SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Enzymy trawienne

    Post
    Odżywki i suplementy

    enzymy wspomagają trawienie oraz lepsze przyswajanie składników pokarmowych. Digest kosztuje 49zł i starcza na m-c. Jeśli masz takie problemy z apetytem to zastanów się też nad dibencozide,( 25zł) w znacznym stopniu zwiększa łaknienie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4641 Data: 8/21/2008 6:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. Pewnie chodzi Ci, że nie mam diety - no nie mam bo nie bardzo mam jak ale staram się "pilnować" ale to pewnie możesz doczytać bo jak wspomniałeś - nie tylko w tym dziale mnie obserwujesz. 2. Ciekawa diagnoza - w moim wieku Ty pewnie jadłeś wit.C i mete i stąd frustracja 3. Trening leży - mmmh to też ciekawe bo 10kg w rok, bez tłuszczu, bez kosków, nie mając pojęcia o suplementacji i odżywianiu - jak wspomniałes dr Housie, to chyba całkiem dobry wynik no coż ale może znów się myle.

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6024 Data: 10/14/2010 11:12:50 AM Liczba szacunów: 0
  • EURO 2008

    Post
    Piłka Nożna

    Kaczy masz racje, Hiszpania w grupie C a Włochy w D wiec tylko 1 ten zespoł moze być w finale

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 6840 Data: 6/2/2008 9:02:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to ginekomastia cz lipomastia?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    R E D U K C J A Zrzuć ten fat spaślaku obleśny to zobaczysz że nie masz lipo już

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 11005 Data: 9/20/2008 12:11:26 AM Liczba szacunów: 1
  • Częste oddawanie moczu.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja tam miałam jak miałam infekcję pęcherza - idź na ogólne moczu. mi troche pomogło łykanie kapsuł żurawinowych z wit c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 8564 Data: 12/9/2010 11:23:37 AM Liczba szacunów: 0
  • http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=48918. Tu jest tego w c.h**. Polskie prawo jest popiwprzone i to ostro. Czasami rzeczywiscie lepiej jest dac sie okrasc niz "nieopatrznie" uszkodzic biednego przestepce. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4498 Data: 2/26/2003 2:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • ART 423 k.c. Kto dziala w obronie koniecznej, odpierajac bezposredni i bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro wlasne lub innej osoby, ten nie jest odpowiedzialny za szkode wyrzadzona napastnikowi. :D Jubi mozesz napisac definicje przekroczenia obrony koniecznej i co za takie przekroczenie jest uznawane oraz jak w takiej sytuacji ma sie uzycie noza albo innej broni ? Moze w ten sposob przyczynisz sie do poprawy sytuacji na naszych podorkach i zmiany podejscia do policja. Btw nienajomosc prawa szkodzi. Mess with the best die like the rest :P

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4498 Data: 6/8/2003 8:42:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Skręcenie kostki 3 stopnia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Uzywanie google.pl nie boli . R - rest I - ice C - compress E - elevation

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4727 Data: 6/3/2010 10:47:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiem o czym mówisz, bo jak tylko zlape za jakies ciezarki ( glownie 6/8kg na jedna reke) tak od razu moje cialo wyglada inaczej i brzucha prawie nie mam, dlatego tu jestem i walcze z tym. Mimo wszystko, mój box musi miec racje bytu. Jak wyglada ten trening dla mnie? DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). jutro go rozszyfruje i wprowadze w zycie

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3117 Data: 8/4/2014 11:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ROZPLANOWANIE TRENINGU.POMÓŻCIE

    Post
    Trening dla początkujących

    No ja jestem mały więc chciałem na masę.No ale powiedz mi tylko który plan jest najlepszy na masę i siłę a , b czy c

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 11/17/2010 8:24:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Kortyzol na redukcji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    możesz wrzucić 2-3g witaminy C po treningu, podobno zbija poziom kortyzolu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 8/28/2013 5:31:25 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak popatrzyłem na litery A,B,C to w pewnej chwili pomyślałem że to jest FBW, ale po połączeniu partii zauważyłem, że wyszedł ci nie udany split. No co w nim jest źle,no krótko mówiąc wszystko, a dokładnie twierdząc to: Klatka 9s tylko ? Nogi 6s w tym tylko,3s-na czworoboczne Biceps 7s Plecy 7s Barki 6s Triceps 6s I podam ci teraz regułkę podstawową : 9-12s na małe grupy mięśniowe, 12-16s na duże grupy mięśniowe. I teraz sam oceń jaki śmieszny plan stworzyłeś.W dodatku masz brak podstawowych ćwiczeń w swoim planie. Sam sobie poszukaj jak powinien wyglądać split,wystarczy wpisać tylko w wyszukiwarkę tylko patrz na wypowiedź jakieś osoby obeznanej,czy przypadkiem dany-split nie jest gorszy od twojego. Jaki był twój ostatni plan?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2/8/2009 11:28:01 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl pytanie

    Post
    Doping

    DIETA jestem od dziecka na diecie bezglutenowejm, a pozatym nie trzymam specjalnej diety. Staram sie natomiast jesc rzeczy odzywcze i wysokobialkowe i weglowodanowe. c o ztego że starasz sue jeść. może jadasz tylko 2-3 posiłki dziennie i sie dziwisz że nie rośniesz a po co Ci koks w ogóle?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 4/7/2008 4:49:16 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o trening

    Post
    Trening dla początkujących

    dla mnie wystarcza, choc zaleca sie aby stosowac kreatyne codziennie, jednak ja stosuje tak jak mi pasuje i jest ok:-) co do codziennej suplementacji tutaj bym widzial kwasy omega 3, wietamine d3, k2, witamine c, magnez, cynk i ewentualnie ashwagandhe jak chcesz przestestowac:-) u mnie ashwa sprawdza sie calkiem niezle jako element wsparcia antystresowego, podnoszacego odpornosc na stres, ciekawym suplementem jest rowniez olejek konopny CBD, ktory tetsowalme przez okolo 6 tygodni rowniez fajnie wspiera organizm antystresowo

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 10/23/2019 9:57:26 PM Liczba szacunów: 0
  • pięknie dzieki tazoo tylko jeszcze mam wątpliwości... obwód to cała paleta ćwiczenie np z 1 a b c d e i masz ich kolejność i tak napisane jest np. poniedziałek - 3 obwody to w takiej kolejności robisz te ćwiczenia 3 razy... przynajmiej tak ja to rozumiem... tazoo natomiast bardziej bym prosił o wytłumaczenie ćwiczenia E z zadania I i II nie pojmuje go za dobrze może jakiś schemacik z painta?? nasuneło mnie pytanie ćwiczenia A zestaw I gdzie mam trzymac sztangę skoro w B mam na barkach to gdzie w A? :) ps. myśle że wyjaśni sie jeszcze kilka ćwiczeń dokładnie ale powoli i bedzie to bardzo dobry trening i dziękuje tazoo :) Zmieniony przez - aNm w dniu 2006-02-14 09:52:10

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6996 Data: 2/14/2006 9:42:19 AM Liczba szacunów: 0
  • "C.wyskoki prawa noga/lewa noga trzymajac w rekach hahtle z obciążeniem 10%wagi ciala. 5 powtórzeń na noge- razem 10. Szybka zmiana nóg w powietrzu- zadnej przerwy. Pracujemy rękoma jak przy biegu." - Mógłby ktoś wytłumaczyć jak to wykonywać???

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6996 Data: 2/17/2006 4:21:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pełne przysiady nie są szkodliwe w przypadku poprawnej techniki, nie robie ich ze względu na braki w tym zakresie. Czy nie są potrzebne... też nie jestem przekonany - pełny zakres rychu to większe mikrourazy a to większy motor rozwju komórek Czynnosci się powtarzają (cw A, B, C), ale ich cel jest nieco inny, więc byćmoże nie jest to bezpodstawne Co do ilości... co proponujecie?

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6996 Data: 3/15/2006 1:14:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam I jak obiecalem Specjalnie dla dare.k Mity odnosnie przysiadu. Pan znany autorytet , autor wielu ksiażek : SQUATS AND MYTHS Dr Mel C Siff School of Mechanical Engineering University of the Witwatersrand, South Africa My comments on squatting technique have drawn a mixed bag of agreement and upset, which is always the case with fundamental exercises which tend to be surrounded by years of superstitious application. GENERAL COMMENTS Rest assured that this type of analysis is not meant to belittle. Heaven knows how many times we are all challenged at lectures, conferences and lifting platform about the appropriateness of our technique. I thank those who have chosen not to be politically correct and kind to me over the years, otherwise I would have been happily contented with the same old myths forever. Argumentation, analysis, refutation, rebuttal and counterproposal are all time-tested ways of research and teaching. Regrettably we often feel that if someone attacks ideas we believe in, then we are being personally attacked. Most of the time we did not even create the offending idea, yet we have used it so often that we become emotionally attached to it. In the case of religion, politics and sex, criticism invariably leads to such passionate encounters that even families become split up and nations go to war. Even science is not immune to this belief fervor - just try to argue about evolution and you will see what I mean. In the world of fitness, a similar scene rules and it is inordinately easy to tread on toes. The one merit of the Internet is that everyone can attend (unlike some costly conferences and some forbidding lecturers) and become involved and for that we thank fellow list member, Pansy. She prodded all of us into a series of encounters from which we will all emerge enriched, if personality clashes do not cloud the content. So, those of us such as myself who have analyzed your comments in some depth still appreciate your willingness to become involved. SOME SPECIFICS That having been said, it is still essential to comment on one of the worst beliefs that one encounters at virtually every fitness convention and in every popular publication, namely: "This exercise is for the average person or beginner and is not meant for athletes or experts" While the sentiments are well founded, they often tend to insult the 'average' person - who on earth always wants to be just 'average'? None of my clients wants to stay 'average' or 'novice' - that's why they are visiting a professional - they want to move out of averages and progress to something far greater. Of course, we start with carefully graded sequences of exercises, beginning with no added loading, and then progress cyclically to greater heights to achieve mutually agreed-upon goals, but we must never lose sight of the fact that any beginner HAS to be moving progressively onto significant resistance (or duration, degree of difficulty, range of movement etc.) - and this is where the problems begin. Research has shown that skills developed with minimal loading do not necessarily transfer effectively and safely to situations with greater loading. Moreover, learning a skill using movements which are similar to, but not the same as the actual exercise being taught, causes the same sort of motor problem, because the controlling program being instilled into the central nervous system is different for every different variant or pattern of movement. Thus learning of the half squat, power clean or machine bench press does not properly prepare the beginner for safety and efficiency with heavier loads. In fact, the well-meaning, but misguided advice to do certain 'safe' movements can actually lead to the dangerous situation in which the client may be MORE vulnerable to injury if he/she by chance is called upon to execute the banned form of that exercise. ADAPTATION AND OVERDESIGN Just as one overdesigns roads and buildings with a greater "Safety Factor" than 1 to withstand greater loads in earthquake zones such as San Francisco, so we should overdesign the body just in case it is sometimes called upon to do that dread activity that all the fitness authorities cautioned us against. So we have to teach, modify or relearn the skill each time we are exposed to some noticeable change in its characteristics, such as degree of resistance, range, speed, duration and pattern. If one is likely to be exposed to fatigue with an exercise, then we have to ensure that the client knows the different skills of learning and coping under conditions of fatigue. It is highly misleading to believe that there is only one specific skill for a given exercise at a given time for every single person. It is also misleading to lump all squats together. Even though they all involve knee, hip and spinal actions, the powerlifting and weightlifting or deep-knee bend squats differ very significantly in execution and distribution of forces through range of movement. There tends to be an irrational fear associated with deeper-than-parallel squats, even though most of this is based on theoretical analysis and is usually contradicted by clinical studies which show that even more knee injuries occur in activities which do not flex the knee anywhere near parallel (such as running and jumping). Others show that partial squats can traumatize the knees even more than full squats! Do the critics not appreciate that full squats executed under appropriate control throughout the movement actually produce adaptation (that is what all training is about, anyway!), enhanced strength, better stability and greater resistance to unexpected loading? That is what the principle of Gradual Progressive Overload is about, isn't it? THE REAL DANGERS The sooner folk realize that safety of execution does not depend primarily on the exercise alone, but the technique with which it is executed. Thus, a full squat executed slowly over full range may produce smaller patellar tendon forces than a part-range squat done a bit more rapidly. As a matter of fact, the patellar tendon force is frequently much greater during step aerobics, running, jumping, kicking and swimming than during controlled full squats with a load even exceeding twice bodymass. The dangers of a squat (even a part-range one) lie more in inward rotation of the knees, unequal thrusting with one leg, loss of stability with fatigue or poor concentration, unskilled use of ballistic action or the use of some object to raise the heels and increase the stress on the patella and its tendon. Does this mean that we should then advise against all these activities? Of course not! If we presented a table of the stresses and strains acting on all the tissues of the body during apparently innocuous daily activities (including the pressure in smaller blood vessels subjected to the pumping pressure of the heart), we would never get out of bed. Sorry, these arguments of great forces and stresses and so forth have to be looked at in context - the body grows, adapts and flourishes in response to an optimal level of regularly imposed stress. It is also misleading to talk about forces and tensions being large, because we should only do so in the context of knowing something about how big, strong and dense the tissues are upon which they are acting. If the tendon has a large cross-sectional area and the connective tissue comprising it is strong and extensible, then we have far less to worry about than if the tendons were not like that. Remember that a knowledge of the STRESS (force averaged over the cross-sectional area of the tissue) and STRAIN (how much the tissues lengthen relative to their original length) is far more relevant than the force itself. Forget about forces being quoted out of context - we have to be far more specific than that before we can condemn some poor exercise to death. __________________ Sponsored by !! Muscle 2 Muscle !! http://www.muscle2muscle.be Nawiązujac do pełnego przysiadu i rzekomo zwiazanych z nim niebezpieczeństw( do dare.k) .Czy gdy byles malym chlopcem rodzice, babcia mówili Ci , że nie mozesz przysiadac do samego końca np bawiac sie w piaskownicy? Czy wiążąc buty zawsze uwazaleś aby nie przysiadac do końca? Czy trenujac inne grupy mięśniowe zawsze wykonujesz ćwiczenie w niepełnym zakresie ruchu. Zostalismy tak stworzeni i zapewniam cie, że ten ktory o tym pomyslał zrobił to z wielka perfekcja. Czy widziales badania pokazujace, że ciężarowcy wykonujacy przysiad zawsze w pelnym zasiegu ruchu maja bardzo maly procent urazowosci w porownaniu do innych sportowcow ? Czy słyszałes o zaleceniach mowiących o tym ,aby skupiac sie na najslabszych laczach, a takim jest przysiad w dolnej pozycji?. Ze wyrabia elastycznosc? Ze włącza inne grupy miesniowe w niskiej pozycji? Co do Twojej uwagi odnośnie powtarzających sie czynnosci: Czy nie zauważyleś , że kazde z tych ćwiczeń oddziaływuje na inny rodzaj sily, mimo podobnego/takiego samego ruchu? Pierwsze ćwiczenie kladzie nacisk na sile max, drugie na silę- szybkosc, nastepne szybkosc- sile, sile reaktywna. Wykonujemy po jednej serii z kazdego ćwiczenia- jeden obwod, wracamy do pierwszego ćwiczenia i zaczymamy nastepny. Tradycyjny trening wygladałby tak, że robimy pierwsze ćwiczenie w zaplanowanej ilosci serii, nastepnie przechodzimy do drugiego , trzeciego itd. Efektem byloby zmeczenie przy ostatnim ćwiczeniu wymagajacym max szybkosci a w efekcie tego trening nie spełniałby swojego założenia. Wykonując ćwiczenia w przedstawionym sposobie skupiamy sie w rownym stopniu nad kazdym rodzajem sily. Dużo ćwiczeń mówisz...patrz na ilosc powtórzeń w serii! Ten trening ma za zadanie max pobudzic ukl. nerwowy. Dlaczego pomysl na trening w ktorym łączymy ćwiczenia silowe z szybkosciowymi?: Badanie porownujace trening siłowy, szybkosciowy( plyo) ,oraz połączenie treningu siłowego ( duzy cięzar)i szybkościowego ( plyo) w jednym treningu na wyskok dosieżny , szybkosc w biegu na 50 yardow, oraz cieżar max w przysiadzie: http://facta.junis.ni.ac.yu/facta/pe/pe2005/pe2005-08.pdf DaVoo -Co do ciężaru upraszczajac tak jak napisałem, czyli 85% ciężaru z jakim mozemu wykonac jedno idealne technicznie powtórzenie( nie przekraczac wartości % wrecz mozna o 5 % zanizyć) -przysiad pełny, do samego dolu. Osobom o slabej elastycznosci w stawie biodrowym zalecam stopniowe , coraz niższe wykonywanie przysiadów. Tułów nie moze sie pochylac do przodu. To znaczy o braku dostatecznej elastycznosci. To jedyny czas i miejsce dla niepełnego przysiadu. Z treningu na trening bedziemy mogli schodzic coraz nizej. -Dla ulatwienia progresje zaplanowalem w ten sposob, że zwieksza sie ona wraz ze zwiekszaniem liczby obwodow . Zwieksza sie liczba odwodów wiec wraz z nia liczba podniesionych kilogramow. Ciężar % na sztandze zwieksza sie o 5 % tylko w 4 i 8 tygodniu.

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6996 Data: 3/21/2006 5:33:51 PM Liczba szacunów: 0
  • czyli odblok ok dawkowanie też ? na cyklu 3x esentiale forte i po cyklu hepatil jest ok? do tego magnez,cynk,omega3,b6,witaminy i minerały,witamina C,czosnek ?

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 5/16/2011 6:36:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Emailowy kurs - szczerze polecam !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Fajne Moje wyniki z ankiet to kolejno A,B,C- ... jesli mozna wiedziec co czytales z jego(Johna Berardiego) publikacji ? jest cos dostepnego za darmo ?(ew. ksiazki dost. w polsce) ma cos wspolnego z grapplingiem ? wiesz moze ? (napisal ksiazke z Fry'em, tyle znalazlem) i tak odnosnie twojej osoby - gratuluje Ci wkaldu w ten dzial i wiedzy dobra robota ! Zmieniony przez - Paeł w dniu 2006-09-02 21:12:21

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3184 Data: 9/2/2006 9:06:44 PM Liczba szacunów: 0