SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Prosze o wskazówki o rady do treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    C Piątek Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s 12 Plecy:podciąganie hantli w opadzie 3s 12 Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s 12 10 8 Barki:unoszenie hantli bokiem 3s 12 Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s 12 10 Biceps:Uginanie ramion o kolanko 2s 12

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1229 Data: 6/13/2012 12:08:10 PM Liczba szacunów: 0
  • KTÓRĄ ODŻYWKE MAM KUPIĆ ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kup olimp ja bym sie nawet nie zastanawiał A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 918 Data: 1/5/2004 8:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • poczekaj aż choroba przejdzie, bo jak pewnie wiesz saa obniżają odporność immunologiczną organizmu i choroba może się niepotrzebnie przedłużyć...jak już przejdzie to zabezpiecz się w tran,cynk,witamine C itd. profilaktyka to podstawa!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 10/18/2005 12:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • hehe co do psychiki to moja babcia zawsze na coś narzeka to na kręgosłup,to na ciśnienie... zawsze dajej jej wit C jak chce tabletke i wkręcam ją ze to przeciwbólowa... zawsze jej przechodzi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 10/18/2005 3:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Biceps i Triceps

    Post
    Trening w domu

    Ogólnie to wszystko pasuje tylko, że największy problem, że nie posiadam takiego czegoś, a nawet gdybym miał to i tak by to nie podziałało bo nie mam gdzie tego umieścić:c , ale za to mam hantle do dyspozycji 5,7,10,15,20,30 kg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 9/23/2013 4:54:58 PM Liczba szacunów: 0
  • kto miał doczynienia z Glucosaminą + MSM

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiesz Glukozamina + MSM + WITAMINA C + KOLAGEN to środki profilaktyczne które maja zmniejszyc ryzyko kontuzji a nie wyleczyć na poprawe stanu walnij se przerwe w treningach i stosuj wszystkie te suplementy jednak one nie daja zbyt duzo wiec warto rozsadnie podchdozic do cienzarow, intensywnosci cwiczen POZDRO.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2237 Data: 10/25/2007 1:01:27 AM Liczba szacunów: 1
  • masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://allegro.pl/show_item.php?item=80745809 widzę ze produkt nie bazuje na kreatynie, raczej występują tam naturalne składniki. A c o wy mozecie mi o tym powiedziec? Czy warto kupić (tzn. czy efekty są zadowalające)?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 1/21/2006 9:51:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaraz mecz a tu brak energi ;(

    Post
    Odżywki i suplementy

    To se nie żartuj , jak nie masz nic do powiedzenia sensownego w sensownym temacie to nie pisz głupot i przez ciebie nie mogłem edytowac kofeina zwieksza czestotliwosc skurczow serca i zwieksza objetosc pompowanej krwi (tzw. obj. aktywna) moze prowadzic do nieprzyjemnego efektu kolatania serca, pobudzenie rodzi sie w innych rejonach serca niz rozrusznik(peczek hissa). ale nie udowodniono negatywnego wplywu kofeiny na serce, w senis wywolywania schorzen tego organu. zwieksza zuzycie tlenu w czasie wysilku (prawdopodobnie przez podnisienie temp. ciala). kofeina roszeza naczyna krwionosne w mozgu co moze byc kozystne z punktu widzenia osiagniec sportowych ale chyba tylko na zawodach. kofeina zmniejsza bole potreningowe. powoduje odwodnienie, ale oprocz wody tracimy takze magnez i wapn, wiec trzeba je uzupelniac. co do podnoszenia sprawnosci wysilkowej to spotkalem rozne badania, ogolnie jest tak ze jesli twoim celem jest np. jeden sprint w czasie zawodow to wal kofeine, ale jak chcesz sobie strzelic kawe przed pilka nozna to sie nie oplaca, bo tam do wykonania masz kilkanascie sprintow i owszem 1. bedzie szybszy ale nastepne coraz wolniejsze. pozytywny wplyw kofeiny chyba najbardziej spowodowany jest podnoszeniem temperatury(teromgenik), wiecie ze podniesienie temp. miesnia o 1 st. C powoduje skok jego wydolnosci o 5%? i wreszcie najwazniejeze kazdy z nas inaczej toleruje kofeine, wiec np. dla mnie jedna kawa przed zawodami to za duzo, bo mnie klasycznie nosi. jestem bardziej agresywny i zbyt pobudzony. czesto czuje ze serducho mi skacze itd. jednym slowem jak doloze dzialanie adrenaliny to jest to dla mnie za duzo. osobiscie uwazam ze warto czasami jak nie ma poweru strzelic sobie kawke przed treningiem ale kawa przed kazdym to nie jest dobre rozwiazanie.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 10/13/2007 12:26:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje ...

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ok wiec ustosunkowuje sie jedynie do drugiego dnia 1. brak bialka 2. caly do wyrzucenia 3. ten serek juz lepiej do pierwszego dorzucic 4. Banan to nie posilek 5. moze byc jaki planujesz rozklad mikroskladnikow na kg.m.c oraz ile kalorii na minusie ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 560 Data: 5/14/2014 9:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Martwy ciag Missy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nono.. to ja robie 8 powtórzeń z 90kg... ale dopiero robie m.c. od 2 tygodni, więc mam jeszcze szanse nadrobić!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2604 Data: 5/23/2002 4:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z tym spaniem?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    28 stopni to zdecydowanie za dużo. Mnie najbardziej odpowiada temp 19-21 st C.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 1/30/2009 5:42:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile cukru powinniśmy w końcu jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pozatym trawienie cukru to skomplikowany proces, do którego potrzeba między innymi wapnia i magnezu pobieranych z zębów i kości. Duże spożycie cukru powoduje też niedobory witamin z grupy B i E oraz chromu i miedzi. Niszczy zdolności organizmu do wchłaniania niezbędnych wartości odżywczych. Zbyt duża ilości cukru w diecie ogranicza korzystne działanie witaminy C. Jej niedobór spowodowany spożyciem cukru może doprowadzić do zahamowania regeneracji tkanek i zmniejszenie funkcji immunologicznych.Mamy obecnie w każdym produkcie cukier , wiec dodatkowe dosładzane powinismy wyeliminować całkowicie .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 228 Data: 5/8/2020 5:35:49 PM Liczba szacunów: 1
  • lekka

    Post
    Inne dyscypliny

    Oki Pierwsze 3 tyg. dzień 1 15 min truchtu- 10min marszu -15min truchtu dzień 2 25min truchtu dzień 3 tak jak dzień 1 Następne 4 tygodnie: Poniedziałek Trucht 2km + rozciąganie 15min + 8x100m lużno(na 50%) możliwości szybkościowych + 2km truchtu Środa Trucht 2km + 15min rozciągania + 2x50m skip A,B,C,półskip,marsz siłowy(jak się to wszystko robi opisane u góry w ogólno rozwojówce),podskoki raz z lewej wybicie raz z prawej i tak na zmiane + 1km truchtu Piątek 2km truchtu + 10min rozciągania + 2x100m luzno + 3x1000m na 5min przerwach-ino się nie zajedż,pierwszy tysiąc spokojnie, asekuracyjnie ale też żeby to nie było za wolno ,to nie ma być trucht i na koniec 5min truchtu. Sobota 30min truchtu Po tych ostatnich 4 tygodniach napisz do mnie na mejla albo odśwież ten topik.Jak czegoś nie wiesz to pytaj Powodzenia

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 2/3/2005 11:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • ban

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    moze za avatar swoją droga ten (c)hory pastor to mi sie z Wielebnym kojarzy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 5/13/2007 10:50:06 AM Liczba szacunów: 0
  • 4 kolejka Polskiej Ekstraklasy

    Post
    Piłka Nożna

    co do Groclin vs Pogon - najbardziej podobaly mi sie okrzyki "po c.h.u.j wy gracie skoro kibiców nie macie" oraz "wieśniaki tu, wieśniaki tam, wieśniaki laskę robią nam"

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2607 Data: 8/30/2004 11:33:57 AM Liczba szacunów: 0
  • 4 kolejka Polskiej Ekstraklasy

    Post
    Piłka Nożna

    ogladalem mecz w C+, musze przyznac ze udalo wam sie przekrzyczec trabki i orkiestre deta z metropolii Wielkopolski

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2607 Data: 8/31/2004 9:34:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Jedyne czego bym dodał to antyoksydanty - oprócz tych zawartych w multiwitaminie. Myślę, że dodatkowa tabletka betakarotenu+E i ze 4 tab wit.C by się przydały na cyklu Sportsmen don't do drugs - they take steroids Nie dbam o aprobatę. Żądam braw.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 7/30/2003 10:24:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Thiell oczywiście ma rację - jeśli zaś chodzi o dawkowanie, to proponuję rutinoscorbin w ilości 1-3 tabletki 3x dziennie, w sumie jest to 3-9 dziennie, jedna zawiera 100mg witaminy C + rutinę która wzmacnia naczynia krwionośne dzięki czemu zapobiega krwotokom z nosa. Czosnek w ilości 1-2 tabletki 3x dziennie (zależy też od stężenia czosnku) multiwitaminę zgodnie z tym, co napisane na opakowaniu, jeśli nie jest przeznaczona dla sportowców (czyli dawki są relatywnie mniejsze) należy ich ilość odpowiednio zwiększyć. Pozdrawiam Doceń mroczne piękno gotyku. Moderator działów doping i sztuki walki

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 7/30/2003 10:31:57 AM Liczba szacunów: 0
  • HST czarna magia xD nie czaje;/

    Post
    Trening dla początkujących

    robisz tak: przez jeden tydzien obliczas maxy(dla 15-10-5 pow.) do treningu hst W poniedzialek maxy dla 15 srode dla 10 w piatek dla 5 Poczym 2 tygodnie przerwy (SD). Po skonczonym SD robisz pietnastki przez dwa tygodnie. Potem dwa tygodnie dziesiatek i na koniec dwa tygodnie piatek. Jezeli mas staz wiecej niz dwa lata to mozesz zrobic negatywy tu masz przykladowy trening. a)podciąganie sztangi w opadzie tułowia(wiosłowanie) b)wyciskanie sztangi na ławce poziomej c)ściągnie linki wyciągu górnego do karku d)wyciskanie sztangi na skosie e)przysiady ze sztangą na barkach na przemian z MC f)francuskie wyciskanie w siedzie g)uginanie ramion ze sztangą stojąc h)wyciskanie zza karku (do czubka głowy) i)wspięcia na palce ze sztanga trzymana przy kolanach 15-tki- 1 seria na każda partię 10-tki- 2 serie -//- 5-tki-3 serie -//- 5-tki- negatywy- 1seria -//-

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 11/3/2007 7:32:22 PM Liczba szacunów: 0
  • HST czarna magia xD nie czaje;/

    Post
    Trening dla początkujących

    np.dla 15 stek robisz tak: a)podciąganie sztangi w opadzie tułowia(wiosłowanie) 1seria b)wyciskanie sztangi na ławce poziomej 1s. c)ściągnie linki wyciągu górnego do karku 1s. d)wyciskanie sztangi na skosie 1.s e)przysiady ze sztangą na barkach na przemian z MC 1s. f)francuskie wyciskanie w siedzie 1s. g)uginanie ramion ze sztangą stojąc 1s. h)wyciskanie zza karku (do czubka głowy) 1.s i)wspięcia na palce ze sztanga trzymana przy kolanach 1s. Przy MC i przysiadach robisz tak ze : w poniedzialek przysiady, w srode MC, w piatek przysiady w poniedzialek MC itd.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 11/3/2007 7:46:15 PM Liczba szacunów: 0