SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • pytanie do odbloku po 6msc cyklu;)

    Post
    Doping

    redukcja /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/df1a7eb86b9b49cca8130ad44c9a489d.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4ca2cf0caa4c431392d8c65e66e07b9b.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bb4a25d3ee3c45f188bff41c9a8f2705.JPG Zmieniony przez - Tomasz.C w dniu 2013-08-24 14:35:09

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 8/24/2013 2:31:46 PM Liczba szacunów: 0
  • 400m help

    Post
    Inne dyscypliny

    2 miesiace to wcale nie jest dozo na taki dystans, pierwszy miesiac trenuj 3x w tyg a w drogim 4x (chyba w 2 mieisace sie nie przetrenujesz) Co do samego treningu to mozesz sprobowac cos takiego ... Rozgrzewa/ trucht rozciaganie itd jak na w-fie ... Interwały 200m, perwy taki czas jakim biegłes ostatni dystans 10x Skipy a,c 5x 100m Rozbieganie 1000m truchtu. i jeden raz w tyg 5km na 2x Zalezy na jakim poziomie jestes,bo jesli trenujesz juz to mozesz miec mniejsze efekty, a jesli dopiero to beda Twoje pierwsze treningi biegowe to masz szanse zrobic te 15 sec, jesli przepracujesz te 2 miesiace. Zmieniony przez - AlexIdol w dniu 2005-07-05 00:14:51

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 7/5/2005 12:08:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Najleprze aminokwasy!

    Post
    Odżywki i suplementy

    a polecacie brac proste i rozgałezione na raz? bo wszyscy daliscie nazwy rozgałezionych to c tylko te brac?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2273 Data: 4/30/2010 9:42:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Magnez ? czy przetrenowanie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Spróbuj teraz z witaminą C, powinno być dobrze !

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1598 Data: 6/25/2010 11:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie techniki konczace na silniejszego?

    Post
    Sztuki Walki

    no wlasnie w tym problem ze on ma od c***a sily i zapasu . Taktorova prubowalem nie dalem rady ,fakt mataleo musi dobrze wejsc , bedzie trzeba wykluczyc mu lapy tylk jak? tak sobie dzis pomyslalem o jakiejs dzwigni bezposredino na kark . w sumie to moglo by byc nie zle bo bedzie mial juz do wyboru albo klepac albo kontuzja ,

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2120 Data: 3/27/2011 4:47:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ok dzięki za odpowiedzi ;) właśnie bombarduje się wit c, polopiryną, paracetamolem, odpoczywam w domu cały czas i czuje minimalną poprawe od wczoraj ten Garlicin jak się wykuruje zaczne brać profilaktycznie, pytanie tylko co do dawek i czasu suplementacji ile caps i jak długo najlepiej go brać?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1444 Data: 1/22/2012 2:52:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witaminę c łykam apteczną i dostarczam również z diety, jem kiwi, pije dużo herbaty z cytryną i miodem wydaję mi się, że to dużo pomogło, samopoczucie teraz jest o wiele lepsze niż w sobote Biniu, widziałem tą dyskusje, czytałem też art na PB. Na pewno suplementacja Garlicinem przynosi korzyści jednak obawiam się, jak już ktoś napisał na forum Sławka, że przy dłuższym stosowaniu pot staję się bardziej nie przyjemny niż zwykle, na siłowni to mi by nie przeszkadzało, ale na treningach bjj może być trochę gorzej %-) Myśle też o cynku, nie zawsze mogę dostarczyć odpowiedniej ilości z diety. A czy ten pierwiastek przyjmowany zewnętrznie może poprawić kondycje cery, chodzi mi tutaj o lekkie problemy trądzikowe w wieku 18 lat?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1444 Data: 1/23/2012 4:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • EURO 2012 Czechy - Portugalia (1/4 Finału)

    Post
    Piłka Nożna

    Bez kitu wczoraj niewiele brakowało a Krzysztof Ronaldo by się rozpłakał %-) Murawa na boiskach 3 ligi jest w lepszym stanie niż wczoraj na stadionie narodowym tyle kasy poszło w.p.i.ź.d.z.i.e.c

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1603 Data: 6/22/2012 5:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Co O tym Myślicie???

    Post
    Doping

    dlaczego mam sie *****c???

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1877 Data: 6/7/2009 3:51:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na stawy aby zapobiec

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a z supli to kolagen, glukozamina napewno trochę pomaga,wit c możesz też używać maści fastum. Jesli jednak ostro boli to musisz zrobić sobie przerwe, albo ćwiczyć mniejszym ciężarem,no i rozgrzewka to podstawa. ------------------------------- NOSFERATU DZIAŁU "HUMOR" "Ciemność mym płaszczem,Księżyc drogowskazem..." Zmieniony przez - van damme w dniu 2004-01-26 14:32:58

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2196 Data: 1/26/2004 2:32:23 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy i zma

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Skutecznie hamuje nadmierny apetyt" ? A ja tu chce mase robi c :)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 3/31/2014 8:26:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Niech ktos ...

    Post
    Inne dyscypliny

    PONIEDZIAŁEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. Przysiady : to zależy czy wcześniej sie już do nich przykładałeś czy też rzadko ćwiczyłeś nogi. jeśli rzadko miałeś sztange na karku to naucz sie najpierw techniki 4x15-20 małym ciężarem. Ja polecam 3-4 serie po 7-9 powtorzeń ( pamietaj o 2 seriach rozgrzewkowych i jednej seri na dojście do ciężaru np. 2x15x50kg , 7x90kg , 3-4x7-9x125kg - tak było u mnie )Powtórzenia mają być dynamiczne ! Powoli schodzisz do momentu aż uda będą równoległe do podłogi po czym dynamicznie prostojusz kolana. Podłóż jakąś podstawke pod pięty. 3. wstepowanie na podwyższenie np. ławke. 3 x 6-8 powtorzen na noge. najpierw stawiasz prawa stope na ławce ( cała pow buta przylega do ławki ), lewa noga tylko do asekuracji ! tylko i wyłącznie prawa naga pracuje. potem zmiana nóg. to jest jedna seria. ja używałem ciężaru rzędu 50-80kg. zależało to od tego jak bardzo byłem zmordowany po siadach. 4. wyskoki kolana do klatki piersiowej 3x12-15 5. odbicia ze śródstopia 2x12-15 6. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 7. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) WTOREK rozgrzewka 5-10 min truchtu , rozciąganie i wymachy nogami. pare krotkich przebiezek. skipy 3x(A,B,C)x30-40m wieloskoki : 5x10-skok L-P 5x5-skok L-L 5x5-skok P-P stary z opadu 4-8x rozbieganie 3-4 x 60 - 120m ŚRODA jak masz dośtep do płotów można by było porodzić na nich szereg ćwiczeń. daj znać jak to u Ciebie wygląda CZWARTEK możesz sobie darować :) PIĄTEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. ćwierć siady : 3-4 serie. pamietaj że użyjesz znacznie większego ciężaru niż przy zwykłych siadach ! potrzebny będzie dobry pas. jak technika bedzie dobra to po każdym powtorzeniu będziesz cofał sie sam w tył. 3. wyskoki z półprzysiadu - zejście niejest tak głębokie jak do półprzysiadu ( nazwijmy to ćwierć siad ) poczym wybijasz sie na jakieś 20-30cm. podczas lądowania uginaj kolana ( może to wydawać sie oczywiste ale inaczej rozpierodlisz sobie kolana ) 3 serie po 6 lub 12 powtorzen. Sory za tak duży rozrzut ale wybierz co Ci pasuje najbardziej. załóż jakiś pas z pianki , dobre buty i dobre podłoże też niezawadzą ;) 4. wyskoki pięty do pośladków 3x12 5. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 6. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) Jak widać jestem zwolennikiem siły. Uważam jednak że sama siła nic Ci nieda, brak będzie tego przełożenia siły na skoczność. Tak więc dużo graj , ganiaj sie za tą piłką kiedy tylko masz na to czas. Suplementacja: *zestaw witamin - tu komentarz chyba zbębny *kreatyna - jesli to Twój pierwszy raz bierz 2x po 5 gram. Rano i przed treningiem. Przynajmniej dla mnie tak było najlepiej. Możesz także kombinować z fazą nasycenia. 5 dni po 20-30g. Twój wybór. *jeśli jesteś zaspany to wypij małą czarną . do tego jakies małe ciastko 30min przed treningiem niezaszkodzi z efedryną bym uważał * jesli Twoja dieta jest uboga w białko to naturalnie możesz je uzupełnić poprzez jakąś odżywke białkową. jest tego od za***ania na rynku... To by było chyba na tyle . Na razie nic wiecej mi niewpada do głowy. Jak masz pytania to wal śmiało. pozdrawiam marcin

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 6/5/2005 10:19:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina a pora dnia...

    Post
    Odżywki i suplementy

    1500 mg dziennie w 2 podzielopnych dawakch, do kazdej dawki dorzuc witaminke C. Bierz po posilkach np. rano i po kolacji.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 4/1/2004 2:38:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zarobic?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Szczerze ja w życiu bym nie poszedł robić za mniej niż 10 zł na godzine !!! jak mam za******lać po 5 czy 6 zł na godzine to wole iść z ziomem po 24 na jakąś budowe wy***ać jakiś cement czy wiertarki na budowach szczególnie teraz w c*** takiego sprzętu i nikt nie pilnuje ;p 5 minut strachu i 400zł w kieszeni ;] albo w dilere się zabaw ziomek lata z grasem i potrafi 900zł na 3 dzni NA CZYSTO dla siebie zarobić ... więc ja *******e taką robote !!! NIE ROBIE

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3440 Data: 6/4/2010 9:55:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Kac - Samopoczucie - Trening

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    magnez ,cynk ,witamina c i jakas multiwitaminka .sok pomidorowy ,rosolek mamusi, duzo wody (ale nie ognistej), spacerek na swiezym powietrzu i po kacu ani sladu a najlepsza metoda na kaca jest dzien wczesniej nie pic badz tez nie dopuscic do niego trening z przyczyn oczywistych raczej odpada pzdr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3769 Data: 12/29/2007 1:15:10 PM Liczba szacunów: 0
  • tabata 3 razy w tyg

    Post
    Trening w domu

    Raz w tygodniu tabata, w inne wybieganie, interwały i jakaś siła biegowa skipy a/b/c(poczytaj, bo sam dokładnie nie wiem na czym polega siła biegowa, ale mniej-więcej to jest to). Jeśli masz cały tydzień do dyspozycji to powoli wdrażaj każdy z treningów i możesz to łączyć tabata+bieganie+basen. np. Pon - Interwały Wt - Wybieganie Śr - Bieg jeśli masz możliwość to sprinty pod górkę Czw - Siła biegowa Pt - Wybieganie 45 minut stałym tempem Sb - Tabata Nd - Basen Nie jestem w tej dziedzinie specjalistą, jest tutaj odpowiedni dział dotyczący takich sportów jak pływanie/bieganie "Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe", to tam napisz temat i doradzą Ci jak trzeba. Zmieniony przez - WŚ w dniu 2014-05-10 13:12:05

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 5/10/2014 1:10:15 PM Liczba szacunów: 0
  • uodpornienie organizmu

    Post
    Doping

    Osobiscie spotkalem sie z frontalem 2-3g witaminy C (w aptece do rozpuszczenia).

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3838 Data: 9/23/2006 7:47:20 PM Liczba szacunów: 0
  • uodpornienie organizmu

    Post
    Doping

    Duzo Glutaminy 1 gr witaminy C co godzine az do skutku + inne antyutleniacza, ziolka na dluga mete Luivac

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3838 Data: 9/23/2006 7:55:12 PM Liczba szacunów: 0
  • uodpornienie organizmu

    Post
    Doping

    wit c**** da.,.tzn bez pzeginki 1g jako norma styka.-ale w tym wypadku zamiast niej rutinoscorbin 3x dz po 4/5tab gluta ok 20gr/ed do ustąpienia czosnek 2-3ząbki do 3posiłków cebule kroisz w plastry,ładujesz do salaterki ,zasypujesz cukrem i czekasz az soki pusci, następnie łyzka stołową odsącasz soczek i wypijasz po 2-3łyzki naraz 4x dziennie

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3838 Data: 9/23/2006 8:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • uodpornienie organizmu

    Post
    Doping

    Propolis , pollen , witamina c , rutinoscorbin , sporo tego jest ...

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3838 Data: 9/24/2006 1:36:55 PM Liczba szacunów: 0