale dla sportowcow potrzebna jest wieksza dawka i chcac otrzymac ja z pozywienia musialbys bardzo dbac o odpowiednia diete (co jest czesto uciazliwe) wiec tego typu koncentraty sa jak najbardziej wskazane. Jezeli chodzi o dawkowanie to oczywiscie nie nalezy przesadzac. To że zazuwasz ja w tabletkach ma podniesc ja na pewien poziom a pozniej go tylko utrzymywac bo wieksze dawki i tak nic nie dadza (tak jak z vitamina C - po prostu wysikasz). Mam gdzies dokladniejsze dane jezeli chodzi o dawkowanie ale z tego co pamietam przez pierwszy tydzien po 20mg/dzien a potem juz tylko po 5mg. Dla osiagniecia przyrostow masy stosuj raczej odżywki bialkowo-weglowodanowe o skladzie odpowiednim do twojej budowy ciala i treningu ale przy sztukach walki raczej co najmniej 50% powinny stanowic weglowodany. No i oczywiscie porzadny trening bo przyrosty masy nie biora sie znikad to ciagly proces polegajacy na mikropeknieciach i zrastaniu sie miesni. Oczywiscie sa rozne rodzaje miesni i sposoby ich cwiczenia ale nie chce sie za bardzo wymadrzac jak jeszcze w czyms moge pomoc to pytaj a czego nie bede wiedzial znajde bo mam troche ksiazek i literatury ze starych czasow. ,,...Ze wszystkich dziwów znanych mi najdziwniejszy dla mnie ludzki strach, choć wiadomo że smierć - nieunikniony kres, nadejdzie wtedy kiedy nadejść ma...''

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2427 Data: 2/19/2003 11:35:06 AM Liczba szacunów: 0
  • antoni_trotyl - Na drodze do profesjonalnej kulturystki

    Post
    Dzienniki Juniorów

    WYPISKA 17.09.2016 (za wczoraj) MICHA https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/14365364_631580113676521_1034313316_n.png?oh=f6598f3bf3e4bd83f6037a840313f0ad&oe=57DAE111&__gda__=1473970722_e2ac4c2ef25274ea67993bce8dace38c +warzywa TRENING Przysiad - 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg *12 Wyciskanie sztangi leżąc - 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg *12 Martwy ciąg - 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg *12 Wiosłowanie sztangą - 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg*12 / 30kg *12 KOMENTARZ Wybaczcie że nie było wypiski wczoraj, ale że tak powiem było ognisko klasowe %-) Na szczęście obyło się bez czitu w postaci wiadomo czego :)) Jeśli chodzi o ciężary, to wreszcie poczułem jakiś tam opór :-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5157 Data: 9/18/2016 4:06:13 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki gainer wybrac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak wy mu doradzacie jak nie wiecie czego mu w diecie brakuje :x? autorze powiedz czego ci w twojej diecie brakuje białka czy wegli bardziej ci brakuje? 'czemu wszyscy tego GAinbolica polecacie? Co on ma takiego w sobie godnego polecenia? ' " WARTOŚĆ ODŻYWCZA 100 g proszku Wartość energetyczna 384 kcal, 1356 kJ Białko 15,0 g Węglowodany 79,9 g Tłuszcz 0,5 g Aminokwasy : L-kwas glutaminowy 1176 mg *L-leucyna 2527 mg L-kwas asparaginowy 722 mg *L-lizyna 1527 mg L-prolina 545 mg *L-walina 1194 mg *L-izoleucyna 1057 mg *L-treonina 976 mg L-alanina 330 mg L-seryna 378 mg *L-fenyloalanina 792 mg *L-tyrozyna 793 mg L-arginina 589 mg L-glicyna 124 mg *L-metionina 480 mg L-histydyna 472 mg L-cysteina 116 mg *L-tryptofan 264 mg Kreatyna 1500 mg tauryna 500 mg Witaminy na 100g %RDA* Wit.C 6,6 mg 11% Niacyna 1,8 mg 10% Vit. E 1,2 mg 12% Kwas pantotenowy 0,8 mg 10% Ryboflawina B2 0,2 mg 12,50% Vit. B6 0,2 mg 10% Tiamina B1 0,1 mg 7% Folacyna 20,0 µg 10% Vit. B12 0,4 µg 40% Składniki mineralne: na 100g %RDA* Żelazo 5,8 mg 41% Mangan 1,5 µg - Wapń 80 mg 10% Magnez 30 mg 10% Fosfor 22 mg - Jod 40 µg 27% Chrom 30 µg - Molibden 3,3 µg - Selen 3,5 µg - to Zmieniony przez - hilde w dniu 2010-05-09 19:26:09

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3285 Data: 5/9/2010 7:24:54 PM Liczba szacunów: 0
  • USA....jest tu ktos?:)

    Post
    Polacy za granicą

    no stritboj a ten ziomek z newcastle twoj co mi numer podeslales to robil u mnie jako mopmaster ale przez 4 tyg mi sie go nie udalo nauczyc ktora strone mopa sie trzyma a ktora sie mopuje i musialem go wy.j.e.b.a.c bo nie ogarnal :D

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 9562 Data: 12/25/2010 12:12:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena Diety. Dobranie Treningu. Pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jest nie najgorzej ww jest 2,8 na kg. m.c. i to wcale nie duzo , sliwki daj do sniadania , ktory z posilkow jest przed i po treningowy ?

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 12/19/2012 8:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Obłaskawienie leśniczego

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    ale porycie hehe porycie sciouki lesnej hrhr przez dziki ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4401 Data: 2/9/2003 11:23:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Plec Piekna z Zelastwem w reku cz.III

    Post
    Galeria Zdjęć

    RESZTA W TEJ FORMIE BO LATWIEJ BICEPS a)lewy b)prawy c) Zylka na bicu TZW KRATA Po wiecej i duzo wiecej zapraszam na wczesniej wspomniana strone. (body -factory)- bez spacji pozdrawiam Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2007-09-19 22:37:19

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8114 Data: 9/19/2007 9:53:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Szykujemy diete LOW CARB

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Malcerz - Publikacje do których namiary przytopczyłem wskazują, że trudno jest jednoznacznie oszacować zapotrzebowanie na białko u sportowców i może być ono różne http://www.ajcn.org/content/81/6/1442.full Z chęcią zobaczym bym badania pokazujące że 3g białka dają lepszy efekt dla budowania mieśni niż 2g biała przy zbliżonej kaloryczności. - też bym z chęcią takie zobaczył zwłaszcza w odniesieniu do niektórych porad pojawiajacych się na forum czy w poradnikach tak cenionego ostatnio Poliquina. Myslę że trudno będzie znaleźć takie badania. Trudno też będzie znaleźć badania wskazujące, że 3g b / kg m/c. to dawka ponad wszelką wątpliwość bezpieczna. Co nie dowodzi, że przekroczenie 2g / kg masy ciała (ale nie koniecznie o 50%) nie jest w niektórych wypadkach zasadne, czy potencjalnie korzystne, na co wskazuje przytoczona literatura (Lemon i wsp.). Może uda Ci się dojść do badań (Celejowa i Homa) z udziałem Polskich zawodników dyscyplin siłowych przeprowadzonych w latach 70 w trakcie obozu sportowego, które wykazały, że 2g białka na kg masy ciała to za mało by utrzymać dodatni bilans azotowy (Food intake, nitrogen and energy balance in Polish weight lifters, during a training camp). Żebyśmy się zrozumieli, nie uważam, ze koniecznie nalezy przekraczać 2g / kg masy ciałą w spożyciu protein żeby uzyskać progres, ale nie uważam też że przekoroczenie tej dawki jest zawsze niepożądane, często jest jednak nieuzasadnione ekonomicznie. Są jednak sytuacje w których wyższa podaż białka może mieć uzasasdnienie. A 70g cukru i 140g szybko przyswajalnego białka? - proszę bardzo - testuj, nie sądzę by odpowiedź glukozowa była choćby podobna. ;-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-14 19:10:01 Evo - podwójnie zaślepione badanie przy takich założeniach, hmm jakośtrudno mi to sobie wyobrazić, ale możesz próbować %-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-14 19:11:21

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1489 Data: 3/14/2013 7:08:53 PM Liczba szacunów: 0