SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/1044520_618790841466966_1531668297_n.jpg

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2013 10:13:57 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    To zdjęcie mnie po prostu rozwaliło 88-O https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1001468_574408122582488_351232860_n.jpg 2. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q71/1002076_10151662509808641_79983125_n.jpg 3. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/421665_626729390671878_1831328008_n.jpg 4. /SFD/Images/2015/9/15/f083ea4771b3422a938eb6365345e232.jpg Zmieniony przez - mainche99 w dniu 2013-06-29 22:54:04

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2013 10:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1509209_347430315400012_742908602_n.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1017311_10152031622127605_1433827879_n.jpg https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1549366_248713038623037_1829081650_n.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/q71/1601128_10152033759582605_1430674215_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/q71/1526082_636153096421614_1166593513_n.jpg Zmieniony przez - desss w dniu 2014-01-18 10:32:57

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2014 11:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/10325774_638674286220909_4727337600445229719_n.jpg

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2014 10:51:21 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/10313423_699304670130469_2108445351671488272_n.jpg https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/10268411_881051815244747_2334300157317144249_n.jpg https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/10365927_659013100832683_4369313382018929810_n.jpg

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2014 5:30:50 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/10462921_721230341277465_450132811650735119_n.jpg

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2014 10:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10606405_712354562165203_3737638149892603034_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10600479_712202125513780_3771629897188219818_n.jpg

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2014 8:57:08 PM Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10460453_451744911629618_8496169794320838824_n.jpg?oh=ad9beac7c4f379ef9ac5678d2cccf9a7&oe=54BF3FFB&__gda__=1418443082_5bd6d42a9baafb7482d93fd29e1c2a8e https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10358735_770060719727760_1075326788356145169_n.jpg?oh=5e386a35602ac715e9306e406660264c&oe=548F5B54&__gda__=1422440413_a4f183fc89b88dfae21057fe7e007aa0 https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10660150_935352379825497_5762311641072799164_n.jpg?oh=ac7ec4df028b57accf4263f6b17036e7&oe=54BA3301 https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1150935_1010816668934927_982671917257888450_n.jpg?oh=9091991bc0dc4e8e88b051a70679e7e4&oe=54BD34DC

    Odpowiedzi: 1020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2014 7:22:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Reo92/blog/walka o siłę i wygląd

    Post
    Trening dla początkujących

    Witamy Wydrukuj to Mamie, niech się zapozna. (niżej art) Z odzywki białkowej możesz zrezygnować. Wklej co jesz dokładnie, popatrzymy co się da zrobić ---------------------------------------------------------------- Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. ------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 830 Data: 4/3/2008 4:02:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [KONKURS] NAJŁADNIEJSZA PUPA SFD

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    dogodzić wszystkim się nie da, ale wkur****c wszystkich to już żaden problem :-D

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2014 2:16:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrot do formy i rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    AEROBY Po kazdym treningu silowym zamierzam wlaczyc trening kardio od 20 minut (minimum) do 1h (maximum) roznej czestotliwosci i w zaleznosci od tego jak bede sie czul po treningu z obciazeniem. W sklad wchodzi: a) bieg interwalowy b) elipsa ( przy wiekszym zmieczeniu treningiem silowym) c) spinning (raz w tygodniu)

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 5648 Data: 9/2/2011 8:32:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrot do formy i rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    widze ze kazdego lapie przezembienie :( ja polecam ladowanie witaminami C (jadlem ich okolo 10 na dzien- pomysl Shitmana xD) w dodatku obniza kortyzol :PP

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 5648 Data: 9/19/2011 7:26:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    flex1976 uwierz, że nie pokryjesz witamin z jedzenia, musiałbyś chłonąć tego nie wiadomo jak duże ilości. Pracuję między innymi w branży z owocami, warzywami itd więc wiem co mówię. W dawnych czasach owszem łatwo było wyciągnąć witaminy z warzyw i owoców, teraz stanowczo nie, dodatkowo są zanieczyszczone toksynami różnymi. Większość ludzi nie jest świadoma co się używa do pryskania owoców i ILE co jest ważniejsze. To tyle ode mnie co do witamin z naturalnych form. Polecam witaminy z firmy Now Foods, świetna kompozycja witamin i minerałów, 2 kapsy dziennie ale 1 kaps starczy plus oczywiście warzywa i owoce w ciągu dnia. Wit C polecam np z treca strong plus lizyna, synergistyczne działanie ;) zamiast żeń szenia polecam range 66 olimpu (zapoznaj się z produktem) ZMA kup jak już na prawdę potrzebujesz, przy 3 zmianowej pracy bądź przy na parwdę bardzo ciężkich i częstych treningach, masz problem z regeneracją i mocno regeneracyjnym snem (ZMA masz wielki wybór sam stosuje kolejne aktualnie z Olimpu, chwalą bardzo z firmy tested). A jak nie to polecam na początek zwykły magnez kupić jak masz braki najlepiej i najtaniej z olimpu wyjdzie. Jak chodzi o wit b, lepiej kup cały kompleks, najważniejsze by były to formy metylowane. Co do testosteronu się nie wypowiadam, nie stosowałem, ani nikt w moim gronie. Lepiej dorzucić sobie jeszcze np omega 3, d3k2. aakg między innymi na poprawę snu i wiele jej zalet zdrowotnych (to tak bardziej ciekawostka) bcaa raz dziennie herbatka z czystka Mam nadzieję, że pomogłem! :) 5

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 9142 Data: 3/23/2017 9:22:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    W Twoim zestawie brakuje najwazniejszej z witamin... D3... A... witaminę C w takiej dawce bym olał. Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-03-24 11:18:18

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 9142 Data: 3/24/2017 11:17:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oczywiście nie mam zamiarów walić takich ilości wit C ani żadnej innej.

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 9142 Data: 3/24/2017 8:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czyli trafiłem :-) Może jednak na początek będę brał 5 kr ? Słyszeliście o wit C liposomalna ? Ponoć najlepsza ale i kosmicznie droga forma. Zmieniony przez - OTTO w dniu 2017-03-26 19:27:01

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 9142 Data: 3/26/2017 7:23:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Białko konopne 74 bv, też nie rozdzielajmy jaja na samo białko, bo odżywka konopna również nie zawiera w sobie samego białka :-) . Fruktoza w niewielkich ilościach jako uzupełnienie glikogenu wątrobowego jak najbardziej. W korzeniu masz na 100 g - 40 mg wit. c, więc średnio. Jeśli chodzi o tą zawartości wit. d w chlorelli to raczej ciężko, producent nieźle poleciał :D Przy suplementacji D3 wypadałoby jednak pamiętać o jedoczesnym ładowaniu A i K2, działają synergistycznie. Jedna witamina bez drugiej nie działa tak jak powinna. Karotenoidy w niskiej ilości są przetwarzane do retinolu i później wchłanialne jako wit. a, więc raczej też kiepskawo z tymi źródłami, które wymieniłeś. Ze źródłami wit. d spoko, tylko teraz pytanie, czy cyklicznie jedząc sporą dawkę ryb, naprawdę okaże się to OK ze względu choćby na metale ciężkie, a dwa, znowuż ile tej witaminy się wchłonie i czy przypadkiem nadal nie będziemy mieli niedoborów :-)

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 9142 Data: 4/14/2017 10:22:15 AM Liczba szacunów: 0
  • redukcja 10 kg w 7 miesięcy

    Post
    Ladies SFD

    Jak ankieta częściowa to i pomoc częściowa. Dałam Ci linki do lektury obowiązkowej, tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Na redukcję to na białko przygotuj się w okolicach 120 węgli 150. Kalkulator BMR nie jest wyrocznią. To jeszcze dodam: HIIT 5 razy w tygodniu na bieżni? To jakaś fanaberia... a) na bieżni nie robi się żadnych interwałów, nie wspominają o HIIT - bieżnie narzuca tempo - więc albo bieganie, albo orbitrek albo wioślarz jak znasz technikę b) bez urazy, najprawdopodobniej nie jesteś w stanie wykonać HIIT poprawnie, do tego trzeba mieć wysoką formę i wytrzymałość - polecam na początek zwykły trening interwałowy. c) Interwały to góra co drugi dzień, nie częściej - 2 razy w tygodniu zdecydowanie wystarczy. Zmieniony przez - kitttie w dniu 2012-07-24 14:48:13

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3697 Data: 7/24/2012 2:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Muscular Development od Maja juz w Polsce!!

    Post
    Przegląd prasy branżowej

    Polowa tej gazety to reklamy, szkoda, tak jest niby bez cenzury powiedza czasami f u c k czy cos, rozpiszą jakiś cykl bez odbloku jak w ost magazynie typu 1-6 deka 400mg ew + anavar pirmidka od 10 do chyba 20mg...na koncu artu jest napisane ze odblok zbędny...ciekawe ciekawe, jakies ciekawostki tam sa, ogolnie nie wiem czy bedzie warta swojej ceny w polsce, lepiej wejsc na forum i pczytac

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 12:21:21 AM Liczba szacunów: 0
  • konkurs / mika

    Post
    Ladies SFD

    03-04-2013 cykl 1 tydz 1/1 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/53dc5475ec704e56bac936e23ad8c195.jpg Trening testowy: Po 1min każdego ćwiczenia, powtarzamy 3x wybieramy najlepszy wynik -thrusters 2x5kg 27/25/25 -SDLHP 20kg 17/16/16 -skoki do klaty 24/22/19 -PP 20kg 12/12/10 -skakanka 125/125/123 Suma: 205 cokolwiek to znaczy @-) Komentarzem do tego treningu mogłoby być :)) Chyba powinnam zrobić jakiś rozruch zamiast brać się za treningi. Ponadto jedzenie godz przed też nie było mądrym pomysłem }:-( ale człowiek głodny to zły %-) Pierdylion przerw. Kilka razy leżałam na dywanie bo nie mogłam ustać na nogach tak mi się częsły a w ustach sahara ;-] W ogóle to nie byłam w stanie przy PP czy SDLHP ciągnąć całą minutę bo potrzebowałam odpoczynku @-| Trening naprawdę wygląda niepozornie. Tak sobie myślałam a trzasnę sobie w pół godzinki to tak zeszło mi @@-)trochę dłużej \-)%-) W ogóle nie wiem czy powinnam go zaliczyć @-| /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7f3c9c2eb4224e8e898d8f842065b7a1.jpg 130b 60t 170ww http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9c9a634cc72f04ba35/mika/dzien/2013-04-03 zielsko: brokuł, marchew, kalafior popitka: mięta, kawa, woda prochy: O3, ZMA, C, D3, E, beta karoten /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/822bdd0ae14742818b4d34030a6773a3.jpg Miska jak na razie ok. Głodu nie czuję. Brakuje mi tego czego nie wolno - standard ;-D Trening mi dał popalić ale myślę im dalej w las tym będzie lepiej \-) Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków i w przyszłości proszę o podtrzymanie na duchu :-D Na pewno tego nie będzie za wiele bo nie wiem czy nie porwałam się z motyką na słońce }:-( Zmieniony przez - mika w dniu 2013-04-04 23:11:15

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 13865 Data: 4/3/2013 10:08:28 PM Liczba szacunów: 0