SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Media konkursowe. Pogodę trafiłem idealną, 27/28 C bezwietrznie, zrobiłem przed nagraniem 30km trening w tempie średnim 31km/h i przystąpiłem do nagrania. Moje spostrzeżenie jest takie że GPS wykazał co widać na zrzucie na samiutkim starcie 1m przewyższenia w dół, pod koniec próby 1m przewyższenia w górę. Dlatego ważna jest kamera. nie ma żadnych przewyższeń, droga płaska jak stół, zegarek odpaliłem w ruchu, zapomniałem go włączyć startując i być może dlatego. Startowałem od strony rzeki w stronę przeciwną (rzeka jest za znakiem i krzakami - tam gdzie rozpoczynam nagranie). Nikt nie projektuje ulic które zaczynając się przy rzece schodzą w dół :-PP dla pewności wrzucam jeszcze zdjęcie z google maps (widok w obie strony). Największa zanotowana prędkość 53,5 km/h odcinek jaki potrzebowałem ok.350m, zapomniałem zastartować zegarek na samym początku (a wyłączyłem go pod domem - położony poniżej poziomu drogi). Ogólnie próba ciężka, w szczytowym momencie powiedziałbym niebezpieczna, taki maksymalny wysiłek z rękami na lemondce powoduje niepewność w kwestii utrzymania równowagi, chociaż na filmie wygląda to dość stabilnie :-) https://www.youtube.com/watch?v=P1LzCkJ0qkQ&feature=youtu.be /SFD/2016/9/9/d5ad6c24e34444679e906a5f0fa6b23c.jpg /SFD/2016/9/9/59680fed079c400d8ebf48139e1e2733.jpg /SFD/2016/9/9/098a036f04884bd9a20bd5ff59e03c51.jpg Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2016-09-09 07:34:52 Podbijam, rowery chłopom ukradli czy jak xD

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2109 Data: 9/19/2016 9:07:23 PM Liczba szacunów: 1
  • K-1 DYNAMITE PBP

    Post
    Scena MMA i K-1

    - Start, Royce not wearing gi - Standup for about 20 secs, nothing happens - Akebono gets takedown Royce doesn't resist just pulls guards - Royce ties up Akebonos head and arms from bottom - Royce seem to ty to shrimp to half guard, but Akebono stands up and flings Royce off him - 1 min gone - Not much happens in standup for about 15 secs - Royce does a low kick and is taken down / pulls guard again - Royce Pulls down Akebono's head and weakly punches to side of face - Royce tries push Akebono's arm back and pull his leg through ( triangle setup) - Royce used this as a distraction to bring his leg up on the far side for a rubber guard - Akebono figures out what is happening grabs royce leg to stop him getting an omoplata - Royce gets the omoplata but can't get the whole way around only to 90 degrees - From there he does a modifed kimura as seen in the picture for the submission: http://ca1n.c.yimg.jp/sportsnavi/20041231_k1/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200412/31/041231_kak_k1_9_3_b.jpg

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5347 Data: 12/31/2004 7:23:54 PM Liczba szacunów: 0
  • bor

    Post
    Sztuki Walki

    średnie zarobki w BOR to ok 3500zł brutto(podstawa). Natomiast w zasadzie nie ma teraz czegoś takiego jak "tylko" kierowca BOR-u. Nawet ten co siedzi za kółkiem musi spełniac te same wymagania co każdy inny ochroniarz przyjmowany do BOR-u(przeszkolenia,testy itp). Do tego musi mieć co najmniej kat. prawa jazdy "C"

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6192 Data: 9/18/2008 11:24:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Greg Valentino

    Post
    Doping

    Pajac jakich malo.Jak byl mlody wygladal za***iscie w sam raz,on chyba musial dostac mlotkiem w leb,bo zdrowy psychicznie to on nie jest.Albo cierpi na anoreksje w druga strone. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5951 Data: 2/16/2003 6:23:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Greg Valentino

    Post
    Doping

    Wygladal jak kulturysta a nie klown. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5951 Data: 2/16/2003 7:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Energy drink

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Energy Drink to typowo: 1. Rafinowany cukier, który sam w sobie jest niezdrowy. Nie zawiera żadnych wartości odżywczych i przyczynia się do insulinoodporności 2. Bezwodna kofeina- w przeciwieństwie do kofeiny zawartej w kawie czy herbacie, nie ma tu żadnych innych związków. Z filiżanką dostarczasz ogromną ilość polifenoli, to samo dotyczy "teiny'- to tak jak z cukrem. W miodzie czy jabłko masz cukier+ milion innych związków, a w sacharozie sam cukier... Nawiasem mówiąc kofeina jest zdrowa, ale tylko w umiarkowanych ilościach. 3. Witaminy- to, że w napoju są witaminy, nie znaczy, że będą przyswojone przez organizm, bo nie ma innyhc substancji zwiększających ich biodostępność. Witamina C np. jest niemal w ogóle niewchłanialna bez rutyny. Takie dodatki fajnie wyglądają na etykietce, ale w rzeczywistości mogło by ich nie być. 4. Konserwanty, słodziki, sztuczne aromaty- to mówi samo za siebie :D Ogólnie nie umrzesz od jednego napoju raz na dwa tygodnie, ale jest to niezdrowe. Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-01-07 17:19:57

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 1/7/2012 5:19:29 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : mężczyzna Wiek : 18 Waga : aktualnie około 68 masa od wczoraj Wzrost : 178 Obwód klatki : 108 Obwód ramienia : 36 Obwód talii : 78 Obwód uda : koło 53 Obwód łydki : mało Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : myślę koło 10-12 nie wiem sam Aktywność w ciągu dnia : aktywny Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tyg. siłownia , czasem niedziela rower Odżywianie : Aktualnie 2300 kcal ( co tydz rośnie ) 170 białka 70 tłuszcz reszta węgiel Cel : masa Ograniczenia żywieniowe : nie Stan zdrowia : niedoczynnosc tarczycy Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko , wit C 1 gr i tran aktualnie wczesniej kreta , saw , napalm , betka i bulk Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak Stosowane wcześniej diety : Raczej krótko i słaba.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 600 Data: 6/2/2016 3:09:47 PM Liczba szacunów: 0
  • co lepsze

    Post
    Trening w domu

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - podciaganie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 1s -spięcia 1s. Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie s

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 7/1/2012 3:04:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Poliquin

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Fizycznie nie bylem, ale ogladalem... magia wiedzy. Chad W. - żal.pl Czlowiek ktory otwarcie twierdzi ze nienawidzi kulturystyki, od paru lat poczul kase i zaczyna pisac arty dla kulturystow jakosci kotleta zmielonego z buda. Jego target to grupa calkowicie poczatkowa nie majaca pojecia co robi i jaki ma przed soba cel. Generalnie sam sobie wystawil metryczke dajac przedrostek "mens health" do tytulu swojej najnowszej ksiazki . O ile nie moge mu nic zarzuc od strony performance lub lekkiego wspomagania silownia innej dyscypliny sportowej, o tyle o kulturystyce ten czlowiek nie ma bladego pojecia. W swoim geniuszu potrafil "spie.p.r.z.y.c" nawet trening adaptacji neurologicznej , ktory kilku moderatorow tutaj przyplacilo kontuzja .

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2949 Data: 6/11/2009 2:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Animal Flex - Siatkówka

    Post
    Odżywki i suplementy

    witamina c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 959 Data: 8/7/2012 10:28:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Sog wszedł, natomiast jeśli chodzi o żurawinę spożywczą czy postaci soków zakwasza organizm chodzi tu o szczawiany podobnie jak buraki żurawina zawiera ich sporo. ,Kapsułki dobrych firm , które zawierają ekstrakt żurawiny wielkoowocowej , nie zakwaszają organizmu. Wiadomo że jeżeli działa na nerki to działa przeciwko bakteriom, . Infekcje dróg moczowych wywołują najczęściej bakterie dokładnie echerichia coli, mniej tej bakterii awłaściwie brak to zdrowsze drogi moczowe. Żurawina nie uchroni całkowicie przed śmieciami które jemy nawet wartościowymi dla nas kulturystów jak białko czy metabolity saa legendarny trenbolon, w dużych ilościach o tego jest woda tylko woda jest rozpuszczalnikiem. Poza tym żurawina wpływa ochronnie na serce i wrzody żołądka te pierwsze jest lepiej udokumentowane. Jeszcze jedna rzecz badania, nie zawsze potwierdzają drugie badania, i tak w kółko, na temat samej witaminy c powstało tyle mitów i faktów że badania czasami są robione na użytek firm farmaceutycznych, lub przeciwników koncernom. Zmieniony przez - wnc1964 w dniu 2015-09-30 09:39:11

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 9/30/2015 9:34:31 AM Liczba szacunów: 1
  • Dzieki wszystkim bardzo za odpowiedzi! Podbudowaliscie mnie:) Na wszelki wypadek oczyszczam organizm, mam na to prawie tydzien. Pije duuuuze ilosci wody, witaminy C, poza silka, codziennie aeroby, sauna sucha i parowa na przemian codziennie, wieczorem browarek, zeby troche bardziej nerki oczyscic i powinno byc dobrze:) Jak nie zrobia testow na to nastawionych to spoko, ale zawsze lepiej dmuchac na zimne:) Łapcie sogi i jeszcze raz wielkie dzieki! Pozdrooo!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4392 Data: 4/16/2008 9:55:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Przede wszystkim - o d p o c z y n e k. Wszelkie maści/żele - przeciwbólowe, przeciwzapalne. Okłady z lodu. Rehabilitacja (ale niestety raczej prywatna, bo na państwową się nie doczekasz). Ile to może potrwać? Kwestia indywidualna. Jeżeli uraz nie jest zbyt rozległy, to myślę, że w miesiąc można dojść do siebie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 917 Data: 4/22/2012 1:59:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - prosze o ocene.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    niech mu ktos to wytlumaczy, bo ja nie mam nerwów i moge cos napisac za co bana pewnie wylapie wiec n/c.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 9/4/2005 3:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • -----> Nitro c-13 + kreatyna ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dokładnie tak Obczaj ile ma C-13 kreatyny jesli przykładowo 3g to po tr dajesz 7g mono jesli 2g to dajesz 8 po treningu mono itd.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 808 Data: 9/24/2010 11:52:03 PM Liczba szacunów: 0
  • -----> Nitro c-13 + kreatyna ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    SOG ;) Poniżej etykieta z c-13'tki "Kompleks kreatynowy o działaniu energetyzującym" <- Rozumiem że liczyć to jako dostarczone 5g krety ? ;) (Pytam któryś raz już, precyzuję jednak bardziej i upewniam się xP Wolę być przygotowany pod względem wiedzy do aplikacji czego kolwiek - czy to ziemniak, czy suplement ;) )

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 808 Data: 9/25/2010 12:04:15 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW z elementami dynamiki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co powiesz na to push pull fbw Push Push press 5x5 Rampa na 3-4 powt Przysiad 5x5 Rampa na 8 powt, jak wysiądzie progres na 8, schodzisz na 6, później na 5. Po tym 3 serie wstępowania na podwyższenie, dużo powt, średni ciężar Wycisk 4x8 pompki na poręczach z ciężarem wersja klatkowa, rampa na 6 powt, jak siądzie progres, schodzisz na 5 powt Wycisk + 4x8 wycisk hantlami na skosie w superserii z przenoszeniem hantli leżąc, 10-12 powt, progresja liniowa Rozpiętki 3x8 Francuz 3x8 uginanie francuskie siedząc kettlem, 15-8 powt, progresja liniowa Pull High pull 5x5 rampa na 5 powt MC 5x5 wywal, daj wiosło 4-6 powt na 4 serie w serii łączonej z pullower na 10-12 powt Wiosło 5x5 wznosy w opadzie, odwrotne rozpiętki, 3x max albo 12-15 powt Podciągnie 4x8 drążek z obciążeniem 4-6 powt + wiosłowanie hantlami na ławce skośnej/seal rows Szrugsy 3x8 kilka serii na dużej ilość powt, to ma Cię spompować Uginanie 3x8 3 serie na stałym ciężarze 8-10 powt plus 1 seria regresu FBW przysiad 4x8 daj zamiast tego martwy ciąg klasyczny w rampie na 6 powt, jak nie będziesz w stanie dokładać, zejdziesz na 5-tki RDL 3x8 daj zamiast tego wycisk na poziomej sztangą 8-5 powt 4 serie + 2 serie regresu hantlami - dużo powt, średni ciężar, ma być pompa Dipsy 4x8 seria łączona na nogi - wykroki 6 powt, rdl hantlami 10 powt, żuraw albo uginanie leżąc na 12 powt. 3 takie serie Wiosło 5x5 3 serie arnoldków + 2 serie regresu Żołnierz 5x5 dzień dobry 8-5 powt + ściąganie drążka wyciągu górnego - dużo powt, ma być pompa Podciągnie5x5 wywal, daj zamiast tego superserię na bica i trica. 4 superserie, powiedzmy uginanie z supinacją/młotkowe + uginanie francuskie leżąc, hantle bądź sztanga Uginanie 3x8 Pierwszy raz układam taki plan i jak ? Trochę w necie obczaiłem Średnio się znam na układaniu planów ale raczej nie umrzesz jeśli wcielisz w życie moje porady. Zresztą, od żadnego planu się nie umiera, umeira się od nieprawidłowej techniki i źle dobranej progresji ciężarów. Tam gdzie nie masz rampy robisz progresję liniową na takim zakresie powt, jaki podałem. Czyli robisz po 8 powt, po kilku treningach nie możesz już dokładać więc schodzisz na 6 powt itd.. Po mojemu plan da Ci w kość, bo regresy i serie łączone. Ładuj żarcia pod korek, kreatyna, BCAA, witamina C, po treningu porcja białka, wysypiaj się blablablablabla. Po 6-8 tyg jak będziesz czuł że jest źle, robisz roztrenowanie albo tydzień przerwy. Po roztrenowaniu zaniżasz ciężary i od nowa, moim zdaniem możesz pociągnąć łącznie 12 tyg, optymalnie na budowę masy Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-01-22 20:00:08

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1658 Data: 1/22/2017 7:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na wyskok poprawki

    Post
    Trening w domu

    Chodzi ci o to? A więc żeby wszystko było ładnie na pierwszej stronie tematu pozwolę sobie zacytować post Dythicana z poprzedniego tematu. PLAN NA WYSKOK DAJĄCY BARDZO DOBRE EFEKTY: "Schemat wypracowania wyskoku jest dla każdego praktycznie identyczny!!! Planów na wyskok nie trzeba co chwilę zmieniać, bo wyskok opiera się na sile nóg (max w przysiadzie) + dynamika (sprinty, skipy, skoki,a dla doświadczonych i z dużym zapasem siły w nogach: plyo, rwania, podrzuty). pierwszy dzień treningowy: -podskoki ze sztanga na plecach 30% ciezaru z przysiadu 3x5 -przysiad 5x5 progresja duzy ciezar -wykroki lub przysiad bulgarski 3 x 8 na noge -brzuch silowo drugi dzien treningowy: -power clean 4x5 -push press 3x8 -martwy ciag 5x5 progresja reszte parti mozesz sobie dowolnie dobrac, wazne zeby te cwiczenia co podalem wykonywac na poczatku i w takiej kolejnosci jak masz rozpisane dodatkowo dzien szybkosci: rozgrzewka, rozciaganie dynamiczne, skipy A B C, sprinty 4x2 czy o http://www.sfd.pl/%C4%86wiczymy_razem_wyskok!__ukladamy%2Fpoprawiamy_plany%2C_odpowiadamy_na_wasze_pytania-t801547.html ? Zmieniony przez - vianam w dniu 2012-06-10 12:59:41

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 752 Data: 6/10/2012 12:58:46 PM Liczba szacunów: 0
  • S.A.W

    Post
    Trec

    a jeszcze mam takie pytanko czy ,np przy zawodach gdy jest 30 C moge go zarzyc i czy nie odbije to sie zle na moim zdrowiu ,bo jest to jak dla mnie bardzo silny srodek zreszta i tak wczesniej z takich srodkow nie korzystalem wiec stad moje obawy

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3040 Data: 4/3/2013 10:30:05 AM Liczba szacunów: 0
  • ŚNIEŻYNKA 2015

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Za c-6 134 zł w tamtym roku. Czekam z niecierpliwością na tą edycje. Trzeba zrobić zapas na cały rok.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5210 Data: 11/27/2015 10:52:15 PM Liczba szacunów: 0