SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Bol w stawie biodrowym?

    Post
    Sztuki Walki

    chyba każdy to odczówa. Najbardziej dokucza, gdy dynamicznie się machnie noga w powietrze (frontalnym) i postara na chwilę zatrzymać... :C Wystaczy pokręcić nogą w powietrzu, może być nawet samym kolanem, lekko się porozciągać i powinno "załapać" ; )

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3809 Data: 1/9/2005 10:40:54 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ę1 sniadanie 9:00 Mleko spożywcze 0,5% tłuszczu 200g // OK Ser twarogowy półtłusty 50g // OK Płatki owsiane 120g // OK Miód pszczeli 10g // OK DODAJ OLIWE Z OLIWEK, O-3 2 sniadanie 12;00 Makaron dwujajeczny 100g // OK Ser twarogowy półtłusty 150g // OK Papryka czerwona 30g // OK Oliwa z oliwek 15g // OK 3. 15:00 // JEŚLI TO JEST POSIŁEK PRZEDTRENINGOWY... Ryż biały 100g // OK Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g // OK papryka 30g // OK DODAJ WARZYWA, OLIWE 4.kolacja 18:30 // 45 MINUT PO TRENINGU... Chleb żytni razowy 70g // WYRZUĆ Polędwica z piersi kurczaka 50g // WYRZUĆ Oliwa z oliwek 20g // WYRZUĆ ZARAZ PO TRENINGU DAJ CARBO(0,5G/KG M.C.), PO 45 MINUTACH POSIŁEK POTRENINGOWY, DAJ NP. RYŻ BRĄZOWY+PIERSI Z KURCZAK+WARZYWKA 5. 2 kolacja 20:00 Jaja kurze całe 50g // OK, 1 JAJKO WAŻY OK. 60G, WIĘC SIE CHYBA TYMI 50G NIE NAJESZ ;) Chleb żytni razowy 50g // OK, 1 KAWAŁEK 30-40G Gouda tłusty 40g // OK, DODAJ WARZYWA 6. PRZED SNEM DAŁBYM TU JESZCZE 1 POSIŁEK PRZED SNEM TWARÓG+OLIWA, NA ZMIANĘ Z TUŃCZYKIEM+OLIWĄ ZWIĘKSZ TŁUSZCZE, KCAL TEŻ MASZ COŚ MAŁO, DODAŁEŚ NIEŚMIERTELNE 500KCAL DO ZAPOTRZEBOWANIA, KTÓRE CI WYSZŁO? Zmieniony przez - akk0 w dniu 2006-06-24 10:07:16

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 969 Data: 6/24/2006 10:05:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Co Polecicie Na Uzyskanie Sporej Masy??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wilhelm zgadzam sie z taba w 100%Song dla ciebie A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2412 Data: 1/6/2004 3:43:41 PM Liczba szacunów: 0
  • k1 czy boks ?

    Post
    Sztuki Walki

    25k to już nie jest jakaś dziura i możliwe są sukcesy (jak mówisz, mistrzyni świata w Kyokushin). Ja ze swojego doświadczenia powiem Ci tak - lepsze dobre karate niż c***owy boks

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5692 Data: 8/30/2011 4:52:41 PM Liczba szacunów: 0
  • k1 czy boks ?

    Post
    Sztuki Walki

    Skończcie pyerdolić o ulicy od takich dyskusji macie dział C\S.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5692 Data: 9/1/2011 12:45:21 PM Liczba szacunów: 0
  • prooviron do mety

    Post
    Doping

    Proviron - 1-methyl-dihydrotestosterone A wiec ma grupe metylowa czyli obciaza watrobe ,moze nie az w tak duzym stopniu poniewaz terapie provironem w leczeniu trwaja dosyc dlugo ale tez nie jest to wit C a wiec trzeba uwazac

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 10/4/2011 2:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, a taka sytuacją bez wątpienia jest jakis zaułek ty z podbitym okiem i nie wiesz czy tego całego zajscia nie obserwuje dwóch kumpli pobitego którzy tylko czekają na odpowiedni moment aby ci wbic nóz w plecy i jak tak stawiasz sprawe ze to niby karane prawnie to i tak najlepjej sie odd ali c i co najwyzej zadzwonic po policje i karetke a nie samemu narazac sie na niebezpieczenstwo

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3026 Data: 11/11/2005 10:23:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Cos na kondycję.

    Post
    Odżywki i suplementy

    giecik -no i mogłyby badania antydopingowe coś wykryć- a wtedy tragedia rt1982 -odpowiednia ilość kalorii a także minerałów/szczególnie magnez, potas/- szcególnie w okresie okołotreningowym może ci pomóc. żelazo z selenem, wit. C i rutyną, wit. B12 i kwasem foliowym może pomóc poprawic obraz czeronych krwinek co przyczynic sie może chyba w najwiekszym stopniu dopoprawy wydolności. l-karnityna z koenzymem Q10 i lecytyną- jednakże w relatywnie niemałych awkach/minimu 1g. pół godziny przed wysiłkiem/. spalacz- dobry, lecz nie przesadnie pobudzający. myslę, że wystarczy juz tych alternatyw- wybierz coś z tego dla siebie- wedle mozliwosci. Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2007-05-22 13:27:38

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4510 Data: 5/22/2007 1:26:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Bez różnicy ;-) Nie muszisz bra c kreatyny naczczo, może być po posiłku :-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1215 Data: 1/30/2012 3:46:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawodowy Piłkarz

    Post
    Piłka Nożna

    Czesc. Jesli jestes stworzony do gry w pilke, masz duzy talent, warunki i to twoje naturalne zajecie, bieganie przychodzi Ci z latwoscia i jestes bardzo dobrze wyszkolony (jak na Polske ) to masz szanse zagrac w pol-profesjonalnej Ekstraklasie . Piszesz , ze dawno nie grales wiec czeka Cie dluga droga w pokonaniu po kolei kazdego szczebla hierarchii polskiej pilki. Zaczynasz od kopania i trenowania samemu na osiedlowym boisku. Potem poznajesz kogos i mozesz podawac w parze. Pozniej czeka Cie gra na jedna bramke. Potem pierwszy lokalny sparing na pol-ligowym boisku. Jesli sie wyrozniasz i widzisz , ze jestes lepszy 2 razy od twoich przeciwnikow i chcesz sie podjac wyzwania zapisujesz sie wraz z wyselekcjowanymi graczami z dzielnicy na turniej amatorski. Jestes ambitny i wynik byl pozytywny i chcesz wiecej bo bylo to dla Ciebie latwe wiec zapisujesz druzyne do ligi amatorskiej w twoim miescie. Zaczynacie od 3 ligi. W rok ( przy systemie wiosna, jesien , zima pod balonem) wygrywacie 3 rundy ligi amatorskiej z przytupem i czujesz , ze dasz rade grac lepiej. Cwiczysz dobrym planem , wzmacniasz organizm, stac Cie na odnowe biologiczna, inwestujesz w dobry sprzet, jestes pewny siebie, umiesz odpoczywac bez pilki, masz pieniadze na inwestycje w siebie i ten sport ( spelniasz zasady pracy w grupie i dobrze sie czujesz przy takim trybie zycia). Chcesz grac na duzym boisku. Zapisujesz sie do miastowego klubu ,ktory wystepuje w C, B, A klasie . Chcesz byc wysoko w hierarchii w druzynie to musisz walczyc lub byc geniuszem.Do tego miec nic porozumienia z trenerem i reszta kolegow. Wyrabiasz karte zawodnika. Jestes zawodnikiem robiacym roznice, masz dobry wplyw na druzyne grajac zespolowo, a kiedy innym nie idzie potrafisz strzelac bramki grajac na obronie lub bronic grajac w ataku . Sezon ( jesien , wiosna) idzie dobrze .Aby grac wyzej musisz awansowac z druzyna lub zapisac sie do grajacego wyzej klubu lub zostac poleconym przez menedzera ( za ktorego musisz zaplacic ) . Potem jest okregowka, 4 liga, 3 liga, 2 liga, 1 liga i Ekstraklasa. Im pilka jest dla Ciebie latwiejsza i prostsza czyli umiesz podac mocno po ziemi na 30 metrow, strzelic prosto z 25 metrow z 2 nog, skleic pilke kazda czescia ciala, potrafisz dobrze biegac i myslisz , jestes z natury szczesciarzem i masz wyrozniajace sie cechy, wole zwyciezcy i bardzo wolno zaspokajasz zmysly, jestes zachlanny na punkty to masz szanse cos na tym zarobic i cos wygrac. Rozumiem , ze dla Ciebie bedzie sukcesem grac w 3 lidze i dorobic do pensji z innego zawodu ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 960 Data: 5/13/2016 12:26:38 PM Liczba szacunów: 1
  • Białko HITEC

    Post
    Odżywki i suplementy

    C-6 jest mieszanką białek serwatkowych WPC/WPI/WPH charakteryzuje się bardzo dobrym aminogramem aż 28% BCAA

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4384 Data: 12/7/2011 8:34:15 AM Liczba szacunów: 0
  • trening na sile

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale wiesz mi ciezko np jest stosowac odpowiednia diete, gdyz jestem praktycznie caly dzien poza domem wiec nie mam mozliwosci jesc posilkow wysokobialkowych i weglowodanowych a na odzywki mnie nie stac... -- kiepski argument, siadasz wieczorem gotujesz ryzu przed snem maasa kurczaka, apkujesz to w 4 pojeminiki plastikowe, polewasz oliwa z oliwek, po ugotowaniu zjadasz twarozek i idziesz spac, rano wstajesz pojemniki wrzucasz do plecaka i co 2 - 3 h jesz. co jak sie chce to mozna? Rzecz jasna uproscilem schematycznie, bo mozesz ugotowac nie tylko ryz i kurczaka i wsystko musi byc obliczone co nie zmienia faktu ze gotowanie to jakies 2 h przed snem roboty wieczorem. Ale niech zgadne dla Ciebie za ciezko. Jak wszystko. nie kumam juz najpierw mowisz zeby rozpoczac od jednej seri raz na dwa dni a potem mowisz o setkach pompek... -- no ja widze ze od poczatku moich wywodow niewiele skumales, jakbys nie zauwazyle to pisalem o sobie ze robilem setki pompek dziennie a nie ze ty masz robic, ale zaczynalem tez od 2 serii co drugi dzien, tylko ja mialem podstawy silowe (kilka lat treningu na silce), podstawy w SW, znalem sie na diecie i jak stwierdzilem ze koniec opier.... to konice, i zwiekszalem ostro serie zgodnie mniej wiecej z powyzszym ( a nie zastanawialem sie czy zrobic 10 czy 8 pompek za 3 czy za 4 dni). Ale wiesz albo ma sie charakter albo do konca zycia jest sie***** i robi sie 15 pompek co drugi dzien. Nie chce mi sie juz Tobie odpowiadac bo i tak tacy jak ty nic nie kumaja i kombinuja jak tu jednoczesnie usprawiedliwac swoje lenistwo i miec super osiagi dam ci rady jak to zorbic: 1. Kup testosterol megabola - legalny steryd, po tym bedziesz rosl jak swinie na rzez idace, tylko pamietaj nie rob przy tym wiecej niz 5 pompek w tygodniu bo cie za bardzo roz******li 2. Zamiast inwestowac w karnet na silke kup sobie ommnadren, u ans w piwnicach wszyscy tak robia, impotencja i ginekomastia jest do zachamowania dzieki cewnikowaniu za pomoca witaminy C 3. Nie przemeczaj sie, miesnie rosna jak sie regenrujesz, wiec cwicz raz anmiesiac, i najlpeiej cos przed telewizorem, wybierz dowolny przedmiot z TV Marketu do cwiczen 4. Kup Abgymnic 5. Nie trymaj diety, to meczace, nuzace, i wogole bez sensu, to jest najwiekszy absurd, zeby trzymac diete a jak juz cos to 1000 kalorii albo diete optymalna, bedziesz rosl jak swnia Te rady sa proste do zastosowania, w sam raz dla ciebie, Zycze wspanialych przyrostow, bez wysilku, az mnie tymi postami zmusiles zwbym wyjawil Ci prawde jak sie anprawde robi mase!!! a obiecalem kumplom z silki ze juz nikomu nie powiem, jak sie dowiedza to znwou bede mial z dupy jesien sredniowiecza

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3359 Data: 11/20/2005 12:12:46 AM Liczba szacunów: 0
  • sex a trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiesz macieja jak patrzyć na to z tej strony to wytrysk jest poprostu marnotrastwem bo wraz z selenem trecisz dużo białka , witaminy c , e i wiele innych pierwiastków i witamin więc - spokojnie z takim podejściem bo dojdzie do tego że zamiast cieszyć się tym aktem to bajesz mówił jej , spokojnie uważaj zeby nie wybuchł bo mnie nie stac na tak dużą utratę witamin i minerałów - wiec nie popadajmy tez w skrajności pamiętajcie , wszystko jest dla ludzi narqua

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2958 Data: 6/14/2004 1:02:25 AM Liczba szacunów: 0
  • sex a trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    buahahahaha hahahahahahaha .. jeśli to prawda faku to dobry jesteś , samemu sobie loda zrobić , to ty fitness powinieneś ćwiczyć a nie kulturystyke - jesli to nieprawda to to był żart do autora i do ciebie wujkoj.e.b.c.o - weźcie przychamujcie z takimi teoriami bo tu dużo gówniarstwa też jest i jak 'łykną' takie bujdy to , z oszczedności na koksy , se na siłowni na wzjejem ciągnąć zaczną , albo do kubeczków zbierać będą - wiec zbastujcie z takimi głupotami poza tym to ma być poważna rozmowa a nie pierd......ie głópot , wiec ci panowie co z sex'em mają tyle co przysłowiowy piernik z wiatrakiem , prosze się zamknąć i mitów nie rozprowadzać , ci którzy wiedzą o czym mówią to prosze do rozmowy i również o zachowanie powagi tyle narqua

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2958 Data: 6/14/2004 11:57:07 AM Liczba szacunów: 0
  • pomozcie,moj plan

    Post
    Trening w domu

    bananaya To co podałeś to raczej nie jest trening dobry dla nikogo :/ 2 dni wolne, plecy razem z nogami, bic, bary, klata 2x w tygodniu -_- n/c

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1803 Data: 4/2/2009 11:03:44 PM Liczba szacunów: 0
  • ryz i oliwa w jednym posilku

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Qazar co myślisz o tym: Substituting dietary saturated for monounsaturated fat impairs insulin sensitivity in healthy men and women: The KANWU Study. Vessby B, Unsitupa M, Hermansen K, Riccardi G, Rivellese AA, Tapsell LC, Nalsen C, Berglund L, Louheranta A, Rasmussen BM, Calvert GD, Maffetone A, Pedersen E, Gustafsson IB, Storlien LH; KANWU Study. Unit for Clinical Nutrition Research, Department of Public Health and Caring Sciences/Geriatrics, University of Uppsala, Uppsala, Sweden. AIMS/HYPOTHESIS: The amount and quality of fat in the diet could be of importance for development of insulin resistance and related metabolic disorders. Our aim was to determine whether a change in dietary fat quality alone could alter insulin action in humans. METHODS: The KANWU study included 162 healthy subjects chosen at random to receive a controlled, isoenergetic diet for 3 months containing either a high proportion of saturated (SAFA diet) or monounsaturated (MUFA diet) fatty acids. Within each group there was a second assignment at random to supplements with fish oil (3.6 g n-3 fatty acids/d) or placebo. RESULTS: Insulin sensitivity was significantly impaired on the saturated fatty acid diet (-10%, p = 0.03) but did not change on the monounsaturated fatty acid diet (+2%, NS) (p = 0.05 for difference between diets). Insulin secretion was not affected. The addition of n-3 fatty acids influenced neither insulin sensitivity nor insulin secretion. The favourable effects of substituting a monounsaturated fatty acid diet for a saturated fatty acid diet on insulin sensitivity were only seen at a total fat intake below median (37E%). Here, insulin sensitivity was 12.5% lower and 8.8% higher on the saturated fatty acid diet and monounsaturated fatty acid diet respectively (p = 0.03). Low density lipoprotein cholesterol (LDL) increased on the saturated fatty acid diet (+4.1%, p < 0.01) but decreased on the monounsaturated fatty acid diet (MUFA) (-5.2, p < 0.001), whereas lipoprotein (a) increased on a monounsaturated fatty acid diet by 12% (p < 0.001). CONCLUSIONS/INTERPRETATION: A change of the proportions of dietary fatty acids, decreasing saturated fatty acid and increasing monounsaturated fatty acid, improves insulin sensitivity but has no effect on insulin secretion. A beneficial impact of the fat quality on insulin sensitivity is not seen in individuals with a high fat intake (> 37E%). Chodzi mi o ostatnie zadanie, muszę jeszcze poszukać w linkach powiązanych. Zmieniony przez - ellis w dniu 2006-03-19 12:23:59

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3876 Data: 3/19/2006 12:13:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl metki

    Post
    Doping

    dobra cicho chlopaki to nie miejsce na spam a co do autora tematu to; a) musisz mieć ukończone 18 lat, / najlepiej poczekać do ~21 roku życia b) staż na siłowni - minimum 2 lata c) musisz posiadać wiedze na temat: -diety -treningu -regeneracji -suplementacji

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2160 Data: 10/11/2007 11:35:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Sens stałej suplementacji?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chciałem się zapytać, jakie suplementy macie włączone do stałej suplemetacji. Chodzi mi oczywiscie o antykataboliki, antyoksydanty; cel: masa! osobiscie stosuje 2,5g witaminy c i 2g magnezu dziennie. do tego bialeczko o dluzszym czasie wchlaniania na noc Ponadto codziennie selen łolimpowski witaminy, mineraly,i inne..

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 984 Data: 4/8/2007 1:43:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Połykanie tableten Animal Paka ;p

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oto witaminki ktore warto kupic(najlepiej laczyc): 1.Now Foods ADAM&#8482; Superior Men Supplement Facts: Serving Size 2 Tablets Servings Per Container 60 Amount Per Serving % Daily Value Vitamin A (100% as Natural Beta Carotene) 10,000 IU 200% Vitamin C (from Calcium Ascorbate) 350 mg 580% Vitamin D (as Ergocalociferol) 400 IU 100% Vitamin E (from d-alpha Tocopheryl Succinate) 200 IU 670% Vitamin K (as Phytonadione) 50 mg 60% Thiamine (Vit. B-1) (from Thiamine HCI) 25 mg 1670% Riboflavin (Vitamin B-2) 25 mg 1470% Niacin (Vitamin B-3) (from Niacinamide and Inositol Hexaniothinate) 50 mg 250% Vitamin B-6 (from Pynidoxine HCI and Pyridoxal-5 Phosphate (P-5-P) 25 mg 1250% Folate (as Folic Acid) 800 mcg 200% Vitamin B-12 (as Methylobalamin) 250 mg 4170% Biotin 300 mcg 100% Pantothenic Acid (Vitamin B-5) (from Calcium d-Pantothenate) 100 mg 1000% Calcium (from Calcium Carbonate, Coral Calcium and Calcium Ascorbate) 350 mg 35% Iodine (from Kelp) 225 mcg 150% Magnesium (from Magnesium Oxide, Magnesium Citrate and ZMAÂ&#174;) 100 mg 25% Zinc (from ZinMaxÂ&#174; (Zinc Picolinate) and ZMAÂ&#174;) 30 mg 200% Selenium (from L-Selenomethionine) 200 mcg 290% Copper (from Copper AAC*) 500 mg 25% Manganese (from Manganese AAC*) 3 mg 150% Chromium (from Chromium ChelaviteÂ&#174;) 200 mcg 170% Molybedunum (from Molybdenum AAC*) 50 mcg 70% Potassium (from Potassium Chloride) 50 mg 1% Coral Calcium 165 mg ´ Saw Palmetto Extract (Berries) (Serenoa repens(min. 45% Fatty Acids) 160 mg ´ Panax Ginseng Extract (Roots) (min. 5% Ginsenosides) 100 mg ´ ZMAÂ&#174; 55 mg ´ Alpha Lipoic Acid 50 mg ´ Choline (from Choline Bitartrate) 50 mg ´ Royal Jelly 50 mg ´ Kelp (Laminaria digitata (Whole Plant) 45 mg ´ Ginkgo Biloba Extract (Leaf) (min. 24% Ginkgoflavonglycerides) 30 mg ´ Nettle Extract (Root) (Urtica dioica (min. 30 ppm Socopoletin) 25 mg ´ Grape Seed Extract (Vitis vinifera) (min. 90% Total Polyphenols) 25 mg ´ Inositol (from Inositol Granules and Inositol Nicotinate) 25 mg ´ Bromelain (2400 GDU) 25 mg ´ Lipase (60,000 FCC) 12.5 mg ´ Papain (2,000 USP) 12.5 mg ´ Pepsin (1:10:000) 12.5 mg ´ Amylase (5000 FCC) 5 mg ´ CoQ10 (as Ubidecarenone) 5 mg ´ Lycopene (from LYC-O-MATOÂ&#174;) 1 mg ´ Boron (from Boron AAC*) 1 mg ´ Lutein (from FloraGLOÂ&#174;) 500 mcg ´ Vanadium (from Vanadium AAC*) 100 mcg ´ 2.Now Foods Special Two Supplement Facts: Serving Size 2 Tablets Special Two, 180 tabs Ingredients: Selenium-50 mcg Copper-1 mg Manganese-5 mg Chromium-100 mcg Molybdenum-50 mcg Potassium-50 mg Boron-1 mg Vanadium-50 mcg Choline Bitartrate-50 mg Inositol-50 mg PABA-30 mg Spirulina-250 mg Chlorella-250 mg Barley Grass-250 mg Alfalfa Juice Concentrate-100 mg Octocosanol-100 mcg Siberian Ginseng-50 mg Citrus Bioflavonoids-50 mg Rutin-25 mg Psyllium Husk Fiber-50 mg Echinacea purpurea-50 mg Apple Pectin-25 mg Betaine HCI-25 mg Glutamic Acid-25 mg Papain-25 mg Lipase-10 mg Amylase-10 mg Chlorophyll-9 mg Amino Acids 17-380 mg

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3268 Data: 8/19/2008 4:25:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam problem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Podaj wymiary: a) w stanie spoczynku b) w stanie wzwodu c) obwód

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2328 Data: 2/5/2007 6:25:24 PM Liczba szacunów: 0