SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • wczorajszy dzień trening 1. drazek gora 4x6-8 8/25 8/30 8/35 5/40 2. uginanie sztangielek naprzemiennie 3x12 12/6 12/8 10/8 3. wyciskanie sztangielek na barki 4x6-8 8/6 8/8 8/8 8/8 4. pompki odwrotne 3x10-12 10/10/10 5. podciaganie/opuszczanie - + 25-20-15-10-5 Sit upy Wznosy nóg suplementy o3, wit C, Mg, probiotyk, melisa, cynk, miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4f21a2c98fcb45449fd5238558e7a3c0.png

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2012 11:33:27 AM Liczba szacunów: 0
  • dziś DNT jakoś najlepiej mi wychodzi pon, sroda dnt suplementy o3, wit C, Mg, Zn, miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8c4be3c5bfdb4ff8807a9da92dc8e0b8.png aha... w misce wpisalam rybe mintaj swiezy ale kupilam rybe o nazwie pouting i znalazlam tylko tyle ze jest z rodziny dorszowatych Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-06-18 21:31:36

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2012 9:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • obli zrobilam ten trening i musze powiedziec ze miazdzy#-Pale podobal mi sie Obwodów: 8 Powtórzeń: 3 Ciężar "ciężko" /na 4-6 powtórzeń Przerwa między ćwiczeniami: 30 sek. rozgrzewka * Ściąganie drążka wyciągu górnego podchwytem wąsko 10x30 6x35 3x45 * Wyciskanie sztangi skos 10x20 6x25 3x30 * MC 10x30 6x40 3x55 8x3x 1. Ściąganie drążka wyciągu górnego podchwytem wąsko 45, 40 2. Wyciskanie sztangi skos 25 3. MC 60 1. ściagania drążka podchwytem nigdy nie robiłam ale pasuje mi bardziej niż nachwytem. w 5tym obwodzie zmniejszyłam na 40wiem nie powinnam.drążek wysuwał mi się z rąk 2. jeju wiem. wiocha wpisywac 25. 30zrobiłam ale nie był to ciężar 4-6powt. 3. MC po 5obwodzie czułam jakby sztanga mi wypadała z rąk pomimo, że mam paski przerwy robiłam co do sekundy zgodnie z planem. co wydało mi się dziwne, to, że w ostatnim obwodzie wszystkie ćwiczenia robilo mi się duużo lżej, jakbym miała połowę ciężaru mniej. ogólnie się trzęsłam i miałam zmęczone mięśnie suplementy wit C, o3, mzb, probiotyk miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f34a68dc8b934c508eadae4f38bc7fab.png

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2012 8:19:44 PM Liczba szacunów: 0
  • kolejny DT trening interwały na wioślarzu 50/10sprint przez 18min #-Pkorzystałam z wioślarza może kilka razy w życiu.nie mogłam sie ruchowo przestawic:-)ale było ok. po wczorajszym treningu bolały mnie plecy, barki a wioślarz trochę rozluźnił napięcie suplementy o3, tran, cla, enzymy, mzb, wit C miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/b8b9371839fe4ef29446e23b934fb773.png obli mam pytania odnośnie treningu wypady w tył to coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=eg-fdqrEtog czy to? http://www.youtube.com/watch?v=OcmOSTb1nNg a ściaganie drążka szeroko? to zwyczajny drążek góra? Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-06-22 20:23:22 Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-06-22 20:28:56

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2012 8:12:45 PM Liczba szacunów: 0
  • dziś rano zrobiłąm pomiary - bez zmian. ważyłam się i wyszlo 58,8. DT rozgrzewka Sciaganie drazka wyciagu gornego podchywtem 10x30 6x40 3x45 Wyciaskanie sztangi skos 10x20 6x25 3x30 MC 10x40 6x50 3x65 ob x8 / powt x3, przerwa 30s Sciaganie drazka wyciagu gornego podchywtem 50 Wyciaskanie sztangi skos 30 MC 65 wyciąganie progres ale reszta...#-P wyciskanie ni chuya nie przeskocze 5kg.. MC dziś z tymi 65 robiło mi się straasznie ciężko. aż zaczęłam liczyc, czy dobrze ciężar założyłam. musze chyba sama dokupić krążki 1,25 i będę nosić na treningi suplementy o3, tran, cla, enzymy, mzb, wit C, miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4477480ee74d475a80aa8f64228279e6.png

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2012 9:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra dosyć pyerdolenia!@zaraz będzie;-D więc tak wczoraj DT Obwody: 4 / powtorzen: 15 Przerwa 60,55, 50sek Good morning 35 (+5) Wyciskanie sztangielek na plaskiej 10 Woodchop 10 Wypady w tył 40 bz Sciaganie drazka szeroko 25 suplementy o3, cla, enzymy, tran skandynawski (cytrynowy):-D, mzb, wit C, miska trzymana na 1700kcal pomiary /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d32f33c92dde402eaed682fe5992978e.jpg

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2012 1:14:20 PM Liczba szacunów: 0
  • wróciłam%-) jestem jak nowo narodzona. nocki się skończyły, odpoczęłam, miska trzymana, nic już nie boli wczoraj DT aero 25min + brzuchy 2ćw. 3x20 suplementy: probiotyki, cla, enzymy, tran, vit C, miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/967f473b759d4bb2b7c2c50ab04fa507.png Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-09-04 16:37:37

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2012 4:37:13 PM Liczba szacunów: 0
  • zaległe wypiski pt 5.10 aero 35min suplementy: o3, wit C, centrum, probiotyk, Mg, mzb, miska: 1. owsiane, olej kokosowy, białko 2. masło, 4 jajka, warzywa-->omlet 3. ryż, indyk, olej kokosowy 4. j.w 5. jakaś ryba..seabass bream, warzywa =============================================================== sb 6.10 1. bułgarski 3x8-10 na noge 1min 6kg jedna seria. kolano pobolewa jeszcze, 2. uginanie nog lezac 3x10-12 1imn - 3. wiosło jednorącz w oparciu o ławke 3x10-12 na ręke 8, 10, 10 4. rozpietki 3x10-12 6, 6, 8 5. unoszenie ramion przodem 3x10-12 2, 5x4kg 5x4kg 6. uginanie ramion na modlitewniku 3x10-12 6, 6, 6, 7. czachołamacz 3x10-12 4, 5, 5 miska jak z pt, tylko ost posiłek białko ===================================================== wczoraj miał byc bieg ale deszcz padał cały dzień i pokrzyżował mi plany. miski nie wpisuję, bo pojadłam śliwek i reszte dnia spędziłam w toalecie@-|%-) ===================================================== dziś 8.10 jest i będzie miska 1. owsiane 100g, białko 30g, olej kokosowy 10g 2. sałatka---> jajka 4, ryż(w sumie cały dzień 125g), warzywa, olej kokosowy 10g 3. j.w 4. indyk 130g, olej kokosowy, ryż, warzywa 5. j.w 6. białko suplementy: o3, witC, probiotyk, mzb, centrum, d3 trening zrobiłąm jak poprzednio. wszystkie sztangi były zajęte. wstrzymanie 2 sek 1. bułgarski 3x8-10 na noge 1min 10x 10, 10, 10#-P 2. uginanie nog lezac 3x10-12 1imn 10x15, 9x20, 8x20 3. wiosło jednorącz w oparciu o ławke 3x10-12 na ręke 8, 10, 10 4. rozpietki 3x10-12 6, 6, 6 6. uginanie ramion na modlitewniku 3x10-12 6, 6, 6, 7. czachołamacz 3x10-12 4, 5, 5 Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-10-08 23:51:37

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2012 8:00:24 AM Liczba szacunów: 0
  • DT 9.10 napisze tylko taki komentarz...jestem gamoniem{{:-(%-)wkurzało mnie już moje cienkie WL i zaczęłam męczyć filmiki. no i dzisiaj jakoś poszło. po raz kolejny udowodniłam sobie, że lepiej jak nie myśle w czasie ćwiczeń. w przysiadzie tak samo. z 60 usiadłam, było cięzko, ale czułam, że mogę jeszcze. usiadłam po raz 2gi i ch.y. zaczęłam gapić się w lustro i obczajać czy dobrze technicznie i już nie wstałam:->@-)ehh trening 1. przysiad 4x8-10 2min przewy 40, 50, 1x60 1x60 2. wyciskanie 4x8-10 20, 25, 7x30:-D, 2.5x35 3. przyciaganie drązka wyciagu dolnego do mostka 4x8-10 przytrzymać na 2sek 40, 50, 60, 5x70 4. wyciskanie sztangielek na barki 4x8-10 7, 7, 5x10 5x10 suplementy o3, mzb, wit C, centrum, d3, miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2c006417b054436ebb9ae2ec39c8a00e.png Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-10-09 20:16:20

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2012 8:13:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Obli dojadłam. Tak jak sobie założyłam jest za mało. Jestem ciągle głodna@-) Od rana do ok 15 muszę jeść średnio co 2 godz bo ciągle głodna. Było i będzie na pewno ok 2000 kcal. Tylko nie wiem z czego dołożyć? Najwygodniej mi B i T. Iza jeszcze jedna sprawa mnie męczy. Ciągle moje plecy, w sumie teraz plecy i biodra. Jak chodzę dłużej niż pół godz czuję ucisk w biodrze na lewą noge. Wczoraj jak biegałam bolało mnie biodro po lewej stronie, tak jakby skurcz łapał. Dziś jak chodzę boli cały czas. Kiedyś fizjo powiedział mi, że prócz skoliozy mam jedną nogę delikatnie krótszą@-|może być jakieś powiązanie? Są jakieś ćw, żeby załagodzić i zapobiec? Zapisałam się do lekarza, ale tu w uk za wiele się nie spodziewam po wizycie. Wczoraj 30.10 DT bieg spokojny 40min miska taka jak dzień wcześniej + śmietana 18%, 30g + ser gouda tłusty 60g suplementy brak dziś 31.10 DNT miska wyjazdowa, czysta, nieliczona suplementy tran, mzb, wit C, probiotyk, d3 aa i co jeszcze miałam dodać...po odstwieniu hormonów czuję się jakby mnie ktoś obuchem w łeb walnął. zero koncentracji, zmęczenie, no i dziąsło zaczęło mi krwawić1szy raz w życiu@-| sypie się chyba%-) Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-10-31 15:08:36

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2012 3:07:02 PM Liczba szacunów: 0
  • wczorajsza wypiska 1.11. DT 1. przysiad 4x6-8 8x25kg/30kg/ 8x40/45 5x47,5 2x50#-P 2. RDL 4x6-8 8x30/35/40 5x45 3. wykroki dalekie 3x12 #-P 4. uginanie leżąc 3x10-12 12x 17/20 8x22,5 5. przywodziciele 3x15 15x15/20/25 6. pompki 2x max rece na podw. x12/ męskie 4 1. po przerwie cięęężko szło 2. zapomniałam rękawiczek i pasków, sztanga wypadała 3. tu to w ogóle nie było szans żeby zrobić. nogi mi się załamywały. próbowałam na koniec treningu zrobić 6kg ale to samo 4. ciężko szło. przy większym ciężarze, napinałam się i bolały łydki suplementy tran, wit C, mzb, probiotyk, d3 miska to jest w sumie miska dzisiejsza, przerobiłam ją. ale zamiast wątróbki był indyk, więcej oliwy i zamiast chleba były owsiane /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ec6e3ec72bf742bab5386897766e5b41.png +gruszka:-) Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-02 08:29:48

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2012 8:27:44 AM Liczba szacunów: 0
  • 4.11 DNT miałam pobiegać, ale deszcz cały dzień pada suplementy tran, cla, d3, wit C, probiotyk, mzb, miska nieliczona 1. owsiane, białko, kakao ciemne, słodzik 2. banan, garść migdałów 3. kubek rosołu 4. ziemniaczki, łosoś, oliwa, szparagi, jabłko 5. 3 plastry pieczonej wołowiny Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-04 20:26:12

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2012 8:25:21 PM Liczba szacunów: 0
  • 5.11 DT 1. przyciąganie drążka góra 3x15 15x 20, 20, 25 2. arnoldki 3x15 15x 4, 6, 13x6 3. rozpiętki ze sztangielkami 3x15 15x 4, 4@-) 8x6 4. drążek dół 3x10-12 10x 15, 15, 7x20 5. pompki odwrotne 3x 10-12 12, 12, 10 szybki trening w przerwie%-)ale ręce wymęczone. chciałam pompki na koniec zrobić, rece się załamały w łokciach i taki był finał suplementy tran, cla, mzb, probiotyk, wit C, multiwitamina, d3 miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/05c5e5d65c0f48b1994c2dc65b9ecd53.png

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2012 8:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • 8.11 DT 1. Push Press 4x6-8 8x 20/20/21,5/21,5 2. wyciskanie leżąc 4x6-8 8x25 6x27,5 4x30 2x35 3. wiosło sztangą 4x6-8 8x30/35/37,5/40 4. rozpiętki ze sztangielkami 3x10-12 - 5. wznosy z opadu 3x12 12xcc/5/10 suplementy:wit C, mzb, probiotyk, miska 1. owsiane, białko 2. migdaly, jabłko 3. ryż, kura, oliwa 4. j.w trening 5. banan, białko 6. ---> 4 7. 2 jajka, masło 8. odżywka nie nagrałam filmiku. nastepna szansa we wtorek:)

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2012 4:30:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 11.11 DNT miska czysta nieliczona suple jak zawsze ==================================================================== 12.11 DT 1. przyciąganie drążka do brzucha w siadzie 3x12 12x 15/15/15 2. uginanie naprzemienne ze sztangielkami 3x10-12 12x 4/6 8x6 3. unoszenie sztangielek bokiem 3x12 10x 4/4/4 4. rozpiętki ze sztangielkami 3x10-12 12x 4/6/6 5. wyciskanie na barki 3x10-12 10x4/6/8 + brzuch wymiennie co trening obwód/siłowo 3x3/20 suplementy o3, mzb, probiotyk, wit C, d3, miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/37ecedd0b166499fa60c17b545a63945.png Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-13 14:39:10

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2012 7:01:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 15.11. DT 1. Push Press 4x6-8 8x 20/20 6x25 5x25 8x 20/20/21,5/21,5 2. wyciskanie leżąc 4x6-8 8x27,7 6x30 4x32,5 3x35 8x25 6x27,5 4x30 2x35 3. wiosło sztangą 4x6-8 8x35/37,5/40/42,5 8x30/35/37,5/40 4. wznosy z opadu 3x12 12xcc/5/10 bz 35min aero progres we wszystkich ćwiczeniach%-) suplementy o3, mzb, wit C, d3, probiotyk miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1d92323b54504d328fb7d9a9d5c27b42.png Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-15 21:05:53

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2012 9:04:40 PM Liczba szacunów: 0
  • DT 19.11 1. przyciąganie drążka do brzucha w siadzie 3x12 nie miałam czasu, maszyna ciągle zajęta, przerzuce to do następnego treningu 2. uginanie naprzemienne ze sztangielkami 3x10-12 6/6/8 3. rozpiętki ze sztangielkami 3x10-12 6/6/6 8ki zajęte były}:-(( 4. wyciskanie na barki 3x10-12 6/6/6 j.w + brzuch 2x2x20 suplementy o3, mzb, probiotyk, d3, wit C miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/687a2d65305b4c32bc799e4dd973409c.png

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2012 6:35:47 PM Liczba szacunów: 0
  • 20.11 DT 1. przysiad 4x6-8 zmieniony na podwójne dno 35/40 5x42,5 2x45 2. MC 4x6-8 40/50/60 5x65 3. wykroki dalekie 3x12 10 9x14 5x15 na reke 4. przywodziciele 5. odwodziciele 6. pompki 3xmax 13x na podwyższeniu 10x na niższym podwyższeniu 7x męskie spróbowałam dziś no-explode 2.0 1,5 miarki. efekt na początku przerażający trochę, mocne pobudzenie;-D ale jak zaczęłam ćwiczyć dawało niesamowitego kopa i siły. trening ciągle modyfikuje. dopasuje tak, żeby 2x w tyg były ćwicz ze sztangą i reszta sztangielki i maszyny. takie warunki na siłowni suplementy:o3, mzb, probiotyk, wit C, d3, no-explode miska w sumie nie bede wklejać. jest jak zawsze;-)

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2012 10:42:07 PM Liczba szacunów: 0
  • zaległości przedwczoraj 21.11 DNT wczoraj 22.11 DT 1. Push Press 4x6-8 20/20/25 5x27,5 coś tam dołożę 2. wyciskanie leżąc 4x6-8 5x30 3x32,5 2x35 1x37,5 w końcu:-D powtórka 3. wiosło sztangą 4x6-8 40/45/50/55 a tu progres bardziej chyba psychiczny%-)dokładka 4. GM 3x15 20/20/25 dokładka 5. wznosy z opadu 3x12 cc/10/10 zostaje +30min cardio 15min bieg, 15min rower progres we wszystkich ćwiczeniach suplementy o3, probiotyk, wit C, mzb, d3, no explode miska wyjazdowa 1. owsiane, cynamon, 2. ryż, oliwa, indyk pierś 3. orzechy brazylijskie, jabłko trening 4. białko, banan 5. jak 2. 6. ryż, 2 jajka, oliwa 7. białko Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-23 08:09:18

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2012 8:08:10 AM Liczba szacunów: 0
  • 28.29.11 DNT wczoraj planowany, dziś nieplanowane DNT ze względu na to, że zrezygnowałam z hormonów mierzyłam temperaturę. okres się spóźnił ok 10dni ale dobrze, że się pojawił. tak ok 15go miałam straszne bóle brzucha. tak jakby jajeczkowanie??@@-)na to by wychodziło. dziś nie czuję się na siłach żeby zrobić porządny trening. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4eeb2afd32944551b08159555a09619a.jpg suplementyo3, mzb, wit C, d3, probiotyk, melisa, dziurawiec miski /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a75af92768f841fba6a78fd8c872b6ec.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8cb0e98b122c49c49f65c41b372b64c4.png ostatnio jem na śniadanie owsiane+odżywka Dymitaize Blueberry Muffin...MMMMMMMMMMM...niebo w gębie:-D jak kaszka manna z dzieciństwa%-) Zmieniony przez - mariolka08 w dniu 2012-11-29 15:43:16

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2012 3:37:33 PM Liczba szacunów: 0