SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • kurs instruktora fitness/areobik - pomóżcie!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Euro Fitness shool, lub IFAA. Robisz licencje C B potem A, i masz robote w kazdymkraju w Europie. Pokazesz papiery z TEB to sie w glowe popukaja hehehe. Te wszystkie inne szkoły typu OM lub Charbickiej z Olsztyna, tez sa ok ale wiadomo, IFAA to IFAA i dlatego kazy kurs kosztuje 2000zł A na marginesie. Jak sie troche pokombinuje to mozna co nieco zaoszczedzic. Jak myslisz o tym powaznie to inwestuj z głową. Tak w ogole to ja jestem z Rzeszowa. Bujam sie po calej polsce, ale oplaca sie.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6840 Data: 1/19/2008 5:13:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Węgle proste po treningu.

    Post
    Iron Horse Series

    Od miesiąca trzymam się z dala od cukrów prostych i czuje się z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 6440 Data: 12/20/2008 3:34:52 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASĘ DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja wiem rozumiem Cię:) tylko, że ważne jest to co zjem po treningu i moje pytanie czy lepiej jest zjeść po treningu najpierw np.2banany + odż. biał. a po godzinie dopiero ryż+pierś z kurcz. + warzywa czy od razu zjeść tak jak Ty zasugerowałeś?:) a co myślisz o tym ile g białka mi wyszło na mase c. nie za dużo?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 818 Data: 10/18/2010 12:11:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jadłem tak, przez dobre 3 tyg,,, siła stała, masa spadała.. jeszcze wcześniej jadłem bez majonezu i chałwy, dodawałem mass upa na śniadanie 50g i wychodziło mniej więcej 2800 kcal i siła rosła masa też powoli i tak bardzo mnie nie zalewało.. swoich zdjęć lepiej nie będę wrzucał jestem za gruby ;c /SFD/2016/12/2/d9ec72ddc34f43288924ea9011e88c4d.jpg

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/2/2016 11:02:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przejechałem chyba całą kuchnie SFD, K** i WK i nic nie mogę znaleźć niczego do zrobienia na szybko, tanio i ze sporą ilością kcal. chce dokładać do diety po 150 kcal na tyg i dojść do 4000 ale nie wiem co dodać ;c już nawet kawę z masłem cisnę.. Zmieniony przez - pipi94 w dniu 2016-12-09 12:27:42

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/9/2016 12:27:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jem owsiankę, przygryzam do niej orzechy, śniadanie mam 600 coś kcal obiad 1300 ale go rozdzielam na dwa, w pracy jem około 550 kcal i na kolację 600 wychodzi mi 3200 z haczykiem brakuje mi 800 kcal i nie wiem co dodać.. a jak mam wolne to jeszcze więcej mi brakuje.. ;c

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/9/2016 1:02:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    piekarnik mam rozj**a... mam go naprawić ale ciągle odkładam XD 3400 teraz wciskam jakimś cudem i chudnę.. ;c

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/9/2016 1:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    biegam po lekarzach jak jakiś hipochondryk .. wczoraj keratyna i do jedzy (zastepujacej moją.. jak mówiłem nic mi nie dała), dziś TK za 2 tyg wyniki i do mojej bo wróci, po dentystach non stop.. 3 zęby w 2 tyg straciłem, do chirurga kilka razy (nie ważne..) ciągle coś.. ;c czy to nie za wiele jak na mój wiek ??

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/9/2016 2:27:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    teraz trenuje 3-4 razy na tyg... wiem jestem j**anym słabym grubasem bez przyszłości ;c

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/9/2016 2:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak apetytu i efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiem, że nie mam białka w pracy ale jakoś tak wygodnie mi na szybko zjeść 2 kanapki ;) a orzechów zrobiłem mały zapas i trochę potrwa zanim je zmienię... tylko, że inne orzechy wychodzą 2-3 razy drożej ;c

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4667 Data: 12/13/2016 4:51:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam coś na poprawe humoru, hehehe, chyba gdzies juz była dyskusja na temat faktycznych możliwości co do takiego ciała ale wstawiam, pozdro http://c.wrzuta.pl/wm3534/3730d0a8002b9701451a7052/Kulturysta%202 Zmieniony przez - Karol91 w dniu 2007-07-29 21:37:56

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5601 Data: 7/29/2007 9:37:00 PM Liczba szacunów: 0
  • WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuje i... \-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-) \-)\-):-)W E S O Ł Y C H Ś W I Ą T!:-)\-)\-) \-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-)\-) %-) 8-) Zmieniony przez - yosis w dniu 2011-12-23 17:25:08

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3896 Data: 12/23/2011 5:24:07 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy - masa, sila.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ile? eh.. jak ja nie cierpie tłumaczenia każdemu. rok temu ważyłem 88kg schudłem na mięśniuach i tluszczu 18kg i waga moja wynosi 70, bo nie stosowałem żadnych diet. W 1 poscie napisałem Ci jak wcześniej jadłem i możesz sobie obliczyć ile tam jest kcal. Na ciele jest sporo fatu, a malo miesni dlatego nie redukuje bo nic ze mnie by nie zostalo.. @Patryk ja w tym dziale napisalem o porade co do suplementow, dalem zdjecie diety by bylo wiadome, ze jakas tam jest... w dziale odzywianie chlopaki mi ja poprawili... wiec nie rozumiem oco Ci chodzi ? :-P Dalej szukam jakiejś propozycji c/d supla, który pomoże mi zwiększyć masę i siłę. w diecie bede podbijał kcal z czasem (jak waga będzie stała w miejscu) - zobaczymy co będzie dalej... Zmieniony przez - coockawsky w dniu 2013-02-28 21:07:23

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2/28/2013 9:05:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja amatorska siłownia :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    A na scianie wisi Plan treningowy do zastosowan z krzeslem i taborecikiem ;-> Odleglosc od krzesla a taboretu dosc dobra hociarz niewiem cze nie bedzie ci to przeszkadzalo przy treningu pleców.Jeszcze c odo planu-Zawieszony na wysokosci oczu aby przy wykonywaniy cwiczen mozna bylo sobie patrzec co bedzie nastepne"bo nigdy niewiesz kiedy skonczy sie dzien" podloga anty poslizgowa widac Profesjonalizm przez duze P. poprostu finezja i te sciany nakladane dwu wartswowym gipsem Finezja!Zrobilo mi sie milo po ogladaniu tych innych silek na sfd jakies sztangi,laweczki,hantelki ble to jest Istnie inteligentne w swojej prostocie Gratulacje! =o)))

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 8438 Data: 6/19/2004 1:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniu sie stary robi !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najlepszego I wez sie za miche

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10132 Data: 4/18/2009 9:59:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan z pytaniami

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli tak by to wyglądało? A: klatka, barki, tricepsy. -Wyciskanie sztangi płasko 3s -wyciskanie sztangielek skos w górę 2s -rozpiętki 2s -wyciskanie sztangielek siedząc 3s -unoszenie sztangielek w opadzie 2s -wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. -Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s B: nogi, plecy, bicepsy. -przysiad ze sztangą 3s -przysiad wykroczny 2s -wspięcia na palce 3s do maxa -Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa -wiosło sztangą podchwytem 2s -MC 3s -uginanie ramion ze sztangą 3s -uginanie ramion z sztangielkami- chwyt młotkowy 2s PON:A WTO:B ŚRO:free CZW:A PIA:B SOB: ND: Dzięki ogólnie, i jeszcze mam 3 pytanka: -Czy mogę tak mniej więcej raz w tygodniu iść powalić w worek treningowy? Jak tak, to kiedy/ jaki dzień -Chciałbym sobie także od czasu do czasu pobiegać, czy warto, a jak tak, to w jaki dzień? -Teraz wyczytałem gdzieś tu na forum, że robienie pompek ładnie działa na mięśnie klatki, i tu pytanie: Czy mogę porobić od czasu do czasu pompki? jak tak, to kiedy. Ja sobie tak to rozpatrzyłem: PON:A + pompki - 3s WTO:B ŚRO:free - worek, od czasu do czasu - 20-50 minut.. CZW:A PIA:B SOB: ND: Bieganie - około 30-40 minut Zmieniony przez - skull09 w dniu 2009-06-17 19:31:51

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2007 Data: 6/17/2009 12:38:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam oto mój trening:(mam nadzieję ,że ktoś go poprawi bo nie mam zbyt dużego doświadczenia) Teraz napiszę trening jaki sam robię przez 2 miesiące(przez okres letni): dzień A= rozgrzewka rozciąganie bieg 400m później skip A, skip C i nożyce.Odpoczynek 5 min. 100 metrów sprint i 300 metrów trucht 100 sprint 300 trucht 100 sprint 300 trucht.10 min odpoczynku i 400metrów bieg.rozciąganie. Później brzuszki. dzień B= rozgrzewka rozciąganie bieg na 1,5km (szybko)i rozciąganie.o godzinie osiemnastej 1.5km (średnio) rozciąganie. ja mam dni: dzieńA dzieńB dzieńA dzieńB dzieńC czasami chodzę na basen pozdrawiam piotrek223 (mam 13 lat warzę 44 kilo i jestem chudy. chipsy jadam co 2 czy 3 miesiące i se zdrowo odżywiam.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7671 Data: 9/12/2010 7:17:02 PM Liczba szacunów: 1
  • czym wypchac worek?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Sprobuj mix trociny+piasek brus ty nigdy nie skonczysz ******li........ć

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 9143 Data: 11/21/2001 9:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy, ważne.

    Post
    Doping

    Nie bierz zadnego mega-c. Zbadaj hormony tarczycy(ft3 ft4, tsh) i porob tez badania na obecnosc pasozytow. Napisz ile masz lat. Jesli jestes bardzo mlody to nie ma czym sie przejmowac. Teraz Ci sie wydaje ze to jest problem twojego zycia i pewnie myslisz ze te dodatkowe 10, 20 czy 30kg cos zmieni. Zapewne masz tez wrazenie ze wszyscy wokół zwracaja uwage na twoja posture(kompletna bzdura) - cos o tym wiem bo kiedys mialem identyczny problem wiec wiem jak to jest kiedy masz swiadomosc ze dziewczyny waza wiecej od Ciebie Z biegiem czasu z tych moich 50ciu kilogramow zrobilo sie 100 i w tym momencie doszedlem do wniosku ze nie bylo mi to do niczego potrzebne Nie ma co sie przesadnie cisnieniowac..to jest tylko nic nie znaczące ciało Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2011-01-20 16:32:43

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 1/20/2011 4:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    nie kumam dlaczego plany A i B robiłeś częściej niż plan C...po co dysproporcje sobie robić już na wstępie? Zrób dwa plany, nie ważne czy fbw czy jakaś forma dzielonego. Weź po 1,max dwa ćwiczenia z tych co wypisaleś w pierwszym poscie na duze partie i po 1 na małe partie PS: Z ciekawosci, ile masz ciężaru/

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1823 Data: 4/23/2015 9:19:48 AM Liczba szacunów: 0