SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zapalenie okostnej (golenie)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Skład w 3 kapsułkach: glukozamina (1000 mg) kolagen (750 mg) Wit. C (400 mg) MSM (750 mg) Boron (1500 mcg) jednak ma:)) <<<Champions are Made Not Born>>>

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7103 Data: 8/22/2003 11:21:59 PM Liczba szacunów: 0
  • karnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zgadzam sie ze stassi, jak juz sie intensywinie opalisz to potem wystarczy ci raz na jakis czas aby to utrzymac, ja chodze raz na 10dni na 15min, ale na b. mocne lampy i utrzymuje mi sie w 100%.c A samoopalcze odradzam, za duzo z tym zachodu, a zanim sie caly posmarujesz to dlonie zdażą ci sie "opalić" w taki sposob ze szkoda gadać. Pozdrawiam. Qba

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 9522 Data: 3/23/2002 2:19:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch w HST w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    od siadów i m.c. raczej dobrej kostki sie nie zbuduje ;) potrzebna jest dodatkowa stymulacja, wiadomo że ich udział jest duży ale to nie to samo co atakowanie stricte brzucha

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 7/31/2011 1:00:20 PM Liczba szacunów: 0
  • moje dylematy...

    Post
    Trening w domu

    C.R.A.S.S Tylko powinszowac aktywnosci, checi i zapalu. Calkiem prawdopodobne ze tych kilka pompek czy podciagniec nie doda Ci 20 kg na lawie, ani nie napompuje monstrualnie klaty. Ale... utzyma Cie sprwnym na wieki-wieków. Tak trzymaj! Pozdrawiam, " It's kind of fun to do the impossible" - Walt Disney "Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will" &#8212; Mahatma Gandhi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2962 Data: 1/14/2004 1:54:43 PM Liczba szacunów: 0
  • bieg na 1km

    Post
    Inne dyscypliny

    Pływanie, tabaty i inne ... pewnie pomogą ale będzie to bardzo znikomy progres w biegu na 1km i ja bym odpuścił myśląc że to pomoże. Jak już boisz się zimna (a wystarczyło by już 2-3 razy w tygodniu wyjść w teren po min. 30 min pod warunkiem odpowiednio ułożonego treningu aby wiosną biegać już 1km w 3,30 min a może i szybciej) rób skipy c, b, a, w miejscu przez 1 do 4 min każdy w kilku seriach 3-4 razy w tygodniu. Ćwiczenia które mają pomóc muszą przypominać bieg. Jak mieszkasz w bloku biegaj po schodach. Kolego tylko nie trochę pobiegać,... trochę to może pani w średnim wieku która chce zgubić kilogramy a nie ktoś kto chce biegać kilosa w 3 min to naprawdę trudne aby z poziomu powiedzmy 4 zejść na 3 min. Weź trampki i idź sprawdź ile tak naprawdę pobiegniesz. I mała podpowiedź to 2 i pół kółka na stadionie :) Zmieniony przez - AIE w dniu 2013-10-31 11:43:00

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1227 Data: 10/31/2013 11:39:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Capoeira

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ile m-c kosztuje ?? "Kiedy z kims rozmawiam, patrze mu prosto w oczy, i wtedy wiem ze jego slaba psychika wysyla maila do nadciagajacej kupy ze spotkanie jest w dupie"

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 9/8/2001 12:07:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ulozenie planu..

    Post
    Trening w domu

    dziekuje za szybka odpowiedz. Mam 20 lat..dobry staz treningowy. mam przyzwyczajone miesnie do tego typu zadan. zamienie pare tych cwiczen z treningu domatora. jednak uparlem sie by robic te cwiczenia codziennie poniewaz nie sa one tak intensywne i nie pracuje wtedy na duzych ciezarach tak jak na silowni.Wybralem ten plan za ktory ci bardzo dziekuje bo wczesniej go dokladnie nie przejrzalem. Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. wykluczylem pare punktow, a mianowicie: 5,9,11,12. Wykluczylem pkt 5 gdyz wydaje mi sie to zbyt proste cwiczenie. musiałbym zrobic sporo ruchow by sie zmeczyc:)a 12 zastapie kijem,2 taboretami i bede sie podciagal na tym kiju:) reszte ze wzgledu na stosowanie a6w. dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 792 Data: 11/22/2008 11:13:51 AM Liczba szacunów: 0
  • prolo + bold + meta ?

    Post
    Doping

    pisze C przecież, że bold za krótko

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 907 Data: 7/20/2009 9:07:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Kretyna skutki uboczne..

    Post
    Odżywki i suplementy

    spada odpornosc mi juz z poczatkiem cyklu , zwlaszcza w zimie bardzo latwo o chorobe witaminy mineraly + dodatkowa porcja vit c + czasami jakies ******ly w stylu echinacea i jest git

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 5/25/2008 12:13:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Objętość w treningu siłowym do Sene

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Knife korzystając z okazji podepnę się pod temat bo mam problem z rozłożeniem treningu opublikowanego przez Ciebie na BF. Jest to trening Romana Szymkowiaka z tym że chciałem go trochę zmodyfikować: Poniedziałek przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 Przysiad przedni x/6,5,4 wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 wyciskanie wasko x/5,4,5 poręcze x/5,5(zamiennie z rozpiętkami) brzuch x/10,4 rozciąganie Środa Martwy ciąg sumo (moja preferowana technika) 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c Klasyk x/5,5,5 drążek 8,6,5 skłony ze szytangą x/6,6,6 ( to chciałem robić zamiennie z klasykiem) brzuch x/10,4 rozciąganie Piątek Przysiad klas 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 wykroki x/ 6,5,4 wyciskanie klas 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 Wyciskanie barki przód 8,8,8,6 barki środek 8,8,8,8 barki tył 8,8,8,8 brzuch x/10,4 rozciaganie Generalnie rozpiska pasowałaby mi bardziej pod 4 dni mniej intensywbych treningów z tym ze nie mam jak wcisnąć w 4 dniową rozpiskę nóg. Będę widzięczny za podpowiedź jak to wklepać na 4 dni w tygodniu oczywiście w grę wchodzi pon,wt,czw,pt jeszcze pozostaje kwestia progresji. ponieważ już na pierwszym trningu wchodzimy na 90% ( ja planowałem np 80%) jak dokładac kolejne obciążenia w okresie kolejnego cyklu (tygodnia) Zmieniony przez - patryk6662 w dniu 2011-09-18 16:48:14 Zmieniony przez - patryk6662 w dniu 2011-09-18 16:51:32

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5151 Data: 9/18/2011 4:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna + dekstroza = CUKRZYCA ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ban jak c]-[uj

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3240 Data: 6/18/2008 2:49:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o w c*pe jaka dieta powodzenia, dorzuc tylko kapsy omega-3

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 8/22/2006 11:47:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    multitabs,vit c,magnez+b6,zincas forte,aspargin.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 8:06:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Codziennie to omega 3, zen szen, 1g wit.C, 3-4 kawy.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 9:19:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Vigor Complete, Zeń-szeń, Ginko-biloba, Alitol, witamina C, Aspargin, Cerutin, B-compositum, Vittella Multiwitamina, Vittella Magnez, Zincas Forte, witamina B6, beta-karoten, lecytyna, tran, Green-tea, Pue-erh, kreatyna, tauryna.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 1:37:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    omega 3, wit. C, filomag b6 lub zma.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 4:53:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tauryna, tribulus, zma, kreatynka, maxivit, beta karoten, wit c............chleb z pasztetową i musztardą..

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 11:30:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Co szamiecie non stop?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moje kondolencje dla łykających ciężką kase codziennie. Ja multitabs, omega 3, wit c i dużó wody.Jem co popadnie teraz, kanapki, ciastka, jakies białko, czasem obiad czyli ryby kura i ryż kasza, fast foody typu pierś i frytki.I sram na to ciekłym kałem i wam też radze. I zap*****lam od switu do nocy i nei chce mi sie trenowac-włąsnie przerywam cykl siłowy bo nie mam motywacji. I sram na to. Jutro jade do Krynicy do hotelu Spa na weekend z pełnym standardem i tez mam to w dupie. Nie rosnę i się z tym godze ze już wiekszy nie będe ale kogo to obchodzi poza chorą dziecięca manią wielkości. Ruchac mi sie chce. Narazie.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5732 Data: 4/21/2005 11:58:07 PM Liczba szacunów: 0
  • warzywa mrożone a świeże

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Straty witaminy C sa do ok 15%.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 8541 Data: 2/24/2007 10:05:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Reakcja na suple

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak znajdziesz u niego jakies male biale tableteczki wielkosci wit. C to zrób fote i wrzuć na forum Jak np sie kapie to staraj sie go namowic zeby umyc mu plecy Obserwuj barki, tylek, nogi itd (może gdzies sie kuje), albo rzeczywiscie podjaral sie ze kupil sobie kreatyne, wegle i bialko w proszku Zmieniony przez - serwient w dniu 2006-10-19 10:48:30

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4313 Data: 10/19/2006 10:47:47 AM Liczba szacunów: 0