SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • prolo vs propianate

    Post
    Doping

    Podpowiem Ci ze jezeli tylko Ja pojawiam sie na horyzoncie wszystkie c.ipki sa mokre i nie trzeba zadnej masci docipkowej

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3263 Data: 4/12/2006 3:23:30 PM Liczba szacunów: 0
  • prolo vs propianate

    Post
    Doping

    h c w pupe Neal.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3263 Data: 4/12/2006 11:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy musujace

    Post
    Zdrowie i Uroda

    jedynie się przewitaminować ale z rozpuszczalnymi w wodzie witaminami to trocciezko by bylo gdyz sie ladnie wydalają - ew np wit C moze nasilac kamice nerkowa unikać przeładowania witaminami A,D,E,K

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2788 Data: 4/30/2006 8:29:10 AM Liczba szacunów: 0
  • minimum sprzetu a HST?

    Post
    Trening w domu

    pompki jeszcze luz ale drazek odpada bo wynajmuje mieszkanie i nie chce rozj***c dzrzwi:)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 8/17/2008 3:58:03 PM Liczba szacunów: 0
  • dawka to 0,2mg/kg m.c. oczywiscie trzeba do niej dochodzic stopniowo bo jak przy kazdym stymulancie organizm moze byc w szoku... jezeli nie bedziesz odczuwal negatywnych side'ow to dawke mozesz zwiekszac

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2383 Data: 4/8/2009 5:28:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Węgierska metka !!!

    Post
    Doping

    Meta 3 tabletki dziennie, co 3 godziny jedna. Kup sylimarol i bierz z 200 mg dziennie, mozesz rownierz kupic clomid i uzyc po cyklu 10 tab. po jednej dziennie, zaczynjac w wieczorem w dniu kiedy wezmiesz ostatnia dawke mety. kteatyne zostaw sobie po cyklu a reszte uzyj jak normalnie. Przydlby ci sie np olimp 65 tak ok 150g dziennie, no i jedz [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2773 Data: 8/23/2002 11:04:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Vitamina B12 w strzalach

    Post
    Odżywki i suplementy

    1000mikrogram dwa razy tygodniowo, do tego kwas foliowy, biotynę, witaminę C, miedż, żelazo i może będziesz się czuł nie do zajechania

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4582 Data: 7/14/2005 10:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • w ktorym tyg jestes ?daj witaminy C do tego cos na przeziebienie i powinno przejsc jak nie do niestety do lekarza

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2717 Data: 2/7/2009 1:44:15 PM Liczba szacunów: 0
  • jestem w 2 tygodniu witamine C juz zapakowalem nie mam rowniez problemu z dostepem do apteki i zastanawiam sie czy np APO NAPROXEN moglbym zjesc i czy nie bedzie to sie gryzlo z winkiem ??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2717 Data: 2/7/2009 1:51:23 PM Liczba szacunów: 0
  • A co z tym APO ... mozna czy niebardzo ;p chcialbym dodac ;d ze nie wolno ladowac wszyskich witami .. bo witaminami z gruby B odzywiaja sie virusy i bakterie wiec sami sobie bysmi szkodzili tylko C ;p

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2717 Data: 2/7/2009 2:06:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ban za wykopaliska

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    również bym odbanował,zwłaszcza ze widziałem go w C/S nie tylko w spamie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2582 Data: 8/31/2009 10:35:23 PM Liczba szacunów: 0
  • odżywka białko do uzupełnienia diety

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mi smakuje białko treca a np. nie lubię olimpu. Weź 80% białko treca w smaku jaki ci odpowiada. Jest kilka szkół brania białka A) pijesz z mlekiem i jest smaczne ale musisz mleko uwzględniać bo sporo węgli ma... B) pijesz z wodą i czasem jest paskudne ale mniej węgli ma więc git C) mieszasz z kawą/jakimś innym syfem i pijesz ze smakiem jaki ci [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1617 Data: 4/6/2011 6:11:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Przybieranie Masy

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaminy nie hormony. Np witamina C B D itd

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 602 Data: 1/6/2015 2:14:00 PM Liczba szacunów: 0
  • odżywka na odbudowe stawów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zakup sobie lito zin Forte, co prawda to jest dorogra sprawa bo kuracja kosztuje 140-210 zl,ale naprawde pomaga rewelacyjnie. Do tego mozesz dodac Sporo Wit C + codziennie rozgrzewanie stawu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 6/16/2008 10:57:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie a przeziębienie

    Post
    Inne dyscypliny

    to nic powaznego :) taka pogoda sie zmienila ;) wylecz i bedzie dobrze. Bierz wit. C

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 9/11/2013 8:09:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Wystarczy wejść ma jakąś stronę z suplami i wszystko co tam zobaczysz może wspomóc dietę w czasie i po cyklu... po c*oooj takie tematy zakładać

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 11/4/2006 4:32:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z trądzikiem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    BigBull masz prawo do negatywnego nastawienia do konkretnego preparatu i wszelkie moje informacje na temat tego leku nie są po to, aby Cię do czegoś przekonać, gdyż jest to dla mnie zupełnie nieistotne, lecz być może ktoś będzie szukał informacji nt. izotretynoiny i trafi do tego topicu. Zanim podjąłem w nim dyskusję był tam jedynie bełkot Twojej [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1975 Data: 12/16/2013 11:20:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj znajomy jada ciagle jakies szamanskie ziola i sobie chwali. Ja jadam podstawy: wit + mineraly, omega, magnez, cynk, wit c i tez sobie chwale.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 10/1/2017 1:52:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Moj znajomy jada ciagle jakies szamanskie ziola i sobie chwali. Ja jadam podstawy: wit + mineraly, omega, magnez, cynk, wit c i tez sobie chwale. Sporo tego jest. Przeciez wsrod forumowiczow wyciag z jemioly popularny jest, sam biore. Rozne ziolka uspokajajace w dobrych stakach tez zdaja egzamin. Kwestia zeby nie ladowac w siebie czegos co nie [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 10/1/2017 5:47:34 PM Liczba szacunów: 2
  • SAN?

    Post
    ATLETA

    Son, byc moze u Ciebie Witamina C Nutrenda 500 mg ??? Ewentualnie jeszcze jakis cynk organiczny ? McRaYvEn "Nikt nie moze cie zranic bez twojej zgody" Eleonora Roosvelt Zmieniony przez - McRaYvEn w dniu 2006-12-28 23:45:27

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1340 Data: 1/29/2004 12:50:02 AM Liczba szacunów: 0