SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Cyklon wersja light

    Post
    Doping

    e-lite no właśnie już kiedyś szukałem jakiegoś info na ten temat, bo wiadziałem że parę razy w postach "z winem" polecałeś...ale nie udało mi się. po postach DD też nie bardzo widze...=C Zmieniony przez - debe w dniu 2007-01-15 15:27:52

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2543 Data: 1/15/2007 3:26:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrzucanie kilogramów!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5-3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać pełne białko& (zawierające wszystkie aminokwasy) Co to pełne białka? 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców Co to te I/G? 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko (Jakiś przykład?) 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G (wyższe I/G czyli?) 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna A możecie wymienić mi wszystkie, albo przynajmniej część rzeczy, które można jeść, oczywiście z umiarem?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4687 Data: 11/17/2011 5:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki kolejny plan ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze Dieta jest najwazniejsza... bez tego nie spodziewaj sie Super rezultatow... co do treningow... trzeba zmieniac co jakis czas... jednak mozesz zostac przy FBW... wazne zeby cwiczenia sie zmienialy... co do Twojego treningu w plecach plan A zamiast sciagania wyciagu zrob sobie wioslowanie sztanga... w barkach zrob wyciskanie z klatki w C na triceps zrob wyciskanie sztangi waski uchwytem... jak dlamnie brakuje jeszcze przedramienia, lydek i kaptura wiec trening jest ok:D PZD

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 6/27/2012 11:44:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki kolejny plan ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Chodzi chyba o to że te sesje A B C trzeba zamieniać co jakiś czas a co z suplementacją np. amino BCAA przed treningiem oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej diety na masę i mojej skazie białkowej? dzieki

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 6/27/2012 1:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA podczas SAA

    Post
    Doping

    Mało jest informacji czy w ogóle warto brać BCAA będąc ON. Jedynie Marek.C coś pisał o tym, ale dość sceptycznie wyrażał się o dużych dawkach aminokwasów, których większa część się utlenia i jest wydalana z organizmu.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2493 Data: 3/21/2012 7:23:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Michał - pomoc w treningu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dajcie spokój, autorze, w jakim celu zakładałes temat ? żeby pogłaskać Cię po główce i powiedzieć, że Twoja dieta jest wspaniała, a trening jeszcze bardziej ? Czy raczej po to, żeby posłuchać mądrzejszych jak np. ITE i żyć zdrowo i wykształcić swoją sylwetke w sposób jaki chcesz ? Może napiszę wam w inny sposób dla zrozumienia. Przykładowy kowalski zjada przeciętnie co mu wpadnie do reki tj. kanapki, ziemniaki, kotlety, surówki, słonina, kiełbasa swojska, hod-dogi, kebaby, fytki -wszelkie fast-foody itp. Czy przeciętny Kowalski się zdrowo odżywia i nic mu nie grozi ?? Dlaczego nie ma artykułów na wyliczenie przeciętnego człowieka i tyle krytyki ? Dla mnie to jest najeżdżanie na autora pod każdym kątem(dukan). Nie ma czegoś takiego, że będziesz jadł idealnie tzn. dostarczał swojemu organizmowi wszelkie produkty nie zbędne do dziennego funkcjonowania i nie zachorujesz na jakąś chorobę ... Ludzie dajcie spokój już ze swoimi komentarzami. Przechodząc na dietę dukana wiele czytałem i wiele w niej pozmieniałem wraz, z osobą która sporo się na tym zna (Jeżeli chodzi o diete) Dostarczam dla organizmu wszystko do prawidłowego funkcjonowania. Przed rozpoczęciem diety zrobiłem sobie badania które wyszły pozytywnie (+nadwaga), to samo mam zamiar zrobić po miesiącu stosowania. Czuję się idealnie, nic mi nie dolega, nigdzie nie puchnę czy jakieś tam zaparcia ... Wszystko funkcjonuje idealnie jak przed dietą. Chcę zmienić swój wygląd wizualny który jak dla mnie jest makabryczny. Postanowiłem więc ćwiczyć. O stronie dowiedziałem się od znajomego który już sporo poświęca czasu chodzeniu na siłownie. Dlatego tu jestem. Napisałem post od podstaw bo tak chcę zacząć. Nie wie czy chodzi oto, że poleciałem "na gotowca" to jest coś złego ? AMEN ! Trening przez waz jak najbardziej mi odpowiada za co dziękuję. Trochę już się o nim naczytałem i po mału zrobię próbną rozpiskę. Nie rozumiem tylko tego : c) Cztery razy w tygodniu: I sesja- A II sesja- B III sesja- A IV sesja- B (Przykład)Idąc tym cyklem w sesji A-klata i na drugi dzień sesja B znowu klata?(tylko inaczej wykonywane ćwiczenie?) Czytałem, że pełne regeneracja mięśni występuje po 48 godzinach więc jak to jest ? Bardzo odpowiadają mi 4 razy w tygodniu, dlatego na tym chcę się skupić.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2749 Data: 2/11/2013 10:24:26 PM Liczba szacunów: 0
  • podobne wyniki miałem kilka lat temu po mdrolu z cela Szpital i leczenie hepa-merz dożylnie + wit b i c oral po liv52, jak ktoś ma zajechaną wątrobę a nie chce iść do lekarza to doskonałym zamiennikiem hepa-merz jest hepatil i o wiele lepiej spisze sie od heparegenu (X tab.) hepatilu = 1 saszetka hepa-merz

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 6834 Data: 9/26/2016 7:00:03 PM Liczba szacunów: 3
  • Paczka od Śniezynki :-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    na chwilę obecną najwięcej osób zamawia BCAA POWDER, HI AABOL PROTEIN, C-6 i HYPERFUSION czołówka:)

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12274 Data: 12/5/2011 5:07:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Paczka od Śniezynki :-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    u mnie malutko :-) BCAA Powder x2 Whey C-6 x1 Peak Delicious x1

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12274 Data: 12/6/2011 9:21:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Cześć Panowie, pytanko mam z ciekawości a zarazem może sam z czegoś skorzystam dodatkowo, a mianowicie co używacie jako profilaktyka przy cyklach ? Ja witaminy minerały, dodatkowo wit C 1000mg , omega 3 , czosnek w tabletkach, dorzucilem olej lniany po 4-5 łyżek dziennie , osłonki na wątrobę (oczywiscie heparegen tez) zastanawiam sie nad kupnem NAC i dodatkowo jakies ZMA czy polecili byscie cos jeszcze co na stałe może lub nawet powinno sie znaleźć na półce ? Pozdro

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2693 Data: 10/25/2017 3:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • u mnie podstawa caloroczna to: nac (tutaj robie okresowe przerwy w suplementacji), alcar, d3 z k2, dha z epa, coq10, resveratrol, aschwaganda, wit c.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2693 Data: 10/25/2017 3:37:24 PM Liczba szacunów: 1
  • Trochę to dziwne, że system grupowy nie, taki podział grupowy na 4 jak Ty pisałeś czy może na 3 lub 6 byłby chyba najbardziej przejrzysty. Nie wiem sam co możesz zrobić, ale tak mi się przypomniał taki system, był ona chyba swego czasu w piłce siatkowej plażowej. Jest to system pucharowy, ale nie jest tak, że od razy każdy odpada. Tzn. może wrzucę screen i wytłumaczę: Najpierw każdy gra z każdym, i 6 drużyn wygrywa (A, C, E, G, K, M), i te drużyny mają na razie spokój. Przegrani natomiast nie odpadają tylko grają w drabince przegranych (ta po prawej). I tutaj przechodzą dalej trzy ekipy (B, F, L) a trzy pozostałe (D, H, O) żegnają się z turniejem. Dalej w przypadku drabinki przegranych są dwie możliwości. Albo losowo dwie drużyny najpierw grają ze sobą (B, F) a potem wygrana z tych z trzecią drużyną (L) i tak jest na wykresie. Lub drużyny te grają każda z każdym i potem kto ma najlepszy bilans przechodzi do półfinałów. Natomiast drabinka wygranych sytuacja jasna. Trzy mecze, trzy zespoły wygrywają i przechodzą do półfinału. Nie wiem czy Ci się przyda, ale może chociaż zainspiruje Cię abyś coś wymyślił Pozdro Zmieniony przez - PavloJ w dniu 2011-01-15 18:57:28

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 1/15/2011 6:56:51 PM Liczba szacunów: 0
  • MZB OLimp ( serce, stres, regeneracja, sen) Witaminy Olimp ( wiadomo) Gold Omega 3 Olimp ( kwintesencja zdrowia) ARTHROBLOCK Olimp ( stawy kości- co 6-8tyg kuracja) i to tyle z tego z podstaw ewentualnie teraz witamina c a dla zwiększonej regeneracji bcaa

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 954 Data: 10/30/2010 4:59:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Bull a witamina C i BCAA tez z olimpu czy może być z innej firmy?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 954 Data: 10/30/2010 5:59:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Wit c Olimp owszem ale BCAA jak capsy to Olimp a jak proch do rozpuszczania w wodzie to FitMAX Oczywiście wybieram na podstawie cena/jakość/smak Zmieniony przez - Bull w dniu 2010-10-31 01:03:49

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 954 Data: 10/31/2010 1:02:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Opiszę Ci jak to u mnie wyglądało . Jakiś rok temu nie miałem z kim ćwiczyć, wiec wybrałes się sam na siłownie, wypadała akurat klatka. Przy którejś serii niestety zabrakło sił w jakis dziwny sposób zdjąłem tę sztangę, niby wszystko spoko, za chwile odchodzę, siegam po wodę i bach! nie mogę ruszać dłonią. Poszedłem do przychodzni i lekarz przepisał mi Flamexin [lek na recepte 20 tabletek, 1tab/dzien. Przez te 20 dni smarowałem Naklofenem i czasem okład Altacete. Niestety za wcześnie zacząłem ćiwczyć i kontuzja po tygodniu sie odnowiła . Niepotrzebnie zaczalem od razu tak ostro ćwiczyć. Skoro pomogło mi poszedłem by jeszcze raz mi przepisał Flamexin. Stosowałem te same srodki co wcześniej, teraz 3 tygodnie ćwicze i jakoś nic się nie dzieje. Chociaż unikam ćwiczeń, które obciąża mocno te ścięgna i staram się zamieniać sztange na sztangielki, np. francuza leżąć robię sztangielkami podchwytem albo młotkowym . Ogólnie jakoś daję do tej pory radę i życze Ci abyś też wyleczył kontuzję. Zanim dobrnąłem do flamexinu i zaczałem cwiczyć minał rok, próbowałem różnych maści i innych c****wych srodków. Pozdrwiam .

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5748 Data: 7/30/2006 3:41:40 PM Liczba szacunów: 0
  • C. Brzuch 2-3 w tygodniu Świeca z prostowaniem nóg leżąc 3 serie, 10-12 powtórzeń (zobacz ćwiczenie) Naprzemienne przyciąganie łokci do kolan leżąc na plecach (Cross-Body Crunch) 8/8/8 - na stronę (zobacz ćwiczenie) Izometryczny skurcz mięśni brzucha w podporze przodem. Deska/ścianka/plank (Plank) 3 serie po max sekund (zobacz ćwiczenie) Oczywiście to taki zestaw miesięczny potem zmieniam. I jak jest niedosyt to dorzucam jakieś ćwiczenia.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2652 Data: 10/9/2018 9:29:19 AM Liczba szacunów: 0
  • esseliv duo w czasie orali a liv52 po oralach, badanie po m-c od skoczenia orali zawsze wychodzi w normach

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 8195 Data: 4/27/2012 8:07:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Optymalna (Tłuszczowa), Masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jak z suplementacja na tej diecie jeśli chce robic mase? moge wrzucic mono w stalej suplementacji 3-5g dziennie ew w pozniejszym czasie przedtreningowke, do tego kompleks witamin, magnez (czesto lapia mnie skurcze), witamina C i poki nie stosuje przedtreningowki koffeina przed treningiem?

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 10302 Data: 1/20/2016 9:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Optymalna (Tłuszczowa), Masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najlepiej smażyć na maśle klarowanym, dziennie proponuje zjeść 6 jaj L ponieważ zółtko jest najlepszym źrodłem nie tylko tłuszczu czy perfekcyjnego białka ale rownież ma masę witamin i minerałów, zamiast śmietany wrzuciłbym masło extra, śmietanki maja kargen, ja używam jej max 50g dziennie do kawy, boczek wędzę lub pieke sam, podobnie inne mięsa. Wszystkie kiełbasy i pasztety do kosza. Idź do sklepu i zobacz na etykiecie ile jest tam stabilizatorów i konserwantów. Sa wędliny czyste ale kosztują 50 zł, a za 50zl masz 4,5 kg karkówki :) oczywiście, ze możesz nawet wskazane sa witaminy, proponuje wrzucić jeszcze kiszonki, powtarzam kiszonki nie kwaszonki z 2 razy dziennie. Witamina D szczególnie zima, 1g C bedzie git, kreatyna śmiało. Zmieniony przez - Vexel w dniu 2016-01-20 21:51:30

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 10302 Data: 1/20/2016 9:49:14 PM Liczba szacunów: 0