SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w i t a m s p a m b r a c i a !

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2006 10:55:27 AM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam!!! Nie jestem dzisiaj w dobrym nastroju, bo KUR*A konto moje konto w kopie sie zje*alo!!!No KUR*A!!!Na szczescia muze i reszte mialem na wspólnym dysku, jak bym mial na pulpicie to by sie ku*wa wszystko poszlo ****c!!!Ale na pulpicie mialem linki(tez strata, bede teraz musial z nowu szukac)!!! JA PIER*OLE!!! Ps.Seba ja sciagalem wszystko co [...]

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2006 2:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hehe psone jest nie wiem na oko 3x stabilniejsza niz ps2. To pod jakim katem ja stawiasz czy poziomo czy pionowo w ps2 nie powino miec znaczenia, no wlasnie w tych 1 wersjach nie mialo znaczenie w ps2 slip wszelkie odylenia od normy= potencjalne z***anie lasera. Ja na twoim miejscu kupilbym psp mozliwosci tkaie jak ps2 = gry b podbne nie wiem czy [...]

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2006 9:36:34 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kuniu jak to mlodzi mowia ch c w du pe : P

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2006 3:23:06 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kojak, kazdy tak mowi jak ma deficyt w d.u.p.a.c.h Yarek to Ty mlody chlopczyk jestes zatem , skoro studia zaczynasz kurde no

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2006 10:31:24 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ch** z ta ankieta poagdajmy o temacie rzeka czyli co by tu zrobic by byc szczelsiwym jakies propozycje?:d moja a) miec osobe ktora sie kocha b) oprucz osoby z pk a) wypadlo by miec tez zone=/ c) hajs hajs hajSSSS d) miesnie! e) miesnie

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2006 11:14:51 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    transwestyci sa mezczyznami przebierajacymi sie w kobiece lachy- wiec oni chyb a nie chodza do ginekologa - na co dzien to "normalni" faceci , co innego transseksualisci po zmianie plci. Ciekawe gdzie chodza dziwadla z c.ipka i k.utasem jednoczesnie , nie potrafie rozumem pojac tego wybryku natury.

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2006 12:00:12 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pozatym wiesz ze to moj post to nie znaczy ze mam prawo do czego kolwiek, ja porpostu chamem jest i umiem to robic xD Jak umpre to zamiast Rip na mogile wygraweruja mi Born to be ham xD

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2006 5:28:06 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zamiast **** mialo byc c.i.p.a

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2006 11:20:07 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ***ac wakacje, ***ac wakacyjna milosc, ***c wakacyjne plazowanie, ***ac wakacyjne imprezy, ***ac wszystko co zwiazane z wakacjami...kurvaaa

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2006 12:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j moge skomentowac 2 wielkich bykowatych nie wiem ze 40-43 w bicach co najmniej mialo si tluc na przerwie jzu CAŁA szkola sie zebrala w kółko korytarz zapchany oni zdjeli koszulki jzu podchozda i teksty typu co co c chcesz w ryuja za prosty masz nos? itd i se poszli

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2006 12:02:24 AM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja raz kopnalem nauczacielke od polskiego glanem w piszczel!!! Nachylilem sie po plecak bo juz byl drugi dzwonek na lekcje i nagle czuje ze ktos mnie zaczal gilgotac(c*uj nie wiem jak powiedziec, my mówilismy z kolegami "sczapic") pod zebra(wiecie gdzie , nie wiem jak okreslic to miejsce! Myslelem ze to jedna glupia i gruba kolezanka z [...]

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2006 1:00:24 AM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    c.h.u.j.e.m

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2006 5:24:14 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WItam Hahhahahhahahahahaah kojak ty ****a a ty cos wyskoczyl jak Filip z konopii!!! Chcialbys nam c*h**e w dupy(nie w dupe bo mamy wiecej tych dup) wsadzic? Wiedzialem ze jstes gejem, ale zeby prponowac seks tak nie kulturalnie? Teraz panowie macie dowód co to tego slubnego zdjecia kojaka, ze test to prawdziew zdjecie!!! Bede pózniej!!!

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2006 11:34:56 AM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    curwa... niezałapałem sie..:C musiałem kutwa czekać bo niemam abona.. ehh

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2006 10:19:10 AM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej kurfa jak sformatować dysk twardy w windowsie Xp? bo mi nie działa format C: ****a xp mam 1 raz i siedze juz 2 dni na trybie awaryjnym z obsługa sieci

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2006 4:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wsadzasz XP do CD i dajesz reset i dajesz rozruch z CD i sam sie instaluje potem ustawiasz format partycji C: i instalujesz bąć możesz ściągnąć partytionmagic zrobić sobie 2 dyskietki startowe ... wsadzasz pierwszom do stacji reset łąduje sie pisze wsadz 2 wsadzasz i wyskakuje program graficzny ładny i przejzysty z partycjami i miejscem na dysku [...]

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2006 4:57:54 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no tak samo jak meza czy jeden osiem **** nazwaz raperami to jest zbrodnia !!!!!!! nie wiedzialem ze c w e l jest zabronione Zmieniony przez - rapeross w dniu 2006-08-30 17:13:24

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2006 5:12:24 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ogólnie ***AĆ POLSKE E B A Ć P O L S K E

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2006 11:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gandalf_88 jak wbiles do spam postu by soow nalap[c to na wstepie mowie *******laj !! a na***alem sie 2 naleqwkami , piwem i absoluta na 4 o***alismy

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2006 2:14:47 PM Liczba szacunów: 0