SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • liczba ćwiczen a intensywnosc

    Post
    Trening dla początkujących

    Postanowiłem zapodać do oceny swój planik fbw. A więc cwicze w poniedzialek, srode i piatek systemem A i B. A 1. Przysiady ze sztanga 3s 2. Wiosłowanie sztangą w opadzie 3s 3. Wyciskanie na plaskiej 3s 4. szrugsy(kaptury) 3s 5. uginanie na modlitewniku 3s 6. wyciskanie francuskie sztangą leżąc 3s 7. tu dorzuciłem odwrotne rozpietki w opadzie na tylny akton barkow+wyciskanie nad głowę hantli 8. wspiecia na palce 9. coś na brzuch B 1. Prostowanie nóg na suwnicy 3s 2. Podciąganie na drążku 3s 3. Wyciskanie na skosie 3s 4. wznosy sztangi do brody(kaptury) 3s 5. uginanie stojac - wyciag dolny 3s 6. na triceps chcialem tu francuskie w siadzie hantelka ale ciezko mi sie wykonuje 3s 7. znow na tylny akton barkow+wznosy przodem 3s 8. wspiecia na palce 3s 8. cos na brzuch. Prosiłbym o ocenę tego planu. I tu tez kilka pytan. a) czy aby nie za duzo tego? b) ile stosowac powtorzen w serii? c) odnosnie ciezaru to czy w danym dniu dane cwiczenie zrobic ze stalym ciezarem? czy moze robic progres z kazda seria? d)czy wogole to dobry pomysl by przeplatac dwa plany czy moze skupic sie na jednym wykonywanym 3 razy w tygoniu? e) jak obrac optymalna intensywnosc? chodzi mi o to by nie przedobrzyc. Do tej pory stosowalem tylko split i tam chodzilo o to by miesnie na prawdę dostaly w kosc a tutaj jak wiemy sprawa ma sie nieco inaczej z tym ze ja nie mam pojecia jak to okreslic by nie przeciazyc miesni i ukladu nerwowego ajednoczesnie by trening byl efektywny masowo i silowo.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1641 Data: 5/16/2011 9:13:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok dzieki Q10 juz zakupilem do tego kwasy omega 3 i jeszcze kupie wit.c i e .

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3165 Data: 10/7/2009 7:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla skontuzjowanego ...

    Post
    Trening w domu

    Wogule to chyba nie ten dział, ale jeśli o konkrety chodzi to: a) ból lędżwi który się nasila się nad ranem, troche przytyłem więc pewnie plecy są obciążone, ból pojawił sie chyba po ćwiczeniu prostownika pleców; b) przeskakujące biodro przy przysiadach wykrocznych, nie chce żeby coś z tego wyniknęło, być może coś źle robie; c) nadwyrężony miesień, gdzies w okolicach przedniego kaptionu barkowego; Pozdrawiam slaw

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 775 Data: 5/10/2011 1:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Gotowanie a smazenie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja ostatnio robilem w woreczkach naprawde polecam tylko nie kupujcie gotowych bo tam nie wiadomo co jest tylko worek do srodka troche wody i co kto lubi zamknac i na 30 min do piekarnika na 180 c smacznego ;-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 875 Data: 1/31/2014 10:21:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto to jest Stahoo?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Trenowałem kiedyś kicka w klubie i wiem doskonale o c co wam chodzi z treningiem domowym kontuzje, zle nawyki, ale musicie to jeszcze do siebie przyjąć że nie każdy ma możliwośći ćwiczyć w klubie, raz może być z zapadłej wioski gdzie trenera w zyciu nie znajdzie dwa w moim miescie jest jeden klub boksu do którego są przyjmowani poczatkujący o zgrozo max 16 lat, starszych nie chce trener bo wie ze z takimi kariery nie zrobi. Wiec co w takim razie zaproponujesz chłopako którzy nie mają mozliwosci treningu w klubie a chca troche poćwiczyć ?????

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2765 Data: 10/21/2007 5:14:23 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z barkiem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Może na przyszłość zmniejsz Cienżar i popraw technike wykonywania ćwiczeń i możesz dodać Glukozamine, Kolagen i Witamine C Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-09-26 18:08:01

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 828 Data: 9/26/2007 6:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • SALBUTAMOL --????????

    Post
    Doping

    ctrl + c ctrl + v prosto z www.mp.pl/leki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6362 Data: 3/4/2004 8:00:17 PM Liczba szacunów: 0
  • jak nauczyć się przegrywać

    Post
    Sztuki Walki

    he.. sporty walki uczą pokory. Ja też się dołowałem, jak np na sparingu bili mnie a ja nie mogłem nic zrobić. Jechałem podmiejskim i myślałem czy się do tego nadaje itd no ale tak już jest, trzeba zacisnąć kły i powrócić silniejszy. W ogóle trzeba pracować nad sobą.. a to nie jest tak hop siup, że sobie powiesz "będę prze c***" i już. To jest długa i ciężka droga... a aspekt mentalny jest bardzo ważny i trzeba ciągle pracować nad tym

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3640 Data: 9/2/2011 3:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja znalazłem coś takiego, sam się zastanawiam nad tym gainerem. Preparat w proszku do przyrządzania odżywczego napoju na mleku, zawierającego odpowiednio dobraną ilość białka i węglowodanów (25g białka, 64g węglowodanów), wzbogaconego o kreatynę oraz podstawowe witaminy i mikroelementy, potrzebne do rozbudowy beztłuszczowej masy mięśniowej. Klasyczny gainer z wysokiej jakości węglowodanami i trzema różnymi źródłami białka. Odżywka przeznaczona dla osób uprawiających intensywny trening siłowy. SKŁAD: • Maltodekstryna, • fruktoza, • odtłuszczone mleko w proszku, • białko mleka, • modyfikowana skrobia, • izolat białka sojowego, • monohydrat kreatyny, • sproszkowana truskawka, • miód, • hydrolizat białka serwatkowego, • substancja przeciwzbrylająca - lecytyna, • fosforan dwupotasowy, • olej roślinny, • aromaty, barwnik - sproszkowany sok buraka, • węglan magnezu, • fosforan trójwapniowy, • witaminy (C, E, B1, B2, B3, B6, B12, kwas pantotenowy). SPOSÓB UŻYCIA: Zmieszać 1 porcję (50 g proszku - 4 czubate łyżki stołowe) z 300 ml półtłustego mleka (1,5% tłuszczu). Spożywać dwie porcje dziennie najlepiej przed i do godziny po treningu.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2309 Data: 9/15/2008 9:13:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy problem:(

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mialem kiedys cos podobnego jak wchodzilem na max ciezary w m.c. to chyba sprawa zmniejszania sie czestotliwosci impulsow nerwowych wysylanych do miesnia powodem tego moze byc przeciazenie ukl nerwowego zrob se przerwe, zacznij brac ZMA po1-2 kaps/dz potem wroc do tren i zobacz jak bedzie szlo mi jakos samo przeszlo ------------------------------ *Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1344 Data: 12/3/2003 12:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Mozesz sprobowac ok 4000mg czonsku w tab, dorzucic troche antyoksydantow tez, czasami pomagaja, selenium, a,c,e.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1919 Data: 2/6/2012 4:59:28 PM Liczba szacunów: 0
  • show time smak

    Post
    Iron Horse Series

    coraz ciekawszy jestem tego produktu tym bardziej że jak na " TEN MOMENT" bardzo sobie cenię markę IHS ;-) Trzeba będzie po kuracji jak będę robił zakupy wrzucić do koszyka :-) Macie zamiar dalej iść w kierunku SPORTÓW WALK poza tymi 2 produktami H-K i C-F ?

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4629 Data: 7/21/2012 7:34:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywki-wymagajaca praca psychiczna

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zdrowe odżywianie Witaminy Minerały Zdrowe tłuszcze Sen około 8h Witamina c 3g ed. po 1 g na porcję

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 6/2/2011 10:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening a serce ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tak, przy zdrowym sercu można by doradzić- a nawet nie wiemy jakiego rodzaju to wada- jeżeli lekarz cie uspokoił to myslę, że powinno byc dobrze, jednakże musisz sam spytac tegoż lekarza co o tym mysli- jeżeli odpowie twoierdząco to będziemy mysleli jak ci pomóc. niedobór czerwonych krwinek można zniwelować poprzez dostarczanie wiekszej ilości żelaza, wit.C, kwasu foliowego, miedzi- jeżeli nie jest to spowodowane innymui czynnikami niż nieodpowiednie żywienie...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 7/17/2007 7:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie wiem czy przedawkujesz biorąc nawet 10 tabletek dziennie. Ogólnie witaminy trudno jest przedawkować. Naprawdę na to trzeba pracować ;-) Witamine C również ciężko przedawkować bo w ilości nawet 10-15g jest w porządku. Wit B6 - od 20 dni (i jeszcze przez 4) jem jej 200mg dziennie czyli 20x więcej niż potrzeba i jest wszystko w porządku (musiałbym jeść po 300-400mg ). Więc pomyśl jak bardzo to zdanie jest bez sensu 'Te witaminy są za mocne'. Bierz jakie chcesz. Ja mam z Activlabu i sobię chwalę - proste, tanie i na długo stykają. I mają jakiś dodatek żeń-szeniu. Zmieniony przez - IneTheEnd w dniu 2013-06-27 01:13:28

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 584 Data: 6/27/2013 1:09:34 AM Liczba szacunów: 0
  • No okej postaram się włączyć trening wytrzymałościowe ale jeszcze chodzi mi jedno po głowie włs jak to jest z siła wyrobioną pod sw a w kulturystyce czy siła wyrobiona z kulturystki z takich ćwiczen typu wyciskanie na ławce M.C przydaje się w sw ??

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1754 Data: 12/4/2012 12:26:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Brakuje wit C i potasu, a takze wit D i kwasów omega 3. Wapnia takze mogłoby być wiecej. Co do makro - nie potrzebujesz aż tyle białka. W DT i DNT różnicowałbym podaż węgli

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 618 Data: 5/1/2013 10:15:37 PM Liczba szacunów: 0
  • dla mnie jest to normalne. dieta wysokobialkowa jest korzystna dla zawodników wysokozaawansowanych, którzy posiadają juz duża masę ciała ogólną a jedynie uzupełniają braki w sylwetce, względnie ją modelują. młodzi ludzie powinni jeśc jak juz wielokrotnie pisałem na 1kcal pochodzenia białkowego 4 do 6 kcal pochodzących z węglowodanów i tłuszczy. sam trenując siłe /met. trojbojową/ spożywałem 200g białek do 800g węglowodanów i do 100g tłuszczy./co dawało między 4500 a 5000kcal/ nie dziwi mnie to że nie miałeś przyrostów masy ani siły bo byłes zatruty nadmiarem amoniaku i innych produktów przemiany materii białek. wielokrotnie młodzi ludzie pragną się wzorować na dietach zawodowych kulturystów mających co najmien pietnastoletni staż treningowy, stosujacych saa itd. jak widać na dobre młodziencom to nie wychodzi. zamiesciłem art traktujący o diecioe masopwej dla ektomorfika, na dobrą sprawę ponad połowa młodych ludzi powinna tę dietę stosować. temat prosty i jasny, aż dziwi mnie fakt stałych pytań w temacie diet masowej dla młodych ludzi. pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-11-19 09:51:31

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2177 Data: 11/19/2007 9:51:14 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW bez przysiadów i MC

    Post
    Trening dla początkujących

    to nie od ćwiczeń Prawdopodobnie to od rzutu piłką lekarską (wfista nam jakąś c***ową techniką kazał rzucać i mi coś się naciągnęło) Przysiadów i MC nigdy nie robiłem.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3110 Data: 5/27/2011 10:20:05 PM Liczba szacunów: 0
  • pomocy zajady!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Copmlex B niech kupi i zażywa. Dodatkowo vit.C.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 11/2/2008 12:25:50 PM Liczba szacunów: 0