SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [SPAM]Iness przybywa, panom portki rozrywa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ale spam dzis :c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2014 8:43:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak to na treningu C palonko przy małych ciężarach przez spinki dwusekundowe, naładowałem troche baterie wczoraj na OFF i wegli również troche poszło. Generalnie plan mam zrobić w następnych dniach interwał/trening A/interwał/trening B/interwał/OFF/ i w niedzielę wchodzę na śnieżkę (w sobotę sobie przypompuje troszkę węgli, tak z 3g/kg). Od następnego tygodnia przytestuje ciężary pod 10x3 For fat loss w systemie: trening + 10min interwał/off/aero/trening + 10min interwał/off/aero/off. Zastanawia mnie trening, a zaraz po nim interwał ale jak się nie sprawdzi to się nie bedzie wiedzialo %-) Wszystko na LC. To moja pierwsza redukcja więc dopiero poznaję plany, na pewno będzie dużo wniosków ale to w podsumowaniu, od sierpnia-września mega masa także wchodzę od przyszłego tygodnia na ostatni trening redukcyjny i wbijam na reversa CC i może jakiś push/pull. pomiarówka z wczoraj(względem 25.05): waga: 74 -1kg pas: 80.9 -1cm udo: 57.8 b/z klatka 96.2 -0,5cm bic 34.8 b/z biodro 94 -0.1cm przedramie 30.1 b/z lydka 37.5 -0,1cm A1. Wycisk sztanga skos 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 35kg A2. Przysiad sztanga tyl 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 35kg B1. Wiosłowanie siedząc do klatki 4 x 15; 15s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 30kg B2. Uginanie nóg leżąc 4 x 15; 15s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 15kg C1. Wznosy bokiem stojąc 4 x 12; 15s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 5kg C2. Wyprosty nóg 4 x 15; 15s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 15kg D1. uginanie sztanga 15/15/12/10 20 kg D2. Francuz stojac 15/15/15/10 20kg Cardio 1 x 25 min /SFD/Images/2015/5/31/f170aaddad434049a5647fd9ca538643.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2015 6:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT rozciąganie + abs2 suple: vita-min wit c 1g magnez+b6 /SFD/Images/2015/7/27/4835543d79884611a10844902d2bdeab.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2015 4:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT dzień 15stek / PLAN A siadło fajno, koniec progresu na wyciagu, jako jedyne ćwiczenie robię je co trening. Może deload może podejde jeszcze raz. suple: wit c 1g vita - min chela magnez przed trenem ketones no xplode 1g beta alaniny 1,5g kreatyny po beta alanina 2g 3g kreatyny /SFD/Images/2015/7/28/0f45ffd4accd4e768fdab98dcdde7452.jpg /SFD/Images/2015/7/28/e50e9af0724c43b09dcc236954f9fdf8.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2015 7:24:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT 15stki, plan B Trening poszedł średnio mimo że progres we wszystkich ćwiczeniach źle z żołądkiem od rana no ale się udało. Dorzuciłem nawet aero 5 min po trenie %-) Generalnie dorzucę 1-2 interwały w tygodniu po treningu więc wychodzi trening na pewno 5tek i czasem będzie to na afterze po 15stkach. Suple rano: wit c, magnez przed tren: no xplode 3,1g BA, ketony malin, kreatyna 2g w trakcie: bcaa po tren: szejk, 4g kreatyny, 2g BA pod wieczór: vita-min /SFD/Images/2015/8/6/bb982e2d224c4bc5baba2acdeb38d769.jpg /SFD/Images/2015/8/6/878417e0145f43219d3b065652847031.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-08-06 12:39:23

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2015 12:36:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT abs2 + rozciąganie suple: wit c 1g, vita-min BA 4g kreatyna 3g flexit /SFD/Images/2015/8/19/8174ecc675024b36a0fef3c67059ad5f.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-08-19 15:38:14

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2015 3:33:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT abs2, rozciąganie, sprawdzanie max szeroko nachwytem (8) 1g wit C, vita-min BA 4g 3g kreatyna flexit edit bo mi jakies zabójcze buraki wpadły na 300g 200kcal D: byłoby jajco. a tak wpadł jogos gratis /SFD/Images/2015/8/21/4f1dd8c0cedd404ba9b4e9b1e4cdf418.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-08-21 20:04:36

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2015 6:44:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT zmiana treningów góra/dół/X/góra/dół/X/X, z kcal zostaje na 2400 DNT, 2700 DT a wyjątkiem jest piątek w którym dorzuce jakieś bieganko/interere +50g wungla i będę obserwował co się dzieje i nie ukrywam że do masy mi się nie śpieszy za wszelką cenę, a nawet mam nadzieję że zrzuce coś z tych 3kg urlopowego fatu. Od jutra kreatyna OFF. Trzeci smak carboplus czarna porzeczka smakówa, lepszy od pomarańcza i wiśni. AD-3 PCT i DAA gotowe na masówę ale pewnie troche się jeszcze pokurzą. z supli rano: vit C przed treningiem - no xplode, kreatyna 3g po treningu - izolat+carboplus, kreatyna 5g, BA 2g wieczorem vita-min Trening: WL 4x8 rampa MP 4x8 rampa podciąganie 4xmax wyciskanie hantli skos 4x10 rampa wyciskanie wąsko 3x10 rampa uginanie ze sztangą 3x10 rampa pierwsze wrażenia po takiej objętości na jednym treningu, miazga. Ręcę do tej pory mi drżą i są jak z waty, zobaczymy jutro na nogach%-) /SFD/Images/2015/9/8/dfab01e46531466fb7f5f4b8532bbe00.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-09-08 17:48:52

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2015 5:48:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT góra dziś dla odmiany i z lekkiego braku czasu zrobiłem trena z 30s przerwami między seriami, 1min między ćwiczeniami. Całość z rozgrzewka 50min, ogólne wrażenia - fajno. WL rampa 8 55kg MP rampa 8 41,5 Podciąganie 5x max 7/5/4/4/3 skos hantle rampa 10 18kg uginanie 15/10/7/6 20kg pompki poręcze 15/8/6/4 cc z supli bez zmian - białko, carboplus, vita-min, witamina c, BA, no xplode (jutro ostatnia doza) do michy trzeba doliczyć jedno piwko po pracy + mały kawałek torta którego zaraz opędzluje. /SFD/Images/2015/9/19/009b334be2804ea98f63d6a155e5c29b.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2015 11:06:40 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    SIAD rampa 4x8 80kg przerwy max 60s, ostania 90s MC rampa 4x8 80kg (10 serii po 5-6 60kg nagrywałem i poprawiałem technikę na koniec dwie serie 7 i 8 dyszek) wykroki 4x12 15kg przerwy max 90s uginanie 4x12 25kg przerwy max 60s lydy siad 3x20 70kg średnio przerwy 60s rozciąganie. Trening cud miód, był czas na przetrawienie białko tłuszczu ze śniadania dlatego niedzielny trening jest zawsze na spokojnie i bez stresu. Tylko łydki coś mi się szybko zajechały. suple - BA 4g, białko, carboplus, no xplode ostatnia dawka, vita-min, witamina C. Micha wieczorem

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2015 3:08:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT góra dziś testowałem nowe suple przedtreningowe, działanie+placebo= mega pompa i energia:D dobrze że nie dorzucałem glicerolu obo mógłbym pęcnąć.%-) działanie pobudzające bardzo OK, stonowane i długotrwałe. (trecowskie aakg w sumie to wybór doraźny, czaję się na produkt z większą objętośią, tańszy i z rozdzieleniem cytru od argininy) wycisk płasko hantle rampa 8 21kg przerwa do 60s wycisk siedząc hantle rampa 10 18kg przerwa do 60s WIOSŁO jednorącz rampa 10 24kg przerwa do 90s szrugsy hantlą 4x15 15kg przerwa do 60s francuz jednorącz 3x15 7kg przerwa do 60s uginanie z rotacją hantla 3x15 9kg przerwa do 60s Suple - aakg 2,5g, cytrulina 2g, BA 4g, vita-min, witamina C, energon X1000, carboplus i białeczko. /SFD/Images/2015/9/22/136bb24cd110437c897e5af598f00c59.jpg /SFD/Images/2015/9/22/1c9f0a0845c64293996c550c6100b2c5.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-09-22 18:53:30

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2015 6:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT dół MC rampa 8 90kg siad rampa 8 80kg wykroki hantla 4x12 15kg uginanie 4x13 25kg lydy siad 2x30 70kg lydy stojac 3x30 40kg trening elegans, energii o dziwo jak po kopytach zostało, próbowałem nawet palloff pressa którego nigdy nie robilem ale trener zakwestionował słuszność tego ćwiczenia @-| suple: BA 2g+2g, arginina 3,6 cytru 2,5 , białko, carbo, vita-min, witamina c 1,5g, energon x1000 (nazwa trochę jak odkurzacz%-)) micha /SFD/Images/2015/9/23/596bd5df1b2a4b3881dc49b0c342d6a7.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-09-23 18:15:20

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2015 6:14:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT rozciąganie statyczne. i relaxing. suple. BA 4g, arginina 1,5g + cytru 1,2g, witamina C 1g /SFD/Images/2015/9/24/0b2ee82a335140be8b120184594f7cfb.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2015 7:37:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT / LowCarb rozciąganie statyczne, jutro wrzucę sobie coś na mobilność i tak już zostanie - 4 treningowe, 2 rozciaganie, 1 mobilnosc na siada i mc głownie. suple: rano 200mg wit C, białko przed snem 2,5g argi+1,5g cytruliny /SFD/Images/2015/10/8/4af65ed979034110ae3a7050a2f063fb.jpg /SFD/Images/2015/10/8/9ce6ee866de64c5b921d8e19de155b78.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-10-08 22:50:19

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2015 10:10:41 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT // LowCarb orbitrek+rozciąganie statyk+ brzuch: kółko 3s max drążek unoszenie kolan z rolowaniem tułowia 3s max side planki 2x max zmulony dzień, ranny ptaszek + szkoła, jakoś zleciało. Wpadła pizza, wszystko w granicach makro i to na LC %-) suple na noc - vitamin comple+magnez, 5g argininy (aspiryna, witamina c 1g, 2x ibuprofen) /SFD/Images/2015/11/7/b8cfd21a37a14dfa96da93dba71302e3.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2015 4:40:37 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT // LowCarb Total rozyeb immuna, gorączka hula pełna parą ale też nie jestem warzywniak. Da się żyć. Ładowanie aspiryną, witaminą C ale lipa ze snem... Dzis o 5.30 pobudka, szkoła, powrót niedawno i zaraz na nockę do roboty, jak będzie gorzej jutro idę na L-quatro. (tak czy siak 2 nocuchy w tym tyg tylko) Kcal więcej ale zamiast 16h dziś dzień trwa 24, pozwoliłem sobie zwiększyć makro kosztem wtorku, w którym odejmę fatu i trochę węgli (łącznie 400kcal) Miska ogólnie dziś przez takie a nie inne samopoczucie mogła być lepsza, ale jest nawet nawet. na nocke: guarana, w tym kofa 120mg na noc wpadnie arginina 5g, gaba 2g, magnez+vitamin complex. /SFD/Images/2015/11/8/25af1fe906024a588c24f8049b36ce5a.jpg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2015 6:57:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT klatka/barki/triceps (duże obciążenia) // HighCarb Zacząłem nowy trening, z rocznego planu Ch. T., wydoił ze mnie ostatnie siły ale motywacja na 200%. Aż strach jutro na kopyta iść %-). Zacząłem cyklon kreatyna i DAA, jak estro będzie za duże, to zbiję IA ad-3 pct mam w zanadrzu. Zrobię sobie badanie wolnego testosteronu i estro jutro i po świętach. TRENING: A. Wycisk hantli skos 5 x 4 - 6; 2 min przerwy; 30 stopniowy skos // ostatnia 27kgx5 B1. Wycisk sztangi leżąc (szeroko) 4 x 6 - 8; łokcie na zewnątrz // ostatnia 70kgx7 B2. ¾ rozpiętki 4 x 8 - 10; 2min przerwy; pełne rozciągnięcie; wykonujemy do połowy zakresu ruchu // 4x10 9kg C. Pompki na poręczach 3 x 4-6+max+max, 2min przerwy; // wszystko CC - 6/6/6/12/7, nastęnym razem cc/+5kg/+10kg+ CC:max+max D1. Wycisk hantli siedząc (chwyt młotkowy) 5 x 4 - 6 // była kombinatoryka, jeszcze nienaturalnie się czuję z młotkowym i weszło tylko 21kg D2. Wznosy ramion bokiem siedząc 5 x 6 - 8; 2min przerwy; mały palec wyżej niż kciuk // 7/7/7/5/5kg i barki padły :-D E. Połowiczne wyciskanie wąsko 5 x 4 - 6; 90s przerwy // ostatnia 65kg SUPLE: Przed treningiem: Vaso Fusion 6 kapsów kofeina 150mg kreatyna 5g BA 2g kolagen 5g Po treningu: Carboplus 40g ALL Whey Protein kreatyna 5g Reszta: vitamin complex 1 kapsa omega3 1g cynk+magnez kreatyna 10g DAA 3g DIETA: /SFD/Images/2015/12/20/3abfafd100f24c02acb68b76567cdcf4.jpg /SFD/Images/2015/12/20/4f39d6aac82447148120aa9e9112e93c.jpg Zmieniony przez - gładkizab w dniu 2015-12-20 18:15:47

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2015 6:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • ja zaczalem jak mialem chyba 17 czy 18 lat(1997/98). wtedy dwa lata stazu na siloni na sucho i przyszedlk czas na wspomagacze. najpierw bylo 60 tabsow metki (mowili na nia "amerykanska metka" na bialym, plastikowym, owalnym pudelku napisane bylo matandienone) oraz 3 strzaly superanabolonu (zostalo kumplowi wiec nie chcialem zeby sie zmarnowalo) bez odbloku. zrobilem 9 kilo i wszystko spadlo. wtedy superek byl bardzo popularny u nas bo byl z pewnego zrodla i tani. potem juz polecialo byly polski prop. prolo, meta, wino w tabsach i strzlach, deca (grecka) inne deci, no i oczywiscie omen. kuracji bylo 6w latach 97-2000 ja podrobek nie mialem bo mialem dobre zrodla. poza tym mialem z "pierwszej reki" wiec bylo bardzo tanio. tak tanio ze sam zaczalem dilowac. kupowalem paczke tabsow wino po 40zl a sprzedawalem po 220zl mialem cala szafke pelna stuffu. polskie rzeczy pochodily z aptek, czesto po kosztach. reszte chlopcy przywozili z hiszpanii i grecji. widzialem raz jak kumpel (stary koksiarz) bil wino ale to musialy byc podrobki bo amp. identyczne jak polskie prolo., na oleju, nadruki na amp. czarnym drukiem zchodzace pod paznokciem. wiec juz wtedy byly podrobki. ja duzo czytalem na ten temat wiec wiedzialem na co uwazac. co do odblokow to po mojej chyba 3 kuracji wzialem biogonadyl (niewiwlkie spadki) reszta bez odblokow a bralo sie po 650mg roznych zeczy na tydz. co do rozpisek to bralem od kolegow z silowni i gazetek troche sam modyfikowalem. generalknie wtedy u nas uwazalo sie ze 4-6tyg. on - 2 off - i znowu 4-6 on to optymalna kuracja. byli i tacy co brali on 5 lat non stop. raz podslyszalem na silce rozmowy bramkarzy - jeden byl u lekarza i zalil sie ze ten powiedzial mu ze jak tak dalej bedzie tak jechal to daje mu jescze 5 lat. (koles oczywiscie dalej zyje mimo ze nie przestal)wazyl wtedy 150kg i byl najwiekszy w miescie (katowice) bylo duzo takich co mieli wiedze (jak na tamte czasy) sam staralem sie zawsze wiedziec co biore jak to dziala jakie skutki uboczn. itd. ale i sporo ludzi po prostu bralo co popadnie jak popadnie. pamietam rozmowe z kumplem ktory chodzil na silownie nalezaca do czolowego wtedy trojboisty : ja do niego - "zamiast sustanonu 250 wez dece - jest mniej androgenna" a on na to - " a co to jest androgenna?" bylem w szoku ze z silowni z taka reputacja a nic nie wiedzial. inna sytuacja. gadam z gosciem z tej samej silowni (klient w wieku 19lat wyciskal 220 w koszulce) co bedzie bral na spadki jak skonczy cykl ? a on na to : "...yyyy, nooooo, metke nie?" mam kilka pamiatek (zdjecia) ale nie wszystko moge znalezc. wielu "porzadnych" kosiarzy (wiekszosc bramkarze) wtedy brali ruskiego tescia z ruska meta.to bylo najpopularniejsze. sam jak zaczynalem wazylem 55kg (wiek 16lat) i mialem niedowage. wygladalem jak szkielet owiniety skora. po kuracjach waga do 75kg. wrzuce pare zdjec jescze (jedno swoje po kuracji drugie z notatkami c cykli) jak mi sie jescze cos przypomni to wrzuce prosze o skasowanie poprzedniej wypowiedzi (bolocks) cos mi sie pochrzanilo Zmieniony przez - fightfear w dniu 2006-12-23 15:52:12

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2006 3:46:06 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra tylko nie odchodźcie za daleko od tematu ani nie spamujcie za bardzo bo temat poleci jak kiedyś słynny "wizyta kolegów" marka c.

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2006 8:45:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Scyzoryki SPAMują :)

    Post
    Informator ŚWIĘTOKRZYSKI

    koks jest dobry jak dobrze rozpalisz nim w piecu to ciemna strona od dymu nie bedzie a tak na powaznie nie wiem sam co o tym myslec bo odpowiedzi mogło by byc wiele np zdrowie ale tu jest dylemat bo jezeli stosujesz z tgz głowa to zdrowia za bardzo nie niszczysz a typowa amatorka + sterydy moze sie równa c smierci nastolatka to jest jak gangsterka kto mysli ten zyje i to w dostatku do sedziwych lat a kto jest typowym amatorem gine zaraz po rozpoczeciu kariery mysle ze dobre dałem porównanie heheh i w jedny, strzały i w drugim następna rzecza jest chec zdobycia człowiek jest juz tak zbuowany zeby robic jak najlepiej a jeszcze w dzisiejszym swiecie jesli ma szanse zarobic i to niezle to wszystko zrobi i tu jest kulturystyka zawodowa jezeli wie ze dzieki temu moze wygrac poproostu robi zastanawiałem sie dzisiaj na d tym troszke ale ogólnie o kulturystyce czy naprawde warto cwiczyc amatorsko tylko dla wygllądu i odmawiac sobie praktycznie wszystkiego zabaw najlepszych lat ? bo przeciez zaczynamy od 16 lat przewaznie niektórzy pocwicza rok a niektórzy nadal nie perwanie . a gdy cwiczysz na samych odzywkach dajmy na to 4 lata stajesz przed lustrem i mówisz sobie ale ja mały jestem tyle wyzeczen a zdrugiej strony widzisz czlowieka który bierze koksy i cwiczy rok i owiele lepiej od ciebie wygląda fakt zaraz mu to spadnie po sezonie ale pytanie sie rodzi brac czy nie tak na zakonczenie mozna by poiedziec ze koks dobry stosujac z umiarem

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2009 11:17:12 PM Liczba szacunów: 0