SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [Blog] Szaunima - na luźnej gumie

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Trening 4 tydzień 3 0. Mobility 10 min 1. Przysiad low bar 50x5 60x5 70x5 80x3 91x3 103,5x1 2. Przysiad bulgarski CC 10 10 10 3A. Plank 40s 30s 3B. Wznos nóg na drążku 8 8 Dramatu c.d.

    Odpowiedzi: 1368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2018 12:58:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Szaunima - na luźnej gumie

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jadę wedlug Planu ;P ktoś mądrzejszy ode mnie to wymyślał hehe Trening 4 tydzień 3 1. Wyciskanie sztangi leżąc Warm up 95x4 95x4 95x4 2. Podciągane na drążku neutralem CC x 6 6 3. Wyciskanie sztangi siedząc 60x6 60x6 4. Wiosłowanie sztangą 77,5x6 77,5x6 + Po 4 serie bok barków, naramienny, biceps, triceps, przedramię No i chyba przeziebionko mnie dopadło. Ledwo wstałem z łóżka, slabo się czuje. Standardowo - dużo Wit C i aspiryna. Co do treningu obciąłem objętość odrobinę z uwagi na to złe samopoczucie i priorytet na łapy

    Odpowiedzi: 1368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2019 12:44:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Szaunima - na luźnej gumie

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dół 1. RDL 70x8 70x8 70x8 2. Wykroki z hantlami 24x8 24x8 24x4 + Brzuch + Cardio 20min Zobaczę jak będę czuł się dziś i jutro, ale czuję bol w podbrzuszu i pachwinie. Mam wrażenie, że to początki przepukliny. Prawdopodobnie zmienię plan na 3x push/pull góra i jeden bardzo lekki dół. Lepiej dmuchać na zimne, a jeśli nie, to niestety, ale czeka mnie operacja. Co do rowerka Łodzianin to nic specjalnego. Nie polecam. Pewnie sprzedam komuś za 2 miesiące https://ecsmedia.pl/c/goodhome-rower-treningowy-z-komputerem-w-iext52292062.jpg Zmieniony przez - szaunima w dniu 2019-03-28 17:47:49

    Odpowiedzi: 1368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2019 5:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dlaczego takie małe dawki bierzecie? ;-) Dr. Cathcart, jeden z największych autorytetów stosowania witaminy C podaje następujące dane: Jeśli jesteś zdrowy to w ciągu 24h możesz przyjąć od 4 do 15g witaminy C. Rozłóż to sobie na 4-6 dawek.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 5/9/2017 11:14:27 AM Liczba szacunów: 1
  • Witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok, to teraz drugi biegun... "Proponuję Państwu zapoznać się z wynikami wieloletnich badań klinicznych dotyczących skutków ubocznych przyjmowania dużych dawek syntetycznej witaminy C, które zamieściła na swojej stronie internetowej jedna z najbardziej wiarygodnych placówek medycznych w USA – klinika Mayo. Klinika Mayo w rankingu amerykańskich klinik prowadzących badania kliniczne jest uznawana za jedną z najlepszych w Stanach Zjednoczonych (wg U.S. News & World Report)." Więcej info: http://michaltombak.pl/blog/29-skutki-uboczne-przyjmowania-duzych-dawek-witaminy-c-kwasu-l-askorbinowego.html P.S. Gdzie jest prawda?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 5/9/2017 11:46:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    co powoduje to że przyjmując witaminę C razem z cukrami prostymi (w ogóle węglowodanami, bo skrobia również rozpada się na glukozę) blokujemy przyswajalność witaminy C. Szach-Mat owoce! ;))))

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 5/9/2017 1:29:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dawki rzędu 90mg na dobę nie tak trudno osiągnąć. Kapusta jest bogata w witaminę C, sporo innych warzyw jak papryka, jarmuż, brokuły, ziemniaki, podroby, cukinia, kalarepa, szpinak, cebula pomidor, kiwi ma mało cukrów, a dużo wit. C, podobnie ananas, papaja. Tutaj zachodzi konkurencja między tymi substancjami, więc zapewne część tej witaminy się wchłonie, jednak zdecydowanie zaburza to (dieta wysokowęglowodanowa) jej metabolizm. Poza tym ciekawy jestem tak naprawdę ilu takim osobom np. krwawią dziąsła podczas szczotkowania?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 5/9/2017 6:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kolejna sprawa, to raczej odchodzi się od suplementacji czystym kwasem askorbinowym, bo jest on przyswajalny w bardzo malutkim procencie. Zawsze w towarzystwie bioflawonoidów, jeśli kogoś stać to od czasu do czasu kilku gramowe wlew dożylny :-) . Osobiście uważam, że nie ma sensu ładować po kilkanaście gramów dziennie, podczas choroby można trochę więcej. Fakt faktem, kiedyś jak się jarałem temat witaminy C to podczas mocnego przeziębienia załadowałem ok. 20 g askorbinowego i sraki nie było :D Też poleca się dodawanie np. ksylitolu do wit. C z flawonoidami, co fajnie wpływa na przyswajalność

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 5/9/2017 6:26:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 4 + Nutrition ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    j/w też mam teraz kofeinę, jadłem też witaminę c i smakuje jak witamina c %-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2/27/2013 11:29:40 AM Liczba szacunów: 0
  • 5x5, pytania.

    Post
    Trening dla początkujących

    Coś mi się powaliło z ankietą. pozostałe: cel treningowy: siła Staż treningowy na siłowni : 0 Uprawiane inne sporty : niedługo zacznę uczyć się pływać Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia Dieta : brak Przeciwwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie wiem plan: Tydzień 1: a) poniedziałek: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi na ławce poziomej (5x5), - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (5x5), b) środa: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi z klatki piersiowej w staniu (5x5), - martwy ciąg (1x5), c) piątek: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi na ławce poziomej (5x5), - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (5x5). Tydzień 2: a) poniedziałek: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi z klatki piersiowej w staniu (5x5), - martwy ciąg (1x5), b) środa: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi na ławce poziomej (5x5), - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (5x5), c) piątek: - przysiad ze sztangą (5x5), - wyciskanie sztangi z klatki piersiowej w staniu (5x5), - martwy ciąg (1x5). rozgrzewka przed wykonywaniem przysiadu ze sztangą, wyciskaniem sztangi na ławce poziomej i wyciskaniem sztangi z klatki piersiowej w staniu: 2x5 powt. rozgrzewka przed wiosłowaniem w opadzie i martwym ciągiem: 1x5 powt. z ciężarem 25% max. Co do diety: no to będę jeść w tym schemacie, smacznie i zdrowo. Wystarczy, czy jeszcze mam coś napisać, aby uzyskać choćby namiastkę odpowiedzi na moje poprzednie pytania? Zmieniony przez - Ordynus w dniu 2013-12-01 22:34:05

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 598 Data: 12/1/2013 10:24:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o BUŁY!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja walę 5 ćwiczeń sztanga wąski małpi chwyt, prostowanie przedramion ( 2 na jednej sztangielce nad głowę, francuz leżąc, śiedząc, pompki na poręczach ale mało i ch walę... Can U feel that pain in my ass??

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1397 Data: 1/17/2003 8:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • przed posiłek tłusty spora ilość witaminy C w trakcie tez podjadaj C rano rosołek

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 4/17/2010 10:14:11 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW + Brzuch. Jak to połączyć ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Bartolinho11 wszystko zalezy od Twojego poziomu. swiezak: do sugerowanego ukladu cwiczen mozesz(lecz wcale nie musisz-przynajmniej na poczatku) dolozyc cos na brzuch/lydki i wykonywac 1 cw pod koniec kazdej sesji. 2-3s x 15-20p (brzuch), lydki wg ukladu przedstawionego wyzej. czyli: pon - wykonasz cos na brzuch sro - cos na lydki pia - znowu cos na brzuch kolejny tydzien, pon - cos na lydki .... itd. trzymaj sie wybranych cwiczen-nie zmieniaj co trening. osobnik,ktory juz wie,jak sobie gryfem kuku nie zrobic: po co meczyc bec codziennie,skoro pracuje przy wiekszosci cwiczen? jesli przegniesz pale,to za chwile przystopujesz progres w innych cwiczeniach-o wiele bardziej istotnych! mozesz zrobic tak: a - cos na dolne partie b - cos na gorne c - cos na skosne i co trening wykonywac jedno. czyli w jednym tydodniu: 1 sesja - cw. a 2 sesja - cw. b nastepny tydzien: 1 sesja - cw. c 2 sesja - cw. a itd. to takze moze sie przydac:(patrz moj post) http://www.sfd.pl/Cw_na_brzuch_do_5x5-t702937.html

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 8/5/2012 1:49:52 PM Liczba szacunów: 0
  • kurcze sprawdziłem tak na szybko to póki co znalazłem mnóstwo tematów prowadzących do chirurgii plastycznej. Zapytam swojego lekarza jak będę miał wizytę. edit: jednak znalazłem forum, które prowadzi do kliniki wykonującej takie zabiegi. Koszt c.a. 20 000 pln więc refundacja byłaby jakby wskazana :-D. Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2013-01-26 21:40:01

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2013 9:28:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Święta, Święta i po Świętach :-D. Ze względu iście zimową aurę i padający śnieg część planów niezrealizowana. Dzięki temu wątroba jest w dużo lepszym stanie, a ja zrobiłem sobie dziś trening w domu %-). Poniedziałek 01-04-2013 Trening: Rozgrzewka ogólna i skakanka 1. skłony na zaliczenie do konkursu 2. L-sit na zaliczenie do konkursu x2 3. crossfit: a. skakanka 3x20 b. burpees 2x10 c. wykroki 3x10 d. pompki 3x10 e. abwheel 3x10 f. skakanka 3x20 g. podciąganie nachwyt 3x5 h. pompki na poręczach 3x10 4. Skakanka x100 Komentarz: skłony - mam filmik, ale postaram się nagrać jeszcze jeden, bo niewiele mi zabrakło do progu więc spróbuję ponownie L-sit - j.w. :-D, mam nadzieję, że to faktycznie niewiele bo może się okazać nie do przejścia, ale zawsze jakby co to mam co pokazać crossfit - crossfitów nie robiłem jakoś od października i chyba ... zapomniałem jak to daje w kość, pot lał się po dvpie 8-). Cały trening zajął mi jakieś 45 minut: 20 minut ponad strefą aerobową 5 minut w strefie, 25 minut poniżej. Michy nie liczyłem, nie było źle - leciały głównie jaja, mięso, kolagen (zimne nóżki %-)), sałatka warzywna, warzywa, a z węgli sernik no i jak to w święta trochę alko też było }:-( pozdro

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2013 8:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Wtorek 18-06-2013 Dieta b/t/w/kcal: 178/68/180/2041 Trening: brzuch, aero 1. Skłony 25 25 2. podciąganie kolan do klatki w zwisie 15 15 3. kółko 10 10 aero: trucht, interwały 30/150, trucht http://img11.imageshack.us/img11/5874/g7lh.jpg Wczorajsze bieganie poszło bardzo dobrze. Tętno max 171-177, tętno min 130-138. Od następnego razu zmniejszam czas odpoczynku na 120. Powinno wystarczyć żeby zejść z tętnem <140. Napiszę jeszcze słówko o suplementacji jaką stosuję obecnie: - rano: kolagen, spalacz, witaminy A-Z - pomiędzy 2 i 3 posiłkiem: spalacz - 4 posiłek: witamina C - wieczorem: witaminy A-Z, Black Devil 8kaps, czasami dodatkowo Mg Test Black Devil Po kilku dniach testu jestem w stanie potwierdzić odczucia innych co do snu po tym suplemencie. Łatwiej zasypiam, śpię mocniej i głębokim snem. Niestety też wysypiam się szybciej i budzę się wcześniej nawet bez budzika co wcześniej raczej się nie zdarzało. Dzisiaj około 5 rano już byłem wyspany i nie dało rady pospać dłużej. Dodatkowo wyostrzył mi się zmysł dostrzegania ładnych kobiet wszędzie wokół. Nie wiem czy to działanie supla, wkrętka czy to, że nadeszło lato. Na pewno temperatura powietrza przyczyniła się mocno do tego. Laski chodzą lżej i bardziej zwiewnie ubrane :-). Lubię lato tylko z tego powodu, bo ogólnie wysokie temperatury mnie męczą ;-). pozdro

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 9:35:15 AM Liczba szacunów: 0
  • No dobra, zrobiłem foty na luzie (przepraszam za jakość - chyba suszarką robiłem %-)) i chciałbym mały quiz przeprowadzić. Co wg Was powinienem dalej robić. Waga 72,4kg (-1,4kg od finałowych fotek) http://img42.imageshack.us/img42/4654/3hzq.jpg Pierwsza część: 1. tnij dalej do kości (lub do 50 kg%-)) 2. masuj Druga część (wielokrotnego wyboru): a. nic nie zmieniaj, a efekty przyjdą (micha na minus, aero, trening tak jak jest) b. zmień trening na ... c. zmień w diecie ... d. dorzuć aero e. obetnij aero f. ........ (inne pomysły) W tej chwili dietę trzymam 2000-2100 i nie za bardzo jest z czego ciąć. Więc pozostaje żonglerka makro i zmiana treningu i/lub aero. Mnie osobiście najbardziej boli dół brzucha (bo już nawet boczki trochę zmalały) i tego a czerwono chciałbym się pozbyć bo czuję, że to będzie się za mną ciągnęło jak teraz przerwę redukcję. Poproszę o jakieś opinie najlepiej w obydwu sekcjach. Dzięki :-).

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2013 5:32:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wtorek 14-01-2014 Dieta Dieta b/t/w/kcal: 249/70/336/3001 Otręby owsiane 10 Ryż parboiled 180 Makaron pełne ziarno 100 Płatki owsiane 100 Otręby żytnie Kupiec 10 Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) 190 Ser Zottarella Light 125 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 350 Wołowina klasa I ścięgnista 150 Lody śmietankowe 90 Sernik bananowy na zimno 0,5 Suplementacja Flex Vitamin B complex Vitamin C Tran Trening: WOD Rozgrzewka: tabata na skakance, wymachy, skłony 2 rundy Pompki, brzuszki, przysiad z wymachem 5 5 5 / 10 10 10 / 15 15 15 3 rundy Pompki, brzuszki, przysiad z wymachem 5 5 5 / 7 7 7 / 10 10 10 odpoczynek 1 minuta między rundami Foto/Video Omlecik z mozarellą: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/854/beb8.jpg Miska do pracy: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/801/jlt2.jpg Komentarz Trening był w konwencji 5 pompek, spięć brzuszków, przysiadów, później po 10 i później po 15 i po takiej sekwencji przerwa 1 minuta. Szybko jednak zorientowałem się, że długo tak nie wyrobię i zmieniłem na 5,7,10. Po treningu w domu robię wybrane ćwiczenia prezentowane przez Wodyna na mobilność barków: https://www.youtube.com/watch?v=LiE_WGMHzpU Całość zajęła mi około 30 minut. pozdro.

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2014 9:51:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Środa 15-01-2014 Dieta Dieta b/t/w/kcal: 237/67/438/3345 Otręby owsiane 10 Ryż parboiled 300 Makaron pełne ziarno 120 Płatki owsiane 120 Otręby żytnie Kupiec 10 Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) 200 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 420 Activ Protein 30 Łosoś wędzony 200 Orzechy włoskie 20 Banan 100 Suplementacja Flex Vitamin B complex Vitamin C Trening: plecy, triceps - Podciąganie na drążku nachwyt 6 6 6 6 6 6 - Wiosłowanie sztangą nachwyt szeroko 12x60 6x70 6x70 6x70 6x70 6x70 6x70 - Dociąganie od ~kolan 6x80 6x80 6x80 6x80 6x80 6x80 - Ściąganie na prostych rękach 6x12szt 6x12szt 6x12szt 6x12szt 6x12szt 6x10szt - Rozrywanie linek wyciągu 6x6szt 6x6szt 6x6szt 6x6szt 6x6szt 6x6szt - Wyciskanie wąsko 6x50 6x50 6x50 6x50 6x50 6x50 - Wyciskanie na hammerze 6x60 6x60 6x60 6x60 6x60 6x60 - Dipsy 6 6 6 6 6 6 Foto/Video Omlecik z łososiem w trakcie produkcji: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/30/ydzs.jpg Miska do pracy: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/580/udnj.jpg Podciąganie https://www.youtube.com/watch?v=PjUiJKbRhJg Komentarz Trening jak to przy plecach o lekkich nie należał. Na dodatek coś mnie strzyka w barku więc dziś będzie dzień OFF. Regeneracja, niech plecy i triceps sobie rosną %-). pozdro.

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2014 9:53:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Czwartek 16-01-2014 Dieta Dieta b/t/w/kcal: 261/75/293/2920 Otręby owsiane 10 Ryż parboiled 200 Makaron pełne ziarno 80 Płatki owsiane 100 Otręby żytnie Kupiec 10 Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) 200 Ser Zottarella Light 125 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 360 Wątróbka kurczaka 500 Suplementacja Flex Vitamin B complex Vitamin C Tran Trening: DNT Foto/Video Miska do pracy - wątróbka: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/31/s4qc.jpg Komentarz Dzisiaj bez treningu to napiszę jeszcze słówko o diecie, a bardziej o tym czego nie wpisuję do bilansu ;-). To tak, nie liczę warzyw, supli (z wyjątkiem białka) i niektórych owoców, które wpadną niezaplanowane. W końcu na masie jestem to mogę %-). pozdro.

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2014 10:50:26 PM Liczba szacunów: 0